Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   09:55
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-02-23 15:10 |

Пхенчхан-2018. Вітер змін, або "Що трапилось?" (с)


Втретє поспіль Олімпійські Ігри, що проводяться далеко від європейського континенту, стають невдалими для українського біатлону. Солт-Лейк-Сіті-2002, Ванкувер-2010, Пхенчхан-2018...

Це була Олімпіада, яку хочеться забути. Вже.

Але забути не вийде.

Тому що для когось це були перші Ігри, для когось стануть останніми, а для когось виявляться єдиними.

Українська команда "на щиті" залишає негостинний Пхенчхан, не здобувши лаврів на корейських просторах. Так було тут на чемпіонаті світу в 2009 році, так було - на передолімпійському тижні. Чотири роки підготовки, протягом яких був час розкидати каміння, а тепер ...

Південнокорейський вітер, безжально і майже безперервно гуляв між узбережжями Жовтого і Японського морів, здув ретельно вибудовані українськими тренерами шахові фігури, і вже на самих Іграх змусив перебудуватися на гру в "Чапаєва". Втім, щось з арсеналу хвацької кавалерії в діях наших тренерів простежувалося по ходу всієї зими.

***

В оцінці виступу команди в Пхенчхані одразу відкинемо версію, що це - реальний потенціал наших спортсменів, як неспроможну. І хлопці, і особливо дівчата, не раз доводили, що здатні боротися за медалі, в тому числі і на головних стартах сезонів. Значить, відповідь на винесене у заголовок питяння, яке стало вже мемом, варто шукати в підводці спортсменів до головного старту.

Якщо спробувати максимально коротко охарактеризувати стратегію підготовки команди в олімпійському сезоні, то цим словом, напевно, буде - непослідовність. Обмовимося - з точки зору дилетанта, яка може бути з легкістю перекрита грамотним і доступним кожному вболівальнику тренерським аналізом по закінченні сезону.

- Чоловіча збірна провела тривалий передсезонний збір в Канаді, розраховуючи в грудні почати "розбігатися". Витративши на цю добру справу старти в Остерсунді і Хохфільцені, етап в Ансі команда - пропустила, оскільки... знову поїхала на тренувальний збір. Щоб що? За словами президента федерації Володимира Бринзака, такий графік був запланований спочатку. Втім чи він логічний? Тим більше, що в Обертіллах спортсмени все одно отримали змагальну практику на Кубку IBU.

- Дмитро Підручний, який несподівано для Юрая Санітри набрав на старті сезону досить пристойні кондиції, вже в грудні почали "гасити" форму. Продовжили "гасити" і в січні, і вона згасла так якісно, ​​що "запалити" до особистих гонок Олімпіади вже не вийшло. Відволожилася.

- Та ж чоловіча команда буквально в останній момент зробила "хід конем", відправившись практично в повному складі на чемпіонат Європи, якого спочатку в планах підготовки до Олімпіади не було. (Чи не з цього розрахункупропускався Ансі?)

Але у Юрая Санітри, принаймні на самих Іграх, кадрові рішення не викликали особливих питань. Так у нього і вибору-то особливого не було - єдина ротація в індивідуальній гонці Дмитра Підручного на Артема Тищенко викликана стійкою нелюбов'ю капітана до "двадцятки" і втратою шансів на боротьбу за олімпійський мас-старт. У жіночій же збірній події, що змушували знизувати плечима, почалися в грудні, а в Кореї лише набирали обертів.

- Після успішного старту сезону Юлія Джима була запрошена на традиційну Різдвяну гонку. До останнього моменту позиція тренерів і керівництва була - ми не їдемо, бо в цей період проходить важливий гірський збір. В результаті Юля в Гельзенкірхен все-таки вирушила, провівши мало не тиждень поза командою.

- Приблизно в ті ж терміни прийшла звістка про зміну планів щодо Оберхофу - четвертого етапу Кубку світу, який основа збірної планувала пропустити, але в підсумку одразу після Нового року вирушила до Німеччини. Справедливості заради, етап ознаменувався подіумом Віти Семеренко та рядом досить непоганих результатів. Але саме після цього готовність команди на тлі суперників різко пішла під укіс, що не загальмувала до самої Олімпіади. Чи не занадто високою виявилася ціна?

- Знову - чемпіонат Європи, що не обійшовся без представниці основи. І добре, якщо б Ірина Варвинець дійсно в Корею летіла глибокою запасною, як Артем Тищенко, наприклад. Однак ситуація отримала такий розвиток, що Іра провела в Пхенчхані три гонки, в тому числі - обидві естафети... Але до моменту стартів в Ріднау вже було ясно, що підстраховка на Олімпіаді потрібна буде не тільки чисто номінальна.

- Нарешті, заключний збір перед Олімпіадою в Казахстані, який пройшов під акомпанемент екстремально низьких температур, внаслідок цього опинився фактично зірваним. Критично важливий етап підготовки. Зірваний. При цьому ще за кілька тижнів до зборів в довгострокових прогнозах можна було побачити тенденцію до різкого похолодання. Зрозуміло, що проїзд та проживання команди вже були оплачені, але... Якщо на кону - головний старт чотириріччя, доводиться ретельно зважувати ціну всього. Економії - в тому числі.

- Валя Семеренко, за словами самої спортсменки, всього за кілька днів до старту Ігор оговталася від чергової хвороби. Чому тоді вона потрапила в заявку на спринт? Юлія Джима виглядала ще гірше? Індивідуальна гонка показала, що ні. Зараз навіть немає сенсу говорити про втрачений для Джими мас-старі. Але, стартувавши неготовою в спринті, вже сама Валя, по-перше, розтратила сили, які стали в нагоді б в індивідуальній гонці та мас-старті, по-друге, невдалими результатами поставила під сумнів своє місце в естафеті, і, нарешті, підірвала психологічну впевненість, що вилилося в гучну переписку в Фейсбуці.

- Потім - загадкова заміна Ірини Варвинець на Віту Семеренко на індивідуальну гонку. Справді ж, початкове рішення поставити на гонку Іру і дати відпочити Віті не викликало ніяких питань. Що сталося за добу між двома жеребкування перенесеної через негоду гонки?

- І апогей - метання перед вибором естафетного складу. І якщо бурхливу реакцію Валі Семеренко через її відсутність в четвірці ще можна пояснити, то контрольна гонка (за два дні до естафети?!) для Анастасії Меркушіної, яка вже провела до того три непростих старти в Пхенчхані... При наших традиційних проблемах з відновленням...

У підсумку, на естафету ми отримали вижатих стартами в Пхенчхані Віту Семеренко та Анастасію Меркушіну і Ірину Варвинець, яка не пройшла повноцінну підготовку з командою. Причому все - на фоні психологічної ями від невдач в особистих стартах. Чи варто дивуватися, що в гонці, в якій на кону стояла не просто медаль, а репутація команди, на себе була схожа лише Юлія Джима, яка вимушено пропустила більшу частину програми Олімпіади.

І взагалі, треба визнати, що основна ставка сезону на повторення сочинського складу себе не виправдала. Навіть, якщо піти від банальної тези про входження в одну річку, ми побачили дві дуже різні команди: в одному складі, але з інтервалом в чотири роки. Якщо перед Сочі Володимир Бринзак не без підстав пишався тим, що у нас була команда, яка могла не чекати помилок суперників, а вигравати своїми силами, то збірна зразка цього сезону далеко не завжди здатна навіть скористатися грубими помилками суперників, не кажучи вже про те, щоб діяти з позиції сили.

Немає сумнівів, кожне з озвучених вище суперечливих рішень, як у чоловіків, так і у жінок, має свої причини і цілком логічне пояснення. Однак, зібрані воєдино, вони створюють враження відсутності комплексної стратегії.

Але не можна вішати всіх собак тільки на Уроша Велепеця і Юрая Санітру. У тренерському штабі команди є один з провідних ковалів сочинського золота Григорій Шамрай, є в прямому сенсі кровно зацікавлені в успіху спортсменів Олег Меркушин і Олександр Семенов. Всі - далеко не хлопчики і не дилетанти в тренерській професії. Будучи безпосередніми помічниками Уроша Велепеця і Юрая Санітри (раз президент федерації саме іноземних фахівців позиціонує провідними в своїх командах, незважаючи на рівний формальний статус - старших тренерів), вони не бачили помилок в підготовці, або не мали можливості вплинути на помилкові рішення? Або все, що робилося, вважалося правильним - колегіально? Будь-яка з трьох відповідей - погана.

Можна було б нарікати на погано прикритий тепер "поділ сфер впливу" в жіночій команді. Адже слово «збірна» теж можна читати і сприймати по-різному. У штабі Уроша Велепеця робота склалася так, що кожною конкретною спортсменкою переважно займався її особистий тренер. Чи був словенський фахівець співавтором такої схеми, або став її заручником? Вже не важливо. Схема себе не виправдала. Тим більше, що на практиці дві з шести наших учасниць Олімпіади «свого» тренера в штабі команди не мали. І це - ще один урок Пхенчхану. З іншого боку, цілком традиційна єдиноначальність в чоловічій команді панацеєю від неоптимальної підготовки до головного старту не стала.

***

Вчитися можна тільки на помилках. На перемогах не вчаться - їх святкують, це ми спостерігали останні чотири роки. Спортсменки і тренери сочинської олімпійської четвірки назавжди вписали свої імена золотими літерами в історію не тільки біатлону, а й усього українського спорту. Але в один не найпрекрасніший момент приходить ось такий турнір... Зрозуміло, в історії кожного спортсмена або кожної команди бувають невдалі змагання, але те, що ми бачили в Кореї - це...

Так вже було в 2002 році, коли на долю нашого біатлону випало випробування провалом Солт-Лейк-Сіті. Та Олімпіада закінчилася скандальним відходом Олени Зубрилової і початком процесу зміни поколінь в українській збірній, результатом якої стала поява сьогоднішньої «золотої плеяди» в жіночій команді. Здається, без вливання нової крові в склад не обійтися і цього разу - після результатів Пхенчхану це неминуче. Хотілося б - щоб без скандалів: ніхто з сьогоднішніх дійових осіб всередині і навколо збірної не заслужив "полоскання" свого імені в непривабливому світлі. Але чи вийде - фейсбук його знає...

Кожен із спортсменів, що досягають серйозних вершин, віддає біатлону всього себе. Але і біатлон дає їм багато. Тому вони заслуговують на те, щоб бути чесними один перед одним. Навесні розпочнеться новий олімпійський цикл, і фактично з першого тренувального збору належить формувати команду з далеким прицілом на Пекін-2022. Так, тут ще буде простір для проб і помилок, час для експериментів.

Але на що не буде часу - на коливання. На перманентний пошук втраченої мотивації. На роботу в полегшеному режимі з розрахунком - виїхати на старому багажі. Український біатлон не такий багатий ресурсами (і мова навіть не стільки про фінансові), щоб витрачати їх на довгограючі проводи "а-ля Бьорндален", коли всі визнають твої заслуги, з щирою посмішкою заглядають в очі, а потім щось тихенько бурмочуть, відвернувшись в сторону. Або навіть не відвертаються.

Ні, це не заклик, умовно кажучи, "всім кому за 30-ть" - негайно вішати гвинтівку на цвях. Але, вирушаючи на перший весняний тренувальний збір, кожен зі спортсменів повинен, дивлячись на себе в дзеркало, впевнено сказати: я готовий орати всі ці чотири роки, я хочу поїхати в Пекін, щоб відновлювати репутацію українського біатлону. Так. Після Пхенчхану репутацію треба відновлювати. До слова, кожному зі спортсменів теж є що доводити, в тому числі учасницям золотого олімпійського квартету. Але - будучи чесним перед біатлоном і перед своїм відображенням у дзеркалі.

***

Чи збережеться при цьому нинішній тренерський штаб або який вид прийме новий - дізнаємося вже навесні. Але в будь-якому випадку треба по-новому поглянути на всю проведену роботу. Зараз час задавати питання (не плутати з пошуком крайніх), в першу чергу, тренерам - самим собі.

Протягом багатьох років нашими наставниками практикувалася двопікова схема сезону. Менш яскравий - в грудні, і акцентований - на головний старт. Це дозволяло в першому триместрі Кубку світу створювати деякий заділ в боротьбі за квоту Кубку націй, і потім утримувати комфортну позицію. Але останні сезони, і корейська Олімпіада це ще раз підкреслила, команди-лідери використовують один пік. Та й команди-середняки, які прагнуть кинути рукавичку лідерам по-справжньому. Робота Вольфганга Піхлера в шведській збірній - просто хрестоматія в цьому сенсі. Та й збірна Чехії, що не виблискувала по ходу сезону, та скотилася на через паузу у виступах Габріели Коукалової, також відвезла додому олімпійські медалі. Так, в цьому випадку доведеться ламати встановлені і зрозумілі схеми. Так, в цьому випадку ми на власній шкурі познайомимося з поняттям "декабристи". Так, на цьому шляху теж можливі помилки (хоча Володимир Бринзак завжди повторює: не бійтеся експериментувати). Але якщо ми говоримо про пошук і застосування передових методик, то, принаймні, не помічати очевидного просто непробачно. Пхенчхан вже не пробачив.

Може бути, Діма Підручний зараз вже змужнів, і йому не треба "гасити" форму? Може бути, він виявиться рідкісною для нашого біатлону людиною, здатною показувати добротний середній результат протягом усього сезону? Так, без яскравих сплесків на головному старті, але і там не падаючи нижче певного добротного рівня? До наступних Ігор - чотири роки. І навіть якщо припустити, що після яскравого повноцінного сезону піде спад (як це раніше траплялося з Валею Семеренко або Оленою Підгрушною, які боролися за високі місця на протязі всього сезону), буде ще два роки, щоб ліквідувати його наслідки. Зараз же здається, що у нас є шанс підготувати спортсмена топ-15 загального заліку Кубку світу - недосяжної поки для нашого чоловічого біатлону висоти.

І, мабуть, головне зараз - з'ясувати причини та знайти вирішення медичних і психологічних проблем. Те, що наша збірна на протязі всього сезону представляла з себе перманентний лазарет - одна з причин невдалої Олімпіади. А події останніх днів в жіночій команді показують, що спортсменки, незважаючи на цілий штат позаштатних психологів (за визначенням президента федерації), виявилися не готові до подолання наслідків цих невдач.

Наступна Олімпіада знову - азіатська. І оскільки у нас з адаптацією на неєвропейських головних стартах - перманентні проблеми, може бути, варто почати готуватися до Пекіну заздалегідь? Наприклад, наступити на горло власній пісні, принести в жертву чемпіонат світу-2021, і зробити акцент сезону з піком форми на передолімпійському тижні, щоб апробувати методику виходу на пік в умовах зміни декількох часових поясів, і через чотири роки не наступати знову на ті ж граблі? Наступна Олімпіада для української команди повинна пройти краще, тому що...

***

Головний старт чотириріччя завершено. І хоча попереду - глобальне підведення підсумків, головним все ж залишиться питання: які фігури встоять на шахівниці, коли в "Чапаєва" почне грати президент федерації?

Тому що просто забути не вийде.

Ах, якими ласкавими були чотири роки після Сочі ...

Євген Тарасенко, biathlon.com.ua


Коментарі (Всього: 154)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2018-02-23 16:16
 # 31  IGOR@11 (Бучач, Тернопільська обл) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чотко, зрозуміло і по -простому розписав, харош !
2018-02-23 16:17
 # 32  oDHopyKuu (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Всё грамотно и "по полочкам".
Уже что-то такое писал в ветке после женской эстафеты, но повторюсь тут. ОИ провалены с треском, это понимаем мы, и уж тем более понимают Брынзак и ТШ. Причем везде, ситуация "Юля и масс-старт" не имеет прямого отношения к подговке, но тем не менее, допускать такое..."незнание" на самых статусных соревнованиях 4-х летия непозволительно. Сейчас нужно найти позитив в таких удручающих выступлениях - а именно провести детальный анализ и сделать ПРАВЕЛЬНЫЕ выводы. И делать это именно колективно и открыто, а не за углами, нашептывая на ухо и тыча друг в друга пальцами. В таком катастрофическом провале не может быть виноват один Брынзак или один Велепец. Виноваты в определенной степени все: и Брынзак и Санитра с Урошем и личные тренеры девушек. Так что если найти крайнего и списать всё на него, то ничего хорошего нашу команду не ждет. Нужен обстоятельный анализ и открытый аргументированый диалог. После чего нужно начинать формировать новую КОМАНДУ, в которой все, начиная от президента и заканчивая смазчиком будут работать на достижение командного результата, а не преследовать личные цели. Пускай даже со старыми лицами, если они и правда готовы(это касается и тш и спортсменок) Но то, что было на олимпиаде - это нифига не команда, с такими терками и микроклиматом высокие задачи недостижимы. Тем для обсуждений у руководящих нашим биатлоном сейчас ооой как много, и очень хочется, чтоб онивычленили из всего этого провала, что-то конструктивное, чего собственно им и желаю. А девушкам - взять себя в руки, востановить психологические кондиции и на "трезвую и холодную" голову тоже сделать выводы. Хотя...можно и на пьяную, только всем вместе и без посторонних)
2018-02-23 16:21
 # 33  Alex (Чернівці) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
на правах "диванного експерта" різдвяна гонка це:
- при любих розкладах зрив тренувального процесу, замість того щоб відновлюватись десь, або навпаки навантажуватись десь в горах ітд ти біжиш цю гонку...
- велика ймовірність захворіти (контактуєш з великою кількістю людей)
Вартує шанс виграти її ризику захворіти? + потрібно ще підстроювати свій тренувальний план під неї + переїзди...
Тому більшість лідерів цю гонку проігнорували...
2018-02-23 16:22
 # 34  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
видно, писалось не сегодня, или не только сегодня. Согласен в целом.

Я бы только дополнил более жёстко, что "лебедь, рак и щука" (тренеры "своих" спортсменок в сборной) - это тупиковая ветвь. Этого хотели избежать с помощью Велепеца, но потом заставив Велепеца с этим жить и работать.
И я хотел бы уже этим летом слышать о планах подготовки в основной команде, под началом единого тренера (отдельно в мужской и женской, а может и одного на всех, как Пихлер?) не "трёх-четырёх спортсменов и кой-кого по очереди из КИБУ", а полноценных несколько составов ветеранов и молодёжи, которых готовят в одной команде, но бегать они будут, возможно, кто на КМ, а кто на КИБУ. Но из одной команды. Хотелось бы, чтобы определились примерные составы на ближайшие год(ы), а также вплоть до Пекина. И чтобы эти составы проверялись время от времени федерацией, и за них кто-то отвечал бы материально - есть прогресс в местах на КМ/КИБУ - бонусы, и улучшение контрактных условий.
Не надо отправлять в спортсменов ссылку на КИБУ в команду Б заниматься фигней, каждый в меру своей испорченности, и карабкаться самостоятельно.
2018-02-23 16:23
 # 35  elz (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Статья, однозначно обдуманная и логичная. Хорошо бы ее восприняли в руководстве федерации, тренерском штате да и среди атлетов. Среди последних особенно, зарыть топор войны и обид. А про зеркало вообще здорово, хорошо когда амбиции подтверждаются желанием работать на результат.
2018-02-23 16:24
 # 36  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex (Чернівці)
на правах "диванного експерта" різдвяна гонка це:
- при любих розкладах зрив тренувального процесу, замість того щоб відновлюватись десь, або навпаки навантажуватись десь в горах ітд ти біжиш цю гонку...
- велика ймовірність захворіти (контактуєш з великою кількістю людей)
Вартує шанс виграти її ризику захворіти? + потрібно ще підстроювати свій тренувальний план під неї + переїзди...
Тому більшість лідерів цю гонку проігнорували...


Вы читали мою аргументацию? Или "опять" о РГ заунывную песню?
Юля пробежала вчера эстафету образцово. Какие вопросы после этого к РГ?
2018-02-23 16:28
 # 37  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вот в примерно в таком ключе,должны будут сделаться выводы,как в этом грамотном тексте.Женя,спасибо за вышеизложенную позицию.

Наша цель-Пекин-2022,и работа должна начинаться уже сейчас...
2018-02-23 16:28
 # 38  spring (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Шкода, що виступ на Олімпіаді не був таким шикарним, як ця стаття.
2018-02-23 16:29
 # 39  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Это да,текст шикарный.Без всяких указаний,плача и гнева....все по полочкам.
2018-02-23 16:29
 # 40  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DylU
Я хочу вірити, що Женя все ж згадав цю подію, в плані того, що говориться на загал одне, потім робиться інше, а не в іншому плані.

ну тогда, ради справедливости, ему стоило упомянуть, что вчера на Юле эта гонка не сказалась. А то много тут было проклятий РГ и Юли за её решение.

Я вообще сомневаюсь, что Юлю туда посылали бежать. Я для себя уверен, что именно Юля хотела её бежать. Так что о последовательности решений руководства в данном случае речь не идёт. Руководство решило не препятствовать.
И никак РГ не помешала сёстрам, Насте, Ире и Лене готовится к Олимпиаде.
2018-02-23 16:29
 # 41  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Эеех,как бы хотелось такого расклада...
А тренерами кого предлагаете?
2018-02-23 16:30
 # 42  DylU Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex (Чернівці)
ОМГ.
Так, так, так Ви праві :))))
1.Але...захворіла б можна було говорити.
2. Зриву процесу, не було. Там 1.5 доби на все про все. Інший час в горах, навіть вище.
3 .Поіздочки на торжества в Киів набагато більшеї ВСЮ команду ставили під ризик. І спрацювали до речі.
4. Подивіться як виступили ті, що там БРАЛИ участь. Я мовчу про наших, які там не брали.
Тому, якщо більше в нормальній статті обговорити нема, я звісно залишуся і готовий далі обговорювати РГ. Час вже є, натхнення теж :))))
2018-02-23 16:30
 # 43  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Хватит про Юлю, всем есть что сказать. Виноваты все и РГ один из винтиков этого провала. Возьми Юля медаль в ИГ и всё, никакого провала и не было бы в умах 80 % болельщиков.
2018-02-23 16:33
 # 44  Fokus_nik (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хорошая статья. Всё по делу. Даже как-то спокойнее стало. Беспокоят только анонсированные Валей "сенсации". Что ещё нас ждёт?
2018-02-23 16:34
 # 45  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
опять "Юля и РГ" - наша песня хороша, начинай сначала?

Я же тут поименно знаю, кто не преминёт штырнуть Юлю Джиму при любой подвернувшейся возможности. И Вы - в этом числе.
Ничего РГ никаким винтиком никому не сорвало, не надо нести эту чушь опять и опять. Просто какая-то лента Мёбиуса о Юле с РГ.
2018-02-23 16:35
 # 46  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Fokus_nik
Вот те ее слова реально до сих пор душу тревожат((....
2018-02-23 16:37
 # 47  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Результат мы увидели, теперь докажите обратное.
2018-02-23 16:38
 # 48  DylU Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Возьми Юля медаль в ИГ и всё, никакого провала и не было бы в умах 80 % болельщиков.
Сергі-і-ій. Ти після Антхольца, 25 градусів в Казахстані і.... вірив що вийдуть на пік на ІГ і в особисту медаль? ну не сміши моі подкови (с)))))))
Ну відчепіться від Юлі, вона як раз відпрацювала норм. На неі вішати не тре.
Може, до речі все б по іншому було, ще в тро пізніше аби й естафета була.
Закрили тему РГ? ОК? А то ща статистику викладати почну :))))
2018-02-23 16:38
 # 49  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Вот те ее слова реально до сих пор душу тревожат((....

ничего нового она не сообщит. Может какие-то детали своей неприязни к Велепецу. к Меркушину с Настей, может к Ире. Но вряд ли это уже удивит.
2018-02-23 16:39
 # 50  Jane (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Супер статья, прямо бальзам на душу..без обвинений и с надеждой! Подождем конца сезона и интервью с президентом ФБУ и тренерами...
2018-02-23 16:41
 # 51  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DylU
Я ж нечего плохого не пишу. Просто констатирую что одна из причин.
Тебе лучше пойти в другую ветку и почитать сообщение Лиссок. И немного задуматься. Ведь такое может произойти.
2018-02-23 16:41
 # 52  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vova ekolog
Що таке той "чапаєв"?
Така собі гра - своїми шашками вибити шашки суперника за допомогою щиглів.
2018-02-23 16:44
 # 53  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Валя уже сказала, что её аккаунт взломали и всё это писала не она. Мы так и поверили. Понятно, что это были эмоции.
2018-02-23 16:45
 # 54  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Юля пробежала вчера эстафету образцово. Какие вопросы после этого к РГ?
Вопросы в том, что справедливо заметили - это были ОИ, когда Юля была в самом соку, через 4 года такого уже не будет - все дружно будем провожать Джиму после Пекина, как сейчас это делают с Валей. И к Пхенчхану Юля должна была подходить, способной бороться в личных гонках, не оглядываясь на состояние коллег по сборной. Этого не было. И в спринт ее не поставили именно и-за этого - она была не готова. Да, лучше Варвинец, но не на медаль.
2018-02-23 16:49
 # 55  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Юля разве вчера не продемонстрировала полную готовность к эстафете?

И тут возникает еще один вопрос к решениям тренеров: почему спортсменка, которая полностью готова к эстафете, ставится на этап, где обычно бегут слабые соперники, а те, по которым были вопросы (вплоть до контрольных стартов) должны бежать с лидерами других команд. Аргументы, что Юле лучше всего бежать 2й или 3й этапы я знаю, и это было правильно, например, в СОчи, где Юля уступала 3 остальным участницам эстафеты, но сейчас она вполне в состоянии взять бремя лидерства на себя. А тренеры не рискнули это сделать. И 2 опытные участницы, лидеры сезона, бежали 2 и 3 этапы. А новички - стартер и финишер, среди сильнейших. Это что было, пан или пропал? Или ...
2018-02-23 16:50
 # 56  Fat Dooz Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дякую! Дуже потужний текст, а в деяких місцях і дуже сміливий.
Це така грамотна квінтесенція матеріалів і коментарів, які були на протязі сезону!
2018-02-23 16:51
 # 57  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Наша цель-Пекин-2022,и работа должна начинаться уже сейчас...
Черговий популістський лозунг. Особисто Ви що плануєте на той "примарний" Пекін?
2018-02-23 16:52
 # 58  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
И в спринт ее не поставили именно и-за этого - она была не готова.

во-первых, я не слышал от руководителей команды мотивировки о неготовности Джимы к спринту. Уверен, что она была готова лучше всех наших остальных.
И по Вашему # 54 Eugen (Харків) я так и НЕ понял, причём тут упоминание РГ, которая была ДВА месяца назад и заняла несколько дней, примерно столько же сколько презентация НОК в Киеве?
Подготовка была сорвана в последний месяц - горами с явным перегрузом, потом в Киев на презентацию НОК, потом опять горы с диким морозом без возможности тренироваться, потом в Пхенчхане из-за погодных условий - опять без нормальных тренировок.
Вот это были главные тактические ошибки подготовки.
2018-02-23 16:53
 # 59  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Мда,грустно все равно...
2018-02-23 16:53
 # 60  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Вы статью Жени читали?Походу нет....раз не поняли,моих слов...

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (18)
    ЧУ-2024. Результати гонок з масовим стартом (4)
    ЧУ-2024. Результати естафет (10)
    ЧУ-2024. Результати жіночого спринту (21)
    ЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (9)
    ЧУ-2024. Результати жіночої гонки переслідування (16)
    ЧУ-2024. Результати чоловічої гонки переслідування (11)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті