Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2016-01-15 23:00 |

Володимир Бринзак: Жодних політичних мотивів немає


Президент федерації біатлону України Володимир Бринзак прокоментував інформацію, яка сьогодні з'явилася на багатьох сайтах:

Прочитав на багатьох російських сайтах інформацію, нібито я зробив заяву, що збірна команда України через загрозу політичних провокацій не братиме участь у Чемпіонаті Європи, який буде проводитися в Тюмені.

Хочу всім офіційно сказати, що це брехня і вигадки журналіста. До мене на стрільбищі в Рупольдінгу підійшов чоловік, який навіть не представився, і запитав - чи візьме участь наша команда в Чемпіонаті Європи. Я відповів, що ні, про це сказав ще місяць тому і головною причиною є те, що чемпіонат проводиться в незручні терміни, а у нас головним завданням є підготовка до Чемпіонату світу.

Також незручно добиратися зі зброєю до Тюмені через транспортні проблеми та навів випадок, коли наша юнацька команда, за домовленістю із Союзом біатлоністів Росії, у вересні їхала з Мінську до Острова для участі в першості Росії з літнього біатлону. Проїхавши на територію Росії, автобус з українськими номерами був зупинений поліцією і у спортсменів забрали паспорти, а потім було оголошено, що вони мають повертатися назад, інакше не отримають паспорти. При цьому білоруські та прибалтійські спортсмени спокійно проїхали і взяли участь у цих змаганнях. Нашій команді, після 400 км дороги, довелося повертатися.

Я жодного разу не сказав про жодні політичні мотиви чи провокації. Це все вигадки журналіста, і це вже не перший раз. Цим вони хочуть викликати якийсь ажіотаж і інтерес до своєї незатребуваної "творчості". Ми надалі завжди із задоволенням будемо брати участь у різних змаганнях та навчально-тренувальних зборах на території Росії, і найближчі плани: це участь у фіналі Кубку світу в Ханти-Мансійську в березні місяці. У нас дуже дружні відносини з російською командою і вболівальниками з Росії, які підтримують нашу команду. Спорт поза політикою, бойкотувати ми нічого не збираємося і закликаємо всіх журналістів писати тільки факти, а не свої припущення і домисли. Я пишу не заради виправдання, а заради істини.

З повагою, Володимир Бринзак


Коментарі (Всього: 123)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2016-01-16 07:38
 # 31  Юрій Юрійович (Волочиск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бринзаку ВМ великий респект. Людина все популярно пояснила,навіщо всі ці пересуди?!
2016-01-16 07:40
 # 32  LSD111 (Бахмач, Чернігівська обл.) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
возможно и мирно жили
2 Миг
Возможно мирно жили бы, если бы вооруженные до зубов бандиты из страны-соседа не захватывали у нас славянски...
2016-01-16 08:07
 # 33  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
вот она - техника вброса
2016-01-16 08:23
 # 34  tk-kz Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Молодец Михалыч! Спорт, вне политики!!!!!!
2016-01-16 08:46
 # 35  Федiр (Киiв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
MrVisual (Киев)
Это же касается и оскорбительных криков болельщиков.
Та хто ж iм заборонить? Свободу слова в РФ ще нiхто не вiдмiняв... :-)
2016-01-16 08:50
 # 36  Sweeter Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Осталось выяснить причины, по которым автобус не пропустили дальше.
2016-01-16 08:52
 # 37  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
включив дипломатію?

Бринзак умний чєловєк! Нє стал іті на откритий конфлікт! Почєму? Потомушто нам єщо туда єхать на етап КМ:( іногда надо здєлать крок назад!

А вот мнє обідно! Получяєтса в нас плюют а "ми" ето прінімаєм... і Товаріщі хватіт повторять еті глупості Спорт вне политики особінно цинічьно когда такоє пішут рускоміровци на сайта ...
2016-01-16 09:13
 # 38  Анічка (Ельмсхорн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дружні вболівальники Росії - це ті що кричали "падай" нашим дівчатам на ОІ в Сочі?
2016-01-16 09:46
 # 39  Богдан Р. (Рогатин) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Можливо спорт і поза політикою, та політика постійно лізе в спотр. І це погано. А наших спортсменів і справді краще поберегти від поїздок у неадекватні країни.
2016-01-16 09:46
 # 40  Venera1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Очень жаль.спорт вне политики, лишать спортсменов старта очень глупо
2016-01-16 09:51
 # 41  Explorer (Челябинск, Россия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Действие рождает противодействие. Когда украинский спортсмен позволяет себе фотографироваться на групповой фотографии спортсменов с "птн ..." либо высказывания типа Пидгрушной, сложно ожидать для них теплого ответного приёма.
К остальным же подавляющее большинство росболел биатлона относится вполне позитивно, а за Семеренок и Джиму ещё зачастую и болеют.
2016-01-16 09:54
 # 42  Богдан Р. (Рогатин) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Explorer
Він це робить не без причини.Краще на своїх подивіться. А тут і справді як і ви написалидія визиває протидію, хоч і жаль, що таку легку. Я би взагалі заборонив певній збірній вистпати на міждународній арені через поведінку її країни.
2016-01-16 09:54
 # 43  Explorer (Челябинск, Россия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Что касается желаемого тут некоторыми отбора этапа у Хантов, то в конце кубка мира альтернатив России по снегу попросту нет. Какие уж там Раубичи, если даже у нас иногда все плывет в это время...
2016-01-16 09:59
 # 44  Ibis Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Спорт - вне политики" - это лозунг разве что для очень неокрепших и наивных умов. Ну или для тех, кто понимает, что происходит на самом деле. Спорт как раз и связан полностью и всецело с политикой.
Примеры? Вот хотя бы этап Формулы 1 в Бахрейне. Полупустые трибуны, полиция применяет оружие против активистов, а мистер Берни Экклстоун разрешает проведение гонки. Правящая партия в это время использует имя Ф1 в какой-то кампании (реклама или что-то в этом роде, типа "Объединимся .... и Ф1 нам поможет").
Этап Ф1 в соседней стране. Когда президент страны приходит на подиум, чтобы покрасоваться и показать, какой он молодец, что поддерживает спорт, то как это здесь нет политики?
Когда в Китае какой-то политик вручает призы на подиуме Ф1, а его освистывают - это разве не связано с политикой?
А разве государство не выделяет какую-то сумму на проведение мероприятия? Кто выдает разрешения на проведения мероприятий? Правильно – бюрократ из какой-то партии. Потом представитель партии обязательно приходит на награждение, чтобы покрасоваться перед камерой.
Ну или пример из того, что рассказал сам Брынзак - это разве не политика, когда на соревнование из принципа "лишь бы нагадить" не пускают спортсмена? Это следование политике правящей партии.
Я уверен, что Брынзак это понимает. Смысл его заявления - не сделать хуже. Иначе половина сборной Украины в итоге поедет на родину.
2016-01-16 10:07
 # 45  PITRO Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як набридла ця фраза, спорт в не політики. Політика закінчилась тоді коли країна агресор окупували території України. Якщо комусь цього не достатньо, то як можна називати політикою тисячі загиблих воїнів на сході України. Вини захищають нас від банд і російських найманців, гинуть там за нас, а ми тут називаємо це політикою. Думаю це як мінімум не повага до людей які захищають Україну.
У відносно ЧЄ, вони ну пускають нашу збірну до себе на змагання, матюкають наших олімпійських чемпіонок, на трасі Олімпіади, полюють регулярно в обличчя, а ми за це їх любимо, ще Бринзак виправдовується чому збірна не іде на ЧЄ. Думаю це принизливо
2016-01-16 10:08
 # 46  Fokus_nik (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ibis
Какая половина сборной? В России уверовали, что каждый второй биатлонист Украины из России? Это не так.
2016-01-16 10:09
 # 47  Djed (харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спорт - это тоже политика Если флаг страны которой типа не было плднимается на соревнованиях значит страна есть Пидгрушная имеет право на свое мнение и она не одинока по отношению к руководителю" братьев"Спортсмен частица страны ее представитель и побеждая он прославляет и себя и страну
2016-01-16 10:19
 # 48  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
а я вот не понимаю "спорт вне политики". Когда идёт война, то только военные в политике? А так будем песни вместе петь, торговать, фестивали дружбы проводить, соревноваться?
Народ воюет, и "в политике", на фронте гниют в оконах, а кто-то говорит, что для него войны нет?

Это предельно больная формула "спорт вне политики". Видимо у Брынзака никто на фронте не погиб.
2016-01-16 10:20
 # 49  Lesser kann es besser Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Смішно, коли голова федерації, не називає речі своїми іменами, намагається забілити те, що не забілюється, а радісна талпа йому аплодує.
Прийняття рішення не їхати передусім прийнято на основі факта, за його словами, "затримки російською поліцією автобуса з українськими номерами, відбиранням паспортів і відправленням його назад".
При чому ,білоруси і прибалти поїхали далі.
Говорити, що поліцаї не керувалися політичними мотивами затримуючи українців - є кричущим обманом. Замовчувати такі речі є небезпечно, тут дипломатією і не пахне, бо це відверта самоцензура політкоректності. Більшість прекрасно це розуміють.
А отже саме ось ця політична обставина і зумовила рішення не їхати в Тюмень.
А коли нам заявляють "нікакіх палітічєскіх матівав нєт", то це те саме, коли б нам заявляли, що в іловайську стріляли не з градів, а кидали в нас яблуками. А той, хто заперечує приємний аромат і смак цих яблук, насправді не розуміється на яблуках.

І та, політика не має втрачатися у спорт, але в нашому випадку саме вона і трутилася. неприємно, коли це замовчують, або ще гірше, намагаються подати під якимсь протилежним соусом.
2016-01-16 10:22
 # 50  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
*окопах
2016-01-16 10:26
 # 51  GeorgeV (Днипродзержинськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PITRO
А що пропонуєте ? Мовчати! Дозваляти всіляки чутки? Я думаю Бринзак грамотно все пояснив і дуже гарно. А політика завжди була є і буде.
2016-01-16 10:27
 # 52  Богдан Р. (Рогатин) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А ми тут маємо сидіти тихенько, і спокійно читати, як громадяни країни агресора пишуть, що наші спортсмени фотографуються не на тому фоні. Хай собі такі заяви кидають на китайських чи північнокорейських сайтах. А спортсмен забов'язаний бути патріотом і прославляти свою країну. І цілком може позволити собі фотографуватися не тільки на фоні написів, але і на фоні трупів загарбників.
2016-01-16 10:29
 # 53  Анічка (Ельмсхорн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PITRO
100% підтримую
2016-01-16 10:31
 # 54  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
... если бы я был в Министерстве обороны, то завтра все биатлонисты призывного возраста поучили бы повестки. А то так непонятно, чьих-то детей и отцов забирают на войну, а есть каста "вне политики".
Брынзак просто это выражение использовал совсем не в изначальном смысле.
2016-01-16 10:32
 # 55  tarasik2010 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пан Бринзак сказав те, що хотіли почути трішки наівні люди.Наразі з бокусаме Росіі застосовуються в тому числі і спортивні санкціі.І дуже прикро по команді з гори мовчати,терпіти,і в результаті стати ще і винними.Спорт,політика,культура-безпосередньо пов'язані між собою.Дай нам Боже бути мудрішими,та незавжди підставляти другу щоку коли вдарили першу.Може досить...
2016-01-16 10:40
 # 56  Chkeka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
а мне больше нравилось выдуманное интервью вражеского журналиста, чем это официальное заявление............
2016-01-16 10:40
 # 57  начинающий любитель (Новосибирск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А если у журналиста есть аудиозапись разговора, как будет выглядеть Брынзак тогда?
2016-01-16 10:44
 # 58  Кайра (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Рано или поздно такой вопрос возник бы. Видимо спортсмены не обсуждают политические темы и правильно делают, а то у них оружие есть и тут уже возможны варианты. Я помню как поехав в Венгрию на КМБ грузин топором зарубил армянина как раз по политическим мотивам (ночью, прошел в блок - мы жили в студобщежитии и блоки почти никто не закрывал ибо люди шарились где попало, а ключей было всего 2, армянин жил с бритом в одной комнате и хрясь... Брита с душевной травмой отвезли в больницу, курс закрыли и нас всех по домам отправили..). А мы вроде тоже не политику ехали обсуждать. Я бы нашим даже в Ханты не разрешила ехать.
2016-01-16 10:46
 # 59  FanFCVolyn (Луцк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А если у журналиста есть аудиозапись разговора, как будет выглядеть Брынзак тогда?

А як буде тоді виглядати журналіст? Судячи з попередніх його статей, він великий любитель прибрехати, так що тут Бринзаку явно боятись нічого).
2016-01-16 10:46
 # 60  Кайра (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 начинающий любитель
Никак, записи у него наверняка нет, а слово к делу не пришьешь, а если бы была - ее бы уже обнародовали.

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті