Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   19:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2021-02-16 14:38 |

ЧС 2021. Результати жіночої індивідуальної гонки



Після одноденної паузи змагальна програма чемпіонату світу в Словения Поклюці продовжилася індивідуальною гонкою у жінок.
 
Першою з українок в цій гонці стартувала Олена Підгрушна, яка отримала другий стартовий номер. Але вже на першому вогневому рубежу стало ясно, що повторити ідеальний стрілковий результат гонки переслідування на цей раз, на жаль, не вдасться. Хоча Олена і стріляла розмірено, явно з наміром уникнути помилок, останній постріл все-таки пішов в «молоко». На трьох рубежах, що залишилися, Підгрушна заробила ще три хвилини штрафу і закінчила довгу гонку на 43-й позиції.
 
Наступну українку, яка стартує, довелося чекати довго - до 64-го номера. Але саме Юлія Джима перед стартом розглядалася як головний шанс команди на високий результат. Підстави для цього були - Юля чотири сезони поспіль виборює подіуми в індивідуальних гонках, а саме в Поклюці Джима завоювала поки єдину особисту перемогу в гонках Кубка світу.
 
Перше коло разом зі стрільбою лежачи, здавалося, давали привід для оптимізму. Юля пройшла його швидше за всіх з українок і на виході зі стадіону входила в топ-15, поступаючись лише 15 секунд лідерському графіку. Однак медальні надії українки виявилися розбиті трьома хвилинами штрафу на першій стійці... Додавши ще один промах на заключному рубежі, Джима фінішувала лише 32-ю. Прикро, що при цьому українка також не набрала достатньої кількості балів, щоб відібратися в мас-старт чемпіонату світу.

А підстрахувала лідерів команди Анастасія Меркушина! Настя цілеспрямовано готувалася до цієї гонки чемпіонату світу і проявила себе в ній майже ідеально! На вогневих рубежах Настя заробила всього одну хвилину штрафу, після чотирьох рубежів показуючи сьомий графік. Однак, внаслідок трохи зіпсованої підготовки в сезоні, набрати оптимальні швидкісні кондиції Насті не вдалося, і до фінішу вона втратила кілька позицій і в підсумку фінішувала 13-ю.
 
Ще одна наша спортсменка Віта Семеренко з двома колами штрафу стала 41-ю - нашій досвідченій спортсменці поки так і не вдається набрати в нинішньому сезоні хоча б один кубковий бал...
 
Що ж до мас-старту, то від України в ньому виступлять Олена Підгрушна і Дар’я Блашко, яким набраних в спринті і гонці переслідування балів виявилося достатньо для потрапляння в 30 кращих чемпіонату.

Фото - Thibaut/IBU

Ну, а чемпіонкою світу досить несподівано, як для індивідуальної гонки, стала Маркета Давідова! Чеська біатлоністка стала однією з усього лише двох учасниць гонки, що обійшлися без штрафу на всіх чотирьох рубежах! Коли Чеська Ракета закрита свою останню мішень, на фініші розчаровано опустила голову Ханна Еберг, яка до того утримувала першу позицію.
 
Але перед останнім колом Давідова випереджала шведку на 28 секунд, і цю ж дистанцію зберегла до фінішу. Третє місце у Інгрід Тандреволд, яка, як і Еберг, обмежилася однією штрафною хвилиною і, зайнявши останню вакантну сходинку подіуму, залишила без медалі австрійку Лізу Терезу Хаузер.
 
Лідер Кубка світу Тіріл Екхофф не змогла продовжити свою медальну серію в Поклюці, з чотирма промахами фінішувала лише на 23-й позиції. Цей результат дозволив власниці жовтого біба Ханні Еберг ущільнити боротьбу в тоталі - після цієї гонки шведка поступається норвежці всього 26 очок. А ось Марте Олсбю, що лідирувала в Кубку світу половину сезону, відсунулася на третю сходинку, замкнувши сьогодні двадцятку найсильніших в індивідуальній гонці.

Цікаво завершилася боротьба за Малий кришталевий глобус в індивідуальних гонках. Як і три роки тому у чоловіків, в цьому сезоні буде дві власниці МКГ. Доротеї Вірер для завоювання Глобуса вистачило запасу, здобутого в двох перших індивідуалках сезону. А ось Ліза Тереза Хаузер може підсолодити пілюлю «дерев'яної» медалі чемпіонату, ставши спів-володаркою МКГ.



Фото - Thibaut/IBU

Завтра медалі чемпіонату світу в цій дисципліні розіграють чоловіки. В середу дві коротких індивідуальних гонки також пробіжать учасники четвертого етапу Кубка IBU.

Індивідуальна гонка. Жінки
1.  Маркета Давідова  (0+0+0+0)  42:27,7
2.  Ханна Еберг  (0+0+1+0)  +27,9
3.  Інгрід-Ландмарк Тандреволд  (0+1+0+0)  +1:04,0
...
13.  Анастасія Меркушина  (1+0+0+0)  +2:28,0
32.  Юлія Джима  (0+3+0+1)  +4:06,4
41.  Віта Семеренко  (0+1+0+1)  +4:39,1
43.  Олена Підгрушна  (1+2+0+1)  +4:55,0

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світу, Кубка націй і залік індивідуальних гонок
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам за гонку


Коментарі (Всього: 489)

[ 1, 2, 3 ... , 15, 16, 17 ]

2021-02-16 23:15
 # 451  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
А Джима у нас в команде? Тренируется со своим тренером в другой стране, но показывает лучший результат из украинок и логично, что ее ставят в эстафету. Да и Валя нам рассказала какая у нас команда и командные бойцы...
Так, Джима тренується окремо, але ніяких преференцій для себе не вимагала.
А стосовно висловлювань Валі, то не здивуюся, якщо вона і зараз себе доповнить...
І, головне, Ви ж розумієте, про що я. Валентина тренувалася хоч якось на очах у ГТ, А Меркушина, фактично, претендує на заброньоване для неї місце.
А реально, зараз між ними великої різниці немає. І, якби не те "заброньоване місце", ТШ орієнтувався б тільки за об'єктивними показниками... Ні Валя, ні Настя тон у естафеті задавати не будуть, а посередньо пройти свій етап можуть обидві.
2021-02-16 23:26
 # 452  Дмитрий Строк (Минск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Удивлён, почему сегодня не бежала Кривко, её же формат гонки.

2 Feo2500

Это как раз не её формат, в отличие от Скардино Кривко никогда хорошо индивидуалки не бегала почему-то. Взгляните в топ-10 ее гонок:
https://www.biathlon.com.ua/ua/profile/2861-irina-krivko
Масстарты и спринты
2021-02-16 23:33
 # 453  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Ні Валя, ні Настя тон у естафеті задавати не будуть, а посередньо пройти свій етап можуть обидві.

З цим згідний)
2021-02-16 23:39
 # 454  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Если судить по очкам набранным в личках, фавориты эстафеты.

NOR 406 (Eckhoff 138, Tandervold 99, Roeiseland 91, Lien 78)
GER 304 (Preuss 110, Herrmann 103, Hinz 67, Hettich/Hammerschmidt 24)
SUI 267 (Haecki 94, Gasparin S. 90, Gasparin E. 49, Cadurisch 34)
SWE 232 (Oeberg H. 113, Persson 67, Oeberg E. 52, Brorsson/Skottheim 0)
FRA 210 (Chevalier 116, Bescond 35, Simon 32, Braisaz 27)
AUT 197 (Hauser 129, Zdouc 33, Schweiger 31, Innerhofer 4)
ITA 187 (Wierer 96, Vitozzi 43, Carrara 31, Lardschneider 17)
UKR 167 (Pidrushna 66, Blashko 44, Dzhima 29, Semerenko/Merkushina 28)
RBU 142 (Mironova 40, Kazakevich 40, Kaischeva 34, Pavlova/Kuklina 28)
BLR 120 (Sola 63, Alimbekova 42, Kruchinkina 15, Kriyuko 0)
CZE 74 (Davidova 69, Puskarcikova 4, Jislova 1, Charvatova 0)
2021-02-16 23:41
 # 455  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Все-таки у нашей команды очки Насти и Вали в этой таблице надо суммировать. В противном случае, мы "страдаем" от того, что состав ротировался, в отличие, например, от норвежек или итальянок.
2021-02-16 23:42
 # 456  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ось просто цікаво,як би поміняти умовно Меркушину і Бех місцями))))Щоб першу наприклад,"взяли на дорозі",а у іншої-були всі умови для росту....і так би пройшло 5-6 років,чи змінилось щось би зараз,наприклад))))Тільки припущення(знову ж таки,нікого не поливаю)
2 Дмитрий Дудкин
Пане Дмитро, Вам замало однієї напів жертви (pozitiv)?
2021-02-16 23:58
 # 457  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Да,можна и так.Интересно будет глянуть на швейцарок в эстафете,вот это похоже на пик,хотя по сезону,Хекки и сестер особо видно и не было)
2021-02-16 23:58
 # 458  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Строк
Это как раз не её формат, в отличие от Скардино Кривко никогда хорошо индивидуалки не бегала почему-то.
Соглашусь с вами, отчасти. Меня "смутил" сезон 18/19.)
Точнее было бы сказать, она умеет работать четыре рубежа в ноль.
2021-02-16 23:58
 # 459  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Так вот, при выборе Валя-Настя, учитывая, что они примерно равны на данный момент, я бы руководствовался параметром "предсказуемость". Эстафета - такая гонка, в которой тренеры очень не любят играть в рулетку.
Да, "стабильность" и "предсказуемость" - это точно козырь Вали )
2021-02-17 01:19
 # 460  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
І, головне, Ви ж розумієте, про що я.
Якщо я б розумів, то не питав. У кожного свої хвороби, відхилення і відповідно думки...
Так, Джима тренується окремо, але ніяких преференцій для себе не вимагала.
А які ж преференції "вимагала" Меркушина, яких не має Джима?
А Меркушина, фактично, претендує на заброньоване для неї місце.
Хто, коли і як забронював для неї місце? Вона своїми останніми результатами? Чи ви із секти, продуктом масового психозу якої є думка, що в українському біатлоні все вирішує мафія і "крестный отец" Меркушин?
2021-02-17 01:51
 # 461  andriymax Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Будь-які преференції можна виправдати, якщо буде результат...
2021-02-17 09:09
 # 462  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Да, "стабильность" и "предсказуемость" - это точно козырь Вали
К сожалению, в отличии от Вали , Настя как раз и имеет "стабильность и предсказуемость". Вот это то и пугает.
2021-02-17 09:29
 # 463  footsalist Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Так Екхоф і Ройзеланд ніколи й не бігли на належному рівні індивідуалку. Не їх це козирь...
2021-02-17 09:56
 # 464  michael2005 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так Екхоф і Ройзеланд ніколи й не бігли на належному рівні індивідуалку
2 footsalist
Был такой фильм "Никогда не говори "никогда""
Например, в прошлом году, на чемпионате мира в индивидуальной гонке у женщин, некто Марте Олсбю-Ройзеланд взяла бронзу.
Совершенно с Вами согласен - медаль ЧМ - ну разве это уровень :)
2021-02-17 10:16
 # 465  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 footsalist
Так Екхоф і Ройзеланд ніколи й не бігли на належному рівні індивідуалку. Не їх це козирь
Особливо, якщо взяти період з 2010 по 2015 роки. Тоді Тіріль бігала в одни ноги з Валентиною, а Марта - з Елізою Гаспарін.)
Але, в цьому році , та й за останні три роки загалом,щось непомітно змінилося, як на мене. Марта стала ще більш наполеглива, та й виступає майже без зривів.
А Тіріль, не втрачаючи власної сонячної посмішки та фейеричної швидкості, дуже додала в стрільбі.
Саме тому такий їхній виступ здався мені дещо несподіваним.
2021-02-17 12:23
 # 466  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Ну все таки в плане стрельбы Экхофф и Марте,это не Яша,Эдер,и Кантен скажем.
2021-02-17 12:51
 # 467  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Ну все таки в плане стрельбы Экхофф и Марте,это не Яша,Эдер,и Кантен скажем.
Нет.
Но Яша начал стрелять точно,но небыстро,да скорость просела.
Квентин-вообще загадка, со стабильностью в разных местах.
Эдер, когда пытается скорости хода добавить, точность теряет почти наверняка.
В этом сезоне - так точно.
А девы норвежские ходом быстры до крайности, но и стрельба достаточно уровневая. В этом сезоне даже у Тириль.)
2021-02-17 13:12
 # 468  Djan (Донецьк/Бровари) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А де можно подивитись на таблицю відбора до масс-старта?
2021-02-17 13:21
 # 469  Maksym Luzhanskyi Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хтось хнає чому Доротея Вірер не отримала за останню індивідуальну гонку очок і розділила перше місце малого глобусу з Лізою Хаузер?
2021-02-17 13:45
 # 470  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Что касается скорости в ИГ - уже много раз говорилось: скорость здесь совершенно не показательна. И высчитывать здесь секунды на километр очень неграмотное занятие, ибо тактика ведения гонки очень отличается от спринта или тем более эстафеты.
2 Eugen
Здесь дело в другом.
В комментариях кто-то упомянул об этом коротко.
Да, нелогично сравнивать черепаху и быстроногую лань. До того момента, пока черепаха не обгонит эту самую лань (метафора о гонках, не персоналиях). Вот здесь становится интересно и сравнить.

Да, индивидуалка - тактическая, с расчетом, экономная, бережливая, осмотрительная - короче, медленная (черепаха).
Спринт - максимальная скорость прямо со старта, полная выкладка по скорости, максимум скорости, который только возможен - в общем, быстрая (лань).

Любая попытка сравнения должна быть в пользу спринта, по определению.
Сравним время прохождения дистанции (среднюю скорость). Не отставания от среднего по палате, а абсолютный показатель двух спортсменок, время прохождения всей дистанции.

Валя - дистанция 7500 - 20:31.6
Настя - дистанция 15000 - 40:37.3 (БЫСТРЕЕ!!!!!)

То есть, Настя пробежала 2 спринта подряд со скоростью быстрее, чем Валя 1 спринт. У меня не хватает восклицательных знаков на клавиатуре :)

Те, кто обвиняет Настю в том, что она что-то сливала на последнем круге и ход неважный - люди, вы слепы. Санитра не зря не скрывал своей радости Настиному результату. Он видел ее прямо в гонке. Он может сравнивать. Но даже с моего дивана видна разница в готовности Вали и Насти на момент этого ЧМ.

Еще Настя быстрее и точнее стреляла. И давление на нее было гораздо больше. Весь сезон перемывали кости, включая Манзия (что верх непрофессионализма для комментатора). Но он хотя-бы умножил на ноль свои претензии к Насте (молодец!).
2021-02-17 14:22
 # 471  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bell-air
Получается, можем взять время ИГ в Антхольце чистое или как, дистанция та же, высота больше, а время Вали - 39:35.5
Тут уже если так сравнивать некорректно, можете и от этого времени отталкиваться, в ИГ ведь еще правильно силы нужно разложить, и Валя их всегда умела бегать, заодно сравните время Юли и Лены на том этапе, и на ЧМ, время +- в том диапазоне
2021-02-17 14:44
 # 472  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Нет, ну так можно и разные сезоны сравнить (нельзя).
Конкретно на этом ЧМ 2 спринта подряд у Насти быстрее , чем 1 спринт. у Вали. Магия :)
2021-02-17 14:44
 # 473  michael2005 (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Вадим, мне кажется сравнение Bell-air более корректно - тут обе бегали по одним и тем же кругам, Вы же, как ни крути, сравниваете разные трассы.
Хотя и к сравнению Bell-air можно придраться - погода может быть разная.
Но, справедливости ради, в спринт погода для лыж была просто супер - в такой мороз они сами летят - это не каша снежная плюсовая
2021-02-17 14:51
 # 474   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

2 Вадим96
Получается, можем взять время ИГ в Антхольце чистое или как, дистанция та же, высота больше, а время Вали - 39:35.5
Частично согласен по поводу времени Вали в Антхольце.Но...,а разница профилей Антхольца и Поклюки.
2021-02-17 14:56
 # 475  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
тут обе бегали по одним и тем же кругам
не совсем по тем же кругам, но очень близко. Перепад в спринте чуть выше, но дистанция меньше, чем 7500. В ИГ наоборот,дистанция длиннее, чем 15000.

Спринт ЧМ:
Total Course Length - 7462m
Height Difference - 38m
Max. Climb - 33m
Total Climb - 297m

Индивидуалка ЧМ:
Total Course Length - 15132m
Height Difference - 38m
Max. Climb - 25m
Total Climb - 565m

А в Антхольце общий подъем существенно меньше, трасса более равнинная.
Индивидуалка Антхольц:
Total Course Length - 15214m
Height Difference - 28m
Max. Climb - 15m
Total Climb - 440m
2021-02-17 14:56
 # 476  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 michael2005
2 Іван Ягло-Кандиболоцький
я изначально написал, если уж так некорректно сравнивать, как товарищ выше))
это совершенно разные гонки, и ИГ - никак не два спринта подряд)
2021-02-17 14:58
 # 477  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Bell-air
Конкретно на этом ЧМ 2 спринта подряд у Насти быстрее , чем 1 спринт. у Вали. Магия :)
Качество и структура снега разные.
Скажем, та же Давидова: спринт - 19:48,1, инди - 38:36,7. То есть, по-вашему, два спринта подряд пробежала на полминуты быстрее, чем один.
2021-02-17 15:05
 # 478  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
)))))))))) щас начнётся аналитика тут и подсчёты, начнут сравнивать спринты спортсменок не бегущих ИГ и наоборот с присвоением последующей награды "Спринтер ЧМ")
2021-02-17 15:05
 # 479  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Но, справедливости ради, в спринт погода для лыж была просто супер - в такой мороз они сами летят - это не каша снежная плюсовая
Это неправда) Морозный снег для скольжения - не лучший вариант. Как раз в околонулевую погоду или при маленьком плюсе лыжи катят быстрее - сам с этим сталкивался. Нет, снежная каша это тормоз, спору нет, но никакой каши вчера не было. Это вам не Анси в +15.
2021-02-17 15:11
 # 480   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Короче говоря,сравнение корректно только в случае:"здесь и сейчас".

[ 1, 2, 3 ... , 15, 16, 17 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (світ) (1)
    День народження Дмитра Підручного! (9)
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (8)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
353
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!