Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   09:55
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2021-04-01 17:14 |

Урош Велепець: Після невдачі в Пхенчхані відчуваю, що залишився в боргу перед Україною



Новина про повернення в Україну Уроша Велепеца стала настільки несподіваною, що багато вболівальників в нашій країні сприйняли її, як першоквітневий жарт. Але сам словенський фахівець свій другий вхід в «українську річку» сприймає більш ніж серйозно, про що і розповів у великому інтерв'ю для нашого сайту.



- Урош, вітаємо вас з поверненням в Україну! Для більшості уболівальників новина про те, що Ви знову будете працювати з командою, стала приємним сюрпризом. А наскільки несподіваним запрошення української федерації стало для Вас?
 
- Я б не сказав, що це було несподіванкою. Я завжди залишався в хороших відносинах і з Володимиром Михайловичем (Бринзак - прим. Є.Т.), і з тренерами, і з дівчатами. Тому обговорювати можливість продовження спільної роботи ми почали заздалегідь.
 
- На Батьківщині до вашого рішення поставилися з розумінням?
 
- Ті завдання, які переді мною ставилися в збірній Словенії, я виконав. Команда зараз в непоганих кондиціях, система підготовки працює. До того ж, ми домовлялися, що я залишаюся вільним в питаннях вибору варіантів продовження кар'єри. Тому ніяких претензій не було, і я можу змінити місце роботи, і спробувати зробити те, що не вдалося до кінця реалізувати в Україні раніше.
 
У мене були й інші пропозиції, але в рік Олімпіади треба йти в команду, яку ти знаєш, бо починати все з нуля в такій ситуації дуже складно. Тому для мене було дуже приємним запрошення президента української федерації і в той же час це - велика честь для мене, тому що я знаю, наскільки популярний біатлон в Україні. Крім того, тут завжди багато людей прикладає максимум зусиль, щоб організувати найкращі умови для підготовки команди.

- А хто тепер буде працювати зі збірною Словенії? І чи будете Ви також консультувати нових тренерів словенської команди?
 
- У команді заздалегідь знали, що після цього сезону я можу піти працювати в іншу збірну: 1 травня у мене закінчується контракт в словенській армії. І ми заздалегідь до цього готувалися. Тому ми розглядали варіант, що в подальшому роботу з командою продовжить Янеш Маріч, який до цього готував словенських юніорів і добре знає більшість спортсменів, які зараз входять до складу основної команди. Єдиний, хто з ним щільно не працював - Яків Фак, але він і сам вже - дуже досвідчений спортсмен, і значну частину роботи проводить індивідуально. Зараз же в основу планують залучати ще двох юніорів, які добре знають принципи роботи Маріча. Я ж на цей перехідний період залишуся членом тренерської ради та при необхідності зможу трохи допомагати консультаціями, оскільки, звичайно, відчуваю відповідальність за команду. Але це не буде часто - може, раз-два на місяць в особистому спілкуванні або по скайпу. У будь-якому випадку, це не завадить зосередитися на роботі зі збірною України.



- Зараз, на відміну від словенської збірної, Ви отримуєте групу спортсменок, в якій буде реальна конкуренція за потрапляння до складу. Чи допоможе це тій ж Юлії Джимі додати в порівнянні з попереднім сезоном?

- Усім дівчатам треба додавати, не тільки Юлі. На нас чекає багато серйозної роботи, щоб підготуватися до головного старту - Олімпіади.

- Юлю ви знаєте набагато краще за інших дівчат, оскільки працювали з нею всі ці три сезони після Пхенчхану. Чи немає в зв'язку з цим ризику, що Джимі буде приділятися більше уваги? Чи вистачить часу для індивідуальної роботи з кожною спортсменкою команди?

- У цьому я взагалі не бачу проблеми. Коли я працював зі словенською збірної, я як раз більше уваги приділяв команді, а Юлі тільки допомагав. І зараз всім дівчатам буду приділяти достатньо уваги. Може, молоді спортсменки вимагають навіть більше часу, тому що досвідченим дівчатам вже не треба нічого розповідати - вони за роки кар'єри вже і самі знають, як їм треба готуватися, краще відчувають свій організм. А до молодих потрібен більш індивідуальний підхід за методикою, по техніці, і уваги, відповідно, теж більше.

- Наша жіноча команда - досить «складний» механізм. У попередніх сезонах старшому тренеру доводилося постійно враховувати думку особистих тренерів спортсменок. Коли Ви приймали  пропозицію повернутися в Україну, наголошували на цей момент? Як будуть прийматися рішення щодо формування складів, розподілу спортсменок за стартовими групам? Чи буде у Вас повна свобода дій?
 
- Ну, по-перше, що стосується «складності» роботи з жіночими командами, то збірна України - не унікальна. (Сміється) У будь-яких індивідуальних видах спорту доводиться враховувати безліч нюансів. І я знаю, що і в Росії, і в Німеччині, і в інших країнах з жіночими командами працювати складніше, ніж з чоловічими.
 
Що стосується свободи дій - звичайно, так. Інакше я б просто не погодився працювати. Це не виключає того, що я готовий спілкуватися з усіма тренерами, отримувати від них інформацію, радитися. Але приймати рішення буду самостійно.
 
- Як Ви плануєте взаємодіяти з Юраєм Санітрою? Чи будете користуватися його досвідом роботи з жіночою командою в попередньому сезоні?
 
- Я дуже поважаю Юрая, ми багато років знайомі, і разом вже працювали в Україні. Звичайно, у кожного фахівця можуть бути свої погляди на різні речі, але я думаю, нам разом працювати буде легко. І звичайно, досвід Юрая по роботі з командою буде дуже корисний.



- Чи узгоджується з Вами список спортсменок, які будуть готуватися в команді А? І те, що сестри Семеренко будуть тренуватися за індивідуальною програмою?
 
- Звичайно, ми попередньо це обговорювали. У мене вже 18-річний тренерський досвід, і я не буду стрибати в басейн, не знаючи його глибини. У нас і в попередній період спільної роботи було хороше взаєморозуміння з президентом федерації, і зараз перед тим, як дати згоду на роботу з командою, ми обговорили список спортсменок, які можуть увійти до першої збірної.
 
Що стосується Віти і Валі, то я дуже радий, що вони повернулися до Григорія Шамрая, який і зробив з них спортсменок, що прийшли до олімпійського чемпіонства. Я дуже поважаю Григорія, і розумію, що повернення дівчат до його системи підготовки піде їм на користь. Досвід сестер Семеренко дуже потрібен нам протягом сезону. Вони вже дуже багато чого досягли, і я вірю, що у Віти і Валі ще є сили, щоб піднятися наверх.

- Настя Меркушина раніше висловлювала сумніви, що робота з Вами пішла їй на користь. Зараз Настя увійшла в команду А. Ви вже спілкувалися з самою спортсменкою, з її особистим тренером Олегом Меркушиним?
 
- По Насті поки є питання. І я не готовий зараз дати точну відповідь, оскільки тільки другий день пройшов з моменту, коли ми домовилися про співпрацю з українською федерацією. Звичайно, Настя результатами минулого сезону повністю заслужила місце в команді А. Але мені ще треба буде поговорити з Олегом (Меркушиним - прим. Є.Т.), щоб обговорити принципи підготовки. Причому треба буде це зробити заздалегідь, щоб розуміти - як вибудовувати програму і взаємодію в передсезонний період. Ми обов'язково зустрінемося і все обговоримо - по телефону це вирішити досить важко. У будь-якому випадку, ми - команда, і всі, хто знаходяться в цьому човні, повинні гребти веслами в одному напрямку.
 
- Ці дев'ять дівчат (сім в команді А плюс Віта і Валя) - «закритий» список претенденток на Олімпіаду? Або, наприклад, Ольга Абрамова або Надія Бєлкіна в разі успішних виступів взимку теж зможуть претендувати на олімпійську путівку?
 
- Двері в команду відкриті для кожної спортсменки. У нас буде команда Б, і для мене немає ніяких проблем в тому, щоб запросити одну або іншу спортсменку на Кубок світу. Виступати будуть найсильніші. До того ж, протягом сезону для підготовки до Олімпіади дівчата можуть пропускати якісь етапи, і нам потрібна буде ротація. І взагалі, хоча я і відповідаю за першу команду, в моїх інтересах підняти рівень жіночого біатлону в цілому, щоб вибір спортсменок був якомога більшим. Так, як це було в попередньому олімпійському циклі, коли у нас і на Кубку IBU було чимало подіумів.
 
Як ми говоримо в Словенії - це солодкі проблеми. Чим більша конкуренція, тим краще, і місце в команді нікому заздалегідь не гарантоване. Може Юля, Олена і Даша за підсумками попереднього сезону можуть бути більш спокійні, але і їм, і іншим дівчатам треба буде доводити право на потрапляння до складу. Команда - це живий організм. І прогрес тут можливий тільки через конкуренцію і бажання.

- Перед початком сезону Ви плануєте робити спільний збір з командою Б, щоб там вже визначати представництво на Кубку світу і Кубку IBU?
 
- Так було завжди, і в майбутньому сезоні я не планую змінювати цю практику. Ми зазвичай робили такий відбір в Шушені під час Відкриття сезону. Там зазвичай є можливість стартувати більшій кількості спортсменів, і це оптимальний варіант для проведення такого відбору. Зараз на фоні обмежень у зв'язку з ковідом, поки не ясно - чи зможемо ми провести збори саме в Шушені, але в будь-якому випадку якесь контрольне тренування в якості відбору для команд А і Б організуємо.
 
- Минулий сезон вийшов дуже важким, тому що команда не була вільна у виборі місць підготовки і не провела достатньої кількості гірських зборів. Чи реально буде організувати зараз збори для збірної України в тій же Поклюці?
 
- У цьому відношенні нам залишається тільки сподіватися на те, що з 1 травня можливості переміщення в Європі будуть більш простими. Треба бути оптимістами, і звичайно ми будемо планувати збори на тій висоті, яка необхідна. Але на даний момент щось конкретне сказати важко. У тій же Словенії зараз локдаун 10 днів, і якісь варіанти можна починати розглядати тільки після 12 квітня, якщо обмеження будуть зняті.



- Урош, ну і в кінці. Чи можна сказати, що робота в Україні в цьому сезоні - челендж для Вас? Адже знову - азіатська Олімпіада, і після невдачі в Пхенчхані потрібен реванш...
 
- По-перше, ми всі сподіваємося, що ця Олімпіада відбудеться. (Сміється) Тому що по тій ситуації, яка була минулої зими, ніякої Олімпіади в Китаї пройти не могло. По-друге, в мій попередній період роботи з українською командою у нас було чимало хороших результатів. І відсутність успіху на Олімпійських іграх залишає відчуття недомовленості. Так, тоді відразу три спортсменки захворіли в Казахстані, і через це не змогли підійти до Олімпіади в кращих кондиціях. Але від нас очікували хороші результати, і після невдалого виступу я тоді пішов у відставку, тому що так було чесно. І оскільки не вдалося виконати все, що було задумано, я відчуваю, що залишився в боргу перед Україною.

- За яких умов Ви можете продовжити роботу з українською командою і після Пекіну? Або контракт вже зараз передбачає термін більше, ніж один рік?
 
- Ми про це говорили з Володимиром Михайловичем. Звичайно, як ви правильно сказали, це - челендж в олімпійський сезон. Але приходити на один рік не має сенсу, тому що повністю реалізувати себе в роботі з командою за такий термін не можна. Тренери, як правило, розраховують на олімпійський цикл. Але зараз про це говорити рано: всі думки в даний момент - про підготовку до Пекіну.
 
- Урош, спасибі велике за таку ґрунтовну розмову! Напевно багато питань вболівальників нині отримали відповіді. Бажаємо вам, щоб в майбутньому сезоні все задумане в роботі з командою вдалося реалізувати!
 
- Велике дякую! І привіт всім уболівальникам! Я знаю, що ми іноді можемо їх сильно розлютити, але будемо намагатися робити все, щоб моментів, коли зможемо їх радувати, було набагато більше.
 
Спілкувався Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 138)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2021-04-01 21:23
 # 31  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Маю сумніви, що Урошу за одне міжсезоння вдасться щось суттєво покращити у команді. Мало часу залишається до Олімпіади.
Але в будь-якому разі, я вітаю його повернення. Сподіваюсь, що Урош тепер буде не слабаком, а жорсткішим, накшталт Санітри. Він має зробити висновки зі своєї попередньої роботи в Україні.
2021-04-01 21:35
 # 32  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
но кажется это было продумано еще заранее, что Уроша вернут после окончания контракта.
2 Вадим96
Многим так кажется. И ваше использовали очень даже к месту. Права была Марго: тот некрасивый момент с "увольнением в прямом эфире", инициированный Брынзаком, был явно не недоразумением, а продуманной акцией. Юрай оказался единственным, кто не был в курсе всех раскладов, и имеет полное право чувствовать себя теперь сыгранным втемную, этакой разменной монетой в чужой игре. Со стороны видится, что, как реалист по жизни и просто хороший человек, словацкий специалист не стал таить обид, принял случившееся как мужик и спокойно отступил на прежние позиции, но видимость на то и видимость, что многое остается под поверхностью. Никто не знает, что у него в действительности на душе и как это скажется на дальнейшем сотрудничестве - что с Урошем, что с Брынзаком, что с командой.

Может быть, я слишком мнителен и чересчур драматизирую?.. Что же, буду только рад, если так.
2021-04-01 21:55
 # 33  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
при ньому Іра і Настя почали на КС пeрспeктивно бігати, а потім Урош пішов і всe заглохло.
2 соловейко (Київ)
Реально, зміна поколінь назрівала (частково, як мінімум) після ОІ-18. Але раптом виявилося, що якщо закінчать Віта, Валя і Олена, то команда взагалі перестане існувати.
Настя ще донедавна всім розповідала, як їх "угробив" Урош, що відтепер вона довіряє лише татові. А Іра взагалі хотіла закінчувати кар"єру.
2021-04-01 21:57
 # 34  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Танці на граблях - наш улюблений вид спорту.
2021-04-01 22:01
 # 35  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 phanтом
Да согласен с Вами, как-то обидно стало за Санитру, взяли подменным пока у Уроша контракт, ну надо было или обсудить это как-то, а то добровольцев не нашли на тот момент возглавить гарем видимо, отечественным тренерам доверить не захотели - ну некрасиво же, Юрай ведь мог сосредоточиться на ребятах и заниматься делом. Ну в общем есть осадок, но Санитра в любом случае доведет дело до ОИ, потому что все эти достижения Димы, Артема, Богдана, Антона - по большей мере его заслуга, теперь хочется увидеть еще лучше результатов, а там будем видеть.
Хотя и Блашко он вывел на новый уровень, и Катю мог бы - обидно, если он решился взять их серьезно в работу, как и молодых ребят, и вот так все случилось(
2021-04-01 22:16
 # 36  NY (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Меркушину не брать в сборную вообще.
Санта- Барбара с ее участием уже утомила.
Дайте ей одну гонку индивидуальную на ОИ и пусть дальше тренируется с папа.
За Уроша рад, что он вернулся думаю Лена и Юля выстрелят в пару гонок на ОИ.
За сестёр смутные сомнения, что они смогут вернуться на свой топ уровень.
2021-04-01 22:37
 # 37  Mayaf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо за такое развёрнутое интервью.
Желаю нашим спортсменам и тренерам больших успехов в подготовке к Олимпийскому сезону. В отличие от некоторых, у меня почему-то появилась надежда, что всё получится.
2021-04-01 23:46
 # 38  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана

А чому ви впевнені в тому, що саме Урош зможе якісно провести зміну поколінь в команді? Один раз він вже цю задачу провалив.

Не часто погоджуюся з вами, але тут згоден, попередню олімпіаду команда з тріском провалила. Звичайно всіх обставин ми не знаємо, але співати дифирамби Урошу явно зарано.
2021-04-01 23:48
 # 39  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 NY

Меркушину не брать в сборную вообще.
Санта- Барбара с ее участием уже утомила.
Дайте ей одну гонку индивидуальную на ОИ и пусть дальше тренируется с папа.


Главная цель любого сезона нашей команды - медали на главном старте сезона (ГС). В 2022 - ГС - это ОИ.
Предположу, что Настя Меркушина, ну просто в силу своей генетики, хоть после тренировкам Санитры, хоть после тренировок Пихлера, хоть лучшего норвежского/французского/немецкого тренера
- все равно не побежит ногами, как Экхофф. Тем более - все старты сезона КМ

Мы понимаем, что с нашей фармой у наших нет практически шансов феерить весь сезон.
Это возможно только для развитых в биатлонном смысле стран. С другими средствами восстановления (в т.ч. фармакологии) и уровнем материально-технического обеспечения.

Хейтерам Насти Меркушиной хочу еще раз процитировать слова Брынзака: "Звичайно, весь сезон ми не можемо перебувати в такій формі, тому що ми набагато відстаємо від наших спортсменів у фармакологічній підтримці, у відновлювальних засобах. Ми не знаємо що відбувається із терапевтичними довідками, із астмою (прим. у суперників), адже щоб бігти весь сезон на такому рівні дійсно потрібно спеціальне харчування чи дуже хороше відновлення, а також спортивну медицину та науку на високому рівні. У цьому ми, звичайно, відстаємо."

По решению главных тренеров последних 5 лет сборной Украины, Настя завоевывала место на ГС сезона и в ЭГ последних 4 ЧМ (2017, 2019,2020,2021) вместе с еще 3 нашими лучшими (для ЭГ) сборницами - становилась призером ЧМ.

В ЭГ ГС должны бежать лучшие (именно в ЭГ !) 4 участницы.
Все просто.
Попадет Настя в ЭГ на ОИ-2022 - так тому и быть.
Проиграет кому-то конкуренцию - аналогично - пусть победит сильнейший.
Без конкуренции - только застой и стагнация.
2021-04-01 23:51
 # 40  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хороше, змістовне інтерв'ю, Тільки, здається, "вуха й надалі будуть махати ослом". Якщо прецедент з Меркушиною станеться, усе повільно поповзе вниз. Ті ж сестри (котрим делікатно вказали на двері), розцінять це, як однакові з ними умови, і, мабуть, будуть праві. А лобі у них достатнє, щоб протягти на ОІ.
2021-04-02 00:04
 # 41  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
#22

А чому ви впевнені в тому, що саме Урош зможе якісно провести зміну поколінь в команді? Один раз він вже цю задачу провалив.

К сожалению, мы часто наблюдаем ситуацию что наша история непредсказуема. На черное - сказать белое - и наоборот.

Вспоминаем историю и ОИ-2018.

4 года работы (2014-2018) всей биатлонной вертикали страны (со всеми тренерами на местах, их зарплатами, премиями и т.п.) Валя своей ночной истерикой пустила под откос (в том числе усилия Брынзака) - когда после ее ночной выходки наутро 2 человека зашли в ЭГ на штрафной круг) - и что?

Пишут, что Валя после извинилась. Слезы умиления от ее извинений прямо меня распирают.

Я вот уверен, что завалила нам ЭГ ОИ-2018 именно Валя.
Не Урош.
2021-04-02 01:25
 # 42  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Главное,чтоб грабли вилами не стали.Если этого не будет,можна считать относительным успехом
2021-04-02 08:56
 # 43  АнастасияЮ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 M.P.
А вы опять полоскать грязное белье?
А я уверена, что в той эстафете должна была бежать Валя. Нет смысла опять поднимать эту тему, всё равно у всех есть своя чёткая позиция, которая уже не изменится.
2021-04-02 08:56
 # 44  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Танці на граблях - наш улюблений вид спорту.
под музыку "Танец с граблями" Хачатуряна неплохо смотрится :)
Почему-то вспомнился пропуск Джимой спринта, чтобы лучше подготовиться к масс-старту.
А еще Аня в прошлое пришествие Уроша набрала 5 кг.
2021-04-02 09:01
 # 45  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bell-air
А еще Аня в прошлое пришествие Уроша набрала 5 кг.
Прям вижу, как Урош закармливает Аню гамбургерами: "Ешь, деточка, чемпионкой станешь..." ))
Тот эпизод стал следствием неопытности Ани. Ей не было еще и 20-ти, и, конечно, слышать свой организм на тот момент она не умела.
2021-04-02 09:07
 # 46  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 АнастасияЮ
Да меня вообще умиляет мнение этого эксперта, как она могла завалить эстафету, у нас же не юниорки вроде бежали - которых можно поломать морально на раз-два в силу своей неопытности и молодости, спортсменки все профессиональные. Вот уже не первый раз этот заученный текст читаю, большего бреда ещё не слышал.
2021-04-02 09:10
 # 47  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
То уже миф, понятно. Просто картинки из памяти. Вот музыка:
https://youtu.be/VUQ2FqudhNQ
2021-04-02 09:18
 # 48  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ми набагато відстаємо від наших спортсменів у фармакологічній підтримці
фраза бессмысленная, это опечатка или оговорка, но все ее дружно цитируют, видимо, не читая.
2021-04-02 09:24
 # 49  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 АнастасияЮ

А вы опять полоскать грязное белье?

Нападки на Уроша начал это не я, я лишь ответил на перекладывания ответственности с больной головы на здоровую.

Урош в 2018 году (как и Санитра в 2021 году) - не увидел Валю в составе ЭГ на ГС.
История повторяется.
В биатлоне во всех сборных множество примеров, которые доказывают, что ЭГ с ее повышенной ответственностью, не всегда должны бежать участники, имеющие лучшие результаты в личных стартах.

Вы уверены, что "по спортивному принципу" (то есть по результату в личных гонках) - в состав той эстафеты должна была попасть Валя.
Я, как и Велепец на ОИ-2018 (впрочем, как и Санитра на ЧМ 2021 - когда нам до золота не хватило менее 10 сек) - так не считаю.

Религия, как и вера - не лечится. Оставайтесь при своей вере.
2021-04-02 09:32
 # 50  соловейко (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
А як могла себе почувати на гонці Віта, якщо вона пів ночі Валю заспокоювала. В такому випадку втома і емоції здевальвують будь який професіоналізм - фізіологія.
2021-04-02 10:57
 # 51  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А як могла себе почувати на гонці Віта, якщо вона пів ночі Валю заспокоювала. В такому випадку втома і емоції здевальвують будь який професіоналізм - фізіологія.
2 соловейко (Київ)
Добре, тоді прошу, дайте відповідь на таке питання. Якщо Віта перед естафетою була змучена, бо щаспокоювала Валю, де феєричні етапи від Юлі, Насті і Іри? Щось я сумніваюся, що вони всі там зібралися коло ліжка, на якому плакала Валя. А вони на трасі виглядали так само непереконливо, це якщо старанно добирати слова.

І друге питання. Дє феєричні результаті від Насті, Олени, Ірини і Юлі в інших гонках? Стрільба "не шла", западання по швидкості - катастрофічне.

Ірина Меркушина, бачачи, до чого йде, терміново побігла давати в Україні інтерв"ю, в якому розповідала, що "Олег має мало досвіду на такому рівні, в усьому винен Урош!". Хоча протягом успішного сезону Настя розповідала всім, що тренує її тато, а Урош там - лише за консультанта.
Юля, яка відмовилася бігти зв"язку заради масстарту, в який не відібралася...
"Контрольне тренування", щоб "за спортивним принципом" відібрати склад естафети, на яке запросили лише вибраних...
Це все теж - Валя?

Я розумію, що хейтерам Валі її зрив на руку. Тепер можна буде за нього зачепитися і десять років списувати всі невдачі своїх улюблениць. Але, об"єктивно, до естафети були гонки. І в цих гонках ВСІ виглядали однаково непереконливо (щоб не сказати беспорадно).


2021-04-02 11:05
 # 52  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Да в этом и проблема, стрельбу можно списать на психологию, а вот что делать с ходом, которого не было у наших - не понятно)
Валя у нас пожизненно за все эстафеты ответственная, и где закрывала с 3 допов, и где на круг заходила, и даже где не бежала)
У Вали не простой характер, как и у всей нашей женской команды, но вот эти гениальные умозаключения экспертов меня режут без ножа, сколько она эстафет завалила хоть бы проанализировали, и сравнили с остальными девочками
2021-04-02 11:13
 # 53  соловейко (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Скажу так, коли один закатує істерику нічого доброго іншим очікувати не слід, бо емоції передаються на всіх і їх важко опанувати. У повсякденному житті така поведінка звичне явище для замкнутих колективів.
2021-04-02 11:26
 # 54  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Я когда-то специально села, нарисовала шахматку и внесла все результаты за все годы всех девочек и кто и сколько заходил на круги, допатроны и т.д. Так вот процент грехов получился плюс/минус одинаковым, у Вали буквально на процент хуже Виты, у Юли и Лены меньше эстафет, что уж говорить про Иру и Настю.
В Корее три человека заболело перед гонками,мы не знаем всю картину, но очевидно, что в ЭГ отобрали лучших, а то, что нервы у всех шалили - было очевидно, плюс девочки реально верили, что могут снова повторить успех Сочи, а это уже было нереально исходя из обстоятельств перед ОИ. Плюс Валина истерика стала спусковым крючком: помои вылились на Иру, потом начались мерзкие слухи о Юле, уход ее из команды, желание закончить весь этот базар. Не бывает спортсменов без характера - вопрос ведь не только в нем, но еще и в человеческих качествах, а о них мы очень мало знаем, а вернее не знаем почти совсем.
2021-04-02 11:28
 # 55  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Скажу так, коли один закатує істерику нічого доброго іншим очікувати не слід, бо емоції передаються на всіх і їх важко опанувати. У повсякденному житті така поведінка звичне явище для замкнутих колективів.
2 соловейко (Київ)
Ви не відповіли на поставлене питання, відписавшись загальними фразами.

Повторюю, ДЕ результати в попередніх гонках?
І як щодо інших наведених мною прикладів?

Якщо ви і далі будете делікатно ігнорувати факти, які не пасують до обраної вами теорії, нам надалі говорити ні про що. Бо тоді це буде не дискусія, а безглузда витрата часу.

Я бачу, що ВСЯ команда була в абсолютно розібраному стані. Задовго до естафети, хто міг, кинулися прикривати свою... своє стратегічне місце.
Ви ж мені надалі торочите про передостаннб гонку ОІ.

Якщо вас почитати, то вся жіноча команда по приїзду до Кореї впала в сплячку і опам"яталасья в ніч перед естафетою. Якщо вся справа в емоціях, що заважало бігти і стріляти решту робочих днів? А може, нема чого на дзеркало скаржитися, якщо команда не готова?
2021-04-02 11:40
 # 56  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

В Корее три человека заболело перед гонками,мы не знаем всю картину, но очевидно, что в ЭГ отобрали лучших
2 Noname
Мне, например, не очевидно. Как не очевиден и отброр на последний ЧМ или на эстафету в нем. Но это все - лирика и дела давно минувших дней.

Мне просто интересно, вы одобряете действия Уроша как руководителя? Весь этот псевдоотбор на ЭГ или "Григорий, скажи Вале..."?
2021-04-02 12:34
 # 57  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Раз тут повернулись до ОІ-2018 та шукають крайнього, то моя думка така, самий крайній ТШ, бо до тих злосщасних ОІ підвели команду в розібраному стані, як фізично так і морально. Коли саме це почалось- невідомо. Звичайно дівчата були злі на всіх і вся, пахали, пахали, а на виході пшииииик.Ми не можемо знати, який би результат був із Валею в складі( можна склад тасувати, із 5ти спортсменок як захочеш). Чи сильно вплинула Валентинина істерика? Можливо відсотків на 10-15 вплинула, все інше- погана фізуха дівчат. Так,я на Валю за ту істерику була зла( могла тоді щось і написати, як кажуть в серцях), але її попередні заслуги перекрили це. Бо досі перед очима сезон 14/15 у виконанні Валі. І тут зразу випливають недостатні можливості для відновлення. А зараз, надіюсь, що всі "огріхи" які були перед ОІ-2018 будуть враховані всіма дійовими особами.
2021-04-02 12:43
 # 58  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Все началось с того злощасного сбора в Казахстане,где трое переболели,но мы узнали это только потом,особенно про Валю....незадолго до ОИ)Ну и 6 человек на 4 места,кто-то бы все равно был недоволен.Посмотрим,как Урош даст кому и сколько бежать на ОИ-2022
2021-04-02 12:43
 # 59  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
моя думка така, самий крайній ТШ,
2 Люба Львів
Це той випадок, коли я з вами на 100% згодна.
2021-04-02 12:44
 # 60  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Все началось с того злощасного сбора в Казахстане,
2 Дмитрий Дудкин
Дима, а у ребят тогда что было? Их же не было в Казахстане?

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (18)
    ЧУ-2024. Результати гонок з масовим стартом (4)
    ЧУ-2024. Результати естафет (10)
    ЧУ-2024. Результати жіночого спринту (21)
    ЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (9)
    ЧУ-2024. Результати жіночої гонки переслідування (16)
    ЧУ-2024. Результати чоловічої гонки переслідування (11)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті