Сьогодні в Брезно-Осрблі останній день чемпіонату Європи. Біатлоністи з 25 країн вийшли на старт змішаних естафет.
На змішану естафету українські тренери поставили найсильніший і оптимальніший на сьогодні склад. Розпочинали гонку чоловіки, тож, відповідно, закінчували жінки.
На першому колі пелотон очолив француз Тео Гійяр-Поллє, та вже після першої стрільби очікувано гонку очолив представник Норвегії Ісак Фрей, який показує у Словаччині дуже гарну роботу саме на вогневих рубежах. Другим на коло пішов фін Туомас Хар'юла, третім Лукас Фратцшер з Німеччини.
Перший етап в українській команді був довірений Віталію Мандзину, який заради сьогоднішнього старту пропускав вчора гонку переслідування. Віталій з одним промахом вийшов на друге коло на 8-й позиції з 16-секундним відставанням від лідера.
Стрільба стоячи трохи поміняла місцями склад проміжних лідерів гонки. Фрей залишився на першій позиції, от на другу вийшов італієць Нікола Романин, на третю перемістився фін. Українець дуже добре відпрацював стрільбу стоячи та на фінішне коло вийшов зі стадіону четвертим. У такому ж порядку біатлоністи і відправили у гонку своїх колег по командам.
На другому етапі за Україну на старт вийшов Дмитро Підручний. Нагадаю, що згідно особистого плану виступів він пропускав індивідуальну гонку ЧЄ, та досить непогано виступив у спринті та персьюті.
На стрільбу лежачи надшвидкий Йохан-Олав Ботн прийшов із гандикапом у 21 секунду, відпрацював без помилок і пішов на стійку. На другій та третій позиції, як і раніше, були італієць Ніколо Бетемпс та фін Йоні Мустонен. Дмитро двічі схибив і збільшив розрив від норвежця до 55-и секунд, втім залишившись на четвертій позиції.
Стрільба стоячи зазвичай вносить значні корективи у гонку. Ботн на цей раз використав всі додаткові патрони та пішов на штрафне коло. Нажаль Підручний відстрілявся точно так же, як представник Норвегії, перемістившись на 6-у позицію. А вперед вийшов італієць, слідом зі штрафного кола вибіг Ботн, на третє місце команду Франції перемістив Антонен Ґіґонна.
За останнє коло норвежець обігнав Бетемпса на 7 секунд, другим естафету передав італієць, третім – француз. Нажаль Дмитро поступився ще двома позиціями та відправив у гонку Христину Дмитренко 8-ою.
Іда Лієн за коло змогла збільшити свою перевагу над італійкою до 12-ти секунд. Досить виважено і обережно відпрацювала на вогневому і першою ж пішла на другу стрільбу. Італійка Трабуккі з одним промахом пішла у гонку другою, француженка Мішлон – третьою. Українка відпрацювала чисто і залишила за собою восьму позицію.
Другу стрільбу свого етапу норвежка також пройшла чисто, збільшивши свою перевагу над переслідувачками до 30 секунд. Тож на останній етап лідери пішли у такому порядку: Норвегія, Італія, Франція. Дмитренко, зробивши одну помилку на стійці, вийшла на фінішне коло шостою.
Лідер естафети Марен Кіркейде вже на першому ж колі почала нарощувати темп, збільшуючи розрив між суперницями до 46 секунд. Дозволивши собі одну хибу, норвежка знов очолила гонку перед заключною стрільбою. Наздогін за Кіркейде кинула Камілла Бене, яка досить швидко, а головне, чисто відстрілялась на лежці. Замкнула трійцю лідерів італійка Ханна Аухенталлер, яка зробила два промахи. У Насті ж стрільба лежачи сьогодні, м’яко кажучи, не вдалася: три штрафні кола.
Ну, а у стані лідерів гонки і після останньої стрільби нічого не змінилося. Норвежка з трьома промахами знов першою вибігла на фінішне коло, при цьому підпустивши до себе на відстань у 9-ть секунд француженку Бене, у якої була тільки одна хиба. Італійка не віддала третє місце. У такому порядку лідери й фінішували: золото досить очікувано дісталось команді Норвегії, срібло – Франції, бронза їде до Італії.
Українка з двома промахами на стрільбі стоячи на останнє коло пішла 9-ю, на цій позиції і фінішувала.
Закінчиться чемпіонат Європи не менш видовищною гонкою – одиночною змішаною естафетою, за честь нашої команди боротимуться Антон Дудченко та Олена Городна.
Змішана естафета 1. Норвегія (1+7) 1:04:23,3 2. Франція (1+7) +14,6 3. Італія (0+5) +53,8 4. Швеція (2+15) +1:45,2 5. Німеччина (2+10) +2:37,6 6. Австрія (2+15) +2:54,6 ... 9. Україна (4+12) +4:16,2
Хотілось би почути хто відповість за такі результати?
2024-01-28 15:51
2 LSD1I1
)))
2024-01-28 15:53
10 днів потерпіти
2 Дмитрий Дудкин
Переживаю, що втратять форму...:(
2024-01-28 15:57
2 Роман1984
Мабуть винуваті норвежці - всі талановиті зібралися в них.
2024-01-28 16:21
очікування виявились марні...
2024-01-28 16:49
В біатлоні виступають професійні спортсмени, які мають нести відповідальність за свої результати, так як кожен з нас несе відповідальність на своїй роботі. По результатам сезону (на ЧС ми виступило в свою силу в 10-ку можливо попадемо 1 раз, мабуть в якійсь з індивідуалок ) потрібно звільняти працівників, які неналежно виконують свої посадові обов'язки. Нехай їздять діти, а тренують молоді та перспективні.
2024-01-28 17:04
Дивилася Суспільне-спорт, Христина дійсно впала на першому колі. Навіть не впала, а вилетіла з траси на тому повороті кошмарному, де всі ледь їхали, щоб не впасти.
2024-01-28 17:08
2 Tella
Ось воно що, а це потрапило в трансляцію? Я щось може не уважно дивився
2024-01-28 20:39
Багато коментарів про нічого-нічого, нормально, не пощастило... з таким настроєм ми забудемо, що наші спортсмени-біатлоністи були одними з кращих у світі понад 20 років.. а тепер для нас 3-7 місця на ЧЄ суперудача.. з таким настроєм ми програватимемо усе, а наші естафетні команди скоро почнуть знімати, як колових
2024-01-29 01:40
Гонку яку важку аналізувати, скажу коротко от в усіх щось не пішло...((((
2024-01-29 08:46
наші спортсмени-біатлоністи були одними з кращих у світі понад 20 років
2 Granit.67
насправді тількти з 2011 по 2016. Бо до цього декілька років в нас був період не команди, а окремо період Зубрилової. До 2011 набирали силу, після 2017 - ми раділи, що ще попадають на подіум на залишках того, що було. На ЧЕ їздили саме для того, щоб не серед найсильніших взяти медали. Що намагалися зробити й зараз.
2024-01-29 09:19
2 Lissa
2011-2012 рік були 6 в КН із великим відривом до 5 місця навряд чи це топ. І Семеренки на ЧЄ приїжали за медалями часто. І в КС якщо порахувати сезони коли там Віта, Валя, Олена, Юля були в топ10 КС вийде для кожної небагато таких сезонів. 20-30 були швидше нормою (правда максимальна швидкість була вищою ніж зараз але стабільних місць у десятці не було) А зараз всі чого впевнені що у нас тоді в кожній гонці медалі брали лопатою.
2024-01-29 13:24
2011-2012 рік були 6 в КН із великим відривом до 5 місця навряд чи це топ. І Семеренки на ЧЄ приїжали за медалями часто. І в КС якщо порахувати сезони коли там Віта, Валя, Олена, Юля були в топ10 КС вийде для кожної небагато таких сезонів. 20-30 були швидше нормою (правда максимальна швидкість була вищою ніж зараз але стабільних місць у десятці не було) А зараз всі чого впевнені що у нас тоді в кожній гонці медалі брали лопатою.
2 stupka91
саме так. Але у багатьох час стирає реалії. Вот навіть стерло до того, що " 20 років були серед кращих..."
2024-01-29 13:30
Я щось може не уважно дивився
2 Вадим96
Я передевився повтор естафети в кадр якої Христина попадала три рази на своєму етапі: підхід і стрільби на лежці і стійці та боротьба на фініші із Кузьміною. У дописувача мабуть була спецтрансляція.Так, що з вашою увагою все в порядку при перегляд перегону на Суспільне-спорт.
2024-01-29 14:05
2 Вадим96 Ось воно що, а це потрапило в трансляцію?
ні, не попало в трансляцію, але підіння дійсно було, дівчата підтвердили
2024-01-29 15:00
2 Люба Львів
ну тепер зрозумілий програш на першому колі, поворот там дійсно небезпечний був
2024-01-29 16:02
2 Вадим96 ну тепер зрозумілий програш на першому колі, поворот там дійсно небезпечний був
Про який це Ви поворот? По цьому маршруту були ГП у жінок і ЗЕ. Ніяких "аж таких" поворотів там не було. На ІЗЕ, дійсно, словаки зафігачили суперовий поворот, що додало цій "дитячій забаві" інтриги.
2024-01-29 16:30
2 vl-2
в класичній змішанці його не було, тільки в сінглі?
2024-01-29 17:46
Про який це Ви поворот?
2 vl-2
поворот, на якому ледь не впала Киркейде, на якому виїхали за межи траси румунка та молдаванка та на якому впали два біатлониста (країну не назву) у чоловіків.
2024-01-29 18:22
2 Lissa поворот, на якому ледь не впала Киркейде,
Не Кіркейде, а Арнеклейв. Це було тільки у сінглі. Пропоную переглянути.
2024-01-29 18:26
2 vl-2
може Калькенберг?)
2024-01-29 18:37
2 Вадим96 в класичній змішанці його не було, тільки в сінглі?
Перегляньте: Жіноча ГП=ЗЕ=2км. А сінгл? на ньому, навіть, проміжної засічки часу не було.
2024-01-29 18:38
2 Вадим96 може Калькенберг
Звичайно.
2024-01-29 19:35
2 vl-2 Не Кіркейде, а Арнеклейв. Це було тільки у сінглі
Спортсменопад був у синглі, але наша Христина на котромусь повороті теж впала, слава богу без наслідків.
2024-01-29 22:41
2 Люба Львів Спортсменопад був у синглі, але наша Христина на котромусь повороті теж впала, слава богу без наслідків.
Це ж таке. Падають і на рівному місці. Не основну роль, але те падіння зіграло.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)