Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:42
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2021-02-22 10:22 |

Володимир Бринзак: Виступ команди в Поклюці став приємним сюрпризом


Чемпіонат світу-2021 став історією. І як завжди після закінчення головних стартів, приходить час для аналізу і визначення планів на майбутнє. Оскільки, як тільки останній спортсмен перетнув фінішну лінію в заключному мас-старті, команда вже розпочала підготовку до Олімпійських Ігор.

У заключні два дні змагань, команду в Поклюці підтримував Володимир Бринзак, який відсвяткував «в змагальному режимі» День народження. А після повернення до Києва, незважаючи на святкову дату і пізній час, президент Федерації біатлону України приділив кілька хвилин, щоб відповісти на питання кореспондента нашого сайту.


- Володимире Михайловичу, в першу чергу вітаємо Вас з Днем народження! Напередодні команда зробила Вам подарунок, здобувши медаль чемпіонату. А, в цілому, якою може бути оцінка цих двох тижнів в Поклюці?
 
- Подарунок дівчата зробили якраз посередині між днями народження - моїм і Юрая Санітри, щоб нікому не було образливо. (Сміється) А оцінювати виступи завжди краще з боку, і вболівальники можуть зробити це самостійно. Я задоволений. Тому що при всіх тих проблемах, які були і влітку, і на укочуванні, я навіть мріяти боявся про такі результати. Безумовно, виступ команди в Поклюці став приємним сюрпризом. У кожній гонці наші спортсмени нав'язували боротьбу за високі місця.
 
Яка з гонок вийшла найрадіснішою, питати безглуздо) А який результат найбільше засмутив через упущений шанс?

 
- Я б не говорив - засмутив. Але дійсно в деяких гонках були невикористані можливості. Були б трохи зібраніші, трохи точніші, на півкроку трохи швидші, а в деяких випадках – повернулась би до нас обличчям Фортуна, і все могло бути зовсім по-іншому, особливо в змішаних естафетах. Але так говорити можуть багато команд. Ми ж раді тому, що у всіх естафетах зайняли 3-5 місця - це просто супер-результат для такої конкуренції.
 
- На чемпіонаті Юрай Санітра здивував декількома парадоксальними, на перший погляд рішеннями, які в підсумку виявлялися справедливими. Але найцікавішою виявилася розстановка в складі чоловічої естафети. Як вам сподобався такий варіант - коли на заключному етапі біжить не звичний фінішер?
 
- Я і сам перед естафетами люблю проаналізувати різні варіанти розстановки. Іноді ми обговорюємо різні варіанти разом з Юраєм. Але це не означає, що мої варіанти завжди виявляються оптимальними. Санітра - професіонал, він знаходиться ближче до спортсменів, знає їх потенціал і поточний стан. У питаннях визначення складів у нього карт-бланш, і я бачу, що в абсолютній більшості випадків Санітра приймає правильні рішення, робота з командою у нього виходить. І я радий, що зараз у нас є тренер, який готовий брати на себе сміливість прийняття не завжди очевидних рішень.




- У Поклюці за чистою швидкістю наші спортсмени виглядали, напевно, краще, ніж на будь-якому іншому турнірі в нинішньому олімпійському циклі. Складно зараз сказати, яка частина заслуги в цьому результаті - вихід на пік форми, а яка частина - підготовка лиж. Але те, що робота норвезького сервісмена, якого запросила наша команда, дійсно допомогла на цьому чемпіонаті - безперечно. Чи є можливість продовжити співпрацю Уле Бьорном Треттерудом, або посилити нашу сервіс-групу іншим фахівцем з доступом до сучасних технологій підготовки лиж?
 
- Ми ведемо ці переговори, і питання знаходиться на стадії обговорення. Все залежить від умов. Уле Бьорн працює в серйозній компанії, і для того, щоб продовжити з нами співпрацю, повинен визначитися, на яких умовах готовий це робити. Зараз ми чекаємо на його відповідь. Звичайно, такий фахівець нам би став у нагоді, оскільки всі бачили, що лижі на цьому чемпіонаті у нас котили відмінно. А в таких умовах легше працювати, вести боротьбу і навіть відновлюватися після гонок. Я не скажу, що наші сервісмени до цього працювали погано. Але на цьому чемпіонаті світу спортсмени були... більш впевнені в лижах, якщо можна так сказати.
 
Чи зможемо ми продовжити співпрацю з Треттерудом і в якому форматі, буде зрозуміло після оголошення його умов. Чи це буде Олімпіада, чи це ще й декілька  етапів перед Пекіном... У найближчі місяць-півтора ми все це будемо обговорювати і приймати рішення.
 
- Але про те, щоб він попрацював з нами на етапах Кубка світу, що залишилися в цьому сезоні, мова не йде?
 
- Ні, звичайно.
 
- Давайте повернемося на пару тижнів назад, до чемпіонату Європи. На Ваш погляд, в якому ступені команда реалізувала свій потенціал в Душніки-Здруй?
 
- Особисто моя думка - туди варто було поїхати і Джимі, і Підручному. Стартувати там, а не робити змагальну паузу. А вийшло так, що вони сиділи в Поклюці, чекали виступів на чемпіонаті світу, думали тільки про це... Можливо, трохи перегоріли. А на Європі можна було «випустити цей пар». Адже таке було вже - перед чемпіонатом світу в Остерсунді, на якому Діма взяв золото.
 
А по виступу - на чемпіонаті Європи теж були нереалізовані можливості. Але так завжди в біатлоні: влучив - і ти чемпіон, не влучив - і вже за десяткою. Але цей турнір був важливий для Артема Прими, оскільки допоміг підготуватися до чемпіонату світу. Богдан Цимбал теж після Душніків відчув упевненість в собі, що показав в Поклюці. Ось це було по-справжньому важливо.

- Як Ви вважаєте, досягнутих результатів на головних стартах буде досить, щоб, принаймні, зберегти рівень фінансування біатлону в олімпійському сезоні?
 
- Я зараз не хвилююся особливо про фінансування, тому що олімпійський рік - особливий. Треба в першу чергу виконати програму підготовки, щоб гідно представити країну на Олімпійських Іграх. І на кого ще розраховувати в зимових видах спорту? Біатлон, фристайл і, може, в сноуборді декілька чоловік. І я знаю, що Міністр спорту Вадим Гутцайт, як людина зі спорту, все це прекрасно розуміє, і, впевнений, ми легко знайдемо спільну мову.
 
Хоча навіть якщо рахувати очки, набрані на цих двох офіційних турнірах, думаю, ми теж виглядаємо не гірше, ніж в минулому році, тому що, крім медалі, є і четверті місця, і п'яте, і ще позиції в десятці найсильніших і поруч з нею . Плюс на чемпіонаті Європи були успіхи. Але специфіка цього сезону в тому, що через коронавірус змагання в багатьох видах спорту скасовувалися, в тому числі і чемпіонати світу. І, найімовірніше, розподіл фінансування може бути здійснено не строго за формулою, а частково в «ручному» режимі, виходячи з потенціалу конкретного виду спорту і перспектив боротьби на Олімпіадах.



- До речі, про фінанси. У цьому сезоні ми частіше, ніж зазвичай залишаємо вакансії на Кубку IBU. Скорочений склад резервістів - необхідність економії?
 
- Ні, питання не в економії. Можливо, Ілля Лопухов, від якого пішла ця інформація, не зовсім коректно висловився. На початку сезону ми заповнювали квоту на Кубку IBU нашими юніорками, які там отримували змагальну практику. Але потім така необхідність відпала - оскільки юніорська команда приступила до підготовки до свого чемпіонату світу. А везти дорослих просто для галочки... Зрозумійте, навіть для того, щоб гідно виступити на Кубку IBU, у спортсмена повинен бути певний рівень. Треба бути готовим до цих стартів. Тому ми повезли тих, хто може реально боротися, або кого треба було перевірити на міжнародних змаганнях. Ну, а юніори вже більше тижня готуються в Обертілліасі, і 28-го лютого ми подивимося, як команда підійшла до свого головного старту.
 
- Проводячи трансляції з юніорського чемпіонату України, Валентина Цербе-Несіна оголила проблему нестачі лиж у спортсменів: багато хо має всього по одній парі, а то і зовсім виступають на позичених. Як йдуть справи з інвентарем, принаймні, у тих хлопців, які представлятимуть Україну в Обертілліасі?
 
- Почнемо з того, що Федерація не може в повній мірі взяти на себе функції регіонів щодо забезпечення інвентарем усіх спортсменів. Ми забезпечуємо команду, яка представляє Україну на міжнародних змаганнях. А там вже питання особистого сприйняття: комусь і двадцять пар лиж - мало, а комусь достатньо і п'яти. Але можу сказати, що всім, хто бореться на міжнародних стартах, лижі закуплені, і мені ніхто не говорив, що є така проблема. А якщо хтось купує додаткові пари за свої гроші - так ми не можемо цього заборонити, якщо спортсмен відчуває таку необхідність.

- Давайте повернемося до справ основної команди. В ефірі перед чемпіонатом світу у вас з Юраєм Санітрой відбулася заочна дискусія про принципи роботи в наступному сезоні. Ви говорили про можливість поділу обов'язків старшого тренера чоловічої і жіночої збірних, Юрай відповів, що готовий продовжувати роботу з обома командами. Чи була у вас після ефіру особиста розмова на цю тему?
 
- Я був на чемпіонаті світу менше двох днів, і в умовах щільного графіка провести ґрунтовне обговорення нам не вдалося. Але під час того ефіру, знову-таки, мої слова при переказі Юраю були спотворені. Я говорив про те, чи захоче тренер такого рівня працювати з командою, в якій спортсменки працюють у різних тренерів, а не разом? І не чи цікавіше йому буде зосередитися на чоловіках - команді, яка повністю під його контролем?
 
У жінок же виходить: Джима - з одним тренером, Підгрушна - з іншим, Меркушина - з третім. Віта і Валя зараз теж на роздоріжжі - як готуватися, якщо не вийшло показати результат, працюючи з Санітрою? І виходить - що у нього залишиться Блашко і Бех - хіба це команда? Але, на жаль, зараз реалії такі, що об'єднати всіх в одну групу не виходить. Але олімпійський рік буде останнім в такому режимі. У новому олімпійському циклі ми на таке не підемо, і будемо вибудовувати команду такою, якою вона повинна бути.
 
- Уточню: тобто, при формуванні принципів роботи на наступний сезон останнє слово буде за Санітрой?
 
- Ми будемо разом вирішувати і шукати оптимальний варіант. Я розмовляв і з Урошем Велепецем з приводу підготовки Джими - і він каже, що у нього в словенській команді дівчата слабкі, щоб бути гідним спарингом для Юлі на тренуваннях. Тому, можливо, ми розглянемо варіант, щоб там же працювала, наприклад, Олена Підгрушна з Олександром Кравченком. Будемо обговорювати, як краще працювати Меркушиній, в якому форматі продовжувати підготовку сестрам Семеренко... Якщо Санітра не бачить сенсу з ними працювати, то, можливо, їм краще спробувати підготуватися з особистим тренером, який знає всі їхні нюанси і можливості. Загалом, поки це все лише припущення, а остаточний варіант ми будемо приймати навесні. Але, звичайно, зараз шукати для всієї команди нового тренера, який не знає спортсменів, не розумно. Залишається варіант - підготовка з особистими тренерами, після чого збирати спортсменок і шляхом спільних зборів і тестів визначати, хто і де буде виступати.
 
- Але, як варіант, ті ж Бех та Блашко, у яких видно прогрес від роботи з Санітрою, можуть продовжити готуватися з ним?
 
- Головне - довіра. Якщо Даші, Каті і комусь ще комфортно працювати з Юраєм, якщо вони довіряють цьому тренеру, то, звичайно, ми не будемо ставити палки в колеса. Якщо ж спортсмен сумнівається, відчуває себе не комфортно, то нічого доброго з такої роботи не вийде. Але, повторюся, обговорення всіх цих варіантів - в перспективі. Для цього у нас ще є декілька місяців.
 
- Віта і Валя Семеренко. На нинішньому чемпіонаті обидві залишилися за межами естафети, і динаміка результатів в цьому сезоні давала мало приводів для оптимізму...
 
- За всю свою кар'єру Валя і Віта звикли готуватися до сезону з поїздками в гори, це їм підходило. У нинішнє міжсезоння в силу об'єктивних причин такі збори провести не вдалося. Це перший збій. Другий - не так, як хотілося б, пройшло укочування. Далі - проблеми з коронавірусом у Віти, і ми не знаємо, в якому ступені ця хвороба позначилася на її результатах. Подивіться на сестер Фіалкових - випробувавши аналогічні проблеми, в цьому році вони зовсім не схожі на себе. Тому треба все уважно проаналізувати, провести комплексні тести, щоб визначити причини, за якими в нинішньому сезоні спортсмени перебували в тому чи іншому стані. Все треба враховувати. А в цьому році було стільки експериментів з підготовкою, що без докладного аналізу важко зрозуміти, що саме зробило такий негативний вплив.



- Протягом цього сезону так і не надійшло жодної точної інформації про стан Сергія Семенова.  Чи вдалося хоча б визначити причини проблем у Сергія, що виникають? Чи є шанс на те, що в олімпійському сезоні Семенов повернеться в команду в якості її реального посилення?
 
- У Сергія виявили мононуклеоз. І зараз шляхом обстежень та консультацій з фахівцями шукають шляхи вирішення цієї проблеми. Поки ми дали Сергію час зайнятися питаннями здоров'я, а десь в квітні будемо вирішувати, чи зможе він продовжувати тренування на тому рівні, який необхідний для потрапляння на Олімпіаду.
 
- Але взагалі хто-небудь з команди тримає зв'язок з Семеновим? Чи він, перебуваючи в Швейцарії, наданий сам собі?

- Ні, Сергій знаходиться в Чернігові. Його курирує Василь Павлович Карленко, організовує консультації в інститутах, клініках в Києві. Ми настільки щільно, наскільки це можливо, працюємо над тим, щоб спробувати повернути Сергія в команду на олімпійський сезон.
- І ще про медичні питання. Перед чемпіонатом світу розглядалася можливість запрошення в Нове-Мєсто Катерини Бех. Але Катя, на жаль, закінчила сезон через проблеми зі спиною. Вам відомі подробиці її обстеження?
 
- Так, я щільно займаюся цим питанням, разом з Катею їздимо до фахівця, який нею займається. Щодо повернення до тренувань, поки остаточного розуміння немає. Зараз їй наказали повний спокій на 3-4 дні, а далі будуть розбиратися, яке лікування для неї буде найбільш ефективним.
 
- Зате на минулому тижні результатами в Брезно-Осрблі блиснула Анна Кривонос. Може, Аня зможе заповнити цю вакансію на Кубку світу?
 
- Це вирішувати буде Санітра. Він аналізує результати, дивиться, чи треба когось викликати. Я сам ще не встиг подивитися підсумки і аналіз гонок Кубка IBU - за рахунок чого Ані вдалося показати такий результат. Але в будь-якому випадку, я дуже радий, що у Кривонос вийшло два хороших старта. Ми вже давно чекаємо її прогресу - хочеться, щоб Аня виросла в спортсменку високого рівня.
 
- До речі, Юрай Санітра раніше говорив, що хотів би відібрати групу спортсменок, і з нею вже готуватися до Олімпіади. Як Ви вважаєте, чи є шанс потрапити в цю обойму у тієї ж Кривонос, Ірини Петренко, або Юлії Журавок та Ольги Абрамової в разі їх повернення? Тому що з урахуванням спортсменок, які виступали в Поклюці і Каті Бех вже виходить сім претенденток, при тому, що заявка на Олімпіаду - всього 5 учасниць.
 
- Якщо говорити про жіночу збірну, то у Юрая просто немає можливості сформувати таку групу. І багато чого буде залежати від того формату підготовки до наступного сезону, до якого ми в кінцевому результаті прийдемо. Поки ж, те, що Санітра може зробити з чоловічою командою, на жаль, з жіночою не виходить.
 
Спілкувався Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 183)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

2021-02-22 17:59
 # 121  guarani (Белая Церковь) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Лучше всего одна бежит, другая стреляет)))
2021-02-22 18:44
 # 122  Signorina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
А нагадати чому в Валі випав 16/17? Бо постолімпійський сезон вона фактично на своїх плечах витягнула, коли Олена в інтерв'ю казала про страшенне емоційне вигорання в постолімпійський рік.
Найбільше сподобалось як сказала Олена Петрова в студії "суспільного": "Ми маємо дякувати, що сестри Семеренко і Олена ще бігають, вони так багато можуть навчити молодь".
Якщо зайти з іншого боку - чи матиме молодь мотивацію віддавати себе до кінця біатлону, жертвуючи здоров'ям, якщо бачитимуть, що тих, хто поклав на вівтар біатлону все і так багато зробив для країни, просто витиснули, як лимони, і викинули за непотребом. Адже кожна розуміє, що років через 5-7 на цьому місці буде вона. Тому Підгрушна справедливо каже - обіграйте, і я піду.
2021-02-22 18:54
 # 123  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Signorina
А нагадати чому в Валі випав 16/17? Бо постолімпійський сезон вона фактично на своїх плечах витягнула, коли Олена в інтерв'ю казала про страшенне емоційне вигорання в постолімпійський рік.
Після потужного пост олімпійського сезону у виконанні Валі, тоді вона як кажуть запалювала, там повернулась Оленка, а Валі потрібно було взяти тайм-аут і відновлювати запаси організму. А Шамрай і Ко вижимали з неї і дальше. результати цього спостерігаємо і досі. Ще і тут багато її який рік на пенсію відправляють.
2021-02-22 18:59
 # 124  Crazy Dev Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
дякувати, що сестри Семеренко і Олена ще бігають, вони так багато можуть навчити молодь".
А молодь замicть того щоб вчитися чекала коли вони вже просто пiдуть....
2021-02-22 19:08
 # 125  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Калган (китайское - Чжанцзякоу) где будут проходить баталии в Китае, 769 метров над уровнем моря, минимальная температура в феврале - 12, средняя - минус 5. То есть условия хорошие, вопрос только в акклиматизации, с высотой проблем быть не должно.
2021-02-22 19:21
 # 126  Crazy Dev Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
По идее китайский Рупольдинг
2021-02-22 19:37
 # 127  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
вопрос только в акклиматизации
2 Noname
Тестовые гонки в этом году были отменены, поэтому вопрос, наверное, и с рельефом трассы. Еще одна неопределенность в целом на сезон - переход на несодержащие фтор смазки и как наши смазчики к этому адаптируются, если не будет переноса еще на год. С норвежским смазчиком на ОИ нам было бы, безусловно, полегче.
2021-02-22 20:40
 # 128  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интересно будет увидеть кто на заключительных этапах КМ будет бегать
2021-02-22 20:42
 # 129  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интересно будет увидеть кто на заключительных этапах КМ будет бегать
Все те же, кто бегал на ЧМ. имхо.
2021-02-22 21:57
 # 130  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anele
Тогда интересно будет увидеть как будут бегать)
2021-02-22 22:17
 # 131  Євген Z (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Смотрел "Старгород",а Евгений приколист оказывается.Приблизительно так:"Нас ждёт очень много интересного в женской команде ,людей 8-10 в следующем сезоне будет бороться за попадание на ОИ".
Припоминаю слова Виталия Портникова."Нашу страну после выборо ожидает столько потрясений,это так интересно".А потом добавил "для нас журналистов,а для людей совсем не интересно"
Разве можно будет говорить о выходе на пик(например,как в этом году) к ОИ в Пекине?Когда все будут тренироваться для того,чтобы попасть,а потом еле передвигать ноги на турнире.
2021-02-22 22:20
 # 132  Signorina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Ви все правильно кажете. Але вболівальники переважно люди невдячні. Для них спортсмени - це машини по виробництву медалей. "Ця Валя зламалась, несіть наступну" (с).
А я Валі завжди буду вдячна за олімпійський, а особливо пост-олімпійський рік. 3-я в заліку КС, чи не в кожній гонці серед лідерів. Так, роки беруть своє, але на повагу і Валя, і Віта, і Олена заслужили.
Вже час молодшим дівчатам починати щось доводити в особистих і пахати весь сезон. Я не тільки про Настю. Про Іру, Дашу. Каті і Ані вже час починати грюкати в двері основної команда. Як Цимбал, як Дудченко. Привілеї треба заслужити. Валя, Віта і Олена заслужили готуватись точково до ОІ, інші - ще ні. Тоді буде повага, і тоді молодь захоче щось дізнатись, і тоді буде впевнена, що її не викинуть за борт, як тільки "курочка перестане нести золоті яйця". Бо вже їх час нести ті золоті яйця, адже через рік "ветеранками" вже будуть Настя і ко.

2021-02-22 22:32
 # 133  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Signorina
Согласна с Вами на все 100%!
2021-02-22 22:52
 # 134  Dimon15 (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интересное интервью, но с количеством участниц на олимпиаду Тарасенко явно поторопился, их может быть 6 или 5 или 4. Окончательное количество наших олимпийских лицензий станет известно после 16 января 2021 года.
2021-02-22 22:59
 # 135  Лыжню! Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Signorina
Але вболівальники переважно люди невдячні.
Так давайте перетянем этот канат на себя. Хотя бы на этом ресурсе. У нас все для этого есть...
2021-02-22 23:19
 # 136  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ви все правильно кажете. Але вболівальники переважно люди невдячні. Для них спортсмени - це машини по виробництву медалей. ......

Бо вже їх час нести ті золоті яйця, адже через рік "ветеранками" вже будуть Настя і ко.
2 Signorina
Щось я не можу зрозуміти відмінність між позиціями невдячних вболівальників і особисто Вашою? Як кажуть: ..Розпочали за здравіє, а закінчили..."
2021-02-22 23:19
 # 137  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Dimon15
Интересное интервью, но с количеством участниц на олимпиаду Тарасенко явно поторопился, их может быть 6 или 5 или 4. Окончательное количество наших олимпийских лицензий станет известно после 16 января 2021 года.
Вы серьезно думаете, что наше место в КН может отличаться от интервала 4-10?
2021-02-22 23:41
 # 138  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Dimon15
Интересное интервью, но с количеством участниц на олимпиаду Тарасенко явно поторопился, их может быть 6 или 5 или 4. Окончательное количество наших олимпийских лицензий станет известно после 16 января 2021 года. А що такого мало статись 16 января 2021года, Сьогодні вже 22 лютого 2021р
2021-02-22 23:55
 # 139  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Скорее 6-10
2021-02-23 00:06
 # 140  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Возможно, Dimon15, имел ввиду эту информацию, то есть борьба ещё не закончена:
"Хотя рейтинг Кубка наций больше не будет играть ключевую роль, подсчет очков, используемый для его расчета, станет основой для расчета олимпийского рейтинга. Сумма очков, набранных данной национальной командой в этом рейтинге, будет состоять из шести наивысших результатов в спринтерских заездах, трех в эстафете и по одному в индивидуальной гонке, смешанной эстафете и супермиксе, с 28 ноября 2020 года по 16 января 2022 года. На практике это означает, что окончательное распределение стартовых квот станет известно только за три недели до начала Игр.
Само распределение мест не изменилось. Только три лучшие команды в олимпийском рейтинге будут допущены к участию в Играх шестью спортсменами. Страны, занимающие с четвертого по десятое место, будут претендовать на квоту в пять человек. Право выставить эстафету получат еще десять сборных из второй десятки рейтинга.
Двенадцать Wild card будут розданы представителям других наций. Они будут награждены на основе рейтинга квалификационных очков ИБУ, заработанных в каждой индивидуальной гонке и спринте на этапах Кубка мира и Кубка ИБУ.
Всего в Пекин поедут 105 мужчин и 105 женщин"
Читать полностью: https://www.pressball.by/news/biathlon/374126
2021-02-23 00:08
 # 141  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Наши втераны спасают наш КН.Нет? Лена ,как по мне,лучшая на этом ЧМ,Джима сделала для команды больше ,чем для себя,Даша ползком и на зубах тянула! Разве они не достойны слов благодарности ? Конечно-да!
Как раз они заслужили и точечные старты и инди подготовку.Сестры бегут даже тогда ,когда тяжело и других нет.Кого ругать?
Я могу только спасибо сказать!
2021-02-23 00:14
 # 142  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И ещё по "Олимпийскому Рейтингу".
Конечно, сложно ожидать попадания в топ-3.
А вот за топ-4-10, возможно ещё надо будет побороться.
Может на сайте есть возможность сделать, по аналогии с КН и КН ИБУ, вкладку "Олимпийский рейтинг"?
2021-02-23 00:35
 # 143  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тренер мужской сборной Норвегии Зигфрид Мазе поделился мнением о подготовке биатлонистов к чемпионату мира на высоте.
«У нас есть Йоханнес Бо, который готовился в Осло: высота – 0 метров над уровнем моря, Кристиансен – там же.
А вот Тарьей, Стурла Лагрейд и Дале были в Обертиллиахе, там 1400 – примерно как в Поклюке. Тириль, кстати, тоже в Осло была.

И какой вывод нужно сделать?
Да нет идеального рецепта, у всех организм по-разному реагирует на высоту, нельзя говорить, что кто-то где-то допустил ошибку. Кому-то высота нужна, кому-то – нет», – сказал Мазе.

О чем это говорит?

Люди - разные. Спортсмены - разные. Гены у всех разные (то, что папа с мамой дали каждому).
Поэтому если всю команду подстричь под одну гребенку и тренироваться одинаково, всей командой - без личных тренеров, так сказать "в одной команде" - по команде ать-два!, может оказаться, что кому-то тренировка пойдет впрок
и он улучшит свои результаты, а кому-то - нет.

Предположу, таже Настя Меркушина, ну просто в силу своей генетики, хоть после тренировкам Санитры, хоть после тренировок Пихлера, хоть лучшего норвежского/французского/немецкого тренера
- все равно не побежит ногами, как Экхофф. Тем более - все старты сезона КМ.

Все мы прекрасно понимаем, что с нашей фармой у наших нет практически шансов феерить весь сезон.
Это возможно только для развитых в биатлонном смысле стран. С другими средствами восстановления (в т.ч. фармакологии) и уровнем материально-технического обеспечения.

А у нас, как в пост-совке, Министерство выделяет финансирование исходя их результатов на ЧЕ,ЧМ, ОИ.

И Насте и ее отцу вынужденно, подчеркиваю, вынужденно приходиться расставлять приоритеты и пытаться подготовиться и удачно выступить на главном старте (ГС) сезона.

А для КН, думаю, что нужно ротация спортсменов по ходу сезона.

Не форсируя форму, через старты, решая локальные задачи. Исключительно ради подготовки к ГС.

Цель - медали на ГС.
2021-02-23 02:17
 # 144  Signorina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
Можливо, якщо не помітили, що мій коментар - то відповідь конкретній людині на конкретний коментар. Тому якщо загубили думку - зверніться до контексту. З телефону виділяти цитати незручно. Пані Люба написала, про вболівальників, які вже не перший рік відправляють Валю на пенсію. Є мій попередній коментар, де я чітко висловлюю свої цінності. Все інше - ваші фантазії.
Я поясню. Тільки спробуйте не вкладати в мої слова свої думки. "Золоті яйця" - це образно, будь-які особисті досягнення. Не обов'язково медалі. Прима не має медалі ЧС, але за його працелюбство ніхто не наважиться кинути в нього камінь, бо "яйця" там ого-го!))) Далі. Нікому не секрет, що в кожній команді є ті, хто тільки стукає в основну команду (Катя, Аня сподіваюсь), ті, хто вже там закріпився - Настя, Даша, Іра сподіваюсь, ще Юля, і ті, чий основний пік в кар'єрі вже пройдено (Валя, Віта, Олена). "Рассвет, расцвет, закат". Так от відмінність саме у ставленні до тих, хто вже віддав спорту/нам свої найкращі роки. І це відмінність будь-якого культурного суспільства, насправді, від охлосу. Бо колись там буде Даша, Настя, а колись і Катя з Анею, і Городні теж - дуже нескоро, але обов'язково, якщо продовжать спортивну кар'єру.
Не можна витиснути людину, як лимон, і викинути на узбіччя. Бо це прецедент. Якщо так можна з одним, значить можна з кожним наступним. І це лякає. А ми дивуємось: а чому Аня не поспішає в основну команду? А чому Наді добре на КІБУ? А чому Настя готується до 2-3 гонок в сезоні? А тому.
УАБ пішов не через вік, а тому що молодь талановита підпирала. Але і він мав змогу відібратись - будь ласка, обігруй молодих і вперед!
Хотіти медалі - не гріх. Гріх витерти ноги об того, хто подарував тобі ці медалі 5-7 років тому. А в Насті - золотий період, бо саме починається золотий вік у біатлоні. Якщо сама захоче, то час "золотих яєць" не за горами. Як і для Даші. І для Іри. І я щиро сподіваюсь, що кожна з них цим періодом зможе скористатись на повну. Як скористались сестри і Олена. І в статусі "ветеранок" матимуть теж достатньо поваги, коли на КС рватимуть Кривонос, Бех і ко сподіваюсь.
Так зрозуміліше про "відмінності"? Хоч насправді я себе нікому не протиставляю і якоюсь ідеальною вболівальницею не вважаю. Просто коли тут пішла п'янка "А коли ми вже нарешті здихаємось тих Семеренок, але ні, хай ще попашуть на КІБУ", то мені якось не по собі стало.
Але тут зазвичай, коли захищають одну спортсменку, то мочать іншу. Якщо ви шукали це в моєму коментарі щодо Насті, то помилились - спроб таких не було. Щиро бажаю їй перевершити досягнення всіх трьох "ветеранок" в їх найкращі роки, і я за це щиро порадію. Бо ті досягнення здобуті пекельною працею.





2021-02-23 08:16
 # 145  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 M.P.
то есть Настя в силу генетики должна точечно подводиться к главным стартам, а наши " ветераны" +Даша должны пахать и пахать для квоты? Про какую ротацию вы говорите ,если скамейка запасных нулевая? Или Белкина, Петренко и Кривонос нам сейчас в помощь?Так Вита и Валя и Лена могут тоже решить со своими тренерами, что будут готовиться исключительно к ЧЕ.ЧМ,Олимпийским играм и все.На "свежачка" им бы было легче. А Вы видели полностью выхолощенную Дашу в январе?Увы, нам очень не хватает Сильной замены
2021-02-23 08:56
 # 146  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Началось: я вся в белом, все животные равны, но есть равнее (Оруэлл) и т.п.Мы даже еще не знаем кто и как собирается готовиться, а уже появились "обочина, лимон, яйца". Спортивная жизнь всегда и у большинства заканчивается обочиной, лимоном и, у некоторых, золотыми яйцами. Никому еще профспорт здоровья не добавил, время уходить, увы, тоже приходит. Хотелось бы чтобы спортсмены уходили на мажорной ноте, с медалями. Например, уход Хвостенко был очень красивым с серебром ЧМ, которое потом, правда, отобрали, но кто ж знал, кто ж знал. Хотелось бы чтобы и сестры ушли на позитиве, с медалями ОИ и отличными воспоминаниями об окончании карьеры, а не как Гвиздонь в 4-м десятке КИБУ. Однако, если они решат завершить вот прям после этого сезона - это будет мощный удар в запрещенное место. Оставаться с четверкой и двумя-тремя молодыми спортсменками перед ОИ, с необходимостью стартовать декабрь-январь на КН, это успешный путь провалить ОИ. Думаю, и Санитра, и Брынзак это понимают и будут просить сестер остаться.
2021-02-23 09:40
 # 147  M.P. (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vika77
то есть Настя в силу генетики должна точечно подводиться к главным стартам, а наши " ветераны" +Даша должны пахать и пахать для квоты? Про какую ротацию вы говорите ,если скамейка запасных нулевая? Или Белкина, Петренко и Кривонос нам сейчас в помощь?Так Вита и Валя и Лена могут тоже решить со своими тренерами, что будут готовиться исключительно к ЧЕ.ЧМ,Олимпийским играм и все.На "свежачка" им бы было легче.

2 Noname

если они решат завершить вот прям после этого сезона - это будет мощный удар в запрещенное место. Оставаться с четверкой и двумя-тремя молодыми спортсменками перед ОИ, с необходимостью стартовать декабрь-январь на КН, это успешный путь провалить ОИ

Не согласен с вышеприведенными цитатами полностью. Подобные тезисы тут превалируют.

Я выше уже ответил по-сути. Еще несколько мыслей.
КОМУ надо, чтобы все наши спортсменки первой команды (сейчас речь о них) на КМ бегали все гонки на максимальном своем уровне - желательно все время забегать в 10-15 и желательно еще и брать медали?
1. Болельщикам. Я бы тоже этого хотел - однако - ставьте реальные цели.
2. Спортсмен(к)ам. Успешное выступление в коммерческих стартах приносит деньги.
3. Федерации биатлона. Возможность бОльших рекламных контрактов - со всеми вытекающими.

Но наша реальность такова, что Украина там, где она сейчас есть. И возможностей у нее - меньше некоторых стран.
Повторюсь, для непонятливых: с нашей фармой у наших нет практически шансов феерить весь сезон.
Это возможно только для развитых в биатлонном смысле стран.
С другими средствами восстановления (в т.ч. фармакологии) и уровнем материально-технического обеспечения.

И у нас, как в пост-совке, Министерство выделяет финансирование исходя их результатов на ЧЕ,ЧМ, ОИ.

И вынужденно приходиться расставлять приоритеты и пытаться подготовиться и удачно выступить на главном старте (ГС) сезона.

А для КН, думаю, что нужно ротация спортсменов по ходу сезона. Для менеджмента нагрузки спортсменов.
Задание ТШ - подвести спортсменок к ГС, чтобы не выхолостились к ГС сезона.
Не форсируя форму, через старты, решая локальные задачи.
Исключительно ради подготовки к ГС.

Цель - медали на ГС.

Отбор к ОИ-2022.
У нас на ОИ-2022 (не учитывая сестер) уверенно претендуют: Юля Джима, Лена Пидгрушная, Даша Блашко, Катя Бех, Ира Петренко (Варвинец), Настя Меркушина. Уже 6 человек.

Да, есть определенное противоречие, с одной стороны, надо "отобраться в команду к ОИ-2022" к декабрьским стартам КМ. И тут мы смотрим на нынешнюю Дашу (а также полно аналогичных примеров у северных) - и понимаем, что это скажем мягко - "неумно". С другой стороны - надо ж как-то отобрать лучших, и они должны быть "на пике" именно в дни ОИ-2022 (не раньше и не позже).

Крики болельщиков - кто-то отпахал весь сезон, а кто-то подготовился только к ГС - оставляю (ввиду вышеизложенного) - на совести болельщиков.

P.S.
Я вот думаю, что Валю, даже если она и будет готовиться весь следующий сезон, условно, к одной-единственной гонке - эстафете- на ОИ-2022 - нельзя туда ставить, ввиду ее валидольности на ЭГ. См. выше про гены.




2021-02-23 10:02
 # 148  lionbiathlon (Мельбурн) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 M.P.
А у нас, как в пост-совке, Министерство выделяет финансирование исходя их результатов на ЧМ, ОИ.
А как идет финансирование в других странах?
2021-02-23 10:41
 # 149  anele (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Feo2500
Пять человек - это заявка на участие в ОИ, или участие в конкретных гонках?
Будут ли в заявке запасные?
2021-02-23 10:50
 # 150  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По Вите и Вале не нужно забегать наперед ни с шапкозакидательством, ни с хейтерством, ни с плачем Ярославны. Для анализа сначала нужно закончить сезон.
Безотносительно имен. Когда начинаются разговоры про "повагу" для опытных спортсменок и "потенциал" для молодых для отбора в сборную, ЧМ и ОИ, это не про спорт. Для спорта высших достижений нет другого критерия как результат. А он либо есть, либо его нет. И да, король умер, да здравствует новый король. Доказано Бьерндаленом и Фуркадом. И то, как по-разному они закончили свою карьеру в спорте, говорит о том, что уходить тоже нужно уметь.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

Останні обговорювані новини
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (3)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого спринту (10)
    День народження Юлії Джими! (4)
    День народження Надії Бєлової! (4)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
352
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!