2 SAFI
Ми вже бачили жорсткого тренера і Настю - Урош, скотиняка, загнав молоду сєрну, сльози-соплі-істерика, я до татуся, усе. Поки тато вирішує в збірній - нічого не зміниться. Виховав-випестував-відпусти не схема Меркушиних, бо зарплатка в збірній платиться, тато при посаді, мама теж там же, є парочка ще якихось лівих вихованців, щоб добрі люди не казали, що тренують тіко своїх. І це на найближчі ще 10-15 років або скільки там Сашка потягне.Треба змиритися з тим, що Настя спортменка 10, максимум 15 стартів і 1 більш-менш нормального результату за сезон.
2023-02-21 09:16
2 SAFI В том сезоне, когда она резко сбросила вес и укрепила мышцы- она здорово и по скорости прибавила.
Это шутка от вас такая? Кто в скорости прибавил? Где? Цифры-факты? Я вижу противоположное.
2023-02-21 09:25
2 Дмитрий Дудкин
"Тогда получается,болельщики зависили ожидания...виходит что топ-40 ее потолок,и в топ-30 она непопадет и в 30 лет...скорее всего."
Эти ожидания основаны на том, что болельщики видят, как Настя может готовиться к ГС и думают "Вот она в этом сезоне болела. Хорошо, что хоть к ГС подготовилась. Ну ничего, в следующем сезоне так всё время бегать будет".
А она не будет так бегать. И люди возвращаются в суровую реальность, когда видят, что Настя опять борется за очковую зону (если не хуже).
2023-02-21 10:04
Это шутка от вас такая? Кто в скорости прибавил? Где? Цифры-факты? Я вижу противоположное.
я думаю, що Сафіє мала на увазі Юлю Джиму, а не Меркушину. Юля ж дуже додала у швидкості в сезона 2016-2018
2023-02-21 10:13
2 Noname Повністю з вами згодна. Тато як тренер має свою стелю - і вона максимум рівня юнацьких змагань. Далі їдемо на здобутках, "вистрілюючи " на головних стартах. Це було з Настею, і є , на жаль, тенденція повторення з Сашею. Тут згадували ситуацію з Зоцем і Петренко, але вона була кардинально інша. Розумний тренер враховував післятравматичний стан Ірини, але його не послухали. Можливо пожинаємо результат тодішнього форсування зараз
2023-02-21 10:20
2 Натали V
С чего Вы взяли, что есть/будет такая тенденция и с Сашей?
2023-02-21 10:22
2 ale-bilinskaya
Может и так.
2023-02-21 10:29
2 Натали V Тато як тренер має свою стелю - і вона максимум рівня юнацьких змагань
Досвід норвежців каже, що це не завжди так. От у згаданній Red Serpent статті https://m.sports.ru/tribuna/blogs/gamardzoba/3111159.html є така інфа: "Вот Ингебригтсен – у них просто семья фанатов бега (Якоб – младший брат Хенрика – чемпиона Европы-2012 на 1500 м, Филип – чемпиона Европы-2016 на 1500 м. Всех их тренирует папа). .... Успехи теннисиста Каспера Рууда – тоже дуэт отца и сына, государство тут ни при чем. У Холанда ключевой фактор – опять-таки отец." Тобто все залежить від того наскільки той тато фахівець.
2023-02-21 10:37
Тато як тренер має свою стелю - і вона максимум рівня юнацьких змагань
Тренерская философия Олега Меркушина (если она вообще существует) состоит в том, чтобы давать молодым спортсменам взрослые нагрузки, рано (к 20-23 годам) выводя их на пик своих возможностей. Так создается имидж спортсмена и ожидания от него, на которых можно спекулировать еще несколько лет. Так было с Настей, так было с Виталиком Трушом. Первый раз - случайность, второй совпадение. Лет через 7-8 будет возможность убедиться в системе (или опровергнуть эту версию).
2023-02-21 10:37
2 Noname
В минулому сезоні здалося що Настя спрацювалася із Урошем. Невідомо із ким більше готувалася але Настя і Іра до ОІ буде непогано готові як і Юля. Можливо якби Урош залишився то у цьому сезоні Насті і Іра вийшли на кращий та і Аню і Любу Урош зміг б підтягнути. Із молодими у нього непогано виходило працювати. Але ні чергова зміна тренера..
2023-02-21 10:47
2 justa7
Я я саме про це. Олег Меркушин фахівець, але його досягнення говорять про те, що фахівець не рівня першої збірної. Я не заперечую його фаховість відносно підготовки конкретного спортсмена до конкретного старту. Щодо дівчат Меркушиних, то зараз вони мають мало не найкращу готовність у збірних, просто в порівняні з іншими збірними така готовність рівень приблизно топ 40. Чи можуть краще? Є ж фахівці - Карленко до прикладу, нехай аналізують. Чи будуть вони працювати з іншим тренером? Навряд чи. Для цього їм не вистачає,як не дивно, вимогливості до себе, самокритичності і спортивної професійності.
2023-02-21 11:14
2 Ворончук Евгений
Все дуже схоже на спортивний шлях Насті. Тренер не змінився, а отже і методи. Я буду рада помилятись. Бо все - таки на Сашу найбільші надії на майбутнє. Головне, щоб це розуміли всі - і особистий тренер і спортсменка.
2023-02-21 11:20
Чи "пошуки відьом", чи "навішування собак", я не знаю.Можливо помиляюсь.Безумовно,я вважаю,що висловлювання дуету Меркушиних не додає їм честі.Не виключено що це емоції. А з приводу очікувань болільників... Знайшов житель Одеси гаманець.Відкрив,порахував гроші і каже-так тут не вистачає!.
2023-02-21 11:28
P.S. Завищені очікування на фоні деяких ,більш-менш успішних результатів Насті до початку 20-х років.
2023-02-21 11:38
2 Neofit
Да не только на фоне прошлый выступлений. Даже на фоне того, что она может подготовиться к ГС, и мы верим, что похожая форма будет сохраняться у Насти и далее.
2023-02-21 12:26
За посередніх здібностей, неперевтомлюємось, бережемо здоров,я і готуємось лише до головного старту, за який дають плюшки і можливість бути на зборах в команді в наступному сезоні.
2 соловейко (Київ)
Об'єктивна реальність. Про що сперечаємося? Я тільки не зрозуміла в чому полягає власний розвиток.
2023-02-21 12:30
При достаточно жёстком тренере и жёстком подходе без слабины Настя, мне кажется, может показывать результаты уровня хорошей Джима.
2 SAFI
Цікаво побачити обличчя Джими)
2023-02-21 12:31
2 Noname
Ну так і є спортсменка 10 стартів максимум за сезон.Коли буде по-іншому,тоді можна буде сказати що Настя або підняла свій рівень,або вище того,що зараз,або до показників сезону 2017-2019,але чомусь мені в це мало віриться(((
2023-02-21 12:35
Эти ожидания основаны на том, что болельщики видят, как Настя может готовиться к ГС и
2 Ворончук Евгений
Эти ожидании основаны исключительно на пиар компании, которая включает и лучшие результаты по сезону на основных стартах. Здесь можно поставить "отлично" родителям, они действительно прекрасно осведомлены о возможностях своей дочери. Нет смысла приставать к Насте , критиковать ее, потому что она показывает то что может. И выбора у нас нет.
2023-02-21 12:36
Тренерская философия Олега Меркушина (если она вообще существует) состоит в том, чтобы давать молодым спортсменам взрослые нагрузки, рано (к 20-23 годам) выводя их на пик своих возможностей. Так создается имидж спортсмена и ожидания от него, на которых можно спекулировать еще несколько лет. Так было с Настей, так было с Виталиком Трушом. Первый раз - случайность, второй совпадение. Лет через 7-8 будет возможность убедиться в системе (или опровергнуть эту версию
Цікава думка,значить в 22-23 пік,а далі спортсмен в головній команді,і вже бігає як получиться,виглядає так.Тобто ви теж вважаєте,що Анастасія навіть в 30-32 роки не зможе повноцінно відбігати сезон,або хоча б повернутись до показників 6-річної давнини?Чи зміна тренера або амбіцій самої Анастасії ще може вплинути?Їй в Антхольці буде 31 рік.
2023-02-21 12:41
Чи зміна тренера або амбіцій самої Анастасії ще може вплинути?
2 Дмитрий Дудкин
Дима, ну о чем Вы. Евгений настолько уже четко все сказал, что даже неожиданно)
2023-02-21 12:44
2 Миг Цікаво побачити обличчя Джими)
Хорошей, не топовой...
Хотя имхо пик Джимы мы тоже не увидели по разным причинам... уверена, она могла большего достичь...
2023-02-21 12:47
2 Миг
Про що можна казати,якщо 7 з 10 кращих результатів Анастасії приходяться на ЧС.Про що це говорить?З одного боку,так спортсменка краща на головному старті,але є нюанс,в ті роки Настя зазвичай хворіла на старті сезону,пропускала перший триместр,і половину другого,коли інші здобували очки для КН,потім десь на німецьких етапах розбігалася,і на ЧС дійсно виглядала краще,бо була свіжіше,як Підручний на цьому ЧС,або та ж Кебінгер,якій недавно дали шанс,і потім були бронзові медалі естафет.Ось така палка з двома кінцями
Ті,хто бігають,весь сезон,все рівно трішки виглядають на головному старті втомленими,не беру наприклад Персон,Йоханнеса і Сімон,але по всім іншим,тим же норгам-Ветле дуже був втомлений-було помітно,що втома дається взнаки.Ті,хто більше пропустив з початку сезону,або цілеспрямовано готувалися до ЧС,якось виглядали свіжіше Марте,Кебінгер,Ханна,шведи,Підручний,і ще декілька людей.Про що це говорить?Можна бігати весь сезон,і на ЧС трохи бути втомленим,а можна десь перед німецькими етапами вигулькнути,і на ЧС бути свіженьким....Як краще-знову ж таки палиця з двома кінцями,на цю тему можна дискутувати
2023-02-21 12:57
2 SAFI
Якщо б в умовної Джими,був характер Олени або Оксани,я теж думаю,що Юля могла б досягти більшого,але їй емоції заважають на стійці.Хоча,згадати як вона починала тихоходкою,то все ж таки,дещо їй вдалося...В індивідуалках то бронзи були на КС,потім ті прикрі невдачі на останніх стрільбах,той самостріл на ЧС,але потім збиралася в естафетах.Я був би не проти,щоб з наших дівчат хтось в майбутньому для початку досяг рівня Джими в її кращі роки,коли вона була 7 і 13-ою в заліку КС
.Дима, ну о чем Вы. Евгений настолько уже четко все сказал, что даже неожиданно)
Те саме відчуття,про "четко и неожиданно"
. И выбора у нас нет.
Майбутня команда,вибір без вибору,в охапку брати,й тренувати,та надіятись,що у когось з'являться потужні надамбіції не просто '"бігати",а рівнятись на найкращих.
2023-02-21 13:09
Як краще-знову ж таки палиця з двома кінцями,на цю тему можна дискутувати
2 Дмитрий Дудкин
Про що дискотувати. Звістно відбігати якісно весь сезон з піком на головних стартах це характеристика топ біатлоніста. Якщо ти на це не здатний є сенс готовитися до одного старту, але як Кузьміна, до медалів. А все інше ) ну яка різниця 24 місце на ОІ чи на КС?
2023-02-21 13:22
надіятись,що у когось з'являться потужні надамбіції не просто '"бігати",а рівнятись на найкращих.
2 Дмитрий Дудкин
Вболівальники, що переконують гладити по шерсті, підтримують відсутність спортивних амбіцій та вбивають бажання рівнятися на найкращих. Радійте тому що маєте. Це не дуже ефективний підхід, особливо на майбутнє.
2023-02-21 13:24
Хорошей, не топовой...
2 SAFI
Хорошей, может быть - на один этап
2023-02-21 13:41
2 Миг
Я був би не проти,як би у нас біатлоністка була десь на 23-24 місці в тоталі,але таких же нема,і судячи з усього не скоро з'являться....
2023-02-21 15:32
2 Дмитрий Дудкин
В тотале на 23-24 и 2-3 раза за сезон заехать на такие места - это вещи разные, и меня пугает - что этой молодежи и ровняться то не на кого, которая придет в команду. Хорошо, если Юля побегает еще сезон-два, потому что с таким здоровьем Даши и возможностями Насти, как-то все выглядит слишком печально. Потенциал Ани непонятен, хотелось бы чтобы с Любой начал работать хорощий тренер, пока не поздно еще
2023-02-21 15:33
От я собі уяввляю умовного тренера Y, якому говорять - йди до нас тренувати команду. Він питає, хто в ній є, а виявляється в ній поки що тільки Люба і та від безнадьоги. Не відомо чи лишиться Юля, що з Дашею і Ірою, чи збереться Аня, чи кидати Дарину і Городню на 80-ті місця КС. Подивиться тренер Y і скаже - ну то без мене. Не уявляю камікадзе команди А. Хоча ні, Кравченку бути, бо реально - ніхто не погодиться. З Дарини, Юлі і Олени-молодшої вийшла б непогана команда, додати Любу і Аню та формувати вже ту збірну на такому фундаменті, але потрібен камікадзе команди Б, з перспективами стати А. Уклінно просити Юлю Джиму ще сезончик відбігати, зліпити колобка з Насті, зібрати Дашу і почасти підключати Любу - отака А виходить.
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)