Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:55
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2021-01-31 12:11 |

ЧЄ 2021. Результати одиночної змішаної естафети



У заключний день змагань Відкритого чемпіонату Європи в Польша Душники-Здруй проходять змішані естафети. Першим з двох стартів став одиночний мікст.
 
Вже після першого рубежу українська команда опинилася в ролі наздоганяючої. Анастасія Меркушина на лежці використала два запасних патрона, після чого влаштувалася в середині другого десятка. На стійці Настя дещо виправила ситуацію, відстрілялася з шести, в той час, як багато суперниць промахувалися більше, і на передачі естафети Україна була шостою з відставанням 27 секунд від  команди Німеччини в особі Штефані Шерер, що лідирувала.
 
Лідерство німецької збірної ще більше зміцнилося на другому етапі, коли Юстус Штрелов збільшив відрив від найближчих переслідувачів до 14-ти секунд. Артем Тищенко за рахунок ідеальної стрільби лежачи тримався в топ-шістці, і навіть на тій же дистанції, на якій прийняв естафету, але промах на другому рубежі змусив нашу команду зробити крок назад - на сьоме місце.
 
На третьому етапі стрільба лежачи у Меркушиної знову не склалася - знову два промахи, і навіть після ідеальної стійки Настя передала естафету тільки дев'ятою. Парадоксально, але навіть при цьому надії на медаль ще залишалися - за рахунок французької команди зі штрафним колом, яка «застрелилася», коло претендентів на нагороди ущільнилося, і відставання від третьої позиції становило всього 16 секунд.
 
Все було в руках Артема Тищенко. І навіть більше - в ногах. На дистанції наш біатлоніст дещо відставав від інших претендентів на медалі, зате блискуче компенсував це швидкою і точною роботою на рубежі! Після чистої стрільби лежачи український дует був вже сьомим, і до третьої позиції було рукою подати - сім секунд!
 
І все ж таки «ноги» в цій гонці виявилися важливішими. Стрільбу стоячи українець знову провів бездоганно! За швидкістю роботи на рубежі Тищенко на голову перевершив інших суперників по етапу! На останнє коло він відправився вже п'ятим в тих же семи секундах від подіуму. Але, на жаль, сьогодні Артем не готовий відігравати ногами у суперників рівня Емільєна Клода або Даніеле Каппелларі, які бігли попереду.
 
Француз зробив навіть більше - зумів по дистанції відіграти 13 секунд у Євгена Гаранічева і вийшов на друге місце на фініші! Перемогу ж з 21-секундною перевагою здобули німецькі біатлоністи.
 


П'ята позиція нашої команди - крок назад в порівнянні з торішнім чемпіонатом Європи, де Анастасія Меркушина та Руслан Ткаленко посіли третє місце. Але, на жаль, варто визнати закономірність результату сьогоднішньої гонки - ні на одному з окремо взятих етапів результат українців не був в трійці кращих.
 
Будемо сподіватися, що нашій команді вдасться поставити знак оклику в своїх виступах на чемпіонаті Європи в останній гонці турніру - змішаній естафеті.

Одиночна змішана естафета
1. Германия Німеччина  (0+5)  35:01,6
2. Франция Франція  (1+8)  +21,0
3. Россия Росія  (0+6)  +26,7
4.  Італія  (0+7)  +29,1
5. Украина Україна  (0+6)  +46,6
6. Норвегия Норвегія  (1+14)  +50,2

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй IBU


Коментарі (Всього: 233)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ]

2021-02-01 13:56
 # 211  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
В кожного спортсмена свій індивідуальний організм, можливо та ж Настя зараз розплачується за те, що розплачується Семенов, Христя. Можливо було фізичне перенавантаження на юний, не зміцнілий організм чи то батьком чи Урошем. А зараз організм каже, а нєєє, треба мені поповнити свої запаси, та і проблема з коліном в Насті так і не вирішена. А стосовно тих інтерв'ю, то чого зопалу не наговориш. Не всі дипломати, як Оленка.
2021-02-01 13:57
 # 212  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Не говорите мне ,что делать и я не скажу вам куда пойти,ок?
Я не оскорбляю и не наезжаю.Я выразила свое мнение на основании известных мне фактов.
2021-02-01 13:58
 # 213  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
То есть все Настины промахи вы понимаете и не осуждаете?
Ну так,у меня другое мнение.И я знаю,что слова про другую страну были использованы и не раз.Дальше что?
2021-02-01 14:04
 # 214  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
У всех организмы.Только вот в конечном итоге бегать некому.и за всех отдуваются ветераны.
А потом народ их же и поливает за низкие результаты.А тут пришли,одну гонку хорошо пробежали,и все должны восторги выражать.У вас восторг,у меня скепсис.
Каждому свое.
2021-02-01 14:11
 # 215  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
.Я выразила свое мнение на основании известных мне фактов.
А я свої теж на основі твердих фактів і не з інтернету. То есть все Настины промахи вы понимаете и не осуждаете?
Так, розумію промахи і не схвалюю, але також розумію і проблеми( знаю побільше вашого )
Якщо людині 1000раз сказати що вона свиня, то на 1001 вона зарохкає. Чим ви і займаєтесь тут на сайті, переливаєте із пустого в порожнє, по колу одне і те саме по колу із теми в тему.
2021-02-01 14:22
 # 216  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
У Иры случилась авария и все пошло наперекосяк.При чем здесь Урош?
Аварія була в 2012.
А пішла Іра після ОІ-18. Так що Ваш співрозмовник пише правильно.
Але щодо того, що трапилось на ОІ, мені імпонує позиція тих спортсменок, хто залишив це за спиною та йде далі. Нарешті це змогла зробити Іра, тому повертатись в ті дні не хочеться, хоча б не нагадувати тим, хто це залишив в минулому.
2021-02-01 14:29
 # 217  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Вы можете защищать Настю и др. хоть до потери пульса,но скатываться до тыкания мне моим гражданством и прочее -это лишнее.
А Вы что стесняетесь своего гражданства? Это Ваша фраза: Я вам больше скажу.За тот результат,который получен ,я бы и копейки не заплатила.
Исходя из указанного Вами города, я предположил, что Вы там живете и платите налоги там. Соответственно и так не дали ни "копейки". Возможно, я в чем то ошибся? Вот Вы переживаете за перефинансирование Меркушиных... У Вас есть конкретные данные или всего лишь Ваши предположения? Так вот не нужно путать эти две вещи.
В таком случае,давайте забьем на КМ ,будем готовиться только к ГС и бегать на КИБУ для заработка.Нафига эти усилия и траты ресурсов,если это никому не нужно?
Так федерация(Брынзак) всегда таким образом задачу и ставила и, наверное, соответственно финансирование и распределяла. Причем тут спортсмены? Какую задачу перед ними поставите, как за это вознаграждать будете так они и отдаваться будут.
2021-02-01 15:07
 # 218  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так федерация(Брынзак) всегда таким образом задачу и ставила и, наверное, соответственно финансирование и распределяла. Причем тут спортсмены? Какую задачу перед ними поставите, как за это вознаграждать будете так они и отдаваться будут.
Ну, вообще-то, Брынзак и о квотах говорил, и не раз, а они зарабатываются на КМ.
Что касается Иры, то ее проблемы со здоровьем начались, как раз, после аварии. И нагрузки, которые ей давал Урош, только усилили эти проблемы.
Зоц же Иру берег, понимая ее проблемы со здоровьем.
Вообще, тяжелые тренировки, которые практиковал Королькевич, а потом, видимо, и Урош хороши для молодых и здоровых, и дают тогда результат. Юле методика Уроша подошла, остальным - нет. Хотя при Уроше и у Насти наблюдался прогресс, в скорости - 100%.
2021-02-01 21:35
 # 219  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
В прошлом году это 50-е место в тотале 90 кубковых очков,и 5-й РЕЗУЛЬТАТ в команде,хотя до того 3 сезона(37,42,35 места)
2021-02-01 21:49
 # 220  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Дайте вiдповiдь,тiльки чесно.Якщо в наступному сезонi,повториться цьогорiчна ситауцiя,наприклад.I Настi знову доведеться бiгти ЧЕ,i вона теж вiзьме медаль,припустимо.

А всi iншi дiвчата в Цей час будуть бiгати гонки КС,з перемiнним успiхом.Чи вiзьме Юрай Меркушину на ОI?

I як би Ви зробили,будучи головним тренером?Чи може одна гонка в сезонi переважувати все iнше,навiть якщо це ЧЕ?
2021-02-01 22:07
 # 221  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
В прошлом году это 50-е место в тотале 90 кубковых очков,и 5-й РЕЗУЛЬТАТ в команде,хотя до того 3 сезона(37,42,35 места)
Ну, да за полсезона вполне нормальный результат. Но дело в том, что многие тут пишут про то, что она не дорабатывает на команду. Так вот в прошлом году второе место после Джимы по очкам для кубка наций (1273) за те же полсезона на КМ. + Второе место (1198 очка) в кубок наций IBU. Ну, вот если смотреть на сухие цифры, то получается в прошлом году "Меркушина жертвуя своими личными интересами(результаты в тотале КМ) работала на команду и даже 2 команды сразу (результаты Кубка наций)" !!! Но, к сожалению, это же просто цифры, а не чьи то "припоминания, восприятие, хейт и эмоции".
А так по личным результатам Меркушиной на КМ - это деградация, этот сезон - вообще, ужас. Согласен. Но прошлый сезон - все для команды )))
2021-02-01 22:21
 # 222  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Те кто Настю защищают,забывают что Джиму так же критиковали,за первую индивидуалку,а потом болезнь,и смазанный почти полный сезон...Так что пусть Настя в сезон ОИ проводит полноценный сезон на КМ,бегает и зарабатывает очки на КОМАНДУ,как вы говорите.С таким настроем Иры,когда она говорит о нереализованных амбициях,у нее уверен все получится.А вот какие амбиции у Анастасии Меркушиной,я за эти 5 лет,пока не понял,к сожалению,может олимпийский сезон даст ответы...
2021-02-02 00:10
 # 223  ЮляК Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так вот в прошлом году второе место после Джимы по очкам для кубка наций (1273)
2 predatelll
Настя бегала одиночные смешки в отличие от других девушек. Настя валила эти гонки, парни вытягивали, очки распределялись честно поровну. Вспомните хотя бы как они были лидерами с Тищенко, а благодаря завалу Насти заняли 4 место, очки за 4 место Настя получила наравне с Артемом, разве нет? Отсюда и диссонанс между тем что видят болельщики (завалы) и 1273 (во многом стараниями партнеров по смешкам).
2021-02-02 00:18
 # 224  ЮляК Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я не розумію, чому те, що Настя скинула вагу, ставиться в заслугу Урошу.
2 Klara
Може тому, що Юля тоді теж помітно схудла і теж побігла швидше? Того ж сезона, за того ж тренера Уроша. Загалом виглядало як результат тренерського підходу.
2021-02-02 09:34
 # 225  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Діма, дуже надіюсь, що в наступному сезоні у всіх передсезонка пройде набагато краще. Що Настя подолає цю фунціонально-морально-психологічну яму. На ОІ мають відбиратись по спортивному принципу і сильніші спортсменки в кожному конкретному випадку. Я за те, щоб у тренера голова боліла від того(тут називали цифру 8 спортсменок) кого від команди відчепити на ОІ, а не кого добрати скажем 5-6 номером чуть сильніших між слабшими, як зараз перед ЧС(а зараз в нас котом в мішку окрім Віти та Насті є ще і Даша). Думаю, якби Санітра був впевнений в кондиціях Даші та Віти, то Настя як і Катя поїхала б на КІБУ. Я не спорю, що Меркушині з підготовкою десь трохи помилились+ сюди добавляється зірвана вкатка в Вуокаті команди Б +Настя. А стосовно тогоI Настi знову доведеться бiгти ЧЕ,i вона теж вiзьме медаль,припустимо. все буде залежати від головного тренера та озвучених критеріїв відбору. Я не тренер і не претендую на його роль, я просто вболівальниця, яку болить серце за кожного спортсмена, навіть за того, якому я не симпатизую. А то що тут від деяких вилилось на голову Насті, її тата просто недопустимо. Тепер ще і до молодшої добрались. Це Діма не критика аж ніяк. Збоку це виглядає, як виживання спортсменки з команди, бо бачте не ходить строєм. Таке відношення не припустиме до кого б то не було. А наступний сезон, буде наступний, все може перевернутись в іншу сторону. Доживемо-побачимо.Дай боже, щоб усі наші, хто заявлений на ЧС, були здорові, всі покращили свою функціоналку і виступили достойно.
2021-02-02 12:04
 # 226  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
А Ви не думали,що це не хейт в сторону Настi,а просто небайдужiсть,i переживання,тому що вона може набагато бiльше.У мене якраз небайдужiсть,бо я бачив,як Настя виступала в сезонi 2018-2019.....а ось останнi роки 2 сумно(((Бо в цьому вiцi треба ганяти цiлий сезон на КС,тому у багатьох людей i болить за Настю,болить Тим,хто небайдужий до майбутнього нашого бiатлону.Хочеться щоб молодь,дивилася не на Настю цьогорiчну,а наприклад на Приму,який у 34 Роки бiжить i за себе й за команду,i нiколи такого не казав,якi змагання йому важливi,а якi нi.......
2021-02-02 12:11
 # 227  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Діма, невже ви думаєте, що я не можу відрізнити небайдужість в одних від хейту в інших в сторону Насті?
2021-02-02 14:30
 # 228  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Я не рахую слова Анастасії правильними,що КС не важливий,а готуюсь тільки до ЧС.Усі старти важливі,так не повинна казати спортсменка....
2021-02-02 15:00
 # 229  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
що КС не важливий,а готуюсь тільки до ЧС
Тут погоджусь на всі 100% Настя перегнула, так сказати ляпнула не подумавши. Трошки зі своїх особистих висновків від побаченого та почутого в Сянках по Меркушиних. Олег Насті спуску не дає, вичитує за кожну помилку. Я говорила з Настею в Сянках зразу після розбору гонки на місці, то вона не зразу перелючилась на розмову(мабудь прокручувала все в голові). В Буковелі була свідком того, як Ірина вказувала Саші на помилки по стрільбі, теж в такому жосткому тоні. Питала я Ірину, як вона відноситься до пропуску гонок спортсменами. Відповідь- "Скажу по Насті -негативно, тільки якщо травмована або хвора, по Саші- теж по такій же причині+ якщо вона біжить із дорослими то тоді дивиться на стан Саші і програму яку біжить. Ще додала, що колись для неї самої краще було бігти всі гонки без пропусків, і її дівчатам теж так краще. І додала, що на змаганнях про пропуск гонки рішення приймає головний тренер. Із всього побаченого та почутого від п. Ірини можу припустити, що на ЧЄ не Настя з Олегом приймали рішення, а саме тренерський штаб(Меркушин туди не входить). І моя думка така, що Насті потрібно було бігти ГП не стільки на результат вже в тій гонці, а робити прискорення та відпрацьовувати стрільбу, тримаючи в голові естафету. А там гляди в синглі і сравилась би зі стрільбою. Ще в Буковелі п.Ірина переживала за Настину стрільбу, бо ствол "розкидує" патрони, а новий через карантинні умови не забрали з Рупольдингу. І якщо так тут палкі"любителі" Насті думають, що тато доцю шкодує, то вони помиляються.(Ну коли треба то і пошкодує, але і наганяй теж отримає не малий).
2021-02-02 16:16
 # 230  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Первое,Олег М. не тренер.Если он тренер,то любая мама-педагог! Поэтому,Насте он вредит и команде тоже.И этому подтверждение 2 последних сезона,когда от усилий Уроша уже ничего не осталось и мы видим результат подготовки только одного тренера.
Второе,Настя озвучивает вслух такие вещи,о которых говорить не следует.И это было не раз и не два.За некоторые высказывания ,я бы ее из команды давно выпроводила.
Третье,ее поведение и особенные привилегии для нее вредят команде.
И это уже не просто слова,а свершившийся факт.
Когда такое было,чтобы Брынзак открыто говорил ,что в женскую команду не верит и не надеется на их успехи и что ,кроме оличетверки,надеяться не на кого?!
Брынзака надо сильно достать,чтобы он такое сказал.Он ,как по мне,наоборот слишком няньчится с спортсменами.
2021-02-02 17:13
 # 231  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Первое,Олег М. не тренер
Він вам про це сказав особисто? Ви в нього перевіряли документи і не знайшли? Ви не Президент ФБУ і не вам виганяти чи не виганяти спортсмена із команди.
На цьому дискусію закінчую.
2021-02-02 18:00
 # 232  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Все мои слова имели интонацию определенную и частицы бы!
Я тоже закончила.У Вас нет аргументов.Вы прикрываетесь ,типа,благородным желанием защитить спортсменку от хейта,не услышав никого из тех,кто критиковал и приводил аргументы.Никто не оскорблял и не хейтил.Поливать елеем на сегодня некого и не за что.
В споре рождается истина.
2021-02-02 23:31
 # 233  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Никто не оскорблял и не хейтил.
Вы серьезно? Писать такую чушь:
Первое,Олег М. не тренер.Если он тренер,то любая мама-педагог!
На сайте написано "тренер", я так понимаю у него и документы определенные есть. Ладно бы написали, что он "плохой" или "посредственный" тренер, оценивая его качество. Но нет же - Вы про человека, который последние несколько лет тренирует, говорите, что он "не тренер". А спортсменку, которую он тренирует, Вы предлагаете выгнать из команды за какие-то там высказывания...
Но конечно, же это не хейт - это просто "аргументированная критика"...

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Віталія Мандзина! (8)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики