Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   23:56
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2015-01-24 16:55 |

Антхольц 2015. Результаты женской гонки преследования


Женская гонка преследования в Антхольце уже после первого своего рубежа разбилась на две: Дарья Домрачева после победы в спринте в гордом одиночестве ушла за победой, а остальные соперницы распределяли оставшиеся два места на подиуме. В течение гонки белорусская спортсменка ни разу не позволила соперницам приблизиться ближе, чем на 40 секунд. Финишную черту Даша пересекла с национальным флагом в руках!

Фаворитом в борьбе за места на подиуме была Кайса Макаряйнен. Но лидер Кубка мира допустила пять ошибок в стрельбе и на выходе с завершающей стойки оказалась четвертой в 15-ти секундах позади Франциски Хильдебранд. И стремительная финка приложила все усилия, чтобы достать соперницу и в конечном итоге вырвала бронзу уже в финишном створе! Впрочем, для Хильдебранд четвертое место – повторение личного рекорда в гонках Кубка мира. Второй же стала Дарья Виролайнен. И, как и в мужской гонке преследования, на двух высших ступенях подиума стояли тезки : )

Очень качественный персьют провели украинские биатлонистки. Каждая из финишировавших девушек улучшила свою позицию в сравнении со стартовой. При этом Валя Семеренко после двух лежек претендовала на подиум, но в двух стойках заработала три штрафных круга и на финише стала 11-й.

Юлия Джима отлично проявила себя на огневых рубежах, допустив лишь одну ошибку и с 30-го места в спринте переместилась в двадцатку сильнейших! Ольга Абрамова, с тремя кругами штрафа, сумела попасть в зачетную зону с 35-м результатом.

По итогам шестого этапа Кубка мира отрыв Кайсы Макаряйнен от Дарьи Домрачевой сократился до 40-ка баллов. Валя Семеренко сохраняет третью строчку общего зачета. Отставание от лидера, правда, увеличилось до 151 очка, зато идущих следом Доротею Вирер и Веронику Виткову украинка опережает более чем на 30 пунктов.

Завтра этап в Антхольце завершится изюминкой программы – эстафетными гонками у мужчин и женщин.

1. Дарья Домрачева (1+0+0+0) 30:58.5
2. Дарья Виролайнен (0+0+0+1) +1:21.0
3. Кайса Макаряйнен (2+0+1+2) +1:29.0
...
11. Валя Семеренко (0+0+2+1) +2:19.2
20. Юлия Джима (0+1+0+0) +2:44.0
35. Ольга Абрамова (1+1+0+1) +4:00.9
DNF Ирина Варвинец (2+1+2+)

Полные результаты гонки здесь
Анализ гонки здесь
Обновленный рейтинг кубка мира и зачет гонок преследования
Не забудьте поставить оценки спортсменкам


Коментарі (Всього: 248)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

2015-01-24 22:23
 # 211  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не читала все комменты, возможно повторюсь, а может и не все согласны - Кайса - просто космос! Выиграла ДаДо - поздравляю, но финиш Кайсы - это нечто! 15 секунд на последнем круге у немки, и таки выгрызла бронзу! настоящая трудяжка! з.ы. жаль УАБа на такие финиши в последних гонках не хватает...)
2015-01-24 22:26
 # 212  Justafan (Лалангамена) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 SAS2007
Вы сомневаетесь, что Даша не привезла бы 15 секунд немке на последнем круге, если бы бежала за ней?

Ні, мені здається, що людина сумнівається. що дашка з 5 махами продовжувала б боротися (от у мене наприклад є такі сумніви). І щоб риторику не розводити. Вони різні, але дуже сильні біатлоністки. І хай переможе сильніший!
2015-01-24 22:28
 # 213  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Justafan
Вони різні, але дуже сильні біатлоністки. І хай переможе сильніший!
таки да!
2015-01-24 22:31
 # 214  SAS2007 (Могилев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ні, мені здається, що людина сумнівається. що дашка з 5 махами продовжувала б боротися (от у мене наприклад є такі сумніви). І щоб риторику не розводити. Вони різні, але дуже сильні біатлоністки. І хай переможе сильніший!
Масстарт в Обергофе смотрели? Где была Даша после второго рубежа? ИМХО, продолжила бороться.
2015-01-24 22:34
 # 215  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чи стала би ДаДо володаркої ВКГ, якби ОІ йшли в залік КС? А якби сьогодні в Даші не пройшли 2 габарити, то як би склалася гонка? А якщо Кайса зробила не 5 промахів, а 3? А якщо б Даша і Кайса стартували одночасно?
Регламент змагань всім відомий. Олімпійські ігри - це особливі змагання. КС - це комерційний турнір. Там олімпійський комітет, тут федерація біатлону.
На початку сезона Кайса показувала результати кращі за Дашу. Можливо їй тоді щастило, а зараз ні. На початку сезону Дашу спідкали невдачі. Зараз все в неї складається гарно, а в Кайси навпаки, пішли помилки на стрільбі. Як результат - загострилася боротьба за ВКГ. Але рівень лідери тримають, як не крути. Іра Варвинець добре пробігла спринт, але сьогодні завалилася. В цьому і є різниця між Ірою та Валею. Лідери тому і лідери, що демонструють результат, навіть коли не щастить. І мене дуже тішить, що наша Валя стала повноцінним лідером світового біатлону. Через 2 тиждні черговий етап. Сподіваюсь, що Кайса підтягне стрільбу і ми станемо свідками такої ж боротьби на фініші, як і у чоловіків.
2015-01-24 22:37
 # 216  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 SAS2007
Я сумніваюсь, що Даша стала би сьогодні призеркою, якщо стартувала би не першою та припустилася 5 промахів.
2015-01-24 22:53
 # 217  Justafan (Лалангамена) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 SAS2007
ОМГ! :)))) Хочете про оберхоф побалакати - можемо) що всі, всі умови співпадають :)))))))))))), але.... Ось це спочатку почитайте. Не кажу я нічого поганого про Дашу, як ви зрозуміти не можете.
Просто є таке (от ща огребу)))))) у частини Дашаглоров, десь улюбленицю хтось перевершив, чи написав хтось, що перевершив... все. понеслася душа в рай :)))
Те, що ми зараз дійсно радіємо за Кісу (хоча по рукам треба за таку стрільбу)))), так же ж у нас заведено))))), от не настріляла б мо і заварушка б на фініші була...)))
так от це зовсім не применшує заслугу Даші в спокійній грамотній гонці і заслуженій перемозі!
Коли Ви це зрозумієте, повірте, все стане набагато простіше, і доводити, що чорне, це біле перехочеться враз :)))))))
2015-01-24 22:53
 # 218  SAS2007 (Могилев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чи стала би ДаДо володаркої ВКГ, якби ОІ йшли в залік КС?
Тут ответ однозначный - стала бы (и с отрывом). Тут от Даши и Кайсы ничего не зависело.
А якби сьогодні в Даші не пройшли 2 габарити, то як би склалася гонка? А якщо Кайса зробила не 5 промахів, а 3? А якщо б Даша і Кайса стартували одночасно
Тут уж одному Богу известно, что было бы, если бы...

Олімпійські ігри - це особливі змагання.
Все предыдущие ОИ, которые шли в зачет КС не были особенными?
2015-01-24 22:58
 # 219  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Стосовно золотих медалей ОІ. Сергій Бубка ставав лише одного разу олімпійским чемпіоном, якщо не помиляюся в 1988 році в Сеулі. Хто небудь важає, що він не великий спортсмен? А ведь є в Україні ще інші олімпійськи чемпіони. Але чомусь Бубка відразу виринає з пам'яті, а ішних треба згадувати.
ОІ специфічні змагання. Багато разів було таке, що олімпійськи чемпіони та призери в подальшому нічого видатного не демонстрували. ДаДо демонструє високий клас, екстра клас. Але, будь ласка, не ставте її поки що на один рівень з УЄБ, Фосберг чи Нойнер. Нехай для початку ВКГ виграє. Губернієв не так давно казав, що Шипулін наводить страх на інших біотлоністів, що всі його бояться. Але КС прийшов в Атхольц і Шипулін вже втратив другу сходинку загального заліку. Хоча потенційно він може й сильніший за всіх інших.
Так і Дадо. Своїми виступами після Нового року вона заворожує, але я бачу також і спад у Кайси по стрельбі. Тим цікавіше буде дивитися наступні етапи.
2015-01-24 22:59
 # 220  SAS2007 (Могилев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ось це спочатку почитайте.
Читаю все комментарии к каждой новости на сайте. (ну очень уж нравится мне ваш сайт и то как здесь общаются)
Не кажу я нічого поганого про Дашу, як ви зрозуміти не можете.
А где я писал, что вы что-то про Дашу плохо говорите?
Я тоже про Кайсу ни слова плохого не написал. Просто дисскутирую и вставляю свои ИМХО.
2015-01-24 23:01
 # 221  navigator1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
А что сегодняшняя, по скорости они были равны, как собственно и вчера, т.е. первую половину сезона чуть лучше была Кайса, сейчас, слава богу Даша.
Хм, а что у нас лыжные гонки?:))
2015-01-24 23:02
 # 222  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 SAS2007
Скажить, будь ласка, а із-за чого ОІ перестали йти в залік КС?
2015-01-24 23:05
 # 223  дадошкин (речица) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
14 февраля 2009 года - спринт:

23.Маккарайнен +2:06.0 (3 промаха)
53.Домрачева +3:09.6 (6 промахов)

15 февраля 2009 года - персьют:

4.Маккарайнен +36.9 (2промаха)
5.Домрачева +39.1 (2промаха)
вот это было преследование, а сегодня ерунда, скучненько
2015-01-24 23:06
 # 224  SAS2007 (Могилев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 elf76
Скажить, будь ласка, а із-за чого ОІ перестали йти в залік КС?
Если бы я знал, то сказал бы. Это знают, наверное, только в ИБУ.
2015-01-24 23:07
 # 225  ДинаДина (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я очень рада за Дашу,и не скрываю,являюсь ее фанаткой(хотя ,мне не очень нравится это слово и определение),и считаю ,что она достойна БХГ.Кайса не менее достойная и сильная биатлонистка,но ,как для меня,нет в ней какой -то живинки,харизмы,которая была у Форсберг,Нойнер(хотя,и не считаю правильным,сравнивать спортсменов по этому показателю).за Дашей интересно наблюдать,(то перепутает,то упадет,то с погодой не повезет))))),то вообще по мишеням не попадет),в то время как Кайса тихим сапом идет себе и идет ,и это на протяжении всех сезонов,что брала
Глобус....хотя идет на космической скорости и показателях... Я понимаю,что мое мнение субьективно,и где-то не по спортивному справедливо,но .... От всей души желаю взять Дадошке БХГ !!!!и даже ,если она будет последней в списке претендентов на это звание,буду болеть за нее....мой отзыв ,чисто женский))!!!!!но... ... Чего хочет женщина,того хочет Бог!!!))))
2015-01-24 23:09
 # 226  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ви трошки не так мене зрозуміли. По анології з футболом - є регулярний чемпіонат, а є кубкові змагання. Шахтар за радянських часів мав славу кубкової команди і вигравав кубок СРСР, але жодного разу не становився чемпіоном. А стосовно залікових очок по ОІ, тут Ви звісно праві
2015-01-24 23:10
 # 227  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хм, а что у нас лыжные гонки?:))
2 navigator1
А что Кайса в КМ на 1 месте по лыжным гонкам?
2015-01-24 23:16
 # 228  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ДинаДина
мой отзыв ,чисто женский))!!!!!но... ... Чего хочет женщина,того хочет Бог!!!))))
Скромно. На самом деле не только я но и Нойнер с вами согласна, именно Дашу она ставит на 1 место, а уж она думаю знает не понаслышке кто и чего стоит, потому как бегала с обеими.
2015-01-24 23:17
 # 229  navigator1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
А что Кайса в КМ на 1 месте по лыжным гонкам?/quote]
Да нет, просто Вы сказали про сегодня , вчера по скорости вот я и упомянул:)
2015-01-24 23:18
 # 230  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дина
Ось тому я і полюбляю біатлон, що є об'єктивні показники для визначення перемоги. Спорт в якому треба поєднати 2 стихії, атлетику та витримку. А подобається/не подобається - це конкурс. Стосовно "интерсно наблюдать", а Ви бачили скільки ляпів в цьому сезоні у Габрієли Соукалової? Скільки разів вона палицю втрачала, скільки разів брала запасну? А запізнення на масс-старт? Одного дня коментатор навіть сказав під час трансляції - чи втратить Соукалова сьогодні палку? Всі ми різні - і це добре. Інакше було б дуже скучно :-)
2015-01-24 23:20
 # 231  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Интересно по статистике они равны по скорости - 0,20 а по стрельбе Даша 86,1 против 83,6 у Кайсы. Неужели Кайса идет с отрывом за счет своего упорства и желания или Даша за последние 2 этапа стрельбу улучшила.
2015-01-24 23:20
 # 232  Wiciebsk Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Почитать тут сопли одни... Если бы Кайса промазала не 5, а 3... Если бы Домрачева промазала не один, а 3... Типо блин показатель 40ск... Бежала Дашка как хотела да и все... Врятли бы Кайса привезла бы такой багаж если бы Владимировне надо было бежать...
2015-01-24 23:23
 # 233  Wiciebsk Цитировать выделенное  Посмотреть профайл


Сошла с этапа Д с нулем(упала) ... вот и отрыв образовался...
2015-01-24 23:25
 # 234  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Є таке прислів'я. В футбол грає багато команд, а виграють німці. Ось коли Даша виграє пару ВКГ, ось тоді я погоджусь. А поки що Даша видатна, але зовсім не велика біатлоністка. Для початку нехай перевершить показники Тури.
До речі, а що каже з цього приводу Фосберг?
2015-01-24 23:26
 # 235  navigator1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Я Вам удивляюсь, а 60 баллов за сальто?:))
2015-01-24 23:29
 # 236  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Wiciebsk
Про 3 чи 5 промахів йшлося в контексті "якби ОІ йшли в залік КС". Не треба виривати фразу з контексту
2015-01-24 23:32
 # 237  Роман Романенко (Мюнхен) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я прозріваю просто з цих "якби, там то Даша це ", "якби Кайса не промазала то б ", звання чемпіона " якби " немає, історія знає чіткий результат після гонки, який записаний у фінішному протоколі.... Щей наші коментатори вбивають " якби гарно відстрілявся то б претендував", "якби швидше біг при такій стрільбі то претендував би", для чого це якби?кому воно цікаво? Є місце зайняте спортсменом, і воно є єдиним показником роботи спортсмена, як він відпрацюва гонку, а яка різниця що ти показуєш перший хід і з чотирьма промахами десь сорокови, чи тридцятий з чистою стрільбою
2015-01-24 23:32
 # 238  Justafan (Лалангамена) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 elf76
В футбол грає багато команд, а виграють німці
Спакуха :)))
Мені батя колись дуже давно казав - бразильцям забивають скільки зможуть, а вон - скільки схочуть :)))
2015-01-24 23:35
 # 239  elf76 (Краматорськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Justafan
Мабудь минулого року на домашньому мундіалі в бразильців хотелка зламалася :-))
2015-01-24 23:36
 # 240  Justafan (Лалангамена) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я прозріваю просто
2 Роман Романенко
Аби ви тільки знали, як ми радіємо з цього приводу :))))))
Но, погодьтеся, що вам же ж і допомагають трохи...

Мабудь минулого року на домашньому мундіалі в бразильців хотелка зламалася :-))
2 elf76
Дик отож ))))))))))

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (4)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
    День народження Віталія Мандзина! (8)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
401
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики