Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   19:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2013-02-19 15:31 |

Из кресла с любовью, или Размышления болельщика на выходе из сказки


Vox populi vox Dei, гласит древняя мудрость. Увы, но во все времена власть предержащие, как правило, прислушиваются к голосу народа или перед выборами или в экстраординарных случаях всеобщей радости или горя.

Как кажется автору этих строк, сейчас тот самый случай. Случай, которого истинные любители биатлона ждали больше десяти лет. За это время в стране изменилось очень многое, так не пришла ли пора хотя бы начать разговор о смене приоритетов в биатлонном царстве?

Сразу оговорюсь: почти всё то, что будет представлено на суд биатлонной общественности, уже звучало в разнообразных интервью, статьях и комментариях как на этом сайте, так и на других. Не претендует статья и на глубокую аналитику (для этого есть специалисты), её цель - поставить засечку наивысшего успеха со времён легендарных Зубриловой и Ко на условной планке развития нашей сборной. Поставить с тем, что бы напомнить властям, спортивным  функционерам да и тренерам (хотя сейчас в автора полетят отравленные стрелы) чем закончился прошлый взлёт. Но обо всём по порядку.

Те мои коллеги, кто вчера присутствовал на встрече нашей команды, единогласно отметили округлившиеся глаза наших девочек при виде оркестра и ковровой дорожки. И тут же эфир и Интернет всколыхнулся дружными «ура» по поводу отлично устроенной встречи, количества чиновников всех мастей и рангов приехавших в аэропорт, несколькоминутного общения с премьером и т.д. Кто-то из интернет пользователей заметил, что болельщиков в этом году было меньше, а власть предержащих - больше. И ничего удивительного в этом нет. В рабочий день посветиться перед камерами первым намного сложнее, чем вторым. Правда, даже внятно объяснить народу, с чем таким в синих коробочках попросили попозировать наших девчат в кабмине, не получилось. Фанфары отгремели, капитан получила капитана (за что МВС большое спасибо) и… находясь за полшага до тройки общего зачёта в кубке мира уже на днях начнет накручивать тысячекилометровые перелёты по маршруту из варяг в греки, а вернее, наоборот. Почему? А потому, что абсолютно отжившую, как по мне и тысячам простых болельщиков, практику финансирования спортсменов и тренеров никто менять, похоже, и не собирается. Фанфары – фанфарами, а оптимизация – оптимизацией. И государство, как то не хочет обращать внимание, на то, что система, которая, безусловно, имела право на жизнь во времена провала, сейчас, на подъёме, работает как неудачная смазка, выматывая спортсменов и превращая их в «крепких орешков». Суперменов, которые с порезанными ногами вынуждены бегать по небоскребу, ради освобождения от определённой материальной зависимости «заложников» - своих младших коллег по команде и тренеров, стипендии которых зависят от кусочка металла, чего греха таить, далеко не высшей пробы. И все это в предолимпийский год. Возможно, покажусь кому-то мечтателем, а кому-то злым пророком, но на Олимпиаде реального золота, кроме биатлонисток, ждать не от кого. Так может, стоит провести эксперимент и дать спортсменам то, что дали бы в случае всех возможных побед, без рванья их жил ради достижения этих побед. Как по мне, команда и так уже всем и все доказала.

Теперь о команде. Вновь рискую нарваться на «заклеймение титулом провокатора», но предположу, что чем выше будут подниматься девочки в табели о рангах, тем труднее будет поддерживать командный дух. Тем больше внимания будут привлекать их интервью, тем больше мои коллеги-журналюги будут провоцировать их, ловить на оговорках, а иногда и осмысленно подталкивать к расколу. Это жизнь – у каждого своя работа. Вывод простой: команде кровь из носу нужен психолог, а если (тьфу, тьфу :) так и дальше пойдет, то и пресс-секретарь. Который не позволил бы в очередной раз дать повод нашим северо-восточным братьям для истерики  типа «хохлы будут нас жизни учить – правильно, что в Сочи не пускаем». Кстати, достаточно забавно прозвучали слова насчёт личного участия премьера в решении этой проблемы. Что ж, за язык никто не тянул. Теперь, Николай Янович, это дело чести. Поживём - увидим и всей биатлонной семьёй дружно поаплодируем, если у Вас что-то получится.

Но вернёмся к команде. То, что мужская сборная чемпионат провалила, видно невооруженным глазом. И пусть десяток ников-ура-патриотов снова заведут песню «хорошо, всё будет хорошо…», вопрос требует кадровых и не только решений. А они требуют денег. Пусть первый, кто скажет, что денег в стране нет, кинет в меня камень. Даже уворачиваться не буду. Удивляет то ли тугоумие, то ли лень среднего маркетингового звена компаний наших миллионеров и миллиардеров. Аудитория у биатлона сопоставимая с топ-видами телевизионного спорта. И «ау-у», зимой футбола нет, как нет и формулы – 1 и многого другого. Да, когда за медали не боролись, многие имели право считать, что вложения в биатлон – деньги на ветер. Но сейчас-то! А человек, который мужиков из ямы поднимет, чуть ли не автоматически может в политику идти. За спиной тысячи людей с оружием. Это конечно шутка, но в каждой шутке – лишь доля шутки, а все остальное – правда.

И, наконец, последнее – сайт. Сайт, который по праву считают одним из лучших биатлонных сайтов. Да неужто на пике этой победы, государственные мужи не помогут – если не деньгами, то привлечением спонсоров тому, уже выросшему из коротких штанишек ребёнку, который пропагандирует победы наших девочек (пока, увы, только девочек), рядом с которыми каждый из этих мужей считает за должное сфотографироваться. Для постоянных посетителей не секрет, что возможностей не хватает даже на обновление английской версии, а настойчивые болелы требуют и появление украинской.

Короче, думайте господа! Сказка закончилась. Уже через несколько дней начинаются новые соревнования. Спортсмены и тренеры, конечно, смогут. Лена, конечно, выдержит. Молодежь, конечно, не подведёт. Андрей, конечно, будет бежать на Олимпиаде. Болельщики, конечно, будут поддерживать наших ребят (главное, чтоб «хорошо…» в мантру не превращалось). А что сделаете вы, от которых зависит, продлится ли сказка на Олимпиаде и в следующие годы, или развитие биатлона повторит цикл начала 21 века (типун мне на указательный палец :). Тогда ведь тоже все фотографировались и говорили, что всё просто великолепно. Думайте, господа!

Justafan, Андрей Фиалковский


Коментарі (Всього: 131)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2013-02-19 17:11
 # 31  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну це був би гарний прецидент. Так, дивись, з часом і футбольний клуб придбаємо... Хоч друголіговий...
Зенит (Севастополь)??)))
2013-02-19 17:13
 # 32  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люся83
Щодо фонду, я говорила про це вже давно. Ну, хай це буде не фонд, а, наприклад, фан-клуб з членськими внесками (зі знижками для дітей. студентів і пенсіонерів).

Щодо особистої участі, я поважаю Вашу ініціативу. але не вважаю особистим внеском в будь-яку справу написання листа до когось з вимогою: "Зробіть!". Особисто я готова допомогти з перекладами на українську існуючих матеріалів. Нажаль, ті обсяги, з якими я можу впоратися у вільний від роботи час ( а я теж працюю, як і більшість з дописувачів), не дозволяють говорити про створення української версії. Так же. як я не можу гарантувати, що через півроку чи рік я зможу виділяти таку ж кількість часу, як і сьогодні.
Тому вирішення цього питання потребує або ще десятку таких же ентузіастів-волонтерів, або виділення коштів на зарплату перекладачеві.
Інша справа, навряд чи Федерація готова фінансувати перекладача перш, ніж тренерів чи спортсменів.
2013-02-19 17:14
 # 33  Petrkoval (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Аболденннннна стаття!!! Чувак - м о л о д ч и н к а!!!
Шкода лише, що ця стаття так і залишиться статтею на нашому сайті, ой боюсь-боюсь ті, кому вона адресована про неї навіть не здогадуються і зараз продовжують тішитись своїми ракурсами у вчорашніх репортажах!!!;-(((( Насправді, дивно, що такий вид спорту без спонсорства відомих всій Україні брендів (Перша броварня не мається на увазі), адже - це додатковий піар, маркетинг і, зрештою, прибуток!!! Шановні мужі - цей вид спорту реальний клондайк у зимовий період!!! Тому вперед!!! Починати завжди важко, але потім все повернеться сторицею!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2013-02-19 17:19
 # 34  Yеjonok (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люся83
Я думаю , пишу и говорю на русском языке и семья у меня вся русскоговорящая и хотя я ещё буквально вчера не очень вежливо ответила болельщику , который требовал срочной украинской версии сайта , но подумала и мы это ещё с мужем обсудили и да конечно - те люди , которые привыкли думать , говорить и писать на украинском имеют право на то , чтобы поднимать на сайте вопрос о создании украинской версии , тем более , что сайт всё же украинский , но опять же всё упирается в ресурсы. Меня полностью устраивает русская версия сайта, но украиноговорящим болельщикам остаётся пожелать действительно пишите, добивайтесь , сбрасывайтесь - вы полностью имеете на это право ! Я за то , чтобы существовала украинская версия , но и русская конечно же оставалась тоже !
2013-02-19 17:20
 # 35  jeka757 (Чернівці) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
я пропоную створити керівництву сайта webmoney гаманець і все не байдужі будуть помагати фінансово на підтримку сайта)
хто за?
2013-02-19 17:29
 # 36  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Zaharini
Ну це був би гарний прецидент. Так, дивись, з часом і футбольний клуб придбаємо... Хоч друголіговий...
Угу, и стадион в Тысовце построим :)
2 Оксана
Біатлону - навчимо, нехай будуть фахівцями з мови. Але ці фахівці повинні щодня витрачати кілька годин на переклад (перші три-п'ять місяців, поки не буде перекладено всі попередні матеріали - увесь робочий день). І тому, додати людей, навіть одного - це все-таки проблема.
Это проблема даже больше, чем кажется. Потому что переводы должны быть оперативными, и в то же время - объемными по количеству текста.
Кроме того, такие люди (один человек достойно точно не справится) должны быть "в деле" чуть ли не круглосуточно. Во время этапов я интервью вывешиваю, бывает, и после полуночи. И представьте, появляется интервью, а его перевода на сайте нет! Час, два, три, шесть... И что мне делать? Сознательно задерживать появление материала, пока не дождемся его перевода?.. К сожалению, практика показывает, что поборники украиноязычности редко бывают довольны. "Все і негайно!" - только в случае первостепенности украинской версии можно ожидать одобрения.
Ну была уже попытка. Создавали украиноязычный сайт - мы давали полное право полностью переводить все наши материалы... Но идея не прижилась. Это же логично: все внимание получает тот вариант, который появляется быстрее. Честно - я с трудом вижу достойный выход. Морально очень сложно начинать, зная, что все равно работа подвергнется критике. Любая, даже самая качественно сделанная. Но пробовать можно.Только для этого нужны люди. И правильно: если мы уже привыкли работать без зарплаты, то переводчикам так или иначе надо платить. Тем более, мы-то сами определяем для себя график (привязываясь только к календарю соревнований), а для своевременного перевода надо быть постоянно на чеку...
2013-02-19 17:29
 # 37  Petrkoval (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Yеjonok
Особисто я не маю нічого проти російськомовного сайту ФБУ та й російської мови вцілому, не зважаючи на те, що я з Львівщини, але як би там не було - українська версія, в Україні - це правильно, нормально і дуже потрібно!!! Україномовного населення в рази більше, ніж російськомовного! Прошу вибачення, якщо когось образив я не мав за мету когось образити
2013-02-19 17:30
 # 38  Petrkoval (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 jeka757
Підтримую!!!
2013-02-19 17:32
 # 39  Люся83 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Yеjonok (Харьков) Оксана (Гамбург)
та будь-ласка, це особиста справа кожного як йому думати і на якій мові розмовляти, не хотілося б ще й тут перепалки щодо націоналізму і т.д. влаштовувати, мова зовсім про інше - про вихід ресурсу на більш високий рівень, популяризацію біатлону в нашій державі і т.д.
Щодо перекладача - це повинен бути оплачуваний перекладач, тому що це безперервний процес, новини, статті і т.д. Якщо я правильно зрозуміла, то цей сайт ведуть люди, так би мовити альтруїсти, які просто є шанувальниками даного виду спорту...Ну так чому б нам з вами просто не віддячувати їм невеличкими внесками за пророблену роботу, а якщо буде можливість і перекладачі з'являться і на українську і на ангійську, невже це нам не під силу?...
2013-02-19 17:35
 # 40  Yеjonok (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Petrkoval
Україномовного населення в рази більше, ніж російськомовного!
Ну это вы преувеличили - смотря в каких регионах , но насчёт украинской версии я уже своё мнение сказала и с этим согласна , она должна быть .
2013-02-19 17:37
 # 41  леон (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну що ж, якщо завели мову про фінансування , то давайте говорити прямо,- фінансування професійного виду спорту за рахунок бюджетних коштів є нонсенс. Я розумію фінансування з бюджету любительської системи. Професіонали повинні мати систему чесно заробляти гроші, а не йти прохачами до провладних чиновників. Колись за СРСР існувала система фінансування любительського спорту за рахунок частини доходів лотереї "спортлото", Є у світі фінансування спорту за рахунок відрахуваннь тоталізаторів. Це все на совісті законодавців, але ми бачимо, що представники спорту у законодавчому органі не ініціюють навіть спроб створити такі системи фінансування спорту в Україні, ні Бубка, ні Тедеєв, ні Волков (це з відомих спортивних прізвищ, що вже неодноразово були у законодавчому органі) цим не переймаються, є ще маленька надія на Кличка, але маю у нього мало віри. Ну і найпоширеніша система фінансування,- рекламними контрактами. А за цю систему потрібно багато говорити. Вона будується виходячи з рекламного ринку України, він, начебто, невеликий, але його головна проблема в тому, що він постійно руйнується так званою "двомовністю". Великі рекламодавці не відчувають відмінності нашого рекламного ринку від російського і впихують нам "двомовний" продукт, зроблений в Росії. Ми бачимо Валуєва, Емельяненко, і т.д. Не сперечаюсь, це гарні спортсмени, але я як український вболівальник волів би бачити українських спортсменів. А єдиною публічною відмінністю нашого рекламного ринку від російського є українська мова. Тому й звертаюсь до всіх вболівальників, всіх видів спорту, до всіх українських спортсменів, будьласка, намагайтесь ідентифікувати себе за допомогою мови. Це один з найпростіших, і найдієвіших способів, показати як нас багато, показати нашу відмінність від росіян, чітко означити український рекламний простір, і врешті-решт, дати можливість нашим професійним спортсменам отримати рекламні контракти. Бажано було б мати при федерації якийсь відділ, який займався рекламними контрактами спортсменів.
Вибачте за сумбурність і емоційність, та свою думку я наче б то виклав.
2013-02-19 17:38
 # 42  Люся83 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 jeka757
я однозначно за!!
2013-02-19 17:46
 # 43  Petrkoval (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бажано було б мати при федерації якийсь відділ, який займався рекламними контрактами спортсменів.
Абсолютно підтримую таку ініціативу, але беручи до уваги той факт, що ми не можемо навіть психолога оплатити за державні кошти, то про який відділ йде мова??? Дуже прикро!!!
2013-02-19 17:49
 # 44  dohirp (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
http://sport.lb.ua/summer/2013/02/19/189796_tri_ugrozi_ukrainskih.html?utm_source=lbua&utm_medium=link&utm_campaign=mainarticle
2013-02-19 17:52
 # 45  Yеjonok (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люся83
Щодо перекладача - це повинен бути оплачуваний перекладач, тому що це безперервний процес, новини, статті і т.д. Якщо я правильно зрозуміла, то цей сайт ведуть люди, так би мовити альтруїсти, які просто є шанувальниками даного виду спорту...Ну так чому б нам з вами просто не віддячувати їм невеличкими внесками за пророблену роботу, а якщо буде можливість і перекладачі з'являться і на українську і на ангійську, невже це нам не під силу?...
Ну если правильно вас понимать , то вы предлагаете чтобы пользователи платили модераторам , а как прокомментируют это сами модераторы ?
2013-02-19 18:01
 # 46  Люся83 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Yеjonok
так, Ви абсолютно правильно зрозуміли, ці кошти могли б йти на розвиток ресурсу (наша вдячність за роботу, на перекладачів, на рекламу). Ну а як відреагують модератори - сподіваюсь на коментар від них..
2013-02-19 18:03
 # 47  pozitif (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
Очень страшно, чтоб история не повторилась. Мне лично медалей такой ценой - не надо.
Согласен,если наши девочки будут хорошо выступать на протяжении сезона,а на ОИ вдруг не повезёт и останемся без медали,ну и черт с ней,будут другие ОИ,будут ещё медали
2013-02-19 18:14
 # 48  леон (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Абсолютно підтримую таку ініціативу, але беручи до уваги той факт, що ми не можемо навіть психолога оплатити за державні кошти, то про який відділ йде мова??? Дуже прикро!!!

Це може бути комерційна структура, яка буде співпрацювати з федерацією по договору, Краще всього у формі акціонерного товариства, акції якого вільно продаються на українських біржах, так, щоб власниками акцій могли бути діючі спортсмени, вболівальники, всі зацікавлені у розвиткові біатлону. Доречі працювати в ній можуть ті спортсмени, які закінчили виступи, ті, хто вже має досвід і бажає передавати його наступникам. Їх зарплатня і може бути платою за передачу досвіду, та ще й дозволить людині бути поряд з улюбленою справою, допомагати її розвитку. В усьому світі професійні спортсмени користуються послугами агентів, які допомагають спортсменам у веденні таких справ. А у нас ринок спортивних агентів функціонує натівлегально і зовсім не афішується. Розумію, раніше такі послуги потребували наявності декількох державних ліцензій, та зараз, наскільки я знаю, їх ліцензування відмінено.
2013-02-19 18:15
 # 49  Yеjonok (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я в языковом вопросе вообще проблемы не вижу , будут писать на русском - будем читать и комментировать тоже на русском, перейдёт сайт на украинский -не проблема будем читать и печатать на украинском , для меня это не принципиально , но для кого этот вопрос стоит остро , то добивайтесь .
2013-02-19 18:15
 # 50  Червяк Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вроде все правильно. Но...
Система финансирования спорта создана не для биатлона, а для всех видов спорта. Финансирование получают призеры ЧМ и ЧЕ. Если впустить наших законодателей в разбивку по видам спорта, то ЧЕ по биатлону наверняка статус финансируемого потеряет, а пока федерация пользуется этим пробелов законодателей. Брынзак хочет получить максимальное количество этих госстипендий, чтобы те "другие" (негосударственные) деньги, которые он достает не размазывались и шли тем спортсменам и тренерам, которые стипендий не получают. Хотя то что касается именно Пидгрушной: если в ходе ЧЕ Бондарь и Панфилова зацепятся за подиум в личных гонках (чем обеспечат стипендию), то надобности в выступлении Лены уже не будет: а в эстафету лучше будет включить Белкину или Цесельскую и попытаться получить стипендию еще и для нее. А Лена пусть в Норвегии зарабатывает призовые, рекламные контракты и компенсацию расходов на переезды от ИБУ. Да и слава не лишняя будет: Бергер не догнать, а второе место в КМ вполне реально, а второго места у Украины тоже давно не было.
Теперь о пресс-атташе:кто российским журналистам виноват, что они задают свои дилетантские вопросы Пидгрушной? Поинтересовались бы хотя бы местом жительства девушки, хотя, с другой стороны, для этого нужно хотя бы в общих чертах представлять наши реалии, что для молодых россиян - редкость.
2013-02-19 18:23
 # 51  skif (Киів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Yеjonok (Харьков)
Коли йде мова про украінську версію сайту, то я маю на увазі наступне. Це коли той самий текст читач може прочитати на украінській чи російській чи англійській, а коментарі ідуть так само разом. Хоча може для англійськоі версіі окремо. Тут я повний йолоп, так що не смійтеся)
2013-02-19 18:24
 # 52  леон (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я в языковом вопросе вообще проблемы не вижу

Ще раз повторюсь, в мовному питанні головною проблемою є розподіл коштів рекламних контрактів. Якщо ми хочемо, щоб наші спортсмени, отримували фінансування з "рекламного пирога". То повинні чітко означити цей "пиріг". І найпростіше його означення, це з допомогою мови. У росії є свої зірки біатлону, і поряд з ними нашим спортсменам буде тяжче отримувати рекламні контракти в "російськомовному рекламному просторі". А якщо ми допоможемо сформуватися україномовному рекламному ринку, то на ньому наші українські зірки будуть позбавлені конкуренції з боку російських колег. тому дивіться на питання так, що друкуючи коментарі українською, Ви допомагаєте формувати україномовний рекламний ринок, який розвинувшись допоможе фінансувати наших улюбленців- біатлоністів.
2013-02-19 18:43
 # 53  Люся83 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
взагалі я вважаю, що ініціатива розвитку сторінки, особливо щодо перекладів повинна йти від тих, хто над цією сторінкою працює....Ми тут щось обговорюємо, про якісь внески і т.д. але якщо це не потрібно самим організаторам, то це все пуста балаканина. Звертаюся до вас, шановні адміністратори цього прекрасного сайту, з пропозицією про створення його української версії, від Вас необхідна інформація що для цього потрібно - скільки коштів необхідно щоб утримувати відповідних спеціалістів і т.д. Зрозумійте, це питання від Вас нікуди не дінеться, а буде тільки загострюватись.
2013-02-19 18:45
 # 54  Yеjonok (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 леон
Ну насчёт того , что рекламный рынок будет зависеть от того на каком языке мы будем печатать комментарии - это вы завернули , хотя повторюсь , что я не против украинской версии , мне всё равно на каком языке общаться на сайте (только вот россиянам наверное туговато придётся ) , но я за это особо не переживаю . Но образования украинской версии должны добиваться , те , для кого это принципиально . Я за , но для меня это не имеет такого большого значения , для меня главное общаться на биатлонные темы (ну и шутить иногда ) , а на русском или на украинском значения не имеет .
2013-02-19 18:48
 # 55  taras lem Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
сайт- ЗАМЕЧАТЕЛЬНЫ!!!!!!! Спасибо, это огромная работа!!!!!!!
Ваш пот и в медалях девчонок точно есть!!!!
Спасибо!!!!!!! Очень, очень достойная работа!!!!!!!!
2013-02-19 18:59
 # 56  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
взагалі я вважаю, що ініціатива розвитку сторінки, особливо щодо перекладів повинна йти від тих, хто над цією сторінкою працює...
С моей стороны никакой инициативы не будет. У меня есть семья, работа, другие увлечения. За 6 лет существования сайта, я с него не заработал ни копейки. Все что приходит с рекламы уходит только на текущие потребности, вроде конкурса, карточек, оплаты звонков, билетов в Тысовец и тд. На этом сайте мы делаем только то что нам интересно и что нам нравится. И именно по этой причине сайт и стал популярным.

Те, кто хотят видеть что-то другое, вперед! Ваши предложения всегда принимаются. Но только, чтобы это все было без нас. Кто хочет попробовать пожить 4 с половиной месяца без личной жизни, без выходных, без свободного времени, без оплаты - выходи и стройся.
2013-02-19 19:09
 # 57  Стася Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Коли йде мова про украінську версію сайту, то я маю на увазі наступне. Це коли той самий текст читач може прочитати на украінській чи російській чи англійській, а коментарі ідуть так само разом. Хоча може для англійськоі версіі окремо.
Для англійської версії краще лишити так як є, я думаю.

2013-02-19 19:22
 # 58  skif (Киів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual (Киев)
С моей стороны никакой инициативы не будет. У меня есть семья, работа, другие увлечения. За 6 лет существования сайта, я с него не заработал ни копейки. Все что приходит с рекламы уходит только на текущие потребности, вроде конкурса, карточек, оплаты звонков, билетов в Тысовец и тд. На этом сайте мы делаем только то что нам интересно и что нам нравится. И именно по этой причине сайт и стал популярным.

Коли справи такі, то прошу мене вибачити (це не що до украіномовності сайту) і дякую Вам за продукт, від якого не лише Ви, але й безліч шанувальників отримують насолоду.
2013-02-19 19:23
 # 59  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 dohirp
http://sport.lb.ua/summer/2013/02/19/189796_tri_ugrozi_ukrainskih.html?utm_source=lbua&utm_medium=link&utm_campaign=mainarticle
И как Вам сия писанина? Какое то НЛП на неудачи и упадок, Вам не показалось? Особо умилило про бронзовую медаль Лены в персьюте( и микроклимат в команде. Это ж надо уметь все так извратить! Надеюсь, наши девочки достаточно психологически устойчивы, чтобы читать подобные шедевры?
2013-02-19 19:24
 # 60  Люся83 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
ну от і відповідь. Тільки не зрозуміла Ваша агресія, якщо Ви читали мої попередні коментарі, то це була пропозиція допомогти сайту фінансово, щоб Ви без оплати не працювали, щоб було заохочення...але бачу справа зовсім в іншому ...здалась Вам та сторінка українською...

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (світ) (1)
    День народження Дмитра Підручного! (9)
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (8)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
353
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!