Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-02-15 14:52 |

Пхенчхан 2018. Результати чоловічої індивідуальної гонки


Два промахи в індивідуальній гонці - не вирок! Доведено Йоханнесом Бе.

Найпотужніша норвезька збірна перші п'ять гонок Олімпіади провела без золотих медалей, і напередодні довгої гонки напевно відчували психологічне напруження - про це говорять сльози Йоханнеса після фінішу. Але це були сльози радості, оскільки в той момент стало ясно, що Бе-молодший став новим Олімпійським чемпіоном! І це навіть незважаючи на два промахи - на першому і останньому вогневих рубежах.

Правда, золота у Норвегії могло і не бути, якщо б його не підніс скандинавам королівським подарунком Мартен Фуркад, у вирішальний момент він не закрив дві свої останніх мішені, і в підсумку фінішував п'ятим з дефіцитом в 42 секунди.

Розширив географію біатлонних призерів Пхенчхану Яків Фак, який прекрасно провів коронну індивідуальну гонку. Ставши одним з усього лише трьох сьогоднішніх стовідсоткових снайперів, словенець практично на ті ж сто відсотків скористався своїм шансом - до абсолюту не вистачило 5,5 секунд, що відокремили Фака від золота Ігор.

Ну, і сьогоднішня бронза - ще один зразок спортивної мужності і героїзму. Ще в грудні Домінік Ландертінгер не знав, чи зможе він взяти участь в Олімпійських Іграх. Після перенесеної влітку операції на міжхребцевому диску, австрієць лише приступив до легких тренувань, коли суперники вже щосили змагалися на грудневих етапах Кубку світу. Однак, неймовірне прагнення і жага перемоги винагородили спортсмена за мужність бронзою головного старту чотириріччя! Четвертий рубіж Ландертінгер навіть залишав лідером, але змагатися в швидкості з Йоханнесом Бе не могли навіть спортсмени, які проводили повноцінний підготовчий цикл.

Збірна Швеції, як і у жінок, була на виду протягом всієї гонки - не тільки золотистим кольором своєї форми. На різних її стадіях на медалі, і навіть на перемогу, претендували Фредрік Ліндстрем і Йеспер Нелін. Але вище інших - всього в одному кроці від подіуму - виявився Себастьян Самуельсон, що мало не повторив власний успіх гонки переслідування.

Кращим в української збірної став Артем Тищенко, який потрапив в заявку Олімпіади останнім з наших хлопців в статусі запасного. Отримавши шанс в індивідуальній гонці, Артем постарався проявити свої найкращі якості - точну стрільбу. Саме він став третім з біатлоністів (після двох призерів гонки), хто закрив усі мішені. На жаль, цього вистачило лише для 29-й позиції - над швидкістю Артему доведеться працювати вже з прицілом на наступний олімпійський цикл.

Всього на 17 секунд від Тищенко відстав Володимир Семаков, який заробив одну хвилину штрафу і 31-й рядок у фінішному протоколі. Лідери команди: Сергій Семенов і Артем Прима, були менш точні, маючи три і чотири промахи, а також 53-й і 46-й результат відповідно.

Як не сумно визнавати, але зараз ситуація в нашій збірній вже остаточно стала нагадувати олімпійський Солт-Лейк-Сіті. До сих пір це був єдиний в історії українського біатлону головний старт сезону (включаючи чемпіонати світу), коли жоден спортсмен команди в особистих стартах не зміг показати результат в десятці кращих. Останній шанс зламати цю аналогію - у Віти і Валі Семеренко, які стануть нашою останньою надією в жіночому мас-старті. Це важливо, в тому числі і для естафет в Пхенчхані - з психологічної точки зору. А ось олімпійський мас-старт у чоловіків, як і чотири роки тому в Сочі, пройде без участі українських хлопців...

Мабуть, єдиний вихід для команди на другу половину Олімпіади - розлютитися. Те, що з формою на Ігри промахнулися обидва тренерських штаби: і у чоловіків, і у жінок, вже не вийде приховувати. І допомогти добитися - ні, не медального(!) - хоча б гідного результату в цій ситуації допоможе тільки здорова спортивна злість.

Паралельно хотілося б знизити рівень агресивності в середовищі українських вболівальників, розчарованих крахом своїх сподівань. Зараз спортсменам як ніколи потрібна підтримка, щоб знайти в самих собі сили на цю спортивну злість.

Наступна гонка, жіночий мас-старт, пройде в Пхенчхані в суботу.
 
Індивідуальна гонка. Чоловіки
1.  Йоханнес Тінгнес Бе (1+0+0+1) 48:03.8
2.  Яків Фак (0+0+0+0) +5.5
3.  Домінік Ландертінгер (0+0+0+0) +14.2
...
29.  Артем Тищенко (0+0+0+0) +3:11.4
31.  Володимир Семаков (0+1+0+0) +3:28.3
46.  Артем Прима (1+2+0+1) +4:32.7
53.  Сергій Семенов (1+0+1+1) +4:54.1

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Не забудьте поставити оцінки спортсменам
Нагадуємо, що результати Олімпіади не йдуть ні в які заліки Кубку світу


Коментарі (Всього: 262)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

2018-02-15 16:39
 # 121  Криголам30 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Санітру на мило.
2018-02-15 16:43
 # 122  DylU Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Лейзи
Столярчука я сьогодні поxвалю за одне слово "Проехали", и не продолжение темі. про то, что спортсмені лично ему должні и кака у них работа. Если действительно проехали и по крайней мере на ОИ єта тема подниматься не будет, то браво Андрей.
А дівчинка справедливості раді, наступне після Сема вью знову почала з що не вийшло, чи якось так :))))
Але бажання внести щось нове хоч раз, на одному спортсмені))) було.
Там теж розуміти тре, що для них теж перші ігри дівчата молоденькі. Так вже так як поливали не варто. Але й ім якось би різноманітнити і хоч бачити, до кого мона зараз, чи просто в покоі залишити, чи кого мо пізніше впіймати, ща вже не холодно :)))))
Но оце "шо не вийшло" вже закапало тро :))))))
2018-02-15 16:43
 # 123  Nicolas-фанат биатлона (Not sure) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну Сінатра хоча б наших тренує, а не словаків, чітко видно за сьогоднішніми результатами.
А от Урош?! Якова натренив, а Джиму, забув?
2018-02-15 16:47
 # 124  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я бы сейчас Карленко послушала:)
2 albishka
Так позавчера почти час (если не больше) слушали. Хорошего понемногу. )))) А все правильные и толковые слова были сказаны г-ном Брынзаком задолго до старта ЗОИ-2018. Мы не топ-биатлонная страна. Это надо принять и нормально к этому относиться. )
2018-02-15 16:48
 # 125  fanBiatlon (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DylU
Критика завжди є і буде, як і психологія... нікуди від неї не дітися.
Знаєте, завжди, не зважаючи на результат, намагаюся підтримувати біатлоністів, вболіваю за наших від душі. Та ці ОІ показують що психологія скоріше могла зіпсуватися не від нашої критики, а від нездорового мікроклімату в збірний... якщо це так, то все ясно. Якщо все таки критика всьому винна, то як вона могла вплинути на першу гонку(спринт)????
І до речі нема фізики, перенавантаження на трасі приводять до поганого ритму на стрільбі, думаю від того така стрільба... моя думка і на цьому все
2018-02-15 16:50
 # 126  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DylU
Не согласен про Столярчука (который уже так в он-лайн эфире пытается строго спросить за результат) и про молоденьких дівчат, и про їх "перші ігри". Они ехали куда? Сколько времени готовились? А несут такой бред. Настоящие вредители. И их лично и их начальство с канал УТ1 , считаю, нужно отстранить от работы.

Психология спортсмена в моменты наивысшего напряжения - тонкая материя.

Спрашивайте с тех, кто деньги расходует (Брынзак и Жданов).
2018-02-15 16:50
 # 127  Marchall (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Это хорошо,что Союз закончился.Раньше спортсмены были должны всем. Тренеру,чиновникам,болельщикам,стране.Представляете,как со всем этим жить. Правда и спортсменам за победы малость перепадало. Бабки,машины,квартиры.
2018-02-15 17:00
 # 128  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сейчас по Першому показывают повтор гонок,момент с Настей душещипательный.....(((
2018-02-15 17:01
 # 129  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Они ехали куда? Сколько времени готовились?
Тобто, судячи з вашої логіки, спортсменок треба теж позвільняти разом з їхнім керівництвом, бо вони оно скільки готувалися, а результатів нема? І до чого тут "дєньгі"? Щось не пам"ятаю, що хтось із дівчат чи хлопців жалівся на погане фінансування цього. та й минулого року. Ну, хоч тронічки ж якоїсь об"єктивності, нє? 2 M.P.
2018-02-15 17:03
 # 130  DylU Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 fanBiatlon
2 M.P.
Ребят, от дивіться, я написАв вродь одну річ, так... а невдоволена мною і не погоджується і одна сторона й інша :))))) І це прекрасно)))
Я кажу про крапельки...ВСІ... ви лише про ті, які ви вважаєте пральними, а інші типу мимо стакана :))))
А нє, вони всі в стакан :)))) І от скажіо так наша позиція, бо я не один такий, просто не капати зайве.
Та кожен звісно може вважати по своєму :))))
Піду я, всім доброі дискусіі без образ. До речі он Настя по телеку повтор йде, каже те саме, що той другий спортсмен казав - не розумію, каже..(((
А ми знач все розуміємо. Яка крапля крайня....
Не-а))) чи так((((
Всім доброі і мирноі дикусіі. Я в принципі, що хотів, сказав.
2018-02-15 17:10
 # 131  Signorina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Студія.... "Все, що від нас залежало, ми все зробили". За результат відповідальних нема і не буде (( Не в нашій країні. У нас все добре.
Сумно...
2018-02-15 17:15
 # 132  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
Не надо приписывать мне то, что я не говорил. Я про спортсменов слова не сказал. Они то как раз пашут, как могут и как их тренируют.
А эти журнализды мелят языком, что помелом.
Только во вред.
Повторю еще раз - если вы не поняли - психология спортсмена в момент наивысшего напряжения - тонкая материя.
2018-02-15 17:20
 # 133  Oleg8378 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
All day all night Яков Фак...
2018-02-15 17:25
 # 134  ooooooukraine!!! (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 DylU
Ребят, от дивіться, я написАв вродь одну річ, так... а невдоволена мною і не погоджується і одна сторона й інша :))))) І це прекрасно)))
Я кажу про крапельки...ВСІ... ви лише про ті, які ви вважаєте пральними, а інші типу мимо стакана :))))
А нє, вони всі в стакан :)))) І от скажіо так наша позиція, бо я не один такий, просто не капати зайве.
Та кожен звісно може вважати по своєму :))))

Давай, будь здоров со своим стаканом и каплями)) Не пойму чего ты добиваешься правда. Те, кто жёстко критиковал (сам я в таких вещах очень уж редко участвую правда) так и будут делать дальше и у них есть для этого основания и личные(проблемы личного характера, которые надо куда-нибудь выплеснуть) и неудовлетворенность результатом как таковым, да и собственное мировоззрение. Спортсмен - профессионал должен абстрагироваться от "толпы" если ему это мешает и это не так уж сложно сделать. Каждому в голову не залезешь, даже своим проникновенным "кап-кап" постом)) Мое мнение что психологическое давление конкретно от болельщиков(на данных соревнованиях) играет далеко не проблему первого и второго порядков.
2018-02-15 17:25
 # 135  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 M.P.
Так у журналістів така робота - молоть язиком) У спортсменів - інша і вони самі собі її вибрали, не хтось же примусово змусив це робити, правда? А фраз типу Повторю еще раз - если вы не поняли - психология спортсмена в момент наивысшего напряжения - тонкая материя. я вам можу 3 десятка напридумувать, в мене непогано виходить букви в речення тулити)
Я вам просто намагаюся пояснити: якщо ви так безапеляційно і нетактовно судите одних, причому критерій цієї оцінки - лише ваша суб"єктивна думка, то судіть так само і спортсменок, бо критерії оцінки їх роботи куди прозоріші - місця, які вони в гонках займають.

2018-02-15 17:33
 # 136  olegsava (Севастополь, Украина) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Перед нами хороший пример Швеция, где все решает спортивный принцип и работа проводится на перспективу. В первую очередь оказывается поддержка молодежи на которую делается ставка. У нас же одна спортсменка идет с флагом и приехала туристом, что бы исполнить свою мечту (Бьорндалена Норги не взяли, но мы умнее - мы Пидгуршную возьмем), составы на гонки выбирает президент федерации и ставит в известность тренеров. А потом, как в анекдоте сколько нужно человек что бы рзобраться бежит Джима масс-старт или нет. При достаточно посредственном уровне, как ни прискорбно, и болельщикам и руководству Минспорта даются обещания УСПЕШНОЙ олимпиады. Нет, нам такой БИАТЛОН не нужен.
2018-02-15 17:37
 # 137  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
І до чого тут "дєньгі"?
Считаю, что государство (а также частные спонсоры) и Федерация ( а также болельщики) прежде всего должны спрашивать за результат с тех менеджеров, которые Первые в цепочки расходования денег/бюджета.

Я думаю, - главные менеджеры, с которых надо спрашивать (пропорционально выделенным суммам) - это Брынзак и Жданов (Жданов, правда, за все виды спорта Украины).

Какие они создали условия для работы тренеров и всей инфраструктуры, каких (главных) тренеров назначили, как организовали работы всего биатлонного хозяйства.

Они могут и должны выбирать лучших (естественно, в рамках имеющегося бюджета).

С этих первых лиц и надо спрашивать за результат.

А уже они там дальше по цепочке - должны разобраться и сделать выводы. Может кого-то или что-то поменять.

Фактически - многое начинается с денег (классные тренеры, классные методики подготовки, классный инвентарь, классная фарма ..,)
Но не все заканчивается на них.
Есть еще творческий подход тренера и спортсмена и др...
2018-02-15 17:37
 # 138  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Важко щось сказати про гонку, явно знову перемудрив тренерський штаб з підготовкою!!! Спортсменам дякую за гонку і за те що повністю віддались на трасі, та зробили все що могли на даний момент!!! Віримо у вас й надалі!!!
2018-02-15 17:41
 # 139  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
Не надо додумывать за меня то, что я не говорил.

Кто должен первый отвечать, на мой взгляд, я написал в посту #137
2018-02-15 17:42
 # 140  DylU Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ooooooukraine!!!
Я не згадую, щоб ми з Вами на ти переходили :))) І завше повернутися можу, бо неввічливо ж буде))))
Можу помилятися звісно :)))) ну то я, а ви не помиляєтесь :))))
От тільки, що таки прям ВСІ Те, кто жёстко критиковал (сам я в таких вещах очень уж редко участвую правда) так и будут делать дальше не впевнений, самі ж пишете, що пост був проникновенным :)))) Дякую за високу оцінку моєі скромноі праці :))))
То ж мо хто і проникнеться. як варіант, правда? :)))) ну хоч один, і це саме та крапелька буде... Може таке бути? :)))) Питання риторічне не треба відповідати.
Бо якщо Ви Не пойму чего ты добиваешься правда.
то й не зрозумієте :))) але я і не ставив собі мети щоб прям всі...
хтось звісно залишиться...)
31. будь здоров і Вам алаверди :))))
2018-02-15 17:45
 # 141  olegsava (Севастополь, Украина) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дело в Украине не в деньгах, а в мозгах! Во многих видах бардак полный и завал - главных тренеров назначают безграмотных, блатных неумех. Скудные финансы разворовываются нещадно. Министр - функционер, который мало, что понимает в спорте, но очень любит ездить на соревновния бизнес-классом и останавливаться в номерах класса ЛЮКС . И, что обидно потенциал колосальный!!! Пример - Юрий Чабан - став главным тренером сборной по гребле на каное, подтянул молодеж, перестали разворовывать средства и пошли очень хорошие результаты. (при этом на олимпиаде он мог остаться без второй золотой медали из-за глупости наших функционеров, но поборол обстоятельства и принес славу нашей стране).
2018-02-15 17:46
 # 142  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хорошо, что эти гонки не идут в зачет Кубка наций. Таким образом мужская сборная 100% выпала бы из топ 10, а женская могла бы потерять место в топ 5.
2018-02-15 17:48
 # 143  Iren_13 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підкажіть, будь ласка, де можна повторно переглянути гонку?
2018-02-15 17:49
 # 144  Подолье(Винница) (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вот этих журналюг надо уже казнить, открыл новости, заголовок, читаю:
"Украинские саночники показали лучший результат Украины на Олимпиаде"
Обрадовался, вот наконец то луч света, хоть какой бальзам на душу, открыл новость и читаю:
"Сборная Украины неудачно выступила в эстафете санного спорта на зимних Олимпийских играх в Пхенчхане.
В итоге Украина заняла последнее 13-е место. Но это стало лучшим результатом украинских олимпийцев в Пхенчхане, ведь до этого лучшим результатом было 14-е место в спринте биатлонистки Виты Семеренко."
Но ведь у Виты 14-е место среди 87 участников, а у них 13-е из 13!!! Так чем же они лучше???
2018-02-15 17:55
 # 145  olegsava (Севастополь, Украина) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Саночников трогать не надо. Немцы на олимпиаде в шоке, как при наших базах вообще можно выступать на высоком уровне, а тут еще и в финал вышли и потенциально претендовали на медаль.
2018-02-15 18:00
 # 146  Подолье(Винница) (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 olegsava
Саночников трогать не надо
А я разве их трогаю? Я про журналюг речь веду и ни разу не обижаю саночников, как, впрочем, никого из нашей команды...
2018-02-15 18:01
 # 147  artlife12 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Народ а може бути, що куля потрапила в центр мішені і мішень не закрилася?
2018-02-15 18:06
 # 148  gonhar Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 уа тернопіль
А в букм.конторе ставки делали на стафы?
2018-02-15 18:06
 # 149  сгс (Покров (Орджонікідзе)) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У нас же одна спортсменка идет с флагом и приехала туристом, что бы исполнить свою мечту (Бьорндалена Норги не взяли, но мы умнее - мы Пидгуршную возьмем)
2 olegsava
Почему Уле(Оле) не взяли - сами знаете, а за Лену - не заслужила такого комента. Я понимаю(может ошибаюсь) , что Вы не болели за Лену ни вчера,ни позавчера, ни когда, да молодежь надо везти, но только на КМ сначала..
2018-02-15 18:07
 # 150  FISH00 (Irpin) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Подолье(Винница)
Да не переживайте Вы так за биатлонистов. У саночников был командный турнир. Я надеюсь, что хоть в одной из трех эстафет биатлонисты Украины займут место выше 13-го и обновят "рекорд" ОИ для Украины, обойдя саночников. )))

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті