Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-02-15 14:52 |

Пхенчхан 2018. Результати чоловічої індивідуальної гонки


Два промахи в індивідуальній гонці - не вирок! Доведено Йоханнесом Бе.

Найпотужніша норвезька збірна перші п'ять гонок Олімпіади провела без золотих медалей, і напередодні довгої гонки напевно відчували психологічне напруження - про це говорять сльози Йоханнеса після фінішу. Але це були сльози радості, оскільки в той момент стало ясно, що Бе-молодший став новим Олімпійським чемпіоном! І це навіть незважаючи на два промахи - на першому і останньому вогневих рубежах.

Правда, золота у Норвегії могло і не бути, якщо б його не підніс скандинавам королівським подарунком Мартен Фуркад, у вирішальний момент він не закрив дві свої останніх мішені, і в підсумку фінішував п'ятим з дефіцитом в 42 секунди.

Розширив географію біатлонних призерів Пхенчхану Яків Фак, який прекрасно провів коронну індивідуальну гонку. Ставши одним з усього лише трьох сьогоднішніх стовідсоткових снайперів, словенець практично на ті ж сто відсотків скористався своїм шансом - до абсолюту не вистачило 5,5 секунд, що відокремили Фака від золота Ігор.

Ну, і сьогоднішня бронза - ще один зразок спортивної мужності і героїзму. Ще в грудні Домінік Ландертінгер не знав, чи зможе він взяти участь в Олімпійських Іграх. Після перенесеної влітку операції на міжхребцевому диску, австрієць лише приступив до легких тренувань, коли суперники вже щосили змагалися на грудневих етапах Кубку світу. Однак, неймовірне прагнення і жага перемоги винагородили спортсмена за мужність бронзою головного старту чотириріччя! Четвертий рубіж Ландертінгер навіть залишав лідером, але змагатися в швидкості з Йоханнесом Бе не могли навіть спортсмени, які проводили повноцінний підготовчий цикл.

Збірна Швеції, як і у жінок, була на виду протягом всієї гонки - не тільки золотистим кольором своєї форми. На різних її стадіях на медалі, і навіть на перемогу, претендували Фредрік Ліндстрем і Йеспер Нелін. Але вище інших - всього в одному кроці від подіуму - виявився Себастьян Самуельсон, що мало не повторив власний успіх гонки переслідування.

Кращим в української збірної став Артем Тищенко, який потрапив в заявку Олімпіади останнім з наших хлопців в статусі запасного. Отримавши шанс в індивідуальній гонці, Артем постарався проявити свої найкращі якості - точну стрільбу. Саме він став третім з біатлоністів (після двох призерів гонки), хто закрив усі мішені. На жаль, цього вистачило лише для 29-й позиції - над швидкістю Артему доведеться працювати вже з прицілом на наступний олімпійський цикл.

Всього на 17 секунд від Тищенко відстав Володимир Семаков, який заробив одну хвилину штрафу і 31-й рядок у фінішному протоколі. Лідери команди: Сергій Семенов і Артем Прима, були менш точні, маючи три і чотири промахи, а також 53-й і 46-й результат відповідно.

Як не сумно визнавати, але зараз ситуація в нашій збірній вже остаточно стала нагадувати олімпійський Солт-Лейк-Сіті. До сих пір це був єдиний в історії українського біатлону головний старт сезону (включаючи чемпіонати світу), коли жоден спортсмен команди в особистих стартах не зміг показати результат в десятці кращих. Останній шанс зламати цю аналогію - у Віти і Валі Семеренко, які стануть нашою останньою надією в жіночому мас-старті. Це важливо, в тому числі і для естафет в Пхенчхані - з психологічної точки зору. А ось олімпійський мас-старт у чоловіків, як і чотири роки тому в Сочі, пройде без участі українських хлопців...

Мабуть, єдиний вихід для команди на другу половину Олімпіади - розлютитися. Те, що з формою на Ігри промахнулися обидва тренерських штаби: і у чоловіків, і у жінок, вже не вийде приховувати. І допомогти добитися - ні, не медального(!) - хоча б гідного результату в цій ситуації допоможе тільки здорова спортивна злість.

Паралельно хотілося б знизити рівень агресивності в середовищі українських вболівальників, розчарованих крахом своїх сподівань. Зараз спортсменам як ніколи потрібна підтримка, щоб знайти в самих собі сили на цю спортивну злість.

Наступна гонка, жіночий мас-старт, пройде в Пхенчхані в суботу.
 
Індивідуальна гонка. Чоловіки
1.  Йоханнес Тінгнес Бе (1+0+0+1) 48:03.8
2.  Яків Фак (0+0+0+0) +5.5
3.  Домінік Ландертінгер (0+0+0+0) +14.2
...
29.  Артем Тищенко (0+0+0+0) +3:11.4
31.  Володимир Семаков (0+1+0+0) +3:28.3
46.  Артем Прима (1+2+0+1) +4:32.7
53.  Сергій Семенов (1+0+1+1) +4:54.1

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Не забудьте поставити оцінки спортсменам
Нагадуємо, що результати Олімпіади не йдуть ні в які заліки Кубку світу


Коментарі (Всього: 262)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

2018-02-15 18:12
 # 151  Люба-буба)) (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Подобається мені ця олімпіада! Хоч наші не в формі,зате інші радують!
Приємно,що в кожній гонці різні призери!Усі найсильніші в біатлоні можуть відчути смак олімпійської медалі!
Мправедливо. Щ нього видно,що конкуренція велика!
2018-02-15 18:20
 # 152  Подолье(Винница) (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 FISH00
Да не переживайте Вы так за биатлонистов.

А я уже и не переживаю, сумел себя убедить, что главное это участие, сумели отобраться и поехать на ОИ - уже герои, а медали это бонус самым - самым. А позитив таки нашел сегодня:
"Евгений Тимошенко попал в призы на покерном фестивале в Мельбурне.
Никита Андрусяк добыл третий кубок украинцев на фестивале Spanish Poker Festival.
Украинцы продолжают покорять покерные турниры по всей Европе."
Ничего не понимаю в покере, но все равно приятно!!!
2018-02-15 18:28
 # 153  Гость22 (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как говорил пан Кучма, " маемо що маемо"). А "маемо" мы одну надежду на женскую эстафету, причем не только в биатлоне, а вообще на этой олимпиаде. Много вопросов о финансировании, поддержке и развитии украинского спорта можно задать некоторым людям, но не хочу ).
2018-02-15 18:35
 # 154  уа тернопіль Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
gonhar
Я не ставлю ставок. Прийшлося б, крім нашої, переживати за інші збірні
2018-02-15 18:35
 # 155  Oleg Olegovich Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Гость22
Яка там надія. У ряда команд фінансування значно нижче чим у нашої головної команди. Давайте нехапати ілюзій дивлячись на форму наших спортсменів, мабуть погоджусь із однією людиною вельмишановною людиною медаль у нас буди лише за умови якщо зорі зійдуться.
2018-02-15 18:35
 # 156  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
тому грузити додатково не буду. Ну лЮблю я іх, хоч іноді таке сказати хоцца.
2 DylU
Террор любовью есть такое понятие как и благими намерениями выслана дорога.... Назвался груздем полезай в кузов. Спортсмен публичная профессия. Выиграл медные трубы, проиграл - тернии, иного не дано. Мы же не поем дифирамбы после сезона а конкретно после гонки. В любой работе работа над ошибками всегда личная , если ты сам ее определил правильно, исправил результат обязательно придет, а если нет грабли останутся. Важнее всего это для самого спортсмена и если у тебя характер то болтовня болельщиков и хорошая и плохая весего лишь урок который надо выучить.
2018-02-15 18:41
 # 157  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
просто не капати зайве.
2 DylU
Не долить ни чем не лучше чем перелить)
2018-02-15 18:43
 # 158  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мое мнение что психологическое давление конкретно от болельщиков(на данных соревнованиях) играет далеко не проблему первого и второго порядков.
2 ooooooukraine!!!
И даже третьего!
2018-02-15 18:45
 # 159  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
https://ua.tribuna.com/tribuna/blogs/snijnuiblog/1585034.html

Таблица показательна,хотя опять же думаю всему виной болезни Юли и Вали(((
2018-02-15 18:46
 # 160  Олбанске онолітєг лиж по снегу з ружжом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Санітра провалив підготовку до ОІ, це вже факт, але вдячний йому за хороший минулий сезон, коли Підручний чи не вперше провів увесь сезон, а не до Н.р., а потім чекав кінця, за Артема, що вийшов на якісно новий рівень, та навіть за Сємакова, що почав в очки потрапляти, і за естафети, де наші жодного разу за сезон не були статистами.
Тим не менш, треба прощатись, експерименти з Канадою вдруге не пройшли.
2018-02-15 18:48
 # 161  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
хтось звісно залишиться...)
2 DylU
скромняга (Вы)
2018-02-15 18:49
 # 162  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 M.P.
Дуже тяжко з вами))) Ви навіть не намагалися зрозуміти, що я намагалася вам сказати. Ви в хамській агресивній манері дали оцінку роботі журналістки і коментатора (двічі), написали про те, що їм треба було готуватися до ОІ (двічі), закликали всіх позвільняти (теж двічі).
Я намагаюся вам пояснити, що спортсменки теж готувалися до Олімпіади, яка не складається, результати погані і ще гірші. Тобто і одні, і другі свою роботу провалили. У причинах провалу не розбираємося, бо вам же не цікаво, чого журналістка не справлялася на перших етапах, для вас не аргумет, що вона навіть ваші помийні коменти читає і намагається виправлятися.
От я питаю, чи можна спортсменок поливати такими самим словами і вимагати їхнього звільнення, коли по відношенню до журналістки ви їх не вибираєте?

2018-02-15 18:50
 # 163  Подолье(Винница) (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Гость22
Много вопросов о финансировании, поддержке и развитии украинского спорта можно задать некоторым людям, но не хочу ).
Согласен. Я тоже не хочу. После драки надо не кулаками махать, а зализывать раны и лечиться. Надо не карать, а разобраться что случилось. Гляньте на рейтинг IBU, сколько там нашей молодежи? А сколько у россиян? А это наш горячий резерв. А где нашим юниорам тренироваться и где наши детские тренеры? Которые могут зажечь и поднять наверх звездочек? А где инвертарь нормальный? Видео мы видели, там и наши "стадионы" показали и инвертарь. Хичкок отдыхает. И при этом еще как то выкручиваемся за счет энтузиазма. Что то делать надо, хватит жить на самотеке, надо всем управлять и направлять, по всем видам спорта, которые у нас возможны. Надеюсь будет разговор после ОИ, но не карательный, а озабоченный с планом, что делать далее. Думаю будет лучше, ибо хуже уже некуда, значит нам наверх!
2018-02-15 18:56
 # 164  Madrid (Мадррід) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
виявляється не потрібно тренуватися,а тільки вдача.Принаймі це слова Артем ПРИМи: «Для результату потрібна удача»....які вони далекі від реальності
2018-02-15 18:57
 # 165  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
хотя опять же думаю всему виной болезни Юли и Вали(((
2 Дмитрий Дудкин
А я вот думаю что виной всему : "Он заставляет своих подопечных пахать так, что его потом начинают люто ненавидеть"
2018-02-15 18:59
 # 166  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Надеюсь будет разговор после ОИ, но не карательный, а озабоченный с планом, что делать далее.
2 Подолье(Винница)
хорошая фантастика
2018-02-15 18:59
 # 167  alex zharov zp (Бердянск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ландертингер: ...он сумасшедший? Через полгода после операции на межпозвоночном диске он находится на подиуме на Олимпиаде. Может и нашему ТШ нужна помощь
2018-02-15 19:04
 # 168  Олбанске онолітєг лиж по снегу з ружжом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Подолье(Винница)
А где нашим юниорам тренироваться и где наши детские тренеры? Которые могут зажечь и поднять наверх звездочек? А где инвертарь нормальный? Видео мы видели, там и наши "стадионы" показали и инвертарь. Хичкок отдыхает.

Та да, Зубрилова, Петрова, Джима, Підгрушна, Семеренки, Хвостенко, всі тренувались в царських умовах. Було б бажання та нормальний ТШ, зараз не видно ні першого, ні останнього.
2018-02-15 19:10
 # 169  Jasya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
https://ua.tribuna.com/tribuna/blogs/snijnuiblog/1585034.html

Таблица показательна,хотя опять же думаю всему виной болезни Юли и Вали(((

И только болезни Лаурки и Ландика приводят к медалям на ОИ. Это спорт высших достижений, не серьезно неудачную подготовку болезнями объяснять...Особенно если учесть, что перед Сочи тоже наши переболели.
2018-02-15 19:11
 # 170  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Олбанске онолітєг лиж по снегу з ружжом
Вита Валя в основе с Турина были. 19-20 лет.
Лена сразу после юниоров попала в основу.
Юля тоже сразу после юниоров попала.

А сейчас? Та же Настя сейчас не в основе, к сожалению даже.
2018-02-15 19:12
 # 171  факторіал Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не наш это вид спорта
2018-02-15 19:13
 # 172  біатлон черкаси (Черкассы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тёма выкинь лыжи и в тир все мягкие игрушки твои
2018-02-15 19:17
 # 173  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
От я питаю, чи можна спортсменок поливати такими самим словами і вимагати їхнього звільнення, коли по відношенню до журналістки ви їх не вибираєте?

Отвечаю на ваш вопрос: на мой взгляд, категорически нет: спортсменов такими словами "поливати не можна".
Спортсмены готовятся не менее 6-10 лет по методикам тренеров, чтобы попасть на Олимпиаду. Потом и кровью, и изо всех сил.

А журналисты, сколько готовились к Олимпиаде, чтобы в итоге задать такие "умные" вопросы в прямом эфире?
Думаю, что уровень затрат несоизмерим с затратами спортсменов! ("говорить - не мешки ворочать"?).

Поэтому, если в итоге неоднократно такая глупость журнализдов вышла в эфир УТ1, я думаю, что дилетантов (и тех, кто назначил таких дилетантов!) надо банить навсегда из интервьюирования спортсменов.

И не надо ставить в один ряд итоговый результат спортсменов с провалами журнализдов. Затраты несоизмеримые.

По поводу того, что мы не выбираем журналисток.
УТ1 - государственный канал.
Финансируется из государственного бюджета.
Я, как налогоплательщик, плачу налоги.
И думаю, что имею моральное право высказывать свое мнение по поводу расходования в том числе моих налогов - в данном случае, на зарплату интервьюеров и комментаторов биатлона на УТ1.
Что я пытаюсь делать.

2018-02-15 19:19
 # 174  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Jasya
Так люди болеют,и после них пахают...а наши отходят от болезней неделями
2018-02-15 19:23
 # 175  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Все понятно. Осталось донести эту свежую мысль до Брынзака:)
2018-02-15 19:23
 # 176  DylU Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Я ждав Вас Марго :))))
Ну знав, що мимо не пройдете :)))
Це ж одна з улюблених у нас з вами тем :)))
Ну давайте по поличкам..
.террор любовью есть такое понятие как и благими намерениями выслана дорога....
Абсолютно. От аби я там чи хто обривав телефони портсменів, соцсєті зі своєю любов'ю, писав би. що про вас рідненькі хорошого написати, ви ж розумничкі моі, а давайте я вас отак от отам от похвалю, а якщо я отак похвалю вам сподобається, то саме оте шо Ви написали.
А якщо я пишу, як колись Оленка просила, брек на час ОИ, потім бомбіть. Спортсмени знають, фраза є - поки є спроба ти не програв. То ж ми тро про різне з вми балакаємо, не здається? :))))
Ви думаєте я після ОИ сюсюкати буду, якщо що? Помиляєтеся. До речі нормально спортсменів більшість до отакоі сєтєвоі фігні ставляться. От 95 процентів часу норм, та моменти в кожного бувають, що як раз така фігня невчасно...оп і капелька)
Соучасником (с) хочете бути? Я ні :)))))
Тепер про характер, от уміляє мене. Гвозди бы делать из этих людей (с):))))
Та з них і так можна, в плані фізики))) А от в плані тієіж психіки не буває залізних. Не буває.
А дивіться що виходить. Я же от писАв сьогодні, це як круги на воді.
От Ви тут долили стакан) так як вважаєте маєте право. Маєте...
Почитав Столярчук й группа - настрій вболівальників "мочити за те, що вью не дають", гарно це погано, 123 питання, ну думають, ми ж (УТ) плоть від плоті вболівальники (та й робота іх така, до речі)))) - найлегший вихід який - прально в ефірі обкласти. Вболівальники довольні - коментатор з нами.. Є інший шлях, спробувати якось таки побалакати, але не силовим шляхом, але то сложно.... а так капелька...кап :))))
І стаканчик ваш перелився. А лЮдсбкі нерви не водичка.
А от сьогодні почули, що не всі вболівальники прям ястреби, тро вже і пом'якше, і капелька мо і не кап)
Волну погнать під час змагань легко, тіки ж вона всіх накриє. Окрім тих, кому коли погано - гарно. Але ж ми не такі правда? :))))
Різні всі, характер мати треба, але іноді ті в кого він вродь послабше перемагають, бо іх вчасно підтримали, а іноді найсильніші програють, бо хтось косо зиркнув. ну от момент такий, співпало)
Якось так Марго!
А Вас я відверто не розумію, Ну як можна захищати право умовно знову ж какати на біговій доріжці з аргументом, а що у них очей нема най оббігають, а якщо ні, то й не місце таким в спорті :))))) Та й найглазастиший вступити може.) ну пробіжать, тоді вже як сильно припекло.....йди :))))
Но то такЕ)
Щоб завершити тему я вам по секрету розповім, чому я сьоня весь день про воду та стакани. оцей фільм днями передивлявся.
Дуже його лЮблю. Та й в тему він дуже гарно ляга. Стосовно того, що гачком послужити може, від чого все змінюється.
https://www.youtube.com/watch?v=JdTWwiR_45Q
Всьому свій час і своє місце. фільм з істориноі точки зору повна фігня, до речі, але дуже повчальна)))
Давайте дочекаємося завершення ОИ.
Цілую, Обнімаю. І да будет медаль!)
31. Фігасє. бачте як я по вам скучив? ))))
До післязавтра!
2018-02-15 19:29
 # 177  Подолье(Винница) (Винница) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Олбанске онолітєг лиж по снегу з ружжом
Було б бажання та нормальний ТШ, зараз не видно ні першого, ні останнього.

Желание есть, но не более. Помните тост: "За то что бы наши желания совпадали с нашими возможностями!" Вот и ответ. Да, я фантазер как тут отметили, ну ведь хочется чего то хорошего, стабильного. Помните как О.Бендер строил Нью - Васюки? А вот в какой то забытой глухой деревне Уват где живут 5,5 тыщ. людей захотели сделать лыжную трассу, сами, в свое свободное время и что то сделали, даже чемпионат области там провели, потом их увидели, помогли, сделали не только лыжную, но и биатлонную трассу и добились категории биатлонного стадиона международного класса и там будет этап кубка IBU в этом году, полный комплекс, включая гостиницу. Ведь сделали же. Выглядит фантастикой, но это реальность. У них моста нет через реку, разделяющую эту деревню, но обещали сделать, а полноценный стадион есть. Это я к тому, что было бы желание и поддержка, остальное приложится. Появятся и тренера, как только увидят, что есть и где с кем заниматься. Успехи учеников - престиж тренера. У них тоже своя конкуренция есть. надеюсь что наладится у нас хоть что то, не сразу, но запряжемся и поедем быстро. Увидят толк спонсоры - не упустят своего.
2018-02-15 19:30
 # 178  Iren_13 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підкажіть, будь ласка, де можна повторно переглянути відео сьогоднішньої гонки?
2018-02-15 19:39
 # 179  Олбанске онолітєг лиж по снегу з ружжом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Вита Валя в основе с Турина были. 19-20 лет. Лена сразу после юниоров попала в основу. Юля тоже сразу после юниоров попала.

А сейчас? Та же Настя сейчас не в основе, к сожалению даже.

Вы что, какие юниоры, нужно было катать Панфилову, Абрамову с Бурдыгой еще лет 10, для КН родимого.
Хотя не буду об этом, в прошлый раз за это бан отхватил и тычек во вью Пидгрушной, где она говорит что юниоры должны результатами делать ветеранов, иначе им нечего делать на КМ.
Интересно правда, где были б Дальмаер и ко, учитывая дикую конкуренцию в женской сборной Германии во все времена с таким подходом?
2018-02-15 19:43
 # 180  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Потом и кровью, и изо всех сил.
Думаю, что уровень затрат несоизмерим с затратами спортсменов! ("говорить - не мешки ворочать"?).
И не надо ставить в один ряд итоговый результат спортсменов с провалами журнализдов. Затраты несоизмеримые.
Так кожен свою роботу сам вибирає. Ви так кажете, ніби тим самим Семеренкам хтось примусово лижі до ніг примотав. Тяжка роботу, яку, повторюсь, кожен вибрав собі сам, не дає індульгенцію ні на що.

Ніхто вам не заважає критикувати роботу журналіста чм коментатора, яка вам не подобається. Я говорю про вибір слів - негарних, недостойних і образливих. Вже стало ясно, що журналісти читають, що ми тут пишемо, Столярчук навіть в чаті сидить. То чого ми трусимося над тим, щоб не було боляче спортсменам і навіть їх родичам, якщо вони прочитають тут якусь гидоту, але плюємо на всіх інших? В цьому випадку доброта, людинолюбство і вихованість не працюють? Ділим людей на категорії, кому можна хамити і кому - Боже ж упасі нізащо?


По поводу того, что мы не выбираем журналисток.
УТ1 - государственный канал.
Финансируется из государственного бюджета.
Я, как налогоплательщик, плачу налоги.
И думаю, что имею моральное право высказывать свое мнение по поводу расходования в том числе моих налогов - в данном случае, на зарплату интервьюеров и комментаторов биатлона на УТ1.
Что я пытаюсь делать.

А це вже просто страшне як смішно))) Коли тут хтось пише, що спортсменки фінансуються з бюджету, а значить - грошими платників податків, тут кидаються на нещасного як на коршуна)))

Ладно, спасибі вам за дискусію 2 M.P. Сподіваюся, ми таки один одного зрозуміли)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті