Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2016-07-18 21:42 |

Доповідь WADA про допінг у російському спорті


Сьогодні в Торонто пройшла давно очікувана прес-конференція, на якій всесвітнє антидопінгове агентство WADA опублікувало звіт незалежної комісії на чолі з Річардом Маклареном про систематичне застосування допінгу в збірній Росії.

Основні тези доповіді:

- C 2010 по 2014 рік у Росії працювала масштабна державна програма з приховування застосування спортсменами допінгу, під керівництвом Міністерства спорту, ФСБ і антидопінгових лабораторій в Москві і Сочі.

- Була розроблена унікальна технологія по заміні допінг проб, яка успішно застосовувалася на найбільших змаганнях, включаючи чемпіонати світу, універсіади і Олімпійські ігри в Сочі 2014 року.

- Тести ДНК і виявлення пошкоджень на внутрішніх частинах баночок для проб показали, що вони дійсно були розкриті, а проби були замінені. Як мінімум в трьох випадках ДНК зразків взагалі не співпало з ДНК спортсменів.

- Сотні допінг проб у всіх видах спорту були приховані, серед них 10 в біатлоні. Проте, на даний момент жодного з підозрюваних спортсменів не було названо, так як незалежна комісія перевіряла сам факт підміни проб, а не викривала конкретних спортсменів.

- WADA рекомендує усунути збірну Росії від всіх міжнародних змагань, включаючи Олімпіаду в Ріо

Повністю звіт в форматі PDF дивіться тут (англійською).

Президент Росії Володимир Путін пообіцяв тимчасово відсторонити всіх причетних до допінгового скандалу (джерело)


Коментарі (Всього: 107)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2016-07-19 18:24
 # 31  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
" Отстранить всех. Лишить всех этапов" А еще забрать ВСЕ медали и ВСЕ премиальные! А кто потратил уже - пусть отрабатывает!!!
2016-07-19 18:37
 # 32  isiasniperson (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Что же касается замены весенних этапов на европейские. Ну, есть варианты, посевернее и повысокогорнее. Надо было раньше думать, доводить до ума арены... Но кроить календарь надо. Р-сия являет себя миру в виде кошмарного монстра, и его нужно всесторонне прижучивать, иначе никак. Увы. ..И молиться, чтобы у них хоть капля совести сконденсировалась.

Наболело, пардон.
2016-07-19 20:34
 # 33  Скиф (Евпатория) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Все понимают, КТО главный виновник всего этого, а не мелкие шавки и исполнители, ЧЬЁ больное величие, амбиции и фантазии послужили причиной, что сейчас Россию всё глубже макают мордой в это самое...Это ж додуматься - мочу подменивать через дырку в стене ... Зато духовность, великодержавность и вставание с колен.
2016-07-19 20:59
 # 34  kindderdenis (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
 МОК просит Международные федерации по всем зимним видам спорта заморозить подготовку ко всем крупным турнирам в России – чемпионатам мира, этапам Кубка мира и другим и активно поискать других организаторов. P.S. наверное этап кубка мира в Тюмени мы не увидем)
2016-07-19 21:11
 # 35  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Народ, от давно свою позицію оприлюднив, і важко мене в захисті паребриков звинуватити, але...
Доведено, що програма державна - держава і ті хто був в програмі мають бути покарані. Жорстко - турнірами, етапами, взагалі відсутністю прапора на телекартинках.
Це справедливо і правильно імхо.
Але... щойно мені починають казати про всіх під гребінець, в мене починається відторгнення. Ребят, там де починаються розмови карати винних за невинних, кожен відповіда за всіх і т.д. мені хоцца бігти ))))
Ну навіть ЇХ кумір Коба Джугашвілі казав - діти за батьків не відповідають, робив по іншому правда гад, але...
Як розробити механізм?
Ну наприклад кожен хто захоче виступати під прапором федерацій чи МОКу підписує бомагу, що засуджує допінг-програму РФ і арантує що в ній не брав участі й згоден виступати не під прапором держави-порушника.
Виховий ефект) імхо і для паребриков поболє буде.
А от державу, яка в цьому винна, бо зрозуміло ж що без верховного фас не обходилося, і мета зрозуміла - ми мовляв вялікіє)))), карати позбавленням спорттурнірів - це теж добре виховує.
Та коли йде розмова ліс рублять - щепки летять....
Це все ж людськи судьби.
Той, хто цією величчю зазомбований, і не схоче визнати глюк, хай насолоджується вЕличчю в кордонах паребрії, але у кого вистачить сміливості підписатися в тому, що його держава таки не права (ну і самого не ловили звичайно) - має виступати, імхо.
Але чомусь здається, що все буде навпаки - покарають людей, а той же ЧМ влада ерефії прекорасненько собі в плюс для електората одобрямсного проведе.
Бо бабки, на жаль, і типу в цивілізованому світі часто важать значно більше ніж честь (((
2016-07-19 21:16
 # 36  LSD111 (Бахмач, Чернігівська обл.) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Позор на поколения... Не отмоются.
2016-07-19 21:32
 # 37  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ну да, когда ты из года в год ловишь и ловишь спортсменов этой страны, причём во всех видах спорта. И тут тебе тебе говорят про схему которую организовало правительство, начало заметать следы...
А сколько же судьб поломано теми кто проиграл этим допингистам? Почему тебе жалко тех кто не известно был ли чист, и их могут не выявить что он выиграл с помощью допинга, а не жалко тех людей у которых поломалась судьба?
Философствовать можно долго, и да кого-то жалко будет, но пускай едут выступать под независимым флагом. Кто им виноват что у них такое правительство, они же его выбрали...
2016-07-19 21:36
 # 38  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
А ти уважно) прочитав, шо я написав? :))))
Чи просто щоб посперечатися? :)))))
2016-07-19 22:14
 # 39  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо це було настільки системно, то відсторонення від змагань це ще не найгірший варіант:))). Але звичайно ж найбільше винуваті автори і виконавці цієї так званої "державної програми", (і преславуте виликодержавие), а як вже вони за це мають бути покарані я судити не берусь)))))).
2016-07-19 22:35
 # 40  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Приведу выдержки на тему этого доклада из других источников:

"Отметим, Макларен заявил, что по поводу отстранения сборной России он давать рекомендаций не будет. И тут же, после скандального отчета, за Ричарда это сделала WADA, призвав МОК отстранить российских спортсменов от всех международных соревнований, включая Игры в Рио.

Так поедут ли русские спортсмены на Олимпиаду и что ждет российскую спортивную общественность в целом? Пожалуй, это главный вопрос в спорте на этой неделе.

В Олимпийском уставе прописанно, что МОК решением исполкома может приостанавливать действие национальных олимпийских лицензий (процедура приостоновления олимпийского признания). И больше ничего по поводу отстранения в документах не сказано. Скажем одно, ни одна страна не подвергалась процедурам исключения (были временные решения касательно НОКов Катара и Индии, но их спортсмены выступали под белым флагом МОК)."

"Если бы в докладе Макларена были неопровержимые доказательства, то никого бы не пришлось уговаривать (американская USADA обратилась в МОК с требованием отстранить всю сборную России) - МОК бы принял единственное верное решение. Отметим, что имена конкретных спортсменов в докладе не упоминаются, зато говорится о некой девушке, завоевавшей в Сочи две медали: золотую и серебряную. В докладе сказано, что в ее допинг-пробе найдены следы мочи с двумя разными ДНК. Скорее всего, это фигуристка Ксения Столбова, просто других спортсменок подходящих под это описание нет."
Полностью с материалом можно ознакомиться: http://sport.bigmir.net/Olimpiada_2016/1769974-Doping-skandal--Mogut-li-otstranit--Rossiju-ot-Olimpiady-v-Rio- :))
2016-07-20 08:12
 # 41  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 um2009
но их спортсмены выступали под белым флагом МОК
Выступление паребриков под белым флагом?.. Хм.. Символично ))
2016-07-20 08:31
 # 42  Dim@ (Шостка) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Есть в России и адекватные нормальные люди. Думаю чем завязывать со спортом побегут и рассеются по всем странам особенно молодые не задействованные спортсмены. Почитал СПОРТ.РУ практически все болельщики осознают что все это правда и было на государственном масштабе и поражаются что ни кто не наказан и не отстранен
2016-07-20 09:14
 # 43  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Dim@ (Шостка)
Так если это на государственном уровне, так как наказывать и отстранять функционера если он выполнял правительственное задание. За это положены награды и поощрения.
Конечно, сейчас головы полетят, крайние всегда найдутся. Но главные никогда не будут наказаны. Отдуваются всегда "стрелочники".
2016-07-20 11:03
 # 44  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
допинг так глубоко поразил российский спорт, что сейчас невозможно определить весь перечень участников - и допинг-дилеров, и допингистов-спортсменов. Даже те, кто не был уличен в приёме допинга, находятся под справедливым подозрением мира. Никто не может сказать, принимали они допинг и не были пойманы, или отказались принимать допинг. Во всяком случае факт отказа тоже надо бы доказать, чтобы можно было верить.
Многие ведь сосали коктейль "Дюшес", который ВАДой не ловился.

Подписать бамажку, что "я очень хочу выступать на Олимпиаде и поэтому согласен осудить Россию и кого ещё скажете" - не достаточно. Нужны радикальные меры. Что и происходит.
А то, что честные спортсмены оказались заложниками своей страны - не новость. Честные россияне - заложники своей страны и своих правителей, убивающих украинцев. Один выход - они, честные, должны восстать и установить правильные порядки. Или эмигрировать. Другого совета у меня нет.
2016-07-20 16:46
 # 45  Ново-Сибиряк (Новосибирск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Знаете, а мне уже, как россиянину, абсолютно фиолетово поедут наши спортсмены, или не поедут на Олимпиаду или еще куда... мне просто хочется, чтобы этот беспредел закончился. Употребляли - значит пусть сидят дома, если все курировалось на гос.уровне (а мне кажется, что так и было) министра в отставку, спортивные федерации, где выявлено хоть по одной положительной пробе разогнать, и пусть мы не будем выступать на соревнованиях несколько лет, но зато будет возможность начать все с чистого листа.
2016-07-20 17:13
 # 46  Alek5 (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Судя по тому, что отмазыванием положительных проб заведовали большие дяди и тёти, то эти 10 биатлонных проб (возможно, несколько проб принадлежат одному биатлонисту, не факт что 10-ти) - совсем не спортсмены из села Кукуево с локальных колЬхозных соревнований ;)
*где-то в Европе с нескрываемым удовольствием крякнул дедушка Пихлер*
2016-07-20 17:33
 # 47  Sanjobar (Севастополь) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да ладно, расеяне докажут, что никакой допинг на лишнехромосомных не действует. И все просто испугались спортивной мощи расиюшки или бонально хотят обидеть и унизить высокодуховных.
2016-07-20 17:41
 # 48  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Нужны радикальные меры. Что и происходит.
А то, что честные спортсмены оказались заложниками своей страны - не новость.

От тільки не ображайтеся знову, але ну не знаю як пояснити людям для яких будь яка радикальна дія - це умовно "бить по площадям", що це не є вел І часто до зворотнього приводить.
От на прикладах спробую...
Мова навіть не про те, що це не по людські (думаю знаєте історію про тотальне знищення вищою силою, коли навіть не 50 праведників, а лише 10 тре було знайти щоб цього не сталося. Інша справа що не знайшлося, але...)
І справа навіть не в покаранні. От не знаю хто ви за освітою, професією, напрямком діяльності - тому ліві приклади)))) от коли начинається розмова всі сантехники - алкаші, всі сапожники - матершинники і т.д., я особисто не заперечуватиму, якщо представник цієї професії дасть в морду обобщателю.
Погодьтеся, що у людини, яка не винна а її мішають із багном реакція буде скоріш - Ах ви ж *уки. І вона справді почуватимться дуже злою - і не на державу, яка підставила фактично, а на тих хто несправедливо покарав.
Скрепи тільки підсиляться і в державі теж, імхо.
До того ж в сучасній Росії в цих умовах написати подібний лист і засудити діяльність держави це знову ж імхо більша мужність потрібна ніж эмигрировать , що можливо і буде звичайно.
Ну а стосовно Никто не может сказать, принимали они допинг и не были пойманы. Тепер, впевнений))), контроль саме по паребрикам буде драконовський - от нехай і показують на що здатні. і ,до речі, провали, якщо дійсно допінг грав, вдарять по тій же державній машині більше ніж "коврове бомбардирування" спортсменів. Бо стане ясно, що вЕличі то й не було...... ну і вибачайте повернуся до біблейської оповіді - а ви впевнені що взагалі багато знайдеться? ну зовсім-зовсім тих хто ніколи нічого не порушував :)))))))
Он сьогодні Сондбю трохи полякали :))))))
Але це вже зовсім інша історія :)))))
2016-07-20 18:40
 # 49  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ново-Сибиряк
министра в отставку, спортивные федерации, где выявлено хоть по одной положительной пробе разогнать
Авжеж, "царь хороший, боярє плохиє". Як же ж міністр спорту міг самотужки організувати таку операцію-махінацію з залученням ФСБ ? Не смішіть, без царя такі афери неможливі. Вся ваша державна політика така. Вєлічіє, блін. )))
2016-07-20 19:34
 # 50  zoya_m Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Читаю и смеюсь, страна без допинга осуждает страну с допингом)) удачи, как говорится) очередь у вада длинная, думаю, всем хватит при случае...а дело то все в том, что украинские (любые другие) спорстмены показывают результаты отрывочно и не во всех видах спорта.. но даже так их периодически ловят, интересно почему?
2016-07-20 21:04
 # 51  Cyrfa (New Wasiuky) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Погоджуюсь з Джазом - хто з рос. спортсенів не спалився на допінгу - нехай виступають під прапором федерацій чи МОКу. А підписує бомагу, що засуджує допінг-програму РФ і арантує що в ній не брав участі й згоден виступати не під прапором держави-порушника. - це так взагалі цинічненько))). Дійсно, в Росії є і нормальні люди, і спортсмени (хоча, на мою думку, їх та катастрофічно мало), так що нехай доводять на змаганнях, що можуть добиватися успіхів і без допінга (само-собою, перевірка саме рос. спортсменів на допінг має бути дуже прискіпливою). І якщо карати прям всіх-всіх, то так ми скочуємось до рівня правосуддя в тій же РФ.
І до того
до речі, провали, якщо дійсно допінг грав, вдарять по тій же державній машині більше ніж "коврове бомбардирування" спортсменів. Бо стане ясно, що вЕличі то й не було...... - дуже точно сказано. Коли росіяни програють - це ж насолода для одних, а для інших - виховна прорама від вєлічія)).
P.S. А ЧМ з футболу в них таки тре забрати (як і інші змагання на їх території теж).
2016-07-20 21:38
 # 52  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)

вопрос участия в Олимпиаде - это не индивидуальный вопрос индивидуального спортсмена. В Олимпиаде принимают участие сборные стран. Разве кто-то запрещает российским спортсменам заниматься спортом? Нет, не запрещают. Бегай, прыгай, стреляй сколько захочешь. И соревнования - какие хочешь, только не те, где сборные участвуют.
Так что у нас с Вами расхождений нет, и я и Вы считаем, что спортсмены пусть занимаются спортом вдоволь, но и что нет места на Олимпиаде сборной страны, в которой на государственном уровне создана система употребления запрещенных стимуляторов и их сокрытие от международных спортивных организаций, в том числе с привлечением спецслужб.
Руководил всем этим Мутко. И вот на днях прочитал в российской прессе информацию от непоследних в российскои истеблишменте людей, что Медведев хотел снять Мутко, а тот ему ответил "Не ты меня назначал, не тебе снимать", намекая что только Путин решает.

Хочу сослаться на два авторитетных мнения, с которыми я солидарен:
1) биатлонист Тим Бурк: "А почему мы говорим об отстранении России только от летней Олимпиады?"
2) Руне Андерсен , главный инспектор межд федерации л/а: "Чтобы получить право выступать в международных соревнованиях Россия должна продемонстрировать нулевую терпимость к допингу".
Должна же? Или не должна? Пока никто демонстрацию нулевой терпимости в глаза не видел. Правильно в России говорят некоторые, что ещё после первых разоблачений ARD надо было демонстративно отстранить пару-тройку людей и изобразить борьбу с допингом, - глядишь сегодня отчёта Макларена и не было бы.
2016-07-20 22:10
 # 53  ironiy (Нижний Новгород) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дай Бог ума и возможностей построить столько спортивных и образовательных учреждений как в России. А допинговые скандалы, увы и ах, будут продолжаться))). А "соболезнующим", похоже, в межсезонье, места на курортах Крыма и Тюмени не хватило))) Люблю биатлон!!!
2016-07-20 22:21
 # 54  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ironiy
Дай Бог ума и возможностей построить столько спортивных и образовательных учреждений как в России.
Тогда зачем столько сидят на допинге? И тренируются в Европе.
2016-07-20 22:28
 # 55  ironiy (Нижний Новгород) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Раз тренируются в Европе, значит и там допинг-тесты сдают, их то берут в ЛЮБОЕ время. А в Европе тренируются, значит деньги зарабатывают и тратят их по своему усмотрению. Ибо спорт - это система, при чём сложная и разнообразная. Ну да Вы в курсе, Маша рассказывала))))) Вы же не будете спорить, что за определённые достижения спортсмены имеют премиальные, да и реклам/спонсоров хватает. Сборная Украины тоже на сборы выезжает, ну так, для разнообразия)))
2016-07-20 22:40
 # 56  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Должна же? Или не должна?
Звісно повинна! тут у нас з Вами дійсно расхождений нет ))), як і в тому що нет места на Олимпиаде сборной страны, в которой на государственном уровне создана система употребления запрещенных стимуляторов и их сокрытие от международных спортивных организаций
єдиний нюанс - це слово "сборной". отут трохи розходимося :))))))
Сборной і російського прапору дійсно бути не повинно, а от із спортсменами, що є громадянами Росії трохи складніше.
От не буду брехати, а навскидку не скажу, але здається в часи коли ЮАР була забанена всією світовою спільнотою (і не лише по спорту) її спортсмени деякі під олімпійським прапором виступали, якщо не ЮАР, міль пардон, але хтось інший точно.
І одна російська легкоатлетка ще до оприлюднення доповіді ВАДА, пройшла всі перевірки і була допущена до Олімпіади, але, як я розумію теж не під роспрапором.
З неї правда одразу там врага народа зліпили, вона присягнула на вірність, но то такЕ.
Тепер їй теж забороняти?
Ну нелогічно якось, всі ж визнали. що вона не вживала (мо тому що вже років зокілька там не живе, але це теж такЕ :))))
Нехай виступають під прапором МОКа - досить символічно до речі), і імхо, далеко не всім це і свої дозволять.
Але вибір у людини має бути завжди. Вибачитися за країну і власним чистим виступом під мікроскопом і під білим прапором МОКу довести, що є там і справжні чемпіони, або стати в позу - наших б'ють, ні за що вибачатися не будемо, оні всьо врут, кругом вороги.
Це особисто моя позиція від якою точно не відступлю :)))))
Тому Ваше узагальнення неучасть збірної = неучасті індивідуально спортсменів нас з Вами таки трохи розділяє))), як розділяє мою точку зору і легкий тролінг) ніка zoya_m його узагальнення
страна без допинга осуждает страну с допингом)) удачи, как говорится)
Не страна без допінга - таких нема, імхо. Просто та страна, яка з допінгом) - страна із доведеною тепер вже (як навіть на мій погляд. людини, що не дуже трепетно відноситься до ВАДА і макає її при всякому випадку, коли привід дає, а даєєєєєє :))))), так от - країну з державною системою здобуття результатів за допомогою допінгу. Ну а такЕ гріх не засудити, навіть громадянам тієї країни, імхо)))
Тож РФ має бути покарана, як та ж ЮАР коли її банили за апартеїд.
Тому країну, прапор, назву - вихреслюємо з офтрансляції.))))
Фамілія спортсмена під прапором МОК і сам спортсмен (якщо розписався що що засуджує допінг-програму й участі не брав - а це до речі вже юридичний докУмент)))) - Велкам ту Ріо :))))
Ну я це собі так бачу, а як буде подивимося.
2016-07-20 23:14
 # 57  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сборная Украины тоже на сборы выезжает, ну так, для разнообразия)))
Сборная Украины выезжает, потому что у нас негде тренироваться в стране. У нас нет возможностей построить столько спортивных и образовательных учреждений
2016-07-21 08:57
 # 58  Никуся (Київ - Прилуки, Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ironiy
Вопрос : "А что на сайте соболезнующих делаете вы?". Нам не нужно столько спортивных и образовательных учреждений как в россии, у нас площадь поменьше и население тоже. В том числе благодаря вам.Другой вопрос , в том что спортиных действительно не хватает.
2016-07-21 11:10
 # 59  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ironiy
До чого тут кількість спортивних закладів в країні ? У нас професійних хокеїстів, лижників та біатлоністів, а також матрьошок і балалайок, в десятки разів менше ніж в РФ. У нас нормальний сніг випадає днів на десять протягом року. Тут взагалі все не так - нема нафти, облепіха не росте, не розвинене оленеводство, не виробляють "Ладу-Каліну", не літають літаками "Аерофлоту"... А також Порошенку, Жданову чи Бубці ніколи в голову не прийде підмінювати аналізи сечі з залученням СБУ.
2016-07-21 11:51
 # 60  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 artem772
:)))))
ну тут ви трохи теж обобщаєте))))))
Є трохи і нафти, і облєпіха росте, не знаю що з нею робити розростається зараза корчмар))))) і рубати шкода і тропку захаращує ))))
Інша справа, що людина вчергове підтвердила загальну підверженість росіян вірусу вЕличі.
В них же ш і так І того багато і того і столько спортивных и образовательных учреждений как в России як прям ні в кого, всі мають заздрити і мовчати в тряпочку :))))
А оно вонА як вийшло :)))))

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті