Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2017-11-27 20:25 |

Яна Романова та Ольга Вілухіна дискваліфіковані


Учасниці збірної Росії з біатлону в Сочі 2014 Яна Романова і Ольга Вілухіна дискваліфіковані довічно за порушення антидопінгових правил. Про це повідомив Міжнародний олімпійський комітет.

Спортсменки позбавляються двох срібних медалей, які вони завоювали під час Олімпіади. В естафеті срібло переходить до збірної Норвегия Норвегії, а бронза до збірної ЧехияЧехії. В спринті срібло переходить до Украина Віти Семеренко, а бронза до Карін Оберхофер. Також збірна Росії позбавляється четвертого місця в змішаній естафеті, відповідно наша команда піднімається до шістки.

Обидві спортсменки вже завершили кар'єру. Яна Романова виступала ще протягом сезону 2014/15 і завоювала золото в одиночній змішаній естафеті в Нове-Мєсто, де збірна України була третьою. Ольга Вілухіна після Олімпіади завоювала бронзу в гонці переслідування в Холменколлені, а також була три рази на подіумі в гонках кубку IBU в сезоні 2015/16.

Зміни в результатах Олімпійських ігор вступають в силу негайно. Подальше рішення по спортсменкам прийматиме Міжнародний союз біатлоністів. Зокрема, можуть бути анульовані всі їх результати протягом двох років після Олімпіади в Сочі. Також жіноча збірна Росії може втратити одну квоту на участь в змаганнях.


Коментарі (Всього: 632)

[ 1, 2, 3 ... , 20, 21, 22 ]

2017-11-29 10:34
 # 601  The truth is out there Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
вам виднее, конечно же, подвержен я манипулированию или нет, ну давайте соглашусь с вами, подвержен, именно потому не брезгую, помимо российской, читаю еще европейскую, американскую (английский понимаю довольно хорошо) и украинскую прессу, на основе прочитанного делаю свои "манипулированные" выводы

так вот, Стросс-Кан с самого начала не отрицал наличия сексуальных контактов с горничной, но его то обвинили в её изнасиловании, ему большой срок заключения светил, разницу чувствуете или не очень?
в том числе об этом и говорится в статье, на которую вы дали ссылку, прочитайте внимательнее
2017-11-29 10:37
 # 602  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 The truth is out there
вам виднее, конечно же, подвержен я манипулированию или нет
Нам действительно виднее, а вы продолжайте читать вот такие заголовки и думать, что вами не манипулируют.

"Второй в истории успешный запуск ракеты «Союз-2.1б» с космодрома «Восточный» с 19 спутниками на борту закончился неудачей на участке полета разгонного блока «Фрегат»
2017-11-29 10:53
 # 603  SAFI (Сімферополь, Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 The truth is out there
не совсем понял ))
ой) а я почему-то все время думала - что Вы женщина))) лень было в профайл лезть проверять))
2017-11-29 11:21
 # 604  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual

"успешный запуск закончился неудачей" :))

На фоне успешного запуска неудача просто становится незаметной, а заметить её могут только окружившие враги :)
2017-11-29 11:36
 # 605  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
2 Arctic
В неудаче там ещё обвинили священника, который эту ракету освящал.
Даже Бога не боятся. (lenta.ru/news/2017/11/28/lezutnanebo/)
2017-11-29 11:52
 # 606  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я пытался донести всего-то лишь пару мыслей - что обвиняют спортсменов сейчас не в приеме допинга, а в соучастии в манипуляциях с анализами.
Интересная постановка вопроса. Интересна тем, что
1) само участие в манипуляциях с анализами (сдача чистой мочи заранее, возможное сообщение номеров проб и т.д.) уже говорит о том, что раз спортсмен в этом участвовал, значит он знал, что в его пробах надо кое-что скрыть. Ну не будет же чистый спортсмен в такое залазить?
2) если спортсмену было ( а виды спорта и Федерации разные) кому централизованно сдавать чистые пробы мочи и сообщать номера проб, то получается, что допинг-система была таки централизованной.
2017-11-29 11:59
 # 607  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)
В неудаче там ещё обвинили священника, который эту ракету освящал.
Даже Бога не боятся. (lenta.ru/news/2017/11/28/lezutnanebo/)


"Королевство кривых зеркал"
2017-11-29 12:04
 # 608  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
606  Lissa (Киев)
У них все зводиться до "висьоврете" і т.п., мені вже починає все це нагадувати розмову сліпого з глухонімим.:)))
2017-11-29 12:08
 # 609  OCKAP (Рівне) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ахахахахахаххаа ну что, очередное признание))))

Адвокат Легкова и Белова: «МОК и WADA знали о существовании коррумпированной схемы во главе с Родченковым за год до Игр-2014»

Кристофф Вишеман, адвокат российских лыжников Александра Легкова и Евгения Белова, заявил о том, что МОК и WADA знали о существовании коррумпированной схемы во главе с Григорием Родченковым за год до Игр-2014, но допустили его присутствие на Олимпиаде в Сочи.
2017-11-29 12:19
 # 610  Ihor (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Интересная постановка вопроса. Интересна тем, что
1) само участие в манипуляциях с анализами

Це порушення антидопінгових правил, таке ж саме як і прийом умовного ЕПО. Кожен спортсмен регулярно заходить на ADAMS, і не знати про це не міг. Це як прийом ліків,що затруднюють виявлення допінгу. Хоча всі розуміють, що сам по собі умовний лазикс не тільки не допомогає, а й шкодить результатам, притому сильно. Але це допінг. В певніій мірі заміняють його парилкою:) Але то вже мова піде про питання моралі, а "то таке"... Наявність системи підтримки допінгу в збірній дозволяє або ні певні е.... помягшення. Наприклад, якщо хтось активно париться перед здачею аналізу - можна й здивуватися... А можна вимагати - зловіть. Не зловили - ваші проблеми, я криштально чистий.
2017-11-29 12:28
 # 611  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ахахахахахаххаа ну что, очередное признание))))

Адвокат Легкова и Белова: «МОК и WADA знали о существовании коррумпированной схемы во главе с Родченковым за год до Игр-2014»


ООООО :))))) Мы вступаем в фазу, когда спасая свою шкуру все друг друга начинают валить. Сколько открытий чудных мы теперь услышим. Адвокат лыжников обрубил любые варианты отходя на попятую для МОК и WADA
2017-11-29 12:35
 # 612  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Блін. От справді омг
Рік тому ми тут з одним ніком сторінки три прОстинями кидалися)))) (в рамках цивілізованого діалогу до нашої честі). Тоді мені доводили, що російський спорт поза політикою. А хто цього типу не розуміє, той зазомбований))), бо просто всі Росію не люблять. Сьогодні цей нік (імхо теж до честі) мовчить.
Ну-у-у після "Путін тім" доводити це вже виглядало б не досить розумно.
Тепер захисники РФ (саме РФ, а не російьких спортсменів, далі поясню чому імхо) доводять що спорт це політика. (Але ми все одно зазомбовані, що цього не розуміємо))))
Приємно, що прозріли)))) але ж повний розрив шаблона :)))))
Ще б прозріли, що через те, що РФ почала гібридну війну навіть проти найближчих сусідів оце віддаляється ще далі
https://www.facebook.com/gosteleradiofond/videos/895235203985795/
От виклала добра людина поряд.
Цитую Штепсель и Тарапунька предсказывают 2017 год. Наивно, но как хорошо!
Тільки завдяки тому, що РФ розворушила могилу СРСР навіть близько миру нема(((.
І так, навіть якщо визнати, що доля політики в цьому розслідуванні є, не варто імхо плакати, мовляв нас зобіжають несправедливо.
Наївно було б полагати, що гібридно тільки Росія воювати вміє. Знайшли і на неї виходить свого гібрида))))
Це як в анекдоті про гопника.
- Якось настрою нема, піду у підворотню, когось відмудохаю.
- А якщо тебе?.
- Тю, а мене за шо? :)))
Та й взагалі є в юриспруденції принцип прецедента.
Знову ж перед тим, як виправдовувати російську державну спортивну машину (не забуваючи, що ми вже з'ясували російський спорт - це політика). І казати, що світу в обличчя не брешуть, на протенькі питання тре відповісти.
Чи захоплювали росвояки крим. Нє, нє, то нє ми.
Через деякий час - так, це таки ми.
Ну і далі по історії.
2...
3...
4...
100500....свіжий приклад.
Радіоактивний викид в Сибіру.
2 (два) МІСЯЦЯ (!) це не ми.
Зараз - таки так, це ми.
Ну яка віра може бути?
І зі спортом так буде. Та вже))). Тільки типу один Гриша всіх (!)))) кормив.
А куди держава дивилася, якщо що?
А покази отих пацанів, що вже в суді (Канадському) казали (писали), що про це на гору доповідали? Бідні пацани, так підставити систему.
Ай))) Кароч, прикро, що сьогодні перша особиста гонка і під нею 200 умовно коментів, а тут 600. ще й я додав))) Але правда набридло все це вислуховувати.
І як доказ, того, що на спортсменів плювати оця ща популярна тема про нейтральний прапор.
Якщо за спортменів переживаєте. Чистих, які справді постраждати можуть - норм вихід.
Ан нє, що лише доводить - Не в спортсменах діло, просто дуже не хоцца програвати в гібридній війні. яку самі ж розв'язали, і в якій спорт завше був зброєю.
На фік кароч((( Зарекався на ці теми флудить, такі не втримався.
Коли вже гонка, мо ця гілка в небуття скоріше піде...
2017-11-29 12:46
 # 613  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Ахахахахахаххаа ну что, очередное признание))))

Адвокат Легкова и Белова: «МОК и WADA знали о существовании коррумпированной схемы во главе с Родченковым за год до Игр-2014»

ООООО :))))) Мы вступаем в фазу, когда спасая свою шкуру все друг друга начинают валить. Сколько открытий чудных мы теперь услышим. Адвокат лыжников обрубил любые варианты отходя на попятую для МОК и WADA

Ми ще багато цікавого дізнаємось до 5-6 грудня, а там ще більше.Кожен буде рятувати свою шкуру, потопивши партнера по команді.
Так що всі за попкорном.
2017-11-29 12:50
 # 614  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Самое забавное. Люди верят в то что это всё Родченков провернул, и верят в то что мог это сам провернуть. Ну после слов что и правда схема была, но Родченкова только. А да ещё кто-то пишет это всё америкосы.
А не верят что как такое могли провернуть свои спецслужбы, что это только в кино.
Схема была, но не понятно кто в ней участвовал. Допинг был не непонятно кто его принимал. Все спортсмены чистые, но Родченков распространял допинг. Схемы были, но он всё придумал. Родченков агенты США, но мы его на работу взяли.
У каждого своя отмазка, главное себя заставить верить в свою правду(лож).
2017-11-29 12:55
 # 615  Sveta_R (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
А куди держава дивилася, якщо що?
А держава его поощряла, сначала грамотами, а потом даже орден дала, и не простой, а Дружбы (если кто не знает при СССР орден Дружбы народов), ну явно засланный казачек.
15 апреля 2013 года Г. М. Родченков был награждён Почётной грамотой Президента Российской Федерации — «за успешную подготовку спортсменов, добившихся высоких спортивных достижений на Играх XXX Олимпиады 2012 года в Лондоне.
17 октября 2014 года Г. М. Родченков был награждён Почётной грамотой Президента Российской Федерации
30 января 2014 года Г. М. Родченков был награждён орденом Дружбы.
2017-11-29 13:00
 # 616  The truth is out there Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ihor
Пихлер - враг, засланный в осажденную цитадель с целью уничтожить великий русский биатлон - это было или нет?

извиняюсь, может что-то пропускаю, день в разгаре, всё внимательно прочитать и обдумать не всегда получается...
про гонения на Пихлера - это было, особенно со стороны Губерниева, вызвано было низкими результатами, по сравнению с предыдущими периодами, а защищал его Михаил Прохоров, глава СБР, вообщем-то нормальная ситуация, кто-то критикует, кто-то поддерживает, в итоге на нынешний день даже Губерниеву понятно, что дело не в Пихлере было, а возможностях девушек показывать желаемый результат

про суды - отстраняют же по суду, значит и вернуться можно только через потому без CAS в этом случае никак

ну и про наличие системы - пусть даже она была, ничего исключать не могу, но по каждому отдельно взятому спортсмену есть вопросы, очень не хотелось в эти дебри углубляться, тут юристы более года трудились, чтоб хоть какой-то удобоваримый для понимания вариант выдать, а моё мнение тут обывательское, вроде показано, что какие-то манипуляции с пробами проводились, согласен с фактами, но роль спортсменов в этих манипуляциях не ясна, то ли им всем прям так им и говорилось, сдавайте мочу, будем вам менять её на олимпиаде хотите вы того или нет, или же всё было завуалировано... помогло бы признание кого-нибудь из спортсменов, но пока все дружно возмущены
2017-11-29 13:07
 # 617  The truth is out there Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)
В неудаче там ещё обвинили священника, который эту ракету освящал.

справедливости ради - обвинение того священника прозвучало от такого же священника, получается типа если бы другой священник освящал ракету, то всё бы пошло по другому :)) бред конечно, для далеких от науки и техника людей это простительно, но лучше бы священникам вообще не лезть в эту сферу со своими комментариями
2017-11-29 13:09
 # 618  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 The truth is out there
ну и про наличие системы - пусть даже она была, ничего исключать не могу, но по каждому отдельно взятому спортсмену есть вопросы, очень не хотелось в эти дебри углубляться, тут юристы более года трудились, чтоб хоть какой-то удобоваримый для понимания вариант выдать, а моё мнение тут обывательское, вроде показано, что какие-то манипуляции с пробами проводились, согласен с фактами, но роль спортсменов в этих манипуляциях не ясна, то ли им всем прям так им и говорилось, сдавайте мочу, будем вам менять её на олимпиаде хотите вы того или нет, или же всё было завуалировано... помогло бы признание кого-нибудь из спортсменов, но пока все дружно возмущены
Перестаньте вже включати дурачка
Почитайте кодекс ВАДА, де чорним по білому написано, що будь-які маніпуляції із допінг-пробами= порушення антидопінгових правил, карається одинаково.
І не розказуйте, що спортсмени білі та пухнасті , ні сном ні духом.
2017-11-29 13:28
 # 619  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ан нє, що лише доводить - Не в спортсменах діло, просто дуже не хоцца програвати в гібридній війні. яку самі ж розв'язали, і в якій спорт завше був зброєю. На фік кароч((( Зарекався на ці теми флудить, такі не втримався. Коли вже гонка, мо ця гілка в небуття скоріше піде...
2 Да.Будет.Джаз)
Сложно не согласиться с вашими мыслями, только хочется добавить гибридная война не вчера началась, завтра не закончится и все что мы получаем реальный бумеранг. Хотя я рассчитывала что с начала сезона эта тема уйдет с первых страниц.
2017-11-29 13:29
 # 620  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Адвокат Легкова и Белова: «МОК и WADA знали о существовании коррумпированной схемы во главе с Родченковым за год до Игр-2014»
https://www.sports.ru/others/skiing/1057911873.html
---
Они там спайсом обкурились?)))
Оказывается всё было спланировано против РФ! Видимо на Евро-2012, в Украине)))
Как мне нравится СпортСру!!!)))
Теперь так - да, допинг был всегда, но нас не трогали, а теперь прозвучала команда "мочить!". Кругом одни мрази и они должны уйти в отставку (МОК/ВАДА...).
:)))
2017-11-29 13:37
 # 621  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Главред "Лыжного спорта": за серьезно проштрафившегося и так не "сданного" Россией Мутко наша страна и атлеты могут заплатить очень высокую цену
https://www.pressball.by/news/other/280481

Это то о чём я вчера писал 2 The truth is out there
2017-11-29 13:58
 # 622  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
Главред "Лыжного спорта": за серьезно проштрафившегося и так не "сданного" Россией Мутко наша страна и атлеты могут заплатить очень высокую цену
https://www.pressball.by/news/other/280481

Это то о чём я вчера писал 2 The truth is out there



проблема в том, что Мутко - креатура лично Путина. И вся допинго-ФСБешная рать - тоже не без личного участия Путина, т.к. ФСБ никого там не слушается, кроме лично вождя. Сдать Мутко, признать госсистему - значит признать Путиным своё личное поражение. Ну и как вы себе это представляете? Он же лучезарный вождь, лучи Солнца на всём азиопском пространстве России? И тут вдруг облажался, проиграл, и сдался на милость Родченкова-МОК-Макларена-Запада?
2017-11-29 14:04
 # 623  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Вчера об этом писал. А ещё скоро выборы. А ещё могут спросить за потраченные дохренилиарды.
Путину по на имидж., главное - власть. И на пропуск ОИ, ему пофиг... жаль русские этого не понимают, все жертвы - ради интересов одного "человека".
2017-11-29 14:06
 # 624  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Веталь (Полтава)
ну так имидж и продлевает его власть. Вот он о третьей паре президентских сроков думает, прямо царь.
2017-11-29 14:09
 # 625  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 The truth is out there
Ну сказал один священник про другого глупость, так зачем это тиражировать в прессе ? Следовало промолчать.
А раз написали значит надо этим отвлечь от чего-то более важного.
Ещё Маршак писал про штаны одеваемые через голову. Это наследие СССР.
2017-11-29 14:12
 # 626  соловейко (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А чи не слід нам вже почати переживати за здоров,я Мутко в ситуації що склалася.
2017-11-29 14:15
 # 627  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
ну так имидж и продлевает его власть
Его имидж, а я о имидже РФ.
2017-11-29 14:16
 # 628  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Я знав Марго, що Ви з'явитесь :)))))
Але давайте таки по Вашому побажанню підемоярассчитывала что с начала сезона эта тема уйдет с первых страниц.
Ми ж можемо з Вами це зробити, хоча б для себе і один для одного, правда ж? :))))
Ну а стосовно гібридної війни, ну вже точно не Україна її почала :)))) Так шо про бумеранг мімо :))) А за весь світ....
В спорті її хз коли почав Адольф Елоїзович. І в нього знайшлися послідовники. Найкращим виявився СРСР.
Я завше казав і Ви це знаєте)))) поки Олімпіади були боротьбою спортсменів за свої гроші і тих хто їх підтримував - це були ігри людей. І заліку державного як такого фактично не було. Тільки но туди влізли держави - отримали те, що маємо.
На цьому пропоную наш з Вами особистий диспут закінчити.Ми ж обидва мріємо, що б хоч в сезон про біатлон? (майже віршик вийшов)))))
А про роль держави і спорт це політика чи нє і чи держава влазила і все знала от ця жіночка норм написАла.
І так було завше...
http://www.sport-express.ru/fridays/reviews/899542/
Доброго дня всім добрим людям!
І киш всі профільну гілку :)))))
2017-11-29 14:17
 # 629  Веталь (Полтава) (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 соловейко (Київ)
А чи не слід нам вже почати переживати за здоров,я Мутко в ситуації що склалася.
До выборов не нужно переживать. Таким образом, он показывает, что никого не сдаст.
2017-11-29 17:12
 # 630  The truth is out there Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual

Нам действительно виднее, а вы продолжайте читать вот такие заголовки и думать, что вами не манипулируют.
"Второй в истории успешный запуск ракеты «Союз-2.1б» с космодрома «Восточный» с 19 спутниками на борту закончился неудачей на участке полета разгонного блока «Фрегат»


читаем про такое, это жизнь, всякое случается, и раз вы про космическую отрасль заговорили (приятно, кстати, что в Украине темой освоения космоса другими государствами интересуются) - не имеют неудачных космических запусков только те, кто их не делает вовсе, за 2017 год Россия совершила 15 удачных космических запусков, 16-й стал неудачным, стоит ли по этому поводу злорадствовать? это на ваше усмотрение
Неудачные запуски за 2017 год были и у Японии, и у Китая, и у США, со статистикой можете ознакомиться тут
http://mapgroup.com.ua/kosmicheskie-apparaty/zapuski-sputnikov/1694-spisok-kosmicheskikh-zapuskov-v-2017-godu


[ 1, 2, 3 ... , 20, 21, 22 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті