Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   23:56
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2016-03-11 09:26 |

ЧС 2016. Стартові склади жіночої естафети


Сьогодні, 11 березня, чемпіонат світу в Норвегия Холменколлені продовжиться жіночою естафетною гонкою. Стан спортсменок на чемпіонаті світу змусив тренерів жіночої збірної піти на експеримент при розстановці учасниць нашої естафети. У зв'язку з виявленими вчора проблемами зі здоров'ям Олени Підгрушної, прийнято рішення поставити Олену на третій етап на випадок, якщо буде потрібна заміна. В якості можливої заміни розглядається Анастасія Меркушина, для якої четвертий етап був би занадто складним. Також стартовий етап естафети побіжить Валя Семеренко.

Словения Урош Велепець – про естафету:
Те, що Валя і Іра будуть бігти перші два етапи, ми так і раніше планували. По-перше Валя добре виступила на першому етапі змішаної естафети. По-друге, їй буде легше бігти в групі, і на коротку дистанцію у неї вистачить сил. Іра добре виступає на цьому чемпіонаті, швидко і точно стріляє. А ходом, думаю, на останньому колі може ще додати.

Настя буде на 3-му етапі або Олена - вирішимо завтра вранці. У Олени вже вдруге таке відбувається - в Канаді і зараз, в персьюті, коли пульс починає стрибати, і їй важко дихати. Подивимося, що скажуть лікарі вранці... Ну і фінішувати буде Юля. Хоч раніше вона і не була фінішером, але на даний момент такий розклад видається нам оптимальним. Юля здатна і добре відстріляти, і показати гідну швидкість.

Оновлення: Стан Олени сьогодні вранці нормальний, тому на 99% в естафеті вона побіжить. Фінальну перевірку проведуть під час прискорень на розминці.

Естафета. Жінки
 (16:30)
1-1. Валя Семеренко
1-2. Ірина Варвинець
1-3. Олена Підгрушна
1-4. Юлія Джима

Повний стартовий лист тут

Текстова онлайн-трансляція SIWIDATA
Заходьте в наш біатлонний чат.
Розклад телетрансляцій на телебаченні доданий на сайті
Посилання на онлайн-трансляції:
Відео на сайті IBU, torrent-tv.ru, Livetv.ru, Eafangames, Євроспорт, UA-ПЕРШИЙ, Матч ТБ 


Коментарі (Всього: 695)

[ 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24 ]

2016-03-11 12:54
 # 511  броня Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Залилишилось поонад три години... Так Підгрушна буде виступати чи ні?
2016-03-11 12:57
 # 512  ritchie (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Критика має бути, але ж обгрунтована... А сидячі за компом - то взагалі легко... Вийди на трасу, пробіжи дистанцію, знайди, врешті, ті мішені, та й ще постріляй влучно... А потім - критикуй... Десь так...
2016-03-11 12:58
 # 513  JonWeyn Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 скоро літо
все) а тепер біжи роби ставку проти України.... ох я посміюсь коли ти програєш....я вірю в наших дівчат
2016-03-11 13:01
 # 514  Hatka88 (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 скоро літо
ви ще про Макарайнен забули на першому етапі, думаю вона з Данклі будуть найшвидші + залежить від стрільби
2016-03-11 13:01
 # 515  скоро літо Цитировать выделенное  Посмотреть профайл


А взагалі, мені не подобається наголос ТШ протягом всього сезону на тихоходках. В команді 5 тихоходок, і одна Підгрушна, здатна бути фінішером. В команді має бути як мініму 2 бігунки. Тобто, якщо з Лєною щось стається, друга більш-менш вдало може її замінити. А що робить ТШ? Весь сезон награє Підгрушну як фінішера. Ніби йому невідомо, що будь-коли можуть виникнути фарсмажорні випадки, як от зараз. І тш опинився у розбитого корита, мусячи ставити на четвертий етап відверту тихоходку. Мені імпонує чеський ТШ, який чередував Віткову і Сукалову в якості фінішерок. Дуже сподіваюсь, що нині вони вистрілять, хоча, як вже писав, не вірю.
Найбыльше інтригує виступ Іри, серед наших, а решта більш-менш зрозуміло, що покажуть.
2016-03-11 13:02
 # 516  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чтобы подавать искы в престижные суды, нужно иметь много денег на адвокатов. Это затея не для бедных и бюджетников. Легко сказать, подавать в суд :)
2 Arctic
Я не говорю про "престижный" суд. Я говорю про суд по месту жительства :-) У наших девочек - вид на жительство в Норвегии. То есть, с точки зрения чиновников ЕС, они на данный момент проживают в Норвегии. Вот там и подавать.
Потому что игнор постановления суда одной из стран ЕС может обернуться для предприятия из другой страны ЕС большими проблемами. А вот игнор постановления украинского суда не оборачивается никакими проблемами даже для среднего украинского чиновника местного уровня (хотя, казалось бы, человек за игнор законов своей страны должен автоматом вылетать с госслужбы).

Другое дело, я с тудом представляю себе, КАК можно доказать факт прекращения приема препарата вовремя. Ты им под нос исследования, что выводится не три недели, а полгода... А они тебе: "А не надо было ночью под одеялом таблетки жрать". Здесь хороший юрист мог бы создать прецедент, потянуть исследования независимых медиков, поднять шум... а потом согласиться на мировую с откупными :-)
2016-03-11 13:04
 # 517  скоро літо Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ви ще про Макарайнен забули на першому етапі, думаю вона з Данклі будуть найшвидші + залежить від стрільби
2 Hatka88
Вона берегтиме сили на масстарт. Та й щось не памятую, коли востаннє у Кайси було бажання рвати і метати. А от Сьюзан, в міксті хизанулась)
2016-03-11 13:05
 # 518  remark (Червоноград) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tisato
Все виглядає по-боєвому і стан принципово не відрізняється від наших попередніх успішних стартів. Додатковими тиском можуть бути 1-й стартовий номер(все ж не так часто трапляється) і підвищене очікування від "громадськості" успіху. Але дівчата та ТШ професіонали - справляться.
До-речі про перший номер, давно хотів написати, що неодноразово зауважував наскільки впевнено заїжджають наші на стрільбу якраз на перші номери. Думаю тут з психологією все гаразд.
2016-03-11 13:06
 # 519  Hatka88 (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 скоро літо
Хотілося, щоб до наступного сезону Бондар набагато краще навчилася стріляти і вже могла бути повноправно в основній команді. Вірю, що ця спортсменка зможе добитися великих висот, за умови великого бажання і праці. Нойнер також погано стріляла, а коли зі стрільбою стало добре - рівних їй не було.
2016-03-11 13:08
 # 520  скоро літо Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
все) а тепер біжи роби ставку проти України.... ох я посміюсь коли ти програєш....
2 JonWeyn
не займаюсь ставками.
добре що ви вірите, віра це добре, але реальні чинники вагоміші за віру.
2016-03-11 13:08
 # 521  alisok (Сумы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как приятно читать адекватные комменты адекватных болельщиков.

Девчонки, родненькие, удачи вам!
2016-03-11 13:08
 # 522  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І тш опинився у розбитого корита, мусячи ставити на четвертий етап відверту тихоходку.
2 скоро літо
А посмотреть профайлы, чтобы увидеть, что Юля и Лена на ЧМ одинаковы по скорости слабо? Правда, проще говномет включить и ручки потирать?
2016-03-11 13:10
 # 523  Truth (Москва) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 скоро літо

Вот не пойму, Вы русский коверкаете своим ником или украинский?
2016-03-11 13:13
 # 524  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У меня сегодня хорошие предчувствие на гонку))))думаю все будет нормально
2016-03-11 13:13
 # 525  ooooooukraine!!! (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Боязно, как-то. Я бы не стал рисковать здоровьем и жизнью человека ради развлекалова болельщиков, пусть и большого их количества.
а почему вы этого не говорили перед стартом ЧМ, перед смешкой, спринтом, пасьютом ИГ, а?? тренеры ставили, и я не видел от вас что здоровье важнее. А перед ИГ вышло вью Пидгрушной про то что у нее мононуклеоз, почему перед ИГ вы этого не говорили?? Бредни... Не была б здорова - то не поставили бы, или там изверги работают?? чес-слово... Есть "всепропальщики", тут появилась 2 категория "невыставляйтепоздоровью"... И заранее "жалеют" спортсменов, не зная об их состоянии.
2016-03-11 13:14
 # 526  Alex (Чернівці) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
:)) справжні "експерти" не дивлятся на результати гонок і статистику, вони все відчувають 3м оком.
ну навіщо йому статистика якшо у нього звязк з космосом? він тупо знае і все і ніяк ти його не переконаєш
2016-03-11 13:16
 # 527  JonWeyn Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 скоро літо
які чинники??? сумніви тільки трішки у Валі(але я вірю що її на 3 кола вистачить) і дай бог здоров'я Лене.... а з приводу Юлі я думаю ви сильно помиляєтесь
2016-03-11 13:16
 # 528  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 alisok
Это точно) поддерживаю!
Удачи!)))
2016-03-11 13:17
 # 529  ooooooukraine!!! (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 UP
У спринті Юля програла Олені всього 2 секунди ходом, тому трагедії в заміні етапів нема жодної. Якщо Валя не втратить мотивації на своєму етапі (вірю, що вона, як і всі, викладеться на 100%), то шанс на медаль є, і дуже непоганий.
Добре, що Олена здорова, але в будь-якому випадку здоров'я -найважливіше, і ризикувати можливим завершенням кар'єри через одну гонку однозначно не варто.

Ой-ойой, мягко говоря лукавите... Какие там секунды, Лена- прирожденный, всеми признанный финишёр, которая не отдала финишный круг Лауре Дальмаер!! и Юля, ни разу не бежавшая ни разу на 4 этапе КМ... И вправду какая разница?(( Зачем это вранье самому себе?? Самоуспокоение?
2016-03-11 13:18
 # 530  скоро літо Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хотілося, щоб до наступного сезону Бондар набагато краще навчилася стріляти і вже могла бути повноправно в основній команді. Вірю, що ця спортсменка зможе добитися великих висот, за умови великого бажанняі праці. Нойнер також погано стріляла, а коли зі стрільбою стало добре - рівних їй не було.
2 Hatka88
стосовно Бондар. я вже сумніваюсь, що у неї ще залишилось бажання і натхнення. 3 роки підряд просидіти запасною даються взнаки, повірте.якщо вона не залишить біатлон у міжсезоння, і якщо наступного сезону її не дадуть можливості повний сезон провести на кс, то на ній можна ставити крапку остаточно
а шкода, бо дивлясь далі, на підході знову ж таки самі тихоходки: Меркушина, Журавок, Кручова, Тісєєва. Далі дивитись нема сенсу, бо занадто юні і все може статись. У мене одне сподівання на Іру, що вона зможе розвинути швидкість, якщо ні - матимемо фінішера аля Хвостенко після Підгрушної. В цьому контексті, мене дивує недалекоглядність ТШ, який не поставив фінішером Іру з прицілом на ОІ. Треба ж колись їй здобувати досвід! Бо в світлі останніх подій, схоже, розраховувати на Підгрушну в Сеулі не варто. Ну, але подивимось, може одужає.
2016-03-11 13:19
 # 531  ritchie (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Скажу как говорят у нас в хоккее: "Верим в команду!" Удачи нашим умничкам! Все должно быть хорошо!
2016-03-11 13:24
 # 532  скоро літо Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А посмотреть профайлы, чтобы увидеть, что Юля и Лена на ЧМ одинаковы по скорости слабо? Правда, проще говномет включить и ручки потирать?
2 скоро літо
Ви берете і оцінюєте останні гонки, коли Олена є, наразі, хворою. Така оцінка є безглуздою. По сезону, у швидкості з Оленою нема рівних.
І взагалі, у фінішера має бути швидкість саме на останньому колі, ось що має значення. Яка у Юлі швидкість на останньому колі, знають всі, окрім вас однієї.
2016-03-11 13:27
 # 533  zahar77 (Козятин) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И заранее "жалеют" спортсменов, не зная об их состоянии.
2 ooooooukraine!!!
Это не жалость. Это разум говорит. Это говорят люди, которые в жизни столкнулись с этим, наверное. Я так точно. И сейчас расплачиваюсь за то, что лет 20 назад махнул рукой на свои проблемы. Не стоят медали того, чтобы срывать здоровье. Да очень хочется, чтобы наши были сильнее всех. Но не во вред. Верю в победу.
2016-03-11 13:27
 # 534  FanFCVolyn (Луцк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Весело іноді зайти в коменти, і почитати людей, які абсолютно не розбираються, але беруться на повному серйозі критикувати тренерський штаб, і давати йому вказівки).
2016-03-11 13:28
 # 535  Василь - Вінниця Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну вперед!!! З Вами Бог і Україна!!!
2016-03-11 13:29
 # 536  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 скоро літо
Мені імпонує чеський ТШ, який чередував Віткову і Сукалову в якості фінішерок.
Да, можно чередовать, когда в эстафетную команду по спортивному принципу входят две (или больше) очень быстрых биатлонистки. Но ради этого ослаблять всю команду, искусственно вводя ненадежного в стрельбе спортсмена...
У нас так было в начале сезона, когда еще Ира была на КИБУ: в эстафетах выступала Оля Абрамова, и это закончилось нервами и обещанием президента не ставить ее в эстафеты до конца сезона. Ну... потом и не только в эстафеты.
Кстати, в том, чтобы наигрывать на последнем этапе одного спортсмена ,если в нем уверен, нет ничего плохого. Запоребрики уже не первый сезон делают ставку на Шипулина - и вполне оправданно. У женской Норвегии трехлетней давности сложно было представить на финише кого-то, кроме Туры Бергер - и она принесла им немало наград именно своим последним кругом, как у нас сейчас Лена.

Так что, не надо пытаться быть умнее тренерского штаба - у Вас все равно не получится :)))
2016-03-11 13:30
 # 537  UP (Прага) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 скоро літо
В найкращому разі вона прийде до фінішу п’ятою. Якщо норвежки та росіянки мазатимуть небагато то 6-8 місце. Це найреальніше наше місце на нині. Якщо повезе – будемо вище. Якщо ні – в районі десятого. Ну а золото розіграють між собою Дальмаєр та Дорен. В стабільний виступ норвежок, італійок та чешок, необхідний для перемоги, не вірю.
Навіть за результатами на ЧС я не бачу, за рахунок чого при бойовому (!), хай і не в оптимальній формі, нашому складі ми маємо пропустити вперед ще когось, крім німкень і французок, за однакових показників у стрільбі.
2016-03-11 13:31
 # 538  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Весело іноді зайти в коменти, і почитати людей, які абсолютно не розбираються, але беруться на повному серйозі критикувати тренерський штаб, і давати йому вказівки).

Більше того, вони краще за саму Олену знають - що і як робити, в сенсі стартувати чи ні.
Краще б сходили до церкви та свічку поставили, щоби все було гаразд зі здоров*ям дівчат.
2016-03-11 13:33
 # 539  ooooooukraine!!! (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 zahar77
Это не жалость. Это разум говорит. Это говорят люди, которые в жизни столкнулись с этим, наверное. Я так точно. И сейчас расплачиваюсь за то, что лет 20 назад махнул рукой на свои проблемы. Не стоят медали того, чтобы срывать здоровье. Да очень хочется, чтобы наши были сильнее всех. Но не во вред. Верю в победу.
То есть Елена по вашему тупая?? Такая глупенькая молодая девчюля?? Которая, в свою очередь, не может оценить свое состояние, включая подсказки врача, или её насильно выпихивают на трассу?
2016-03-11 13:36
 # 540  скоро літо Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
які чинники??? сумніви тільки трішки у Валі(але я вірю що її на 3 кола вистачить) і дай бог здоров'я Лене.... а з приводу Юлі я думаю ви сильно помиляєтесь
2 JonWeyn
багато чинників. наприклад, той, що у нас сьогодні фінішер тихохід.
той, що дівчата бігтимуть на незвичних для себе етапах. той, що форма у всіх наразі, не на висотіЮ, протягом ЧС ніхто так і не спромігяс заїхати у умовні квіти. плюс значні коливання у виступах Валі. ну і побоювання щодо Олени - скоріше за все, рвати вона не буде, і правильно робитиме.
та й Юля не надихає на оптимізм після Нового року у звязку зі здоровям.
мєамо, таким чином, 3 непередбачливі етапи. єдина Іра надійна, за неї спокійно.

[ 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (4)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
    День народження Віталія Мандзина! (8)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики