Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   09:55
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-12-25 00:04 |

Володимир Бринзак: При бажанні Варвинець, ми знайдемо оптимальні варіанти для продовження її кар'єри


Завершився перший триместр біатлонного сезону. Грудень видався важким і неоднозначним для українського біатлону. Разом з тим, в ньому знайшлося і місце для значного успіху - як перемога Юлії Джими і подіум одиночного міксту в Поклюці. Про всі найбільш важливі моменти в житті нашої команди і всього вітчизняного біатлону - у великому інтерв'ю з президентом Федерації біатлону України Володимиром Бринзаком. Розмова вийшла настільки об'ємною і всеохоплюючою, що довелося розділити його на дві частини для зручності сприйняття.
 
Першу частину інтерв'ю читайте тут:

Володимир Бринзак: Ми зобов'язані створити команду до Пекіну-2022. Це питання принципу

- Чи відомі Вам плани тренерів на американські етапи? І чи не змінилися вони у зв'язку з поточною ситуацією в Кубку націй?
 
- Ми домовлялися ще перед сезоном, що остаточно ці плани будемо узгоджувати після Рупольдінгу. Там вже більш ясною буде картина в Кубку націй, зі станом команди на той момент, ну і здоров'ям спортсменів після новорічної паузи. Тому поки рано говорити. Але розглядати можемо самі різні варіанти. Аж до того, щоб поїхати розширеним складом в Канаду, позмагатися там до 10-го лютого, після чого основа може повернутися в Європу і буде ще досить часу, щоб підготуватися до чемпіонату світу. Може, пару гонок пробігти на чемпіонаті Європи, щоб не сидіти місяць без стартів. А кілька людей залишаться за океаном і в Солт-Лейк-Сіті підтримають національний залік. Але це, повторюся, поки дуже попередньо, і всього лише один з можливих варіантів. Вирішувати все будуть тренери команд.
 
- Завершуючи тему Кубку світу, питання про трансляції. Багато претензій викликає якість показу гонок. І якщо рівень коментаторів поступово зростає, до того ж у вболівальників є вибір, то велика кількість реклами в ключові моменти гонок викликає роздратування. Федерація, як володар прав на трансляції, може якось вплинути на цю ситуацію?
 
- Ні, ми не можемо. Ми передали субліцензію на показ Кубку світу, а телеканали вже самі вирішують - що, в якому обсязі і з якою рекламою показувати. У каналу UA: ПЕРШИЙ, як Ви знаєте, непроста фінансова ситуація, і вони намагаються нормалізувати її за рахунок продажу рекламних пакетів. Це їх комерційна діяльність, втручатися в яку ми не маємо права.
 
Звичайно, я і сам це помічаю: реклама вклинюється у відповідальні моменти. Я навіть розмовляв, пропонував не переривати сюжет гонки хоча б між останньою стрільбою і фінішем. Звичайно, це не професійна робота. Я багато спілкувався - і з коментаторами, щоб вони підвищували свій рівень. Але ... Доводиться повторювати сакраментальне: вчитися, вчитися, вчитися ...
 
- Кілька слів про найближчий резерв. Як Ви вважаєте, хто з хлопців, які виступали на Кубку IBU, може поборотися за місце в основі на січневих етапах Кубку світу?
 
- Я б не став говорити, що це зараз - першочергове питання. Найважливіше - не  нашкодити з цими викликами-відгуками, і щоб спортсмени були в нормальному психологічному стані. А то викликали Абрамову, вона пробігла за межами перших 60-ти - і відправили відразу назад. Я спочатку був проти цього виклику, але Андрій Прокунін сказав, що так буде правильніше, що дівчата мають розуміти, що їм дають шанс, щоб нічого не говорили. Чого не говорили? Треба з професійної точки зору підходити: якщо логіка є - даємо шанс, а якщо логіки немає - сенс? Тільки прокаталась, витратила сили – а результату не вийшло ні там, ні там.
 
Якби людина дійсно явно виділялася - тоді її треба брати. Як та ж Журавок, яку в січні потрібно залучати, щоб спробувати в естафеті. Вона добре стріляє, зараз більш-менш підтягла хід, принаймні, багато не програє на короткій дистанції. Абрамова, Бєлкіна - нестабільні, це поки не рівень навіть тридцятки Кубку світу. Бондар, Кручова - навіть на Кубку IBU не кожен раз потрапляють в залікову зону. Кривонос - ще юніорка, їй на чемпіонаті світу зі своїм віком ще треба бігти. Якщо говорити про дівчаток, поки я не бачу, хто з цього складу, окрім Журавок, може вписатися в олімпійську команду на Пекін. Може, хтось зможе домогтися за найближчі рік-два істотного прогресу, я буду тільки радий.



- Результати Руслана Ткаленко - підсумок його "свіжості" після пропуску старту сезону, або ми бачимо вихід спортсмена на більш високий рівень?
 
- У нас часто таке траплялося: коли спортсмен через хворобу влітку багато пропускає, взимку непогано виступає. Але така форма може протриматися недовго. Подивимося. Ми поки дали Руслану можливість не форсувати підготовку. Зараз він в Сянках отримає змагальну практику на чемпіонаті України, трохи розбіжиться, відновить психологічну впевненість. Далі буде ще етап Кубку IBU, а потім будемо дивитися - як його оптимально задіяти в цьому сезоні.
 
- Серед юніорів найбільш приємне враження поки залишає Катерина Бех, в першу чергу, здивувавши хорошою швидкістю. Чи можлива її поява, наприклад, в гонках Кубку IBU, або Катя буде зосереджена на юніорських змаганнях в цьому сезоні?
 
- Чому ні? Все можливо. В Ансі юніорам дісталася дуже складна погода, і судити про їх стрільбу по тим змаганням не можна. Та ж Бех влітку стріляла цілком нормально. Тут же позначилося ще надмірне бажання показати себе. А без достатнього досвіду і практики це обернулося помилками. Я знаю, що у неї є велика мрія, заради якої вона і зважилася на зміну команди. Тому поки на неї тисне це бажання одразу показати себе з кращого боку. Їй треба поки позмагатися на цьому рівні. Потенціал хороший і у неї, і у Оксани Москаленко. Але вирішувати – коли їм пора переходити на дорослі старти, буде тренер, з яким у них хороший контакт. Ми їх підганяти не будемо, і я не виключаю, що і наступний сезон вони ще відпрацюють в тому ж складі - з тренерами Іллею Лопуховим та Валентиною Шевченко. Там же, швидше за все, будуть і інші молоді дівчатка.
 
- Ще одна підопічна Іллі Лопухова Анастасія Рассказова не могла виступати в грудні через проблеми з оформленням громадянства. Наскільки серйозні ці складності, і чи зможемо ми побачити Настю на перших січневих стартах?
 
- Насті довелося полетіти в Хабаровськ, щоб зібрати необхідні документи. Зараз вона знаходиться там, повинна у вівторок прилетіти до Києва, щоб займатися формальностями вже тут. Ну, і потім, ми повинні подати заявку в IBU, а за новими правилами затвердження цієї заявки відбувається на засіданні Виконкому. Коли це відбудеться, я поки не можу прогнозувати.
 
- Але загальний рівень результатів наших юніорів на міжнародних стартах не може не викликати занепокоєння. Чи є вихід в цій ситуації в доступній для огляду перспективі, або нам доведеться, як радить Василя Карленко, чекати і терпіти найближчі 6-8 років?
 
- Для нашої молоді, яка потрапила на централізовану підготовку, є всі можливості для зростання. На укочування в скандинавські країни, де в жовтні вже був сніг, за рахунок федерації і міністерства ми відправляли понад 60 людей! Купили 70 пар нових лиж - роздали юніорам і навіть юнакам, всім роздали нову форму. З ними працюють кращі тренери, які тільки є в Україні. Але де зростання, де результати? Я поки не бачу, що вони готові змагатися на серйозному світовому рівні. Та й постійно готувати хлопців цього віку за кордоном не можливо. А на місцях, як я вже говорив, умови залишають бажати кращого. І, може, коли вони вдома, то просто не мають можливості нормально тренуватися.

Для тренерів щороку організовуємо семінари, обмін досвідом, створюємо всі можливості. Але я - не тренер. Я намагаюся створювати умови, такі, які в наших силах. А вже робота тренерів - домагатися прогресу своїх спортсменів. Звичайно, не обходиться без помилок. Як у випадку з Христиною Дмитренко, коли після перемоги на Юнацьких Олімпійських Іграх її почали заявляти на всі змагання, навіть більш старшого віку. Може, там вона так набігалася, що до сих пір не прийде в себе. Але може бути, це - свого роду акселерат, який за рахунок кращої підготовки в своєму віці вигравала старти серед дівчат, але при переході в дорослі змагання не переварює новий рівень навантажень. Специфіку можливостей організму теж треба враховувати.
 
- У нас досить давно спостерігається проблема переходу спортсменів з юнацького в юніорський вік. Може, має сенс залучити на цей рівень іноземного фахівця, з новим підходом і новими методиками адаптації "дорослішання" спортсменів?
 
- Ну, як зараз - запросити серйозного фахівця, сказавши йому, що у нас немає лижоролерної траси, щоб влітку тренуватися, проблеми з патронами, і в тому числі банально - з якісним харчуванням. І що у нас жодного нормального стрільбища в країні немає з тренувальною базою.
 
Ми намагаємося розвиватися в міру можливостей. Зараз з'явився Ілля Лопухов, і я сподіваюся, що в тандемі з Валею Шевченко, і взаємодіючи з особистими тренерами, вони підтягнуть юніорів. Зараз вони вже працюють не тільки зі своїми спортсменками, але і з Дмитренко, Кіп’яченковою і іншими. Може, саме ці люди знайдуть підхід до дівчат, зможуть їх по-новому розкрити, або підключаться особисті наставники.
 
- Чи не вийде так, що Ілля Лопухов буде займатися тільки своїми спортсменками, а решта будуть віддані Олександру Кравченко і іншим наставникам?
 
- Ні, зараз Лопухов вже працює з усіма юніорки. З особистими тренерами, наскільки я знаю, займаються тільки Оксана Сігеті - з Олександром Ворчаков, і Ганна Коваленко - з Олександром Кравченко.
 
- До речі, раз Ви згадали Олександра Васильовича Ворчаков. Що зараз відбувається з Антоном Мігдою і Максимом Івко? Вони втрачені для збірної?
 
- Чому втрачені? Зараз буде чемпіонат країни в Сянках. Покажіть себе, пройдіть відбір - і потрапляйте в команду.
 
- Команда Б братиме участь в чемпіонаті України, щоб можна було порівняти їх рівень?
 
- Не буде там тільки Журавок і Бєлкіної, які за результатами Кубку IBU отримали можливість бути звільненими від відбору. Плюс поки під питанням Ольга Абрамова, якій може треба буде злітати в Москву для консультацій з доктором з приводу спини. Юля Журавок, до речі, поки залишиться в Нове-Мєсто разом з Цимбалом і Джимою, тренуватися до наступних зборів.

- Два тижні тому Ви розповідали про ситуацію навколо Ірини Варвинець. За цей час повинно було пройти її комплексне обстеження і Ви анонсували консультації з фахівцями в Мюнхені. Чи є якась нова інформація про перспективи Іри повернутися в біатлон?
 
- Іра на цьому тижні пройшла повне імунологічне обстеження в клініці Форпост, дослідження в інституті серця, але результатів ми поки не отримали. Я, коли у своїх справах був в Мюнхені, віддав її знімки МРТ хорошому ортопедові, і мені пообіцяли, що за цими матеріалами будуть консультуватися з кваліфікованим хірургом, що спеціалізуються саме на операціях на колінах. 28-го грудня я знову там буду, сподіваюся отримати медичний висновок.
 
З Ірою ми спілкувалися, я бачу її бажання повернутися. І ми можемо запропонувати їй ті варіанти, які виявляться оптимальними. Наприклад, піти на зниження тренувальних і змагальних навантажень, готувати її на короткі дистанції, як суперспринт і естафетні дистанції, де вона може бути корисною за рахунок швидкої і якісної стрільби. Може  дозувати навантаження, використовуючи її не весь сезон. Загалом, при бажанні Іри ми знайдемо оптимальні варіанти для продовження нею кар'єри і місце їй в команді. Але для початку треба дочекатися остаточної думки лікарів.
 
- Володимире Михайловичу, і наостанок - питання про Буковель. Федерація не є замовником будівництва, але явно - зацікавлена ​​сторона в тому, щоб комплекс все-таки був. Зрив тендера ховає цей проект?
 
- Ні, чому? Депутати Верховної Ради на бюджетному комітеті проголосували норму, згідно з якою ті 50 мільйонів гривень, заплановані в бюджеті цього року і не використані через зрив тендеру, переходять на наступний рік, плюс до них додається ще 28 мільйонів, закладені на 2019 й рік. Нехай трохи заспокояться передвиборні пристрасті, і з бюджетом в 78 мільйонів можна буде оголосити новий тендер. Думаю, втрати не великі - все одно взимку ніхто б будувати нічого не став. А так - в лютому-березні можна організувати новий тендер і вже навесні приступити до реалізації проекту. Проекту,  який вже повністю готовий, пройшов всі експертизи і затвердження.
 
Хочу побажати справжнім уболівальникам біатлону терпіння і віри в команду, в якій повинна пройти зміна поколінь, як це було і раніше. Досвід і знання, як це зробити, у нас є. У спорті, в команді, як і в звичайному житті, відбуваються різні процеси. Всі - живі люди, і буває дуже не просто поєднати і збалансувати всі процеси і відносини між дуже різними фахівцями, спортсменами, з огляду на специфіку характеру кожного, емоцій, їх особистих інтересів. Так відбувається практично в будь-якому колективі. Але ми повинні знайти шляхи для вирішення проблем заради створення команди зразка Сочі 2014.
 
Бесіду вів  Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 53)

[ 1, 2 ]

2018-12-25 13:26
 # 31  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 oprom
Правильный лыжный ход молодым спортсменкам должны прививать именно проф. лыжники.
Согласен. Только в каком возрасте это делается?

Шевченко помогает 32-летнему тренеру Илье Лопухову всего несколько месяцев. Поэтому, очевидно, что ПОКА ее заслуг в результатах девушек фактически нет.

Кстати, у самой Шевченко-лыжницы, которая тренировалась и выступала до своих 42 лет, лучше результаты в классике, чем в коньковом ходе.

А эти девушки и без "поставленной Шевченко" техники неплохо выглядят.

И им уже по 18-20 лет. В этом возрасте техника их лыжного хода уже сформировалась и сейчас поздно уже "ставить технику".
Не совсем понятно, что она делает в команде Ильи Лопухова.

Ей бы, для постановки техники лыжного хода юным биатлонистам, заниматься с 14-16 летними. А то и с 11-14-летними.

2018-12-25 13:57
 # 32  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кто-то из тренеров говорил, что если в юношеском возрасте не заложили правильную базу и технику, во взрослом исправить очень трудно. Кажется, это говорил Королькевич про Шумилову (ныне "землячку" Аллы Гиленко, кстати).


Это же самое говорят все тренеры по лыжной подготовке, которые работали с Фуркадом-младшим, это же говорит Доротея Вирер и ещё очень и очень многие. )
2018-12-25 13:59
 # 33  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не говорите за всех. Привыкайте говорить за себя. Тут на сайте - " Блашко і Рассказова виграли спринт на Кубку Австрії"
Запамятовал, да. Но это пока еще не показатель. В отдельных гонках даже Русинов хорошо себя проявлял, ну и где он теперь? :)
2018-12-25 14:00
 # 34  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На мой взгляд, Валентину Шевченко БВМ выделил Лопухову "в нагрузку".
Но Валентина ведь совсем не специалист в биатлоне. Она лыжница.

2 M.P.
Боже, ну что Вы .... говорите?! То-есть, Вы не в курсе, что правильный лыжный скоростной ход превосходно ставят именно профессиональные лыжники?!!
2018-12-25 14:08
 # 35  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Боже, ну что Вы .... говорите?! То-есть, Вы не в курсе, что правильный лыжный скоростной ход превосходно ставят именно профессиональные лыжники?!!
Иногда лучше жевать, чем говорить.
Дочитайте все комментарии до конца - а потом умничайте.
Для вас повторю:

Согласен. Только в каком возрасте это делается?

Шевченко помогает 32-летнему тренеру Илье Лопухову всего несколько месяцев. Поэтому, очевидно, что ПОКА ее заслуг в результатах девушек фактически нет.

Кстати, у самой Шевченко-лыжницы, которая тренировалась и выступала до своих 42 лет, лучше результаты в классике, чем в коньковом ходе.

А эти девушки и без "поставленной Шевченко" техники неплохо выглядят.

И им уже по 18-20 лет. В этом возрасте техника их лыжного хода уже сформировалась и сейчас поздно уже "ставить технику".
Не совсем понятно, что она делает в команде Ильи Лопухова.

Ей бы, для постановки техники лыжного хода юным биатлонистам, заниматься с 11-16 летними.
2018-12-25 14:08
 # 36  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И им уже по 18-20 лет. В этом возрасте техника их лыжного хода уже сформировалась и сейчас поздно уже "ставить технику".
Не совсем понятно, что она делает в команде Ильи Лопухова.

2 M.P.
прочитав несколько Ваших "аргументированных" комментариев, поняла, что пришел очередной дилетант. Поэтому отвечу еще один раз и , как говориться, С Богом!
Чтоб больше не выдавали подобную чушь, обратите внимание на Юлю Джиму. Как раз Урош поменял ей полностью технику хода. И только после этого у Юли появилась ее скорость. И знаете, в 20 лет, и даже в 24 года Урош Юлю не знал :))
В самом деле "лучше жевать, чем говорить"

2018-12-25 14:21
 # 37  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кстати, у самой Шевченко-лыжницы, которая тренировалась и выступала до своих 42 лет, лучше результаты в классике, чем в коньковом ходе.

2 M.P.
Эт безусловно не моё дело, но может для начала поинтересуетесь для себя лично, сколько биатлонисты и любые лыжники работают "классикой"? ))
2018-12-25 14:23
 # 38  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
обратите внимание на Юлю Джиму. Как раз Урош поменял ей полностью технику хода. И только после этого у Юли появилась ее скорость. И знаете, в 20 лет, и даже в 25 лет Урош Юлю не знал :))

И какая же такая высокая скорость у Юли Джимы не по нашим меркам, а по меркам пелетона КМ?

В позапрошлом сезоне - она была 13 по скорости, в прошлом - 15 (проигрыш 4.70 с/км).
Ну а в этом сезоне - аж 47 (проигрыш 7.50 с/км).

Не Домрачевская, не Нойнеровская, не Йоси...

Как правило, скоростные спортсмены с юношества скоростные.
Если бывают исключения, то они только подтверждают правило.

Намного правильнее и проще ставить технику лыжного хода в младшем возрасте, чем переучивать сформировавшихся спортсменов. Вы так не считаете?
2018-12-25 14:47
 # 39  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 M.P.
Намного правильнее и проще ставить технику лыжного хода в младшем возрасте, чем переучивать сформировавшихся спортсменов. Вы так не считаете?
Это уже прогресс )
"Намного правильнее" уже существенно отличается от "невозможно". Глядишь, через пару стадий придем к тому, что "любви все возрасты покорны" и "учиться никогда не поздно" ))
Поймите одну простую вещь. Тратить время и силы такого специалиста, как Валентина Шевченко, на 11-летних детей, из которых, может, только один из ста (а может и никто) не дотянет даже до юниорского возраста (в силу непредрасположенности к спорту, отсутствия старательности или других причин) просто не разумно.
2018-12-25 15:05
 # 40  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Тратить время и силы такого специалиста, как Валентина Шевченко, на 11-летних детей, из которых, может, только один из ста (а может и никто) не дотянет даже до юниорского возраста (в силу непредрасположенности к спорту, отсутствия старательности или других причин) просто не разумно.

"Такого специалиста" - в чем? Человек до Олимпиады 2018 - до своих 42 лет только бегал профессионально на лыжах. И все.

Тренеру же надо прежде всего думать, искать и использовать правильные методики тренировок, делать поправки на индивидуальные качества спортсменов, доходчиво объяснять свои требования спортсменам, еще раз думать и, возможно, вносить коррективы, если что-то пошло не так...

Общеизвестно, что хорошие тренеры далеко не всегда получаются из топовых спортсменов.
Работа другая.
Совсем.

Примеров - масса.
Поэтому далеко не факт, что из хорошего спортсмена Валентины Шевченко получится хороший тренер уровня сборной страны по биатлону.
2018-12-25 15:41
 # 41  Nike94 (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Віримо...Що нам залишається робити як не вірити!
2018-12-25 15:51
 # 42  Zlatan (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Тратить время и силы такого специалиста, как Валентина Шевченко, на 11-летних детей, из которых, может, только один из ста (а может и никто) не дотянет даже до юниорского возраста (в силу непредрасположенности к спорту, отсутствия старательности или других причин) просто не разумно
Значит нужно тратить время и силы такого специалиста на тех, кто работает с 11 летними детьми)) Хотя бы пару раз в году проводить совместные конференции по обмену опытом, изучению различных методик и т.д.
Хотя вот Брынзак говорит, что тренинги для тренеров организовывают, т.е. в этом направлении судя по всему работа какая-то ведется..хотелось бы, чтобы со временем таки был результат
2018-12-25 16:26
 # 43  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
хотелось бы, чтобы со временем таки был результат
2 Zlatan
Ну а кому бы не хотелось? Владимиру Михайловичу? Валентине Шевченко? Лопухову? Тренерам на местах? Спортсменам?
По-моему, тут всем хочется результата, это же не госслужба, где на результат с высокой башни чихать - тут люди усилия прилагают.
Ну, а то, что не всегда получается - так это жизнь
2018-12-25 16:29
 # 44  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 M.P.
. У самой Шевченко-лыжницы, которая выступала до своих 42 лет, лучше результаты в классике, чем в коньковом ходе.
А эти девушки и без "поставленной Шевченко" техники неплохо выглядят. И им уже по 18-20 лет.
Думаю, что для "постановки техники", надо брать 14-16-летних.

Ставити лижну техніку, взагалі, потрібно у 10 років. Тому, тут мова про виправлення якихось елементів. І особисті успіхи Шевченко, тут ні до чого.
2018-12-25 17:00
 # 45  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Капитан женской сборной Украины Елена Пидгрушная оценила свое физическое состояние.

«Конечно, сейчас я в намного лучшем состоянии, по сравнению с прошлыми годами. Я бы даже сказала, что это уровень моих наилучших сезонов. Единственное, пока что где-то чего-то не хватает, где-то мы с горами перебрали», – сказала Пидгрушная.

Также Елена в шутливой форме выразила надежду на улучшение результатов в следующем году.

«Надеюсь, что уже после Нового года стабилизируется ситуация и с высотой, и с функциональным состоянием, стрельба нормализируется, и я окончательно смогу подняться с колен, на которых стояла два года перед этим», – добавила биатлонистка.


Вот это пожалуй,наилучшая новость.....с прошлым сезоном не сравнить,и последний круг в спринте просто,как в лучшие годы))))
2018-12-25 17:31
 # 46  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Елена Пидгрушная
Вот это пожалуй,наилучшая новость..
2 Дмитрий Дудкин
Вы знаете, когда-то давно к Лене относился довольно прохладно. Уважал, конечно, за результаты, за характер, болел за нее, так как наша, но эмоционально прохладно.То есть будь она не нашей биатлонисткой - так и не болел бы за нее вовсе.
Но последние два сезона для меня просто перевернули.
Во всей этой грязи и скандалах, в которых вываляли нашу сборную, во всех гадостях, которые лились на всех и на нее, она выглядела так достойно, так благородно, показала, что у нее, кроме характера, еще такие мозги есть, дай бог каждому, что я просто влюбился :)
И, хотя сердцу не прикажешь, и самая любимая в сборной у меня все равно Юля Джи :), но Оленка уже практически рядом :)
2018-12-25 17:46
 # 47  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Я уже думал,после прошлого сезона,когда Лена несла флаг нашей сборной на ОИ....она не вернется на свой уровень.В этом сезоне посрамлен))))Раскладка в спринте,идеальная почти по местам.
42-22-1
А про то,что капитан,боец,железные нервы,и неприятную ситуацию с эстафетой коректно обошла---безграничное уважение.

Надеюсь еще увидим,от нее мастер класс в этом плане(в спринте или эстафете),возраст конечно будет брать свое--но надеюсь еще не скоро.Сама Лена выразила готовность до след.ОИ бегать,дай ей Бог очень большого здоровья!!!

Именно она-для меня является каким-то символом "незламності і бойового духа" Украины,и возможно не только в спорте.Одна их тех,на кого хочется равняться.
2018-12-25 18:20
 # 48  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Вот думаю: списывать, или нет?)
2018-12-25 18:23
 # 49  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Именно она-для меня является каким-то символом "незламності і бойового духа" Украины,и возможно не только в спорте.Одна их тех,на кого хочется равняться.
Дополню:ПРАВИЛЬНОГО бойцовского духа.
2018-12-25 19:09
 # 50  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Лена недаром капитан. Как и Дима, кстати. Пусть даже это и не такая большая команда и все имеют и личную возможность пообщаться с руководством, но всё равно... капитан - это некий мостик между спортсменами и ТШ, федерацией. Это человек, кому команда доверяет (при острой на то необходимости) говорить от всех. И если оба наших капитана говорили про проблемы с лыжами, то единственно правильный выход - это прислушаться к ним. Уж они то точно ни себе, ни команде плохого не желают.
2018-12-25 20:34
 # 51  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Victoria_R
И какое решение будет правильным?Выгнать того сервисмена,или лишить его зарплаты,или нанять другого специалиста,или что?
2018-12-26 11:34
 # 52  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И какое решение будет правильным?
2 Дмитрий Дудкин
На привітанні з ,,якісною" роботою в першому триместрі подарувати парочку підгузників, щоб задумався куди потрапив і як потрібно працювати.


2018-12-26 11:45
 # 53  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
И какое решение будет правильным?
Не считаю себя полномочной раздавать советы нашей федерации и ТШ, как им следует поступить в данном случае. Но уж точно это не должно отражаться негативно на капитанах, которые просто обязаны (ИМХО) озвучивать подобные проблемы от лица команды. И если их не слышат вначале "тихо", то озвучивать "громко".

[ 1, 2 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (18)
    ЧУ-2024. Результати гонок з масовим стартом (4)
    ЧУ-2024. Результати естафет (10)
    ЧУ-2024. Результати жіночого спринту (21)
    ЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (9)
    ЧУ-2024. Результати жіночої гонки переслідування (16)
    ЧУ-2024. Результати чоловічої гонки переслідування (11)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті