Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2022-01-22 17:17 |

Антхольц-2022. Результати жіночої эстафети



Естафетна гонка у жінок на сьомому етапі Кубка світу в Италия Антхольці стала останньою пристрілкою напередодні старту Олімпійських Ігор. Але насправді навряд чи змогла дати багато корисної інформації тренерам – аж надто лотерейною виявилася вітрова обстановка на вогневому рубежі. Прапорці, що показують силу і напрям вітру, розривалися в різних напрямах – навіть часом на сусідніх стрілкових коридорах.
 
Тому рука не підніметься кинути камінь у спортсменок за промахи у цій гонці. Навпаки, варто похвалити Валентину Семернко, що стартувала на незвичному для себе першому етапі, за самоконтроль на лежці, де вона зуміла уникнути штрафних кіл, закривши всі мішені запасними патронами. Стійку Валя взагалі пройшла безпомилково і передала естафету десятою з цілком «робочими» 40 секундами відставання від лідера – команди Білорусі, в якій відмінний перший етап провела Дінара Алімбекова. А ось, наприклад, від четвертої позиції Україну відокремлювало менше 20 секунд.

https://cdn.biathlon.com.ua/uploads/2022/134491.jpg
 
Набагато складніше пройшов перший етап для команд Норвегії та Німеччини. Каролін Кноттен завалила стрільбу, використавши п'ять запасних патронів і до того ж заробивши коло штрафу, фінішувала на етапі 17-ю, а німкеня Анна Вайдель, хоч і обмежилася трьома запасними патронами, поступилася більше хвилини, привівши команду на 16-у позицію.
 
На другому етапі Дар'ї Блашко дістався, мабуть, найскладніший за силою суперниць етап у гонці. Бреза-Буше, Вірер, Рєзцова, Екхофф, Хільдебранд, Лещенко… Перше коло Даша пройшла в одному темпі з білоруською, що лідирувала, і зі стрільбою лежачи під акомпанемент чергового пориву вітру впоралася з одним запасним патроном.
 
Щоправда, починаючи з другого кола Даша почала пристойно поступатися швидкістю. Благо, стійку відпрацювала так само пристойно - з одним запасним, але до фінішу етапу все ж таки перемістилася на 13-те місце з відставанням вже майже півтори хвилини. Лідерство до екватора гонки захопили росіянки, у складі яких Христина Рєзцова зуміла на 25-30 секунд відірватися від групи із чотирьох переслідувачок.

https://cdn.biathlon.com.ua/uploads/2022/134437.jpg
 

Із представництвом нашої команди на третьому етапі виникла ціла детективна історія. Але в результаті на трасу все-таки вийшла Анастасія Меркушина, яка замінила в естафеті Юлію Джиму. Насті, яка пробігла напередодні індивідуальну гонку, об'єктивно було складніше, ніж трьом іншим учасницям команди. Меркушина почала потроху програвати швидкістю вже починаючи з першого кола, але як здорово відпрацювала на стрільбі лежачи! П'ять кулеметних пострілів – і Україна вже виявилася навіть вищою за Білорусь, яка лідирувала по ходу другого кола!
 
А на стійці стався справжній конфуз. Вітер став таким непередбачуваним, що одразу сім команд вирушили після цього рубежу на штрафне коло! На жаль, не уникла цього й українка. Але стріляла Настя досить швидко, а на останньому колі, розлютившись на себе, прискорилася на трасі. І хоча на фініші етапу Меркушина залишилася 12-ю, але відставання від лідерів скоротилося до хвилини!

https://cdn.biathlon.com.ua/uploads/2022/134434.jpg

І взагалі, ситуація у гонці за один тільки рубіж змінилася кардинально! Росіянка, яка лідирувала, Ірина Казакевич, настріляла три (!) кола штрафу і відкотилася за межі призової трійки. А на фініші етапу в квартеті, що лідирував, опинилися... Норвегія і Німеччина! Так-так, саме ті, що перший етап закінчили на 16-17 місцях! Компанію їм склали збірні Чехії та Італії.
 
Четвертого етапу українські вболівальники чекали з особливим нетерпінням, бо ми вперше після паузи на місяць змогли побачити на трасі Олену Білосюк, готовність якої наразі залишалася головною загадкою у збірній. З огляду на таку паузу можна сказати, що етап Олена провела нормально. Трохи підвела стійка, де довелося двічі звернутися за допомогою до запасних патронів. До фінішу наша команда прийшла 11-ю.
 
Розв'язка ж у боротьбі за перемогу вийшла наддраматичною! Після стрільби лежачи на останньому етапі лідерами пішли збірні Чехії та Норвегії, але в одному з віражів Люсія Харватова вилетіла з траси у кювет. Мало того, що поки чешка вибиралася назад на трасу, вона втратила півхвилини, то ще й при падінні забила снігом приціл, який довелося прочищати на рубежі. Після таких пригод повернутися до призової трійки Чехія вже не зуміла.

https://cdn.biathlon.com.ua/uploads/2022/134377.jpg
 
Інгрід Тандреволд, опинившись у гордій самоті, спокійно привела Норвегію до першої в сезоні перемоги, витративши на стрільбу лише один запасний патрон на стійці. На другу позицію знову піднялися росіянки, яких врятувала Уляна Нігматулліна.
 
Бронзова дуель також стала окрасою фінішу. Хоча спочатку здавалося, що Анаїс Бескон спокійно доїде на бронзову позицію, але на останніх сотнях метрів француженку стрімко почала наздоганяти італійка Федеріка Санфіліппо, яка зуміла довести справу до фотофінішу! Ось тільки виявився він на користь збірної Франції.

https://cdn.biathlon.com.ua/uploads/2022/134482.jpg

 
Ну а головним розчаруванням гонки, мабуть, стала Білорусь, якій до старту пророкували якщо не перемогу, то боротьбу за подіум. На жаль, нічого схожого: до фінішу наші північні сусідки прийшли лише на 13-й позиції.
 
У Кубку націй Україна зберегла дев'яте місце. А лідирують у командному заліку француженки, що дуже пристойно випереджають шведок, які йдуть другими, на 227 балів.
 
Завтра етап в Антхольці завершиться естафетою у чоловіків та мас-стартом у жінок.

Естафета. Жінки
1. Норвегия Норвегія (1+10)  1:12:54,1
2. Россия Росія (3+12)  +24,6
3. Франция Франція (0+13) +32,6
4. Италия Італія (0+13)  +32,6
5. США США (0+13)  +50,1
6. Чехия Чехія (0+8)  +59,8
...
11. Украина Україна (1+10)  +1:50,9

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй і залік естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам


Коментарі (Всього: 510)

[ 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ]

2022-01-23 12:10
 # 481  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я как свидетель секты Хвостенко, могу сказать, что после ухода основы, все концентрация будет на одном спортсмене, вот кого назначат на эту роль... Вопрос...
Пока вижу только развитие в попытках снимать "пенки" с того что есть, а надо уже взбивать сметану)
Если 8 лет кричали о подготовке смены и на выходе - 0, то может сделать не один шаг, а 2, а лучше 3 шага. Да, лет 8-10 мы будем в дерьме, но потом повалят ландыши)
Спортсенок их-за поребрика не предлагать, лично я вижу это как тупиковый вариант и жизнь это подтверждает.
2022-01-23 12:18
 # 482  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Люди не понимают,как нам "повезло" с золотым поколением",теперь нужно свыкнуться с ролью середняков,с отдельными проблесками на ГС,если это так можна назвать.Мне кажется люди хотят видеть биатлонистов,способных целый сезон отбегать на хорошем уровне,а не только быть хорошо подготовленными к ГС.Но опять же встаёт вопрос,о финансировании,Минспорте,приоритетах и результатах...
2022-01-23 12:23
 # 483   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
портсенок их-за поребрика не предлагать, лично я вижу это как тупиковый вариант и жизнь это подтверждает.
Золотые слова.Как ни тяжело,а надо искать резервы среди своих и воспитывать из них хороших спортсменов.Но, ведь ,все не так просто-финансы ,база и т.д.
2022-01-23 12:25
 # 484  Fan_of_biathlon (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Я тебе больше скажу - надо еще, чтобы появились девушки, которые способностями и трудолюбием, да и физическими кондициями, были бы сравнимы с "сочинским чудом"... Много ли сейчас детей вообще идет в спорт, вынеся за скобки футбол и теннис? Так в биатлон сейчас, я думаю, приходит в 5, а может, и в 10 раз меньше детей, чем 20-30 лет назад... Есть ли статистика, кстати, может, в Минспорта или НОКе, кто видел, подскажИте!
2022-01-23 12:26
 # 485  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Іван Ягло-Кандиболоцький
ну по сути легионеры тянут тоже на себя немало финансов, результатов правда желаемых не приносят, по этому наверное все же нужно заниматься воспитанием своих
2022-01-23 12:31
 # 486  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ir-ma
Дозвольте дещо прояснити. У Вас, за місцем роботи, віковий стан працівників впливає на кількость виходів на роботу для виконання професійних обов'язків?
2 Alex don, дякую Вам за інформацію, яка розкрила відверту маніпуляцію думкою відвідувачів даного сайту окремими її учасниками відносно кількістного виконання професійних обов'язків нашими біатлоністками.
2022-01-23 12:32
 # 487  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мне кажется люди хотят видеть биатлонистов,способных целый сезон отбегать на хорошем уровне,а не только быть хорошо подготовленными к ГС.
2 Дмитрий Дудкин
Вимагати від інших те чого сам неспроможний зробити - це аморально. Настав час змінювати впершу чергу себе і свої бажання.
2022-01-23 12:36
 # 488  Julie May (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я дуже сподіваюся, що біатлонна база в Буковелі дасть свої плоди через енні роки. Оскільки це потенційно гірський регіон, є багато дітей у ближніх селах, яких треба чимось заняти і які мають можливість займатися (наскільки я розумію, на самому курорті є школи з лиж, сноуборду, може відродиться Ворохтянська спортивна лижна школа). Це буде важлива інвестиція у регіон, можливо, це також і надія на дитячий порт на нормальному рівні.
2022-01-23 12:45
 # 489  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Старт старту рознь. По сложности трассы (не просто так стадионы проходят прверку и им присваевается категория), по напряжению, по уровню соперников... Вы, я так понимаю, смешали в одну кучу старты на КМ, старты на КИБУ, старты на ЧУ...
2 Оксана
1) Учитывались только официальные международные старты.
2) Трассы Мартелло, Риднау, Раубичи, Шушен, Отепяя вполне категорийные, это подтверждает, что в этом году Отепяя в календаре КМ, Раубичи планируются.
3) Только КМ, ОИ, ЧМ
Юля - 122, Настя - 107, Лена - 86, Валя - 81.
4) Только главные старты
Настя и Юля - 22, Лена 14, Валя - 12.

В принципе ничего не изменилось, роль Юли, как лидера, и не оспаривалась.


2022-01-23 12:51
 # 490  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Спортсенок их-за поребрика не предлагать, лично я вижу это как тупиковый вариант и жизнь это подтверждает.
Может просто стать профессиональными закупщиками? В России полно никому не нужных молодых спортсменов в возрасте лет 16-ти, которые особо не засветились и далеко от административного биатлонного ресурса. Их можно просматривать десятками и отбирать профпригодных. Но для этого необходимо быть профи в этом деле. Этот вариант выглядит более выгодным с точки зрения расходов на биатлон, чем поднимать свою биатлонную школу.

В принципе, нет смысла выращивать черешню и абрикосы в Якутии, а в Украине налаживать разведение пингвинов.
2022-01-23 12:58
 # 491  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Іван Ягло-Кандиболоцький
.Как ни тяжело,а надо искать резервы среди своих и воспитывать из них хороших спортсменов.
Не хотілося встрявати у цю полеміку, але, просто хочеться запитати - а навіщо усе це? Вище громадянин "жаркой, солнечной" Австралії уже запитував про це. Лижний спорт в Україні ніколи не був, і ніколи не буде масовим (окрім катання з гірок). А біатлон, апріорі, не масовий, складний і дорогий вид спорту. На сьогодні, це забаганка Бринзака, така ж, як "Шахтар" Ахметова, чи кінний спорт Онищенка. Уже зараз наша збірна (дійсно - збірна), це, по суті - клуб, у Молдови і Румунії, однозначно - клуби. І тенденція ця буде рости, якщо IBU хоче розвиватися. Десятки біатлоністів у Росії і Норвегії, це рівень середняків КН, а вони позбавлені можливості міжнародних стартів.
Тому категорично відкидати "натуралізацію" не варто.
2022-01-23 13:00
 # 492  ir-ma (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
У Вас, за місцем роботи, віковий стан працівників впливає на кількость виходів на роботу для виконання професійних обов'язків?
Я не займаюсь професійним спортом, у мене на работі люді можуть робити свою роботу до 50-60 років, а може і довше, чого не скажешь про професійних спортсменів. Це так, до вашого відома, хоч знаю, що справа марна.
за інформацію, яка розкрила відверту маніпуляцію думкою відвідувачів даного сайту окремими її учасниками відносно кількістного виконання професійних обов'язків нашими біатлоністками.
Ну, а це просто сміх, ви що цього не знали, як же ви слідкуєте за біатлоном?
2022-01-23 13:01
 # 493  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Может просто стать профессиональными закупщиками? В России полно никому не нужных молодых спортсменов в возрасте лет 16-ти, которые особо не засветились и далеко от административного биатлонного ресурса.
2 lionbiathlon
Ага, точно....в Бразилии футболистов, в Канаде хоккеистов, корейцев в шорт-трек, японцев с поляками в прыжки с трамплина, англичан в велоспорт...а наши пусть груши околачивают и черешню растят...
и будет нам Щастя...
2022-01-23 13:03
 # 494  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Все хорошо в меру.
Беларусь вполне довольна Кручинкиными, Молдова - Стремоус (уже 40-я в тотале), Румыния - Ушкиной, Бельгия - Клодом.
Все же убить зимний спорт до основания - не совсем верное решение.
ДЮСШ Чернигова, Сумм, других северных областей и Карпат - это и персонал, и база.
2022-01-23 13:05
 # 495  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
А навіщо така біатлонна збірна? Якщо на рівні клубів гроші бізнесу зрозуміло а національна команда із легіонерів на державному фінансування це дивно. Може от тоді набрати бразильців по 15-17 років і виростите збірну із футболу. Ну якщо 1-2 змінили громадянство ок а коли масово це вже зовсім не то.
2022-01-23 13:05
 # 496  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
Все хорошо в меру.
Ну разумеется с сохранением некоторых пропорций.
2022-01-23 13:06
 # 497  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вимагати від інших те чого сам неспроможний зробити - це аморально. Настав час змінювати впершу чергу себе і свої бажання.
2 татусь
О! То ви з тих щасливчиків, що можуть собі дозволити якісно працювати тільки частину часу?
Я минулого року, стосовно одного цікавого інтерв"ю, питала, чи багато з дописувачів сайту можуть собі дозволити какий люксус: з"явитися на роботі після відпустки, сказати: "Відпустка пішла не за планом, щось я не почуваю себе в стані повноцінно працювати" і поїхати далі набирати форму для нового робочого року.
Тоді ніхто не признався :-)))

Для мене, взагалі-то, завжди було очевидним, що якщо берешся виконувати якусь працю, то її треба виконувати якісно увесь робочий період, а не два тижні на рік, перед перед приходом перевірки.
У нас на роботі, правда, є дівчина, яка в силу своїхо обливостей не може працювати на повний день. Вона виходить тільки на "підсилення" команди (можна сказати, на ГС). Але вона і працює по контракту на 1/3 робочого дня, а не числиться в штаті як повноцінна "бойова одиниця вищої кваліфікації"
2022-01-23 13:07
 # 498  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Ага, точно....в Бразилии футболистов, в Канаде хоккеистов, корейцев в шорт-трек, японцев с поляками в прыжки с трамплина, англичан в велоспорт...а наши пусть груши околачивают и черешню растят..
Ну это в экономике уже давно сформулировали. Да вроде это и просто понятно.
Чем спорт отличается?
2022-01-23 13:08
 # 499  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Ну якщо 1-2 змінили громадянство ок а коли масово це вже зовсім не то.
Разумеется. Ну я не могу здесь страницы исписывать про пропорции и т.д.
2022-01-23 13:09
 # 500   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Вы совсем лишены патриотизма)))
2022-01-23 13:09
 # 501  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
а наши пусть груши околачивают и черешню растят...
Пусть занимаются украинскими видами спорта.
2022-01-23 13:13
 # 502  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Для мене, взагалі-то, завжди було очевидним, що якщо берешся виконувати якусь працю, то її треба виконувати якісно увесь робочий період, а не два тижні на рік, перед перед приходом перевірки.
2 Оксана
Вы же прекрасно знаете особенности спортивной работы, что есть узкий пик формы (3-4 дня), есть широкий (10-12 дней), есть текущая работа, которая существенно ниже уровня пиков (особенно при нашем уровне фармы, медицинского обеспечения). Поэтому 2 недели в году на пике - это абсолютная норма в наших условиях, если мы хотим конкурентоспособности на ГС....
2022-01-23 13:17
 # 503   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
2 Sergey Ko
Можно все.Можно и президента откуда то пригласить.Вон,есть же желающий)))
2022-01-23 13:18
 # 504  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
не пойму откуда вы берете "Сумы" с двумя "м" вечно, эта ошибка характерна чаще всего харьковчанам))
2022-01-23 13:34
 # 505  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Це буде важлива інвестиція у регіон, можливо, це також і надія на дитячий порт на нормальному рівні.
2 Julie May
если я правильно помню, то Буковельский комплекс строится на земле, которую Ставленник Коломойского передал в АРЕНДУ под комплекс. так что там потом может быть, что угодно. Если ошибаюсь, исправьте
2022-01-23 13:34
 # 506  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вы же прекрасно знаете особенности спортивной работы, что есть узкий пик формы (3-4 дня), есть широкий (10-12 дней), есть текущая работа, которая существенно ниже уровня пиков (особенно при нашем уровне фармы, медицинского обеспечения). Поэтому 2 недели в году на пике - это абсолютная норма в наших условиях, если мы хотим конкурентоспособности на ГС....
Хорошо, тогда давайте перестанем играться в "спортивный принцип" и сразу заявим, что у нас есть "топовые атлетки для ГС" - Настя и Ира, которым места гарантированы, даже если они туда поедут ползком. Они с лета готовятся весь сезон, чтобы "блеснуть" на ГС.
И есть "отбыватели номера", которые получают зарплату за выступления на КМ, на ГС они не претендуют, ибо не для того их в команду брали. Потому что сейчас ситуация выглядит именно так.

Вы поймите, я не требую от наших медали на каждом старте. "Качественно" - для меня это значит, в меру своих возможностей. Давайте, я приведу пример по мужчинам, потому что по женской команде слишком много уже эмоций у всех, чтобы воспринимать реальность адекватно.
Богдан Цымбал имеет свой PB - 18 место в КМ.
Если он выдает гонку на ГС, где достигает топ-15, мы все понимаем, что он выдал гонку на пике формы и радуемся.
Если по сезону Боглан выдает гонку в топ-40, гонку в топ-30, и одну - как-попало, я понимаю, что он качественно отработал этап.
Если на каком-то этапе проихошел срыв и итогом стало 78-90-е место, никто не говорит, что это - круто. Называем вещи своими именами. Произошел срыв, что-то не срослось.

Но не может быть, что весь сезон - "не срослось" и только две-три гонки - "пик формы".
2022-01-23 14:33
 # 507  Julie May (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Lissa (Киев)
Не можу точно сказати, Ви праві, однак про відновлення лижних шкіл давно говорять. Цього року року не була там, не можу сказати, яка там ситуація.
2022-01-23 19:36
 # 508  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ir-ma
Шановна, панянко 2 ir-ma..Я задав Вам конкретне запитання. Виходячи із Вашої відповіді, наштовхули мене на домисл, що Ви були неуважні на початку навчання в початковій школі, де повинні були навчити як відповідати на запитиння.
як же ви слідкуєте за біатлоном?
На любительському рівні: шаную те, що було, аналізую те, що відбулось та стараюся змоделювати перспективу.
.ви що цього не знали
Навіть не заморочувався над тим. Мені цікаво як спортсмен виконав поставлені перед ним завдання на сезон (підготовка і виступ на ГС сезону). Все інше для спеціалістів( статистика, плани, шляхи реалізації і т. д.) При нагальній потребі можна знайти ці дані, або допоможуть добрі люди, щоб використати як аргумент в дискусії.
Ну, а це просто сміх
Є припущення, що здоровий і щирий сміх продовжує тривалість життя людини. Якщо мені це вдалося як радий.
2022-01-23 20:08
 # 509  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
quote]То ви з тих щасливчиків, що можуть собі дозволити якісно працювати тільки частину часу?
2 Оксана
Якщо Ви працюєте 24 години відповідно і винагородження у Вас більші. Тільки на рахунок Вашої якості у мене закрадаються сумніви.
Для мене, взагалі-то, завжди було очевидним, що якщо берешся виконувати якусь працю, то її треба виконувати якісно увесь робочий період, а не два тижні на рік, перед перед приходом перевірки.
Погоджуюсь абсолютно із маленьким уточненням: у кожної професії є своя специфіка і індивідуальні можливості. Про те головне завдання ніхто не відміняв.
Вона виходить тільки на "підсилення" команди (можна сказати, на ГС). Але вона і працює по контракту на 1/3 робочого дня, а не числиться в штаті як повноцінна "бойова одиниця вищої кваліфікації"
Для бойовї одиниці вищої кваліфікації на почаку сезону складається і затверджується відповідний план для реалізації поставленого завдання. В цей план протягом його виконання можуть вноситись певні зміни для досягнення поставленої кінцевої мети (в біатлоні - це вихід на пік своїх можливостей у час проведення ГС сезону.) Це якісний показник професійності наставника і програми підготовки. В програмі повинен бути присутній часовий вимір її реалізації для нарахування погодинної оплати праці як підлеглого так і наставника.
2022-01-24 00:10
 # 510  gunnar1976 (Київ / Дармштадт, Німеччина) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon:
Насколько серьезно Вы занимались? Какие у Вас успехи?
С 13 лет в лыжах, с 14 в биатлоне, хватило на 1.5 года. :) Вопрос даже не в нагрузках - было понятно, что во взрослом биатлоне с такими показателями делать нечего. Разве что антропометрические данные как у УЭБа ;)))

Этого хватило, чтобы понять, как обстоит дело внутри, а не "глядя снаружи".

Насколько Украина подходит для этого дела?
Настолько же, насколько и куда более бедная Беларусь, а также "малые" страны - Словакия, Словения, Румыния... И спонсоры у нас бывают жирнее ;)

с какой целью активно развивать биатлон в Украине?
Потому что в свое время были крутые результаты - раз. Второе - есть доморощенные тренеры. Третье - база есть и надеюсь, что доведут до ума. Четвертое - пока это чуть ли не единственный зимний вид спорта, где мы можем быть конкурентоспособными. И самый популярный!

[ 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті