Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   23:56
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2016-12-11 20:07 |

IBU розслідуватиме дані з доповіді Макларена


Міжнародний союз біатлоністів створить робочу групу з розслідування даних, наведених в доповіді Річарда Макларена. До неї увійдуть юристи та анти-допінгові експерти.

Нагадаємо, що в п'ятницю в Лондоні була представлена друга частина доповіді про масштабну програму з підміни позитивних допінг-проб з боку Росії. На жаль, торкнуться вони і біатлону. Результат нашого невеликого розслідування на підставі наданих доказів можна прочитати за цим посиланням (коментар 134).


Коментарі (Всього: 163)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2016-12-13 17:40
 # 91  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
спасибо за ссылку, интересная статья.
При советах был полный беспредел с этим. Лично общался со спортсменом уровня олимпийской медали в циклике. Десятками несколько раз в день таблетки, уколы. О том, что там, спортсмены могли только догадываться. Сейчас практически инвалид.
2016-12-13 17:48
 # 92  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Grog
от Вы не успокоитесь, пойдем на второй круг? ОК.
Ні, я лише прОшу прямої відповіді на питання

С обидами тоже не ко мне, хотя Вас явно заносит в общении с незнакомыми людьми и несколько оскорбительный ярлыков Вы уже мне успели навесить.
Ну все ж менше, ніж Ви мені. А я якось звик розмовляти з людьми їхньою мовою. Не я почав сповзати з теми і про бульбашки розповідати намагаючись змішати опонента з... і в чомусь його звинувачувати, в придумках і многобуквії наприклад :)))

Я обратил внимание на один-единственный факт. Который легко проверить. Вы в ответ сгенерировали множество пузырей (большой объем без фактов) и на этом основании считаете себя правым.
Ми перевірили цей факт, я навіть посилання дав, і навіть ви підтвердили перенос з категорії в категорію, щоправда при цьому Хвостика макнувши, яка звісно менше розуміє у ВЛАСНІЙ історії, ніж Ви. Ну це не обговорюється навіть. Ви в усьому розумієтеся краще... хто не з Вами - піна ))))
І ви після цього продовжуєте вважати себе правим? Вел :)))
Це лише підтверджує що ВАДАорднунглюби своєї неправоти не визнають ніколи.

С мессссссссершмідт не поЙняв, але я проживу с этим )))
Та судячи з того, що відповіді саме на пряме питання (який ребус? - лінк-факт прямий і незаперечний), але це для Вас мабуть теж большой объем без фактов ))) таки нема зараховуємо це як 2- 0 в пользу точки зору, що
просте визнання неправоти ВАДА (та і власної мабуть))) це
табу в Вашій секті
Єдина надія що Арктик виявиться таки людною з власною, а не впечатаною точкою зору на конкретні події. І рахунок ще може змінитися
Вам пропонувати как честный человек, съешьте уже свою шапку не буду. Тому що не впевнений в обох постулатах які в цій фразі закладені...
ЗІ. Дійсно без обід, але я справді Вас не розумію.
Тому саме так написав перед ЗІ.
ЗЗІ. До речі на друге пряме питання Де ви в мене побачили #ВадаВраг Ви теж не відповіли.
Сучасна (!) ВАДА має померти (с) і #ВадаВраг це все ж трохи різні постулати.
Але цього Ви певно теж ніколи не визнаєте, бо продовжуєте рятувати порядок во Вселенной (с) :))))))))
Не смію відволікати :))))
Ну це вже для Міжгалактичної розрядки зрозуміло :))))))
2016-12-13 17:50
 # 93  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
спасибо за ссылку, интересная статья.
При советах был полный беспредел с этим

А от тут безсумнівно плюсону.
2016-12-13 18:13
 # 94  Bars (Кривой Рог) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я не буду с Вами заниматься реформированием ВАДА.
2 Grog
Правильно.ВАДУ поздно реформировать,её надо уничтожить.И вместо нее создать другую структуру,с намного меньшими полномочиями и перечнем запрещенных препаратов и продуктов.
2016-12-13 18:26
 # 95  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
#ВадаВраг - это ваше второе имя. Или название секты.

Факт - Ваше заявление о якобы исключении через месяц препарата из списка.
Я его опроверг. Вашего признания не жду, оно не имеет значения.

Не знаю,кто и зачем запустил эту утку. Кто-то такой же безграмотный и упрямый, как Вы. Все это подхватили, не проверив, даже донесли до Оксаны. Ей-то уж точно, после окончания карьеры на такой ноте, было не до чтения списков. В результате, в эмоциональном интервью на фоне отстранения Абрамовой это всплыло.
Хотя, в ссылке на статью, что Вы дали, Оксана Хвостенко упоминается в мужском роде - тот еще бульварный листок. Может там и наврали все.

О перенесении препарата между разделами я предположил после замечания MrVisual.
Но это не так.
На всякий случай я проверил вада-листы с 2011 по 2017 год. Эфедрин, за который было отстранение, в списках в одном и том же разделе с той же допустимой концентрацией (10мкг/мл). У Оксаны было 15, поэтому не помогли никакие объяснения.

Оксана Хвостенко не виновата, я (и надеюсь многие) это понимаю.Она бы не пила эту микстуру перед гонкой, зная о ее содержании.

Но,справедливо ли отстранение?
Да.
В организме был стимулятор в недопустимой концентрации. Все. Если это оправдать, то нужно оправдать и следующие персонажи:
Старых с косметикой
Логинов с простатитом
Йохауг с тюбиком
и т.д.
2016-12-13 18:49
 # 96  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Grog
Может там и наврали все
Анівсьоврут? :)))))))))))))))))) Етапрекрасна :)))))))
Ви я дивлюся продовжуєте "не навішувати ярлики" Кто-то такой же безграмотный и упрямый
Прелесно... Юпітер, ти сердишся, отже ти не прав (с)
Так Ви визначтеся плз коли Ви були праві, коли писали, що между разделами
перенесли - чи зараз? ))))))) А то щось віри Вам все менше
От і я і Юра таки (якщо ні поправить) майже як мантру твердимо, що там все складно, чорт ногу зломить. Ду-у-уже багато всього і чогось ми можемо не пам'ятатати. Ви знаєте все (!!!!!!!!!!!), навіть те що Оксані щось втюхали.
Знаєте я вірю їй і своїй пам'яті, яка не підводить як правило). Певні зміни стосовно препаратів були, і не виключаю, що саме навіть з її випадком пов'язані. Бо ці події були поряд.
Але їй точно (!) вірю. більше, ніж Вам, тим більше що Ви вже перейшли на філолохію (С) і прямі образи.
І то є гут. Видно хто як реагує, коли розуміє, що не правий.
Про справедливість відсторонення, я писав, що це не оспорюю. Тут мене звинуватити нема в чому. А от те, що за подібну дію через пару місяців ймовірно була б неосудна, справа інша. Не має бути так, сьоня винен, завтра не винен.
Як і в історії з мельдонієм. Вчора винен, сьоня ні, і навпаки.
Бо зовсім ні в чому не винні борці ось по цьому посиланнячку.
І я вкотре задаю питання, але вже не Вам, бо з Вами схоже все зрозуміло.
Хоч хтось з прихильників сучасної ВАДА
Чи готові Ви визнати, що в ситуації описаній в цьому посиланнячку винна ВАДА, тільки ВАДА і лише ВАДА
http://galsports.com/news/oksana-herhel-koly-povernuly-litsenziyu-dumala-shcho-tse-zhart/204412.aspx

2 Grog - З вами розмова закінчена)))))
2016-12-13 19:20
 # 97  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
майже як мантру твердимо, що там все складно, чорт ногу зломить

Напрасно, антидопинговые правила выписаны предельно четко и понятно. А лист препаратов, так вообще. Сейчас даже в виде приложения к смартфону есть.

Вы, по всей видимости, имеете отношение к журналистике. С логикой и фактами плохо, зато с эмоциями и образами хорошо. Я не осуждаю это, принимаю как данность.

Для меня ссылки на интернет-беллетристику не являются фактами. Фактами являются официальные документы,Ссылки могу дать.
2016-12-13 19:32
 # 98  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Первый пошёл. У России забрали чемпионат мира по бобслею после публикации второй части расследования Макларена. Если бы не отменили, некоторые сборные были готовы его бойкотировать. http://hromadske.ua/posts/u-rosii-zabraly-chempionat-svitu-z-bobsleiu-sochi-2017
2016-12-13 19:36
 # 99  Stranger1985 (Житомир) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lion Killer
2 Grog
как вы умудряетесь понимать этот набор слов?
это же полный абырвалг))
еще и аргументы в ответ приводите.
правда, не знаю зачем, но за умение вести дискусию даже в таком тяжелом случае - уважуха)
2016-12-13 19:40
 # 100  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Первый пошёл. У России забрали чемпионат мира по бобслею после публикации второй части расследования Макларена.
Это было наиболее прогнозируемо, так как там уличены два золотых медалиста Сочи
2016-12-13 19:54
 # 101  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не успокоитесь, пойдем на второй круг? ОК ? :)))))
Нє-а, не підем! ;))))

2 Прихильники сучасної ВАДА))))
Мої шановні опоненти!. Повторю, коли закінчуються аргументи починаються фрази на кшталт
Кто-то такой же безграмотный и упрямый, как Вы
Вы, по всей видимости, имеете отношение к журналистике. С логикой и фактами плохо, зато с эмоциями и образами хорошо. Я не осуждаю это, принимаю как данность.
Я сприймаю як даність, що хтось з Вас, може не розуміти, що розібратися з з усіма антидопінговими нормами,правилами і змінами за 6 років може (ну як мінімум має право стверджувати такЕ- антидопинговые правила выписаны предельно четко и понятно , лише спортивний юрист. А за пару годин - кращий в Галактиці ))))
Тому і я не засуджую людей, які вважають що хтось інший дурніше ніж вони, це ніяк не характеризує їх опонентів, але добре характеризує самих єдиноправильних орднунгістів:)))))
Просто прошу, навчіться з честю сприймати, коли Ваш тролінг натикається на тролінг сходного рівня, і не винуждайте думати що поголовно для всіх ВАДАорднунглюбців просте визнанняне правоти ВАДА (та і власної мабуть))) це табу
І будь ласка, врятуйте честь всіх Ваших однодумців визнанням правоти вислову, що стосується до вищенаведеного мною посиланнячка.
Про всяк випадок, якщо не вірите мені і Гергель - ось Вам ще посиланнячка
http://rss.novostimira.com/n_7870545.html
http://24tv.ua/dvom_ukrayinskim_bortsyam_skasuvali_diskvalifikatsiyu_na_uchast_v_olimpiyskih_igrah_n703699
Щоб це не називалося интернет-беллетристику
звірте дати, оцініть скільки часу було втрачено і скільки помиїв вилилося на спортсменів від однієї до іншої, порівняйте показання Ксюхи)))) і зробіть те, що не змогли мої попередні опоненти визнайте неправоту організації, яку так беззаветно захищаєте))).
І тоді, обіцяю, ставлення навіть до опонентів, які дозволяють собі вести себе в тому ключі як продемонстровано в їх постах вище))) зміниться. Інакше до назви Секти ВАДАлюбців мабуть прийдеться додати ще й слово тоталітарна, тобто така, в якій будь-яке слово на об'єкт захоплення є злочинним, а кожен хто не разділяє Ваші думки - є ворогом.
Отже, так хто винен в ситуації з борцями?)))))
http://galsports.com/news/oksana-herhel-koly-povernuly-litsenziyu-dumala-shcho-tse-zhart/204412.aspx
2016-12-13 19:56
 # 102  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По бобслею и возможном байкоте латышей. Они там еще подозревали технологический допинг - вмешательство в систему хронометрии. Там решают все тысячные доли секунды, они на вес килограмма ЭПО.
2016-12-13 20:00
 # 103  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Stranger1985
Новенький :))))
Можливо Ви дасте відповідь на коротке питання, яке зрозміло всім крім ВАДАлюбців, чи відповідати на прямі питання і аргументы в ответ приводить це не Ваше?.
Ваше лозунги і навішувати ярлики ? Вел))))

Повірте,я проживу с этим :))))
2016-12-13 20:06
 # 104  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Простите, что так Вас растревожил. Постараюсь в будущем сдерживать себя.
2016-12-13 20:24
 # 105  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
:)))))))))))))))
Простите, что так Вас растревожил.
Проходили :)))))
ой, я Вас образив?))))
Сходність методів лише підтверджує сходність позицій )))))))
Таки виходить секта :)))) Шутка, якщо що))))

Краще б на пряме питання хоч хтось відповів - тоді в майбутньому нікому не прийдеться Постараюсь в будущем сдерживать себя
Бо не буде предмету дискусії і ВАДА стане звичайною організацією, яка може помилятися і помиляється й навіть найбільш віддані її прихильники знаходитимуть в собі сміливість ці помилки визнавать!
ЗІ. Теж вибачаюся, якщо когось образив, але відповідь на пряме питання таки чекаю...
Щоправда вже майже.. Contra spem spero!)
ЗЗІ А Первый пошёл схвалюю, а то ще в чомусь звинуватять :)))))
2016-12-13 20:26
 # 106  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мне кажется, что спор ни к чему не приведёт... Хотя бы потому, что я согласна с вами обоими по общим тезисам
.2 Grog
Вы совершенно правы в том, что правила должны быть, и их надо придерживаться всем без исключения...
2 Да.Будет.Джаз)
Да, пострадало много спортсменов из-за того, что ВАДА не проверили сроки выведения мельдония.
Поэтому, повторюсь, здесь нет простых ответов, чёрного и белого... Зато есть куча нюансов.. Согласитесь?

2016-12-13 20:30
 # 107  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Знаете, возможно, что это все к лучшему... Они же там в России совершенно упоротые.. Они Макларена не восприняли серьёзно ну абсолютно...
Если благодаря скандалу спорт станет чище-зашибись клево!
2016-12-13 20:38
 # 108  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Да, пострадало много спортсменов из-за того, что ВАДА непроверили сроки выведения мельдония.
Поэтому, повторюсь, здесь нет простых ответов, чёрного и белого... Зато есть куча нюансов.. Согласитесь?

Звичайно не соглашуся )))) Неїстово соглашуся :))))
Ну от те що Ви написали - це прекрасно!
Бо справді є куча нюансів. В кожному окремому випадку. В кожному (!!!)
А складається враження, що з іншого боку лише біле і чорне.
Вони білі, всі хто каже, що ВАДА теж може помилятися - чорні, і ваще....
Коли прижимають до стінки, або переходять в режим "глибока отморозка" або агресивно атакують.
Замість того, щоб просто відповісти на питання... в першу чергу для себе.
2016-12-13 20:41
 # 109  Bars (Кривой Рог) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Получив по макітрі?))
2016-12-13 20:46
 # 110  Grog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Я ведь уже пообещал Вас любить))
Вы любите украинскую сборную и Юлю Джиму. Мне этого достаточно.

PS: Вашу бы энергию, да в мирное русло. А то разгоните ВАДА, а новой у нас нет...
2016-12-13 20:46
 # 111  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bars
(тссссссссссс)))
(пошепки) вродь відбився))))
2016-12-13 20:49
 # 112  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ВАДА - це ворог. ВАДА - зло. Що вона виробляє з спортсменами. І якими - елітою світового біатлону. От ще вчора була собі юна біатлоністка, Свєта умовна. Вона ногами Нойнер чи Домрачову спокійно випереджала... А тут ВАДА - і скандал в команді. І все, немає "чемпіонки ОІ та світу"... Несправедливо то все.
Оксана наша - дуже жаль мені через отой випадок. І наша, і, десь на 80 а то й 90% впевнений, що лише через непрофесіоналізм персоналу прийняла носові каплі. Але "дура лекс, сед лекс".
2016-12-13 20:50
 # 113  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Grog
Я ведь уже пообещал Вас любить))
Ндик я ж Вас теж, невже не помітили :)))
PS: Вашу бы энергию, да в мирное русло. А то разгоните ВАДА, а новой у нас нет
Отак і би й одразу :)))
А на цей випадок у мене є Барсик)))
Він на раз ВАДУ поздно реформировать,её надо уничтожить.И вместо нее создать другую структуру
Так шо все буде джаз :))))
Я з будь ким хто любите украинскую сборную и Юлю Джиму. Мне этого достаточно споюся)))
Рано чи пізно :)))
2016-12-13 20:51
 # 114  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тю. Чё непонятно. Джаз против ВАДА.

Он ее одной болтовней укатает. И любого, кто против.

Я, например, уже давно для этой темы купил специальную тряпочку.
В нее и молчу.

Иногда, правда, ветром край поднимает - приходится гавкать.
2016-12-13 20:51
 # 115  Bars (Кривой Рог) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вы любите украинскую сборную и Юлю Джиму.
2 Grog
Не любе він Джиму!!!Він Варвинець любе!)))
2016-12-13 20:54
 # 116  Руслан (Коломия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bars
Не любе він Джиму!!!Він Варвинець любе
Ахахах))))
2016-12-13 20:56
 # 117  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
ВАДА - це ворог. ВАДА - зло. Що вона виробляє з спортсменами. І якими
Для Вас до речі флеш-моб продовжується, якщо знову оце такЕ звучить))))
Знаєте така позиція граничить з цинізмом, якщо завдяки тому що впіймали 1 справжнього допінгіста мають постраждати сотні невинних, це не наш принцип)))
То ж мо таки для себе хоча б на питання відповісте, і давайте не глобальні, а конкетні питання обговорювати, а то 3-я частина марлезонського балету мало кому сподобається :)))))
----
2 shiber
Ти теж у флеш-мобі участі не береш? :))))
Можеш навіть в тряпочці :)))
Тут все конкретно, жодної болтології :))))
2016-12-13 20:59
 # 118  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Руслан (Коломия)
2 Bars
Яїх обидвох лЮблю :))))
Тільки Юльчу о-о-о-отакенькою (показує) пам'ятаю :)))))
2016-12-13 21:02
 # 119  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)

Гафф!!!
2016-12-13 21:05
 # 120  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
То ж мо таки для себе хоча б на питання відповісте, і давайте не глобальні, а конкетні питання
Задайте собі запитання - хто бореться з допінгом в спорті?МОК? Федерації? ВАДА? Чи є проблема допінгу в спорті? Чи є спортсмени, котрі обходяться без нього? Чому вони в програшному становищі? Це конкретні запитання?

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (4)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
    День народження Віталія Мандзина! (8)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики