Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   14:45
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2022-04-04 21:05 |

Легионеры в украинском биатлоне: казнить нельзя помиловать



Рано или поздно эта тема должна была оказаться на поверхности. На фоне вторжения в нашу страну фашистской россии, присутствие в украинском биатлоне спортсменок, относительно недавно обладавших российскими паспортами, не могло не вызывать как минимум обеспокоенность. Разумеется, на фоне ужасающих новостей с фронта, а затем и из освобожденных городов, поднимать эту тему было не время. Но все мы надеемся, что в новом сезоне наша команда будет выступать, и сегодняшний комментарий президента Федерации биатлона Украины Владимира Брынзака позволяет надеяться, что сезон для наших спортсменов может оказаться полноценным. А значит, кадровый вопрос непременно встанет уже очень скоро.

Хотелось бы предостеречь наиболее горячих болельщиков от того, чтобы устраивать поиски «зрады» и тем самым вносить элементы дестабилизации, в том числе и в политическое пространство Украины, что было бы только на руку нашему врагу. Но, со своей стороны, хотим предложить решение, которое, с одной стороны, расставило бы точки над «і», а с другой – позволило бы это сделать относительно тихо и в демократическом ключе, с учетом особенностей военного времени.

Катализатором поднятия темы о легионерах стал капитан мужской команды Украины  Дмитрий Пидручный, который в своем Instagram написал следующее:

- Щодо натуралізованих спортсменів, що вже не перший рік виступають під нашим прапором, але які від початку війни ніяк не показали свою позицію - надіюсь, вас більше ніколи не побачити ні на тренувальних зборах, ні на змаганнях. Ви виїхали в рашу, то там і залишайтесь. А тим спортсменам, які колись були по паспорту росіянами чи білорусами, а зараз стоять з нами пліч-о-пліч, допомагають і висловлюють свої погляди - щиро дякую.

На эмоциональном уровне с Дмитрием нельзя не согласиться. Но, с другой стороны, требовать от молодых спортсменок, вчерашних юниорок, находящихся в атмосфере фашистского диктаторского государства, рисковать собой ради проявления позиции, может быть перебором. В условиях, когда просто за пустой лист бумаги на улице задерживают и отправляют на 15 суток своих же сограждан, людей с украинским паспортом может ждать куда более печальная участь.

Но как поступить с продолжением карьеры? Ведь на сегодня экс-россиянки и экс-белоруска – граждане Украины, причем за исключением Дарьи Сидоровой – граждане нашей страны уже далеко не один год. Запретить выступления? Но на момент перехода мотивацией смены гражданства называлось – возвращение на Родину.

На наш взгляд, есть неплохой способ, с одной стороны, решить проблему без признаков дискриминации по происхождению, и с другой стороны, проверить в искренность украинского патриотизма, или наоборот – убедиться в карьеризме за наш счет.

Итак, мы предлагаем не запрещать выступление за команду никому из биатлонистов, имеющих украинский паспорт. Но при этом поставить жесткое условие – запрет на посещение территории стран-агрессоров на время военного положение и еще несколько лет после окончания войны. Причем касаться этот запрет должен абсолютно всех членов национальной команды – так мы избежим ненужных обвинений в дискриминации.

Более того, решение должно быть универсальным, не только для биатлона, поскольку и команды в других видах спорта могут столкнуться с подобными проблемами. Как это сделать? Элементарно.

Каждый спортсмен национальной команды подписывает контракт с Министерством молодежи и спорта сроком на один год. В практике биатлонистов такие контракты чаще всего действуют с 1 мая до 30 апреля. Так вот, соответствующий пункт о запрете посещения территории россии и беларуси стоит внести в эти контракты. Для тех видов спорта, в которых контракты подписываются в другие сроки, имеет смысл организовать подписание дополнений к контрактам.

Разумеется, надо отдавать себе отчет, что согласятся не все, и часть спортсменов команды в разных видах спорта потеряют. Но в стране война. Люди теряют жизни. Жильё. Работу. И время. То время, которое могли и должны были потратить на созидание чего-то лучшего, а сейчас вынуждены посвящать тому, чтобы отбиться от нацистских варваров.

И, разумеется, никакой лояльности по отношению к тем, кто сделает выбор не в пользу Украины – только полноценный карантин, максимально жесткий, который позволяют федерации в соответствующих видах спорта. В конце концов, к нам спортсменки также приходили на условиях полноценного карантина.

Мы надеемся, что даже в непростых военных условиях можно принять быстрое и взвешенное решение, и призываем к этому всех чиновников Министерства молодежи и спорта, от которых это зависит. А болельщиков еще раз просим: то, на что можно сквозь пальцы смотреть в мирное время, в условиях войны может сыграть на руку врагу. Потому призываем к сдержанности в проявлении своей позиции.

Уже сегодня надо думать о том, какими мы будем в мирной жизни, и что будем делать после победы.

Мы выстоим!

Евгений Тарасенко


Комментарии (Всего: 108)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2022-04-06 06:59
 # 61  Emma Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Шпіон
Полностью с вами согласна , особенно по второму пункту. Наших девочек оставили самих , они сами начали искать куда им ехать , что делать. Многие из Чернигова, Сум туда ехать нельзя было и они сами должны были о себе заботиться.
2022-04-06 11:35
 # 62  Iruna (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
https://www.instagram.com/p/CcABJYWt3A-/?utm_medium=copy_link (пост Віталія Мандзина)
2022-04-06 12:02
 # 63  Шпіон (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Молодці хлопці. Треба тиснути до кінця. Навіть ультиматумами.
2022-04-06 13:05
 # 64  rus.o.mog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Iruna (Львів)
Очень хороший пост от Виталия! Сильно и патриотично! Единственное я не очень согласен по поводу языка. Я вырос в русскоязычном обществе и всю жизнь разговаривал на русском языке, при этом хорошо знаю чудову Українську мову на якій я залюбки балакаю зі своїми бабусями та моїми друзями, для яких українська рідна з дитинства. Переходить сейчас на українську мову лично для себя считаю частично лицемерным(лично для себя) ибо выглядит так что я это делаю исключительно из-за появления фашистской грязи на территории нашей страны, в то время как до этого война уже шла на донбасе 8 лет и получается смерти наших военных и гражданских там, для меня не были достаточным фактором для такого перехода. это даже звучит противненько. таким образом думаю что процесс такого перехода должен был плавным и естественным совместно с изменением нашего героичного и неподражаемого(до слез) общества. Но я знаю точно что со своими детьми я буду общаться на українській мовіб щоб їх рідною мовою з самого народження була саме рідна, співоча мова, а не так как у меня..
Просто поделился своими измышлениями) может кому-то будет полезным))
Україна - Понад Усе!!
2022-04-06 13:33
 # 65  Iruna (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 rus.o.mog
Питання переходу з російської на українську досить складне і тут кожен повинен сам вирішувати. Хтось перейде чи вже перейшов на українську свідомо, хтось перейде підсвідомо (бо негативні асоціації російської мови з росією і всіма звірствами що росіяни роблять будуть куди сильнішими, ніж те що вони говорили російською з дитинства), а хтось свідомо говоритиме російською далі з тих чи інших причин. І їх не варто засуджувати, бо це їхній свідомий вибір.
Багато російськомовних можуть не розуміти, чому тут на заході України, мова є таким болючим питанням, але все що росія робить зараз з нами, ми це все слухали з розповідей бабусь і дідусів з дитинства. А коли слухаєш як вбивали просто тому, що ти говориш українською, то автоматично хочеш говорити українською і негативно ставишся до російської.
А ваше рішення з дітьми говорити українською дуже гарне і важливе. І якщо кожен хто зараз говорить російською зробить так само, то через років 15-20 питання російської мови в Україні зникне саме по собі)
2022-04-06 15:39
 # 66  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 rus.o.mog
Якщо ви зануритесь в історію України, то знайдете там пояснення стосовно мови. Більше 300-т років назад руска імперія знищувала українську мову. також там знайдете якою мовою 100років назад розмовляли на Донеччині та Луганщині та звідки там взялось засилля "руского язика". А про те, що дітей своїх навчатимете з дитинство української мови похвально.
PS. Так ще із 1991року, після виходу України з СРСР та проголошення незалежності питання мови піднімалось неодноразово, просили вчити її та переходити на українську. Якби тоді прислухались та почали вчити та розмовляти українську/українською, то можливо зараз чмо московське не лізло сюди знищувати Україну.
2022-04-06 17:52
 # 67  rus.o.mog Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо ви зануритесь в історію України, то знайдете там пояснення стосовно мови. Більше 300-т років назад руска імперія знищувала українську мову. також там знайдете якою мовою 100років назад розмовляли на Донеччині та Луганщині та звідки там взялось засилля "руского язика".
Так с этим же никто и не спорит. Более того, язык на котором говорили 300 лет назад можно только условно назвать Украинским, но он точно похож на украинский больше чем на любой другой современный славянский(и уже тем более русский, который далек от славянского). Я просто говорил о моем кейсе, что для меня, увы, русский - язык на котором я научился думать, и первое слово я сказал мама а не мамо чи мати чи інше українське слово.(( И просто описал причины почему ощущаю резкий переход на украинский именно сейчас - лицемерием. опять же лицемерием для себя лично. Получается что мой переход - это как поставка тяжелого вооружения для нашей армии нашими западными партнерами. "Вот сейчас произойдет Буча и мы вам дадим танки, а пока фашисты просто попадают в жилые дома и там иногда умирают люди мы вам только скажем держитесь и вышлем касок и сухпайков(очень утрировано)". Мне нужно было переходить на українську мову 8 лет назад, когда умер первый украинец от фашистской агрессии, резко переходя сейчас я получается нивелирую его смерть. Вот этот стыд внутри мне говорит: "Руслан, ты мудак в любом случае, хоть перейдешь сейчас, хоть нет". По-этому мой путь - переходить постепенно и нативно ибо так я буду честным перед собой хоть и мудаком при любых раскладах))) а честность и правда сейчас ой как важна!) Вдруг для кого-то мои ощущения будут похожи, но они не задумывались над этим. Всегда же приятно найти подтверждения своих ощущений в чужих словах)))
2022-04-06 19:54
 # 68  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Честно говоря, я не знаю, как отнестись к предложению Егения, изложенном в статье.
Мне кажется, что в нашей ситуации прав Дмитрий.
Кто помогал стране или озвучил четко свою позицию, не имея возможности непосредственно помогать, тот (из легионеров) имеет полное право оставаться в рядах сборной.
На мой взгляд, это Даша, Надя, Настя.
У меня нет претензий к Оле Абрамовой, она поступила, прежде всего, как мать, а, как порядочный честный человек, свою позицию однозначно высказала.
Что касается Сидоровой, то тут я не знаю, как правильно поступить. Война застала ее в России, как ей надо было поступить? Свою позицию к происходящему она сейчас озвучила. Тут, я думаю, нужно спрашивать членов команды - они готовы принять ее в состав или нет.
Бех и Москаленко - однозначно вне команды.

И у меня вопрос к Жене - Санитра и Велепец остаются тренерами сборных?
2022-04-06 21:56
 # 69  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
И у меня вопрос к Жене - Санитра и Велепец остаются тренерами сборных?
По состоянию на сегодня - да
2022-04-06 22:34
 # 70  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Санитра и Велепец остаются тренерами сборных?
По состоянию на сегодня - да

И по-моему пониманию зарплату им платит не министерство, а из спонсорских средств добытых В.М.Б.
Ох, не рубите сплеча сук, на котором сидите.
Сейчас в горячке можно много дров наломать, а что потом ?
2022-04-06 23:37
 # 71  Шпіон (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)

Ви зараз на шальки терезів ставите з одного боку правду і порядність а з іншого гроші? Я правильно зрозумів? А дайте, будь ласка, відповідь на наступне запитання: якщо закінчиться фінансування, то хто першим покине корабель? Наші чи натуралізовані?
2022-04-06 23:52
 # 72  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Шпіон
якщо закінчиться фінансування, то хто першим покине корабель? Наші чи натуралізовані?
Все
2022-04-07 12:13
 # 73  zahar77 (Козятин) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Я сейчас не хочу принимать чью-либо сторону в этом конфликте (а то, что это - уже конфликт, спорить бессмысленно). Просто всем сторонам надо более внимательно относиться к словам, и на эмоциях не обижать друг друга - хотя бы в той части, где это на самом деле не справедливо.
Вы уже приняли. Это видно по словам.
2022-04-07 12:35
 # 74  kykysik (м.Рівне) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Женя, скажіть, а Ви комунікували з Бринзаком на рахунок інтерв'ю? Для Вас це не проблема, а для вболівальників це необхідність. Хай озвучить свою версію, позицію. Це було б чесно і правильно по відношенню до всіх!

2022-04-07 17:51
 # 75  Шпіон (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Все

Ой, я дуже сумніваюся. Наші на патріотизмі навіть за копійки будуть бігати і терпіти до останнього. Чого не можна сказати про натуралізованих. Вони ж за великим рахунком попали в команду переслідуючи дві мети: попасти на КС ( в своїх збірних шансів пробитися не було) і заробити грошей.
2022-04-07 18:15
 # 76  ТипаЖуков Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нагадаю всім присутнім,що у спорті є тільки переможці та переможені. Сварити Бринзака за те, що він робив свою роботу я б не став. Він просто хотів,щоб у нашій команді було більше переможців. Методи, які він вибрав , не нам судити. Ми не знаємо всіх обставин, а то може вийти не дуже гарно.
2022-04-07 22:23
 # 77  beaver_Bob Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Все
Ви маєте на увазі і Підручного?
Це огидно.
2022-04-07 22:51
 # 78  rombrom (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ТипаЖуков
"Він просто хотів,щоб у нашій команді було більше переможців."
Результати говорять самі за себе. З моменту очолення федерації 1998 Бринзак натуралізував Єфремову, Жирного, Семакова, Корабельникова , Абрамову, Бєлкіну, Яковлєва, Бурдигу, Панфілову, Бех, Расказову, Москаленко, Сидорову і можливо ще когось, лінь шукати.
Переможців серед них нема, є медалісти - всього 15 (Єфремова - 2, Бурдига - 4, Абрамова - 3, Панфілова - 2, Блашко - 2, Яковлєва - 2). В одної Зубрилової (яку Бринзак успішно денатуралізував) за Білорусь більше досягнень, ніж у них разом.
2022-04-07 22:54
 # 79  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Оцей "спорт внє палітікі" і зростаюче легіонерство, не завжди виправдане, як показує час, мало вибухнути і вибухнуло. Бо війна - це час, який зриває маски зі всіх - і зі спортсменок, які ніби натхненно читають вірші, і з функціонерів, яким нема чого сказати в час, коли навіть міжнародні федерації зайняли жорстку позицію. Спортсменка, яка представляє країну, живе в цій країні і не боїться захищати її словом та/або ділом, бо паспорт це не папірець або фількіна грамота. Якщо так було до цього, це має припинитися. Це свідомий вибір, до якого деякі російські спортсменки виявилися не готовими.
2022-04-08 07:09
 # 80  ТипаЖуков Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 rombrom
Щоб знайти щось цінне,іноді приходиться перебирати купу сміття.
2022-04-08 08:51
 # 81  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 beaver_Bob
Ви маєте на увазі і Підручного?
Це огидно.

А Ви вважаєте, що Дмитро зможе брати участь в змаганнях без фінансування?
2022-04-08 11:18
 # 82  ТипаЖуков Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 IB
Мені здається Ви дуже багато хочете. Я теж хотів би, щоб вони всі ,як Надя Бєлкіна, зі зброєю в руках стали на захист нашої країни, але не забувайте, що Надя живе в Україні вже тривалий час і скільки бруду на неї було вилито (в тім числі і мною, за що тепер дуже жалкую), а вона виявилась зовсім іншою. За що їй велика подяка. Інші ж виросли при тій владі,та іншої просто не знали. Там у них родичі,кохані та інше. Ну не стала видно для них Україна ненькою,а жаль.
2022-04-08 12:25
 # 83  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ви маєте на увазі і Підручного?
2 beaver_Bob
Якщо в Підручного стане питання, утримувати родину за рахунок іншої роботи чи бігати далі, він, як кожен нормальний чоловік і батько, я впевнена, вибере родину.
Україні можна бути корисним не тільки в спорті. А бігати без результатів (бо вони напряму залежать від рівня фінансування підготовки) на мінімальну зарплату і дивитися вдома в очі голодним дітям - ну, то таке...

І я не знаю, що ви в цьому знайшли такого "огидного". Зрештою, всі ще до війни знали, що більшість хлопців закінчує активні виступи після виходу з юніорского віку, якщо не вдалося пробитися в збірну. Денис Насико, скоріше, виняток, ніж правило. Представник Львівщини скаржився, що в ного "три майстри спорту в Польщі на заробітках, а регіон представляють юніори". І чомусь тоді це нікому не здавалося ні "огидним", ні "зрадою".

2022-04-08 15:00
 # 84  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ТипаЖуков
Напевно, це було б забагато і надто категорично для часів, які минули з цією війною і більше не повернуться, принаймні в найближчому поколінні. Зараз улюблене окозамилювання, "поміж крапельками", "пересидимо", "якось воно буде" не працюватиме в країні, де більшість взагалі не вірить у відновлення дружніх відносин з росією.
З родичами можна мати великі розбіжності в думках. За такої ситуації з ними нічого не станеться, а у тебе є українській паспорт. Хочешь бути з ними і країною-агресором, це вибір. Але повернутися пізніше, ніби нічого не сталося, щоб представляти країну, де сотні й тисячі людей були вбиті рашистами, це як? Спортивне громадянство раптом примусило проявити громадянську позицію, публічну або непублічну, бо його зміна це не тільки про зручність, а ще й про совість. Не всі виявилися до цього готовими.
2022-04-08 19:21
 # 85  ТипаЖуков Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 IB
Спортивне громадянство воно тому і спортивне, що не потребує патріотизму, любові до країни,яка його дала.
2022-04-09 01:21
 # 86  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ТипаЖуков
Звісно, поки війна не прийшла. Вона ставить питання гідності представляти країну і вибору, про що легіонери мало замислювалися, а, виявляється, треба було.
Надя, якщо чесно, мене приємно вразила.
2022-04-09 11:13
 # 87  beaver_Bob Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Відповідаю на перекручення моєї позиції і песимістичні прогнози про можливу поведінку Підручного:
1. Впевнений, що при відсутності державного фінансування саме Підручний на заб'є на український біатлон і знайде можливість залучити споносорів та волонтерів на його врятування. Саме Підручний та Меркушина та інші спортсмени зараз рятують існування українського біатлону зі зброєю у руках, а не російські легіонери, які в цей час тренуватимуться за кошт української федерації.
2. Звичайно не можна називати зрадою перехід молодих українців у інші збірні, якщо їм перекриває шлях у національну збірну величезна кількість російських та білоруських легіонерів другого сорту. Тобто країн, які здійснюють агресію проти України.
2022-04-09 23:17
 # 88  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 beaver_Bob
Впевнений, що при відсутності державного фінансування саме Підручний на заб'є на український біатлон і знайде можливість залучити споносорів та волонтерів на його врятування.
Очень наивно. Дима большой патриот и прекрасный человек. Но связей в финансовых кругах не имеет. Да и после войны у бизнеса, да и у большинства людей, будут другие заботы.
2022-04-10 13:12
 # 89  beaver_Bob Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Звичайно, Підручний немає звязків з проросійськими олігархами. Але не треба недооцінювати малий та середній проукраїнський бізнес та простих волонтерів. Саме вони підняли українську армію практично з нуля у 2014 році. Впевнений, що вони обовязково підтримають український біатлон, якщо теперішнім спонсорам не сподобається ставлення українських біатлоністів до російських легіонерів.
2022-04-10 14:18
 # 90  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 beaver_Bob
не треба недооцінювати малий та середній проукраїнський бізнес та простих волонтерів
Вам напевно легко живеться в придуманому світі, як раз після війни у бізнесу малого буде куча можливостей підтримати саме біатлон
Подивіться як підтримували інші види спорту навіть без всякої війни


[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (5)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті