Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   18:22
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2021-03-24 14:25 |

ЧУ 2021. Результати фіналу суперспринту у жінок



У фіналі жіночого суперспринту на чемпіонаті України в Украина Буковелі з перших метрів дистанції лідерство захопили Анастасія Меркушина та Віта Семеренко, які виграли кваліфікацію. І не відпускали одна одну аж до останньої стрільби.

До них по ходу гонки підтяглася і Валя Семеренко, яка хоч і помилялася більше на перших трьох вогневих рубежах, але показувала хороший хід на лижні. А після того, як Валентина успішніше впоралася з вітром на заключній стійці, вона змогла в підсумку випередити сестру на фініші. Віті ж, як і Насті, довелося піти відразу на чотири штрафних кола на останній стрільбі стоячи.

Анастасія Меркушина, що йшла всю дистанцію першою, першою ж і завершила гонку. А Валя і Віта Семеренко склали їй компанію на подіумі.

Таким чином, як і в фіналі чоловічого суперспринту, медалі чемпіонату України вибороли представниці основної команди.


Суперспринт (фінал). Жінки
1.  Анастасія Меркушина  (0+0+0+4)  17:27,1
2.  Валя Семеренко  (1+1+1+0)  +25,8
3.  Віта Семеренко   (0+0+1+4)  +31,3

Повні результати гонки тут


Коментарі (Всього: 124)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2021-03-25 09:50
 # 91  vmi (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Деякі дописувачі (правда хочеться вас назвати зовсім іншим нелітературним словом) коли ж ви накінець то заспокоїтеся і перестанете гнобити, інакше не можу написати, атлеток, зокрема Настю Меркушину: настріляла, не виграла - погано; виграла гонку - теж погано, не дала інтерв'ю - погано; дала інтерв'ю теж погано... Тепер вже за Сашу Меркушину беруться... Булінг якийсь... Пам'ятайте, що психіка у людей не залізна... Просто дайте їм жити...
2021-03-25 10:22
 # 92  Delphina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Обеспечить равные условия? В силу того, что бюджет имеет свои границы, и на сегодняшний день используется по максимуму, то улучшение условий для резерва возможно только за счёт ухудшения условий для основы. Вы точно этого хотите?

Но так и делается в адекватных спортивных федерациях. если команде Б не дать хорошие условия, то как они смогут подтягиваться до команды А? Это все равно, что вкладывать деньги, извините за прямолинейность, в старую избу, говоря, что новая еще не достроилась. И не строить ее А завтра крыша упадет на голову, и будем очень удивляться...

Это правда так принципиально условная Вита на 60 месте, или условна Кривонос на 71? Только у условной Кривонос есть потенциал подниматься, а у условной Виты уже увы... Никто не предлагает забирать человека, бегающего хотя бы в ТОП-40 80% времени. Но все, что дальше в возрасте под 40 - это уже путь в никуда.

Ну и давайте будем честными, фиг с ними с условиями, тренера у молодежи нормального нет, а пап\мам\понимающих личных у всех нет, оттуда и результат. Это все равно, что сравнивать ребенка с кучей репетиторов с ребенком из сельской школы. даже имея талант, второй не имеет шансов.
2021-03-25 10:27
 # 93  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vmi
Деякі дописувачі (правда хочеться вас назвати зовсім іншим нелітературним словом) коли ж ви накінець то заспокоїтеся і перестанете гнобити, інакше не можу написати, атлеток, зокрема Настю Меркушину: настріляла, не виграла - погано; виграла гонку - теж погано, не дала інтерв'ю - погано; дала інтерв'ю теж погано... Тепер вже за Сашу Меркушину беруться... Булінг якийсь... Пам'ятайте, що психіка у людей не залізна... Просто дайте їм жити...
ППКС
Чесно кажучи для Валі, Віти, Насті сезон 2020/2021 один із найгірших. То що їх тепер всіх трьох четвертувати бо не виправдали очікування деяких вболівальників? Та при бажанні "доколупатися", то в кожного можна знайти те, за що зачепитись. Особисто себе я все міжсезоння, а особливо після того, як побувала в серпні в Сянках на контрольних гонках, налаштовувала на те, що прийму спокійно любі результати кожного із наших біатлоніків. Так і робила. В кожного були якісь свої причини, які виливались в погані результати. Зараз пропоную всім насолодитись ще тими гонками, які залишились в програмі ЧУ і ми їх можимо бачити завдяки таким ентузіастам, як Валя Цербе та брати Могильняки, дати спортсменам закататись, пропрацювати разом із ТШ всі недоліки попередніх підготовок, добре відпочити,відновити сили та здоров'я, набратись сил, позитиву і вперед до роботи на наступний сезон. І щоб ніщо їм не мішало в підготовці до наступного сезону.
2021-03-25 10:29
 # 94  Алина Белая Церковь Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
vmi (Тернопіль)
Підтримую Вас на всі 100%, всі знають що робити, якщо так чому даєте поради а не тренуєте?
Професійний спорт - це важка робота, хто займався спортом знає, жити цим довгий час дуже важко, чули, як розказували, що виїхали ще на перші збори закордон і додому повернулися лише зараз, Вважаєте це нормально і легко?
Закликаю бути толерантнішими, добрішими, негативу у житті і так багато.
2021-03-25 10:33
 # 95  rahiv 2022 (дніпро) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 90  vmi (Тернопіль)
. Пам'ятайте, що психіка у людей не залізна... Просто дайте їм жити..
Сестрам Меркушиным желательно посмотреть первую серию сериала "Триггер".
2021-03-25 10:34
 # 96  Алина Белая Церковь Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Ви молодчина!
Правильна позиція, давайте насолоджуватись тим, що залишилось подивитися у цьому сезоні і надіємось на кращий сезон 2021-2022.
Всім щастя і здоров", хорошого настрою і добра.
2021-03-25 10:42
 # 97  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
можливо це українська Нойнер?
2 Алина Белая Церковь
Не надо Нойнер, просто все переворачивается от такого сравнения. Берите любую другую фамилию).
2021-03-25 10:48
 # 98  Алина Белая Церковь Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Добре, можна взяти Зубрилову, Петрову, Хвостенко, Підгрушну і т.д. але нічого страшного не було б щоб хтось захотів і перевершив досягнення Нойнер.
2021-03-25 10:49
 # 99  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ви вправі поступати так із рідними дітьми, добиватися хоча б таких результатів, принаймі як це робить родина Меркушиних.
2 татусь
"Я тебя породил , я тебя и убью." Сильно!
2021-03-25 10:57
 # 100  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Алина Белая Церковь
Добре, можна взяти Зубрилову, Петрову, Хвостенко, Підгрушну
Спасибо! У меня просто очень трогательное отношение к Нойнер) Хотят многие но сравнивать хорошо по результатам.
2021-03-25 10:59
 # 101  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Это все равно, что сравнивать ребенка с кучей репетиторов с ребенком из сельской школы. даже имея талант, второй не имеет шансов.
2 Delphina
Странно что некоторые этого не понимают). Хотя если талант Ломоносова)
2021-03-25 11:12
 # 102  al_shdw (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Delphina
сравнивать ребенка с кучей репетиторов с ребенком из сельской школы. даже имея талант, второй не имеет шансов.

Отут би посперечалася з самим прикладом) Тут все не так однозначно. Бо особисто бачила дітей з купою репетиторів, але без таланту і бажання працювати, і відповідно без бажаного результату. І знаю хлопця з сільської школи, який разом з вчителем зміг підготуватись і зайняти призове місце на міжнародній олімпіаді з біології. І все із-за того, що просто йому було це цікаво і він над цим працював)
Але погоджуюсь, що принаймні тим, хто талановитий і мотивований потрібно створювати хороші умови для розвитку
2021-03-25 11:24
 # 103  Delphina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Але погоджуюсь, що принаймні тим, хто талановитий і мотивований потрібно створювати хороші умови для розвитку
ну я к тому и вела) Такие примеры, как вы говорите - да есть, но в большинстве своем... Надо иметь просто неодолимое желание и талант выше на голову, тогда все возможно. А с репетиторами, крутой подготовкой и зайца можно научить курить)

Но из этого высказывания Евгения мы видим следующее - менять ничего не надо. Молодежь пусть выживает как хочет, у нас есть звезды. Но блин, они не вечны, а дальше что? Позиция бабочки однодневки - самое страшное в любом деле.
2021-03-25 11:37
 # 104  morzhynho (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Delphina
Евгений говорит ведь не о том, что у нас есть звёзды и они должны ездить до смерти, а о том, что молодежь должна результатами показывать свою готовность выступать на КМ, а пока мы не видим этого даже на КИБУ. Возможности у них были и спортсмены ими не воспользовались.
2021-03-25 11:38
 # 105  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Если Вы опять же о личном (возможно Вы решили узнать меня получше)- я учила своих детей, пока хватало знаний - далее -отдала их в руки профессионалам. Без экспериментов
2 vika77
Вибачте ще раз. Я не ставив перед собою мету Вас образити і поважаю Ваш свідомий поступок з власними дітьми, Щиро бажаю Всім досягти тих висот в результатах до яких Ви наполегливо йдете. Мені також не чужі пережиті почуття і тернистий шлях в боротьбі за ,,місце під Сонцем" в результаті змагань як кажуть ,,від і до", тому з повагою ставлюся до Всіх хто ним йде.
2021-03-25 11:51
 # 106  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
Все переживают за любимый биатлон, просто немного по-разному:)
2021-03-25 11:56
 # 107  zlamp (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
кажется самый оптимальный вариант для Насти - пропускать старты) в любом другом случае (независимо от результата) на нее льется тонна помоев.. надеюсь она научилась не воспринимать эти все комментарии всерьез
2021-03-25 11:59
 # 108  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vika77
Мета у кожного своя, а правда - одна.
2021-03-25 13:01
 # 109  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
З усіх них Настя, як на мене, найуспішніша, ну і ще вік дозволяє прибавити.
2 Vetalb1979
Розсмішили передостатньою заявкою. А в Христини Димитренко вік додати вже не дозволяє? Христина - юніорка, а ваша Настя - панна "в розквіті біатлонних сил".

Що ж до Бондар, я зостаюсь упевнена, що якби тогочасні тренери команди Б (персонально, М. Зоц і О. Меркушин) займалися б своїми безпосередніми обов"язками (тренували ЗБІРНУ, а не лише своїх власних протеже), в нашій команді були б зовсім інші результати і у Яни, і у Юлі Журавок, і, можливо, у тієї ж Наді Белкіної. І хлопців ми не втратили б ціле покоління, з якого зараз зосталися Тищенко, Ткаленко та Насико (остатньому низький уклін за упертість).
Але кому воно потрібно, вирощувати конкуренток своїй головній надії і страховці на старість?

2021-03-25 13:42
 # 110  Шпіон (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 morzhynho

Молодь може почати показувати результат тільки після 2-3 років підготовки в аналогічних умовах з основою. І з тим самим ТШ. Чуда не буде.
2021-03-25 13:44
 # 111  vmi (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
кому воно потрібно, вирощувати конкуренток своїй головній надії і страховці на старість?
Які ж у вас нехороші думки...Слово "нехороші"- це найлагідніше з тих, які б написав, якби не остерігався бану...
2021-03-25 14:13
 # 112  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Так давайте вже і Шамрая з Бєловою згадайте, в них теж були свої протеже в команді, яким приділялось більше уваги ніж іншим, чого ж тут тільки Зоц і Меркушин винні

2021-03-25 14:36
 # 113  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Які ж у вас нехороші думки...Слово "нехороші"- це найлагідніше з тих, які б написав, якби не остерігався бану...
2 vmi
Ви знаєте, я ці думки тех на початку гнала з голови. І до такого висновку прийшла гне одразу, а за майже два олімпійські цикли. Факти говорять самі за себе. Просто спробуйте на мить відволіктися від власних симпатій та антипатій і подивитися суху статистику. І новини збірної за ті періоди. Тенденція прогглядаються дуже чутко.
Підніміть старі протоколи, хто з молоді прийшов в команду Б в період до ОІ-18 і хто з них досяг помітного прогресу. Дві людини, чиї особисті тренери були тренерами збірної. Все. За ними - пустка.
І ці викрутаси, коли правдами-неправдами тримали атлетів в збірній Б, "відпускаючи" до основної збірної "з великої ласки". Того ж Ткаленка свого часу Юрай викликав до збірної А на заміну (ротація по спортивнгому принципу). Руслан відмовився, причину назвав: "Мій тренер сказав, що я ще не готовий". І "вічна перспективність" Ірини (тоді ще Варвинець). Вічна пісня: "Буде атлетка рівня боротьби за БХГ, тільки дайте нам трохи часу, вона ще не готова, не готова... не готова". (Це щодо вихованки Зоца)

І я ще в 18-му році питала на цьому сайті, за які заслуги Меркушина підвищують с зтренерів команди Б до рівня команди А? Де результати команді Б? А мені фан-клуб насті в один голос писам: "Як, нема результатів? Он, Настя...?" Настя.так, тоді прогресувала. А де результати КОМАДНИ Б?
Їх тоді не було, бо атлети нікому не були потрібні. І зараз, якщо вірити цьому сайту, Меркушин числиться тренером команди А. Скільки часу в сезоні він провів з командою? Що він зробив для команди, а не для Насті персонально? Хто виконував весь цей час роботу, передбачену в команді для цієї "штатної одиниці"?

Я розумію, що питання для когось неприємні і незручні. Але вони не можуть не виникати. Особливо, коли говоримо про відсутність резерву сьогодні. Не команда А винна, що не пішла раніше. Винні тренери команди Б, що не займалися резервом.
2021-03-25 14:46
 # 114  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ак давайте вже і Шамрая з Бєловою згадайте, в них теж були свої протеже в команді, яким приділялось більше уваги ніж іншим, чого ж тут тільки Зоц і Меркушин винні
2 Люба Львів
Давайте згадаємо. У Бєлової прогресувала, наприклад, Ольга Абрамова. Куди зникли результати Ольги після того, як атлетку передали тренерам команди Б?
А той же Сергій Семенов досить неделікатно висловився на адресу пані Надії, бо йому з нею тренуватися було некомфортно. Але, так чи інакше, Сергій прогресував і показував чудовий результат. Якщо не помиляюся, МГХ Сергія - це якраз той сезон, коли ГТ у чоловіків була Белова?
А Шамрай, хоч і був особистим тренером Сеиеренок, але щось я не пам"ятаю, щоб він кидав команду напризволяще і по дві третини сезону возив Віту з Валентиною по зборах. Його атлетки показували результат, але ж і команда показувала результат. А я говорю саме про вибірковість результатів в залежності від особистого тренера.

Те, що нема тренера, чия методика підходила б кожному атлету, тут вже говорено-переговорено. У кожного тренера хтось прогресує, хтось - ні. Але коли зі всієї команди методика тренера підходить одній-єдиній атлетці, це вже викликає питання.
2021-03-25 15:15
 # 115  morzhynho (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Шпіон
не знаю, наскільки можливо створити такі умови, тому що ієрархія все ж таки присутня и більше фокусуватися будуть саме на команді А та їх умовах. Тут добре підмітили, що якби свого часу тренери акцентували увагу не на своїх підопічних, а на всій команді, тоді зміна поколінь пройшла б швидше, а поки маємо Віту, яка у своєму поважному для спортсмена віці виступає краще за перспективну(а можливо в таких умовах вже й не дуже) молодь.
2021-03-25 15:19
 # 116  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 morzhynho
И это при том, что Вита - если объективно в этом сезоне, самое слабое звено в команде А(
2021-03-25 15:21
 # 117  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Давайте згадаємо
У Бєлової прогресувала, наприклад, Ольга Абрамова. Куди зникли результати Ольги після того, як атлетку передали тренерам команди Б? Підозрюю, що справа в мілдронаті, який заборонили, до слова ситуація з Тищенком аналогічна, після заборони мілдронату Артема не вистачає на всю гонку.А Шамрай, хоч і був особистим тренером Сеиеренок, але щось я не пам"ятаю, щоб він кидав команду напризволяще і по дві третини сезону возив Віту з Валентиною по зборах.
То порийтесь у памяті, були сезони, коли сестри пропускали один-два етапи, щоб підготовитись до ГС, теж тут їх хаяли за те, що пропускали етапи, хоча я не бачу в тому нічого кримінального, коли спортсмен пропускає один чи два етапи. Знаю, що Меркушині вам впоперек горла стоять, але по факту в Насті пропущений лишень грудень, а з січня вже виступала на КІБУ і +- провела загалом однакову кількість гонок із сестрами. Якщо по-вашому спортсмен, який виступає на КІБу а не на КС, то він там "ваньку валяє" а не тратить сили, то і Віта кінець сезону пропустила, хоча це не так. Те, що нема тренера, чия методика підходила б кожному атлету, тут вже говорено-переговорено. У кожного тренера хтось прогресує, хтось - ні.
Ну так і не треба всіх заганяти насильно до одного тренера, а федерації і ТШ треба сісти і обдумати, як краще організувати так, щоб в міжсезоння тренувальний процес давав плоди в сезоні.
2021-03-25 15:57
 # 118  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
То порийтесь у памяті, були сезони, коли сестри пропускали один-два етапи, щоб підготовитись до ГС,
2 Люба Львів
Ви перекручуєте факти. Мова у випадку тандему Меркушиних йде не про один-два етапи, а про 60% сезону. Пропуск одного-двох етапів для підготовки - це не критичного (не настільки я суворо ставлюся до атлетів :-) ) Але Настя цього року лише один-два сезони була в нормальному стані. Оце проблема.
І не лише грудень, як ви пишете. Сезон КС почався в кінці листопада. Настя до нього була не готова (і, судячи з передсезонного інтерв"ю, готуватися не збиралася). Фактично, який-не який рівень Настя почала показувати на ЧЕ (друга ліга!). Це вже далеко не грудень, це - кінець січня, подивіться в календар. А до цього часу вона постійно була в тренувальному режимі.
Старти другої ліги я не вважаю рівними стартам КС (однаково, чи мова про Настю, чи про Віту, чи про когось ще). Там зовсім інші швидкості, інший рівень суперників. Якщо на це не вважати, а рахувати лише в "кілометрах пробігу", то тоді і тренувальні заїзди треба долічити...

Щодо Віти. Те, що сезон вийшов відверто невдалим, ніхто не заперечує. Але Віта не давала інтерв"ю, в якому казала б, що виступи на КС з початку сезону - глупота. Атлетка намагалася, старался... не змогла.

Ну так і не треба всіх заганяти насильно до одного тренера, а федерації і ТШ треба сісти і обдумати, як краще організувати так, щоб в міжсезоння тренувальний процес давав плоди в сезоні.

В реаліях української збірної - треба. Я колись теж вірила, що самопідготовка може функціонувати. Але вона чомусь функціонує лише в закордонних збірних.
У нас - нажаль:
- Олена Зубрилова рік перед ОІ гоувалася індивідувально. - результат - провал на ГС.
- Лілія Єфремова після успішних ОІ захотіла готуватися індивідуально, з чоловіком. - Результат - відсутність результатів.
- Валентина Семеренко після вдалого сезону. - Можливо, далося взнаки перенавантаження того сезону, але результати впали. Позаминулий (вже) сезон (19/20) - теж самопідготовка не дала очікуваних результатів.
- Анастасія Меркушина - два сезони поспіль регрес по швидкості, по результатах (позиції в заліку КС 35-5-57) і, на додачу, незначний регрес по стрільбі. Оцінку результатам давати не буду, ви її знаєте.
Сергій Семенов - результати теж бачите самі, щось не функціонує, і вже не перший сезон.

По Підгрушній важко сказати, хороші результати цього сезону - це лише заслуга тандему атлетка-тренер чи також наслідок покращення здоров"я. І потім, Олена приєдналася до збірної ще з вкатки і далі весь час була зі своїм тренером, але в команді.

Єдина атлетка в нашій збірній, к кого я вважаю ндивідуальну підготовку більшменш вдалою - це Юлія Джима. Але це теж, на фоні падіння результатів в інщих атлеток. І знов-таки, тренуться за кордоном у іноземця.

Якщо ви знаєте когось з наших, хто за рахунок самопідготовки показав значний прогрес, буду вдячна, якщо назвете ім"я.
2021-03-25 18:42
 # 119  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Методики Санітри теж не всім хлопцям підійшли, з дівчат лиш Даші та Каті(в результаті травма спини і достроково завершений сезон). Але то ще невідомо, чи навантаження Санітри, чи Лопухов перегрузив, бо Рассказова із такою ж проблемою, що навіть на КІБУ не відібралась. Віті з Валею, якщо судити по результатах в сезоні теж не підійшли.Валя вижала все в сезоні 14/15, а дальше почались проблеми, організм кричав "СТОП", чому Шамрай і Ко її мучили. Не знаю чому тоді Валя не взяла паузу і не зайнялась тими проблемами зі здоров'ям, які виникали. В той сезон повернулась Оленка і результати були хороші, а потім і Віта повернулась. Методики Уроша спочатку теж всім підходили, а через деякий час дівчата взбунтувались. Оленка з Урошем наговорили одне другому "компліментів", а в результаті виявилось що в Олени є проблеми з серцем, вирішились проблеми і вони принесли одне другому вибачення та порозумілись, Оленка навіть хотіла тренуватись із Урошем, но не вийшло. Зараз обоє готові до співпраці. Настя, як і вся команда Б зі вкаткою попали в опу з карантином, а там в Насті рецидив коліна + ще й інші проблеми зі здоровям. Вона вже готова була завершити сезон. Але, слава богу, потихоньку проблеми вирішились і зараз вона каже, що біжить і отримує задоволення, а не муки на лижні.
2021-03-25 19:00
 # 120  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Все це добре, але жодного успішного прикладу самопідготовки в нащій команді, Ви, нажаль, так і не назвали. Отже, вона-таки не функціонує.

Поки що ми сходимося в одному: немає універсальніх тренерів.
І, схоже, повністю розходимося у висновках.
Ви, вочевидь, вважаєте, що самопідготовка вирішує проблему.
Я вважаю, що у випаку нашої збірної самопідготовка себе не виправдовує. Призводить до розпорошення ресурсів (яких і так бракує), а проблеми не тільки не вирішує, а ще й створює додаткові.

Самопідготвку (на мою думку) можна провадити лише за "західними" зразками. Тобто, атлет отримує стипендію (якщо заслужив), а далі його проблемі Федерацію не хвилюють. Хоче тренуватися хі своїм тренером, а не з тренером збірної? Будь ласка. Аді ніяких ставок для персонального тренера зі штатного розкладу команди А. Самй наймай і сам плати.
Хоче тренуватися не в Буковелі, а в шушені? Немає проблем. Різниці з власної кишені.

Не показав результату на контрольніих стартах? Твої власні проблеми. Нікого не хвилює, яка в тебе там форма убдет через три місяці. Через три місяці відбирайся зхі своєю формою в команду Б через ЧУ і далі.

Можливо, це в короткочасній перспективі різко знизить результати. Але в подальшому дасть змогу створити реально боєздатну команду. І різко зменшить кількість "вічно-молодих-пероспективних", які до 26-30років виїжджають на юніорських досягненнях, а вимоги виставляють не гірші, ніж атлети топ-рівня.
В те, що в сучасній ситуації здатен перемогти здоровий глузд, я вже не вірю. Бо якщо одній можна, то і іншим зочеться... І пігло поїхало...

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (50)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті