Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   18:22
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-02-17 13:53 |

Пхенчхан 2018. Результати жіночого мас-старту


Олімпійський мас-старт - останній шанс на завоювання особистої медалі в Южная Корея Пхенчхані. Занадто багато нереалізованих досі амбіцій в Кореї обумовило досить нервовий характер гонки.

Однак, схоже, ні нерви, ні вітер не помічала Анастасія Кузьміна, що вже досягла на цій Олімпіаді двох медальних успіхів. Для того, щоб провести кращу гонку у своєму житті, щоб цей старт став взагалі ідеально-зразковим, словацькій спортсменці не вистачило зовсім трохи - останнього пострілу.

З самого старту гонки Настя захопила лідерство, стала диктувати темп і розтягла групу на добрих 30 секунд, що так не характерно для мас-старту на першому колі! І при цьому стріляла бездоганно! До четвертого рубежу її перевага над суперницями досягла майже 50-ти секунд, і Кузьміна, володіючи кращим ходом в гонці, могла собі дозволити навіть два промахи. Але вона закрила перші чотири мішені в заключній стійці, після чого питання про переможницю більше не стояло. Розуміла це і сама Настя, і питанням додаткового престижу для неї стало - пройти гонку з чотирма нулями. Заради цього вона зробила довгу, майже 10-секундну, паузу перед 20-м пострілом, і ... все одно не влучила! Проте, на фініші перевага тепер уже триразової олімпійської чемпіонки над найближчою конкуренткою склала майже 20 секунд. Золото на трьох поспіль Олімпійських Іграх! Фантастика!!!

Ще однією спортсменкою, для якої цей мас-старт став справжнім викликом, була Дар'я Домрачева, яка чотири роки тому змусила Сочі захоплюватися своїми трьома перемогами. На цих Іграх Даші постійно чогось не вистачало, щоб дотягнутися до п'єдесталу пошани. Але сьогодні все зрослося: всього один промах на третьому рубежі, третя швидкість дня - і заслужене срібло!

Бронзову нагороду виборола норвежка Тіріл Екхофф, для якої третє місце в олімпійських мас-стартах вже стає традицією. Але не буде перебільшенням сказати, що більшість біатлонних фанатів у всьому світі бажали цієї медалі іншій спортсменці. Всі погляди були прикуті до Кайси Макаряйнен, для якої це був, мабуть, останній шанс на олімпійську медаль... Видатна фінка зробила для цього майже все. Окрім одного - закрити мішені в завершальній стійці. І в той час, як Екхофф чисто відстрілялася і вирушила за подіумом, Кайса пішла на штрафне коло, яке стало найдраматичнішим в її кар'єрі.

Окрім призерів, в черговий раз хотілося б відзначити шведку Ханну Еберг. Дівчина, яка займає 58-е місце в загальному заліку Кубка світу, всю дистанцію Олімпіади провела на вкрай високому рівні! Чотири попадання в топ-вісімку в особистих гонках - це не вдалося навіть Лаурі Далмайєр, яка сьогодні фінішувала 16-ю. Овації стоячи, герр Піхлер!

А ось для українок Пхенчхан так і завершився без місць у десятці кращих в особистих стартах. На гонку Віти і Валі Семеренко дивитися було... боляче. Незважаючи на всі старання дівчат, прагнення щосили бути вище, сил цих попросту не було. Звідси і півхвилинні програші ходом на кожному колі. Частково якийсь оптимізм напередодні естафет можуть дати шість чистих вогневих рубежі з восьми у сестер в цій гонці. Але при вкрай низькій швидкості (25-й і 26-й хід в гонці з програшем більше двох хвилин) це вилилося в 19-е місце для Валі і 24-е - для Віти. Явно не той результат, заради якого наші дівчата виходили на старт.

Тепер в українських спортсменів є кілька днів для підготовки до естафетних гонок. А біатлонна програма Олімпійських Ігор продовжиться завтра мас-стартом у чоловіків.

Мас-старт. Жінки
1.  Анастасія Кузьміна (0+0+0+1) 35:23.0
2.  Дар'я Домрачева (0+0+1+0) +18.8
3.  Тіріл Екхоф (1+0+1+0) +27.7
...
19.  Валя Семеренко (1+0+0+0) +2:16.9
24.  Віта Семеренко (0+0+3+0) +3:02.3

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам
Нагадуємо, що результати Олімпіади не йдуть ні в які заліки Кубку світу


Коментарі (Всього: 510)

[ 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ]

2018-02-18 00:51
 # 481  Ruben Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Щиро вболівав за Кайсу і Тіріл. Дуже шкода, що "фінська ракета" залишиться без медалей на ОІ.
2018-02-18 01:11
 # 482  Musomba Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
С таким бегом у девчат как сейчас, чото и в эстафету с трудом верится.
2018-02-18 02:39
 # 483  Dudar (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У всех уже перегорело от дичайшего провала сборной.И веры нет.Потому обсуждаем Кузмину)
2018-02-18 08:13
 # 484  _Naddy_ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Zlatan
Кароч Кузьмину отправить в лабораторию на исследования))) Либо мы (или хотя бы WADA) узнаем о новых видах допинга (или способах его сокрытия) или окончательно убедимся, что она таки феномен))

Давайте пофантазируем )) представьте себе, что у Кузьминой есть TUE на кенакорт, о котором я писала на стр.13. И про который в НОРВЕЖСКОЙ статье есть абзац, переводимый стариком гуглем как "Препараты сообщаются несколькими предыдущими допперами, описанными как более сильные, чем ЕРО, и как «чудо-допинг»"
Т.е. предыдущие допингисты, затрудняюсь только сказать, пойманные или которые на ТИ, говорят, что ЭПО ему в подметки не годится. Ваша реакция? )))
2018-02-18 09:08
 # 485  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 _Naddy_
У меня не будет никакой реакции..Мне ее заслуги и медали неинтересны.
Тею мне было жаль.Я за нее болела малеха и она мне была симпатична...
Когда-то давно я болела за свою тезку..Вот где было разочарование!!!
2018-02-18 09:10
 # 486  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 _Naddy_
Реакція була б такою самою,як і до всіх,хто вживав чи вживає допінг))я вважаю,що вживати препарати,які тобі дають переваґу,не просто нечесно по відношенню до інших,а просто аморально по відношенню до себе...тому,тим,хто обирає цей шлях,чоґо чоґо,а поваґи точно не здобути та й слави також
Хіба що ґрошей стане більше,але то таке...
2018-02-18 09:27
 # 487  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
От судячи з результатів,наші хлопці та дівчата нічоґо забороненоґо не вживають,і я від цьоґо вже щасливий,що не обманюють ні себе,ні нас,вболівальників.Результати ще будуть...
Наші не вживають нічоґо забороненоґо,тільки мабуть Мівіни переїли,повні животи нею набили,бо інакше пояснити цей черепашачий хід просто неможливо.
2018-02-18 09:30
 # 488  _Naddy_ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 marmishoff
У меня точно такая же точка зрения. Абсолютно. Хотелось бы, чтобы все TUE были прозрачными. Я не призываю их отменить, мне бы хотелось просто, чтобы они были рассекречены. Принимаешь "чудо-допинг" официально? Пусть твои соперники об этом знают. Ну вот выиграл в 2012 Бредли Уиггинс Тур де Франс, принимая кенакорт, пусть смотрит в глаза остальным велогонщикам. Честно смотрит (ну разрешено ведь) или опускает в пол, но чтобы остальные знали. Собственно, из-за этого норвежцы сейчас гонят волну, поскольку видят в ситуации этическую проблему.
2018-02-18 09:42
 # 489  Signorina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DylU
"Казнить, нельзя помиловать" чи "Казнить нельзя, помиловать":))
Іноді справа в банальній комі :))
Сьогодні теж на свіжу голову перечитала ваш коментар і зрозуміла де мала стояти кома:)
Все гаразд)
2018-02-18 09:54
 # 490  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Трехкратная олимпийская чемпионка Анастасия Кузьмина заявила, что считает преждевременным говорить о возможности завершения карьеры.

«Женщина с двумя детьми и с тремя золотыми медалями должна бы успокоиться. Но есть маленькие цели, которые еще не достигнуты. Например, золото чемпионата мира.

В этом сезоне не получается, а до следующего сезона, получается, нужно еще бегать. Плюс не факт, что этот чемпионат мира выиграется. Точного решения, что заканчиваю свою спортивную карьеру, не хотим озвучивать.

А то, что до следующей Олимпиады я не выдержу, это наверняка», – сказала Кузьмина.
2018-02-18 10:24
 # 491  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 _Naddy_
Це нормально,що норвежці це питання підіймають.Я,наприклад,скажу чесно,чекав і чекаю медалі в стафах.Але,якщо її не буде,трагедії робити не буду,шукати винуватих також,я б на місті нашої влади не шантажував федерацію "ви дайте результати-ми дамо фінансування",а виділив кошти на лижний та льодовий стадіони невзіраючи ні на що!
А то красти або заробляти на чужих долях вони можуть,а побудувати кілька спортивних арен у них коштів нема,сором та й ґоді.Я знаю чимало спортсменів в політиці,і хотілося б,щоб принаймні вони рушили ці питання.Це життєвонеобхідно.Це фундамент майбутніх спортсменів та можливості конкурувати, якщо не на рівних,то хоча б подекуди,як зараз
2018-02-18 11:03
 # 492  DylU Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Signorina
Ну це власне те, про що весь час кажу.
Кома, стакан води, настрій і...
Часто простое кажется вздорным, Черное белым, белое черным (с) :)))
І цей фільм дуже люблю)
https://www.youtube.com/watch?v=TG2zM0PKYao

Рад, що Все гаразд)
Тим більш, сьогодні Прощена неділя.
2018-02-18 12:10
 # 493  ilchuha1305 (Боярка) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
2 Миг
Вот согласна с вами на все 100%. Не верю Кузьминой и точка!!!
2018-02-18 12:19
 # 494  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DylU
Ахах,не біатлоном єдиним))все,що про любов,то все недарма))
А фільм дійсно ґарний,як Леонов ґрає...
2018-02-18 12:33
 # 495  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ruben
Щиро вболівав за Кайсу і Тіріл. Дуже шкода, що "фінська ракета" залишиться без медалей на ОІ.

Теж за Кайсу вболівав,але таке життя,така доля...вона все одно супер,вона справжня - спортсменка,з чемпіонським характером та відкритим серцем!За таких приємно вболівати)
2018-02-18 12:37
 # 496  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 marmishoff
Кто платит - тот и заказывает музыку. Чиновник дал денег - чиновник хочет результатов. Пока спорт будет государственным - такое будет постоянно, и вместо ОИ спортсмены будут ехать на ЧЕ, чтобы потом было чем оправдаться. Где государство - там везде бардак.
Надо менять систему, больше привлекать частников, спонсоров. Как - это второй вопрос. Та же база - посмотрите, сколько стоили стадион в Киеве (ничей, то есть государственный), и в Донецке (который имел конкретного хозяина). Или в Харькове, где всем руководил Ярославский. Базу построят быстро, если её будет строить частник. И за свои деньги. Пусть строит базу, а ему нарезать земли. Вопрос другой - захочет ли этого федерация? В мутной воде государственного финансирования можно греть руки на денежных потоках, на откатах, на близких фирмах и т.д. Попробуйте найти хоть какой-то финансовый отчет в открытых источниках о финансировании федерации. Здесь кто-то озвучил цифру в 58 млн, которые ушли на подготовку сборной в этом году. Немало, если честно.
Провал сборной может стать поводом для больших перемен. Но кто этого захочет? Брынзак и К все свернут втихаря, и на этом все закончится. Патроны не те, ветер дул, болезни, бла-бла-бла-бла-вы деньги платили-сами пробежите 3 км-что вы в этом понимаете... Набор отмазок известен. Сколько дней прошло после индивидуалки? Даже левой отмазки никто не слепил, почему не поставили Варвинец
2018-02-18 12:50
 # 497  Лелька (Ніжин) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 marmishoff
+10000000
Повністю розділяю вашу думку
2018-02-18 12:52
 # 498  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Greg1975
В принципі так і є,треба змінювати систему,змінювати підхід.А те що це мало кому виґідно,то це дійсно так.Але тепер давайте від зворотньоґо.Ґроші,звичайно,всюди ґроші...без них важко.Але треба не забувати ділитись ними,в першу черґу це дитячий та юнацький спорт,будувати відповідну інфраструктуру,а це може робити федерація,запрошуючи частних інвесторів на прозорих і виґідних для всіх умовах.Але цьоґо не робилося раніше.Відповідно,все всіх влаштовувало.Отже,потрібна була провальна олімпіада,щоб почати щось змінювати?Як на мене,то ні.Потрібне бажання.І все.Одноґо лише бажання вистачить,щоб все змінити.А особливо,якщо це бажання буде носити масовий характер,то й поготів.Я ґадаю,що Бринзак уже зараз про це серйозно замислюється.Мені в це хочеться вірити.
2018-02-18 12:53
 # 499  DylU Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Greg1975
Знаєте чим може закінчиться приход приватников?
От як варіант, прийшов такий DylU (на щастя, а це однозначно на щастя, в мене таких грошей ніколи не було,нема й не буде) - вгадайте яка спортсменка буде бігати ЗАВШЕ і так як Я сказав? :)))))
Так отож. Тільки люди кажуть, що я справедливий тро, тому мо і не буде вже зовсім недоторканою особою. А ті. у кого великі гроші є, вважають (і справедливо), що якщо я плАчу, чому моя спортсменка має плАкати. Нехай плачуть інші...
Тож, як мінімум на найближчу перспективу. Як би не хаялася державна система, ламати іі і приватизовувати біатлон не можна.
Залишимося взагалі ні з чим.
А от абсолютно незалежного тренера, який буде посилати всіх, разом з президентом і міністром спорту - не завадило б.
З контрактом, зі штрафними і преміальними, але з повноваженнями, в які ніхто не може влізти. Ні щодо тренувального процесу, ні щодо систем здержок і противаг (заохочення) в команді, ні щодо спілкування з урядовцями й спонсорами, ні щодо участі в урочистостях, з повноваженнями диктатора умовно...але лише в своій сфері, і з чітко прописаними правилами ДО підписання контракту.
(пошепки) Я окрім старих фільмів ще й фантастику дуже лЮблю :))))
2018-02-18 12:56
 # 500  Zlatan (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 _Naddy_
Ваша реакция?
моя реакция вряд ли отличается от большинства адекватных болельщиков - Реакція була б такою самою,як і до всіх,хто вживав чи вживає допінг))я вважаю,що вживати препарати,які тобі дають переваґу,не просто нечесно по відношенню до інших,а просто аморально по відношенню до себе
Однако если доступ к подобным препаратам доступен лишь ограниченному числу спортсменов, должна бы быть реакция остальных, почему ее нет? Видимо у каждого есть свой скелет в шкафу, под раздачу же попадают лишь те, кто уж через чур наглеет. Ну и конечно все зависит от вида спорта и его специфики (имею ввиду популярность вида, формат соревнований, финансовая сторона и пр.)
2018-02-18 13:15
 # 501  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 marmishoff
Давайте разделим массовый спорт и спорт больших достижений. Берем футбол - при каждом большом клубе есть свои детские футбольные школы. Это как один из вариантов развития событий. Или государство, точнее говоря - местные органы, их как-то проще вроде контролировать, они больше на виду - берут на себя детский спорт
2018-02-18 13:19
 # 502  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я не з чуток знаю,як обділені матеріально дитячі та юнацькі тренери...і хоч з них ніхто не питає за те,як вони роблять свою роботу(або майже не питають),все одно це не привід не робити їх матеріальне забезпечення кращим,або хоча б створювати відповідні покращені умови для праці і побудова нових арен,баз цьому тільки сприятиме.У нас все в юнацькому та дитячому спорті трималося на ентузіастах,на людях,у яких в крові любов до тоґо,чим вони займалися.Але ж отримують вони неналежне фінансування,нової інфраструктури не будується,і всі це бачили,але мало хто що робив для тоґо,щоб щось змінилося.Ще раз скажу - все всіх влаштовувало.Ось настав той час,коли це уявне "авось" не принесе результату.Ось тепер ми побачимо,хто є хто.Державна підтримка державної проґрами має залишитися,але я поґоджуюсь із тим,що треба використовувати приватний капітал для розбудови інфраструктури на прозорих і виґідних для всіх умовах.І ,якщо скажімо,прийшла людина на кшталт Ярославського в біатлон,то я б особисто цьому зрадів,це вітав би й усіляко підтримував таку ініціативу.Але всі ми знаємо,як в Ярославського віджали його дітище(там і війна щоправда посприяла)Ось такоґо точно не має бути з інвесторами,які люблять спорт та вкладають у ньоґо не тільки ґроші,але й серце й душу
2018-02-18 13:25
 # 503  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DylU
Ну, в случае госчиновника все так и происходит, только частник при этом тратит свое бабло, и рано или поздно ему захочется получить за это какой-то результат. Чем больше будет действовать госсистема, тем больше она будет поглощать денег и становиться все менее эффективной.
Лично мое мнение - биатлону надо переходить на командный принцип, как в футболе или велогонках. Появятся спортивные клубы, спортсмены смогут переходить из клуба в клуб, изменится формат соревнований, подтянутся спонсоры. Появится интерес небольшим клубам готовить спортсменов
2018-02-18 13:28
 # 504  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 marmishoff
У Ярославского отжали стадик и команду ого-го-го как до войны. Почему? Потому что строилось на государственно-частном парирете, а потом пришел лучший мэр Гепа и друг Яныка Курченко... Нет теперь ни команды, на стадике Шахтер играет (вот это точно из-за войны), детская школа загибается.
2018-02-18 13:35
 # 505  DylU Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 marmishoff
всі ми знаємо,як в Ярославського віджали його дітище(там і війна щоправда посприяла)
За испанское наследтво, як типа в "Стакане воды"? :))))
Віджали задовго до війни...
https://lb.ua/sport/2012/12/24/183629_yaroslavskiy_prodal_metallist_.html
Історія наука точная, як би іі не хаяли :)))

2 Greg1975
Лично мое мнение - биатлону надо переходить на командный принцип, как в футболе или велогонках. Появятся спортивные клубы, спортсмены смогут переходить из клуба в клуб, изменится формат соревнований, подтянутся спонсоры. Появится интерес небольшим клубам готовить спортсменов
Ви теж любите фантастику, бачу :))))
Колись це можливо й стане можливим, й навіть бажаним.
Зараз... як Ручечник Жеглову казав... Вам бы книжки писать :))))
Це Вам не теніс і навіть не кінний спорт...
хоча все Вами обрисоване виглядає красиво, та на мою скромну думку, виглядає якось так....
Ну пам'ятаєте про Нью-Васюки? :))))
2018-02-18 14:02
 # 506  _Naddy_ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Zlatan
Однако если доступ к подобным препаратам доступен лишь ограниченному числу спортсменов, должна бы быть реакция остальных, почему ее нет? Видимо у каждого есть свой скелет в шкафу, под раздачу же попадают лишь те, кто уж через чур наглеет. Ну и конечно все зависит от вида спорта и его специфики (имею ввиду популярность вида, формат соревнований, финансовая сторона и пр.)

Так этой информации нет в открытом доступе, ни на ком же не стоит клеймо TUE. А если что всплывает, то всплывает пост фактум, как правило. Как в случае с Уиггинсом, или с Фрумом, тоже велосипедистом. Не помню уж, что ему было разрешено употреблять. Буча поднимается, конечно. Жены их соперников плюются йадом в инстах )), потом удаляют комментарии. Но, по большому счету, это буря в курятнике. Бумажка есть? Есть! Я ничо не нарушал. Вопрос не однозначный, интересный и по этому поводу нет единства нигде. Для изменения ситуации должны быть официальные подвижки со стороны тех, кто разрешает и запрещает.

2018-02-18 14:07
 # 507  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DylU
Ну продав то до війни,але всі передумови з витікаючими наслідками там вже закладені були,і в контекті тоґо,що я писав,в ньоґо віджали клуб,не більше й не менше.Бо такі ґарні люди завжди комусь заважають,і тут я з Грегом поґоджуюсь.А те що він пропонує,дійсно виґлядає перспективно й гуманно,і я це тільки підтримую,хоча маю сумніви,що це вдасться зробити в найближчій перспективі,тобто найближчі 2-3 роки.
Хоча,якщо б я був на місці Володимира Михайловича,то я б цим питанням займався ще "вчора".Треба активно шукати не просто спонсорів збірної,а меценатів та інвесторів,ґотових вкласти ґроші в інфраструктуру,в стадіони,в бази підґотовки,в екіпіровку.Шукав би всюди,навіть у тій самій Канаді,де підґотовку проводили,чому ні?Треба просто влаштувати все прозоро й чесно,і все.Треба цим займатись,не чекаючи спортивноґо армагедону
2018-02-18 14:09
 # 508  _Naddy_ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Greg1975
Лично мое мнение - биатлону надо переходить на командный принцип, как в футболе или велогонках. Появятся спортивные клубы, спортсмены смогут переходить из клуба в клуб, изменится формат соревнований, подтянутся спонсоры. Появится интерес небольшим клубам готовить спортсменов
+++++
2018-02-18 18:25
 # 509  justa7 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Треба
2018-02-19 00:44
 # 510  Володимир Франківськ (Станіславів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Всім хто згадував Кузьміну. А ви бачили олімпійську чемпіонку, чемпіонку світу Семеню (чи Вамбуї,Нійонсабу)? А з ними навіть судилися. Вони виграли

[ 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (50)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті