Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:42
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2020-02-15 17:05 |

ЧС 2020. Результати чоловічого спринту


Фортуна, що ти твориш ?!

Третій старт чемпіонату світу в Италия Антхольці-Антерсельві - і в третій гонці поспіль українські спортсмени реально претендують на нагороди. Але третій день поспіль до медалі не вистачає якоїсь дрібниці - в той момент, коли, здавалося, залишалося лише простягнути руку...
 
Шанс стати героєм дня був у Дмитра Підручного. У той час, як більшість фаворитів спринту не зуміли пройти рубежі без помилок, капітан української збірної дуже здорово пройшов два кола дистанції і стрільбу лежачи і на стійку прийшов з реальними шансами перевершити графік всіх світових зірок!
 
Стійку Підручний почав впевнено, методично закриваючи мішень за мішенню. Перші чотири виявилися слухняними, а п'ята... Ох вже цей горезвісний п'ятий постріл! Скільки разів він перекреслював надії на медалі наших спортсменів. Складно уявити загальні децибели по всій країні після того, як остання мішень після стрільби Дмитра залишилася незакритою. Зрозуміло, засмучений був і сам спортсмен і на виході з рубежу, ще не встигнувши повною мірою знайти концентрацію, Підручний наступив на палицю, спіткнувся і на падінні втратив ще кілька секунд. На останнє коло українець вирушив, програючи 21 секунду поточним лідерам - Йоханнесу Бьо і Кантену Фійону Майє...
 
Хто знає, яким би був підсумковий результат, борись Дмитро не за місця в десятці, а за повноцінну перемогу. У ситуації, що склалася, насправді наш спортсмен втратив ще без малого півхвилини щодо лідерського графіка. Проте, навіть з промахом і падінням Підручний фінішував в десятці кращих!
 
Записний фаворит гонки Йоханнес Бьо отримав дуже ранній, третій стартовий номер і вже на перших кілометрах спробував нокаутувати всіх суперників, привізши їм з десяток секунд! Ураганний темп норвежця був вимушеним - за його графіком йшли всі суперники. Але такий темп не міг пройти безслідно на вогневому рубежі, і стрільба лежачи це яскраво продемонструвала.
 
Але на останньому колі трапилося несподіване: Йоханнеса «накрила» висота! Чи то темп на першому колі дійсно виявився надлишковим, чи то зіграли роль прогалини в підготовці через постійні поїздки Йоханнеса додому в нинішньому сезоні. Але факт - якщо в кращому своєму стані на цьому відрізку Бьо-молодший відіграє секунди і позиції, то сьогодні він втратив. Причому не тільки шанси на перемогу, але і медаль!
 
На останнє коло врівень з норвежцем побіг Кантен Фійон Майє, і вже на середині дистанції стало очевидно: Йоханнес Кантену сьогодні не конкурент! На фініші француз випередив минулорічного володаря Кубка світу на 17 секунд, при тому, що обидва мали по одному промаху.
 
Обійти Фійона Майє мали шанси його партнер по збірній Мартен Фуркад, а також другий брат-норвежець Тар'єй Бьо. Обидва відстріляли чисто, але на дистанції Кантен був сьогодні нестримний! Мартену і Тар'єю залишалося лише розігрувати між собою медаль, і в цьому суперництві француз виявився швидшим на три секунди.
 
І коли вже французи готувалися святкувати переможний дубль, всі карти сплутав Олександр Логінов, який закрив всі десять мішеней і випереджав графік поточного лідера на сім секунд. З огляду на ураганну швидкість Фійона Майє на останньому колі, можна було розраховувати на напружену боротьбу за золото. Росіянин дійсно потроху віддавав перевагу, але не на секунди - лише на десяті частки, і до фінішу залишив цілком комфортну перевагу.
 
Але і в цей момент святкувати було ще рано, оскільки з випередженням графіка Логінова йшов ще один представник найпотужнішої в цьому сезоні французької команди. Емільєн Жаклен для боротьби за медаль повинен був просто чисто відпрацювати стійку, але як раз цього 24-річному спортсменові зробити не вдалося. Жаклен фінішував шостим, залишивши місця на п'єдесталі пошани своїм досвідченішим колегам по збірній.
 
В українській же команді ще лише один учасник зумів завоювати в цій гонці кубкові очки. Артем Прима допустив одну помилку в стрільбі лежачи, і після кола штрафу досить багато поступався графікам лідерів. Поступово відіграючи позиції і на дистанції, і на другому рубежі, в результаті Артем зумів дістатися до 25-го місця.
 
Третій досвідчений учасник української збірної Сергій Семенов відпрацював на вогневих рубежах менш точно, заробивши два кола штрафу, які перешкодили йому потрапити в залікову зону - 42-й.
 
Під кінець гонки найнеприємний сюрприз піднесли... власники прав на трансляцію на території України з телеканалу UA: ПЕРШИЙ. У той час, коли на дистанції перебувало ще півтора десятка спортсменів, в тому числі і один з українців, трансляція... закінчилася! І українські вболівальники без допомоги Інтернету не змогли дізнатися - чим же закінчилася боротьба Антона Дудченка та Богдана Цимбала за потрапляння в гонку переслідування.
 
Два дебютанта чемпіонату світу провели дуже схожий старт, чисто провівши стрільбу лежачи і допустивши по промаху на стійці. І якщо Дудченко, що вже має ряд успішних стартів в нинішньому сезоні, все-таки зумів зачепитися за гонку переслідування, фінішувавши 60-м, то Цимбалу цього зробити не вдалося - у Богдана 67-ий час.
 
А колегам з UA: ПЕРШИЙ хочеться сказати. Друзі, це - чемпіонат світу. Старт, до якого протягом усього сезону готуються спортсмени. Турнір, який є піком інтересу вболівальників в сезоні. У ваших же інтересах, щоб якість показу на єдиному українському трансляторі відповідала кращим стандартам. Тим більше, що в нинішньому сезоні вас є за що похвалити. Але все ж - чемпіонат світу... Рівняйтеся на наших спортсменів - не втрачайте рівень.
 
Рівень же чоловічої збірної України - шосте місце в Кубку націй, на яке команда піднялася, випередивши суперників з Чехії. Від австрійців, які йдуть п'ятими, наших хлопців відокремлює 131 очко. А ось за першість у командному заліку розгортається цікава дуель! Зараз потужно накочуючих французів від норвежців, які лідирують, відокремлює всього лише дистанція в 32 бали!
 
У загальному заліку Кубка світу лідерство утримує Мартен Фуркад. Той, хто йде слідом - Кантен Фійон Майє «відкусив» від свого відставання всього шість балів і зараз між двома французами 63 очка. Трохи поліпшили свої позиції і два українця - Дмитро Підручний повернувся до двадцятки кращих, а Артем Прима піднявся на 24-е місце.
 
Завтра в Антхольці пройдуть дві гонки переслідування.

Спринт. Чоловіки
1.  Олександр Логінов (0+0)  22:48,1
2.  Кантен Фійон Майє (1+0)  +6,5
3.  Мартен Фуркад (0+0)  +19,5
...
10.  Дмитро Підручний (0+1)  +56,4
25.  Артем Прима (1+0)  +1:26,4
42.  Сергій Семенов (1+1)  +2:00,4
60.  Антон Дудченко (0+1)  +2:39,5
67.  Богдан Цимбал (0+1)  +2:49,1

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світуКубка націй і залік спринтів 
Не забудьте поставити оцінки спортсменам за гонку


Коментарі (Всього: 343)

[ 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 ]

2020-02-16 11:49
 # 301  Strilok1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2020-02-15 21:32 # 199 la Rev (Феодосия-Харьков-Москва-Кандолим) Цитировать выделенное Посмотреть профайл
2 Strilok1
Мой друже (сори, нет украинской клавиатуры), я розмовляю на ридной))
Ещё раз, для особо одаренных: насрать на политику!
Я за Украинских девчонок на олимпиаде голос сорвал...
И то, что сейчас Логинов выиграл, умница!
Зачем Вы политику со спортом ровняете?===============
1) Логінов, я вже про нього згадував, думаю, що він не без допінгу виграв.
2) Спорт - це теж політика, якщо хтось цього не розуміє, то це його проблеми.
2020-02-16 11:50
 # 302  Иван Н Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
те, що показ вимкнули наприкінці, коли вже нічого вирішального для гонки не було, то це - велика проблема, про яку треба голосніше всіх кричати.
а те, що великий епошник виграв гонку, - все ок)))

этот великий эпошник уже не первый сезон бегает в КМ. Но гвалт поднялся, только после победы. Т.е. бегать можно,занимать место в топ 10 тотала, а прошлом году 2 место это можно, но побеждать запрещено. Кстати, Логинов видимо целенаправленно подводил себя к ЧМ, видно по предыдущим стартам на КМ.
2020-02-16 11:56
 # 303  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
2 lionbiathlon
Врут, воруют, убивают везде. Только вот отличается отношение к этому всему.
В одних странах/обществах вранье приветствуется и восхваляется даже на самом высшем уровне, соревнуются кто круче и искуснее разведет "лохов" или друг друга... Действительно человек не может понять в чем проблема, что Логинов соврал и не хочет этого признавать. Ну, что тут странного если человек сам по 100 раз в день врет или вообще, врать - это его работа...
А в других странах/обществах вранье осуждается, люди теряют свою репутацию, иногда даже стают изгоями. Человек если соврал, то потом сам думает зачем это сделал, можно ж было и по другому...
2020-02-16 11:57
 # 304  Strilok1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как стало печально читать комменты. Больше половины не смогла осилить. А комментарии таких персонажей как Strilok1, бимама и пр. (не всех запомнила) явно нацелены на провокацию ссоры. Народ, вы перепутали спортивный сайт с желтой прессой? Где баны за несоответствие правилам сайта, за политику, за оскорбления? Зато за слово "дно" было публичное
предупреждение... Народ, который не смотрит зомбоящик, не слушает политиков и причастных к ним, а включает мозг на все происходящее, будьте выше и не вступайте в полемику...

Де ви побачили у мене провокацію або образливі слова? Вчіть українську мову - джерело знань.
2020-02-16 12:09
 # 305  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Иван Н
Но гвалт поднялся, только после победы. Т.е. бегать можно,занимать место в топ 10 тотала, а прошлом году 2 место это можно, но побеждать запрещено.
Ну, так гвалт подняли из-за того, что наказание было сильно мягким по мнению некоторых людей, которые сейчас и высказываются... По их мнению безнаказанность или недостаточное наказание (по мнению этих же людей) впоследствии приводит к "искаженности" результатов даже на подиуме ЧМ.
А вот в том что проявлять свою "принципиальную" позицию нужно было намного раньше, а не когда последствия коснулись именно их - в этом Вы правы!
2020-02-16 12:24
 # 306  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Действительно человек не может понять в чем проблема, что Логинов соврал и не хочет этого признавать. Ну, что тут странного если человек сам по 100 раз в день врет или вообще, врать - это его работа...
Вы очень уж упрощаете существо вопроса. Приведу Вам частный пример: вот сидит на этом сайте посетитель, который много раз врал, лицемерил, занимался двойными стандартами, "кумовил" и т.д. (у меня все ходы записаны, могу показать!!!), и он один из первых обличает Логинова в нарушениях правды, честности, справедливости и т.д. К сожалению, из числа наиболее активных поборников нравственности относительно Логинова, таких весьма много. Вот именно это лично у меня вызывает такую реакцию.
А в других странах/обществах вранье осуждается, люди теряют свою репутацию, иногда даже стают изгоями. Человек если соврал, то потом сам думает зачем это сделал, можно ж было и по другому...
А я всеми руками и ногами за такие страны. Блюстители нравственности Логинова, которые пишут на этом сайте, являются гражданами таких стран, таких обществ?
2020-02-16 12:24
 # 307  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
А Вы много знаете честных людей? Я никогда не встречал.
Мне Вас искренне жаль... Лично я таких людей встречал и стараюсь именно с такими и поддерживать общение. Ложь — сознательное искажение истины, высказанное с целью введения кого-либо в заблуждение. Не могу утверждать, что эти люди никогда в жизни никому не врали и они "абсолютно честные люди". Но мне важно, чтобы эти люди не врали мне.

Я не вижу смысла общаться с людьми, которые постоянно и намеренно вводят меня в заблуждение. Или Вы с этим утверждением не согласны?
2020-02-16 12:31
 # 308  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Ну, так гвалт подняли из-за того, что наказание было сильно мягким по мнению некоторых людей, которые сейчас и высказываются... По их мнению безнаказанность или недостаточное наказание (по мнению этих же людей) впоследствии приводит к "искаженности" результатов даже на подиуме ЧМ.
Я с Вами согласен, пусть пишут письма в IBU. А еще лучше организуются и начнут принимать активное участие в финансировании и управлении мировым спортом. Тогда они будут строить мир по своим справедливым лекалам. Только пусть сначала изживут из себя стандартные человеческие данные, а то опять ничего не получится.
2020-02-16 12:31
 # 309  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Приведу Вам частный пример: вот сидит на этом сайте посетитель, который много раз врал, лицемерил, занимался двойными стандартами, "кумовил" и т.д. (у меня все ходы записаны, могу показать!!!), и он один из первых обличает Логинова в нарушениях правды, честности, справедливости и т.д.
Значит этот человек прекрасно понимает, что так делать плохо, хоть и сам является таким же и никак не хочет или не может в себе это побороть )))
Но важно осознание того, что это плохо!
2020-02-16 12:31
 # 310  Ватель (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Братец, вы не шутите, Вы серьёзно, про "все ходы записаны"?
Я не знаю о ком Вы, но Вам действительно заняться нечем, записывая, кто, что, и про кого тут на сайте говорит?
Что бы потом бравировать фактами)
2020-02-16 12:33
 # 311  DarkFender Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anna
Я за соревнования чистых атлетов, а не за борьбу технологий. Очень надеюсь, что когда нибудь произойдут положительные изменения.

Согласен. И начать стоит с отмены терапевтических исключений...ух какое там не паханое поле...
2020-02-16 12:40
 # 312  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ватель
Братец, вы не шутите, Вы серьёзно, про "все ходы записаны"?
Если честно то у меня такое желание возникает очень часто... У меня очень плохая память, а иногда хочется ответить человеку ссылаясь на его же слова, не искажая информацию...
но Вам действительно заняться нечем, записывая, кто, что, и про кого тут на сайте говорит?
Но всегда побеждает этот аргумент )))
2020-02-16 12:45
 # 313  Иван Н Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не парьтесь) В преследовании победит Бе или Фуркад и все станет на свои места))
2020-02-16 12:48
 # 314  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Я не вижу смысла общаться с людьми, которые постоянно и намеренно вводят меня в заблуждение. Или Вы с этим утверждением не согласны?
Согласен, но, к сожалению, приходится общаться, причем каждый день. Вопрос: если Вы не видите смысла с такими общаться, то почему общаетесь?


Мне Вас искренне жаль... Лично я таких людей встречал и стараюсь именно с такими и поддерживать общение.
Не могу утверждать, что эти люди никогда в жизни никому не врали и они "абсолютно честные люди"
Не совсем понял Вашу мысль: Вы встречали честных людей, или тех, которые лично Вам не врали (точнее не не врали, а Вам об этом ничего не известно)?
Но мне важно, чтобы эти люди не врали мне.
Это да, почти все этого хотят, что, впрочем, не мешает им врать другим хотящим и требовать от них правды.



2020-02-16 12:55
 # 315  Vbolivalnik17 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Логінов - чемпіон. Це факт, (поки не буде доказано інше). А поки "інше" це просто говорільня. Хто з Вас може з впевненістю, на підставі відомих Вам особисто фактів що Логінов - брехун. А робити висновки з чогось прочитаного або кимось сказаного, це (найм'ягше сказано) смішно, Мені він теж не дуже до вподоби, але мої висновки тільки з побаченого на екрані, або з прочитаного. А насправді він може бути хорошим хлопцем. Я про що? Кожен з нас колись по життю збрехав, то вимушено то з іншої причини. А брехуни, тобто фальшива людина, це генетично, і там нічого не вдієш. І про чесних і щирих, Якраз тут на сайті я переконався що у нас таких багато, (Слава Богу), щирих навіть у своєму негативі. Чемпіонат чудовий, наші молодці, нам є що обговорювати. Чекаємо наступні гонки і вболіваємо!
2020-02-16 12:57
 # 316  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ватель
Братец, вы не шутите,
А вот фамильярничать не стоит, мы с Вами баранов не пасли.
Я не знаю о ком Вы
Да Вы многого не знаете - это нормально.

но Вам действительно заняться нечем,
Вам бы так бездельничать.
записывая, кто, что, и про кого тут на сайте говорит?
Бестолковое обобщение, как на сельской завалинке.
Что бы потом бравировать фактами)
Выворачиваете все с ног на голову.

2020-02-16 13:03
 # 317  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Если честно то у меня такое желание возникает очень часто... У меня очень плохая память, а иногда хочется ответить человеку ссылаясь на его же слова, не искажая информацию...
Так все с этого и началось. Один врун на этом сайте потребовал подтверждения, но собеседник не смог привести цитату. Врун восторжествовал. Посмотрел я на это и решил, что мне врун этого сказать не сможет, и начал некоторые его посты фиксировать.
Но всегда побеждает этот аргумент )))
Это у них от страха.
2020-02-16 13:07
 # 318  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Значит этот человек прекрасно понимает, что так делать плохо, хоть и сам является таким же и никак не хочет или не может в себе это побороть )))
Да, Вы еще мягко прошлись.
Но важно осознание того, что это плохо!
Для меня осознание важно, но лучше, когда человек не просто понимает, что есть хорошо и плохо, а делает в соответствии со своими убеждениями. А вот с этим, увы, большая проблема.
2020-02-16 13:11
 # 319  оптимистка (Днепропетровск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Давным-давно на Землю кто-то принёс Мудрость.

Предложили Мудрость корове и волку. Волк остался волком, корова коровой. Тогда предложили Мудрость людям. Люди приняли в себя, кто сколько мог. Вскоре менее мудрые стали учить более мудрых Мудрости.

Менее мудрых было очень много, и они, собираясь толпами, убеждали, покачивая в руках увесистые дубины, более мудрых, что они неправы. Многим, сломленным этой силой, пришлось покориться. На Земле исчезла Мудрость, и опять стала править Глупость. Правда, иногда, говорят, где-то появляется Мудрый, и его даже кто-то слушает. Ну, да кто поверит в эти сказки!

Ну, а если кто-то будет настаивать, что есть и сейчас где-то Мудрость, то ведь можно и за дубины взяться, пока ещё не все деревья вырублены.
Просто притча. Ничего личного.
2020-02-16 13:21
 # 320  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Вопрос: если Вы не видите смысла с такими общаться, то почему общаетесь?
Так я и не общаюсь ))) Имелось ввиду более близкое общение (дружба, встречи). Ну, а ответить на "вранье" на сайте или в другом месте - это всегда нужно делать )))
Вы встречали честных людей, или тех, которые лично Вам не врали (точнее не не врали, а Вам об этом ничего не известно)
Если лично я не словил человека на лжи, то могу его считать честным. Но я не могу утверждать, что он никогда не врал в жизни, также как не могу и утверждать обратное )
Также само как и Вы, я думаю, в своей жизни не делали каждому встретившемуся Вам человеку проверку на ложь и по-этому тоже вряд ли можете со 100% уверенностью утверждать, что все они были нечестными...
2020-02-16 13:33
 # 321  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Так я и не общаюсь ))) Имелось ввиду более близкое общение (дружба, встречи).
Понял Ваш контекст.
Если лично я не словил человека на лжи, то могу его считать честным.
А что на этот счет говорит фундаментальная наука?
Но я не могу утверждать, что он никогда не врал в жизни, также как не могу и утверждать обратное )
А на этот счет что говорит фундаментальная наука?
Также само как и Вы, я думаю, в своей жизни не делали каждому встретившемуся Вам человеку проверку на ложь и по-этому тоже вряд ли можете со 100% уверенностью утверждать, что все они были нечестными...
Со 100% не смогу, Вы правы, но с 99 и 9 в периоде смогу, без тени сомнений.
Природа человека такова.



2020-02-16 13:48
 # 322  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
:))))
2020-02-16 13:54
 # 323  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Коли Ви кажете, що брешуть всі (включно з папою), то очевидно це доводить лише те, що особисто Ви - точно брехун...
2 Alex (Запорожье)
Я - однозначно! :) Конечно лгун. И Римский Папа тоже. И я не говорю, что я лучше, Просто у меня масштабы меньше намного и возможности распространения своей лжи но тут уж кто на что учился :)
И потом, мои утверждения о том, что "все врут" не означает же, как Вы поняли, что все врут ПОСТОЯННО (даже я не постоянно вру :))) )
Я говорю лишь о том, что любой человек ВРЕМЯ ОТ ВРЕМЕНИ в некоторых ситуациях врет ради своей выгоды.
Ну неужели Вы ВСЕГДА и ВО ВСЕХ СЛУЧАЯХ говорили только правду?
Ну а раз все время от времени лгут - то не стоит и кого-то осуждать ИМХО - вот я о чем, а не о том, что "все вокруг брехуны"
2020-02-16 13:57
 # 324  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ничего святого уже и не осталось:))
2 navigator
То есть как ничего святого?! Ты что!
"В цинично-ханжеском столетии
На всем цена и всюду сцена.
Но...дом, но...женщина, но... дети
Но...запах сохнущего сена" (с)

А ты говоришь!
2020-02-16 14:01
 # 325  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Fecundi calices quem non fecere disertum?:))))))
2 оптимистка
Я уже завидую черной завистью таким познаниям :))
Зато я еще вспомнил
Sic transit gloria mundi
Homo hominus lupus est
И
Ducunt Volentem Fata, Nolentem Trahunt
Вот! :)



2020-02-16 14:03
 # 326  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Ну а раз все время от времени лгут - то не стоит и кого-то осуждать ИМХО
То есть нужно признать ложь нормой? Может еще предложите тогда ее поддерживать? Давайте поддерживать лгунов, тогда все будут еще больше и чаще врать чем это делают сейчас.
Если мы осуждаем ложь (не только чужую, но и свою), тогда есть шанс, что количество/уровень лжи будет уменьшаться.
2020-02-16 14:45
 # 327  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lionbiathlon
Фундаментальная наука говорит, что "природа человека — философское понятие", а "философия фактически существует в виде множества различных философских учений, которые могут противостоять друг другу, но при этом и дополняют друг друга"
2020-02-16 15:32
 # 328  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Какая детская наивность ((это я про то, что если мы осудим, то чего то станет меньше). Прямо завидую Вам
2020-02-16 17:42
 # 329  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
То есть нужно признать ложь нормой?
Она была нормой с того момента как человек заговорил, является нормой и сейчас, будет являться нормой еще очень и очень долго.
Может еще предложите тогда ее поддерживать? Давайте поддерживать лгунов, тогда все будут еще больше и чаще врать чем это делают сейчас.
Так мы и поддерживаем регулярно, например когда реализуем свое гражданское право. )
Если мы осуждаем ложь (не только чужую, но и свою), тогда есть шанс, что количество/уровень лжи будет уменьшаться.
Согласен с Вами, но лучше чтобы за этим последовали конкретные действия в направлении правды, а именно с этим большая проблема.

2020-02-16 21:24
 # 330  luntic Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vetal Ну у ваших сегодня все нормалек. Говорят, даже финишировали.

[ 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 ]

Останні обговорювані новини
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (3)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
    День народження Юлії Джими! (4)
    День народження Надії Бєлової! (4)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
352
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!