Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   13:24
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-03-11 17:48 |

Контіолахті 2018. Результати мас-старту у жінок


Жіночий мас-старт, вінчав програму сьомого етапу Кубку світу в Финляндия Контіолахті, став джерелом несподіванок. Жодна із записних фавориток гонки і лідерів загального заліку не зуміли пробитися на п'єдестал пошани.

До заключної стрільби шляхом відсіву сформувалася трійка претенденток на перемогу - німкеня Ванесса Хінц, італійка Ліза Віттоцці і француженка Анаіс Шевальє, яка потрапила в стартовий протокол лише в останній момент з огляду на відмову двох учасниць.

З цієї трійки лише у француженки був переможний досвід в особистих гонках Кубку світу, але і він не допоміг Анаіс, яка у вирішальний момент свій останній постріл запустила повз ціль! Якщо врахувати, що трохи раніше коло штрафу заробила і Віттоцці, у Ванесси Хінц був унікальний шанс. Німкеня ним скористалася - закривши всі мішені на четвертій стрільбі поспіль і кинувшись за своєю першою перемогою! І хоча італійка і француженка, що боролися між собою, поступово відігравали секунди, на фініші Хінц все ще мала більш ніж комфортну 13-секундну перевагу.

А боротьба за срібло закінчилася на користь Віттоцці, яка завоювала в Контіолахті третій подіум в трьох гонках! Бронза - на персональному рахунку Шевальє.

Серед претенденток на Великий Кришталевий Глобус кращою стала Кайса Макаряйнен, яка на очах рідної публіки фінішувала четвертою.

Серед українських дівчат шанси на дуже високі місця аж до останньої стрільби зберігали Юлія Джима і Валя Семеренко. Але обидві, претендуючи на потрапляння в квіткову церемонію, не впоралися з вітром і хвилюванням четвертого рубежу, допустили по два промахи і на фініші були 14-ю і 22-ю відповідно. Між ними, 17-ю, гонку закінчила Віта Семеренко, яка показала хорошу скорострільність, але при цьому тричі йшла на штрафне коло.

Після домашнього етапу на рахунку Кайси 666 очок в загальному заліку. Диявольськи небезпечна)) Анастасія Кузьміна відстає на 53 бали, а далі - вже боротьба за бронзу сезону між Доротеєю Вірер і Лаурою Далмайєр, між якими всього 2 бали. Навряд чи італійка і німкеня здатні відіграти 100-очковий гандикап у фінської прими. Кращою в нашій команді залишається Віта Семеренко, яка займає тепер восьме місце. Юлія Джима йде 14-ю, Валя Семеренко - 19-ю.

Змагання в Кубку світу продовжаться в норвезькому Холменколлені, який прийме восьмий етап. У найближчий четвер тут пройдуть спринти у жінок і чоловіків.

Мас-старт. Жінки
1.  Ванесса Хінц (0+0+0+0) 35:47.9
2.  Ліза Віттоцці (0+0+0+1) +13.5
3.  Анаіс Шевальє (0+0+0+1) +16.8
...
14.  Юлія Джима (0+0+0+2) +1:28.6
17.  Віта Семеренко (1+0+2+0) +1:46.0
22.  Валя Семеренко (1+0+0+2) +2:03.1

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубку світу і залік мас-стартів
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам


Коментарі (Всього: 568)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17, 18, 19 ]

2018-03-11 19:57
 # 121  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Да. У нас же нет спортсмена способного бороться за БХГ . Спортсменов готовят к основному старту сезона (ЧМ или ОИ) для получение медалей а не вхождение в очковую зону. Поэтому медаль ОИ важнее 14 места КМ со всех сторон. Другое дело если ты не попадаешь в очки личная медаль на ОИ просто фантастика, исключение из правил.
А, может, а нас нет спортсмена, готового бороться за БХГ, в том числе и потому, что готовят "к основному старту"?
А скачки из глубин зачета кубка мира к медали ОИ не так и редки. Но Зубрилова и без олимпийской медали для меня выдающаяся спортсменка. Не сравнить с нашей же медалисткой Вайгиной-Ефремовой.
И для меня общий зачет КМ был и остается показателем силы спортсмена, его уровня. А не случайное стечение обстоятельств в одной гонке (иногда принцип "везет сильнейшим" не срабатывает). Но, я так понимаю, я в меньшинстве на сайте с таким отношением
2018-03-11 20:00
 # 122  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Поддерживаю на все 100%.Именно стабильность показывает силу и профессионализм спортсмена, а не медалька ОИ.
У Кайсы нет, а у Алимбековой и Хрусталевой есть.. И что?
2018-03-11 20:02
 # 123  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Это действительно зависит от целей которые поставили перед собой спортсмены. Если для них КМ важнее ОИ вы правы , если они все же работали на медали ОИ то сезон неудачен.
Это да.
Но я не считаю нашу команду способной только на эпизодические всплески на некоторых отдельных соревнованиях. И я очень надеюсь, что тренеры тоже так не считают
2018-03-11 20:03
 # 124  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
И для меня общий зачет КМ был и остается показателем силы спортсмена, его уровня.
Для меня тоже. Но, тем ни менее, сезон я в целом для команды считаю скорее неудачным.
2018-03-11 20:04
 # 125  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
и ты, Брут????
2018-03-11 20:09
 # 126  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ирен
Согласен, вместо "конфронтация" нужно употребить "спор с последующими возражениями"" :) С Ваших слов получается надо просто довольствоваться и нам, болельщикам, и самой спортсменке
Ничего подобного не имел ввиду. Считаю, что нужно развиваться и работать над улучшением результатов.
Вы уверены что это максимум Джимы? И да, именно в этом сезоне
Нет, это не максимум.Но и сезон не стоит просто забыть. Все-таки медальки какие-никакие в серванте хранятся. ;)))
2018-03-11 20:13
 # 127  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
А, может, а нас нет спортсмена, готового бороться за БХГ, в том числе и потому, что готовят "к основному старту"?
А скачки из глубин зачета кубка мира к медали ОИ не так и редки. Но Зубрилова и без олимпийской медали для меня выдающаяся спортсменка. Не сравнить с нашей же медалисткой Вайгиной-Ефремовой.
И для меня общий зачет КМ был и остается показателем силы спортсмена, его уровня. А не случайное стечение обстоятельств в одной гонке (иногда принцип "везет сильнейшим" не срабатывает). Но, я так понимаю, я в меньшинстве на сайте с таким отношением

Не знаю нічоґо на рахунок більшості,но тут я за вас і повністю підтримую!
Для мене так само важлива не одна несподівана медаль,нехай і золота на ОІ,для мене показник майстерності це саме залік КС,наявність подіумів КС,квітів на етапах КС,стабільно високі місця на КС!
Якщо Кузьміна,наприклад,не виґрає БХГ,то для мене Кайса завжди буде на порядок сильнішою спортсменкою від Насті.
Я в цьому питанні ваш сторонник...
2018-03-11 20:14
 # 128  Ирен (Харьковская область) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вячеслав ЧЕ
Но и сезон не стоит просто забыть.
Ну хорошо, уговорили), забывать не стоит
2018-03-11 20:18
 # 129  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Но, я так понимаю, я в меньшинстве на сайте с таким отношением
Отнюдь! Я считаю, что ты права.
Более того, уверен, что некоторых наших спортсменов нужно готовить не к ПИКУ , а к равномерно( по возможности) высоким результатам на протяжении всего сезона. Ну, если есть возможности. :)
2018-03-11 20:20
 # 130  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бачте який я серйозний))))
2 Да.Будет.Джаз)
Спасибо, почему не залежить. Все связано а уж любовь..(я о вашей к Юле) а то сейчас народ нафантазирует)
2018-03-11 20:22
 # 131  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ирен
Вот теперь тебя люблю я!
Вот теперь тебя хвалю я!
(Мойдодыр)


2018-03-11 20:22
 # 132  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
и ты, Брут??
Ага, ну по разным причинам. Не только из-за ОИ.
Но, конечно, это далеко не провальный сезон и забывать его как страшны сон не стоит. Наоборот - надо помнить, и другим в назидание рассказывать!:)
2018-03-11 20:24
 # 133  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
а то сейчас народ нафантазирует

Народ вже нафантазірував)))Так що пізно,Марго,виправдовуватись:)
2018-03-11 20:27
 # 134  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У Кайсы нет, а у Алимбековой и Хрусталевой есть.. И что?
2 albishka
У Кайсы нет а у Джимы есть и что?! Кто из наших сейчас может стать Зубриловой ? Никто, а олимпийскими чемпионами смогли. Нет у нас сейчас великих, наш максимум сегодня - медаль на главных стартах, зачем это терять мне не Что то мы с тобой сегодня в разных направлениях ходим) понятно.
2018-03-11 20:29
 # 135  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Но я не считаю нашу команду способной только на эпизодические всплески на некоторых отдельных соревнованиях.
2 Klara
О! Чудная тема . Я тоже так считала пару сезонов назад, но именно на этом сайте мне внятно обьяснили что это не возможно в силу наших финансовых, медицинских, природных и других возможностей.
2018-03-11 20:30
 # 136  snfyz (Покровське) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ми багато вимагаємо від наших спортсменів. Почитала коментарі : ми також ходимо і виконуємо якусь роботу. Іноді гарно, іноді аби зроблено було. Навіть механізми мають властивість ламатися, а тут живі люди. І давайте вже забудемо про ОІ. Були- пройшли. Виграв Абраменко медаль - для нього це досягнення і ми за нього раділи і за Україну. А тепер, ви встаєте зранку і згадуєте про золото ОІ? Ось так і в біатлоні, пройшла гонка, 35-40 хвилин з усієї доби. Вдумайтесь - 40 хвилин з усього життя. Так що ж ми нашим красуням кістки на 6 листах промиваємо. Удачі, дівчата і хлопці! Ви наша гордість і радість.
2018-03-11 20:32
 # 137  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Народ вже нафантазірував)))
2 marmishoff
Вот и не хотелось дровишек подкидывать) Тема то увлекательная.
2018-03-11 20:35
 # 138  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
О! Чудная тема . Я тоже так считала пару сезонов назад, но именно на этом сайте мне внятно обьяснили что это не возможно в силу наших финансовых, медицинских, природных и других возможностей

Милі дами!Що хочу сказати...було б бажання,а все інше буде...
Чи я помиляюсь?
2018-03-11 20:38
 # 139  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Но, я так понимаю, я в меньшинстве на сайте с таким отношением
2 marmishoff
Наконец то я в большинстве))) Да, мне нравится полный комплект - золото ОИ, ЧМ, БХГ (можно 3) и я даже знаю что такие люди есть. Форсберг не имеет золота ОИ , предполагаю что осадок у нее от этого присутствует в отличии от Хрусталевой которая выжала максимум своих возможностей.
2018-03-11 20:48
 # 140  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Нічоґо не можу знати про осадок Форсберг,знаю лише її як видатну біатлоністку,хіба що Нойнер більш титулована))Але хто така Хрустальова я знав тільки в момент завоювання нею тієї олімпійської медалі,не більше,не менше.Олімпійська медаль - це круто,це результат,але любові вболівальників,як і їхньої ненависті:)можна досяґнути лише на протязі певноґо відрізку часу,і чим довший цей проміжок,тим більша любов:)
Час взаґалі річ дуже цікава,Марго...
2018-03-11 21:05
 # 141  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Але хто така Хрустальова я знав тільки в момент завоювання нею тієї олімпійської медалі,не більше,не менше
2 marmishoff
Ну почему же, я еще в Playboy ее фото видел - так что не только в момент :)
2018-03-11 21:09
 # 142  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Ахаха,знову зачьот:))
А тут вже я щось пропустив:))
2018-03-11 21:09
 # 143  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
а у Алимбековой и Хрусталевой есть.. И что?
2 albishka
Вы, пожалуйста, Динарочку с Леной не сравниваете.
Это в этом сезоне мы бы еще вспоминали про медаль! А потом все сходит на нет.
Ну часто ли Вы слышите - призер ОИ - ну такое
Навсегда остается только звание олимпийских чемпионов - оно даже не имеет приставки экс!
Так что ДИНАРА - олимпийская чемпионка, а Лена - так призером когда-то была :)
2018-03-11 21:12
 # 144  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А тут вже я щось пропустив:))
2 marmishoff
То очень давно и, если честно, Лена совсем не в моем вкусе - уж больно худая :)
http://zagony.ru/2014/02/13/elena_khrustaleva_12_foto_nju.html
2018-03-11 21:15
 # 145  Ирен (Харьковская область) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Да, фото не очень. Мимика одинаковая. Ну, Илья, Вы даете))
2018-03-11 21:15
 # 146  der MaiStier (Кременчук) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не треба так категорично про ВКГ. З урахуванням 2 гірших результатів з Кіси вирахують 40-50 очок, тобто Дальмаєр фактично відстає на 50-60 балів за 5 особистих гонок до кінця сезону. Як фінка виступає у вирішальні моменти, доводять її вкрай скромні регалії з головних стартів. Інша справа, що сама німкеня в цьому сезоні не біжить і в ментальному плані все ж далеко не Нойнер - та в кінці кожного сезону рвала і метала і зупинити її могли лише хвороби і пропущені 4-5 гонок за сезон, як під час першого ВКГ тієї ж Кіси
2018-03-11 21:22
 # 147  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Та ну то таке))Під пиво піде))
Худощава призерка ОІ з Казахстану...тепер я її запам'ятав)))
2018-03-11 21:25
 # 148  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Лара, мне кажется, нет, я уверен, Вы во всем правы. Чуть-чуть ОИ уйдет в прошлое, и все вернется на круги своя. Естественно, что общий зачет КМ, который получается из всех гонок сезона, более правильно характеризует уровень спортсмена, чем выступление в ОИ. Думаю, что никто с этим спорить не будет.
2018-03-11 21:27
 # 149  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Жарти жартами,але мені більше спортивні досяґнення Вірер до вподоби,ніж откровення Хрустальової))
2018-03-11 21:31
 # 150  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Поддерживаю на все 100%.Именно стабильность показывает силу и профессионализм спортсмена, а не медалька ОИ.
Привет!
А кто с этим спорит? Но есть два момента:
1. Звание олимпийского чемпиона.
2. Призовые за ОИ несоизмеримо выше. Даже "прижимистая" Кайса сказала, что ОИ ставит выше КМ.
Про звание плагиат. Ellias уже это озвучил.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17, 18, 19 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті