Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   08:33
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2021-02-10 20:23 |

Олена Підгрушна: За двадцять років у спорті таку наглість я побачила вперше



Сказати, що після фінішу змішаної естафети, в якій українська команда посіла четверте місце, Олена Підгрушна була розчарованою – це не сказати нічого. Але все ж погодилась на коментар для нашого сайту, в якому розповіла досить скандальні подробиці останнього етапу гонки.

- Лєна, по-перше, незважаючи на підсумковий результат, вітаю з класною гонкою нашої команди! Які в тебе зараз найбільш яскраві емоції і почуття з приводу цієї гонки?

- (Не вагаючись) Злість. У всьому своєму прояві.

- Неочікувано…



- Для початку хочу пояснити, чому в мене було три додаткових патрони на стійці. Там не було нічого подібного на хвилювання чи мандраж. Просто коли я стала на килимок, то починаючи з другого пострілу в мене сильно почала тремтіти нога. Звісно, це якась абсолютно безконтрольна реакція організму – чи то на навантаження, чи на гори, не знаю. Припустилась двох промахів, і цей тремор все збільшувався, тому коли потягнулась за додатковими патронами, довелось перенести вагу більше на ліву ногу, а праву майже виключити зі стійки. І я насправді рада, що закрила трьома додатковими, а не пішла на штрафне коло. Чому так сталось, я дійсно не розумію, тому що на останнє коло в мене також вистачало сил – могла боротись.

І власне коли почалась боротьба на останньому колі, то я на основному підйомі досить близько підібралась до шведки, і на спуск я, по суті, вже йшла їй в спину. Лижі працювали дуже добре, і я розуміла, що можу боротись і навіть обходити її.

Коли пішла друга половина кола, я почала обходити Еберг по правому боку траси. Але вона, побачивши мене праворуч, почала зміщуватись в сторону, виштовхуючи мене в «свіжак» (свіжий, невкатаний сніг – прим. Є.Т.), а іноді навіть в кущі. Те, що я кричала «Хоп, хоп!», не мало жодної реакції, і щойно вона бачила, що я її обганяю, то просто підрізала – так було кілька разів. Це – абсолютно неспортивна поведінка, і, відверто кажучи, за двадцять років в спорті, я таку наглість і хамство бачила вперше.

Після того на останній підйом я вже пішла за нею, потім на спуск, лижі чудово котили, і навіть не зважаючи на те, що я знов вийшла в свіжак, почала шведку обганяти, фактично вирівнялась, і в цей момент вона просто почала переставляти лижі поміж моїх! Я мало не впала, і, зрозуміло, що рух був заблокований. Виходячи на фініш, я вже намагалась обійти то справа, то зліва, але історія повторювалась знов і знов: вона зміщувалась то правіше, то лівіше, повністю перекриваючи будь-які мої маневри. Повторюсь, це – абсолютно неприпустима поведінка в спорті, і я вважаю, що таких спортсменів потрібно покарати.



- А зазвичай як відбувається боротьба на трасі? Фінішна пряма – то окрема справа, а які правила на дистанції?

- Раніше було таке правило, що коли спортсмен позаду кричить тобі «Хоп!», ти маєш зміститись і дати можливість себе обійти. Зараз, як мені сказали сьогодні, це правило вже відсутнє, але якщо спортсмен ось так внаглу не дає можливості їхати супернику, це є порушення. Я була абсолютно шокована після фінішу, та й навіть зараз злість аж до того, що руки трусяться. Напевно, добре, що я не бачила Еберг після фінішу і що не знаю англійську в достатній мірі, аби висловити все, що було на серці на даний момент.

Можна сказати, що це – лише емоції від втраченої медалі. Але я повністю відповідаю за свої слова. На трасі є камери, і навіть якщо ці моменти не потрапили в трансляцію, все це можна побачити при перегляді відеозапису.

- Можливо, в такій конфліктній ситуації мав сенс протест?

- Так, думаю, що мав сенс. Більше того, якби так вчинила я, то ми б ще не доїхали до фінішу, а мене б вже дискваліфікували, або покарали іншим чином. Але в нас вийшов такий збіг обставин, що в фінішному містечку не було тренерів, а поки я дійшла до нашої кабінки на стадіоні, розпочалось вже зібрання журі, членом якого був Юрай Санітра. А Юрай – єдина людина в нашій делегації, в компетенції якої подавати протести. Тому ми, власне, просто не встигли це зробити – забракло якихось лічених хвилин…



- А тренери по трасі бачили поведінку шведки?

- Так, бачили всі!

- Я маю на увазі, тренери нашої команди, які б могли по рації повідомити Юрая?

- Ну тут я не впевнена, на яких саме ділянках стояли наші тренери, і чи потрапили ці епізоди саме в поле їх зору. Але камери є всюди, і мої слова легко перевірити.

- Лєна, ну ось ця злість – це привід ще більше зібратись на наступні гонки, зокрема на спринт?

- Чесно кажучи, зараз я не можу думати про наступні гонки. Наразі головне – заспокоїтись.

- В будь-якому разі, підтримка вболівальників і команди в тебе є, і я впевнений, що в наступних гонках ми обов’язково будемо боротись за медалі.

Спілкувався Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 174)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2021-02-10 21:38
 # 61  Fan_of_biathlon (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Feo2500
Спасибо за цитату из правил, я же помню, что для эстафет это точно не нарушение... Лена, я понимаю, на нервах, но пора бы нашим спортсменам и правила освежить в памяти... Что-то многовато стали забывать...
2021-02-10 21:40
 # 62  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Лыжня узкая там.Лена боялась уронить шведку или сама упасть.
Она же четко пояснила,что чуть не упала,когда Оберг ей начала на лыжи наступать.

Места для обгона были, особенно на подъёмах. Оберг была впереди, у Лены просто не хватило сил её обогнать. Посмотрите подъём на отметке 29.1км, там Ханна ну никак не мешала, даже смещалась влево.
Надо всё же быть объективными, немного не хватило сил обогнать, в том числе и на финише.
2021-02-10 21:44
 # 63  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
https://m.sports.ru/biathlon/1093820549-xanna-oberg-o-borbe-s-pidgrushnoj-ona-zhe-ne-dumala-chto-ya-ustuplyu-e.html

Коментарий Ханны Эберг о борьбе с Леной
2021-02-10 21:44
 # 64  justa7 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
 # 45  Feo2500   

Я понимаю, эмоции, но...., своим "хоп-хоп" Лена САМА предупреждала Ханну - "мол, хочу обогнать", та, находясь впереди вовремя на это реагировала.
Протест, я думаю, не подан, потому что для этого не было оснований


Абсолютно правильный комментарий!!!
2021-02-10 21:45
 # 65  ЮліяЛогінова Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ого... я особисто маю зуб на шведку ще в ситуації з Джимом, її падіння теж не було суто "її помилка". От вам і спорт
2021-02-10 21:49
 # 66  kornei14 (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Лена Капитанище
2021-02-10 21:51
 # 67  vikov Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Смотрел паралельно с Евроспортом (во время рекламы). Российский комметатор отметил даже хитрость тренера шведки на подъеме,который перекрыл коридор для обгона Лене. А протест не подали- это смех. ЭТО ЧЕМПИОНАТ МИРА. Есть телефон, есть рации. В конце концов кому-то добраться до Сенитры (пейджерджан)
2021-02-10 21:54
 # 68  vikov Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А за результат команды доволеннастоящий капитан.. Значит пик формы пришел. Подручный
2021-02-10 21:54
 # 69  vova ekolog (Busk district) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мені як пересічному вболівальнику було дуже гірко і образливо, що до медалі не хватило ось буквально нічого (навіть не можу уявити які в той момент емоції у спортсменів)

А от цей комент - то взагалі серпом по .. (ну ви зрозуміли). І гіркота відчуття множиться на 10.

І при тому вже якось і майже всерівно на сам факт бидло поведінки Ханни але, ЯК, ЯК???? як бляха муха його можна було не подати протест??? Та то будь-хто міг просто підійти і наполягати на наньому, та хоч всією командою до тих рефері прийдіть, якщо Юрай десь на трасі і не встигає...

окей, ми країна третього світу і його скоріш за все б не задовольнили, але як так не навіть не спробувати поборотись?

ААААААА (вибачте за емоції, але що в мене від тої ситуації капець палає)
2021-02-10 22:06
 # 70  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Дим, если можно, не кидай ссылки на помоечные русские ресурсы, а то я случайно опустился ниже интервью и заметил комментарии душевно больных соседей с упоминанием Бандеры, думал уже подключаться)))
2021-02-10 22:16
 # 71  Korneev (Макаров) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Моя думка проста. Потрібно було неодмінно подавати протест, а якщо ні то по прикладу ,,деяких збірних" в лижних гонках провчати таких як Єберг відразу на гонці. І не тоді як мінімум не буде прикро за "дерев'яну медаль", яка могла бути бронзовою.
2021-02-10 22:19
 # 72  Игорь(Сумы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да какой протест, это спорт, борьба до последних метров. Помню Лена перекрывала коридор для Лауры, никто протестов не подавал. А Лаура еще и поздравила Лену после гонки.
2021-02-10 22:29
 # 73  Olexander# (украина) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вообще хотят болельщиков добить, то последняя стрельба, то пол секунды на финише, теперь оказывается надо было протест подавать но не успели .
2021-02-10 22:33
 # 74  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
На такое внимание,лучше не обращать,то больные люди пишут,я читал ток интервью Ханны
2021-02-10 22:45
 # 75  вєталь77777777777777овіпа (Літовище) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Алло, Федерація!!! Ви де? Спорцменка вказує на прямі порушення правил. Ваші дії?
2021-02-10 22:53
 # 76  KOLDUNBCEM (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
по прикладу ,,деяких збірних" в лижних гонках провчати таких як Єберг відразу на гонці.
і до чого таке "повчання" призвело? може ще стріляти в таких як Еберг? На відміну від лижних гонок же є гвинтівка!
думайте спершу ніж рекомендувати таку дурість....
2021-02-10 22:58
 # 77  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Жаль, конечно, но тут нужно быть готовым ко всему. Кажется, Вирер тоже как-то жаловалась на жесткое поведение норвежек на трассе. Оберг, знаем, не впервые так поступает, но не со всеми спортсменками это проходит. Похоже надо зеркалить, быть жестче, выходить раньше. Подавать протест, если знаешь, что прав. И знать английский, наконец, чтобы сказать все, что думаешь, как в лицо, так и на пресс-конференции, так и в соцсетях. Ведь биатлонисты оперируют не таким уж большим количеством слов, а переводчик с русского на пресс-конференциях КМ часто переводит только половину, а бывало и треть сказанного, если спортсмен многословен.
Короче, после драки кулаками не машут. Дальмайер тоже когда-то Лене проиграла, от злости всплеснула руками и бросила сражаться, немецкая публика посчитала это несправедливостью. Но надо сказать, что урок Лаура усвоила и с тех пор больше никогда не позволяла себе попадать в подобную ситуацию. Поэтому - сегодня надо выдохнуть, перевернуть страницу, считать это уроком, и побеждать завтра. Сегодняшняя гонка хороша тем, что показала, что мы можем бороться, что и Лена, и остальная команда в отличной форме и у нас есть медальные шансы. Нужно лишь чуточку удачи!
2021-02-10 23:02
 # 78  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 IB
полностью согласна.
2021-02-10 23:04
 # 79  anyut_82 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Очень обидно за Лену и за то, что протест не подали. Если бы шведка, например, с норвежкой бы так "боролась", то фокус бы не прошел. Они бы сразу отреагировали. На этапе в Антхольце перед последней стрельбой на спуске Еберг обгоняла Юлю по внутреннему радиусу, а не по внешнему и вставила ей палку между лыж, из-за чего Юля упала и отстала от лидирующей группы. Причем выглядело это всё намеренно, потому что на повторе показали, как Еберг потом повернулась и посмотрела, где там Юля. В той гонке Еберг заняла 2 место, а Джима промахнулась на последней стрельбе и финишировала 10. А ведь жаль, настрой был хороший и стрельба, и скорость, все шло до падения. Поэтому сегодня я уверена,что все так и было, как Лена рассказывает, если один раз можно было поверить, что это случайно получилось, то сегодня все вопросы отпали сами собой. Нашей команде желаю удачи и успехов, мы в вас верим, вы - лучшие! Справедливость должна восторжествовать!
2021-02-10 23:09
 # 80  KOLDUNBCEM (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
7.1.4 Обгон и освобождение трассы ....... Однако это правило не действует: a. в финишных коридорах; b. в гонке преследования, гонках с массовым стартом, финале суперспринта, мужских и женских эстафетных гонках".
Я не юрист, но смотрите, друзья. Это была и не мужская и не женская, а СМЕШАННАЯ эстафета - отдельный вид гонок (так же как одиночная смешанная эстафета). Следовательно, ИМХО, правило обгона должно действовать. Иначе в этот пункт должны быть вписаны и смешанная, и одиночная эстафеты. Иначе эти правила могут допускать серьёзные разночтения.
Вот только всё равно Лене нужно было кричать не "Хоп", а "Трэк". И всем перечитать правила.
2021-02-10 23:10
 # 81  Ватель (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не знаю нарушение это или нет. Но это еще раз показывает, что нашим спортсменам нужно менять менталитет - становится по спортивному злее. То Меркушиной все на лыжи наступают, теперь Лену не пустили. И выходит мы вам кланяемся, уступаем, а вы нам фиг.
По поводу протеста - детский сад, если бы хотели подать, подали бы, а так все отговорки.
Надеюсь, Елена Михайловна это учтет и у нее будет еще возможность поквитаться и утереть нос шведке.
2021-02-10 23:11
 # 82  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Было видно, что перед спуском на финишную прямую Лена смещалась налево по широкому радиусу, "сверхпрофессионал"-режиссер в этот момент переключил камеру на доползавшую к финишу Хаузер, а когда переключился обратно на дуэль, по левой бровке уже финишировала Ханна, наглухо перекрыв Лене возможность для обгона. В тот момент я не злился на шведку, потому что понимал - та все сделала в рамках правил, но был очень зол на бездарную работу создателей телекартинки, упустивших из виду ключевой момент гонки. Вот их бы я реально если не уволил, то оштрафовал бы)

На мой взгляд, Ханна была в своем праве, а выиграть борьбу Лене помешала даже не шведка, а противная словенская погода. Обойти соперницу по свежему снегу на обочине трассы не смогла бы, наверное, даже Херманн. Но на погоду злиться тем более глупо) Думаю, эмоции улягутся, и Лена направит любой оставшийся после гонки негатив в правильное русло. Потому что спортивная злость никогда не бывает лишней)

И хватит уже обливать помоями Ханну! Любой спортсмен в такой момент думает о благе собственной команды, а не о реверансах перед соперниками.
2021-02-10 23:14
 # 83  NY (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да борьба как борьба. Была бы Лена сильнее Оберг обошла бы ее изи.
А тут не смогла не нужно искать причины в ком-то)
Стрелять нужно было и все бы было в порядке!
2021-02-10 23:25
 # 84  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Просто для информации. Подача протеста стоит 100 евро. Это указано в Правилах проведения соревнований ИБУ. Потому прежде чем подавать, надо быть уверенным, что это имеет практический смысл.
2021-02-10 23:29
 # 85  NY (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
100 евро
Это такая огромная сумма по вашему?))
Не уместный комментарий, как по мне.
Правда и справедливость без ценна!)
2021-02-10 23:31
 # 86  Денис (°_°) (Гайсин) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Абсолютно не розділяю думку деяких коментаторів тут щодо "відмазок". Думаєте, половина команди буде виносити сміття з траси і на широкий загал розповідати всім, яка Еберг погана? Сумніваюся, що вони думають, що то до шведів не дійде. Значить, щось таки було не так, бо такою Підгрушну ще ніхто не бачив.

Питання от в чому. Якби ми подали той протест, яка ймовірність, що його задовольнили б? І що далі по протоколу? Сумніваюся, що шведок за таке дискваліфікують. Однак вести так себе Ані все-таки не варто. Розуміє, що слабка на фініші, тому добуває результат іншими, не дуже хорошими методами.
2021-02-10 23:33
 # 87  Ватель (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Представляю картину в спринте: Бежит условная Валя Семеренко, бежит не особо быстро, и на втором/третьем своем круге на трассе оказывается впереди шведки и просто весь круг бежит в своем темпе и не пропускает эту нахалку))
2021-02-10 23:36
 # 88  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ватель
Представляю картину в спринте
В спринте это прямое нарушение. В контактных гонках, видимо, надо смотреть на конкретную ситуацию - насколько грубым было препятствование обгона. У меня оснований не доверять Лене нет.
2021-02-10 23:47
 # 89  nikolo75 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Треба було обходити на підйомі...
2021-02-10 23:48
 # 90  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 KOLDUNBCEM
Я не юрист, но смотрите, друзья. Это была и не мужская и не женская, а СМЕШАННАЯ эстафета - отдельный вид гонок (так же как одиночная смешанная эстафета). Следовательно, ИМХО, правило обгона должно действовать. Иначе в этот пункт должны быть вписаны и смешанная, и одиночная эстафеты. Иначе эти правила могут допускать серьёзные разночтения.
Вы правы, неоднозначность присутствует. Можно официально обратиться к IBU за разъяснением трактовки Правил. Будущего для.)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (58)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті