ЧЄ-2025. Результати чоловічої індивідуальної гонки
Індивідуальною гонкою у чоловіків продовжився змагальний день чемпіонату Європи у Мартел-валь-Мартелло. І старт цей вийшов дуже цікавим, проміжні лідери часто змінювали один одного, а стрільба постійно вносила свої корективи.
У гонці взяли участь і п’ять членів збірної України. Кращий результат сьогодні продемонстрував Артем Тищенко, який пройшов всі вогневі рубежі без промахів, показавши майстер-клас зі стрільби. До речі, з нулем гонку пройшли тільки два спортсмени. Втім, досить повільний хід по дистанції дозволив українцеві піднятися тільки на 15-те місце.
Денис Насико відпрацював гонку з двома штрафними хвилинами, показавши кращу в команді роботу на трасі. На фініші він був 22-им. Руслан Ткаленко схибив на стрільбищі двічі, що для сьогоднішньої гонки не дуже й погано, зважаючи на чисельні промахи суперників. Руслан намагався працювати на дистанції на максимумі, щоб якось нівелювати штрафні хвилини і у підсумку закінчив гонку 23-им.
Богдан Цимбал вже на першому ж вогневому рубежі, на жаль, схибив двічі, заробивши дві хвилини штрафу. Друга стрільба українця була бездоганною, на третій – знов промах; останню стійку Богдан пройшов чисто. Фінішне коло наш спортсмен відпрацював досить непогано, тож на фініші з трьома штрафами був 38-им.
Роман Боровик стартував вже в останніх номерах і вийшов на старт 122-им. Сьогодні спортсмен помилявся на стрільбищі. Можна відзначити у його виступі хіба що перше коло, коли з чистою стрільбою у проміжному протоколі Роман був вище за інших українців - 22-им. Потім він почав помилятися і до свого часу на дистанції додав ще три штрафні хвилини, фінішувавши на 48-ому місці.
Бойовим складом була представлена норвезька дружина. Важко було змагатися з біатлоністами, які займають всі верхні позиції в особистому заліку Кубка IBU. Авангард скандинавів сьогодні хибив на стрільбі: і Дале-Шевдаль, і Фрей, і Аспенс, і Крістіансенс промахувались на вогневих, та за рахунок високої швидкості вони зуміли у фінішному протоколі зайняти досить гарні позиції, а от медаль збірній Норвегії дісталась тільки одна.
Чемпіоном Європи в індивідуальній гонці став лідер особистого заліку Ісак Фрей, норвежець виборов золото, не зважаючи на два штрафи. Срібло, досить неочікувано, завоював австрієць Фредрік Мюльбахер, бронза дісталась представнику Швеції Емілу Ніквісту. І австрієць, і швед фінішували з хвилиною штрафу. Вітаємо переможців!
У п’ятницю чемпіонат Європи продовжиться спринтерськими гонками.
2 Noname Де може виступити Насико чи Ткаленко? Ніде.
Не знаю як Ткаленко, а Насико порівняно непогано бігає естафети, значно краще Тищенка це точно. А якщо станеться щось з кимось з основної четвірки, то що тоді? Тищенко вже продемонстрував, що він не естафетний боєць. А щодо інливідуалки, то з таким ходом, навіть з нулями, Тищенку немає що робити на ЧС. Ладно ще будуть дві гонки, думаю там і буде відбір на ЧС.
2025-01-29 18:28
Якось дивно бачити Крістіансена на ЧЄ, та і Дале також.
2025-01-29 18:29
2 Стася
Ключове слово - прийшов. Чому на ЧЄ з футболу є відбір, на легкоатлетичний теж треба показати певний результат, а тут можна виступати людям, які реально на лижах вперше в житті
2025-01-29 18:30
2 Vetalb1979 Для початку Тищенко ходом програє 4 хвилини, а не 5. Тоді мізерні шанси з'являться.
А, може, для початку Насико почне стріляти влучніше, ніж 76,7%?
2025-01-29 18:33
2 Vetalb1979 Не знаю як Ткаленко, а Насико порівняно непогано бігає естафети
БігаВ. Остання його нормальна естафета була більше року тому, коли він був у кращій формі, ніж зараз (що стрілковій, що лижній).
А щодо інливідуалки, то з таким ходом, навіть з нулями, Тищенку немає що робити на ЧС.
Просто заробляти бали в КН уже не треба?
2025-01-29 18:35
2 Vetalb1979
Ви точно біатлон дивитесь Тищенко не вміє естафети бігати?
2025-01-29 18:42
Берут 6 на ЧС. Значить Тищенко і ймовірно Насико або Ткаленко. Але це так підстраховка. Напевно оба спочатку ще на IBU поїдуть а звідти уже на ЧС.
2025-01-29 19:09
ще попереду спринт і переслідування .але тищенко все ж таки не готовий, думаю все вирішиться між ткаленко й насико
ще ж невідомо хто в естафеті побіжить тут в мартелло
2025-01-29 19:17
подивилася аналіз. Чекала саме швидкість. Бо на ЧС може бути стрільба "нуль", а може й не бути, але швидкість залишіться. Що скажу: співчуваю Белової. Бо швидкість Артема - це поступився 50 секунд навіть ніякому Цимбалу.
Треба почекати інші гонки. Бо вот це "Вау! АРтем відстріляв по нулях! На ЧС його!" - це не про ЧС взагалі.
2025-01-29 19:28
2 Vetalb1979
Якщо всі будуть здорові, то шанс не отримає Денис, бо експериментувати на ЧС може тільки відчайдух. А от в ІГ виступити доведеться комусь, бо Дмитро всі гонки не витягне. Чи зможе Насико бути там вище Тищенко - результат на табло. Чи поставлять Дениса в одиночку - ні, якщо , не дай Боже, щось станеться, то від безвиході може й Денису дадуть шанс, але поки що - це просто побачити тунелі Швейцарії, сиру попоїсти та фондю скуштувати. Хоча, чому б і ні:)?
2025-01-29 19:33
2 Ворончук Евгений
хто знає скільки, дивлячись в яких швидкостях є потреба у команди на які гонки. На естафету не певен
2025-01-29 19:35
Треба почекати інші гонки. Бо вот це "Вау! АРтем відстріляв по нулях! На ЧС його!" - це не про ЧС взагалі.
На ЧС є гонки різного плану) Для спринту є основна четвірка, для естафет - теж. Для підстраховки цих гонок на випадок якогось форс-мажору з кимось з основи найкраще, імхо, підходить Насико. Саме через найвищу в команді Б швидкість. Але Дмитро навряд чи побіжить індивідуалку, а четвертим в цю гонку, крім Тищенка, більше жодних реальних кандидатур. Маєте на олівці кращу? Прізвище в студію.
2025-01-29 19:37
2 Дмитрий Дудкин Для норгів,це як провальна гонка...бігло 7 норгів,і тільки один на подіумі,який жах)))
А я вчора питав: які можуть бути варіанти. А тут- оп....
2025-01-29 19:48
2 Vetalb1979 А щодо інливідуалки, то з таким ходом, навіть з нулями, Тищенку немає що робити на ЧС. Ладно ще будуть дві гонки, думаю там і буде відбір на ЧС.
А звідки така впевненість? Хто вирішив, що на ЧС швидкість буде вище?
Пелетон в Ленце ганяти не буде. Тут, власне як і на ЧС, швидкість задають норги, шведи та німці. На ЧС ще французи додадуться. А інді буде в середині календаря, універсали трошки захекаються. І свіжий Тищенко буде актуальним. Ще й вийде на пік та швидкості додасть.
2025-01-29 20:01
Маєте на олівці кращу? Прізвище в студію.
2 phanтом
Претендент на індивідуальну гонку і супермікст визначився (напевно 1 із 2 гонок). Думаю це Тищенко. Тепер ще запасний на спринт і естафету. Кращі шанси судячи із цієї гонки у Насико або Ткаленко (може скоріше і Руслан який показує надійну стрільбу протягом сезону хоча Денис швидший). Втім і Тищенко провалювати спринт не варто.
2025-01-29 22:04
Претендент на індивідуальну гонку і супермікст визначився (напевно 1 із 2 гонок). Думаю це Тищенко. Тепер ще запасний на спринт і естафету. Кращі шанси судячи із цієї гонки у Насико або Ткаленко (може скоріше і Руслан який показує надійну стрільбу протягом сезону хоча Денис швидший). Втім і Тищенко провалювати спринт не варто.
тільки не Тищенко, якщо у нього на євро 61ий хід, то на чс в сотку точно не потрапить і навіть з чистою стрлбьою буде 50ий
2025-01-29 22:14
2 vlad79
Це біатлон а не лижні гонки. Тищенко хвилина на колі який жах, хтось інший із команди 50 секунд о це значно швидше. Я бачу спортивний принцип. Наприклад Тищенко против Насико було 5 особистих гонок у 4 із 5 Артем став кращим за Дениса. Та ще і медаль в суперміксті взяв. По моєму логічно брати того хто займає вищі місця. Все решту вже суб'єктивний погляд той мені подобається а той мені не
подобається. Оцінка повинна це
1.Форма і стан на даний момент
2.Результати за сезон. .
Далі можна звертати увагу на перспективу і вік, чи підходить стадіон, колишні заслуги і т.д. Але ключові фактори перші два.
2025-01-29 22:58
2 stupka91 Це біатлон а не лижні гонки.
Шалено підтримую.
2025-01-29 23:03
2 vlad79 тільки не Тищенко, якщо у нього на євро 61ий хід, то на чс в сотку точно не потрапить і навіть з чистою стрлбьою буде 50ий
У нього на IBU на останньому етапі була 37-а і 39-а швидкість. Тому, все може бути. До ЧС може добрати форму, бо з 60-их місць ходом до 37-го він еволюціонував за кілька тижнів протягом сезону. Можливо, сьогодні гори накрили.
2025-01-29 23:21
2 stupka91
ні, не так. краще взяти 17річного хлопця на перспективу а не 32 річного пішохода, який навіть з нулями в 50-ку точно не заїде
2025-01-29 23:44
2 stupka91
Це біатлон а не лижні гонки.
Це не 2005, зараз якщо в тебе немає швидкості то топ 20 це стеля (при найкращому варіанті, що всі не влучили, а ти ще й все попав)
2025-01-29 23:59
Пані Вікторіє, "з нулем" закінчили гонку, усе таки, 3 спортсмени. Щоправда, третій, з ім'ям фараона - Рамзес, стартував під сотим номером, і показав 102-гу швидкість. Але ж - факт...
2025-01-30 00:13
2 vlad79 ні, не так. краще взяти 17річного хлопця на перспективу а не 32 річного пішохода, який навіть з нулями в 50-ку точно не заїде
І от скільки таких історій закінчувалось тим, що реально ставало краще? Відсотків 5?
2025-01-30 00:36
2 Ворончук Евгений
гірше точно не буде
2025-01-30 04:44
Чому ми питаємо надію на Тищенко,Ткаленко,Насико які вже все нічого нового не покажуть,є молоді Борковський ,Супрун хай бігають набувають досвіду,чи будемо їх марінувати до 23 років ,а потім вони не можуть,норги не бояться молодих запускати а ми думаємо що Тищенко за 30 років,ще щось покаже
2025-01-30 04:47
2 vlad79
Згоден краще Борковського і Супруна взяти,у хлопців є бажання,перспективи і талант ,а ми вже 5 років надіємось що Тищенко к 35 рокам побіжить
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)