Велике скандинавське протистояння в Контіолахті продовжилося в жіночому спринті, який завершив програму Відкриття біатлонного сезону Кубка світу. Як і в чоловічій гонці, що відбулася кількома годинами раніше, у дівчат тон задавали представниці Норвегії та Швеції.
Але на цей раз дві збірних обмінялися призовими місцями. Золото спринту завоювала шведка Ханна Еберг, а трохи нижче неї на п'єдесталі пошани розташувалися Марте Олсбю Ройселанд і Каролін-Оффігстад Кноттен.
Причому на початку гонки шведки взагалі злякали мало не всією командою в повному складі. Та ж Ханна Еберг і її молодша сестра Ельвіра на розгоні показали найкращий час, залишивши позаду всіх записних «бігунків». І будь Ельвіра трохи точніше, ми б побачили і перший шведський сестринський дубль на подіумі. Поки ж нагорі красується лише Ханна, яка здобула свою п'яту перемогу - по одній на Олімпіаді і чемпіонаті світу, і три - в гонках Кубка світу.
Лише перший особистий подіум в кар'єрі заробила сьогодні 25-річна Каролін-Оффігстад Кноттен, якій для завоювання призового місця не завадив навіть більш пізній стартовий номер і траса, яка почала розбиватися. На фініші вона виявилася в 14-ти секундах позаду куди більш досвідченішої подруги по збірній Марте Олсбю Ройселанд.
В українській команді привід для стриманого оптимізму подарувала Олена Підгрушна, яка продемонструвала, що невдача в індивідуальній гонці була прикрою випадковістю, а принципово до старту сезону капітан команди підійшла в зовсім непоганій формі. Особливо це проявилося на останньому колі, який Олена пробігла в одні ноги з Ханною Еберг і відіграла чотири позиції, в результаті фінішувавши 10-ю.
Зовсім трохи для потрапляння в залікову зону не вистачило ще одній нашій біатлоністці - Валі Семеренко, для якої це був дебютний офіційний старт в сезоні. З огляду на передстартові слова Юрая Санітри про те, що Валі зараз складно проводити всю гонку на високому рівні, сьогоднішній спринт розглядався в першу чергу, як можливість «розігнатися» і відчути змагальний ритм. Вийшло це з 41-м часом в гонці і одним штрафним колом. І всього лише в 0,3 секунди від залікової зони.
На першій половині дистанції приємно здивувала Дар’я Блашко. Після пристойно проведеного першого кола дистанції і дуже швидкої роботи на рубежі на стрільбі лежачи, молода українка вийшла на дистанцію четвертою! І від лідерського графіка Еберг відставала всього на 20 секунд! Але поки терпіти на одному рівні всю дистанцію у Даші не виходить. Тим більше, на такій непростій по рельєфу трасі, як Контіолахті. Знаменита «стіна» вдарила по диханню спортсменки, і на стійці Блашко допустила два промахи, після яких виявилася вже поза залікової зони, фінішувавши 50-ю.
Юлія Джима і Віта Семеренко також по два рази заглядали на кола штрафу і фінішували 60-ю і 71-ю відповідно - на даному етапі гідний результат дівчатам принесе тільки чиста робота на рубежах...
Відкриття біатлонного сезону на Кубку світу дві наших дівчини завершують на 21 місці в загальному заліку: Юлія Джима і Олена Підгрушна, завоювавши по разу місце в топ-10 в окремих гонках, представляють нашу команду в топ-30 тотала. У Кубку націй жіноча збірна України - дев'ята. Але вже в найближчий четвер всі заліки знову зазнають серйозних змін - 3 грудня в Контіолахті стартує перший повноцінний етап Кубка світу.
Мне кажется, Вите можно заканчивать карьеру, если раньше она брала за счёт стабильной точной стрельбы, то щас она потеряла уже и этот компонент, у Вали ещё кондиции позволяют разогнаться судя по всему, как во второй половине прошлого сезона.
Бринзак в інтерв"ю тільки що сказав, що Віта, перехворівши коронавірусом, ще не достатньо добре себе почуває, тому в неї такий результат по бігу. Хто сам перехворів, той знає, що після коронавірусу дика слабість, інколи ходити швидко важко, не те, що бігати.
2020-11-29 16:23
2 Viper13
Так а разве в прошлом сезоне Джима бежала?Последний раз она бежала в сезоне 16-17)после того все...и ей уже почти 31,сестрам 35,а Лене 33...например Кноттен 25)))если б все было так идеально у нас уже б года 3 должна была бегать команда Меркушина-Варвинець-Джима-Пидгрушна....но нету у нас сейчас спортсменок в рассвете сил 24-27 лет,которые есть в той же Швеции,Беларуси,Франции,Норвегии)))
2020-11-29 16:24
По вкладу в кубок наций Блашко оторвалась от наших грандов
2020-11-29 16:25
Олена браво, класна гонка, твої найкращі гонки попереду. Дарья-вже не погано, трошки піднажати і топ тесять (як мінімум) можна брати!!!!.Валя, Віта, Юля-не пішла гонка, сподіваюсь що далі буде краще...
2020-11-29 16:29
Хоть Лене спасибо.Кому Санитра даст отдых на втором этапе?.По моему заслужили все,особенно парни.
2020-11-29 16:29
2 Julie May
Я в курсе, что она переболела, но по прошлым сезонам видно было что уступает ходом прилично, если Валя набрала скорость, то Вита на протяжении всей карьеры почти уступала Вале ходом, всегда была стрелком
Хотя на фоне Джимы, которая моложе, и которая только первую индивидуалку выдает - конечно хз, кого ещё стоит исключать с основы, уровень хода не намного лучше
2020-11-29 16:34
Не мав можливості подивитись цю гонку. Але, в принципі все зрозуміло.
Олена вчергове довела, що може прискоритись, коли це необхідно. Браво !
Даша, схоже, рвонула зі старту і не розрахувала сили. Буває. Приємно, що є велике бажання і мотивація.
Про Юлю і Валю важко щось сказати. Тривожно щось.
А ось Віту мабуть таки не варто було на дві гонки ставити, краще б Бех сьогодні пробігла.
2020-11-29 16:35
2 Julie May Бринзак в інтерв"ю тільки що сказав, що Віта, перехворівши коронавірусом, ще не достатньо добре себе почуває, тому в неї такий результат по бігу. Хто сам перехворів, той знає, що після коронавірусу дика слабість, інколи ходити швидко важко, не те, що бігати.
Сомневаюсь, что причина в этом. Вита говорила, что переболела очень легко, еле заметно, про слабость после ничего не говорила. Я сам сейчас болею в лёгкой форме и никакой слабости нету. Так что слабость появляется не всегда.
2020-11-29 16:36
2 Vadim1 Вспомните, в прошлом сезоне шведки тоже начинали бодро, потом поутихли
Звичайно, весь сезон таку швидкість вони не втримають. Але біжать абсолютно усі - при нулях уся команда була б у десятці.
2020-11-29 16:37
Мда не понятно ничего. Кто то болеет, кто то переболел бессимптомно. Странное и не очень оптимистическое начало. Шведки и шведы не хило рванули с места в карьер накручивая по трассе и норвежцев. А у женщин еще Стина Нильсон не подоспела. У норвежек в эстафете будет заруба со шведками. Француженки тоже могут если мазать перестанут. С остальными пропасть.
2020-11-29 16:38
2 vl-2
У них Контиолахти заменил Эстерсунд,потому все бежат))))Функционально готовы к старту сезона лучше чем норвежки,немки,француженки и прочее,первый триместр до НГ они будут феерить,потом будет спад,и подготовка к ЧМ)
2020-11-29 16:41
2 Вадим96
Никого не надо исключать из основы , она у нас и так хлипкая, еще бежать некому будет. Все нормально - два десятых места ! Потому как года три говорится, что нас ждут места за пределами очковой зоны. Значит еще не дно. Лена молодец, а вот Даша не справилась. К остальным нет вопросов и ожиданий
2020-11-29 16:41
2 Вадим96 (Сумы):
2 Kusko:
Може Ви праві, не буду суперечити. Хоча за результати двох гонок поки що важко робити якісь висновки.
Щодо ковіду, то я теж перехворіла у легкій формі 1,5 місяці тому, однак від слабості, яка накривала мене під час хвороби і 3 тижні після неї, я ледве ноги волочила. Було важко піднятись на третій поверх, робити елементарні речі.
2020-11-29 16:44
2 Дмитрий Дудкин У них Контиолахти заменил Эстерсунд
Так, але зараз чисто лижну естафету - Норвегія не встоїть (а з шести - без варіантів)... ніколи у них такої швидкої команди не було. І це без Нільсон...
2020-11-29 16:49
А не лучше ли набраться терпения и дождаться окончания этапа в Контиолахти? Потенциал нынешней сборной точно выше показанных результатов.
2020-11-29 16:50
2 vl-2
Звичайно, весь сезон таку швидкість вони не втримають. Але біжать абсолютно усі - при нулях уся команда була б у десятці.
Наша команда 5 человек, значит займем в десятке 5 мест. А кому отдадим оставшиеся пять мест???
2020-11-29 16:52
2 vl-2 А Еберг, чи, навіть, Алімбекова?
Сестры, судя по тому, что сегодня выиграли гонку ногами, вчера не выкладывались до конца. Да и в целом, шведскую и норвежскую сборные в начале сезона стоит рассматривать отдельно из-за традиционно форсированной подготовки.
Белорусы тоже всей командой демонстрируют что-то близкое к пику. Вот за них даже как-то тревожно - как бы это им не аукнулось позднее.
2020-11-29 16:56
2 phanтом Сестры, судя по тому, что сегодня выиграли гонку ногами, вчера не выкладывались до конца.
Ага... Ви бачили, як учора гребла молодша, особливо на "еверест". Навіть на тренера накричала.
2020-11-29 16:56
Бринзак в інтерв"ю тільки що сказав, що Віта, перехворівши коронавірусом, ще не достатньо добре себе почуває, тому в неї такий результат по бігу. Хто сам перехворів, той знає, що після коронавірусу дика слабість, інколи ходити швидко важко, не те, що бігати.
Бринзак вже ліпе шопопало. Як поганий студент на єкзамені - аби шо тільки не мовчки. Якщо так - то навіщо було брати на етап? Чи то не для результату, а для реабілітації після хвороби? того бринзака взагалі останнім часом важко зрозуміти.
2020-11-29 17:04
Хто сьогодні дивися після біатлону передачу про біатлон з Зерченком Денисом?
Мені одній не сподобалися його хамсткі коментарі про дівчат за 30 і т.д.? Можливо потрібно підтримувати збірну, а не виставляти всю команду нікчемами. Хто йому тексти пише?
2020-11-29 17:05
2 Миг
Да понятно, что менять некем пока, с такой подготовкой молодежи как у нас в стране, которые уступают почти все ветеранам, у которых пик был 5-8 лет назад.
Ну верим, что разгонятся ещё наши, он Лена почти в 34 года заезжает ещё на 10е, могла бы и выше без промахов, Селина Гаспарин тоже с промахом на 17м в свои 36.
Сестрам бы такую физуху, но если Валя верю ещё наберёт как во второй половине прошлого сезона, то у Виты этих всплесков и подъемов последние сезоны уже не видно, вся ставка вечно на стрельбу
2020-11-29 17:08
2 Уляночка
Это типичный уровень УТ-1. Не так давно там работал комментатор биатлона, который ни разу до этого не смотрел биатлон. Прокомментировал он целый год, ещё и интервью раздавал, что принципиально не слушает критику, поскольку он великолепен во всём.
2020-11-29 17:12
Ну, первый блин вышел комом у мужиков и комочками у женщин. Лена и Юля - за этап 4, сестры - ну, такое, Даша и Катя очень хотят, но пока не могут. Удивила Туули и Дзинара - мощно, и младшенькая Эберг и хоть красота вся досталась Ханне, хоть талантом ее не обделили родители и Бог. Крепкая эстафета у них будет, острая борьба с норвежками обеспечена. В эстафете девочки поборются за 8-ку, но выше пятого перспектив нет.
2020-11-29 17:17
2 Kusko
Ніколи не коментувала якість біатлон них коментаторів, хоча для мене Столярчук - Найкращий. Але ведучий це взагалі - "дно"
2020-11-29 17:24
2 Noname
Да уж эстафета это будет борьба за 7-8 место)))Первые 5-6 мест заняты,похоже Беларусь в этом сезоне попытается бороться за квоту.Лена-молодец,общие впечатления от этапа смазанные,лучше точно можем,но и много тех,кто держит высокий уровень по сезону в среднем,ещё не разбежались,шведы на пике на старте сезона,норвежцы само собой,французы и немцы после первого триместра разгонятся
2020-11-29 17:25
2 Kusko Не так давно там работал комментатор биатлона, который ни разу до этого не смотрел биатлон.
А другие выдают оценку деятельности тренерам и спортсменам, не представляя из себя ровным счетом НИЧЕГО.
Свобода слова, так сказать. Как там у классиков: "в наше время каждый имеет право..."
P.S. К вам ВООБЩЕ не имеет отношения!!!
2020-11-29 17:38
А не лучше ли набраться терпения и дождаться окончания этапа в Контиолахти? Потенциал нынешней сборной точно выше показанных результатов.
И так каждый год.
2020-11-29 17:42
Згодна стосовно ведучого на Першому: ніби біатлон у нас самий відстійний зимовий вид спорту, можна було б хоч відносно Лєни і Юлі бути більш об'єктивним. Стосовно слів Бринзака, то шановні, давайте не забувати, що не так то просто нині потрапити на КС, і не за спортивними показниками, а просто доїхати. Семенову приїхати в Україну було легко, але навіть у Хофільцин через карантинні обмеження нема сенсу вирушати. Тримати у Європі команду Б, де у кожній країні свої тести і вимоги, так би мовити на підхваті і без змагань не логічно і дорого. Тому маємо те що маємо. Дай боже і дівчатам і хлопцям здоров'я.
2020-11-29 17:44
2 Уляночка хоча для мене Столярчук - Найкращий.
Забавно, что даже во времена комментирования Столярчука на сайте находились люди, которые терпеть его не могли, придирались к мелочам и прилюдно ностальгировали по "перлам" Савелия)) Где теперь эти хейтеры, ау?
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)