Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   23:56
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2016-12-11 20:07 |

IBU розслідуватиме дані з доповіді Макларена


Міжнародний союз біатлоністів створить робочу групу з розслідування даних, наведених в доповіді Річарда Макларена. До неї увійдуть юристи та анти-допінгові експерти.

Нагадаємо, що в п'ятницю в Лондоні була представлена друга частина доповіді про масштабну програму з підміни позитивних допінг-проб з боку Росії. На жаль, торкнуться вони і біатлону. Результат нашого невеликого розслідування на підставі наданих доказів можна прочитати за цим посиланням (коментар 134).


Коментарі (Всього: 163)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2016-12-11 20:20
 # 1  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
http://biathloncoat.jimdo.com/biathlon-austriacup-%C3%B6m/ergebnisse-aktuelle-saison/
Результаты наших юниоров и резерва, на соревнования в Австрии
2016-12-11 22:19
 # 2  Максим 1999 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Ого сколько народу в Австрии сидит)
2016-12-11 23:26
 # 3  Lion Killer (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тут невеличке розслідування:
http://www.sports.ru/tribuna/blogs/allresp/1129327.html

З біатлонної команди стероїди вживали 4 спрортсмени (згідно статті):
""""
Биатлон – 4 человека
A0983 – Ольга Зайцева (серебро, эстафета)
А0944 – Ольга Вилухина (2 серебра, спринт и эстафета)
А0714 – Яна Романова (серебро, эстафета)
А0856 – ?
""""
2016-12-11 23:38
 # 4  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Новость в том же ключе
"У США вимагають виключити Росію з МОК через масовіть допінгу"
http://www.champion.com.ua/olympic-games/2016/12/11/672779/
2016-12-11 23:42
 # 5  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У США вимагають виключити Росію з МОК через масовіть допінгу
Такие новости вообще нет смысла вешать, это же глупо, просто пустое место забивают на сайте.
2016-12-11 23:54
 # 6  Lion Killer (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спортсменів-тренерів, які не мають стосунку до допінг-помпування, шкода, кара не повинна їх чіпати.

Але, масштаби мельдоній-скандалу вражають мою небідну ніби уяву, за це повинні понести покарання в 1у чергу начальніка різного рангу, а не рядові спортсмени.
2016-12-12 00:22
 # 7  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lion Killer
Ви про що на хвильку? масштаби мельдоній-скандалу вражають мою небідну ніби уяву, за це повинні понести покарання в 1у чергу начальніка різного рангу, а не рядові спортсмени
о_0 Ви й досі продовжуєте вважати мельдоній допінгом, бо це сказала вЕлична ВАДА?
Ндик давайте карайте всіх, хто 30 років без жодної (як мінімум задокументованої) шкоди для організму (в тому числі в цивільній медицині) приймав чисто підтримуючий препарат.
Мене теж не забудьте! Я от теж маю намір його попити трохи ду-у-уже рекомендують і цивільні лікарі теж.
Старію, серце підтримати тре))))
Думаю десь мільйонів з 10-ть як мінімум будете карати і це лише в Україні))))
2016-12-12 00:58
 # 8  Lion Killer (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
залежить в яких цілях його приймати і в якій дозі. та й для чого підмінювати пробірки з результатами аналізів? Тут не в мельдонії чи кокаїні чи шо там було справа.
п.с. Вам здоров,я :)
2016-12-12 01:11
 # 9  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lion Killer
Нє, ну ви ж не мішайте грішне з праведним і...скажімо так... природну сіль з нескафе))))
Мєльдоній жодного стосунку до підміни пробірок не мав і зараз не має.
Звісно держсистема, а схоже вона підтверджена має бути покарана.
Але ж з мельдонієм це зовсім інший шкандаль, і щодо правоти в ньому ВАДА от у мене особисто ду-у-у-уже великі сумніви (але це вже сто раз обговорювали))). Я трохи здивувався. реакції, де Ви пов'язали масштаби шкандалю саме з мєльдонієм і закликали карати :)))) Та то такЕ)))
п.с. Вам здоров,я :)
Дякую на доброму слові. І Вам так само:)
2016-12-12 01:20
 # 10  Lion Killer (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
просто розумієте, якщо б це були одиничні випадки як в нас з Абрамовою і ще там декіьлка легкоатлетів то ок...
А коли на його вживанні підовили десятки спортсменів в десятках виду спорту - Ви хочете сказати, що в них усіх проблеми з серцем...?)
2016-12-12 01:34
 # 11  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lion Killer
що в них усіх проблеми з серцем...?)
Звичайно! А в кого нема тре шоб і не було.
ВелИкі , особливо пікові нагрузки потребують допомоги.
І мета ВАДА яка задекларована? Почитайте. ЗАХИСТ СПОРТСМЕНА.
Якщо мельдоній не викликав за 30 років всілякої страшної побочноїї фігні, він допінг, чи препарат, який стоїть на захисті.
От в чому все питання. Ів цьому тре спокійно розбиратися. Згадайте історію з Хвостиком, якщо пам'ятаєте, отой її страшнИй допінг, який знайшли, дуже скоро вивели з переліку заборонених. А теж гарячі голови допінгісткою називали.
Імхо, систему роботи ВАДА міняти тре і повертати її до першоначального змісту. Захисту спортсмена..
Але повторюся це вже сто раз обговорювали
Добраніч.
2016-12-12 01:46
 # 12  Lion Killer (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ну я ж Вам говорю, що якби це був одиничний випадок - Абрамова-Хвостенко. Ок. А так це все виглядає дуже підозрізло - особливо проаналізувавши інтерв,ю головних фігурантів (як от Шарапова) :

"Я допустила огромную ошибку, подвела моих фанатов и весь спорт, которым я занималась с четырех лет и который я очень люблю. Я понимаю возможные последствия, но не хочу завершать карьеру..."

Тут визнання повноцінне прийому допінгу, а не "я пила краплі від серця тд тп".

Треба розрізняти коли людина приймала це в профілактичних чи лікувальних цілях, а коли це робилося для покращення спортивних результатів, Інша справа як це зробити.

І дивно (принаймні для мене), якщо все так невинно, чому більшість спортсменів-тренерів-чиновників навіть не намагаються оскаржити дискваліфікації.

Дякую за дискусію, добраніч

2016-12-12 08:37
 # 13  tisato (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Глазиріна все ж в складі команди на етап в Нове-Мєсто http://biathlonrus.com/main/2016/56562/
2016-12-12 09:08
 # 14  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tisato
Сразу исключить её из состава - значит ПРИЗНАТЬСЯ. А они признаваться НЕ УМЕЮТ.
На 3 этапе эстафет нет, каждый бежит на свой результат и на очки в КН. Многим не рискуют поэтому включили в состав.
А может посчитали, что с 2014 года уже прошло 2 года - как раз срок дисквала.
2016-12-12 09:08
 # 15  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Глазиріна все ж в складі команди на етап в Нове-Мєсто
Не хотят пока открыто признавать вину, то есть у них выбора нет. Может даже надеются что еще как-то пронесет - но это вряд ли.
После НГ Глазырина скорее всего "заболеет", либо внезапно соскучится по ребенку / потеряет веру в себя (типа, хотела быть в топ 10, но "не шмогла").
Согласен с Губерниевым - Кайшеву они зря не берут в Нове Место, горы горами конечно, но после таких решений и тем более на фоне успеха Меркушиной мотивация сильно пострадает.
2016-12-12 09:30
 # 16  Скиф (Евпатория) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Поэтому-то все эти персонажи - Зайцева, Вилухина, Романова и разбежались после Олимпиады. Там давняя система в России - тут можно вспомнить как упал их средний уровень за последние несколько лет после допинг-скандалов, и как Слепцова вдруг резко "потеряла" скорость, как медленная Ахатова в нужный момент начинала бегать как Уши Дизль, и ту Олимпиаду в Турине , когда Пылеву поймали, а остальные глядели стеклянными глазами после эстафеты и даже не радовались, сделав 2 промаха на всю команду. Про почётную допингёршу Юрьеву вообще молчу.
2016-12-12 10:11
 # 17  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Згадайте історію з Хвостиком, якщо пам'ятаєте, отой її страшнИй допінг, який знайшли, дуже скоро вивели з переліку заборонених

Это Вы сами придумали? Гляньте список запрещенных препаратов на досуге, прежде чем лозунги писать. Эфедрин, найденный у Хвостенко, до сих пор допинг. Выпьет кто такую же микстуру сейчас - будет дисквал.

Мельдоний - также допинг и прием его запрещен. Есть правила, все их должны выполнять. Ведь не выходят на бокс с бейсбольной битой.
2016-12-12 10:53
 # 18  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Надєюсь розслєдованія нє затянєтса на год! і ми уж скора услишем хфамілії!

Жалка Катюшу Шумшілову:( відємо она уж фсьо поняла і докативаєт кар'єру! Тєпєрь прійдьотса болєть за Анастасью Загорайко ну іль Дашку Блататуху)))
2016-12-12 11:28
 # 19  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Прелесно)))), я дивлюся кидатися лозунгами мають право лише шанувальники ВАДА. Всім іншим це категорично заборонено.
2 Grog
Ух, уїли ви мене своєю бітою, ух уїли :)))))
Тільки в мене лом за спиною завалявся :))))))
Кажете техзавдання мені почитати?))))
А давайте разом :)))))
Оксана Хвостенко: через месяц после моей дисквалификации запрет на препараты (!) за которые меня наказали, был отменен.
https://www.championat.com/other/news-2387147-khvostenko-v-sluchae-abramovoj-jeto-ne-doping-a-metod-lechenija.html
Ща ви скажете допінгистка допінгистку покриває! :)))))
Не рекомендую! Таким ввічливим після цього не буду.
Відкрийте краще не лише вікіпедію, а й інші джерела того часу, як воно все було, якщо тільки-тільки за біатлон глорити почали))))).
Вью до речі гарне, і писАлося до того, як з'ясувалося, якою організацією понт і організацією фейк виявилася Ваша люба ВАДА, яка не удосужилася перевірити строки виводу.
Ніхто не має права щось забороняти і когось карати до поки особисто не з'ясував обставини і нюанси.
А вже захищати практику жираф-большой ему видней (с), ва-а-а-аще остання справа.
Баобабом в наступному житті народитися можна.
----
2 Lion Killer
А от з Вами із задоволенням побалакаю.
так це все виглядає дуже підозрізло - особливо проаналізувавши інтерв,ю головних фігурантів (як от Шарапова) :
"Я допустила огромную ошибку, подвела моих фанатов и весь спорт, которым я занималась с четырех лет и который я очень люблю. Я понимаю возможные последствия, но не хочу завершать карьеру..."

В цьому вью, Маша вибачалася в першу чергу за те, імхо, що порушила саме те, за що і я захищати не буду як би СУЧАсну ВАДА не любив))))).
В тому що приймала коли ВЖЕ була заборона.
Тут справді є порушення правил. Заборонили, мо і по-дебільному. Але якщо вже заборонили - тре виконувати. Мо відмінять колись :)))))))))
Тож ви знову трохи мух з котлєтами змішали., не в обіду.
А щодо массовості, ндик аскорбінку теж всі приймають))))
Але це ду-у-у-уже складна тема.
Ми її і справді докладно в гілках мєльонієвих обговорювали.
Знову починати не хочу, а то бачите вже ВАДАлюби набігли (ну була б вона дівчиною - зрозумів би, слова не сказав) але захищати організацію, яка окрім того добра, яке ніхто не обговорює, іноді і долі людям ламає. Саме тоді коли вона не права і на піку позора - ну-У-У-У незнаю. Жена Цезаря вне подозрений (с) виходить.
А це не мій принцип.
І щось пояснювати цим людям безперспективно, (орднунгісти - дуже потужна секта)))))
Сподіваюся Ви до них не відноситися.
Дякую за дискусію
І Вам теж.
2016-12-12 12:33
 # 20  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Skamandr
"Может даже надеются что еще как-то пронесет "
Вот если бы действительно "пронесло" то за одно освободились бы от всего лишнего.
2016-12-12 12:38
 # 21  DedushkaGrga (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А вот за Зайцеву обидно, если правда.
2016-12-12 12:54
 # 22  tisato (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
DedushkaGrga
А вот за Зайцеву обидно, если правда

Якщо найпесимістичніші прогнози підтвердяться, то чого тут шкодувати - вона людина доросла і повинна відповідати за свої поступки; навряд це вона могла робити під дулом пістолета чи іншого непереборного примусу.
2016-12-12 12:57
 # 23  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
за Зайцеву обидно, если правда.
думаю, было так:
1. был поставлен госзаказ на определенное кол-во медалей, включая золото во всех эстафетах (смешанку обломал Гараничев, женскую - наша сборная)
2. ясно было, что Зайцева уже по возрасту не потянет все гонки на максимуме
3. ей мягко намекнули, что надо держать коктейль под языком, а язык за зубами
2016-12-12 13:08
 # 24  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tisato

А мне совсем не жалко. Я сразу вспоминаю нашу победную гонку на ОИ 2014 и как нас тепло поздравляли норвежки, а никто из россиянок (и в том числе Зайцева) даже не подошёл и не поздравил. Они всегда на нас смотрели свысока ( ну. разве что, исключение составят Катя Юрлова и Вилухина).
А Света Слепцова всегда пренебрежительно говорила о наших спортсменках.
А ведь это запоминается и помнится.
2016-12-12 13:10
 # 25  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ребята,я что-то не очень понимаю этот момент..
Предположим,что Глазырина фигурирует в докладе Макларена и это было причиной ее отсутствия в эстафете...А как же ее присутствие на послед. этапах? Нормально?
Или ,как тут уже говорилось,она свои 2 года дисквалификации уже получила(типа с 2014)) и теперь может продолжать свои выступления?
2016-12-12 13:12
 # 26  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ребята,я что-то не очень понимаю этот момент.. Предположим,что Глазырина фигурирует в докладе Макларена и это было причиной ее отсутствия в эстафете...А как же ее присутствие на послед. этапах? Нормально?
Да тут никто не знает, что оно и как. Подождем результатов работы экспертной группы IBU. Может тренеров сверху шуганули, мол нельзя ее ставить на важную гонку для кубка наций, пока не разберемся, что там к чему в докладе.
2016-12-12 13:17
 # 27  Vova91 (Україна, Трускавець) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
навряд це вона могла робити під дулом пістолета чи іншого непереборного примусу.
Це Росія, - можливо все.

А можна взагалі піти далі і згадати, як розвивалися події в естафеті))) Німкеня "сломала ружьё", французка Лор-Брюне впала на першому етапі ледь жива...

Частину фаворитів просто відпрацювали))) НЕ інакше як план ФСБ)
2016-12-12 13:23
 # 28  isiasniperson (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А мне совсем не жалко. Я сразу вспоминаю нашу победную гонку на ОИ 2014 и как нас тепло поздравляли норвежки, а никто из россиянок (и в том числе Зайцева) даже не подошёл и не поздравил. Они всегда на нас смотрели свысока ( ну. разве что, исключение составят Катя Юрлова и Вилухина). А Света Слепцова всегда пренебрежительно говорила о наших спортсменках. А ведь это запоминается и помнится.

Абсолютно согласен.
2016-12-12 13:24
 # 29  tisato (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Vova91

напишіть, що ви пожартували , а з такою логікою можемо далеко зайти, що потім - як,мінімум - буде незручно
2016-12-12 13:28
 # 30  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 tisato
Vova91
напишіть, що ви пожартували , а з такою логікою можемо далеко зайти, що потім -як,мінімум - буде незручно

Та посміхніться :)))
то просто Воца спародював кілька постів в яких з серйозним видом стверджувалося, що нам піддалися європейки, з солідарності :))))

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (4)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
    День народження Віталія Мандзина! (8)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики