Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   23:56
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2015-12-20 16:09 |

Поклюка 2015. Результати мас-старту у жінок


Останній старт сезону в Кубку світу завершився гонкою з масовим стартом у жінок і яскравою перемогою Кайси Макаряйнен! У жіночій гонці спортсменки продемонстрували більш відкриту гонку з більш якісною стрільбою, ніж було кількома годинами раніше у чоловіків. Одразу чотири спортсменки пройшли всі вогневі рубежі без промахів.

Однак перемогла саме Макаряйнен, яка допустила одну помилку, правда, на самому першому рубежі. Після цього Кайса була бездоганна на стрільбі і звично найшвидшою на дистанції.

Два місця, які залишилися на подіумі завоювали дівчата з абсолютною стрільбою - Габріела Соукалова і Ольга Подчуфарова. Причому чеська біатлоністка цим успіхом повернула собі лідерський жовтий біб Кубку світу, обійшовши на 14 очок Марі Дорен Абер, яка фінішувала сьогодні сьомою.

В українських уболівальників теж є привід для радості: навіть незважаючи на далеку від пікового рівня форму, сьогодні наша представниця є в квітковій церемонії! Олена Підгрушна, пропустивши гонку переслідування, до мас-старту підійшла у всеозброєнні. Всього один промах на другому рубежі і фантастичне останнє коло у виконанні капітана жіночої збірної привели Олену на шосте місце на фініші!

Також з одним промахом у двадцятці кращих закінчила мас-старт Юлія Джима - у неї 18-й результат. Аж до останнього рубежу на високі позиції претендувала і Ольга Абрамова, але, пройшовши три стрільби в нуль, на четвертій Оля захопилася боротьбою з суперницями і змушена була піти на чотири штрафних кола, у підсумку - 23-е місце. Ще для однієї нашої спортсменки, Валі Семеренко, третя гонка підряд виявилася занадто серйозним навантаженням, враховуючи те, що Валя тільки набирає форму після неповноцінної передсезонної підготовки. Свідченням тому стала 29-а позиція на фініші.

Офіційно міжнародний 2015-й рік завершено: залишилися лише національні чемпіонати і традиційна Різдвяна гонка. Крім того, поки існує невизначеність, де відбудеться наступний етап Кубку світу. У всякому разі, продовження баталій найсильніших біатлоністів - 7 січня в чоловічому спринті.

1. Кайса Макаряйнен (1+0+0+0) 34:40.2
2. Габріела Соукалова (0+0+0+0) +11.8
3. Ольга Подчуфарова (0+0+0+0) +27.7
...
  6. Олена Підгрушна (0+1+0+0) +50.5
18. Юлія Джима (0+0+0+1) +1:45.7
23. Ольга Абрамова (0+0+0+4) +3:00.2
29. Валя Семеренко (0+3+1+0) +4:15.6

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг кубку світу
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам


Коментарі (Всього: 340)

[ 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12 ]

2015-12-20 21:26
 # 211  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Но после Ванкувера был провал, который идёт до сих пор.
2 pasqualiC
Ну тут, мне кажется, в РФ получился глобальный у женщин безотносительно того, возили они молодых куда-то или нет. Вы вспомните, как блистала лыжная сборная России в 90-хначале 2000-х. А потом? Полный провал с женскими лыжами в стране, где немерянное число ими занимается.
Тут что-то в поколении - Прекрасные мужики лыжники и биатлонисты - и абсолютно никакие женщины.
Опять же - неважно при этом возили или нет
2015-12-20 21:27
 # 212  urs Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
тоже самое , что делала ваша любимая сборная соседней с нами страны с молодухами Зайцевой и Романовой. и Норверия с Турой Бергер. И Германия сАндреа Хенкель. шта?
Хенкель, зайцева в сочі були статистами.
Тура - неповторна і є виняток, а не правило. не сипте мух до котлет.
хоча, ви зараз ще й про Бйорні, якому п'ятий десяток пішов, згадаєте.)
2015-12-20 21:28
 # 213  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Зрозумів, з теми плавно сповзли)))ничего в целом это не изменит ))) Та навіть, якщо б і так було, не враховуючи особливостей підготовки.
На весь сезон людина йде, чи ні,кількість піків, гори до після, силова нагрузка і т.д. можу ствержувати, хоча це моє імхо, що подібна статистика ота сама по-палатна)))) Бо простий приклад. Спортсмен, що готується до ЧМ і одного двух поряд етапів і вдало там виступить, а весь інший час виступачий не на КС буде зі статою, на яку будуть рівнятися всі (це я почав філософствувати по Вашому прикладУ)))) Ну хоча б за підсумками сезону щось виводити, ну куди не йшло..
Но то такЕ)))
Хай буде так,закінчили з цифрами! Тому й анекдот розкажу,
Знаєте, як чувак в больничці лежав, і весь час шептав І на фіга я їх позвав....
От позвав, а ломік примерз :)))
До філософії переходимо? :)))
2015-12-20 21:28
 # 214  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я бы еще вспомнил Ванкувер 2010 и олимпийских чемпионок в эстафете - совсем юных девочек подростков Зайцеву, Анну-Иванну Богалий, Медведцеву и Ахатову :)) А также Сочи 2014 - где в такой гонке для молодых, как спринт чемпионом стал совсем зеленый пацан (он сейчас возмужал и идет на втором месте в КМ) :))
+100
эти норги вообще нещадно эксплуатируют детский труд. а бездушные финны вообще обнаглели. все на хрупкие подростковые плечи белокурой девчушки Кайсы свалили
2015-12-20 21:29
 # 215  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Не ну Юля навряд ли хоть когда-то будет на это претендовать. Ей бы хотя бы на личные награды пытаться. А для этого вы правы, нужно добавлять, так как с 0м сейчас на призы шансов 0. Что мы видели по паре гонок. Так как все кто перед ней уже были на подиуме и не один раз.
2015-12-20 21:29
 # 216  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
зайцева в сочі були статистами.
а кто там был на втором этапе у вице-чемпионок? кайшева?
2015-12-20 21:32
 # 217  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Скажем так, была бы у них Джима молодая, а у нас Зайцева, мы были бы 2-е...
2015-12-20 21:32
 # 218  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
эти норги вообще нещадно эксплуатируют детский труд.
2 Sumchanka
Точно - в Ванкувере опять же был еще младенец Хальвард Ханеволд.
В золотой олимпийской эстафете было два мальчика Ханеволд и УАБ, и два зрелых спортсмена Тарей и Эгле :)
2015-12-20 21:33
 # 219  vaddok (Минск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
в Ванкувере не Ахатова, а Слепцова была
2015-12-20 21:33
 # 220  urs Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
як не прикро, але пора констатувати: пік кар'єри сестер Семеренків -- кістяка збірної-переможиці естафети у Сочі -- минув. потрібно звикати до того, що тішитимуть вони нас чимраз рідше. і якщо Бринзак знову хоче естафетні медалі на наступній Олімпіаді, то для кістяка вони через 2 роки у свої 32 вже не підходитимуть.
2015-12-20 21:33
 # 221  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Скажем так, была бы у них Джима молодая, а у нас Зайцева, мы были бы 2-е..
если бы да кабы. на березе б росли грибы
2015-12-20 21:34
 # 222  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Ой как весело и умно (нет)
2015-12-20 21:35
 # 223  vaddok (Минск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
о чем спор?
возраст с 30 до 35 это пик развития спортсмена во многих видах спорта, в том числе циклических как биатлон, функционально и по опыту само собой, но в том случаи, если ты уже состоявшийся спортсмен и способен показывать высокие результаты, а вот если ждать прогресса после 30 лет от тех, кто до этого ничего не показывал, то дохлый номер (это про таких как Бурдыга или Юрлова, несмотря на ее золото ЧМ)
кстати, Магдалена Форсберг после 30 лет одержала 36 побед, Кайса уже 12) но есть конечно предел, именно после 35 уже единицы способны выигрывать, и то не так часто, Бьорндален как раз в 35 лет последний БХГ взял, Форсберг 2002-ом тоже 35 исполнялось
2015-12-20 21:36
 # 224  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
два зрелых спортсмена Тарей и Эгле :)
25 и 21 =)
2015-12-20 21:37
 # 225  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
2Миг
А Юля сама не догадывается, что ей надо прибавлять в скорости? А ТШ? А другие спортсменки зачем тренируются? Чтобы убавлять? :)
2015-12-20 21:38
 # 226  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Скажем так, была бы у них Джима молодая, а у нас Зайцева, мы были бы 2-е..
2 Sumchanka Ой как весело и умно (нет)
как умно!
2015-12-20 21:38
 # 227  Alek5 (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
наверное , то же самое , что делала ваша любимая сборная соседней с нами страны с молодухами Зайцевой и Романовой. и Норвегия с Турой Бергер. И Германия с Андреа Хенкель.
Да куда там. Вэльмышановный эксперт уже саму ДаДо на пенсию отправляет)) "Старушка" уже, во как.
а Главный пЭнсионэр, уже лет 10 должен стоять с флагом и вытирать слезы пенсійним посвідченням.
2015-12-20 21:40
 # 228  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
в Ванкувере не Ахатова, а Слепцова была
2 vaddok
Точно, но хоть про Анну Ивановну, Ольгу Медведцеву и Зайку правда?
2015-12-20 21:41
 # 229  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Ну так Вы ж начали нелепые шутки делать. Я лично с человек согласен, что в любой команде должен быть сплав опыта и молодости, почти в любом виде спорта. Вот как у нас было в 14-м году.
2015-12-20 21:42
 # 230  Eldomino (Кривбасс) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Слава богу вернулась в сборную Лена !!! Ох и грустно без нее было бы....Вот тогда коменты пришлось бы читать о результатах сборной...
2015-12-20 21:43
 # 231  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Іллюха, ну скушно людЯм :)))
І мені теж :)) Чо не побалакати.
Тут же не в Юльці суть, воно ж неозброєним оком видно :))))
2015-12-20 21:44
 # 232  vaddok (Минск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Зайцевой в Ванкувере было 32, в Сочи уже 36, поэтому логична разница в уровне результатов
2015-12-20 21:46
 # 233  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну так Вы ж начали нелепые шутки делать. Я лично с человек согласен, что в любой команде должен быть сплав опыта и молодости, почти в любом виде спорта. Вот как у нас было в 14-м году.
а что вас в 2015 не устраивает?
2015-12-20 21:47
 # 234  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну так Вы ж начали нелепые шутки делать
я еще даже не начинала
2015-12-20 21:47
 # 235  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Так Юлька ж молодец, главное продолжать, но я не понимаю почему нельзя критиковать?)
А поговорить интересно жи)
2015-12-20 21:48
 # 236  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да куда там. Вэльмышановный эксперт уже саму ДаДо на пенсию отправляет)) "Старушка" уже, во как.
да не то слово.
2015-12-20 21:49
 # 237  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Скажем так, после олимпиады 18 года в составе может остаться только Ира. Все остальные без опыта КМ. Логика думаю понятна?
2015-12-20 21:50
 # 238  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зайцевой в Ванкувере было 32
2 vaddok
Вот и замечательно - Семеренкам в Пхенчанге как раз 32 будет, а Оленке 31 - самый расцвет !!!!
2015-12-20 21:51
 # 239  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Скажем так, после олимпиады 18 года в составе может остаться только Ира. Все остальные без опыта КМ. Логика думаю понятна?
а куда вы отправили Меркушину, Журавок, Бондарь, Кривонос, Кручову и других?
2015-12-20 21:53
 # 240  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
А где они возьмут опыт КМ? Вы забыли как бегали в прошлом году Оля Ира Яна Настя Юля Журавок Надя ?

[ 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (4)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
    День народження Віталія Мандзина! (8)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики