Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   13:24
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2014-03-28 10:57 |

Состав участников Гонки чемпионов 2014


5 апреля в Москве пройдет традиционная Гонка чемпионов. Напомним, что в этой гонке не обязательно участие и мужчин и женщин из одной страны, спортсмены здесь сами выбирают себе пару. Состав участников будет следующим:

Мужчины
1.  Евгений Устюгов
2.  Антон Шипулин
3.  Мартен Фуркад
4.  Эмиль Свендсен
5.  Доминик Ландертингер
6.  Яков Фак
7.  Бьорн Ферри
8.  Симон Фуркад
9.  Симон Шемпп
10. Онджей Моравец
Женщины
1.  Ольга Зайцева
2.  Ольга Вилухина
3.  Тура Бергер
4.  Дарья Домрачева
5.  Мари Дорэн Абер
6.  Кайса Макаряйнен
7.  Габриэла Соукалова
8.  Валя Семеренко
9.  Вита Семеренко
10. Селина Гаспарин


Коментарі (Всього: 336)

[ 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12 ]

2014-03-30 13:16
 # 241  Donchanin (Волгодонск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 navigator1
У Семеренок нет имиджа "бандеровцев"

я думаю как минимум у 80% украинцев нет такого имиджа :)
2014-03-30 14:54
 # 242  Руслан (Коломия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Люди перестаньте. Послухати вас - з одного боку, наші повинні бойкотувати все, що пов'язано Росією, з іншого - спорт поза політикою, і спортсмени повинні бути поза політикою і не зважати на те, що відбувається в міждержавних відносинах. Але істина - вона завжди посередині. Так, не можна себе ставити в позицію "моя хата скраю", але й не слід говорити про те, що, мовляв - "Росія наш ворог". Позиція Кремля - це ще не позиція всіх росіян. Знаю, що в багатьох українців є друзі по ту сторону, як і в багатьох росіян - по цю. Сестри Семеренко - одні із таких людей, і вони опинилися в дуже складній ситуації. Впевнений, що вони є справжніми патріотками своєї країни (згадайте, як їм свого часу пропонували російське громадянство - і вони відмовилися), а в Росію вони їдуть не тому, що підтримують чи не підтримують ту чи іншу політичну позицію, а тому, - що хочуть захищати честь нашої країни в цей нелегкий для всіх нас час (ну - і підзаробити трішки, чого ж приховувати). Я категорично проти того, що сталося в Криму, і вважаю дії Російської федерації злочином світового масштабу, але я буду всім серцем підтримувати наших сестричок Семеренко на цих змаганнях, адже їм зараз анітрохи не легше, ніж іншим українцям. В цей важкий для всіх нас час треба підтримувати одне одного, особливо наших спортсменів, які представлять свою країну на міжнародних змаганнях. Це моя позиція. Дякую за увагу...
2014-03-30 15:03
 # 243  Максим 1999 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Прочитал большенство комментов.... лично я не буду писать свое мнения по этому поводу, но в любом случае болеть за девченок я думаю будут все! Единственное что очень напрягает, это отношения к Лене! Всем понятно что Лена сейчас ушла в политику, и вполне предсказуемо она выражает свое мнения по всем этим вопросам! Вспомните хотя бы сколько она нам радости подарила, так что ждем её возращения!
П.С. а когда там будут соревнования на приз губернотора Тюменской обл.?
2014-03-30 15:24
 # 244  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Che Guevara
Ходили слухи что росссийскую зборную хотят не допустить к участию к ЧМ.

только "за", наконец позориться перестанут))
2014-03-30 17:55
 # 245  inpark (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У Семеренок нет имиджа "бандеровцев"

я думаю как минимум у 80% украинцев нет такого имиджа :)

--
В Украине нет такого понятия. Его придумали российские политики, для разных там страшилок. Есть - патриотизм. И таких, на самом деле процентов 80.
2014-03-30 19:01
 # 246  христя (Глобине) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
сестри Семеренко молодці, правильно роблять що їдуть на гонку чемпіонів, хоч грошей зароблять, бо з нашими політиками не факт що отримають призові за олімпіаду. А Путін і Кремль - це не вся Росія, і росіяни в більшості, я думаю, проти того що творить їх Путін. А нашим спортсменам треба заробляти собі на прожиття. Бажаю сестрам забрати собі найбільші призові (щоб росіянам менше дісталось)))))))) ), бажаю перемоги. Вибачте що з політикою (трішки ) але без неї зараз, мабуть, нікуди, в мене навіть дитина якій 9 років питає - чому Росія на нас напала? так що вибачайте.
2014-03-30 19:14
 # 247  inpark (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 христя
Потрібно вміти бачити далі власного носа...
2014-03-30 19:48
 # 248  христя (Глобине) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 inpark
а до чого тут мій власний ніс???????? чи тепер сестри повинні відмовитись від всіх змагань і сидіти вдома? Їм треба заробляти гроші так як вони вміють, у них чоловіки не депутати і не всунуть їх замміністрами. Так що залиште мій ніс при мені, і самі навчіться бачити далі свого носа і навчіться поважати вибір інших людей. Не всі думають так, як комусь того хочеться, в кожного свої думки і не вам їх міняти.
2014-03-30 20:50
 # 249  ukrainian fan (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Шкода, що такі достойні спортсменки виявились не такими достойними громадянинами своєї країни.....
Підтримую. Моє відношення до них змінилося. Спортсмен ти, чи хтось інший, але людиною треба залишатися...
2014-03-30 20:53
 # 250  ukrainian fan (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну так раз вам теперь Валя и Вита не нужны. Не я первый сказал, что заберем. Вы сами тут говорите, что Валя и Вита потеряли уважение, перестаем за них болеть и т.д. Вот зачем им тогда оставаться выступать за Украину? Ради кого? Ради таких болельщиков? им это надо? Пускай к нам идут.
Думаю, що , мабуть і підуть... Жаль розчаровуватися в людях
2014-03-30 20:54
 # 251  Никуся (Київ - Прилуки, Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 христя
Ну некоторые думают что имеют право решать за всех.Ещё и носы заочно измеряют.Видимо экстрасенсы среди нас есть-).
У меня просьба к админам,срочно нужна новость свежая.После этой новости почти оставили Лену в покое,теперь полощут сестёр.Напишите что Джима замуж выходит-).Нам нужны позитивные эмоции-)
2014-03-30 21:22
 # 252  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
росіяни в більшості, я думаю, проти того що творить їх Путін
По соцопросам около 75% россиян за то, чтобы в Украине началась война и чуть больше половины за то, чтобы расстрелять каждого украинца за "фашизм".

Тоже разочарован таким решением сестер, деньги деньгами, но нужно иметь и честь. Я бы не смог находится в толпе людей, большинство которых желает мне смерти.
2014-03-30 21:25
 # 253  Mellani Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
всегда только читала....на этот раз не могу удержатся..... дайте дорогу украинским молодым спортсменам и спортсменкам!!!!! Терещенко, Доценко, Варвинец, Меркушиной.. и другим!!!!
2014-03-30 21:35
 # 254  Удав Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я бы не смог находится в толпе людей, большинство которых желает мне смерти.
2 Kusko
Вы правда думаете, что большинство людей в России желает вам или Семеренкам смерти? Бред какой-то
2014-03-30 21:38
 # 255  Che Guevara (Сумы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Думаю, що , мабуть і підуть... Жаль розчаровуватися в людях
Нікому в Росії вони зараз не треба,там висока конкуренція і ніхто Валі і Віті там не дасть виступати.Навіть ящо вони будуть показувати найкращі результати. Можуть взяти тільки для того щоб ослабити збірну України.
Посадять на лаву запасних і все... І вони це знають.
Їх місце тільки в збірній України-бажано в складі золотої четвірки .
Але самі розумієте Підгрушна зробила все,щоб знищити цю золоту команду.
Без неї можна обійтись-але самі розумієте рішення Підгрушної це як в боксі удар нижче поясу. Команда після цього удару морально не відновиться.Браво Леночка -ти вже дуже "допомогла " нашій збірній !
2014-03-30 22:07
 # 256  verus1k (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Никуся
У меня просьба к админам,срочно нужна новость свежая.
Пидгрушная: Всю проблематику украинского спорта я знаю изнутри
http://www.sports.ru/biathlon/159001516.html#
,,Первая цель – это отстоять то, что у нас на сегодняшний день есть.,,

И вечный бой, покой нам только снится. Ну-ну .
2014-03-30 22:09
 # 257  nucer (Пушкино) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Терещенко, Доценко, Варвинец, Меркушиной.. и другим!!!!
дык тоже предатели они :(
2014-03-30 22:11
 # 258  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Удав
Разговаривая с россиянами, я в этом просто уверен. Соцопросы показывают реальную ситуацию в России, даже накручивать результаты не надо.
2014-03-30 22:18
 # 259  Surya (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Лично я считаю,что большинство россиян хочет нас спасти от того,что им показывает их ТВ. А оно к сожаленью имеет очень мало общего с независимой журналистикой и очень много с пропагандой в интересах своего государства. По личным впечатлениям в Сочи большинство россиян поддерживало нашу команду, а то что были люди которые нездорово радовались неудачам той же Вали Семеренко на стрельбе лишь подтверждает то, что в семье не без... А то что Валя и Вита поедут в Москву выступят под украинским флагом, дай Бог споют гимн Украины и расскажут хотя бы 50-ти россиянам , что действительно происходит у нас может после этого нас меньше захотят спасать, а больше станут понимать и перестанут слепо верить своему ТВ.
2014-03-30 22:28
 # 260  Удав Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
2 Удав
Разговаривая с россиянами, я в этом просто уверен. Соцопросы показывают реальную ситуацию в России, даже накручивать результаты не надо.

Ни я, ни человек 200-300 моих друзей-знакомых ни вам, ни Семеренкам, ни кому бы то ни было смерти не желаем. И, поверьте, никто не желает, кроме, разве может быть, психически больных людей, кои есть в любой стране.
2014-03-30 22:40
 # 261  Удав Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Surya
Лично я считаю,что большинство россиян хочет нас спасти от того,что им показывает их ТВ. А оно к сожаленью имеет очень мало общего с независимой журналистикой и очень много с пропагандой в интересах своего государства.
Рассказы людей из Севастополя полностью совпадали с тем, что показывало ТВ. Ну да я не об этом. Не хочу дискуссию развивать, просто хочется донести, что никто из адекватных руссикх не ненавидит украинцев.
а то что были люди которые нездорово радовались неудачам той же Вали Семеренко на стрельбе лишь подтверждает то, что в семье не без... Любой болельщик будет радоваться промахам конкурентов, если они соперничают с его спортсменами, но это не мешает ему при этом нежно любить этих соперников вне трассы. Понятно, что если Семеренки будут соперничать с нашими Олями - я буду болеть против них. Но это же не мешает прекрасно к ним относится. И да, то, что они приедут (хотя, видимо, предполагали реакцию некоторых "болельщиков") - это требует определенного мужества и незомбированности. Уж они точно не думают, что в России им желают смерти
2014-03-30 22:55
 # 262  Che Guevara (Сумы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не хочу дискуссию развивать, просто хочется донести, что никто из адекватных руссикх не ненавидит украинцев.
Они только поддерживают окупационную политику этого.... по отношению к братской Украине.Их наверное испортил "квартирный вопрос" Им жить негде)))))))))
А в остальном Вы правы -они хорошие люди.
2014-03-30 23:20
 # 263  Удав Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Che Guevara
Они только поддерживают окупационную политику этого.... по отношению к братской Украине.Их наверное испортил "квартирный вопрос" Им жить негде)))))))))
А в остальном Вы правы -они хорошие люди.

Ну как вам сказать... У нас с вами разные точки зрения на этот вопрос. Но вы ведь не думаете, что я вам хочу смерти? Правда, мне есть где жить, и моим детям, родителям, братьям-сестрам тоже. Возможно, меня не испортил квартирный вопрос?
2014-03-30 23:21
 # 264  r.gross (Считают, что могут творить, что угодно) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зашёл, а здесь одна политика, и так хочеться ответить половине бреду, но воздержусь. Всё-равно не донести
2014-03-30 23:30
 # 265  Удав Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 r.gross
Вы молодец )))
2014-03-30 23:46
 # 266  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Їх місце тільки в збірній України-бажано в складі золотої четвірки .

Судячи з коментарів, в Україні демократії нема. Бо існує явна проблема з прийняттям думки, відмінної від власної.
Стосовно Вашого посту, якщо після всього того бруду, що зараз виливається на голову Семеренок, вони залишаться-таки в збірній України, то це й буде прояв найвищого патріотизму з їх сторони.
А якщо переходити, то Росія - не єдина країна в світі. Думаю, в збірній Булорусі навряд чи засмутилися б через такий перехід. У них якраз є Домрачева, є Скардіно, а двох сильних атлеток для "золотої команди" явно бракує.
Збірна Словакії теж могла б підсилится за рахунок сусідів. Там, окрім Кузьміної, інші дівчата великої конкуренції сестричкам не складуть. У збірній Румуніі завершує виступи єдина конкурентноздатна спортсменка.... останні два варіанти одразу б зняли проблему перебування в Шенгенській зоні і тренувань в країнах Європи... А там, дай їм Боже, після декрету якраз і час карантину б збіг.
Бо Федерація у нас чудова, і команді - супер (не тільки атлетів. але і ТШ, і сервіс. А от як поставитсья до рішення дівчат міністерство... тут у мене питання.
Вся надія на те, що тверезих голів в Україні більше, ніж фанатиків. А також на те, що за рік-два вся ця політична істерія перемелеться, як-то кажуть, мукА буде.


2014-03-30 23:51
 # 267  Богун Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
мої політичні погляди з точки зору північного сусіда (брат у ворот) здадуться бандерівськими, хай там як, мені на це байдуже, не зважаю на серьойзно ... тому, ось що вам скаже бандерівець щодо сестер Семеренко: Дівчата - порвіть їх там всіх, спортивне поле бою - теж поле бою і де як не там показувати, вам - спортсменам, свою спроможність! До звитяги! За Україну!!
2014-03-30 23:59
 # 268  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
про переход куда-то Семеренок наверное все же в шутку было сказано, это уж совсем маловероятный расклад. Не верю чтобы они могли на такое решиться.
2014-03-31 00:16
 # 269  Surya (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Удав

Рассказы людей из Севастополя полностью совпадали с тем, что показывало ТВ. Ну да я не об этом
Я как гражданин Украины и киевлянин у которого в России больше родственников в России чем в Украине ,что события в именно в Киеве российским ТВ точно отображаются не объективно.Любой болельщик будет радоваться промахам конкурентов, если они соперничают с его спортсменами, но это не мешает ему при этом нежно любить этих соперников вне трассы
Любой болельщик будет радоваться промахам конкурентов, если они соперничают с его спортсменами, но это не мешает ему при этом нежно любить этих соперников вне трассы. Мне в Сочи повезло болеть рядом с настоящим болельщиком сборной России,который знает, что можно болеть просто за своих , а не против кого-то и не радоваться неудачам соперников, ну это вопрос опыта и культуры болельщиков, сам не сразу пришел к такой позиции.
Любой болельщик будет радоваться промахам конкурентов, если они соперничают с его спортсменами, но это не мешает ему при этом нежно любить этих соперников вне трассы
Уж они точно не думают, что в России им желают смерти
В этом я уверен. Я вот переживаю,что меня начнут спасать:(
До начала крымских событий я приглашал всех своих знакомых россиян в гости, чтобы они своими глазами увидели ,что у нас происходит. Сейчас сложнее... говорю им, что Путин сделал для объеденения Украины под украинским флагом ,гораздо больше чем все украинские политики, а с россиянами мы готовы дружить, но чтобы понимать друг друга необходимо вместе почиститься например Немировым и перестать говорить штампами.
Валя и Вита заслужили выступать в гонке чемпионов и самостоятельно принимать решение о своем выступлении, и если они считают,что выступая в этом соревновании они делают всё что могут для Украины, то на это они имеют полное право и я буду поддерживать их, потому что они выступают за Украину.
2014-03-31 00:25
 # 270  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Surya
В этом я уверен. Я вот переживаю,что меня начнут спасать:(

все киевляне в этом отношении могут быть стопроцентно спокойны)

[ 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті