Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   22:57
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-12-24 10:32 |

Володимир Бринзак: Ми зобов'язані створити команду до Пекіну-2022. Це питання принципу


Завершився перший триместр біатлонного сезону. Грудень виявився важким і неоднозначним для українського біатлону. Разом з тим, в ньому знайшлося і місце для значного успіху: як перемога Юлії Джими і подіум одиночного міксту в Поклюці. Про всі найбільш важливі моменти в житті нашої команди і всього вітчизняного біатлону - у великому інтерв'ю з президентом Федерації біатлону України Володимиром Бринзаком. Розмова вийшла настільки об'ємною і всеохоплюючою, що довелося розділити її на дві частини для зручності сприйняття. Сьогодні - перша з них.
 
- Володимире Михайловичу, почати доведеться з найгарячішої теми - коментаря Дмитра Підручного після мас-старту, де він різко розкритикував роботу сервіс-бригади. Вболівальники розцінили його слова, як крик душі, коли вже накипіло. До Вас по ходу сезону доходили скарги спортсменів на лижі - те, що, можливо, не потрапляло в публічну площину?
 
- В першу чергу, я б радив Дімі такі питання вирішувати за столом на зборах команди, а не через пресу. Я був на двох етапах Кубку світу - в Поклюці і Хохфільцені, і ніхто з хлопців з приводу лиж до мене не звертався. Говорили про різні фінансові питаннях - підвищення зарплат, необхідності покупки нового приклада, лиж тощо. Я і сам бачив, що не завжди лижі працювали найкращим чином. Але про те, що так гостро стоїть ситуація зі змащуванням лиж, я дізнався не з команди. Хоча я, напевно, - перший, хто зацікавлений, щоб все було в порядку за всіма складовими роботи всередині команди. Я для того і приїжджаю на етапи Кубку світу, щоб збиратися разом, за одним столом, задавати питання, знаходити рішення. А не відкладати все на весну або вихлюпувати в пресу постфактум. Зараз же вийшов варіант "Валя Семеренко номер 2" - Діма висловився на емоціях в прямому ефірі, а далі пішла хвиля обговорень, яка мало чим допоможе команді і тільки шкодитиме.
 
- Але в Нове-Мєсто скарги на лижі були не тільки від Діми, значить, проблема дійсно існує. Які заходи можна вжити вже зараз, для виправлення ситуації?
 
- Завтра я виїжджаю в Сянки, на чемпіонат України, разом з генеральним секретарем федерації Романом Романовичем Бондаруком. Там зустрінемося з державним тренером Євгеном Федоровичем Колупаєвим, який був на місці в Чехії, бачив все на власні очі, також будуть Володимир Махлай, Валерій Лєсников. Будемо радитися, думати, що робити. У телефонному режимі проконсультуємося зі старшими тренерами команди, почуємо їхню позицію ... Вже зараз, після ряду дзвінків з обговоренням ситуації, що виникла, розумію, що не всі в сервіс команді - однодумці.
 
Звичайно, треба щось робити. Але для, цього в першу чергу, розібратися без емоцій. Якщо це - системна проблема, тоді дійсно треба зміцнювати сервісну бригаду. Тут немає родинного протекціонізму або іншого лобіювання, все в наших силах. Але мені, звичайно, самому не цікаво, що так відбувається: і спортсменам психологічно важко, і тренери, і вболівальники занепокоєні ситуацією. Ну, і я ж не ворог українському біатлону - протягом багатьох років, думаю, це довів.

- Чи реально в розпал сезону знайти фахівців - в сервіс-групу, або медичний штат?
 
- Ми цьому не опираємося, і все реально. Були б тільки гідні кандидатури. Зараз хороший фахівець коштує 8-10 тисяч євро на місяць. І проблема знайти не тільки гроші для його залучення, а й фахівця, який би погодився працювати в наших умовах. Хороші сервісери дивляться в першу чергу в бік Норвегії, Німеччини, Франції ... Або в Росію, де можуть забезпечувати пристойне фінансування.
Багато років нашу сервісну бригаду очолював Віталій Руденчік, і вся група сервісменів будувалася навколо нього. Але ми ж Віталія не виганяли - він сам прийняв рішення, що йому цікавіше попрацювати в команді "Fischer" - це більш високооплачувана і більш спокійна робота. Які у мене є важелі, щоб його утримати? А замінити його моментально, враховуючи налагоджену їм структуру, неможливо. Та й немає у нас такої школи, яка б готувала висококласних смазчиків - кожного такого фахівця треба вирощувати роками.
 
Зараз ще може виникнути проблема з Душаном Отченашем. До мене дійшла інформація, що він не може продовжити роботу з командою за станом здоров'я. Хоча сам я з Душаном поки не спілкувався. Тому в будь-якому випадку склад сервіс-бригади доведеться зміцнювати. Будемо шукати і оцінювати варіанти. До Оберхофу час ще є.
 
- А як тепер взаємодіяти з сервіс-бригадою зможе сам Підручний?
 
- Це питання роботи старшого тренера - налагодити взаємодію всередині команди. Я не можу відповідати взагалі за всі питання: фінансування, сервіс, лікування спортсменів, придбання інвентарю, визначення складу команди і тд. На даний момент у нас такий склад сервіс-бригади, іншого немає, що я можу зробити саме зараз? Будемо сподіватися, що помилки з підготовкою лиж вдасться виправити. Адже це не проста механіка - підкрутив гвинтик, і воно запрацювало. Кожен день робота сервіс-бригади - творчий процес. Зараз дізнався, що вчора і сьогодні не було єдиної думки і не нанесли на лижі спеціальну ручну структуру, яка важлива для поліпшення ковзання лиж у таку погоду. Один із сервісменів, отримавши інформацію від відкатників, вирішив не наносити структуру. Так чинити не можна. Повинен бути єдиний центр прийняття рішень. Тому - є питання, будемо розбиратися.



- Давайте тепер підіб'ємо підсумки першого триместру. Як би Ви оцінили окремо виступ хлопців і дівчат?
 
- У хлопців все більш-менш зрозуміло і прогнозовано. Тільки Підручний випав на старті через хворобу, і зараз починає добирати форму. Прима, Тищенко, Семенов - приблизно на очікуваному рівні. А дівчат мені складно коментувати: то сплеск, то спад ... Зараз буде вкаточний збір з 29-го грудня, може, це позитивно вплине на їх стан.
 
Я навіть не можу однозначно оцінити. Тому що були і хороші результати, як сьомі місця Валі і Віти, краще останнє коло у Олени в спринті, ряд хороших результатів Насті, перемога Юлі в Поклюці ... І тут же такі перепади. Чи то проблема в лижах, чи в готовності - треба розібратися без емоцій, суєти, а з холодною аналітикою з професіоналами, тренерами.
 
Але те, що у нас назріла зміна поколінь, сумнівів немає. Ми це знаємо і будемо робити. Чекаємо і Блашко, і зростання Журавок, і того, що підтягнуться молодші дівчата... Всі ж розуміють, що досвідченим спортсменкам три роки до Олімпіади відбігати буде дуже важко, та ще в такій атмосфері, коли навколо команди бушує ажіотаж, і часом нездорові пристрасті . Але це сезон - експериментальний, на який ми поставили завдання - відновлення квоти і намагаємося визначити, які наші резерви, де їх черпати і з кого формувати команду на Пекін. Та й за короткий час роботи нового старшого тренера складно оцінити, як працює його методика підготовки. Йому теж не просто: коли команда складається зі спортсменів, які готуються за різними методиками у своїх тренерів. А йому відповідати за результат... Ті ж Віта і Валя не хотіли експериментувати - може, це останній рік їх виступів на цьому рівні, і я так розумію, готувалися по добре знайомій їм методиці особистого тренера.
 
Це ж стосується і тренерського складу: дивимося, хто і як працює, чи виходить, на думку і результати спортсменів. У команді працювали п'ять тренерів: крім Андрія Прокуніна, це і Григорій Шамрай, Володимир Махлай, Валерій Лєсников, Олександр Біланенко. Пройдемо цю зиму, зберемося навесні і будемо оцінювати сезон. Але і по ходу зими, звичайно, будемо збиратися, коригувати підготовку, приймати рішення. Для цього я поїду на етап Кубку світу в Рупольдінг.
 
Вже зараз можна говорити про те, що в наступному році команда буде зменшена - ми проведемо відбір 7-8 чоловік, як кістяк майбутньої олімпійської команди. Возити 12 спортсменів немає сенсу, потрібно більше індивідуальної роботи зі спортсменами. Але там не буде юніорок. Мені подобається, як працюють Ілля Лопухов з Валентиною Шевченко, і будемо намагатися у них зібрати хорошу юніорську команду. При цьому я не виключаю продовження практики індивідуальної підготовки, якщо в цьому сезоні вона покаже свою результативність. Адже вкрай важливо, щоб спортсмен вірив тренеру. І якщо Настя довіряє татові, Юля довіряє Урошу - треба дати їм можливість працювати разом. Може, хтось ще захоче перейти на індивідуальну роботу, якщо цей сезон не вийде. Або, навпаки - хтось захоче повернутися в загальну групу. У будь-якому випадку, нормальний творчий процес - краще, ніж робота з-під палки з подальшими звинуваченнями, що методика не підійшла, і змусили працювати в команді, де якісь нюанси роботи їм не підходять.
- Ви сказали, що жіноча збірна збирається 29-го грудня. Тобто у дівчаток і хлопців різний графік підготовки до Оберхофу?
 
- Так, хлопці зараз до 28-го грудня тренуються в Нове-Мєсто, а потім збираються 3-го січня в Оберхофі. А дівчата з 29-го числа починають збір в Хохфільцені.
 
- Юрай Санітра практично в кожному коментарі для преси висловлює задоволення гонками хлопців. Ви поділяєте таку оцінку?
 
- Як я сказав, у хлопців все більш прогнозовано. Але головний критерій оцінки - результат. Подивимося на підсумки сезону, на чемпіонат світу - і тоді будемо розділяти або не розділяти оцінку. Команда вибудовує роботу з одним піком на чемпіонати світу та Європи. Як зараз можна оцінювати проміжний результат? Але, з точки зору психології, Юрай говорить правильно: зайвий раз підбадьорити спортсменів, розрядити обстановку, ніколи не завадить. Тому що якщо ми почнемо шарахатися після кожної гонки, когось лаяти, когось звільняти - настане хаос.



Припустимо, я піддамся на хвилю негативних висловлювань і піду з біатлону. Я готовий хоч сьогодні. І що далі? Відразу підуть всі спонсори, які підтримують команду на основі особистих контактів. І хто буде вникати, займатися всім цим? У мене ще вистачає сил і знань, щоб розвивати біатлон в Україні на гідному рівні. Це тільки здається, що все добре, механізм працює сам по собі, і треба просто молодого менеджера. А насправді кожен день доводиться вникати у величезну кількість проблем, розуміти, що відбувається на самих різних напрямках. Цього року виповнилося 20 років, як я керую федерацією. За цей період тільки на зимових міжнародних стартах різного рівня завойовано 355 медалей. У той час, як до 1998 року - всього 25. Звичайно, без помилок не обходилося - не помиляється тільки той, хто не працює. Але сказати, що наша команда працювала неефективно - велика несправедливість. Я впевнений, що після попередньої Олімпіади ми зобов'язані створити команду на Пекін-2022. Це питання принципу.
 
З одного боку, у нас кричать: давайте спорт, треба молодь підтягувати. А подивіться, що твориться на місцях? У Тернополі єдину спеціалізовану біатлонну школу закрили, з базою і трасою так нічого і не вирішили. У Буковелі зібралися будувати комплекс - по сумнівним мотивам зірвали тендер. У Сумах траса аварійна, не ремонтується. У Тисовці траса аварійна, на ній вже не можна тренуватися. Школи на місцях не фінансуються - немає грошей на інвентар, на участь в зборах, тільки на зарплату, виїзди на змагання - дуже часто за рахунок батьків. Нічого подібного немає ні в одній країні! Там люди приходять на тренування - ось вам лижі, гвинтівка, патрони, лижоролерна траса, мішені, транспорт - все налагоджено. А у нас жодної траси, жодного стрільбища нормального. Поки займається дитина - куди не йшло, а як тільки старші, і в національну команду не потрапив - немає ні зарплат, ні забезпечення, немає резону продовжувати займатися.
 
Тому і маємо - в юнацьких змаганнях бере участь більше сотні чоловік, а у дорослих з труднощами нашкребаємо склад з 7-8 спортсменів. Тому що на місцях для ось цього перехідного етапу немає умов, щоб ростити і готувати спортсменів. І нікому не цікаво цим займатися: вибудувати систему, щоб розвивався спорт, піднімати матеріальну базу.
 
- Як Ви для себе пояснюєте падіння результатів команди в Хохфільцені? Адже до того в Поклюці і, особливо, потім в Нове-Мєсто хлопці і дівчата показували набагато вищий рівень.
 
- Я розмовляв з науковою групою, і склав для себе таку думку, що причина може бути в тому, що вперше під час міжсезонної роботи вони майже не їздили в гори. А потім на укочування перед Поклюкоюі провели там досить тривалий збір. Можливо, гори "придавили" в Хохфільцені.



Раніше ми працювали по двопіковій схемі: був грудень, потім спад і вихід на головний старт. Зараз - один пік, і я поки не розумію, як оцінювати поточні результати. Плюс - новий тренер, всього півроку працює з командою. Чи достатньо він вже вивчив людей, чи підійшла їм його методика - це теж питання. Я питаю Григорія Шамрая, який давно працює з цими спортсменками - все йде за планом. Він каже, що ніде нічого не порушено, все по методиці. Так, були багато в горах. Але зараз спустимося, відкатаємося - на березень повинні вийти на пік.
 
Що мені залишається? Тільки вірити і сподіватися. Або я повинен сказати - ні, ви не праві, давайте ми вас порозганяємо? Робити висновки і приймати якісь рішення можна буде тільки навесні, зараз - проміжний етап, і я не готовий давати йому оцінку. Так, все поки виглядає не зовсім так, як хотілося б. Але ми не самотні в цьому. Одні команди добре стартували, зараз не біжать. Як ті ж росіяни, які проводили відбори в листопаді і робили ставку на старт сезону. У кожного своя ситуація.
 
- Чехи на домашньому етапі також виглядають дуже блідо...
 
- Я про це і говорю - у кожної збірної своя ситуація, свої проблеми. Вболівальники ж бачать тільки нашу команду, і складають для себе враження, що спади форми і хвороби бувають тільки у нас. Але спортсмени - не роботи. До чого вже розвинена в усіх відношеннях збірна Німеччини, але Лаура Дальмайєр - хворіє, Хаммершмідт пропускає більшу частину сезону. Ми ж півроку шукали лікаря в чоловічу команду, і знайшли тільки перед початком сезону. Але у нас в країні немає нормальних спортивних лікарів - де їх брати?
 
- До речі, про хвороби. Не кращий стан Юлії Джими не завадить побачити український дует на Різдвяній гонці?
 
- Як я б бачив зі своєї дзвіниці, то в такому стані Юлі туди краще не їхати. Але я не керую всім процесом, як би не намагалися це представити деякі коментатори. Це - комерційні змагання, за які платять гроші, і я не можу змушувати когось - їхати чи ні. Є Урош Велепець, який може оцінювати стан спортсменки, є Юля - сама вже доросла людина. Їм вирішувати, вони ж теж будують плани підготовки і хочуть вийти на пік до чемпіонату світу. Але я б не став. Подивіться на Лаура Дальмайєр: спринт була на подіумі, переслідування - десь поруч, але розуміє свій стан і прийняла рішення мас-старт пропускати. Тому що вона - профі: розуміє, що краще пожертвувати однією гонкою, ніж зараз наламати дров і зіпсувати собі залишок сезону. Якщо у Юлі в останніх гонках не котили лижі - це одне, але якщо вона відчуває, що знаходиться в поганому стані, краще зробити паузу, відкатати і підготуватися до Оберхофу. Але це вирішують спортсменка та її тренер, я не стану вказувати їм, що робити.
- Але теоретично - якщо спортсмен відмовляється від участі в цих перегонах, у нас є право запропонувати заміну?
 
- Звичайно є. Таке було багато раз і в багатьох командах. Дають для залучення вболівальників одну кандидатуру, а фактично в силу ряду причин виступає інший спортсмен. І ніяких проблем не виникає.
  
Другу частину інтерв'ю читайте тут:
Володимир Бринзак: За бажання Варвинець, ми знайдемо оптимальні варіанти для продовження її кар’ери

Бесіду вів Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 102)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2018-12-24 23:31
 # 91  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кого он тренирует ? Получается, что тоже одну спортсменку - Лену Пидгрушную
По крайней мере ей не приходится с Санитрой тренироваться. Но вообще да, наезжали на Зоца, а по итогу все по личным тренерам разбежались.
2018-12-24 23:44
 # 92  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Це якраз схоже на те, про що й Бринзак каже - його спонсори підуть разом з ним. Ну не можна давати аби кому великі кошти. Людина має роками праці довести свою чесність.
А просто публиковать отчеты о том, как были израсходованы деньги - никак? Прозрачность, открытость, общественный контроль - не, не слышали? Что это за бизнес-отношения - личные контакты?
Знаете, если бы у меня был маленький ребенок, я бы не отдал его в биатлон. знаете почему? Потому что если судить по большинству отвечающих - все держится на Брынзаке, а он человек. Смысл сейчас отдавать ребенка в биатлон, если его лет через 10 не будет в Украине от слова совсем. Ну так по логике "секты кулачкодержателей" получается. Нет Брынзака - нет биатлона. Хорошая построена система, стабильная...
2018-12-24 23:49
 # 93  V. V. V. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А когда будет продолжение?)
2018-12-24 23:52
 # 94  futbol35 (Стрий) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пора кардинально міняти верхівку на молодих керівників думаю що можна найти з кого тоді до ОІ можливо буде результат !
2018-12-24 23:53
 # 95  92stas92 (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Greg1975
А чего он то хоть спонсорские всей стране должен расписывать?Может кто-то не хочет светить деньгами, еще потом спросят откуда взял))) Перед спонсорами и отчитываеться, если у них есть такая договоренность. Или же просит уже под конкретные задачи. Инвентарь, поездки и т.д. . Пусть общество делает какой-то клуб, ежегодные клубные взносы платит, и просит отчет =)
2018-12-25 00:10
 # 96  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 V. V. V.
А когда будет продолжение?)
Уже есть.
2018-12-25 00:12
 # 97  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну так по логике "секты кулачкодержателей" получается. Нет Брынзака - нет биатлона. Хорошая построена система, стабильная...
Тут уже писали, что Вы не совсем понимаете сферу влияния федерации, федерация это общественная организация, у нее нет своих денег, она не получает денег на свое функционирование (деньги Министерства идут только на всеукраинские соревнования или сборы и выступления сборной) Министерство решает сколько денег дать или не дать - все что не дать это должна найти федерация или спортсмены ( в разных видах спорта по разному). У федерации нет прямых рычагов влияния на областных чиновников (даже у Министерства нет таких особых рычагов). Поэтому можно построить идеальную работу самой федерации(на самом деле как работает именно федерация биатлона) но много вопросов федерация решить просто не в силе. И тут стает вопрос личности. У многих федераций президент свадебный генерал, у некоторых просто денежный мешок и т.д любой человек хоть что-то понимающий в биатлоне знает сколько сделано Брынзаком и насколько он живет биатлоном. Сможет ктото его заменить никто сейчас не знает, но я как член Исполкома одной федерации(не биатлона конечно) и знающий эту кухню изнутри, очень сильно в этом сомневаюсь.сомневаюсь.
Знаете, если бы у меня был маленький ребенок, я бы не отдал его в биатлон. знаете почему? Потому что если судить по большинству отвечающих - все держится на Брынзаке, а он человек
Смотря зачем отдавать ребенка в спорт? Если рассчитывая что он станет олимпийским чемпионом или зарабатывал кучу денег, то в биатлон точно не стоит. Но вообще нормальные родители приводят в секцию совсем не для этого
2018-12-25 02:00
 # 98  Олег Мадрід Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пан Бринзак завжди щось творить на майбутнє,давайте насолоджуватися теперішнім
2018-12-25 10:01
 # 99  kerats Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не хоче Бринзак відкрито признати свої помилки по сервісменам. Все ж очевидно. Не потрібно було засуджувати Підручного відносно його слів про сервіс. Його критикує, а сам туди ж. Навряд чи це підтримає Діму морально...
2018-12-25 10:48
 # 100  Medvedica (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kleo
Лучше и не скажешь
2018-12-25 11:55
 # 101  Mac (Snoqualmie Pass) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Тут уже писали, что Вы не совсем понимаете сферу влияния федерации,
якби ж то тільки федераціїї:)
2019-01-07 14:43
 # 102  Alex (Запорожье) (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victoria_R
Це якраз схоже на те, про що й Бринзак каже - його спонсори підуть разом з ним. Ну не можна давати аби кому великі кошти. Людина має роками праці довести свою чесність.
+100%
Ну а ще приклад з нашою "Новою Полтавою" якраз дуже вдалий з приводу того, що можна не лише критикувати владу, а й самим активно впливати на рівень свого життя. Ми навчаємо бухгалтерів ОСББ, навчаємо, як впливати на міську владу, щоб вони виконували свої завдання тощо.
схоже, що ми однодумці. Як би це особисто поспілкуватись

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (21 - 28 березня) (11)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (18)
    ЧУ-2024. Результати гонок з масовим стартом (5)
    ЧУ-2024. Результати естафет (10)
    ЧУ-2024. Результати жіночої гонки переслідування (16)
    ЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (9)
    ЧУ-2024. Результати жіночого спринту (21)
    ЧУ-2024. Результати чоловічої гонки переслідування (11)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті