Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   09:55
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-12-24 10:32 |

Володимир Бринзак: Ми зобов'язані створити команду до Пекіну-2022. Це питання принципу


Завершився перший триместр біатлонного сезону. Грудень виявився важким і неоднозначним для українського біатлону. Разом з тим, в ньому знайшлося і місце для значного успіху: як перемога Юлії Джими і подіум одиночного міксту в Поклюці. Про всі найбільш важливі моменти в житті нашої команди і всього вітчизняного біатлону - у великому інтерв'ю з президентом Федерації біатлону України Володимиром Бринзаком. Розмова вийшла настільки об'ємною і всеохоплюючою, що довелося розділити її на дві частини для зручності сприйняття. Сьогодні - перша з них.
 
- Володимире Михайловичу, почати доведеться з найгарячішої теми - коментаря Дмитра Підручного після мас-старту, де він різко розкритикував роботу сервіс-бригади. Вболівальники розцінили його слова, як крик душі, коли вже накипіло. До Вас по ходу сезону доходили скарги спортсменів на лижі - те, що, можливо, не потрапляло в публічну площину?
 
- В першу чергу, я б радив Дімі такі питання вирішувати за столом на зборах команди, а не через пресу. Я був на двох етапах Кубку світу - в Поклюці і Хохфільцені, і ніхто з хлопців з приводу лиж до мене не звертався. Говорили про різні фінансові питаннях - підвищення зарплат, необхідності покупки нового приклада, лиж тощо. Я і сам бачив, що не завжди лижі працювали найкращим чином. Але про те, що так гостро стоїть ситуація зі змащуванням лиж, я дізнався не з команди. Хоча я, напевно, - перший, хто зацікавлений, щоб все було в порядку за всіма складовими роботи всередині команди. Я для того і приїжджаю на етапи Кубку світу, щоб збиратися разом, за одним столом, задавати питання, знаходити рішення. А не відкладати все на весну або вихлюпувати в пресу постфактум. Зараз же вийшов варіант "Валя Семеренко номер 2" - Діма висловився на емоціях в прямому ефірі, а далі пішла хвиля обговорень, яка мало чим допоможе команді і тільки шкодитиме.
 
- Але в Нове-Мєсто скарги на лижі були не тільки від Діми, значить, проблема дійсно існує. Які заходи можна вжити вже зараз, для виправлення ситуації?
 
- Завтра я виїжджаю в Сянки, на чемпіонат України, разом з генеральним секретарем федерації Романом Романовичем Бондаруком. Там зустрінемося з державним тренером Євгеном Федоровичем Колупаєвим, який був на місці в Чехії, бачив все на власні очі, також будуть Володимир Махлай, Валерій Лєсников. Будемо радитися, думати, що робити. У телефонному режимі проконсультуємося зі старшими тренерами команди, почуємо їхню позицію ... Вже зараз, після ряду дзвінків з обговоренням ситуації, що виникла, розумію, що не всі в сервіс команді - однодумці.
 
Звичайно, треба щось робити. Але для, цього в першу чергу, розібратися без емоцій. Якщо це - системна проблема, тоді дійсно треба зміцнювати сервісну бригаду. Тут немає родинного протекціонізму або іншого лобіювання, все в наших силах. Але мені, звичайно, самому не цікаво, що так відбувається: і спортсменам психологічно важко, і тренери, і вболівальники занепокоєні ситуацією. Ну, і я ж не ворог українському біатлону - протягом багатьох років, думаю, це довів.

- Чи реально в розпал сезону знайти фахівців - в сервіс-групу, або медичний штат?
 
- Ми цьому не опираємося, і все реально. Були б тільки гідні кандидатури. Зараз хороший фахівець коштує 8-10 тисяч євро на місяць. І проблема знайти не тільки гроші для його залучення, а й фахівця, який би погодився працювати в наших умовах. Хороші сервісери дивляться в першу чергу в бік Норвегії, Німеччини, Франції ... Або в Росію, де можуть забезпечувати пристойне фінансування.
Багато років нашу сервісну бригаду очолював Віталій Руденчік, і вся група сервісменів будувалася навколо нього. Але ми ж Віталія не виганяли - він сам прийняв рішення, що йому цікавіше попрацювати в команді "Fischer" - це більш високооплачувана і більш спокійна робота. Які у мене є важелі, щоб його утримати? А замінити його моментально, враховуючи налагоджену їм структуру, неможливо. Та й немає у нас такої школи, яка б готувала висококласних смазчиків - кожного такого фахівця треба вирощувати роками.
 
Зараз ще може виникнути проблема з Душаном Отченашем. До мене дійшла інформація, що він не може продовжити роботу з командою за станом здоров'я. Хоча сам я з Душаном поки не спілкувався. Тому в будь-якому випадку склад сервіс-бригади доведеться зміцнювати. Будемо шукати і оцінювати варіанти. До Оберхофу час ще є.
 
- А як тепер взаємодіяти з сервіс-бригадою зможе сам Підручний?
 
- Це питання роботи старшого тренера - налагодити взаємодію всередині команди. Я не можу відповідати взагалі за всі питання: фінансування, сервіс, лікування спортсменів, придбання інвентарю, визначення складу команди і тд. На даний момент у нас такий склад сервіс-бригади, іншого немає, що я можу зробити саме зараз? Будемо сподіватися, що помилки з підготовкою лиж вдасться виправити. Адже це не проста механіка - підкрутив гвинтик, і воно запрацювало. Кожен день робота сервіс-бригади - творчий процес. Зараз дізнався, що вчора і сьогодні не було єдиної думки і не нанесли на лижі спеціальну ручну структуру, яка важлива для поліпшення ковзання лиж у таку погоду. Один із сервісменів, отримавши інформацію від відкатників, вирішив не наносити структуру. Так чинити не можна. Повинен бути єдиний центр прийняття рішень. Тому - є питання, будемо розбиратися.



- Давайте тепер підіб'ємо підсумки першого триместру. Як би Ви оцінили окремо виступ хлопців і дівчат?
 
- У хлопців все більш-менш зрозуміло і прогнозовано. Тільки Підручний випав на старті через хворобу, і зараз починає добирати форму. Прима, Тищенко, Семенов - приблизно на очікуваному рівні. А дівчат мені складно коментувати: то сплеск, то спад ... Зараз буде вкаточний збір з 29-го грудня, може, це позитивно вплине на їх стан.
 
Я навіть не можу однозначно оцінити. Тому що були і хороші результати, як сьомі місця Валі і Віти, краще останнє коло у Олени в спринті, ряд хороших результатів Насті, перемога Юлі в Поклюці ... І тут же такі перепади. Чи то проблема в лижах, чи в готовності - треба розібратися без емоцій, суєти, а з холодною аналітикою з професіоналами, тренерами.
 
Але те, що у нас назріла зміна поколінь, сумнівів немає. Ми це знаємо і будемо робити. Чекаємо і Блашко, і зростання Журавок, і того, що підтягнуться молодші дівчата... Всі ж розуміють, що досвідченим спортсменкам три роки до Олімпіади відбігати буде дуже важко, та ще в такій атмосфері, коли навколо команди бушує ажіотаж, і часом нездорові пристрасті . Але це сезон - експериментальний, на який ми поставили завдання - відновлення квоти і намагаємося визначити, які наші резерви, де їх черпати і з кого формувати команду на Пекін. Та й за короткий час роботи нового старшого тренера складно оцінити, як працює його методика підготовки. Йому теж не просто: коли команда складається зі спортсменів, які готуються за різними методиками у своїх тренерів. А йому відповідати за результат... Ті ж Віта і Валя не хотіли експериментувати - може, це останній рік їх виступів на цьому рівні, і я так розумію, готувалися по добре знайомій їм методиці особистого тренера.
 
Це ж стосується і тренерського складу: дивимося, хто і як працює, чи виходить, на думку і результати спортсменів. У команді працювали п'ять тренерів: крім Андрія Прокуніна, це і Григорій Шамрай, Володимир Махлай, Валерій Лєсников, Олександр Біланенко. Пройдемо цю зиму, зберемося навесні і будемо оцінювати сезон. Але і по ходу зими, звичайно, будемо збиратися, коригувати підготовку, приймати рішення. Для цього я поїду на етап Кубку світу в Рупольдінг.
 
Вже зараз можна говорити про те, що в наступному році команда буде зменшена - ми проведемо відбір 7-8 чоловік, як кістяк майбутньої олімпійської команди. Возити 12 спортсменів немає сенсу, потрібно більше індивідуальної роботи зі спортсменами. Але там не буде юніорок. Мені подобається, як працюють Ілля Лопухов з Валентиною Шевченко, і будемо намагатися у них зібрати хорошу юніорську команду. При цьому я не виключаю продовження практики індивідуальної підготовки, якщо в цьому сезоні вона покаже свою результативність. Адже вкрай важливо, щоб спортсмен вірив тренеру. І якщо Настя довіряє татові, Юля довіряє Урошу - треба дати їм можливість працювати разом. Може, хтось ще захоче перейти на індивідуальну роботу, якщо цей сезон не вийде. Або, навпаки - хтось захоче повернутися в загальну групу. У будь-якому випадку, нормальний творчий процес - краще, ніж робота з-під палки з подальшими звинуваченнями, що методика не підійшла, і змусили працювати в команді, де якісь нюанси роботи їм не підходять.
- Ви сказали, що жіноча збірна збирається 29-го грудня. Тобто у дівчаток і хлопців різний графік підготовки до Оберхофу?
 
- Так, хлопці зараз до 28-го грудня тренуються в Нове-Мєсто, а потім збираються 3-го січня в Оберхофі. А дівчата з 29-го числа починають збір в Хохфільцені.
 
- Юрай Санітра практично в кожному коментарі для преси висловлює задоволення гонками хлопців. Ви поділяєте таку оцінку?
 
- Як я сказав, у хлопців все більш прогнозовано. Але головний критерій оцінки - результат. Подивимося на підсумки сезону, на чемпіонат світу - і тоді будемо розділяти або не розділяти оцінку. Команда вибудовує роботу з одним піком на чемпіонати світу та Європи. Як зараз можна оцінювати проміжний результат? Але, з точки зору психології, Юрай говорить правильно: зайвий раз підбадьорити спортсменів, розрядити обстановку, ніколи не завадить. Тому що якщо ми почнемо шарахатися після кожної гонки, когось лаяти, когось звільняти - настане хаос.



Припустимо, я піддамся на хвилю негативних висловлювань і піду з біатлону. Я готовий хоч сьогодні. І що далі? Відразу підуть всі спонсори, які підтримують команду на основі особистих контактів. І хто буде вникати, займатися всім цим? У мене ще вистачає сил і знань, щоб розвивати біатлон в Україні на гідному рівні. Це тільки здається, що все добре, механізм працює сам по собі, і треба просто молодого менеджера. А насправді кожен день доводиться вникати у величезну кількість проблем, розуміти, що відбувається на самих різних напрямках. Цього року виповнилося 20 років, як я керую федерацією. За цей період тільки на зимових міжнародних стартах різного рівня завойовано 355 медалей. У той час, як до 1998 року - всього 25. Звичайно, без помилок не обходилося - не помиляється тільки той, хто не працює. Але сказати, що наша команда працювала неефективно - велика несправедливість. Я впевнений, що після попередньої Олімпіади ми зобов'язані створити команду на Пекін-2022. Це питання принципу.
 
З одного боку, у нас кричать: давайте спорт, треба молодь підтягувати. А подивіться, що твориться на місцях? У Тернополі єдину спеціалізовану біатлонну школу закрили, з базою і трасою так нічого і не вирішили. У Буковелі зібралися будувати комплекс - по сумнівним мотивам зірвали тендер. У Сумах траса аварійна, не ремонтується. У Тисовці траса аварійна, на ній вже не можна тренуватися. Школи на місцях не фінансуються - немає грошей на інвентар, на участь в зборах, тільки на зарплату, виїзди на змагання - дуже часто за рахунок батьків. Нічого подібного немає ні в одній країні! Там люди приходять на тренування - ось вам лижі, гвинтівка, патрони, лижоролерна траса, мішені, транспорт - все налагоджено. А у нас жодної траси, жодного стрільбища нормального. Поки займається дитина - куди не йшло, а як тільки старші, і в національну команду не потрапив - немає ні зарплат, ні забезпечення, немає резону продовжувати займатися.
 
Тому і маємо - в юнацьких змаганнях бере участь більше сотні чоловік, а у дорослих з труднощами нашкребаємо склад з 7-8 спортсменів. Тому що на місцях для ось цього перехідного етапу немає умов, щоб ростити і готувати спортсменів. І нікому не цікаво цим займатися: вибудувати систему, щоб розвивався спорт, піднімати матеріальну базу.
 
- Як Ви для себе пояснюєте падіння результатів команди в Хохфільцені? Адже до того в Поклюці і, особливо, потім в Нове-Мєсто хлопці і дівчата показували набагато вищий рівень.
 
- Я розмовляв з науковою групою, і склав для себе таку думку, що причина може бути в тому, що вперше під час міжсезонної роботи вони майже не їздили в гори. А потім на укочування перед Поклюкоюі провели там досить тривалий збір. Можливо, гори "придавили" в Хохфільцені.



Раніше ми працювали по двопіковій схемі: був грудень, потім спад і вихід на головний старт. Зараз - один пік, і я поки не розумію, як оцінювати поточні результати. Плюс - новий тренер, всього півроку працює з командою. Чи достатньо він вже вивчив людей, чи підійшла їм його методика - це теж питання. Я питаю Григорія Шамрая, який давно працює з цими спортсменками - все йде за планом. Він каже, що ніде нічого не порушено, все по методиці. Так, були багато в горах. Але зараз спустимося, відкатаємося - на березень повинні вийти на пік.
 
Що мені залишається? Тільки вірити і сподіватися. Або я повинен сказати - ні, ви не праві, давайте ми вас порозганяємо? Робити висновки і приймати якісь рішення можна буде тільки навесні, зараз - проміжний етап, і я не готовий давати йому оцінку. Так, все поки виглядає не зовсім так, як хотілося б. Але ми не самотні в цьому. Одні команди добре стартували, зараз не біжать. Як ті ж росіяни, які проводили відбори в листопаді і робили ставку на старт сезону. У кожного своя ситуація.
 
- Чехи на домашньому етапі також виглядають дуже блідо...
 
- Я про це і говорю - у кожної збірної своя ситуація, свої проблеми. Вболівальники ж бачать тільки нашу команду, і складають для себе враження, що спади форми і хвороби бувають тільки у нас. Але спортсмени - не роботи. До чого вже розвинена в усіх відношеннях збірна Німеччини, але Лаура Дальмайєр - хворіє, Хаммершмідт пропускає більшу частину сезону. Ми ж півроку шукали лікаря в чоловічу команду, і знайшли тільки перед початком сезону. Але у нас в країні немає нормальних спортивних лікарів - де їх брати?
 
- До речі, про хвороби. Не кращий стан Юлії Джими не завадить побачити український дует на Різдвяній гонці?
 
- Як я б бачив зі своєї дзвіниці, то в такому стані Юлі туди краще не їхати. Але я не керую всім процесом, як би не намагалися це представити деякі коментатори. Це - комерційні змагання, за які платять гроші, і я не можу змушувати когось - їхати чи ні. Є Урош Велепець, який може оцінювати стан спортсменки, є Юля - сама вже доросла людина. Їм вирішувати, вони ж теж будують плани підготовки і хочуть вийти на пік до чемпіонату світу. Але я б не став. Подивіться на Лаура Дальмайєр: спринт була на подіумі, переслідування - десь поруч, але розуміє свій стан і прийняла рішення мас-старт пропускати. Тому що вона - профі: розуміє, що краще пожертвувати однією гонкою, ніж зараз наламати дров і зіпсувати собі залишок сезону. Якщо у Юлі в останніх гонках не котили лижі - це одне, але якщо вона відчуває, що знаходиться в поганому стані, краще зробити паузу, відкатати і підготуватися до Оберхофу. Але це вирішують спортсменка та її тренер, я не стану вказувати їм, що робити.
- Але теоретично - якщо спортсмен відмовляється від участі в цих перегонах, у нас є право запропонувати заміну?
 
- Звичайно є. Таке було багато раз і в багатьох командах. Дають для залучення вболівальників одну кандидатуру, а фактично в силу ряду причин виступає інший спортсмен. І ніяких проблем не виникає.
  
Другу частину інтерв'ю читайте тут:
Володимир Бринзак: За бажання Варвинець, ми знайдемо оптимальні варіанти для продовження її кар’ери

Бесіду вів Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 102)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2018-12-24 10:53
 # 1  Crazy Dev Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как-то печально по реалиям. Хотя ожидаемо. Про Иру будет во второй части?
2018-12-24 10:54
 # 2  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Crazy Dev
Про Иру будет во второй части?
Конечно
2018-12-24 11:12
 # 3  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
1. Вижу некоторые противоречия в высказываниях БВМ в том, что с одной стороны - что к нему "по поводу лыж" никто из команды не обращался, а с другой стороны - он явно вникает во все детали жизни команды.

2. Думаю, что все-таки надо поменять до февраля 2019 того сервисмена, кто говорил Диме - что "не лыжи не готовы - а это ваш уровень низкий". Может быть, это Душан ? И сейчас, после возникшего скандала, у него сразу "появились" проблемы со здоровьем, из-за которых он не сможет продолжать работу со сборной.

3. БВМ подтвердил, что сестры готовятся по плану Шамрая. Прокунин их не тренирует. У Шамрая, "который давно работает с этими спортсменками" - было все по плану.

4. Вроде получается, что Лена тренируется по планам Прокунина? Тогда еще все не так плохо с точки зрения его профессионализма.

5. Также вроде получается, что Журавок бОльшую часть подготовки прошла по методикам Прокунина. Хотя так, как он ее отослал с формулировкой в прессе "как невыполнившую задачу" после Поклюки на кубок ИБУ - непохоже.
2018-12-24 11:14
 # 4  dude77 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
цікаво що з цього вийде. Якщо сервіс бригада дійсно говорила "ви спортсмени такого рівня" то гнати їх у шию... Меркушин здається працював в сервсі бригаді, може його попросити "допомогти").
Надіюся "емоції вляжуться" всі зберуться за круглий стіл і обговорять як бути дальше, головне щоб не було особистих образ...всіх хочуть як краще для команди (за сервісбригаду не впевнений). А стосовно загальних результатів тут дійсно рано говорити...після ЧС побачимо.
2018-12-24 11:14
 # 5  katatonia (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
- Реально ли в разгар сезона найти специалистов - в сервис-группу, или медицинский штат?
- Мы этому не противимся, и все реально. Были бы только достойные кандидатуры. Сейчас хороший специалист стоит 8-10 тысяч евро в месяц.

***

Сколько-сколько??? Зарплата сервиссера 8К $? А если без откатов для себя любимых?
Даже боюсь представить какая ЗП у Прокунина.. Футболисты Реала нервно стоят в сторонке..
2018-12-24 11:17
 # 6  @nn@ (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Огромное спасибо Владимиру Михайловичу и Евгению за оперативное интервью. Владимир Михайлович, огромное спасибо Вам за многолетний тяжелый труд в нашем биатлоне, без Вас не было бы сколько побед и наград, мы, болельщики, не пережили бы те незабываемые, счастливые моменты от радости побед нашей любимой команды. Сил Вам и терпения!

Но мне непонятно одно. После провальной муж эстафеты в Хохе, где даже тренеры говорили про не лучшую подготовку лыж, КАК это не могли не обсудить на внутрикоманднов совещании.
Просто до сих пор сердце кровью обливается за Тищенка, как эму было плохо после этапа. Понятно, что он не Фуркад, но он не так плох, чтобы приходить предпоследним.
2018-12-24 11:19
 # 7  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Видно, что Брынзак читает комментарии на сайте.
И рад, что сократят основную сборную на летней подготовке, реально это не работало.

Надеюсь, во второй части будет о впечатляющих выступлениях Бех и Рассказовой.
2018-12-24 11:21
 # 8  @nn@ (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И еще хочется добавить, что " крик души" Вали все же отличается от "крика души" Димы. У Вали была больше личная обида, а плохой сервис лыж общекомандная проблема.

И как же команде везло когда с ней работал Руденчик!
2018-12-24 11:23
 # 9  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 M.P.
Думаю, что все-таки надо поменять до февраля 2019 того сервисмена, кто говорил Диме - что "не лыжи не готовы - а это ваш уровень низкий". Может быть, это Душан ? И сейчас, после возникшего скандала, у него сразу "появились" проблемы со здоровьем, из-за которых он не сможет продолжать работу со сборной.
Вряд ли. Сам сын Отченаша далеко не топ биатлонист, и говорить подобное, это почти тоже самое, что сказать это своему сыну. Наверно, он видит атмосферу внутри сервис-бригады и не хочет продолжать так работать, плюс провал с подготовкой лыж портит его репутацию.
2018-12-24 11:27
 # 10  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Надеюсь, во второй части будет о впечатляющих выступлениях Бех и Рассказовой.
- Бех и Рассказова
- Варвинец
- Американские этапы
- Телетрансляции
- Резерв с КИБУ и юниоров
- Буковель

Все будет )
2018-12-24 11:50
 # 11  Crazy Dev Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 katatonia
Ну да, мы не сборные Норвегии, Франции, Германии и пожалуй России. Там смазчики топ-уровня 20-25.000 евро в месяц получают. Таковы реалии.
2018-12-24 12:00
 # 12  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо огромное за интервью Брынзак молодец - все сдержанно и выдержанно. Хотя я бы, после таких комментариев одолжил бы винтовочку и отстрелил бы некоторых "допысувачив". А он держит удар.
И понятно, что непросто. Коллектив то замечательный - зайка на зайке - все лапочки - от сервисменов до спортсменов - ох держитесь Владимир Михайлович!
2018-12-24 12:22
 # 13  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интервью подтвердило все самые худшие ожидания - системы нет, она не работает, все функционирует в ручном режиме. Все решения принимает Брынзак, а он во все вникнуть не может. Все держится на личных контактах. Федерация завоевала 35 медалей, а за развал базы подготовки никто не отвечает - как-то само вышло.
2018-12-24 12:32
 # 14  wiesman Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Желаю чтоб на биатлон обратили внимание болше спонсоров и наконец у нас появился свой биатлонный стадион с удовольс твие поехал хотяб на этапIBU и я не один такой согласны
2018-12-24 12:45
 # 15  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Greg1975
Ну вот Вы снова обрушились с критикой, совершенно не понимая системы, как все работает. И где - ответственность федерации, где - министерства, а где - местных органов власти.
Каждая спортивная база находится на чьем-то балансе. Для того, чтобы привести ее в порядок, нужно найти деньги. Где? У спонсоров? Сейчас нет таких спонсоров, которые готовы вкладываться в инфраструктуру - спасибо тем, кто готовы поддерживать национальную команду. У государства? Но для этого нужно пройти семь кругов ада бюрократических процедур у "государевых людей", которые отлично выполняют свою работу. И это - не только непосредственно поиск денег, но и согласование возможности потратить их по такому назначению.
Вот в Чернигове удалось на основе местной лыжной базы сделать Государственный Центр олимпийской подготовки. Сейчас у него есть финансирование и отдельная строка в госбюджете. Но во многих случаях такая схема не работает, и приходится искать контакты на местах, убеждать местных чиновников, что региону выгодно развивать и помогать биатлону. Для того, чтобы у нас в области начали прорастать биатлонные ростки в школах по области, Брынзак много раз был в Харькове, встречался с чиновниками в обладминистрации - теперь в нескольких районах понемногу школы обеспечиваются лыжами, пневматическими винтовками, чемпионат области для юношеского возраста проводится, в котором под сотню детей участвует...
Я думаю, таких примеров много. Но это мало кто видит, а скорее - не хочет видеть. Потому что "Брынзак наживается на биатлоне" - очень удобная зрадофильская позиция гнилых представителей украинского общества.
2018-12-24 12:53
 # 16  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
На трибуне.юа уже давно посылают Брынзака на пенсию.Верят,наивные...что как придет кто-то молодой,да как ПОДНИМЕТ наш биатлон на небывалые высоты.....

Хотелось бы в будущем посмотреть,как будет "развиваться" наш биатлон без ВВМ,только для того,чтоб нынешние критиканы его деятельности исчезли как можно дальше....

Я в шоке от коментариев на трибуне(((((под словами Брынзака
1) Когда я уйду,что останется?
2) Когда говорит о Пидручном


Потому что "Брынзак наживается на биатлоне" - очень удобная зрадофильская позиция гнилых представителей украинского общества.

Лучше и не скажешь!
2018-12-24 13:03
 # 17  Ватель (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Спасибо за интервью и комментарии. Очень познавательно. Ждем вторую часть, хочется знать какие перспективы у молодежи и Иры.
Хочется что бы молодежь, ту же Бех, подпускали к этапам кибу (про км молчу). Хотя по этой части интервью, я так понял, что план у Брынзака такой, что молодежь будет себе готовится по планам Лопухова. Но хотелось бы, что бы молодежь не была вечно перспективная как Яна или Жужа.
2018-12-24 13:07
 # 18  Kleo (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Люблю интервью Брынзака, все по полочкам и совершенно спокойно. Плохо что мало таких людей как он, но хорошо что он есть у нас;)
2018-12-24 13:13
 # 19  Petro_Medvid (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
-Зараз дізнався, що вчора і сьогодні не було єдиної думки і не нанесли на лижі спеціальну ручну структуру, яка важлива для поліпшення ковзання лиж у таку погоду. Один із сервісменів, отримавши інформацію від відкатників, вирішив не завдавати структуру.

цікаво, цікаво)))
цікаво хто цей сервісмен)) хоча тут вибір не великий)) один з двох))
і чи це було зроблено зумисно, чи просто через непрофесіоналізм

2018-12-24 13:14
 # 20  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну чо, нормально так Діма отримав наганяй. Воно то, звичайно, начальники не дуже люблять, коли вказують на їх промахи, але ж В.М. у нас наче не такий, нє?) От як він міг не знати про проблеми з лижами? Спортсмени у флеш-вью говорили про погані лижі, впевнена, що і тренерам жалілися, сервісменам теж говорили, сам Бринзак бачив, що лижі не їдуть, але от прям такий сюрприз Дімин вибух? Ну, смішно їй-Бо.

Все В.М. бачив і знав, просто простіше зробити вигляд, що все нормально в надії на "а вдруг утрясеться", ніж діяти зразу. Це "а вдруг утрясеться" і призвело до результатів олімпійського сезону(

Бринзак дуже багато зробив для українського біатлону. Хтозна чи хтось би справився краще за нього. У Володимира Михайловича є купа чудових рис, але є й негативні. Невміння визнавати власні помилки і завжди пробувати знайти винних (когось, тільки не себе)- одна з них(((
2018-12-24 13:18
 # 21  92stas92 (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Ну сам ресурс грязноватый, громкие заголовки как на спортс ру. Ничего нового там нет, только +грязь, сплетни и скандалы) И коментаторы наверное те, кто получил пенсию тут) Знаю с вк 5 человек, что тут в бане) Заслуженно)
2018-12-24 13:18
 # 22  max1983 (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А кто в ответе за то, чего нет, что в аварийном состоянии, что закрыли??? Пан Б постоянно говорит, что деньги идут от близких к нему и только спонсоров, плюс и гос-во выделяет, а результат описан Валей, мое мнение, все зависит от человека на месте и от его способностей организовать дело, примеров успешных компаний в Украине масса, а со слов Брынзака фбу это его и только частная лавочка. И спортсмены это видят и знают и говорят в прямом эфире
2018-12-24 13:20
 # 23  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну вот Вы снова обрушились с критикой, совершенно не понимая системы, как все работает. И где - ответственность федерации, где - министерства, а где - местных органов власти.
Тем самым вы подтвердили мои слова - система за 20 лет не создана, только другими словами. Хотелось бы в будущем посмотреть,как будет "развиваться" наш биатлон без ВВМ,только для того,чтоб нынешние критиканы его деятельности исчезли как можно дальше....
Видимо, что никак. Потому что нынешнее руководство не смогло создать систему, при которой смена руководства пройдет безболезненно. И какая разница в глобальном плане - произойдет это завтра или через 2-3 года?
2018-12-24 13:25
 # 24  92stas92 (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 max1983
он закрывает проблемы первой сборной. По всей Украине он не всесилен. Если первой сборной можно найти финансы на сборы за границей, то отстроить отремонтировать детские учереждения, это немного сложнее.Спонсорам интересно вкладывать туда, где есть результат.А дети это долго играющая стратегия, сколько бросит биатлон.....
2018-12-24 13:27
 # 25  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
очень удобная зрадофильская позиция гнилых представителей украинского общества.
А вы не смотрели на эту ситуацию с другой стороны - что эта та часть общества, которая переживает за будущее биатлона в Украине, но видит его развитие в несколько иной плоскости, что модель функционирования, предложенная нынешним руководством, не жизнеспособна на перспективу? Почему смена руководства в украинском футболе не вызвала коллапса, хотя если сравнивать Суркиса и Брынзака - так еще вопрос, кто из них "для матери истории более ценен"? Мы говорим биатлон - подразумеваем Брынзак, говорим Брынзак - подразумеваем биатлон. Как то так было про партию. И чем все закончилось в 1991? Возможно, что та часть, которая сейчас критикует Брынзака, волнуется за будущее не меньше, чем "общество кулачкодержателей"
У нас уже есть пример с одним сайтом (не будем говорить с каким, догадаетесь?), где все зависело от воли и желания одного человека и к чему все это привело потом. Ничего не напоминает?
2018-12-24 13:27
 # 26  манчестер (кривой рог) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интересное интервью, жду 2ю часть и 2й триместр. И с сервисменами надо что-то решать.
2018-12-24 13:33
 # 27  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Возможно, что та часть, которая сейчас критикует Брынзака, волнуется за будущее не меньше, чем "общество кулачкодержателей"

А вы уверены,что будущее наступит вовсе?С другим человеком у руля биатлона?Есть гарантии,что биатлон вообще не ичезнет с карты зимнего спорта?

Что если придет кто-то другой,он так же будет интересоваться всеми вопросами,построит трасу,настроит сам стадионов,будет бегать по всем инстанциям,решая какие-то вопросы?А может придет человек,и вообще забьет на биатлон.

Как в свое время,проводя аналогию с футболом.Пришел Курченко в Металист,и пошло все по одному месту.....Вы думаете его клуб интересовал?Отмыл бабки и доволен остался,просто бизнес.

А так все может повернуться и с биатлоном в один миг.Не боитесь этого?
2018-12-24 13:39
 # 28  swetlana 67 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Переоценить заслуги БВМ за 20 лет сложно. Такого руководителя хотели бы иметь многие федерации.
Но работать по старинке, не "вынося сор из избы",в век высоких технологий не получится. ) Да и менталитет украинцев за это время несколько поменялся.
То, что капитаны команд высказали проблемы "в эфир", правильно, хоть и не нравится чиновникам.потому, как ломается картинка полного благополучия.
У нас ведь как:чем громче кричишь о проблеме, тем быстрее она решается.
Очень надеюсь,что удастся убрать возникшие недоразумения.
С нетерпением ждём вторую часть интервью.
Владимиру Михайловичу- сил, терпения и волевых решений на благо нашего любимого вида спорта.
Всем ребятам- крепкого здоровья, счастья и удачи в наступающем году.
Жене- спасибо за труд.
2018-12-24 13:44
 # 29  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сколько-сколько??? Зарплата сервиссера 8К $? А если без откатов для себя любимых?
2 katatonia
если человек не умен, то это, конечно же бывает. Но если свой уровень выкладывать на всеобщее прочтение, то это - моветон. Вот прочитаешь подобное и одна мысль: как же мозги у человека засраны ((:
2018-12-24 13:45
 # 30  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Greg1975
Вы читали интервью Лены Пидгрушной?Она работала год в министерстве,и видела многие проблемы украинского биатлона,которые со стороны спортсмена,не очень заметны.

Так,перечитайте,узнаете много интересного.....

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (18)
    ЧУ-2024. Результати гонок з масовим стартом (4)
    ЧУ-2024. Результати естафет (10)
    ЧУ-2024. Результати жіночого спринту (21)
    ЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (9)
    ЧУ-2024. Результати жіночої гонки переслідування (16)
    ЧУ-2024. Результати чоловічої гонки переслідування (11)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті