Рупольдинг 2020. Результати чоловічої гонки переслідування
Красивим гросмейстерським поєдинком двох французів завершився п'ятий етап Кубка світу в Рупольдингу. Мартен Фуркад і Кантен Фійон Майє в нинішньому сезоні стали не тільки партнерами по команді, але і вельми принциповими суперниками. Тим більше зараз - коли обидва француза окупували вищі рядки загального заліку.
Сьогодні ж їм треба було виявити найсильнішого в очній боротьбі! На старті між двома лідерами було всього три секунди, які розтанули вже після перших пари сотень метрів - далі Мартен і Кантен пішли щільною зв'язкою, поперемінно беручи на себе тягар диктування темпу гонки. Два рубежі в стрільбі лежачи нічого принципово не змінили - обидва француза стріляли точно, поступово тікаючи від всіх інших переслідувачів.
Розв'язка, як виявилося, наступила на третьому рубежі, коли на один промах Фійона Майє, Фуркад відповів п'ятьма влучними пострілами і втік від суперника. На останній стрільбі досвід підказував Мартену тактику роботи напевно - благо, погодні умови сприяли точності. І лідер Кубка світу трохи довше вицілював кожен постріл та закрив усі мішені! У цей момент Кантен лише готувався зробити перший постріл, а Мартен вже святкував черговий успіх жестом переможця! Фуркад повторив результат Тіріл Екхофф в Рупольдингу - дві особистих перемоги і успіх в естафеті!
Не менш красивою вийшла боротьба за бронзу, в якій на останньому колі зійшлися Ветле Сьястад Крістіансен, Сімон Дестьйo і Бенедикт Долль. Всі троє - відмінні лижники з гострим фінішним спуртом. Але німець напруги цієї боротьби не витримав і відстав незадовго до фінішної прямої. А француз з норвежцем влаштували класну дуель на останній сотні метрів!
Французька збірна була дуже близька до завоювання повного п'єдесталу пошани в переслідуванні, але ривок Крістіансена виявився трохи могутніше, і на фініші він на 0,1 секунди випередив Дестьйo! Треба сказати, що для всієї норвезької команди сьогоднішня гонка виявилася дуже вдалою на фоні провалу в спринті. Тар'єй Бьо і Йоханнес Дале зуміли прорватися в десятку кращих, стартувавши в глибині третього десятка!
На жаль, серед чотирьох українців, які стартували, лише один зумів поліпшити свою позицію по ходу гонки. Хоча восьмий в спринті Артем Прима і сьогодні всю гонку тримався в групі претендентів на місця в квітковій церемонії. І в підсумку від шостого місця Артем відстав усього на чотири секунди, але показав при цьому лише 11-й результат... Дуже прикро, оскільки і по скорострільності, і за дистанційною швидкістю наш спортсмен виглядав сьогодні дуже конкурентоспроможним.
Трохи точніше, всього з одним колом штрафу, провів персьют Антон Дудченко та вже втретє у своїй нетривалій поки кар'єрі в Кубку світу зумів фінішувати в топ-30! Сергій Семенов, який стартував 36-м, на дистанції виглядав не так переконливо, але за рахунок непоганої стрільби з двома промахами зумів залишитися в заліковій зоні - 40-м.
А ось у капітана команди гонка не пішла з самого старту. Дмитро Підручний став єдиним з наших хлопців, хто схибив вже на першому рубежі, та й згодом зібрав, здається, всі командні промахи, яких виявилося відразу сім. Втративши шанси на потрапляння в очки, Діма прислухався до поради тренерів і не став закінчувати гонку, економлячи сили для наступних стартів.
Незважаючи на невдачу в персьюті, Підручний зберігає за собою місце в двадцятці найсильніших загального заліку, але тепер йому в топ-25 становить компанію Артем Прима, який після ряду високих результатів на німецьких етапах тепер йде 24-м в тоталі. Ну, а лідерство Мартена Фуркада стає ще більш впевненим - тепер він випереджає дует партнерів по команді Фійона Майє - Дестьйo на 71 і 72 очка. Та напевно все ще з побоюванням поглядає на... сьому сходинку, де зачаївся Йоханнес Бьо. Чи буде ця дуель мати продовження в поточному сезоні?..
Після повних адреналіну контактних гонок в Рупольдингу, спортсмени переїжджають в Поклюку, де почнуть змагання біатлонною класикою - індивідуальними гонками. Першими вже в найближчий четвер на дистанцію вийдуть чоловіки.
2 Иван Н Нынешний Логинов это типичный середняк,а Прима сейчас на пике.
Зауважу: поклавши руку на серце, - типовий середняк (ки) це наші. Логінов (ЕПО не згадуємо зараз) - це, все таки, вище середнього набагато. Той, хто топче п"яти еліті. П"яте місце врейтингу тому доказ.
Наші, дійсно, вище серднього лише на піці.
2020-01-19 16:55
2 Sasha T-4
Согласен..Стрелять стрелять наша сборная всю историю нашего биатлона стреляет,надо скоростью прибавлять то в спринте люди с 3 _4 кругами обходят когда у нас ноль,не кто не говорит в лидерах хотябы среднюю скорость,не проигрывать по 40 секунд,На кругу
2020-01-19 17:04
2 Sasha T-4 Все хвалят Антона, согласен, не без основания хвалят. Да стреляет хорошо, это радует, без отличной стрельбы в биатлоне делать нечего, за счёт чистой стрельбы можно много отыграть, особенно в ИГ, масстарте и пасьюте, гонках где четыре огневых рубежа. В спринте и ЭГ, которые идут в зачёт КН, всего два огневых рубежа, где кроме чистой стрельбы ещё и хороший ход ногами нужен. А этого ему пока не хватает.
Так ніхто і не каже, що він уже еліта світового біатлону і навіть ще не другий ешелон. Антона хвалять за відчутний ПРОГРЕС з року в рік. Позаминулорічий сезон місця в гонках де він брав участь (на кубку IBU): 27-51-42-41-54. Філ зе діфференс??))
2020-01-19 17:09
2 Иван Н Нынешний Логинов это типичный середняк,а Прима сейчас на пике. Я вообще думал, что после 4 стрельбы Логинова сбросят на посл. место, а Прима будет где-то восьмым. Выдохся видать.
Пидручный мне что-то начинает не нравиться. С 10 места так провалиться да еще и сойти. Никто ж его не заставлял бежать за подиумом. Отбеги на своей уровне. Что там случилось, черт знает.
А Дудченко, да. Мужик!!!
Приятно и интересно читать посты разбирающегося в биатлоне человека.
2020-01-19 17:11
Хлопці, не зважаючи ні на що, молодці. Звичайно, Артем дещо засмучений: апетит приходить під час їжі. Діма дуже розстроєний. Ну, то буває. Це ж біатлон) Не вішати носа. Ми віримо у кожного з вас! Здоров'я і удачі!
2020-01-19 17:15
2 lionbiathlon Приятно и интересно читать посты разбирающегося в биатлоне человека.
Тостовато, не? :D
2020-01-19 17:16
проглянув статистику і щодо свого комента вище, ще додам заради балансу, що і Прима і Семенов і Підручний в його віці показували трохи кращу швидкість (+/- на 2сек/км) але різниця незначна
2020-01-19 17:21
Як стало відомо Sport.ua, замінять сестер Семеренко в Поклюці Юлія Журавок та Надія Бєлкіна, які в цьому сезоні виступали виключно на Кубку IBU.
Якщо це правда, то трохи того...
Настю Меркушину виховують, чи що? Краще татка єя...
2020-01-19 17:21
2 Ivanna17
Финишный круг: Артем - 6-й, Антон - 31-й по скорости.
2020-01-19 17:43
2 tetyana А не закінчена гонка, з такою стрільбою, може і не погане рішення
Интересный был бы биатлон, если бы в гонке преследования с дистанции сошли все, кто не в очковой зоне, а в спринте - все, кто не попадает в гонку преслеования. А зачем напрягаться? Но, почему-то, только у нас распространена такая практика. Придти на финиш последним - тоже нужно иметь мужество. Некоторые спортсмены делают это с чувством юмора, раскланиваются и снимают шляпу {виртуальную), и все понимают, что это. был лишь эпизод
2020-01-19 17:50
2 verksena3 почему????????????????
Это психология,она придавливает....ведь Дима перед гонкой явно не такой результат расчитывал,а тут еще 7 промахов.Можна конечно пешочком пройтись,но думаю спортсмену от этого легче не станет....можна конечно сказать о профессионализме и мужестве,но я бы впервую очередь говорил о психологии неудачи.
2020-01-19 17:54
2 verksena3 почему????????????????
Вон Витоцци махнула 4 на первой стрельбе,Кюн вообще на первой стойке 5 в молоко пальнул...не представляю конечно наших в такой ситуации,но что делать,все равно гонку заканчивают...Тут скорее дело в том,что наши биатлонисты не видят ничего хорошего бежать последними,это реально бьет по психологии,менталитет другой....
2020-01-19 18:07
2 Иван Н Нынешний Логинов это типичный середняк
"Тіпічний сєрєдняк" п'ятий у тоталі. А те. що у нього понизились результати - так там проблеми усієї команди. Я розумію - нам хочеться, щоб наші були кращі нього, але поки...
2020-01-19 18:08
Германия была к нам не очень гостепреимная Отдельные потуги в районе 10 были Что можно сказать с уверенностью в равной - конкурентной борьбе мы за шестеркой - восьмеркой Верим в успех даже не знаю на чем основанный
2020-01-19 18:08
# 68 cooper (Вінниця)
Ещё в декабре тренеры заявляли, что в Поклюке будет две с IBU/ вопрос был в том, кто именно - решалось между Журавок, Белкиной и Абрамовой
2020-01-19 18:09
2 guarani Я не про настрой Мартена
Я, узагалі-то, теж. Але Ви що - Йоханеса зовсім за дурня держите?
2020-01-19 18:16
А Йоханнес скорее всего не ожидал, что Мартен так феерить начнёт в его отсутствие)).
Интересная борьба начнётся в Поклюке, победит сильнейший.
Я за Фуркада).
2020-01-19 18:17
Почему так некоторых напрягает сход с дистанции, тем более, если так сказали сделать тренеры??
2020-01-19 18:18
2 Дмитрий Дудкин
Тут скорее дело в том,что наши биатлонисты не видят ничего хорошего бежать последними,это реально бьет по психологии,менталитет другой....
Який це "такий" менталітет? Менталітет чемпіона, чи, усе ж, менталітет боягуза?
2020-01-19 18:19
Надежда есть, ждем продолженния!
2020-01-19 18:23
2 vl-2
Менталитет максималиста...а из-за неудачи,это психологически прибивает.Посмотрел бы я на тебя в гонке,когда стартуешь 10-ым,а потом делаешь 7 промахов,идешь одним из последних,доехал ли бы ты до финиша,всем улыбаясь...а то рассказывать легко.Иностранцы да так могут,нашим так сложно...
2020-01-19 18:25
проглянув статистику і щодо свого комента вище, ще додам заради балансу, що і Прима і Семенов і Підручний в його віці показували трохи кращу швидкість (+/- на 2сек/км) але різниця незначна
2 vova ekolog
Нельзя сравнивать скорость в разные годы. Это относительный показатель (относительно лидеров). А нынешние лидеры - более бегунки (Йоханес, Фуркад, все норги и французы, часть немцев). А 10 лет назад быстрейшими были Свендсен, стареющие Бьорндален и Бергер, начинающие Мартен и Тарьей....
2020-01-19 18:27
2 Дмитрий Дудкин
Психология мешает, когда ты в лидерах, а когда бежишь последним, то уже можно расслабиться.
2020-01-19 18:27
2 vl-2
И причем тут трусость?Тебе что легче станет(сомневаюсь),если они гонку завершат?Может тренеры посчитали,что лучше будет сойти....
2020-01-19 18:40
2 Дмитрий Дудкин Менталитет максималиста...а из-за неудачи,это психологически прибивает.Посмотрел бы я на тебя в гонке,когда стартуешь 10-ым,а потом делаешь 7 промахов,идешь одним из последних,доехал ли бы ты до финиша,всем улыбаясь...
Думаю. що доїхав би. Я, на відміну від тебе, в костюм Наполеона не наряджаюсь.
І відразу на другий пост: та мені, можливо, і все одно - "за дєржаву обідно".
2020-01-19 18:40
2 vedov Финишный круг: Артем - 6-й, Антон - 31-й по скорости.
Я говорила не про швидкість і не про загальні результати, а про жагу до перемоги, до боротьби до останнього метра. Я не звинувачую Артема, він молодець. Але склалось таке враження, що якби він не кинув боротись на останньому метрі і хоча б лижу вперед виставив, то переміг би Логінова.
2020-01-19 18:42
2 Дмитрий Дудкин
И всё-таки согласитесь, что сходить с дистанции по причине отставания не принято ни в каком виде спорта. Не хочешь быть аутсайдером - не будь, а раз так получилось - не думай, что тебя осудят, ведь все прекрасно знают ,что это случайность. А то часто не досчитываемся своих спортсменов на финише.
2020-01-19 18:46
2 Дмитрий Дудкин Может тренеры посчитали,что лучше будет сойти....
Так, ось в інтерв'ю Санітра сказав, що у Підручного сьогодні знов проблеми зі спиною і після стількох промахів вирішили, що краще зійти.
2020-01-19 18:54
2 Ivanna17 . Але склалось таке враження, що якби він не кинув боротись на останньому метрі і хоча б лижу вперед виставив, то переміг би Логінова.
Передивіться гонку. Уся та шестірка на фініші уже докочувала. Така собі, спортивна солідарність.
2020-01-19 19:00
2 Ivanna17 оворила не про швидкість і не про загальні результати, а про жагу до перемоги, до боротьби до останнього метра
А мне показалось,что желания побеждать было даже больше, чем нужно. На трассе такие усилия прикладывал, что страшно было за стрельбу. Не хватило на последний отрезок трассы.А лыжу из-за спины мог выбросить только Шемпп, за что я его не уважала.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)