Пропонуємо вашій увазі коментарі учасників і призерів сьогоднішньої спринтерської гонки у жінок, яка відбулася в італійському Антхольці в рамках шостого етапу Кубка світу.
Як ви знаєте, Олену ми не взяли на висоту, вона залишилася в Рупольдінгу. Їй не було потреби зараз сюди їхати. До неї під'їхав Біланенко, і вони виконують певну програму.
У Юлі після естафети в Рупольдінгу почало горло боліти. Але вона все-таки побігла мас-старт. Потім почала кашляти. Тому ми перестрахувалися і вирішили дати їй повністю вилікуватися. Сьогодні вона вже йшла «класику» внизу, де вона живе. Настя теж живе окремо, і теж внизу. На жаль, у неї піднялася температура. Сьогодні вранці було 37,7.
Ми не сильно переживаємо за січневі результати. Швидше, розцінюємо їх як тренування.
Щодо сьогоднішньої гонки скажу, що Віта нормально впоралася. Просто у неї на висоті на 3-й-5-й день завжди настає криза. Те ж саме стосується і Валі, яка і стріляла не кращим чином, і йшла погано. Потрапила під акліматизацію. Але треба розуміти, що італійки і француженки в цих краях, на висоті, народилися, тому у них вже апріорі перевага перед іншими.
Іру треба похвалити. Я вважаю, що вона правильно зробила, взявши хороший темп з самого початку. Без маха могла бути в топ-15. Але для неї бути ходом в топ-40 - це нормально. З кожною гонкою форма Іри зростає. У неї були проблеми з коліном влітку, тому вона менше тренувалася. Але зараз видно, що вона рухається в правильному напрямку.
Олю ми в екстреному порядку викликали з Ріднау. Вона сьогодні вранці приїхала, виступила, як змогла, і одразу ж повертається туди знову.
Іра тут залишиться з хлопцями і в Казахстан не поїде. Потім відправиться на чемпіонат Європи. Олена буде в Ріднау бігти тільки естафету, тому що їй не можна довго бути на висоті. Відбіжить, і на літак: Київ, і потім - Пьончанг. А четверо дівчаток відлітають зі мною в Казахстан. Там можна буде добре потренуватися і надолужити те, чого не вистачало останнім часом. В тому числі, будемо тренуватися з прицілом на естафету. У Казахстані потрібно і відпочити, і в той же час набрати форму.
Костянтин Клименко з Антхольцу
Тіріл Екхоф
Я дуже-дуже щаслива! До сьогоднішнього дня сезон складався для мене не дуже вдало, тому неймовірно рада, що змогла нарешті закрити всі мішені! Думаю, раніше на вогневих рубежах сама ускладнювала собі життя, багато думала, але сьогодні зрозуміла, що все можна зробити набагато простіше!
Так, у мене був 71-й стартовий номер. Не те, щоб перед гонкою я думала про можливу перевагу перед суперницями, просто була одним з аутсайдерів Кубку світу і тому стартувала після основної групи (сміється). Думаю, мені пощастило з погодними умовами і станом траси, я цьому рада!
Тут дійсно дуже багато норвезьких уболівальників! Здорово відчувати їх підтримку! Вранці я сильно переживала, адже ці гонки були моєю останньою можливістю потрапити на Олімпіаду. А Марте (Олсбю) підтримала мене, допомогла заспокоїтися і налаштуватися на хорошу гонку! Мені дуже пощастило з сусідкою по кімнаті!
Лаура Далмайєр
Антхольц - один з кращих етапів Кубку світу! Мені дуже подобається в горах, тут прекрасна погода і чудова атмосфера. Сьогодні на вогневих рубежах я працювала в абсолютний штиль, тому все вийшло так добре.
Так, через висоту ми всі працюємо на трасі трохи повільніше, але ж всі спортсмени знаходяться в рівних умовах! Може бути, у мене навіть є невелика перевага перед іншими, так як я живу на висоті і захоплююся альпінізмом, а під час літньої підготовки обов'язково займаюся сходженнями в гори.
Після фінішу була зайнята, а коли дісталася до телевізора, Тіріл якраз підходила до стійки. Звичайно, я дивилася як вона працює і сподівалася, що хоча б один промах вона зробить (сміється). Але Тіріл провела відмінну гонку і я дійсно дуже рада за неї! Далі буде переслідування - 4 вогневих, я це люблю! Подивимося, хто як впорається (сміється)!
Вероніка Віткова
Приємно знову бути на п'єдесталі! Тут красиво, я люблю гори, але через висоту мені тут не дуже подобається. Добре, що, не дивлячись на це, сьогодні я показала свій кращий результат в Антхольці. Це радує!
У Лены тоже только 1 победа.
У Елены Пидгрушной две личные победы, при чём одна из них на ЧМ-2013 в Нове-Место-на-Мораве (Чехия), а вторая на заокеанском этапе КМ в Канморе (Канада) в сезоне 2015/2016. Обе победы в спринте.
2018-01-19 10:50
2 um2009
Прежде чем что-то писать, нужно прочитать о чём писалось в сообщении. А писалось о КМ.
2018-01-19 10:51
У Валі теж дві перемоги 1 ЧС масстарт, інша в Ансі гонка переслідування - просто кайф майстер-клас для по-моєму Старих на останньому колі
2018-01-19 10:59
2 te211182kmr
Да что там те ЧМ? ))) Тут же речь идёт о целых этапах КМ, а мы С Вами о каких-то непонятных соревнованиях пусть и под эгидой IBU, пусть их результаты и идут во все зачёты КМ. Но разве ж можно сравнивать этап КМ и ЧМ? )))) Ни в коем случае. )))) Подумаешь, кто-то там выиграл ЧМ по биатлону, эт всё чепуха, главное - это победы на этапах КМ. ))
2018-01-19 11:04
Та й в загальному подавіться ху із ху, олімпійські чемпіонки, неодноразово чемпіонки світу і призери ЧС і КС. І найголовніше, що ніхто не може сказати, що перемоги були випадкові бо наші зіроньки завжди на видноті.
2018-01-19 11:05
2 pasqualiC
Я погоджуся з тезою про те, що сьогоднішні біатлоністки - це перш за все атлети. Але такий атлетизм без фарми, а просто за рахунок роботи і природних даних - ну це дещо утопічно. Я не кажу про заборонені речі, ні, але можливості відновлення організму під час зборів і т.д. за рахунок якісних дозволених препаратів у тих же норвежців, німців, фінок набагато кращі ніж у нас.
Тобто до чого я веду, як на мене - Олена та Юля цілком могли б бути от такими атлетичними спортсменками, але обох вистачило на сезон, а потім організм почав збоїти через підвищенні навантаження. Почали вилазити болячки, від яких Олена до сих пір не може повноцінно відновитись, а Юлі, як я розумію, просто трохи зменшили програму.
2018-01-19 11:11
2 pasqualiC
Вопрос:а почему у нас нет таких спортсменок?
Кстати, Лена как раз очень даже в хорошей форме. Хотя бы внешне:)
А вот Насте, Жуже, и особенно Ире стоило бы нарастить мышцы... Мне, вообще, кажется, что если бы Ира пришла в спортивную форму правильную, то и все ее проблемы со здоровьем резко уменьшились.
Почитайте Юрлову, Настю-они следят за своим питанием тщательно, потому что это напрямую влияет на их общее самочувствие.
2018-01-19 11:15
2 Fat Dooz
Никто и не говорит про то, чтобы стать как Бьорген:)
Но надо следить за весом, за питанием, качать мышцы.. Иначе никак. Не будет скорости у биатлета с лишним весом.
Та же Коукалова и многие другие девушки, они не тонкие в кости, как Кайса, но и лишнего там нет. Они накачанные норм такие.
2018-01-19 11:20
2 Fat Dooz
Бегуньи, легкоатлетки у нас вполне физически развиты. Джиму я бы не списывал, она довольно хорошо подтянула себя за последние два года. Думаю тут больше сказалась скомканная подготовка в НГ праздники, нежели прошлый сезон.
А почему бегуньи так развиты, я думаю потому-что туда втянуто больше народу и там без этого конкуренция не даст. А в биатлоне 2-3 области, 2-3 школы. И очень решает опыт и именно подход своеобразный. Ещё Настю отметил бы, после того как она начала правильно питаться, очень подтянула в своей физ. форме, возможно года через два будет всё хорошо.
А так фарм и решает, но не так как его рисуют.
2018-01-19 11:23
2 pasqualiC
Пока та же Ира не подойдёт по форме к той же Насте, она не побежит.
2018-01-19 11:28
2 albishka
Опять обвинят, что тут обсасываем спортсменок.
Но да пусть, для этого я и захожу на этот сайт, что бы по обсуждать что да как, а не хвалить или ругать.
Настя как раз хорошо подтянула за последние 2 года свою форму. Ира вот не знаю, но мне кажеться, уже не первый год что к главному старту и внешне становиться легче. Тут судить не берусь. Та же Журавок, посмотрим что будет когда ей начнут давать полноценные нагрузки, данные позволяют. А вот Лена, на сайте много людей писало что появились щёки. Это или физики набрала, или наоборот формы оборотов не набрала. По ней как и Кузминой сложно сказать что это именно спортсмен, просто человек следит за собой и всё. Но как я уже писал, Кузмина приберегла запала, да и таланта там больше, а у Лены ещё и болезни вылезли, а от этого не застрахован никто.
2018-01-19 11:39
Та же Новаковская, смогла за год вернуться и по ней видно что вот это спортсменка.
Вот когда будут у нас физически данные на уровне этих спортсменок, можно и будет говорить за фарму, а так это всё отмазки для бедных. Не нужно Бйорген, но хотя бы до уровня Вероники.
Мені дуже подобається Вероніка, але не можу зрозуміти, чому наші дівчата повинні бути схожими на неї, якщо у неї тільки 2 особистих п'єдесталу у кар'єрі (ЧС-2015) проти 12 у наших сестер, 8 у Олени , 3 у Юлі (поки без особистих успіхів на ЧС або ОІ).
А ще м’язи у Симона Фуркада видно більше, ніж у Мартена, а результати Мартена зовсім трохи краще)))
2018-01-19 11:46
2 pasqualiC
Я б не став порівнювати чи взагалі виокремлювати будь-які види спорту в цьому плані у нас. Я б сказав, що має бути підхід відповідний. Тобто, якщо ти хочеш змагатись, бути кращим і т.д. - то потрібно тримати себе у формі (незалежно від виду спорту). Тобто ти професіонал, за тобою не повинні хвости заносити. Як у Ф-1, сказали треба зменшити загальну масу боліда - - раз одним із рішень став наказ пілотам скинути декілька кіло. І там ніхто не буде за тобою з вісами ходить, адже ти професіонал.
Так і тут - ну не може легкотлетка чи біатлоністка носити за собою по дистанції "пару мертвих кіло", вона має їх конвертувати у м'язи. Ну і будемо відверті у атлеток - такі моменти дуже на виду. У біатлоністок все таки за формою це не так кидається у вічі, плюс стрільба, яка теж багато що вирішує.
А щодо шкіл, то так, і справа не у самих школах, а і в тренерах, які працюють по старим методичкам, плюс мають "подковерний" вплив і цим багато що вирішують. Та в принципі у нас багато де так.
2018-01-19 11:50
2 Магдалена353
Ну наверное потому-что результаты и быстрая лыжня не всегда сопоставимы? Мы же хотим что бы у нашей сборной были бегунки, хотя бы 1-2 человека, ну это я так думаю.
А по Симону и Мартену. У парней все физически хорошо развиты, и тут уже выходит талант. Просто так же вопрос можно задать, при чём фарма у Симона и Мартена? Одним и тем же пользуются а результаты разные. Или у Норвегии парни лидеры, а девочки на дне, фарма ж одинаковая? Может она вообще не важная?
2 pasqualiC Или у Норвегии парни лидеры, а девочки на дне, фарма ж одинаковая? Может она вообще не важная?
Нам би таке «дно» як Тіріль ходом...
Але щодо нашої збірної - я вважаю, що у нас немає «ракет» через відсутність хорошої дитячої лижної підготовки. І це питання, на жаль, не вирішить навіть геніальна фарма.
2018-01-19 13:09
2 Магдалена353
Ну Тирил делает такие упражнение физические, у неё тело настолько мышечно развито, я лично не видел ни у кого из наших такого тела.
А на счёт согласен, что в этом вся беда. У нас ИГ один из критериев отбора, которую негде не бегают. Из молодых отмечу что из Любы и Кристины могут получится сильные спортсменки, если и они будут прикладывать усилия, и основная команда даст им нужное внимание, а не будет распыляться на 10-12 спортсменок.
2018-01-19 13:26
Подивіться фотографії Наді Бєлкіної)
2018-01-19 13:28
2 Kusko
Почему ж тогда в Финляндии нету много топовых биатлонисток не задумывались?И посмотрите сколько Кайса прошла,чтоб выйти на такой уровень....даже лыжи Кайсы на фоне лыж Дальмайер меркнут...
2 Тап-тап
Еще раз. Речь не о том, что физика решит все проблемы. Она модет помочь прибавить в скорости и уменьшить проблемы со здоровьем. Талант этим не заменишь:)
2018-01-19 14:45
Але щодо нашої збірної - я вважаю, що у нас немає «ракет» через відсутність хорошої дитячої лижної підготовки
у нас нет массовости. в топовых странах куча детишек занимается биатлоном, соответственно, больше шансов найти тот самый талант
2018-01-19 14:47
2 ale-bilinskaya
Если сравнивать скажем с Норвегией,то там с региона людей,как у нас на ЧУ всего))))
2018-01-19 14:47
Мне одному кажется, что количество адекватных комментариев прямо пропорционально количеству дней до начала ОИ? Чем меньше, тем меньше :(
2018-01-19 14:59
"Например, у меня быстро набирается мышечная масса. Для бодибилдинга это супер, а для нашего вида спорта - нет. Носить на себе лишнюю массу в течение 15 километров, сами понимаете, тяжело. Приходится все делать вовремя - и силовые упражнения и те, что помогают сбрасывать вес. Сложная наука, скажу я вам... "
Ю. Джима
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)