Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   14:37
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2021-04-18 06:59 |

Урош Велепець: Інтерес повинен бути один - результат



Доля жіночої команди в нинішньому олімпійському циклі - мабуть, найбільш складна за весь час існування українського біатлону. За чотири роки поточного олімпійського циклу наші дівчата отримують вже четвертого старшого тренера. Але якщо Андрій Прокунін, Валерій Лєсніков і Юрай Санітра були свого роду дебютантами в роботі з нашими біатлоністками, то Урош Велепець повернувся в добре знайоме для себе середовище: в нинішньому складі з дев'яти спортсменок, які увійшли в команду А, досвіду спільної роботи словенський тренер не мав лише з Дар'єю Блашко і Катериною Бех. Проте, умови роботи шість років тому і зараз дуже відрізняються, але і в цій ситуації Велепець має досить амбітні плани на майбутній олімпійський сезон. Про все це - в інтерв'ю для читачів нашого сайту.



- Урош, пройшло трохи більше двох тижнів з моменту Вашого повторного призначення на посаду старшого тренера жіночої збірної України. За цей період Вам вдалося сформувати загальну картину підготовки команди до олімпійського сезону?
 
- Так звичайно. Нам потрібно знайти оптимальний варіант підготовки. Тож, може статися і так, що доведеться тренуватися в Україні, як в минулому році, до серпня або вересня. Але ми виходили з того, що все буде в порядку, і нам вдасться в намічені терміни виїхати на гірські збори за кордон. Тому що Олімпіада - сама по собі гірська, і це накладає серйозний відбиток на графік підготовки. Ми підготували схему тренувальних зборів і сподіваємося, що за цією схемою і будемо працювати.
 
- Особливістю підготовки нашої команди буде робота спортсменок в декількох групах. Ви вже обговорювали з Олегом Меркушиним і Григорієм Шамраєм принципи взаємодії в міжсезоння? Коли і де ви будете «перетинатися», щоб мати можливість контролювати процес підготовки Насті, Віти і Валі?
 
- Звичайно, мені шкода, якщо хтось із дівчат в результаті буде працювати окремо. Тому що олімпійський сезон - такий, в якому треба всіх збирати разом, робити спаринги, підвищувати рівень кожної спортсменки, щоб всі вони могли претендувати на високий результат. Так, як було в перші два роки моєї роботи в Україні. Тому зараз в Києві я розмовляв з Олегом і Григорієм (Меркушиним і Шамраєм - прим. Є.Т.), і у нас є два тижні, щоб прийняти рішення про формат спільної роботи. Тому що вже з 1 травня починається активна підготовка до сезону, протягом якої буде складена програма на кожен день.
 
Я б хотів якісь збори провести з Григорієм, бо раніше ми дуже добре працювали разом. І щодо Віти і Валі я вважаю, що це - хороший варіант: повернути їх до роботи з тренером, який їх добре знає. Але періодично і для Григорія, і для мене буде корисно порівнювати стан дівчат, щоб розуміти, як працювати далі. Сестри Семеренко потрібні команді. Сподіваюся, Валю і Віту вдасться вивести на рівень дво-, трирічної давнини, коли важко було уявити естафетну команду без їх участі. І їх досвід і талант можуть сильно допомогти команді. Я вже виріс з того тренерського віку, коли важливо було - «твій» або «мій» спортсмен потрапляє до складу. І зараз важливо тільки - що буде більш корисно для команди. Ну і, звичайно, щоб кожна з дівчат змогла максимально реалізувати свій потенціал при підготовці до Олімпіади і на самих Олімпійських Іграх.



- З огляду на широке коло претенденток на поїздку на Олімпіаду, цікавить в першу чергу принцип визначення складу і ротації на Кубок світу, а також критерії відбору в олімпійський склад.
 
- У багатьох командах є така схема: показуєш необхідний результат в одній-двох гонках - і ти вже на Олімпіаді. Але ми будемо давати шанси всім дівчатам - тим, кого вважаємо претендентками на поїздку в Пекін. Можливості будуть, тому що напевно дівчата пропускатимуть якісь етапи: ні Олена, ні Юля, ні хтось ще не буде бігати всі гонки поспіль. Це все - живий процес, і ми будемо постійно стежити за станом спортсменок, щоб регулювати їх навантаження. Але, звичайно, кваліфікуватися в команду буде не просто, тому що на сьогоднішній день ми бачимо дев'ять дівчат, які претендують на потрапляння на Олімпіаду. А в Пекін ми зможемо заявити тільки п'ятьох.

- Яким Ви б для себе бачили дедлайн - ту дату, до якої хотіли б визначитися з олімпійським складом?
 
- Я думаю, цей процес буде відбуватися в кілька етапів. Думаю, 2-3 кандидатури будуть зрозумілі вже в грудні. Інші кілька місць визначатимемо, виходячи з інтересів команди, в тому числі для формування естафетної четвірки. Мені б на початку сезону хотілося спробувати ще кілька варіантів в естафетах, тому що ця дисципліна - сильна сторона нашої команди. У перші роки моєї роботи в збірній України ми рідко опускалися нижче п'ятого місця, і навіть воно розцінювалося, як невдача. І зараз потенціал команди - вище, ніж сьома-восьма позиція в останні два-три роки.
 
Тому, повторюся, вже в грудні три прізвища ми зможемо назвати, щоб ці дівчата починали цілеспрямовано готуватися до Олімпіади. Тому що в січні точно доведеться пропускати один або навіть два етапи Кубка світу. Ну, а в січні додамо ще двох дівчат, які будуть показувати найбільш високий рівень на той момент.

- Як уникнути небезпеки «підводки» спортсменок саме до відбору? Чи не вийде так, що в грудні дівчата вийдуть на пік форми, щоб потрапити в олімпійську команду, а потім до самих Ігор знову набрати максимальний рівень готовності не встигнуть?
 
- Ось тому і треба робити спільну команду, яка буде готуватися до сезону і до Олімпіади! Звичайно, у кожної спортсменки будуть індивідуальні плани, але траєкторія їх виходу на пік форми повинна бути однаковою. Умовно кажучи, в грудні вони повинні бути готові на 90%, а решта 10% треба буде додати за час, що залишився до Олімпіади.
 
А якщо в команді буде шість груп підготовки, звичайно, всі будуть робити акцент на грудень, щоб пройти відбір. А що далі? На самій Олімпіаді потім нічого зробити не вдасться. Цю помилку допустити ні в якому разі не можна. Потрібен буде контроль над усіма спортсменками.
 
- Але, судячи з усього, єдиної команди все-таки не вийде. Ось і Дар’я Блашко також висловила бажання готуватися до сезону індивідуально... Тобто, ризик є?
 
- (Зітхає) Ну, звичайно. Погоджуючись на цю роботу, я розумів, що легко не буде. Тут існує багато інтересів, хоча в реальності інтерес повинен бути один - результат. Але, не зважаючи на те, що я мав чотири пропозиції про продовження тренерської діяльності, вибрав все-таки Україну, тому що хочу допомогти дівчатам добитися максимального результату і реалізувати свій потенціал.



- Чотири роки тому «злий жарт» з нашою командою зіграв передолімпійський збір в Казахстані. Як на цей раз Ви плануєте адаптуватися до висоти і часового поясу Пекіна?
 
- Складно однозначно сказати, що підготовка до Пхенчхану була помилкою. Швидше, ми просто зіткнулися з несприятливими умовами, на які не розраховували: приїхавши в Казахстан, мали чудові траси, комфортну для підготовки висоту, але - «мінус 25» на градуснику весь тиждень, які не дозволили тренуватися. Плюс захворіли відразу три дівчини. Природно, в таких умовах підготовка команди вийшла далеко за рамки запланованої.
 
Тому, на мій погляд, в цьому році краще довше попрацювати в Європі, а потім, як і всі інші збірні, поїхати на Олімпіаду. А в гонитві за ідеальним варіантом можемо знову піти на невиправданий ризик, як і чотири роки тому.

- В олімпійський сезон спортсмени часто пропускають етапи Кубка світу заради підготовки до головного старту. У таких випадках Ви будете більш активно використовувати ротацію з командою Б, або ж залишати квоту незаповненою?
 
- Я думаю, тих дівчат, які є в нашому розпорядженні, має бути достатньо, щоб закривати квоти на етапах Кубка світу. Навіть в разі, якщо 2-3 спортсменки будуть пропускати етап для підготовки до Олімпіади. З тих дівчат, які будуть готуватися в команді Б, напевно, тільки рівень Ольги Абрамової на сьогодні може дозволити скласти конкуренцію основному складу.
 
Хоча на укочуванні, думаю, ми всі будемо разом - і команда А, і команда Б, щоб була можливість оцінити рівень і готовність всіх дівчат. Там ми проведемо контрольне тренування, за результатами якого будемо визначати склад на перші етапи Кубка світу і Кубка IBU. Але поки точні плани місць проведення зборів ще на стадії обговорення.

- Після того, як Ви пішли з команди три роки тому, великий резонанс серед уболівальників справила Ваша фраза в одному з інтерв'ю про те, що українські дівчата тренуються менше за своїх зарубіжних колег. Це означає, що зараз дівчата будуть тренуватися більше? ))
 
- (Посміхається) Тренер, який знайде універсальний шлях до перемог в Кубку світу, буде заробляти величезні гроші. І всі будуть хотіти, щоб такий тренер працював з їхньою командою. Але легкого шляху немає, це треба розуміти. Біатлон - вид спорту з найвищою конкуренцією серед усіх зимових видів. І видати хороший результат тут дуже важко. Я добре знаю тренерів норвезької та французької збірних, знаю їх програми підготовки. І вони дійсно тренуються багато. Але для того, щоб переносити такі навантаження, спортсмен повинен досягти певного рівня.
 
З іншого боку, в олімпійський рік гнатися за кількістю тренувальних годин дуже небезпечно. Тут потрібно підійти більш акуратно до інтенсивності тренувань - перевантажити спортсмена не можна. Тому сезони Олімпіади завжди більш консервативні. У звичайні сезони спортсмен постійно працює на межі, щоб додати - я не знаю жодного спортсмена, який задоволений своїм поточним рівнем. В олімпійський же рік серйозні навантаження балансуються збільшенням часу для відновлення: якщо зазвичай між зборами робиться тижнева перерва, то зараз паузи будуть по 8-10 днів, коли дівчата зможуть побути вдома.
 
Спілкувався Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 132)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2021-04-18 23:45
 # 61  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А до речі, хтось знає, які саме пропозиції відхилив Велепець, щоб обрати збірну України? Розумію, що до узгодження мало хто розповідає на широкий загал (про винятки знаю), але ж інфа могла просочитися. Просто цікаво)
2021-04-19 11:22
 # 62  Crazy Dev Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Сербiя, Хорватiя та Угоршина)
2021-04-19 11:26
 # 63  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
На Ваш пост 27.
Мы с Вами о разном говорим.
2021-04-19 11:30
 # 64  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Какая на пси придурь?
Да вы свой пост перечитайте.
2021-04-19 11:36
 # 65  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Хм, а кто квоту Насте заработал ? А кто КН тянул? А кто в грязи портки полоскал в Анси пока мы с папой в Австрии на елочки смотрели? Или нам только пряники?
Так это (если принять, что это присутствует) не к Насте, а к коллективному менталитету Человечества.
2021-04-19 11:53
 # 66  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Я не хочу ничего говорить,но к сожалению,Оксана оказалась права.Настина позиция спровоцировала Дашу .
Ну откуда такая убежденность?

Кстати, хотел поинтересоваться у всех участников поболтушек: а в своих коллективах вы также открыто и активно боретесь "за правду", "за равенство"?
Или единственной возможностью является без страха бороться "за правду" в инете, выбрав себе "грушей" Меркушину?
вы (множественное число) активно выступаете за увольнение любимчиков начальников в том случае, если они слегка халявят, упорно не понимаете по какой причине сын хозяина бизнеса имеет преимущества перед другими, постоянно требуете от хозяина бизнеса равных возможностей для всех?
2021-04-19 11:54
 # 67  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bell-air
А мне кажется, что огромной ошибкой спортсмена и тренера будет доводить до "организм не тянет". Нужно учиться извлекать максимальный результат из того, что имеется в наличии. И это уникальное искусство, которому у Меркушиных стоило бы поучиться.
+100%.
2021-04-19 12:09
 # 68  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Вадим, Вы готовы действительно беседовать по Меркушиной, без шуток и передергиваний? Если готовы, то прошу. Но есть нюанс: чтобы беседа состоялась и была качественной, необходимо прекратить не слышать собеседника, а продвигать упрямо только свое.
Вот ответьте на несколько вопросов:
1. Меркушина не входит в топ-6 сборной Украины?
2. Почему Меркушина обязана выступать лучше по сезону, чем выступает?
3. Вы знаете четкий рецепт как это сделать?
4. Вы находитесь внутри ситуации и знаете ее очень хорошо?
5. У Вас есть действенный рецепт изменения Общества в целом?
Вот просто четко ответьте на эти вопросы, без передергиваний, без сатирки, без отхода от самого вопроса. На 4 вопроса Ваш ответ, вероятнее всего, будет состоять из одного слова.
2021-04-19 12:12
 # 69  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Crazy Dev
+ Люксембург, Андорра, Сан-Марино)
2021-04-19 12:24
 # 70  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нужно учиться извлекать максимальный результат из того, что имеется в наличии. И это уникальное искусство, которому у Меркушиных стоило бы поучиться.
2 Bell-air
Согласна. Я уже давно говорю - всем работать как Настя! Что, собственно в этом межсезонье и будет. Вот и посмотрим на результат. Даже Велепец излагает что весь интерес в результате). Для меня остается открытым только вопрос - что для нашей команды есть результат?).
2021-04-19 12:30
 # 71  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
ТОП-20 в ИГ на ОИ)) возможно ТОП-10))
2021-04-19 12:33
 # 72  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Но не все ведь ограничивается медалями,кому-то важен и уровень спортсмена...
2 Дмитрий Дудкин
Так уровень спортсмена и есть медали. И у Насти нет личных медалей высшего уровня, так - песочница. Но она действительно незаменима в эстафетах, потому что как уже сказано замечательно (на своем максимуме) подводится к главным стартам. Может быть если всех наших готовить только к главным стартам у нас бы сплошное золото в эстафетах было. Не понимаю, почему не попробовать...
2021-04-19 12:36
 # 73  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну и довести до абсурда позицию странной группы нормальных болельщиков, куда же без этого :)
2 Bell-air
Вы это делаете теоретически а я предлагаю реализовать ваши предложения на практике - всем работать как Настя!!!. Что бы абсурд был ощутим как засунутые в розетку пальцы.
2021-04-19 12:37
 # 74  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
можно еще как китайцы изолироваться на время этапов КМ и подойти на макс кондициях к ОИ всей командой)
2021-04-19 12:38
 # 75  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
если Меркушина станет номером один нашей команды))
2 Вадим96
Это Вы сильно закошмарили((
2021-04-19 12:41
 # 76  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
До речі, зі слів Уроша Юля не дуже зраділа новині, що він тренуватиме команду))
2 al_shdw
А чему здесь радоваться? Она то точно знает что ничего хорошего из этого не будет.
2021-04-19 12:48
 # 77  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А чему здесь радоваться? Она то точно знает что ничего хорошего из этого не будет.

Просто Юля тогда больше всех пострадала. Настолько, что думала завершать карьеру. Даже не хочется пересказывать те ужасные слухи, которые распускали сокомандницы.
2021-04-19 12:58
 # 78  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
можно еще как китайцы изолироваться на время этапов КМ и подойти на макс кондициях к ОИ всей командой)
предложение совсем не смешное!
2021-04-19 13:00
 # 79  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ТОП-20 в ИГ на ОИ)) возможно ТОП-10))
2 Вадим96
Неа... сказано же было создание "единой команды" на следующие ОИ.
2021-04-19 13:16
 # 80  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
всем работать как Настя!!!.
2 Миг
Это Ваша версия абсурда. Не понимают люди метафор. Скажу максимально просто. На Главном старте сезона Настя показала лучший в команде результат во всех гонках, которые ей доверили. Это ли не мечта любого тренера?
И траекторию выхода на пик формы, чего так хочет Урош - вывела точнее некуда!
Так что же вам еще нужно, болельщики???
2021-04-19 13:50
 # 81  Лыжню! Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bell-air
Так что же вам еще нужно, болельщики???
Чтобы Бьорндален поделился со всеми) и все побежали.
2021-04-19 13:50
 # 82  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Crazy Dev
2 Sergey Ko
Дякую, повеселили)))
2021-04-19 14:41
 # 83  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну чого ви вчепилися до Меркушиної. Так цей сезон не надто вдалий, але навіть тут Настя набрала більше балів в КН ніж Віта та Катя. А в попередньому Настя взагалі була на передових ролях в нашій збірній. Свій хліб відробляє, а те що не суперзірка то вже вибачайте.
2021-04-19 14:45
 # 84  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так что же вам еще нужно, болельщики???
2 Bell-air
Так и я говорю - все как Настя!! Не понимаю, отчего Вы так сопротивляетесь?
2021-04-19 14:49
 # 85  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vetalb1979
2 Bell-air
Я Вас не понимаю. Настя - молодец! Настя-Умница! Давайте - все как Настя , это же прекрасно, это же мечта любого тренера, любого болельщика! А Вы - в отказ). И не шучу, не издеваюсь и не подкалываю , а действительно хочу увидеть кто на что гаразд с таким подходом, подготовкой и выступлением - как Настя.
2021-04-19 15:00
 # 86  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
активно выступаете за увольнение любимчиков начальников в том случае, если они слегка халявят, упорно не понимаете по какой причине сын хозяина бизнеса имеет преимущества перед другими
2 lionbiathlon
ну халявят они не слегка) и конечно выступаем очень активно (конечно без доступа к телу), часто языком агрессора. Вот только отчего же не понимаем? Дак оттого что понимаем (каждому - свое) и выступаем. Так что Настя получает тоже самое что и другие "избранные". Это все - зависть).
2021-04-19 17:12
 # 87   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara

2 Crazy Dev
2 Sergey Ko
Дякую, повеселили)))


Наверное теплее будет-Чехия,Словакия,Польша.Возможно Швейцария.Но это одни догадки.
2021-04-19 17:40
 # 88  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну чого ви вчепилися до Меркушиної. Так цей сезон не надто вдалий, але навіть тут Настя набрала більше балів в КН ніж Віта та Катя. А в попередньому Настя взагалі була на передових ролях в нашій збірній. Свій хліб відробляє, а те що не суперзірка то вже вибачайте.
2 Vetalb1979
Это такая добрая традиция) Пиар ход, скрытая реклама))) Чья фамилия чаще всех звучит на сайте? Спасибо нашим 3-м основным комментаторам!!
А если серьезно, то Настя (или папа) действительно знают реальные возможности ее организма, похоже не безграничные. И если команду устроят ее 30-50 места в большей части сезона и 10-20 на ГС и еще на 1-2 этапах, а в качестве бонуса достаточно стабильные этапы эстафет - то Настя надежный 2-3 элемент команды. А по поводу 26 лет, большая часть лидеров именно к этим годам разбежались. И уже писал когда-то Ирина Меркушина все свои подиумы в эстафетах получила: на ЧМ в 35, ЧЕ в 33, 34, КМ в 29, 32, 32. Генетику никто не отменял пока. Пожелаю Насте такого же спортивного долголетия (то есть еще 2 олимпийских цикла до ОИ 2030)!
И кроме того - 31 подиум разного уровня у нее уже есть и флаг Украины при этом поднимался.
И с вместе с сестрой в эстафетах побегать!
2021-04-19 17:44
 # 89  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И не шучу, не издеваюсь и не подкалываю
2 Миг
а про пальцы в розетку мне послышалось?
2021-04-19 17:58
 # 90  Лыжню! Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Кстати, хотел поинтересоваться у всех участников поболтушек: а в своих коллективах вы также открыто и активно боретесь "за правду", "за равенство"?
Или единственной возможностью является без страха бороться "за правду" в инете, выбрав себе "грушей" Меркушину?
вы (множественное число) активно выступаете за увольнение любимчиков начальников в том случае, если они слегка халявят, упорно не понимаете по какой причине сын хозяина бизнеса имеет преимущества перед другими, постоянно требуете от хозяина бизнеса равных возможностей для всех?

У Вас сложился ошибочный стереотип об участниках поболтушек. Такой, скажем, стереотип потребителя. Если Вы смеете всех под один гребень, обвинить в преследовании Насти, так и Вас можно под него же, только под другим углом, что Меркушина - всего лишь инструмент для Вас, чтобы вступить в дискуссию. Истинные мотивы мне не известны.

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Последние обсуждаемые новости
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (55)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті