Здавалося б, придумати більш красивіше дійство, ніж те, яке подали вчора на сніданок етапу Кубку світу в Рупольдінгу чоловіки, неможливо. Але дівчата приготували не менше смачне біатлонне блюдо в естафетній гонці!
Не підкачали і українські дівчата, які провели прекрасну гонку! Але хто ж міг подумати, що на наші відмінні всього лише три запасних патрони норвежки відповідатимуть унікальним одним промахом і відберуть можливість піднятися на п'єдестал.
Старт гонки видався традиційним для перших етапів за участю Кайси Макаряйнен. Фінська прима вже зі стартових метрів взяла з місця в кар'єр, і навіть, незважаючи на промах в стрільбі лежачі, привезла іншим суперницям майже 20 секунд! Втім, для збірної Фінляндії на цьому боротьба за медалі, як правило припиняється - так було і на цей раз: на фініші фінки виявилися 20-ми. Ну а група переслідувачів була досить щільною: в ній же передала естафету і Ірина Варвинець, яка обійшлася без запасних патронів і закінчила свій етап 10-ю в 16-ти секундах від другого місця, на якому несподівано виявилася Швеція. З претендентів на високі місця відпала лише російська збірна, яка всю гонку провела вкрай невдало і фінішувала з гіршим для себе в історії 13-м часом, а також команда Польщі, у якій було три кола штрафу.
Другий етап повністю перекроїв ситуацію в гонці - на перші позиції вийшли ті, кому в підсумку треба було вирішувати долю медалей. "Відсів" продовжила збірна Чехії - тренери команди ризикнули зробити ставку на перспективну юніорку Маркету Давидову і прогадали: коло штрафу в стійці, і далі Вероніка Віткова і Габріела Коукалова боролися лише за квіти. Але нас більше цікавила боротьба на верхніх щаблях, де відмінно проявила себе Юлія Джима! На жаль, поки не обійшлося без традиційних промахів, яких в стрільбі лежачі було два, але Юля знову була чудова на лижні, ставши найшвидшою на своєму етапі! Передавала естафету Джима третьою, але перша п'ятірка йшла настільки щільно (всі - в межах 15-ти секунд), що конкретна позиція не мала значення. Отже, коло претендентів на медалі до екватору сформувався: Німеччина, Італія, Україна, Норвегія, Франція.
У цій гонці був повністю розвіяний стереотип, що третій етап - для слабких учасниць. Пройсс, Бескон, Віткова, Екхофф, Домрачева - ось в якій чемпіонської компанії належало стартувати Анастасії Меркушіній! Але гонка показала, що це, навпаки, основна маса учасниць стартувала в компанії Насті! Меркушина дуже швидко виросла в сильного і надійного естафетного бійця. Сьогодні, вже традиційно в її виконанні, глядачі побачили зразкову стрілянину і якраз з Настіною участю був єдиний момент в гонці, коли Україна була лідером - після стрільби стоячи. Зовсім трохи нашій спортсменці не вистачило сил, щоб утримати лідерство в протистоянні із самою Тіріл Екхофф, яка здивувала всього одним промахом. Але 5-секундний інтервал від лідера - ніщо, а на фініші Меркушина ще й проявила характер, випередивши італійку Алексію Рунггальдьє. До слова, будь у збірної Італії фінішером звична Доротея Вірер, команду можна було б розглядати також реальним претендентом на нагороди. Але Ніколь Гонтьє впоратися з «зубрами» жіночого біатлону було не по силам, і в підсумку вона фінішувала п'ятою, "вирізавши" фініш у Коукалової.
А решта четвірка подарувала приголомшливий спектакль в боротьбі за нагороди! Марте Олсбю і Лаура Далмайер відстрілялися бездоганно і сформували лідерський дует, а ось Олена Підгрушна допустила одну помилку, і пішла також в парі із Сельею Емоньє, що стріляла точно, але трохи повільніше.
До вирішального рубежу статус-кво було збережено. А в кульмінації гонки Далмайер занервувала - промах у стійці, в той час як норвежка була точна і пішла, здавалося, за перемогою! Але не для того Лаура приїжджала в практично рідний для себе Рупольдінг, щоб другий рік поспіль бути другою в естафеті! Зібравши волю в кулак і сили в руках і ногах, німкеня кинулася доганяти і за кілька сотень метрів до фінішу наздогнала і обійшла норвежку! Реабілітація перед рідними трибунами - done!
А трохи позаду лідерів тривала гарна сутичка між Підгрушною і Емоньє. Обидві стійку відстріляли точно і протягом усього останнього кола були рівні в швидкості. Але на останні сто метрів сил у екс-лижниці з Франції виявилося трохи більше. Настільки більше, що вона не тільки пішла від українки, а й в два стрибки наздогнала і випередила вкрай засмучену Олсбю! Срібло для Франції!
Четверте місце нашої команди - зовсім не привід засмучуватися. Збірна України в черговий раз продемонструвала, що готова до серйозної боротьби в естафетах - на рівних зі світовими лідерами. Дев'ять секунд відставання на фініші - ціна одного додаткового пострілу. А ось те задоволення, яке подарували дівчата, які дозволяли спостерігати за красивою боротьбою в своєму виконанні, ціни не має! Дякуємо!!! Ну, а після гонки прийшов час пожинати плоди - наша команда до третього місця в естафетному заліку додала тепер і третю позицію в Кубку націй! Якби це був кінець сезону, то в суперництві зі збірними Чехії та Норвегії це напевно був би фотофініш: зараз 3 і 5 місце розділяють всього 8 очок! Трохи більше, 30 пунктів, зараз виграє у Франції Німеччина, яка йде в лідерах але і тут вся боротьба попереду.
А в програмі етапу Рупольдинга попереду - чоловічий спринт, в якому підтримка нашим хлопцям буде потрібна вже завтра!
1. Німеччина (0+6) 1:09:53.0 2. Франція (0+7) +3.5 3. Норвегія (0+1) +4.5 4. Україна (0+3) +8.8 5. Італія (0+6) +1:51.5 6. Чехія (1+10) +1:51.7 7. Швеція (0+4) +2:34.7 8. Білорусь (0+10) +2:39.0
2 Да.Будет.Джаз) Людина просить про початок кар'єри НАШИХ біатлоністів розповідати трохи.
Я додам від себе, про перших тренерів (люди заслужили), перші здобутки можливо.
Це в принципі можна зробити і накопати, якби було бажання.
Щоб ті, хто за біатлон рік глорять хоч щось знали окромя медалька і зрада))))
Тим більше, що у нас не так і багато спортсменів у команді, це вам не сбр, де майже кожного етапу нові обличчя :))
2017-01-13 01:12
Столярчук - перш за все людина,а лише потім коментатор. крім того він озвучив те, що всім і так відомо. і вже давно. проте Росія нічого з цим не робить. навпаки пишається. це точно не провина Столярчука.
В цій естафеті знов-таки хотів подякуати всім дівчатам.
Олені - за капітанський характер і віддачу всіх сил.Важко збиратися і знаходити мотивацію,коли здоров'я не на тому рівні,як було. Те саме стосується Іринки. Віддала все,що мала наразі. кращої за неї поки що не маємо. тому без неї не мали б цих високих місць.надалі дуже бажаю Ірині розбігтися! ми знаємо,що ти впораєшся!
Про Юлю і Настю сказано вже дуже багато.
наостанок -ще раз спасибі Олені за готовність брати капітанський етап. вантаж відповідальності більший,ніж у всіх інших
і велика подяка тренерам за нашу команду!
2017-01-13 01:13
"Патриотизм - последнее прибежище негодяев" - доктор Самуэль Джонсон
2 Truth
Вы знаете, это моя любимая фраза, но, при всей моей русофилии, не из Москвы такое говорить !
Вот уж где таких "негодяев" (согласно вашей же цитате) оптом и в розницу
2017-01-13 01:15
2 Да.Будет.Джаз)
ну так вот сложилось, что не сплю, решил сюда заглянуть,а здесь всё та же вчерашняя песня, по крайней мере в последних комментах
2017-01-13 01:15
2 бимама Тим більше, що у нас не так і багато спортсменів у команді, це вам не сбр, де майже кожного етапу нові обличчя :))
Ну і як це буде виглядати ? В кожній гонці одне і те саме повторювати? Не зовсім ідея як на мене.... Кому цікаво почитає в неті.
2017-01-13 01:17
Нет ну вы серьезно??)) Поддерживают еще Столярчука... Я честно говоря сам болел против рос спортсменов, еще лет 5 назад, но перерос это, чтоли. Мне сейчас абсолютно параллельно на них и как они выступят. Но комментатор постоянно акцентирует на них внимание"друзі із-за порєбріка", как он против них болеет(вроде дома с женой обсуждает, а не на всю страну) и тд просто в каждой транляции, как будто больше не о чем рассказать прямо. А тут он вообще отличился со своим "боярышником", как по мне то это позор такое в эфире ляпать, и надо заканчивать с комментаторством, ведь он себя проявил как полный профан, а не профессионал... В чем я не прав???
2017-01-13 01:17
2 Donchanin
Знаєте, мені вчора теж не надто сподобалась ця його репліка і вважала що Андрій переборщив. Але після того, як в декого почало "рвати пукани" і в прямому ефірі обзивати моральним уродом то є вищий пілотаж етики. При тому Що Андрій не обзивав нікого.
2017-01-13 01:18
2 Elias
на жаль згоден з Вами
2017-01-13 01:25
2 remark Кому цікаво почитає в неті.
Ти думаєш, багато хто із зрада-медалька буде це читати. ХОЧ ШОСЬ ПОЧУЮТЬ.
З гонки в гонку не тре про всіх - про когось одного на 3 хвилинки на півсезона вистачить - десь сивий тренер стопарик наверне. що згадали.
ти в спорті був?
Якщо був не розумію я тебе.
----
2 Donchanin ну так вот сложилось, что не сплю, решил сюда заглянуть,а здесь всё та же вчерашняя песня,
Так якщо про вчора знаєте, вже вчора висловилися, чому ж сьогодні не про гонку, про яку не говорили, а про те, що говорили?
Я не для того, щоб Ви відповіли, а для того щоб зрозуміли доколє триватиме вчерашняя песня .
Мо просто варто залишити цю тему в спокої тим більше на українському сайті.
2017-01-13 01:40
2 Любава А мала рашен коментатори та журналісти потоптались по загиблих українцях
нагадати про розп'ятих хлопчиків і т.д. і т.п
Не путайте спортивных комментаторов и журнашлюх.
2017-01-13 01:40
Лозунги проти Столярчука звучать так, ніби "Верніть Савелія" ( Достало
Нормально він коментує
2017-01-13 01:43
2 Elias при всей моей русофилии, не из Москвы такое говорить !
Уговорили, следующий раз скажу из Гондураса))
2017-01-13 01:50
2 remark Ну і як це буде виглядати ? В кожній гонці одне і те саме повторювати?
Ой, можна подумати, він зараз не повторюється :)) Всі епітети заїжджені повторює по сто разів - королева, ластівочка наша і т.д. :))) Хай нариє якийсь ексклюзив і видає порціонно.
2017-01-13 02:03
Про пиття паленки українцями за 4-е місце не чув? Кілька разів вчора наводили приклад...
2 remark
Охота поиграть в испорченный телефон? Никогда подобного Гу не говорил. И не скажет.
2017-01-13 02:24
Давненько не было гонок с явным нарушением правил. Я даже и припомнить не могу, когда так явно нарушали правила биатлона? По-хорошему "гансов" надо бы дисквалифицировать даже без апелляции "норгов", но последние скорее всего не будут её подавать да и этап в Бундесе проходит, "закроют глаза", к огромному сожалению. ((( Э-хе-хе, а всё, как известно, начинается с малого...
2017-01-13 02:40
А у россиян сегодня антирекорд?Или они ниже были?
По-моему, были 14 лет 5-6 назад. Тогда Богали и Юрлова по 3 круга настреляли.
2017-01-13 02:44
2 um2009 Давненько не было гонок с явным нарушением правил.
Да ну полноте... Обычный "гоночный инцидент". Если подавать протесты каждый раз, когда кто-то кому-то на лыжи наступает, то при каждой спортивной федерации надо создавать филиал Спортивного Арбитража, который по численности должен превосходить основной )))
И что значит дисквалифицировать даже без апелляции "норгов" ? Если апелляции нет - значит, "пострадавшая сторона" таковой себя не считает. Тогда с какой стати дисквалифицировать? просто потому, что кому-то не нравятся немцы? :)))
2017-01-13 02:46
Согласен ! И ещё плохо ,что комментируют с Киева в этом тоже большой минус.
Угу, ему бы денег подсыпать, шоб он ещё по этапам ездил, Тогда бы Губер лично пришел к нему в кабинку морду чистить. :) Вместе со всей своей командой. :)Шутка, если кто не понял. Получше боярышника.
2017-01-13 02:52
Рискую навлечь гнев губерниефобов, но мне импонирует в его комментариях то, что он рассказывает о том, как и где, и у кого начинала каждая российская биатлонистка, участвующая в гонке. Хорошо бы Столярчуку так же просвещать меня и всех желающих о начале пути в биатлоне наших девушек и парней. Барс, не против?
Не знаю, как Барс, а я не против. Но то ж рабоать надо, я не просто языком молотить.
ЗЫА Столярчуку уж два дня как икается и чихается. Карма пробита здорово. :)
О, он ещё и "поэт, зовусь я цветик, от меня вам всем приветик". А про честь и совесть чья бы корова мычала. Зачетно отслеживает Губера. Причем тот и имен-то никаких не называл. Но знает кошка...:)
2017-01-13 03:09
Украина: Лена, вспомни - ты когда-то не давала обогнать себя самой Дальмайер. Настя, я тебя люблю.
Россия: девочки, это вам не на кубке IBU вчетвером на подиуме стоять. Это настоящий биатлон, ага.
Беларусь: Даха, не становись Кайсой в её худшем варианте. Учись стрелять НЕ У МУЖА!
2017-01-13 08:42
2 Guide1 Причем тот и имен-то никаких не называл.
Столярчук тоже никаких имен не называл )))
А в словах Губерниева четко звучало: "вчера во время трансляции биатлона на украинском Першем канале, комментатор..." и далее по тексту. Надо быть совсем уже недалеким или не интересующимся биатлоном человеком, чтобы допускать здесь двусмысленность.
2017-01-13 09:12
И еще один маленький приятный сюрприз для Ираглоров - Варвинец возглавила рейтинг снайперов.
2017-01-13 09:44
Столярчук красава!Делает свой маленький вклад в гибридной войне с рашей!
2017-01-13 09:50
Браво-девчонки.Только Джиму надо было последней ставить.
2017-01-13 10:07
Всё-равно буду поддерживать Столярчука! Ничего плохого в сторону рос. команды он не сказал. Если некоторые кто здесь слюной брызжат внимательно смотрели эстафету, то наверное должны вспомнить слова Столярчука о том, что рос. команда с такими рубежами и скоростью на лыжне должна однозначно быть на высоком месте и что ребята очень хорошо провели гонку и являются лучшими в этой эстафете.
А это мудило по кличке ГУ пусть не даёт оценки кто из нормальных украинских болельщиков какие каналы смотрит. Нормальные его точно не смотрят, потому что эту шезофреническую истеричку в эфире невозможно слушать. Столярчук лучший!!!
2017-01-13 10:50
Повністю підтримую Столярчука. У нас поступово фоормується українська плеяда коментаторів - професіоналів. Щодо висловлювань Столярчука у бік рос. збірної - це саркастична констатація доведених фактів.
2017-01-13 10:56
2 Dimon_zt
Отчасти Вы правы, но Столярчуку до Губерниева еще идти и идти. Во-первых, Гу очень много рассказывает о своих (кто, где с кем тренируется, как и с кем начинал каръеру, что читает, лепит, рисует) и о чужих (сколько языков знает, с кем дружит). Это околобиатлонная инфа очень интересная и показывает, что он живет этим видом спорта. Во-вторых, Гу много вставляет цитат из классических произведений, что опять же говорит о его нетривиальной подготовке, знаниях и умении ними пользоваться (вряд ли он перечитывает Пушкина перед каждым репортажем).В-третьих, не правы оба, одному надо было прикусить свой длинный язык и комментировать биатлон, а не городские сплетни, а второму быть выше этой ситуации и вообще не распространяться на эту тему.
2 Noname Это околобиатлонная инфа очень интересная и показывает, что он живет этим видом спорта. Во-вторых, Гу много вставляет цитат из классических произведений, что опять же говорит о его нетривиальной подготовке, знаниях и умении ними пользоваться (вряд ли он перечитывает Пушкина перед каждым репортажем)
У губера високий рейтинг, відповідно висока вартість його роботи. А це означає,що він може найняти на роботу купу помічників, що він і робить. І набагато легше працювати в ефірі, коли тобі у вухо підказують потрібну інфу.
А наш Андрій , на жаль, працює один і тільки в чаті йому допомагають(((
І ще- не судіть нікого....
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)