Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2015-12-15 11:27 |

Володимир Бринзак: На Олімпіаду повинні їхати в повній впевненості в своїх силах


Старт сезону подарував не тільки масу емоцій вболівальникам від перемог і невдач своїх улюбленців, а й велике поле для аналізу тренерам і функціонерам команди. Чим стали перші етапи Кубку світу для президента федерації біатлону України - про це у великому інтерв'ю Володимира Бринзака нашому сайту.

- Володимире Михайловичу, позаду два стартові етапу Кубку світу. Яке Ваше загальне враження від виступів команди на початку сезону?
- У першу чергу, приємною несподіванкою стали виступи Олени Підгрушної та Наталки Бурдиги. Та й взагалі приємно, що вся команда показує рівні високі результати - Абрамова здорово виступає, постійно потрапляє в очки Бєлкіна ... Виняток поки - Валя Семеренко, але на те є об'єктивні причини. Команда вже показує більш високі результати, ніж в минулому сезоні, і більше того - видно позитивну динаміку, яка дозволяє сподіватися на поліпшення показників. Хочеться вірити, що така позитивна тенденція збережеться до кінця сезону.

У команди новий тренер, нові методики - подивимося, як це спрацює. Але я і так вже задоволений, і, думаю, навіть якщо в цьому сезоні щось не вийде, то будуть зроблені поправки, а в наступному спортсмени та тренер будуть краще знати один одного і зможуть підкорити найвищі вершини. Хочу підкреслити, що це буде передолімпійський рік, і нам треба показувати, наскільки сильною командою ми є, щоб на самі Олімпійські Ігри, як і минулого разу, їхати в повній впевненості у своїх силах. Щоб не чекати помилок суперників, а за рахунок своїх зусиль здобувати нагороди.
- Чи можна впевнено говорити, що Валя Семеренко вже подолала наслідки зриву міжсезонної роботи, коли вона через хворобу пропустила частину зборів на снігу?
- Ми з Урошем говорили з цього приводу і прийшли до спільної думки, що висновки будемо робити після закінчення трьох етапів. Тому що одна гонка, нехай і така вдала, як естафета в Хохфільцені, - ще не показник. А вже після Словенії можна буде сказати – чи вийшла Валя з того стану після хвороби, чи поки продовжуватиме виступати перепадами. Але я готовий повторитися, що ми не бачимо проблеми в будь-якому рівні виступів Валі в цьому сезоні. Від керівництва федерації та тренерського штабу команди вона отримує повну свободу дій і прийняття рішень. Будь які результати вважатимуться прийнятними, тому що ми знаємо, що, при належній мотивації, на наступний сезон Валя повернеться в нормальний тренувальний процес і до більш звичних високих результатів.

- Зараз троє наших дівчат претендують на місця в десятці найсильніших загального заліку. Це є фактором впливу на планування їх графіку? Особливо, що стосується поїздки на заокеанські етапи.
- Заокеанські етапи Кубку світу ми розглядаємо, в першу чергу, з точки зору боротьби в національному заліку. Але, в той же час, перша десятка Кубку світу важлива в тому сенсі, що дозволяє спортсменкам при визначенні стартових номерів заявляти їх у будь-яку групу. А це, за умови нестабільної погоди, може виявитися серйозною перевагою. Не завжди траса буває однаковою для спортсменок різних груп, і важливо мати можливість вибору.

- Після Вашого інтерв'ю минулого тижня розв'язалася ситуація із залученням в основну команду Ірини Варвинець, яка тривала кілька місяців. Що стало вирішальним фактором у тому, що Іра виступить на Кубку світу вже в Поклюці?
- У цьому рішенні нічого несподіваного немає, Іра спочатку повинна була з'явитися на Кубку світу в першому триместрі. І Словенія була останнім шансом, тому що в іншому випадку сезон міг бути зірваним: після Нового року вся шістка виступаючих на Кубку світу могла стабілізуватися, враховуючи досить високі результати всіх дівчат. Єдиним варіантом, при якому Варвинець могла не потрапити в Поклюку, стали б невдалі виступи в Кубку IBU. Але там Іра зробила максимум, щоб показати гарний результат і тепер будемо сподіватися на її вдалий дебют в цьому сезоні в національній команді.

- Наступний етап Кубку світу проходить на батьківщині старшого тренера нашої збірної. У зв'язку з цим Урош Велепец якось змінив роботу команди? Може розповів якісь секрети траси в Поклюці?..
- Ну, які там можуть бути секрети, якщо і тренери, і спортсмени протягом багатьох сезонів щорічно там виступають? Йде звичайний тренувальний і змагальний режим. Урош і так змінив вже дуже багато чого: і методики підготовки, і тренувальні мікроцикли ... Ми продовжуємо експериментувати, дивимося, як на це реагують дівчата. Поки ця новизна, звичайно, подобається, і все це позитивно налаштовує на майбутнє.

- У нинішньому сезоні передбачається наш "традиційний" пропуск етапів?
- Поки ні. На даний момент ми не виключаємо варіант, при якому хтось із спортсменів повернеться до Європи після Канади і не візьме участь в етапі в Преск-Айл. Але поки остаточного рішення з цього питання немає. Думаю, визначимося вже до Рупольдінгу.

- Наші чоловіки то демонструють хороші результати (як, наприклад, два місця в десятці в Остерсунді Дмитра Підручного) то невдалі гонки. Чого не вистачає, щоб домогтися стабільності?
- Ну, якщо, скажімо, подивитися на останній етап Підручного в естафеті, то нічого трагічного я тут не бачу. Потрібно також брати до уваги, з ким йому довелося змагатися на цьому етапі - поруч біг Сімон Шемпп, і Дімі доводилося боротися вище своїх можливостей. Це в кінцевому підсумку і вплинуло: Підручний намагався триматися коло, друге ... Ну і розплата прийшла на стійці: після чотирьох влучень його почало "колотить", і як наслідок - штрафне коло. Без солідного досвіду в таких стартах змагатися з найсильнішими важко.

Ну і є спортсмени такого типу, як був Андрій Дериземля, які не можуть рівно виступати протягом усього сезону. Їх після кількох вдалих стартів треба «відкатувати» і знову виводити на високий рівень. Знову ж таки, якщо ми говоримо про експерименти, це повною мірою стосується і чоловічої команди: ми шукаємо шляхи, які в майбутньому приведуть до успіху.

- Хто з хлопців поки залишає у Вас найбільш сприятливе враження?
- Поки що я можу відзначити щось нове і в роботі Семенова, і у Підручного - обидва вони вже в минулі роки мали ряд високих результатів, і періодично вистрілюють і в нинішньому сезоні. Більше звертають на себе увагу мінуси: поки не зовсім зрозуміло, що відбувається з Артемом Тищенко. У минулому сезоні він і в десятку кращих в особистій гонці потрапив, і побував на подіумі змішаної естафети, і отримав приз кращого молодого біатлоніста, який потрапив на Кубок світу ... Тобто, перспектива є, але не дуже приємно, що реалізувати цей потенціал поки не виходить.

Ми продовжуємо придивлятися до Жирного і Семакова. Кільчицький продовжує виступати, немов на гойдалках: тільки отримує можливість на Кубку світу - виступає невдало, повертається на Кубок IBU - розкривається по-іншому. Зараз ми його знову викликаємо в Поклюку - будемо сподіватися, що цей шанс Віталік використає.

Стабільності поки не вистачає всім. Але, на жаль, інших спортсменів у нас немає. Навіть, якщо подивитися на найближчий резерв - тих, хто міг би вже зараз підсилити команду, поки складно назвати хоча б одне прізвище. А молодим перспективним хлопцям ще потрібен час зміцніти, отримати досвід на Кубку IBU, напрацювати базу ... У Кубок світу кидати їх ще не можна.

- А якщо поглянути у бік лідерів, як Ви думаєте, хто-небудь зможе кинути рукавичку Мартену Фуркаду?
- Ну, звичайно, можуть. Є чимало сильних спортсменів і в Росії, і в Німеччині, і в Норвегії. Непереможних немає, і я думаю, для Фуркада в цьому сезоні буде не все так просто, як може здатися зараз.

- Зараз практично на кожному етапі ми бачимо точкову ротацію складу. Це буде тривати і в січні, чи буде обрана інша стратегія формування команди?
- Ми поки перебуваємо в пошуку, намагаємося намацати той кістяк, який з наступного сезону вже конкретно буде готуватися до Олімпіади. Щоб тренери остаточно визначили коло претендентів і могли більше уваги приділити ефективній та якісній індивідуальній роботі з ними. Зараз же ми можемо дозволити собі ротацію: змагання проходять відносно недалеко один від одного, і ми можемо привезти спортсмена, спробувати його в бойових умовах.

- Кілька років тому Інна Супрун через Кубок IBU заробила додаткове місце в заявці команди на останній етап Кубку світу, але не поїхала в Ханти-Мансійськ через проблеми з логістикою. У нинішньому сезоні ситуація може повторитися - скажімо, Яна Бондар або Настя Меркушина цілком здатні бути дуже високо в загальному заліку Кубку IBU ...
- Я не думаю, що виступ однієї людини на одному етапі Кубку світу, та ще й в кінці сезону, може щось дати самому спортсмену або тренерам. Ми добре знаємо можливості цих людей, і від того, виступлять вони в Ханти-Мансійську, чи ні, нічого особливо не зміниться. Проаналізуємо хоча б спортсменів, які отримували такі додаткові квоти в російській команді: хтось із них зміг потім закріпитися в основі? Головне - набиратися досвіду і показувати хорошу стрільбу і функціональну готовність на Кубку IBU. А для ротації достатньо можливостей і по ходу сезону.

- Багато хто звернув увагу, наскільки разюче відрізнялася стрільба Яни Бондар на Кубку світу та Кубку IBU. Невже так швидко позначився перехід від роботи з одним тренером до іншого?
- По-перше, треба знати, якими були умови стрільби. Тому що там промахувалися і інші наші дівчата. По-друге, треба враховувати висоту в Ріднау, а Яна приїхала туди з рівнини. Невідомо, як відреагував організм на зміну висоти, а погіршення самопочуття, звичайно, впливає і на стрільбу. Але поки що перебудова стрільби у Бондар триває, і вона ще буде виступати нестабільно, особливо в гонках з чотирма рубежами. Краще тренування - це змагання, і нехай Яна поки заробляє досвід. Одночасно можна сказати, що певні проблиски в стрілецькій роботі у неї вже є.

- У нинішньому сезоні наші спортсмени виступають у великій кількості різних змагань, і практично всі на виду. За винятком юнацької команди, яка готується до Юнацького Олімпійського Фестивалю. Де зараз вони готуються до головного для себе старту сезону?
- Буквально сьогодні (розмова відбулася в понеділок ввечері - прим. Є.Т.) у них відбулося контрольне тренування, в якому взяла участь не тільки юнацька команда, а і наші юніори, молодь з Білорусі. Так от, у дівчат виграла Христина Дмитренко, яка з двома нулями більш ніж на хвилину випередила суперниць, серед яких були дівчатка і на 3-4 роки старші за неї. Повинен зізнатися, я дуже сподіваюся на Христину, і ми в найближчому майбутньому будемо брати її підготовку під особливий контроль та всіляко допомагати.

А що стосується змагань, то в січні будуть старти в Отепяя - там можна буде позмагатися з хлопцями з Росії, Білорусі та країн Балтії, отримати змагальний досвід і морально підготуватися до Юнацького Олімпійського Фестивалю. Ну і залишаються також чемпіонат України та контрольні тренування.

- Чи будуть наші найсильніші біатлоністи виступати на чемпіонаті країни в кінці грудня?
- Молодь буде, а національна команда в Україну не повертається. Ми плануємо, що жіноча збірна проміжок часу між третім і четвертим етапами Кубку світу проведе в Поклюці, а чоловіча - в Антхольці.

Розмову вів Євген Тарасенко
 
 
 
 
 


Коментарі (Всього: 68)

[ 1, 2, 3 ]

2015-12-15 12:01
 # 1  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так вот, у девушек выиграла Кристина Дмитренко, которая с двумя нулями более чем на минуту опередила соперниц, среди которых были девочки и на 3-4 года старше нее. Должен признаться, я очень надеюсь на Кристину, и мы в ближайшем будущем будем брать ее подготовку под особый контроль, всячески помогать ей.
Удивительно, как у нас среди девушек постоянно появляются таланты, буквально каждые год-два. Неужели мужской генофонд настолько хуже? В прошлых сезонах возможно дело и было в более сильной конкуренции в мужском биатлоне, но в этом женский биатлон не менее конкурентный и цифры это четко показывают. Так что бОльшая конкуренция у мужчин, это скорее стереотип, чем реальность.

Еще услышал такое мнение, что на западе к подготовке девушек относятся не серьезно, в отличие от мужчин, поэтому мы и смотримся на их фоне хорошо.
2015-12-15 12:07
 # 2  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Кристина ещё в прошлом году на некоторых стартах Аню обгоняла. Да и опыт старта на ЧМ дал своё, главное что бы продолжала девочка радовать и нас и себя, и возможно уже после ОИ увидим новые имена в сборной.
2015-12-15 12:26
 # 3  elz (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо Евгению за интервью с президентом ФБУ. Приятно, что на этапе КМ дали шанс Ирине Варвинец, я думаю, что она его заслужила по праву. Жаль, что пока не клеится у Артема Тищенко, но хочется верить, что у него все-таки получится выстрелить в этом сезоне и показать, что прошлогодний успех не предел в его карьере. Очень верю в его звезду и надеюсь на прорыв!
2015-12-15 12:27
 # 4  SAFI (Сімферополь, Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Неужели мужской генофонд настолько хуже?
2 MrVisual
мне кажется - проблема в другом - биатлон не столь прибылен.
и парни просто уходят в футбол, бокс и так далее
то, что быстро может дать отдачу
2015-12-15 12:27
 # 5  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Еще услышал такое мнение, что на западе к подготовке девушек относятся не серьезно, в отличие от мужчин, поэтому мы и смотримся на их фоне хорошо.
А РФ? А Біларусь? Не будете заперечувати, що готують аналогічно (лише з кращими умовами, бо є де)? А німці, в яких щороку нові зірочки з'являються. Щось не вяжеться.
В сиву давнину, коли я ще був студентом:) покійний Амомсов приїхав в Тартуський універ, я був на його лекції. Він сказав про генетичну соабкість славян, порівнював з англосаксами. Юного мене це так злило...Він говорив з прикладами, заперечити було важко цьому епатажному діду... Пройшло багато років, я по роботі мав трохи відношення до спорту. Згадував його десятки раз:(
2015-12-15 12:32
 # 6  Fat Dooz Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Жіночий біатлон більш "розкручений" в Україні (більше впізнаваних спортсменів, більше вищих результатів), і це грає свою роль. Плюс погоджусь з SAFI - у хлопців футбол, бокс, боротьба - і по фінансам не так затратно, і займатися можна у будь-якому районному центрі.
2015-12-15 12:41
 # 7  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
А з цього місця докладніше плз.
Звісно не спец в генетиці, але якось завше вважав логічною класичну теорію, про чим більше кровєй) змішується в людині тим сильніша вона в цьому розумінні.
Аргументуйте плз...
2015-12-15 12:51
 # 8  Руслан (Коломия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І, як завжди, - дякуємо Євгену за інтерв'ю.
2015-12-15 13:00
 # 9  віктория (Кривой Рог) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интересно почему женскую команду решили оставить в Поклюке? С чем связанное такое решение?
2015-12-15 13:12
 # 10  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интересно почему женскую команду решили оставить в Поклюке? С чем связанное такое решение?
А есть всего пару мест на высоте - Поклюка и Антхольц, скорее всего решили сделать тест: мужики там, девушки здесь, а потом сравнить, чтобы в следующем году знать, где лучше. Ну и Урош словенец, всё таки.
2015-12-15 13:17
 # 11  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да, і дякуємо Євгену за інтерв'ю )
2015-12-15 13:46
 # 12  Sony Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
И я не согласен насчет того, что в плане подготовки к девушкам за рубежом относятся не серьезно. Взять только сборную Германии...
2015-12-15 14:05
 # 13  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так вот, у девушек выиграла Кристина Дмитренко, которая с двумя нулями более чем на минуту опередила соперниц, среди которых были девочки и на 3-4 года старше нее. Должен признаться, я очень надеюсь на Кристину, и мы в ближайшем будущем будем брать ее подготовку под особый контроль, всячески помогать ей.
ета фсьо кнш круто! Но тока 16лєт! Важно нє пєрєхваліть! І нє орать на каждом шагу о мєга талантє! Так как "еті" тоєсть злооо нє спіт! Могут і пєрєманіть!
п/с главноє шоб в Азебаянє нє узналі/нє полюбілі біатлон! іначє нам криш:):):)
2015-12-15 14:30
 # 14  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Джустін
Переманити мало, треба ще потім зробити з неї спортсменку топ-рівня. Тож, я б не переймався так щодо Азербайджану та інших переманювачів. :)
2015-12-15 15:48
 # 15  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Удивительно, как у нас среди девушек постоянно появляются таланты, буквально каждые год-два. Неужели мужской генофонд настолько хуже?

Правильно говорит SAFI.
Но я уверен, в основе основ лежит селекция. А ею занимаются рядовые тренеры на местах. Почему они отдают предпочтение работе с девочками - надо у них спрашивать. Возможно с девочками просто легче работать, они более покладистые, прилежные и исполнительные.
Мне трудно давать советы профессионалам, но когда-то тренеры ежегодно посещали начальные классы всех школ подряд и зазывали в свои секции и массово отбирали. Не знаю, как это сейчас происходит.

Что касается того, что с женским биатлоном на Западе слабее работают, то по немцам, французам, чехам, полякам и т.д. такого не скажешь.... Немецкие биатлонисты в среднем уступают в классе биатлонисткам, даже помня о Шемппе, - достаточно заглянуть в рейтинги.
2015-12-15 16:10
 # 16  Агнешка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А в это же время...http://gazeta.ua/ru/articles/sports-newspaper/_pokazhite-po-televizoru-lyzhnyj-sport/665883 Мнение спортивного журналиста, как плевок в душу.
2015-12-15 16:15
 # 17  Елена Христенко (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дякую за інтерв'ю!
2015-12-15 16:31
 # 18  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Агнешка
Футбольного))))
І це все змінює ))))))
2015-12-15 16:40
 # 19  Fat Dooz Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Агнешка
Крутяк, Старий Рокер жжот напалмом))))) Але нічого страшного. Він пару днів назад написав, що наш чемпіонат вже наближається до Іспанського та Італійського, треба лише пару міцних середняків у першій лізі відшукати, щоб було 18 команд у чемпіонаті!!!! Таким чином оцініть рівень адекватності)))))
2015-12-15 16:52
 # 20  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А в это же время...http://gazeta.ua/ru/articles/sports-newspaper/_pokazhite-po-televizoru-lyzhnyj-sport/665883 Мнение спортивного журналиста, как плевок в душу.

а што нє так з етай пісаніной? как по мнє то фсьо норм! хатя может я чьота і нє догнал... Еслі посмотрєть дєйствітєльно много лижніков-нєудачьніков пєрєходят в біатлон!
2015-12-15 16:56
 # 21  Julie May (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А в это же время...http://gazeta.ua/ru/articles/sports-newspaper/_pokazhite-po-televizoru-lyzhnyj-sport/665883 Мнение спортивного журналиста, как плевок в душу.
Більш гидкого тексту, із жовчю, напевне ще не доводилось читати. Логічно постає питання: а що хотів автор цим сказати? Образити конкретний вид спорту, спортсменів, вболівальників, телеглядачів чи телебачення? Получився якийсь брєд сумашедшего, якщо чесно.
2015-12-15 17:19
 # 22  Кайра (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Конечно, больше всего за Артема Тищенко обидно - при такой шикарно поставленной стрельбе (при чем у парня есть явное чувство выстрела - талат от Бога) у него нет нормального тренера по физподготовке. При чем физические кондиции Артема (рост, вес) позволяют слепить из него ну если не Фуркада, то как минимум Яшу Фака. Мне кажется мужской команде Пихлера не хватет - вон он шведам напихал и... и неизветный Нелин уже бореться с Фуркадом на последнем этапе ЭГ. Может надо рискнуть:) Хотя вряд ли после РФ Пихлер решиться на постсоветские страны пойти.
2015-12-15 17:20
 # 23  Кайра (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Джустін
Гесснер, Захенбахер - не удачницы???
2015-12-15 17:29
 # 24  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Агнешка
А в это же время...http://gazeta.ua/ru/articles/sports-newspaper/_pokazhite-po-televizoru-lyzhnyj-sport/665883 Мнение спортивного журналиста, как плевок в душу.


Коля Несенюк, вообще-то, футбольный обозреватель. Я не понял, что это его занесло на повороте в лыжи.
Нагородил он чуши.
Коля, если в биатлоне - неудавшиеся лыжники, то логично прикинуть твоим же способом, что в твоем футболе - неудавшиеся регбисты с легкоатлетами :) Согласен? :)

Историю биатлона почитай. Кто первый начал соревноваться и почему. Лыжники, ли :)
2015-12-15 17:29
 # 25  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Кайра
ето тока двоє!!! а лижніков-нєудачьніков дєсяткі! і ета нормально і нєнада етава стіснятса! Так как многіє із ніх нічєво б нє дастіглі в лижах! Да і автор как я понял больше пішет о прошлом і "как так получілось шо..."
2015-12-15 17:30
 # 26  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Та все правильно кажете, так офіційна наука і вважає. А оцей старий (так я на той час вважав) маразматик:) отаке ляпнув. А потім почав дивитися. І що виходить - час у великому спорті для наших обмежений - приходять пізніше, йдуть швидше. Зверніть увагу на футболістів. На біатлоністів. Але не на конкретний випадок, а в цілому, на статистично достовірну виборку. Я б ніколи цього не написав в офіційному документі, бо змахує на расву теорію:). Але що виходить? В нас в 20 років - юний, перспективний і т,д. А десь - чемпіон світу. А винятки лиш підтверджують правило.
2015-12-15 17:34
 # 27  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
... У нас есть один вид спорта, который точно имеет право обижаться на укрТВ - фехтование с Олей Харлан. А Несенюку напомнить надо, что Федерация биатлона одно время даже доплачивала телевизионщикам за трансляции. Вот так и сделали рейтинговым биатлон. Потому что болельщиков много, стало.
2015-12-15 17:40
 # 28  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Джустін
Нуууууууууу не разочаровуй)))) УАБ с Бергером тоже что-то выигрывали. Кайса довольно неплохо выступала в лыжах. Свендсен по юниорам почти как Нортуг выступал.

А по парням думаю тут люди правы, выбирают у нас просто футбол и что-то другое, те кто от природы чем-то одарённые. У нас в основном кто спортсмены? Те у кого папа тренер или же в прошлом спортсмены, или как-то связаны со спортом. А таких что бы от природы, только Дереземля вспоминается. Не хочу некого обидеть конечно, но почему-то думается так.
Да и всего у нас 3-4 области спонсируют спортсменов, а не вся Украина. И то в этих регионах не так много людей живёт.
2015-12-15 17:44
 # 29  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну, жарналісти такі вони журналісти... Які глибокодумні висновки про сублімацію зимових видів спорту в біатлон!! Позашлюбний син Фрейда, 99%. А як же тоді я? Мене із зимових видів цікавит лише біатлон. На хокей я приходив разів 3 за все життя, а жив недалеко до льодового стадіону кілька років. На коньки не дивлюся, фігурне катання взагалі спортом не вважаю. І так далі. До лиж мав відношення по роботі, а тепер навіть за результатами не спостерігаю. Все-таки іноді треба довше жувати. А мав би можливість, то запитав би його - а як з карєрою коментатора? Не вийшло? В філософи потягнуло?
2015-12-15 17:46
 # 30  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
Амосов дуже цікава людина. Але навіть Леонардо з Толстим не завше були праві)))
Ну а стосовностатистично достовірну виборку в мене є своя теорія стосовно статистики, хоча озвучувати її не ризикну:))))
Скоріше, ну це моє імхо, справа все ж не в генах, а в ментальності, що була привита за 20 сторіччя і не тільки (стільки) спорсменам, але це тема навіть не дискусії, а дисертації, яку я особисто теж точно ніколи не напишу, але з іншої причини :)))

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті