Хохфільцен-2024. Результати чоловічої гонки переслідування
Чоловіча гонка переслідування на другому етапі Кубка світу в Хохфільцені вже на своєму екваторі розділилась на дві нерівні частини. Після двох рубежів виокремилась група з п’яти спортсменів, які очевидно й мали вирішити долю місць на подіумі і всі решта – ті, хто намагались отримати якомога більшу кількість очок.
І якщо в першу компанію українцям за результатами спринту потрапити було дуже складно, то в другій помітну роль відігравав капітан нашої чоловічої збірної. Дмитро Підручний ідеально пройшов три вогневих рубежі, щоразу відіграючи позиції після старту з 15-го місця. Швидкістю на фоні найближчих суперників наш спортсмен не вражав (як і вся команда у двох сьогоднішніх гонках переслідування), однак за рахунок стрільби був цілком конкурентоспроможним. На останнє коло після промаху в стійці Підручний вийшов 14-м у досить серйозній компанії. На фінальних кілометрах Дмитро увімкнувся на повну, поступово обійшов Антонена Гігонна, Якова Фака і Юстуса Штрелова і фінішував 11-м.
На жаль, для двох інших українців назвати перс’ют успішним аж ніяк не вийде. Віталій Мандзин добре пройшов першу половину гонки, піднявшись в середину третього десятку, але потім три хиби на третьому рубежі відкинули його за межі залікової зони, де він і залишився до самого фінішу – 45-й. Антон Дудченко почав помилятись вже зі стрільби лежачи, і в підсумку з п’ятьма колами штрафу став 48-м.
А розв’язка у боротьбі за перемогу та місця в призовій трійці за своїм драматизмом стала такою, про яку можна лише мріяти! Перед останньою стрільбою сформувалась група з двох норвежців, Йоханнеса Бьо та Стурли Легрейда, до яких доєднався Емільєн Жаклен, який проравався нагору з 14-ї стартової позиції. Останню стійку усі троє почали працювати синхронно – Бьо та Жаклен схибили вже першим пострілом, Легрейд – другим! Так само по одній хибі в них лишилось і після п’яти спроб, тож на штрафне коло трійка пішла так само щільною групою.
Можна було передбачити, то Легрейд в цій компанії буде відвертим аутсайдером, однак Стурла добре тримався аж до підйому, де француз здійснив спробу атаки, намагаючись скинути норвезьких суперників. Однак це прискорення стало роковим для Емільєна: його темп зміг підтримати Бьо-молодший, і навіть вийшов вперед перед Жакленом. І в той час як обидва щосили молотили палками та переставляли лижі, Емільєн якось невдало наткнувся лижею на палку Бьо, перечепився і впав!
Звісно, після такого конфузу головного суперника Йоханнес спокійно вирушив за перемогою. Жаклен спочатку розгублено зупинився, намагаючись усвідомити, що трапилось, але все ж всидів за Легрейдом, а на фінішній прямій вирвав у Стурли другу позицію. В цей час Бьо вже чекав опонента, аби вибачитись, але розлючений Емільєн швидко проїхав фінішну зону і зник за межами мікст-зони. Емоції француза не важко зрозуміти – сьогодні він готовий був перемагати…
Що ж, тепер увесь запал Жаклену варто приберегти на завтрашню естафету, аби спробувати разом з командою «відігратись на норвежцях». Хотча зробити це, звісно, буде дуже не просто. Але в будь-якому випадку, завтра в Хохфільцені на нас чекає захоплюючий день!
У Жаклена немає характера переможця. Впав і відразу здався!
2024-12-14 16:27
Якби не Підручний був би провал
2024-12-14 16:29
У Жаклена после падения на перовое место шансов не было. А второе он и так взял.
К нашему капитану вопросов нет - разок смазать на последней стрельбе это нормально. И ходом хорош.
А Мандзину с Дудченко, учитывая их места после того, что настреляли, выкладываться уже смысла не было, поэтому без истерик оцениваем их бег.
2024-12-14 16:30
Який неочікуваний подіум, який неочікуваний переможець, яка неочікувана ситуація у заліку КС :))))))))
2 предводитель каманчей
Стурла, як, за Вашими словами, "слабка ланка норвезької збірної передає Вам привітання - ну два подіуму поспіль теж мені досягнення :)))))
2024-12-14 16:32
Димко сьогодні був в ударі. Вітання йому і Юраю!
2024-12-14 16:44
Нічого, на квітковій церемонії Йося з Жакленом вже помирилися) це спорт, таке буває, Бьо не спеціально підставив палицю.
Діма дуже якісну гонку провів.
Дудченко і Мандзин нижче своїх можливостей.
2024-12-14 16:44
2 valeriya0606
Але ж потім підвівся і виграв срібло)
2024-12-14 16:53
Дудченко і Мандзин нижче своїх можливостей.
2 Стася
Скоріше за все у перших перегонах приємна несподіванка, а далі все стає на свої місця. Можливо по сезону будуть ще поодинокі сюрпризи.
2024-12-14 16:59
Завтра Жаклен вийде точно розлючений на естафету)))
2024-12-14 17:00
2 ленахекки Стурла, як, за Вашими словами, "слабка ланка норвезької збірної передає Вам привітання - ну два подіуму поспіль теж мені досягнення :)))))
Не дуже зрозумів вашого гумор-сарказм -сатіра. Ну шо ж.... Раз і на другий день нічого не зрозуміли, спробую розкласти по полицям . Лагрейда я вважаю одним з насильніших . В будь якій команді він біи був безаперечним лідером. Але є два але. По перше - в будь якій але не норвезькій. По друге - в нього нема відповідних рис переможця. І цей старт в котрий раз переконує. Є два типу мясоїдів - хижаки та стервятники. Одні полюють, інші жруть шо само впаде. Так і в біатлоні. Є такі хто заради перемоги будуть ризикувати, ставити все на перемогу. Або перший, або не важливо. Такі Бьо, Самуєльсон з Понсілуомой, Дале,Кантен, Крістіансен. яскраво виражений Жаклєн, . І в противагу їм -інший психотип - аби не втратити досягнене. А якщо суперник помилиться, то й спробувати перемогти. Ось другі - це Лагрейд, деякі німці та багато інших, для котрих важливіщі очки в заліку. Тому Лагрейд завжди буде класним , але ніколи не буде найкращим. Тому сьогодні я сумнівався в переможному фініші Бьо і зовсім не сумнівався в 3 місці Лагрейда. Хоч шанси були однакові. І Стурла не підвів і з 3 місця передае привіт Ленахекі.
2024-12-14 17:10
Здалося, що Бьо при обгоні Жаклена перетнув тому дорогу і став причиною падіння француза. Перемога з присмаком. За винятком капітана наші очикувано не відновилися, що позначилося на влучності. Втома може стати головним суперником наших в естафеті. Треба вчитися відновлювати спортсменів після гонок- в сучасному біатлоні нема дрібниць!
2024-12-14 17:11
2 предводитель каманчей
В дечому погоджусь,це більше залежить від психотипу,або я перший,або 2-3 місце не для мене.Лагрейда уособлює спокій,в нього немає вибуховості,азарту.Для найамбіційніших спортсменів не існує інших,крім 1 місця.Тому тут з тобою згоден.
2024-12-14 17:18
Аж дивно, поки ні єдиного коментаря на кшталт "яка тоска..., оцей гад - Йоханес, виїхав, прокатався у тренувальному режимі, одну не закрив, ще по одній не пройшов габарит, і спокійненько собі дістався фінішу. Відірвався гад такий від третього місця аж на цілу перемогу. Ну ніякої тобі інтриги. А от у жінок...". Але, я думаю "єщьо нє вєчєр".
2024-12-14 17:21
11 місце серед цієї компанії це навіть більше чим пристойно
2024-12-14 17:25
2 Comment06 Здалося, що Бьо при обгоні Жаклена перетнув тому дорогу і став причиною падіння француза.
Христитися потрібно коли здається. Він був уже на пів лижі попереду, і напрямку не змінював. Хоча..., ну чому ж не "пошукати чорну кішку в темній кімнаті". А що було б, якби там несподівано опинився Підручний. Добре пам'ятаю про "суку-ханну".
2024-12-14 17:26
Аж дивно, поки ні єдиного коментаря на кшталт "яка тоска..
2 vl-2
Вважайте мій коментар №4 саме таким. Треба ж урізноманітнити хоча б коментарі, якщо чоловічий біатлон не урізноманітнює переможців :)))
2024-12-14 17:28
Добре пам'ятаю про "суку-ханну".
+100
2024-12-14 17:33
2 предводитель каманчей
О, ми вже знову перевзулися -Легрейд вже не "слабка ланка" - він вже "класний, а не найкращий" - ну-ну. Вам не здається, що це зовсім різні речи. І я ані слова не ніколи не казав про те, що він хижак, або у нього інстинкт переможця, і просто казав, що він сильніше і стабільніше за ветле і значно білу користь приносить збірної.
І це я кажу об'єктивно, тому що не питаю ніяких симпатий ані до Стурли, ані до будь-кого з їх збірної, за виключенням як раз Ветле, якому єдиному я симпатизую у норгів. Але мої симпатиї - це одне, а правда - це інше.
2024-12-14 17:33
2 valeriya0606 У Жаклена немає характера переможця.
Не погоджуся. У нього, якраз є характер переможця, хоча, значно більше у його характері авантюризму. Але, потрібно віддати йому належне, у цьому сезоні він - сама розважливість.
2024-12-14 17:39
2 vl-2
+100500 - Авантюрист та переможець - пам'ятаєте, минулого року на фініші якось рижого з'їв.
Але, з іншого боку, якщо щось йде не так, одразу ж діє за принципом "згорів сарай, гори і хата" :)
2024-12-14 17:41
2 ленахекки О, ми вже знову перевзулися -Легрейд вже не "слабка ланка" - він вже "класний, а не найкращий"
О, ми знову зі своїми хвантазіями. Дуже прошу, перед тим як спробувати шось писати у відповідь, уважно і по декілька раз перечитувати текст на який відповідаєте. Бути класним,не бути найкращим і бути слабою ланкою основи - де ви тут побачили протирічча? просто казав, що він сильніше і стабільніше за ветле і значно білу користь приносить збірної.
Ну й я також просто кажу - Крістіансен сильніше, стабільніше і значно більшу користь приносить збірній. Статданні минулого сезону вам у поміч.
2024-12-14 17:44
2 vl-2
В ньому боряться характер переможця,з характером все пропало,особливо це було помітно останні 2 сезона...але до того,ще 2 сезони,ото був справжній Жаклен,котрий вдягав червону майку гонок переслідування,і боровся з Йоханнесом на трасі,можливо в цьому сезоні,вийде трохи краще.
2024-12-14 17:45
Статданні минулого сезону вам у поміч.
2 предводитель каманчей
Як раз СТАТ дані минулого сезону кажуть про зворотне :)))))
2024-12-14 17:51
В цьому сезоні,поки картина загального заліку,все рівно красивіша,ніж була в минулому.Тоді було 7 норвежців+Жаклен,два шведи,Джакомел і 4 німці.В цьому сезоні,принаймні на його початку французи хоча б трохи дають конкуренції,але разом з тим і Ветле+Тарей,та й Дале,далеко не такі,як в минулому сезоні.
2024-12-14 17:52
2 ленахекки Як раз СТАТ дані минулого сезону кажуть про зворотне :)))))
А подивитись невже важко? :))))))
Лагрейд. Сезон 23/24 КС.
Три других місця два третіх.
Крістіансен.Сезон 23/24 КС
Три перших місця, одно друге, чотири третіх.
Все це при Крістіансеном пропущеному єтапі.
ЧС; Лагрейд одно перше, одно друге.
Крістіансен - два третіх
2024-12-14 17:58
Про суку ханну це топ
2024-12-14 18:11
Хох цьогорічний тішить видовищними гонками. Мене особисто, так точно. Якщо й завтрашні стафи додадуть інтриги ( або принаймні боротьби цікавої), додам цей етап в свої улюблені.
2024-12-14 18:22
2 Дмитрий Дудкин В цьому сезоні,поки картина загального заліку,все рівно красивіша,ніж була в минулому.
У минулому сезоні французи просто провалили початок, десь, під ЧС підтяглися. Були настільки подавлені, що Норвегія просто над ними потішалася. Зараз ситуація інша, видно, що значно скоригували підготовку. Що буде далі - поки невідомо, можливо що й "попливуть" під ЧС. Норвегія теж змістила акценти, відчувається. Але там інші проблеми: зараз є Один (і то, він свій Еверест уже взяв) і не менше десятка приблизно однакових, трохи "дядьків", інші - "пацани", котрі хочуть бігать "тут і зараз". Тому частенько норвежці (як тут стверджує дехто) змагаються більше між собою, не бажаючи нічого помічати. Причому враження, що дехто з "пацанів" вважає, що за Норвегією - чисте поле, і тільки десь там... в ар'єргарді...
Але таланти - вони є не тільки в Норвегії. Яскравий приклад - Райт. Хоча, не в США йому було йти, а, наприклад - в Швейцарію.
2024-12-14 18:32
2 ленахекки
пам'ятаєте, минулого року на фініші якось рижого з'їв.
Так ніхто й не каже, що Йоха фінішер, як раз навпаки, завжди намагається зробити відрив. Тримати високий темп впродовж усієї гонки - це так, а вибухати на останніх метрах- то ні.
2024-12-14 18:48
Дмитрові за сьогоднішню гонку окреме дякую,боровся цілком конкурентно тож подіуми цього сезону лиш питання часу. А от на вершині без несподіванок,хоч шкода що Жаклін впав могло бути цікавіше)))
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)