Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   18:22
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-12-07 16:38 |

Поклюка 2018. Результати чоловічого спринту


Йоханнес Бьо завдає удару у відповідь!
 
Спринтерська гонка у чоловіків першого етапу Кубку світу в  Словения Поклюці, виходячи з розвитку подій, повинна була виявитися багатою на сюрпризи, але в кінцевому підсумку отримала самого логічного переможця.
 
Проваливши напередодні індивідуальну гонку (хоча всім би такі провали - сьоме місце!) головний претендент на те, щоб скинути з трону його нинішнього власника, Йоханнес Бьо впевнено взяв реванш у своїй коронній дисципліні! З 22-х попередніх перемог норвежця в гонках вищого рівня, 12-ть були здобуті саме в цьому стрімкому вигляді чоловічої біатлонної програми.
 
Аж до другого вогневого рубежу Йоханнес вів гонку, що не передбачала конкуренції - перевага над усіма суперниками була вражаючою. Але в стійці і він здригнувся, заробивши одне штрафне коло.
 
Інтрига? Якби! Пролетівши 150 штрафних метрів, Бьо-молодший відправився на дистанцію, випереджаючи найближчих переслідувачів більш ніж на 20 секунд! І нехай на заключному колі лідер збірної Норвегії не був найшвидшим, на фініші він все ж зберіг комфортну 16-секундну перевагу.
 
Компанію переможцеві на подіумі вже звично склав француз. Але не Мартен Фуркад, як зазвичай, а його 27-річний співвітчизник Антонін Гігонна. Француз відзначився точною стрільбою, і за рахунок швидкості на останньому колі відсунув на третю позицію Олександра Логінова, який також закрив усі мішені.
 
А що ж сам Фуркад? Семиразовий володар Кубку світу не продемонстрував звичної швидкості. Як показав спринт, вчорашнє відставання Мартена в чистому ході було обумовлено не тільки його пізнім стартовим номером. За чистим ходом він на швидкоплинній дистанції програв своєму головному суперникові в сезоні, в цілому, більше хвилини, і з одним промахом (як і у Йоханнеса Бьо) фінішував лише 23-м. Це - найгірший результат француза з сезону 2015/16, коли в спринті завершального етапу Кубку світу в Ханти-Мансійську, який нічого вже не значив, Фуркад фінішував 40-м.
 
А ось хто здивував з позитивного боку, так це 23-річний норвежець Cіндре Петтерсен, який сьогодні проводив всього другу гонку Кубку світу в кар'єрі. І вже став учасником квіткової церемонії нагородження за шосте місце на фініші! Уле-Айнар Бьорндален, який особисто спостерігав за боротьбою команди без його участі, задоволено посміхнувся - зі зміною все в порядку.
 
Українські біатлоністи в цій гонці порадували стрільбою. Троє з чотирьох наших учасників зуміли обійтися в спринті без промахів. А ось показати конкурентну швидкість при цьому зумів лише Артем Прима, що дозволило йому на фініші показати 13-й результат.
 
Сергій Семенов зумів фінішувати в заліковій зоні, заробивши кубкові очки за 37-у позицію. А капітан команди Дмитро Підручний проводив першу гонку в сезоні після хвороби, він поки "розбігається" досить складно і показав 58-й результат, який втім дозволив заробити місце в недільній гонці переслідування. Четвертим з українців, як і напередодні, став Віталій Кільчицький, його два промахи відкинули на 83-е місце на фініші.
 
У загальному заліку Кубку світу змінився лідер: Мартен Фуркад одразу відкотився на четверту сходинку, поступившись жовтим бібом сьогоднішньому переможцю. Йоханнес Бьо лідирує в Кубку світу з перевагою у 8 очків над Антоніном Гігонна. Українці: Артем Прима і Сергій Семенов, займають 12-е і 15-е місця відповідно.
 
У кубку націй французька збірна утримує лідерство, випереджаючи суперників з Норвегії на 15 очок. Україна опустилася на сьому позицію.
 
Завтра в Поклюці в суперництво в спринтерській гонці включаться жінки.

Спринт. Чоловіки
1.   Йоханнес Тінгнес Бьо  (0+1)  23:46,3
2.   Антонін Гігонна  (0+0) +16,1
3.   Олександр Логінов  (0+0) +16,4
...
13.  Артем Прима  (0+0) +51,1
37.  Сергій Семенов  (0+0)  +1:36,1
58.  Дмитро Підручний  (0+0) +1:57,3
83.  Віталій Кільчицький  (1+1) +2:39,6

Повні результати гонки тут.
Аналіз гонки тут.
Оновлений рейтинг Кубку світуКубку націй і залік спринтів.
Не забудьте поставити оцінки спортсменам за гонку.


Коментарі (Всього: 90)

[ 1, 2, 3 ]

2018-12-07 18:52
 # 61  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
А сколько можно их в команду пихать и мне глаза ими мозолить?!
У них напряг с кадрами что ли в России? Я не понимаю...
Это либо шантаж, либо пренебрежение общественным мнением... Что из этого должно меня восхищять?!
Логинов был самым талантливым юниором России тех лет... И как он этим распорядился?! Это плохой пример для молодых.. Вот и все, что я вижу...
Мировое сообщество тоже любит играть в эти игры-они свое отсидели, они больше не будут.. А они продолжают.. Крым, Донбасс, теперь еще и Черное море...
Все начинается с малого, Илья..
Они ее раскаялись и не извинились.. Ни один..
Поэтому, моя позиция и не меняется.. Все взаимосвязано так то..
2018-12-07 18:55
 # 62  Николай Сторчак (Умань) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вже в сівідаті є стартлист ала не знаю хто 15 стартує Валя чи Віта?
2018-12-07 18:56
 # 63  lm-may (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кто на прошлый Новый год загадал, чтобы Прима был быстрее Фуркада на лыжне? Ставьте галочку - сбылось)))) Прима эту гонку пробежал лучше. А по поводу остальных ребят - на Диму на флеш-интервью больно было смотреть. Чуть не плакал. Главное, чтобы не переросло в комплексы. По ходу все должно выровняться. Дима, держаться и верить, что подиумы придут
2018-12-07 19:05
 # 64  Comment06 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бё мл вне конкуренции. Нормально бегут только норвежцы, немцы, французы. Наши ( за исключением Примы) пока далеко позади. Одна из причин- запаса физики не хватило для восстановления после изнурительной ИГ без обычного выходного. Но радует, что все стреляют. Все- таки, стрелять научиться сложнее, чем бежать. Как бы там ни было- а две медали уже есть. В Хохфильцене будет еще вкатка, а реальную силу сборной увидем ,наверное, в Новом месте.
2018-12-07 19:09
 # 65  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Да-да,по стендовой стрельбе,больше никакой другой в голову не приходит...
2018-12-07 19:09
 # 66  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А сколько можно их в команду пихать и мне глаза ими мозолить?!
2 albishka
Как они утверждают - честный отбор в команду - поехали сильнейшие, те, кто показал лучшие результаты - какие вопросы.
Лично я такой принцип приветствую - никаких посторонних вещей - показываешь результат - вперед. Пока не попался СЕЙЧАС на допинге - значит СЕЙЧАС чистый. За прошлое - отсидел. Сейчас важна только его форма
Все остальное - от лукавого .
Помните фильм "О чем говорят мужчины?"
"Как то не так концептуально он пробежал. Что он хотел сказать своими девятью секундами? Что хрен ты так пробежишь?"
А все прочее даже комментировать не хочу - посмотрите пункт 7 - он даже выделен красным.
Для обсуждения этих животрепещущих вопросов (я о вопросах 7 пункта) есть куча замечательных площадок, мне кажется :)
2018-12-07 19:15
 # 67  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Осмелюсь напомнить, что биатлон это сочетание скорости и стрельбы. А результат этого сочетания на табло. Вспомните табло Эстерсунда 17-го года. Из сегодня бежавших: Прима был 50-м, Семенов 67-м, Пидручный 75-м. А сегодня соответственно - 13, 37, 58.
2018-12-07 19:21
 # 68  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Осмелюсь напомнить, что биатлон это сочетание скорости и стрельбы. А результат этого сочетания на табло. Вспомните табло Эстерсунда 17-го года. Из сегодня бежавших: Прима был 50-м, Семенов 67-м, Пидручный 75-м. А сегодня соответственно - 13, 37, 58
2 Вячеслав ЧЕ
Слава - ну о чем ты говоришь?!
Почему Семенов не опередил Йосю на две минуты?! Почему Виталик, который два года просидел в Новояворивске без биатлона не порвал всех бегом?!
Чем занимался Санитра?! Это провал :))))
2018-12-07 19:22
 # 69  Druid Elder (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Видео гонки:

https://youtu.be/n1vJqjiiDl4
2018-12-07 19:23
 # 70  DiM (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Оце так щільність! Чоловіки як завжди радують конкуренцією.
Усі 60 учасників перс'юту помістилися у 2 хвилини! 120 секунд/ 60 = 2с
2018-12-07 19:27
 # 71  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Druid Elder
Владимир - это несерьезно. Завтра, пожалуйста, чтобы был сопроводительный комментарий "пурум-пум-пум" вы уж там поколдуйте - друид, все-таки :)
2018-12-07 19:32
 # 72  Valeriy Birzul Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Наши точно пешком шли.
2018-12-07 19:32
 # 73  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Вы опять меня не поняли... Я говорю не о политике, а о безнаказанности...
Все суперчестно, куда там остальным.. Мне поаплодировать?
Я за него НЕ РАДА и не буду.. Пусть он хоть чемпионом всего и вся станет.. Я, вообще, не могу восхищаться победами россиян.. Все мои симпатии в прошлом...
2018-12-07 19:36
 # 74  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мне поаплодировать?
Я за него НЕ РАДА и не буду.. Пусть он хоть чемпионом всего и вся станет.. Я, вообще, не могу восхищаться победами россиян.. Все мои симпатии в прошлом..

2 albishka
Да кто Вас просит аплодировать или радоваться его (или их) победам?
Вы не рады я рад - в чем проблема? Я вот не рад Йосиной победе - хотя, похоже, он будет выносить всех в одну калитку, особенно, когда Мартен уйдет и что? Мне каждый раз писать о том, как я не рад Йосиным победам, которых еще будет немеряно?
Я о том, что сколько ж можно одно и тоже!
2018-12-07 19:39
 # 75  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мужчины ведь в Канаду не ездили на сборы,а стрельбу тренировали...так что можна считать прогрессом)))
2018-12-07 19:40
 # 76  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Есть личные симпатии, а есть обманщики, которые позорят мой любимый вид спорта... Ок?
Йося, вроде как, не попадался... Неуместное сравнение.
2018-12-07 19:43
 # 77  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У Лены завтра 99 номер, наверное она не стартует? Или это тоже тактика такая?
2018-12-07 19:43
 # 78  dubik1983 (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
" 23-річний норвежець синдром Петтерсен"???
"... не продемонстрував звичної мощі."???
Знову сліпий машинний переклад. Тепер ніби більше людей займаються сайтом, хоч перечитати разок недолугий переклад перед тим як закидати на сторінку. І надалі, майже кожна перекладена стаття - це знущання над мовою.
2018-12-07 19:43
 # 79  Гном Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Проверяйте пожалуйста информацию, Синдре Петтерссону 22 года.
2018-12-07 19:44
 # 80  Юрий Ольгин Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Судя по всему, если разбегутся Семёнов. Прима и Пидручный , то результаты будут.
2018-12-07 19:48
 # 81  Вадим (Киев) (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дмитрий Дудкин (Полтава),
на мою думку, своїми численними дописами Ви самі себе виснажуєте і тому вже не можете зрозуміти, на який з них отримали репліку. Підкажу, мова йде про стрільбу. А хто той олімпійський чемпіон-українець, якого я згадав, все ж таки, соромно не знати або не спробувати скористатись будь-якою пошуковою системою в мережі Інтернет, щоб дізнатись. Розумію, не до того. Бережіть себе, Ви нам потрібні.
2018-12-07 19:56
 # 82  Anna (Черкассы) (Черкассы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А меня больше всего расстроил Фуркад, хотелось противостояние Бе младшего и Мартена наблюдать в этом сезоне.
Надеюсь, с ним все хорошо в плане здоровья и он порадует своими яркими выступлениями.
Наши нормально начали сезон, разбегутся ещё, да и квоту восстановим.
2018-12-07 20:02
 # 83  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
У Лены завтра 99 номер, наверное она не стартует? Или это тоже тактика такая?
Ей на ИГ понравилось бежать в последних номерах, а зная её умения бежать последний круг (особенно в коротких гонках) у неё появляется тактическое преимущество над соперниками, так как уже будет знать их результат.
При плотности результатов(а в спринте это реально) она сможет отыграть порядка 10 позиций.
2018-12-07 20:16
 # 84  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Что-то с ходом совсем печально,

Наоборот, всё как раз закономерно. Возможно многие не смотрят UA:Перший и флеш-вью, в частности г-на Саеитры. Просто ТШ обеих команд почему-то решили не заострять на этом внимание болельщиков,любителей и ценителей биатлона. ) Мы все привыкли что-ли к такой себе стандартной подготовке команд к сезону, в которую входят все виды тренировок - общефизическая, объёмы, нагрузки, интервальные, комплексные и т.д. и конечно же специальная скоростная работа. Я сначала не обратил внимания на два заявления Ольги Абрамовой после стартов на первом этапе Кубка IBU в Идре (Швеция), что никакой скоростной работы она не делала, посчитав что по какой-то причине, например из-за здоровья (дай Бог всем крепкого здоровья!), она просто пропустила этот этап подготовки. Но сегодня Дима Пидручный тоже акцентировал на этом внимание. Ну и уже Юрай, объясняя результаты сегодняшнего спринта, расставил всё по своим местам. Оказывается перед этим сезоном ТШ наших команд (и не только наших) ограничились в скоростной работе фактически минимумом - контрольными тренировками в Ленцерхайде (Швеция), Обертиллиахе (Австрия) и Шушене (Норвегия) для женской команды "Б" соответственно. Ну и помним, что Абрамова в Шушене не стартовала. Мужская команда "Б" вообще в контрольных тренировках не принимала участие. Вернёмся ещё чутка назад. Ни к ЧМ по летнему биатлону в Нове-Место-на-Мораве (Чехия), ни к ЧУ по летнему биатлону в Чернигове никто из спортсменов специально не подводился, про это неоднократно говорили и тренеры, и сами спортсмены. Только Кильчицкий, как обычно на свой страх и риск, самостоятельно провёл какую-то там скоростную работу перед ЧМ по летнему биатлону. Остальные опять-таки ограничились буквально минимумом, чтобы уж совсем не выглядеть, как статуи. ) Дима Пидручный и Артём Прима из-за вирусной болезни не принимали участие в контрольной тренировке в Обертиллиахе, но Артём заболел раньше, поэтому смог выздороветь и восстановиться к старту сезона. У Димы же сегодня реально первый старт и получается первая скоростная работа. Кстати, Юрай отметил, что Дима к классической стафе на втором этапе КМ в Хохфильцене (Австрия) самостоятельно (через официальные старты) скорей всего уже не успеет разбежаться до нужных кондиций, поэтому он планирует лично с ним поработать в этом направлении. "Естественный" разгон у Артёма проходит нормально, Юрай лишь отметил, что резерв ещё имеется. Г-н Прокунин в одном из последних своих комментариев тоже сказал аналогичную фразу про то, что запас ходом имеется. Другими словами, вот такая у обоих ТШ одинаковая стратегия на сезон - без специальной скоростной работы в межсезонье, без специального подвода к началу сезона, разгоняемся через официальные старты. Это безусловно связано с поздним ЧМ в Эстерсунде (Швеция). И теперь уже понятно, что скорей всего был полный "одобрямс" со стороны тренерского совета ФБУ на такую стратегию и опять-таки нашим научно-медицинским группам работать в рамках единой стратегии гораздо проще и удобней., оказывая всю необходимую помощь.и сопровождение в подготовке к сезону и подводке к главным его стартам . В общем, все видели сегодня Диму? Вита Семеренко по сравнению с ним просто образец скорости и молниеносности )), хотя, как уже знаем, ТШ не очень доволен её функционалом и считает, что на этом этапе она реально дона быть побыстрее. Но думаю, что наши в т.ч. и научные сотрудники уже во всю работают над этой проблемой.) Нам лишь остаётся не голосить, как потерпевшим. От гонки к гонке, от этапа к этапу все должны постепенно разбежаться, но не забываем, что это процесс индивидуальный - кто-то раньше, кто-то позже, но прогрессировать по идее должны все. Ну а Диму придётся разгонять дополнительной работой на тренировках, хотя Юрай конечно же ещё раз всё проверит, прикинит и определится, как правильнее поступить. )
2018-12-07 21:28
 # 85  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим (Киев)
Ви помиляєтесь,я на цій вітці відповідаю всього лише 3 раз,так само як і на 1,2 сторінках.Це раніше я міг строчити дуже багато,а зараз коментую досить таки дозовано.
2018-12-08 01:03
 # 86  VivaJ (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мужские гонки очень интересные, высокая конкуренция и все такое, но победитель или Фуркад или Йося.По поводу победителя интриги почти нет, особенно в спринтах.
Наши пока слабенько, но Артем очень классно!
2018-12-08 11:04
 # 87  Vasyl_Karlenko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Шановні вболівальники біатлону!
Уважно перечитав Ваші коментарі.
Ви дуже багато знаєте, вмієте алізувати та бачите подальші перспективи.
Це приємно.
Відносно чоловічої команди, то дійсно сьогодні наших спортсменів відрізняє стрілецька складова спеціальної підготовленості, яка не є переважаючою в не складних метеорологічних умовах. Проте, ця складова є важливою, оскільки забезпечує психолічний рівень готовності. Згадайте Семенова у олімпійському циклі 2010-2014 та у 2014-2018 роках. Зокрема спостерігаючи за його стрільбою у змаганнях минулого року не було навіть візуальної упевненості в її якості. Сьогодні під час його стрільби можна ні про що не думати. Аналогічно як й у інших спортсменів. Тому сьогодні це крок уперед тренерського штабу.
Згоден з вами, що функіонально поки чоловіки не готові, крім Прими. Але Ви правильно розумієте, що це тренерська стратегія підготовки до ЧС 2019. У підготовці до ОІ 2018 року також була така стратегія, наголосите Ви. Дійсно з Вами згоден, але під час реалізації стратегії 2018 допускалися тактичні помилки як з боку тренерів (зокрема на окремих етапах річного циклу та особливо на етапі безпосередньої підготовки до ЗОІ) так і з боку спортсменів (упродовж чотирирічної підготовки), а це єдиний процес. Сьогодні усі ці питання врегульвано. Тому, з урахуванням індивідуальних можливостей наших спортсменів, та в умовах обмеженого доступу до сучасних технологій відновлення не варто форсувати підготовку. Тож давайте всебічно їх підтримувати та особливо тренерів, яким не легше переносити поразки, а значно складніше, ніж спортсменам. Згадайте учорашнє інтервью Юрая Санітри, що йому далося не просто, але він мужньо та правильно його сформулював, що надзвичайно важливо для усіх нас, оскільки ми усвідомлюємо, що між його словами та нашими спостереженнями є мінімальні розбіжності.
І наостанок.
Пропоную припинити шельмування спортсменів, які відсиділи на ЕПОШНІЙ ЛАВІЙ ПІДСУДНИХ, з якої б вони не були країни. Варто пам'ятати, що вони могли бути заручниками цієї ситуації, проте набралися мужності вийти на старт та довести, що вони сильні і без застосування відповідних препаратів (приклад Логінова, якого я особисто тестував за певною методикою та знаю, що він надзвичайно потужний спортсмен).
Ще раз вдячний за Ваші аналітичні висновки.
Бажаю усім у цьому та наступному році невичерпного здоров'я, непохитної витримки та незламної віри у перемогу українських біатлоністів.

З повагою,
Ветеран біатлону
В.П.Карленко
2018-12-08 11:06
 # 88  икс (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 um2009
Всё нормально говорите?Разбегутся?Ну ну.Только в прошлом году было тоже самое.Да и многие сборные так же постепенно входят в сезон.За всю работу Санитры прогресс по скорости только у Примы. Стрельба это хорошо,даже очень хорошо.Но прогресс необходим.Не всё же время нам только за ТОП-10 в кубке наций бороться.И у Сэма ,и у Димы,и даже у Тищенко были очень достойные результаты.А сейчас 90-е места по ходу.Грустно.
2018-12-08 11:13
 # 89  икс (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І шановному Василю Павловичу теж хочу нагадати.Не одні ми такі розумні.Майже всі входять поступово в сезон.
2018-12-08 11:18
 # 90  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 икс
Всё нормально говорите?Разбегутся?Ну ну.Только в прошлом году было тоже самое

Поддерживать высокий уровень в течение всего сезона - это удел аномально одаренных спортсменов. Таких у нас в мужской команде нет. Поэтому тренеры стараются работать с планированием пиков. Получается у тренеров, не получается - всё равно пока других вариантов нет. Вот мы и надеемся, что разбегутся. И я уверен лично, что и Дима сильно добавит, и Сергей добавит в физике, и даже Прима добавит и возьмет за правило бороться за десятку. Ну и надеюсь Кильчицкий тоже соберется в этом сезоне как на последний бой, т.к. возраст, и молодёжь его подопрёт, если он зазевается.

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (50)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті