Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   18:22
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2021-02-22 10:22 |

Володимир Бринзак: Виступ команди в Поклюці став приємним сюрпризом


Чемпіонат світу-2021 став історією. І як завжди після закінчення головних стартів, приходить час для аналізу і визначення планів на майбутнє. Оскільки, як тільки останній спортсмен перетнув фінішну лінію в заключному мас-старті, команда вже розпочала підготовку до Олімпійських Ігор.

У заключні два дні змагань, команду в Поклюці підтримував Володимир Бринзак, який відсвяткував «в змагальному режимі» День народження. А після повернення до Києва, незважаючи на святкову дату і пізній час, президент Федерації біатлону України приділив кілька хвилин, щоб відповісти на питання кореспондента нашого сайту.


- Володимире Михайловичу, в першу чергу вітаємо Вас з Днем народження! Напередодні команда зробила Вам подарунок, здобувши медаль чемпіонату. А, в цілому, якою може бути оцінка цих двох тижнів в Поклюці?
 
- Подарунок дівчата зробили якраз посередині між днями народження - моїм і Юрая Санітри, щоб нікому не було образливо. (Сміється) А оцінювати виступи завжди краще з боку, і вболівальники можуть зробити це самостійно. Я задоволений. Тому що при всіх тих проблемах, які були і влітку, і на укочуванні, я навіть мріяти боявся про такі результати. Безумовно, виступ команди в Поклюці став приємним сюрпризом. У кожній гонці наші спортсмени нав'язували боротьбу за високі місця.
 
Яка з гонок вийшла найрадіснішою, питати безглуздо) А який результат найбільше засмутив через упущений шанс?

 
- Я б не говорив - засмутив. Але дійсно в деяких гонках були невикористані можливості. Були б трохи зібраніші, трохи точніші, на півкроку трохи швидші, а в деяких випадках – повернулась би до нас обличчям Фортуна, і все могло бути зовсім по-іншому, особливо в змішаних естафетах. Але так говорити можуть багато команд. Ми ж раді тому, що у всіх естафетах зайняли 3-5 місця - це просто супер-результат для такої конкуренції.
 
- На чемпіонаті Юрай Санітра здивував декількома парадоксальними, на перший погляд рішеннями, які в підсумку виявлялися справедливими. Але найцікавішою виявилася розстановка в складі чоловічої естафети. Як вам сподобався такий варіант - коли на заключному етапі біжить не звичний фінішер?
 
- Я і сам перед естафетами люблю проаналізувати різні варіанти розстановки. Іноді ми обговорюємо різні варіанти разом з Юраєм. Але це не означає, що мої варіанти завжди виявляються оптимальними. Санітра - професіонал, він знаходиться ближче до спортсменів, знає їх потенціал і поточний стан. У питаннях визначення складів у нього карт-бланш, і я бачу, що в абсолютній більшості випадків Санітра приймає правильні рішення, робота з командою у нього виходить. І я радий, що зараз у нас є тренер, який готовий брати на себе сміливість прийняття не завжди очевидних рішень.




- У Поклюці за чистою швидкістю наші спортсмени виглядали, напевно, краще, ніж на будь-якому іншому турнірі в нинішньому олімпійському циклі. Складно зараз сказати, яка частина заслуги в цьому результаті - вихід на пік форми, а яка частина - підготовка лиж. Але те, що робота норвезького сервісмена, якого запросила наша команда, дійсно допомогла на цьому чемпіонаті - безперечно. Чи є можливість продовжити співпрацю Уле Бьорном Треттерудом, або посилити нашу сервіс-групу іншим фахівцем з доступом до сучасних технологій підготовки лиж?
 
- Ми ведемо ці переговори, і питання знаходиться на стадії обговорення. Все залежить від умов. Уле Бьорн працює в серйозній компанії, і для того, щоб продовжити з нами співпрацю, повинен визначитися, на яких умовах готовий це робити. Зараз ми чекаємо на його відповідь. Звичайно, такий фахівець нам би став у нагоді, оскільки всі бачили, що лижі на цьому чемпіонаті у нас котили відмінно. А в таких умовах легше працювати, вести боротьбу і навіть відновлюватися після гонок. Я не скажу, що наші сервісмени до цього працювали погано. Але на цьому чемпіонаті світу спортсмени були... більш впевнені в лижах, якщо можна так сказати.
 
Чи зможемо ми продовжити співпрацю з Треттерудом і в якому форматі, буде зрозуміло після оголошення його умов. Чи це буде Олімпіада, чи це ще й декілька  етапів перед Пекіном... У найближчі місяць-півтора ми все це будемо обговорювати і приймати рішення.
 
- Але про те, щоб він попрацював з нами на етапах Кубка світу, що залишилися в цьому сезоні, мова не йде?
 
- Ні, звичайно.
 
- Давайте повернемося на пару тижнів назад, до чемпіонату Європи. На Ваш погляд, в якому ступені команда реалізувала свій потенціал в Душніки-Здруй?
 
- Особисто моя думка - туди варто було поїхати і Джимі, і Підручному. Стартувати там, а не робити змагальну паузу. А вийшло так, що вони сиділи в Поклюці, чекали виступів на чемпіонаті світу, думали тільки про це... Можливо, трохи перегоріли. А на Європі можна було «випустити цей пар». Адже таке було вже - перед чемпіонатом світу в Остерсунді, на якому Діма взяв золото.
 
А по виступу - на чемпіонаті Європи теж були нереалізовані можливості. Але так завжди в біатлоні: влучив - і ти чемпіон, не влучив - і вже за десяткою. Але цей турнір був важливий для Артема Прими, оскільки допоміг підготуватися до чемпіонату світу. Богдан Цимбал теж після Душніків відчув упевненість в собі, що показав в Поклюці. Ось це було по-справжньому важливо.

- Як Ви вважаєте, досягнутих результатів на головних стартах буде досить, щоб, принаймні, зберегти рівень фінансування біатлону в олімпійському сезоні?
 
- Я зараз не хвилююся особливо про фінансування, тому що олімпійський рік - особливий. Треба в першу чергу виконати програму підготовки, щоб гідно представити країну на Олімпійських Іграх. І на кого ще розраховувати в зимових видах спорту? Біатлон, фристайл і, може, в сноуборді декілька чоловік. І я знаю, що Міністр спорту Вадим Гутцайт, як людина зі спорту, все це прекрасно розуміє, і, впевнений, ми легко знайдемо спільну мову.
 
Хоча навіть якщо рахувати очки, набрані на цих двох офіційних турнірах, думаю, ми теж виглядаємо не гірше, ніж в минулому році, тому що, крім медалі, є і четверті місця, і п'яте, і ще позиції в десятці найсильніших і поруч з нею . Плюс на чемпіонаті Європи були успіхи. Але специфіка цього сезону в тому, що через коронавірус змагання в багатьох видах спорту скасовувалися, в тому числі і чемпіонати світу. І, найімовірніше, розподіл фінансування може бути здійснено не строго за формулою, а частково в «ручному» режимі, виходячи з потенціалу конкретного виду спорту і перспектив боротьби на Олімпіадах.



- До речі, про фінанси. У цьому сезоні ми частіше, ніж зазвичай залишаємо вакансії на Кубку IBU. Скорочений склад резервістів - необхідність економії?
 
- Ні, питання не в економії. Можливо, Ілля Лопухов, від якого пішла ця інформація, не зовсім коректно висловився. На початку сезону ми заповнювали квоту на Кубку IBU нашими юніорками, які там отримували змагальну практику. Але потім така необхідність відпала - оскільки юніорська команда приступила до підготовки до свого чемпіонату світу. А везти дорослих просто для галочки... Зрозумійте, навіть для того, щоб гідно виступити на Кубку IBU, у спортсмена повинен бути певний рівень. Треба бути готовим до цих стартів. Тому ми повезли тих, хто може реально боротися, або кого треба було перевірити на міжнародних змаганнях. Ну, а юніори вже більше тижня готуються в Обертілліасі, і 28-го лютого ми подивимося, як команда підійшла до свого головного старту.
 
- Проводячи трансляції з юніорського чемпіонату України, Валентина Цербе-Несіна оголила проблему нестачі лиж у спортсменів: багато хо має всього по одній парі, а то і зовсім виступають на позичених. Як йдуть справи з інвентарем, принаймні, у тих хлопців, які представлятимуть Україну в Обертілліасі?
 
- Почнемо з того, що Федерація не може в повній мірі взяти на себе функції регіонів щодо забезпечення інвентарем усіх спортсменів. Ми забезпечуємо команду, яка представляє Україну на міжнародних змаганнях. А там вже питання особистого сприйняття: комусь і двадцять пар лиж - мало, а комусь достатньо і п'яти. Але можу сказати, що всім, хто бореться на міжнародних стартах, лижі закуплені, і мені ніхто не говорив, що є така проблема. А якщо хтось купує додаткові пари за свої гроші - так ми не можемо цього заборонити, якщо спортсмен відчуває таку необхідність.

- Давайте повернемося до справ основної команди. В ефірі перед чемпіонатом світу у вас з Юраєм Санітрой відбулася заочна дискусія про принципи роботи в наступному сезоні. Ви говорили про можливість поділу обов'язків старшого тренера чоловічої і жіночої збірних, Юрай відповів, що готовий продовжувати роботу з обома командами. Чи була у вас після ефіру особиста розмова на цю тему?
 
- Я був на чемпіонаті світу менше двох днів, і в умовах щільного графіка провести ґрунтовне обговорення нам не вдалося. Але під час того ефіру, знову-таки, мої слова при переказі Юраю були спотворені. Я говорив про те, чи захоче тренер такого рівня працювати з командою, в якій спортсменки працюють у різних тренерів, а не разом? І не чи цікавіше йому буде зосередитися на чоловіках - команді, яка повністю під його контролем?
 
У жінок же виходить: Джима - з одним тренером, Підгрушна - з іншим, Меркушина - з третім. Віта і Валя зараз теж на роздоріжжі - як готуватися, якщо не вийшло показати результат, працюючи з Санітрою? І виходить - що у нього залишиться Блашко і Бех - хіба це команда? Але, на жаль, зараз реалії такі, що об'єднати всіх в одну групу не виходить. Але олімпійський рік буде останнім в такому режимі. У новому олімпійському циклі ми на таке не підемо, і будемо вибудовувати команду такою, якою вона повинна бути.
 
- Уточню: тобто, при формуванні принципів роботи на наступний сезон останнє слово буде за Санітрой?
 
- Ми будемо разом вирішувати і шукати оптимальний варіант. Я розмовляв і з Урошем Велепецем з приводу підготовки Джими - і він каже, що у нього в словенській команді дівчата слабкі, щоб бути гідним спарингом для Юлі на тренуваннях. Тому, можливо, ми розглянемо варіант, щоб там же працювала, наприклад, Олена Підгрушна з Олександром Кравченком. Будемо обговорювати, як краще працювати Меркушиній, в якому форматі продовжувати підготовку сестрам Семеренко... Якщо Санітра не бачить сенсу з ними працювати, то, можливо, їм краще спробувати підготуватися з особистим тренером, який знає всі їхні нюанси і можливості. Загалом, поки це все лише припущення, а остаточний варіант ми будемо приймати навесні. Але, звичайно, зараз шукати для всієї команди нового тренера, який не знає спортсменів, не розумно. Залишається варіант - підготовка з особистими тренерами, після чого збирати спортсменок і шляхом спільних зборів і тестів визначати, хто і де буде виступати.
 
- Але, як варіант, ті ж Бех та Блашко, у яких видно прогрес від роботи з Санітрою, можуть продовжити готуватися з ним?
 
- Головне - довіра. Якщо Даші, Каті і комусь ще комфортно працювати з Юраєм, якщо вони довіряють цьому тренеру, то, звичайно, ми не будемо ставити палки в колеса. Якщо ж спортсмен сумнівається, відчуває себе не комфортно, то нічого доброго з такої роботи не вийде. Але, повторюся, обговорення всіх цих варіантів - в перспективі. Для цього у нас ще є декілька місяців.
 
- Віта і Валя Семеренко. На нинішньому чемпіонаті обидві залишилися за межами естафети, і динаміка результатів в цьому сезоні давала мало приводів для оптимізму...
 
- За всю свою кар'єру Валя і Віта звикли готуватися до сезону з поїздками в гори, це їм підходило. У нинішнє міжсезоння в силу об'єктивних причин такі збори провести не вдалося. Це перший збій. Другий - не так, як хотілося б, пройшло укочування. Далі - проблеми з коронавірусом у Віти, і ми не знаємо, в якому ступені ця хвороба позначилася на її результатах. Подивіться на сестер Фіалкових - випробувавши аналогічні проблеми, в цьому році вони зовсім не схожі на себе. Тому треба все уважно проаналізувати, провести комплексні тести, щоб визначити причини, за якими в нинішньому сезоні спортсмени перебували в тому чи іншому стані. Все треба враховувати. А в цьому році було стільки експериментів з підготовкою, що без докладного аналізу важко зрозуміти, що саме зробило такий негативний вплив.



- Протягом цього сезону так і не надійшло жодної точної інформації про стан Сергія Семенова.  Чи вдалося хоча б визначити причини проблем у Сергія, що виникають? Чи є шанс на те, що в олімпійському сезоні Семенов повернеться в команду в якості її реального посилення?
 
- У Сергія виявили мононуклеоз. І зараз шляхом обстежень та консультацій з фахівцями шукають шляхи вирішення цієї проблеми. Поки ми дали Сергію час зайнятися питаннями здоров'я, а десь в квітні будемо вирішувати, чи зможе він продовжувати тренування на тому рівні, який необхідний для потрапляння на Олімпіаду.
 
- Але взагалі хто-небудь з команди тримає зв'язок з Семеновим? Чи він, перебуваючи в Швейцарії, наданий сам собі?

- Ні, Сергій знаходиться в Чернігові. Його курирує Василь Павлович Карленко, організовує консультації в інститутах, клініках в Києві. Ми настільки щільно, наскільки це можливо, працюємо над тим, щоб спробувати повернути Сергія в команду на олімпійський сезон.
- І ще про медичні питання. Перед чемпіонатом світу розглядалася можливість запрошення в Нове-Мєсто Катерини Бех. Але Катя, на жаль, закінчила сезон через проблеми зі спиною. Вам відомі подробиці її обстеження?
 
- Так, я щільно займаюся цим питанням, разом з Катею їздимо до фахівця, який нею займається. Щодо повернення до тренувань, поки остаточного розуміння немає. Зараз їй наказали повний спокій на 3-4 дні, а далі будуть розбиратися, яке лікування для неї буде найбільш ефективним.
 
- Зате на минулому тижні результатами в Брезно-Осрблі блиснула Анна Кривонос. Може, Аня зможе заповнити цю вакансію на Кубку світу?
 
- Це вирішувати буде Санітра. Він аналізує результати, дивиться, чи треба когось викликати. Я сам ще не встиг подивитися підсумки і аналіз гонок Кубка IBU - за рахунок чого Ані вдалося показати такий результат. Але в будь-якому випадку, я дуже радий, що у Кривонос вийшло два хороших старта. Ми вже давно чекаємо її прогресу - хочеться, щоб Аня виросла в спортсменку високого рівня.
 
- До речі, Юрай Санітра раніше говорив, що хотів би відібрати групу спортсменок, і з нею вже готуватися до Олімпіади. Як Ви вважаєте, чи є шанс потрапити в цю обойму у тієї ж Кривонос, Ірини Петренко, або Юлії Журавок та Ольги Абрамової в разі їх повернення? Тому що з урахуванням спортсменок, які виступали в Поклюці і Каті Бех вже виходить сім претенденток, при тому, що заявка на Олімпіаду - всього 5 учасниць.
 
- Якщо говорити про жіночу збірну, то у Юрая просто немає можливості сформувати таку групу. І багато чого буде залежати від того формату підготовки до наступного сезону, до якого ми в кінцевому результаті прийдемо. Поки ж, те, що Санітра може зробити з чоловічою командою, на жаль, з жіночою не виходить.
 
Спілкувався Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 183)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

2021-02-22 12:47
 # 31  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Nacional
на мій погляд їм потрібно змиритись що на належний рівень вони уже не вийдуть
Як то кажуть ''попытка, не пытка". Хай спробують, якщо мають бажання, а там видно буде.

готуватись до ОІ як Меркушина, і відбиратись за спортивним принципом і нікому не заважати
Це Меркушина нікому не заважала? За версією деяких коментаторів, і Бех сезон зіпсувала, і Семеренок на пенсію відправила ))) А її тато взагалі злий геній нашого біатлону )))
2021-02-22 12:49
 # 32  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да, и всем накинувшимся на Семеренко. Предлагаю всем нашим биатлонисткам готовиться исключительно к ОИ, кто как хочет! А потом - всех на ЧЕ (на все гонки) и по очкам первые пять человек в основу на ОИ. КМ похерить как коммерческие соревнования.
2021-02-22 12:50
 # 33  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо Жене, что постарался своими вопросами разъяснил позицию главы федерации. А Владимиру Михайловичу спасибо за ответы. Безусловно понятно, что по женской сорной на этой стадии больше вопросов, чем ответов.
Но очень надеюсь, что по окончанию сезона эти ответы будут.))
Хотелось бы, конечно, чтобы главный тренер обеих сборной был Санитра, чтобы окончательное слово по составу и расстановке на гонки были за ним.
ОН доказал результатами сборной свою компетентность.
И хотелось бы, чтобы с Юраем тренировались минимум Даша и Катя.
2021-02-22 12:51
 # 34  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
полностью согласна
2021-02-22 12:53
 # 35  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
да, справедливо достаточно)))
2021-02-22 13:01
 # 36  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
:) ну, некоторые талантливые и незаменимые спортсменки так и сделали и выиграли джек-пот - медали, степендии, почет и славу, а кто-то просто вез на себе квоту КН, кто-то умирал в январе, то тащил весь декабрь. Много факторов было против сестер, но они стартовали и очки в КН приносили. Как кто-то уже писал - будут умными положат на этот КН, как некоторая спортсменка, и бросят все силы на ОИ, будут отвественными - вступят в борьбу за этапы КН с новоприбывшими, будут пофигистами - закончат и дело с концом.
2021-02-22 13:04
 # 37  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Але коли потрібен результат потрібно обирати сильнішу.
2 Nacional
Однозначно, но и условия тогда хотелось бы одинаковые. Либо все вместе, либо все "Я так хочу".Я уверена что Семеренко могут подготовить себя на отличном уровне (относительно нашей команды) на несколько гонок в сезоне. Предоставим им такую возожность.
2021-02-22 13:05
 # 38  Protsyuk1999 (Берестечко) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А є якась інформація взагалі про профіль траси в Пекіні чи де там будуть біатлонні змагання? Там гори чи ні? Вітер який там?
2021-02-22 13:08
 # 39  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

я думаю, Настя и так будет пахать оставшуюся часть сезона.
2 vika77
Даже не сомневаюсь, пришло время а главное есть силы для коммерческих соревнований.
2021-02-22 13:08
 # 40  zlamp (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Все кто отправляет сестер на пенсию должны понимать, что не факт что в следующем году все так хорошо сложится и вся нынешняя четверка (Лена-Юля-Даша-Настя) подойдут в такой же крутой форме к ОИ. Еще в январе у Насти и Даши не было шансов в противостоянии с Валей, например, и Валя была железобетонным третьим номером. Все может быть и если сестры готовы бороться (и готовы в худшем случае проиграть борьбу за место в основе), то в олимпийский сезон мы все только выиграем.
2021-02-22 13:12
 # 41  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Вот я и предлагаю повторить этот славный путь остальным. Возможно только "засовывания пальца в розетку" позволит ощутить "силу тока".
2021-02-22 13:12
 # 42  Protsyuk1999 (Берестечко) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 zlamp
абсолютно згоден: чим більший вибір спортсменів у нас є - тим краще.
2021-02-22 13:13
 # 43  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 zlamp
Мне кажется в определенный момент всем места хватит,потому как без ротации все равно не обойтись,если хотим,чтоб все на пике подошли к ОИ.
2021-02-22 13:13
 # 44  zahar77 (Козятин) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мені дуже зайшов цей чемпіонат. Трох розчарували індивідуальні гонки. Але після чемпіонату 12-13 років в Чехії, цей для мене на другому місці за останні 10 років. Молодці. Ось так би на кубку світу.
2021-02-22 13:18
 # 45  Protsyuk1999 (Берестечко) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen Помітив цікавий факт - Валя Семеренко виступає підряд на 16 головних стартах сезону (ЧС та ОІ). Це складне завдання, мабуть, але Євгену на примітку - може, підготуйте таку статистику.
2021-02-22 13:19
 # 46  Zlatan (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По этому вью можно сделать вывод, что грабли уже готовятся, чтобы наступить на них в следующем сезоне..
Имхо женская команда есть. Даша, Катя, Ира, может Аня + Лена где-то рядом, даже если со своим тренером, в идеале и Юлю уговорить быть с командой, даже пускай под руководством Велепца - отличная база для Юрая - и о медалях, при везении, можно помечтать и с перспективой на будущее.
Сёстры, коль хотят, могут тренироваться со своими тренерами и отбираться на ОИ, они заслужили на шанс. Настя..по ней сказано много..там уже больше вопросов к Брынзаку..
Я не понимаю..то у нас нет молодых, то они есть, но не готовы, то опыта мало, то травмы всплывают..Но с ними не пытаются работать - варятся в команде Б.. Природно, что некоторые решают заняться семьёй..
И ещё, пример мужской команды мы видим. Оказывается, можно накатывать своих, а не Семаковых с Жирным..
Но время ещё есть, надеюсь здравый смысл победит. Сейчас отличный шанс начать создавать полноценную женскую команду, отказываться от такой возможности ради прихоти отдельных глупо
2021-02-22 13:26
 # 47  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Виступ команди в Поклюці став приємним сюрпризом", але, здається, дещо налякав пана Бринзака. Адже тепер "вага" Санітри значно виросла, а, стосовно жіночої команди, у них багато розбіжностей. Тому і відповіді такі ухильно-дипломатичні. Не здивуюся, якщо, врешті-решт, Санітрі залишать тільки чоловіків.
2021-02-22 13:29
 # 48  Євген Z (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Вы хоть определитесь, Семеренки - вселенское зло - или без Семеренок - не обойтись?

Я уже давно со всем определился.Но так,как я не являюсь ни тренером и даже лицом к нему приближённым,то могу выссказать только своё мнение.И моё мнение,на ЧМ в ИГ должна была бежать Катя ,а не Вита.Возможно и травмы никакой бы не было.Но не будем гадать.
Я не владею ситуацией внутри команды,но сделал предположение,да и со слов Брынзака всё понятно,что сестёр не устраивает подготовка с Юраем.Брынзак,как дипломат предложил перенести рассмотрение вопроса на апрель-май,чтобы команда нормально закончила сезон.И на КИБУ и на КМ есть определённые задачи ,котрые необходимо выполнить..
Но если говорить о подготовке на следующий сезон,то я бы оставил всё,как есть.Сёстры если ещё чувствуют в себе силы и хотят отобраться на ОИ?Пожалуйста с личным тренером на КИБУ.
Мне тоже не нравится ситуация с подготовкой Насти Меркушиной,но так как колитит Вас только об одном её упоминании,не в какие ворота.И иногда нужно мыслить трезво и признать,например,что Настя выступила достойно на ЧМ.Вот Вы говорите ,что у Насти всего три удачных выступления за сезон.А у Вали и Виты их сколько?
2021-02-22 13:32
 # 49  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Залишається варіант - підготовка з особистими тренерами, після чого збирати спортсменок і шляхом спільних зборів і тестів визначати, хто і де буде виступати."

Сумнівний варіант. Грубо кажучи, перед сезоном Санітра отримає від особистих тренерів "котів в мішках" (точніше - кішок))) ). Юрай нічого про них не знатиме, як їх готували, на який пік форми, яка методика. Навіть з тестами і контрольними стартами обрати оптимальний варіант на сезон і ОІ буде майже неможливо. І як Санітрі брати на себе відповідальність за результат жіночої команди ? Я б на його місці вже відмовився від цього жіночого вінегрету - нехай самі роблять шо хочуть. А склад жіночої команди на сезон нехай їхні особисті тренери вирішують - шляхом голосування, "камінь/ножиці/бумага" або дуелі )))
2021-02-22 13:34
 # 50  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не здивуюся, якщо, врешті-решт, Санітрі залишать тільки чоловіків.
2 vl-2
Междуособная борьба закончилась распадом Киевской Руси.
2021-02-22 13:34
 # 51  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
І одного боку може і так. Але Валя після нового року за січень-лютий провела аж 5 цілих гонок і зійшла в персюту. Наприклад Меркушина пробігла 12 гонок так багато було провальних. Але все рівно мені здається дивним казати що Валя не могла нормально підготоватися бо провела велику кількість стартів.
2021-02-22 13:38
 # 52  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Но если говорить о подготовке на следующий сезон,то я бы оставил всё,как есть.Сёстры если ещё чувствуют в себе силы и хотят отобраться на ОИ?Пожалуйста с личным тренером на КИБУ.
2 Євген Z
А чего только сестры должны отбираться? Остальным почему зеленый цвет. Вот как Вы предлагаете отбираться на ОИ, конкретно - по всем.
2021-02-22 13:40
 # 53  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Але все рівно мені здається дивним казати що Валя не могла нормально підготоватися бо провела велику кількість стартів.
2 stupka91
Я не о количестве стартов, я о четкой (по времени), постепенной подводке к ЧМ и ОИ.
2021-02-22 13:43
 # 54  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Ну Віту відносно непогано підвели до ЧЄ. Ходом там непогано виглядала.
2021-02-22 13:45
 # 55  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Євген Z
Возможно и травмы никакой бы не было.Но не будем гадать.
Была бы. Там довольно длинная история.
2021-02-22 13:45
 # 56  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По гонках якщо хто може жалітися то це Блашко 27 гонок у цьому сезоні. У Джими 21 у Підгрушної 19 у Меркушиної 14 у Віти 13 у Валі 11.
2021-02-22 13:49
 # 57  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я вообще не пойму,о чем спорим.Если Санитра готов работать,в таких условиях,какие были в этом году,но без сестер-то вообще проблем не вижу(Даже если это будут Ира,Аня,Блашко и Бех).Зато это будет первым шажком,к созданию команды.А Юля,Лена,Настя и сестры пускай хоть так уже тренируются.

Вот идея,совместить тренировки Юли и Лены с личными тренерами мне нравится.Это и Лене и Юле может пойти на пользу.
2021-02-22 13:53
 # 58  Євген Z (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Была бы. Там довольно длинная история.


Я ешё изначально это предполягал,когда мы с Вами спорили о характере травмы.Диагноз выпытывать не буду.Бегать на лыжах будет?
2021-02-22 14:02
 # 59  Crazy Dev Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vika77
я думаю, Настя и так будет пахать оставшуюся часть сезона.
А смысл ей пахать? 2 медали в 3 самых важных гонках сезона папина дочка взяла, старты на КМ ей не интерестны. Сезон можно закончить и признать успешным.
2021-02-22 14:17
 # 60  rapira (Рівне) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Цікаво, цікаво... Але, найімовірніше, нічого з цього не вийде. З року в рік одне і те ж... Чому ніхто не говорить про затрати на підготовку спортсменів? Умови підготовки команд А та Б - різні. За чий рахунок відбувається самопідготовка? Очевидно, що вона збільшує витрати. Чи є сенс вкладатися фінансово значно більше у тих спортсменів, які не виправдовують очікувань при всіх наданих додаткових умовах? Чи варто вкладати час та фінанси в молодших спортсменів, які потенційно можуть додати, але з плановою підготовкою на найвищому рівні та з повноцінним сезоном?
Вибір між минулим, з якого можна видавити, але вже ні, чи вкластися в майбутнє з перспективою, нехай на початку і без грандіозних результатів?
Оці всі питання про те, що молоді повинні результатами доводити своє право виступів на найвищому рівні, а поки старші за них сильніші - нічого не дадуть. Проведіть для усіх однакову підготовку, створіть для всіх однакові умови, та все одно за один рік молодість не зможе переплюнути роки досвіду і закладену базу попередніх років. Таке буває лише у феноменів. Для піку форми і розквіту сил більшості потрібні роки повноцінної підготовки, досвід виступів на найвищому рівні. І чим раніше почнеться такий досвід, тим більше шансів на розкриття. Це очевидно. Ми ж лишаємося жити одним днем. Сумно.


[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (50)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті