Перемогою збірної Норвегії завершилася чоловіча естафета в Рупольдінгу. Почавши гонку невдало зусиллями Уле-Айнара Бьорндалена, який пройшов перший етап з п'ятьма запасними патронами на 12-му місці, надалі скандинави не мали собі рівних: брати Бе відмінно провели свої відрізки естафети, і відправили на завершальний етап Еміля Свендсена з хвилинною перевагою.
У якийсь момент режисери трансляції навіть втратили інтерес до норвежця, а даремно: Свендсен досить невпевнено відпрацював на вогневих рубежах, і на останнє коло від хвилинної переваги залишилося всього 20 секунд, а позаду багаторазовий кривдник Еміля - Антон Шипулін. Однак, віддати перше місце, ще і в такій ситуації, було б занадто жорстоко по відношенню до норвежця, і він все-таки довів справу до перемоги.
Шипулін фінішував другим, гідно увінчавши зусилля Олексія Волкова, Євгенія Гаранічева і Максима Цвєткова. А за третє місце на останньому етапі розгорнулася гостра боротьба між командами Австрії та Франції. Французи, які зважилися на експеримент з відбором фінішного етапу у Мартена Фуркада, поплатилися: Кантен Фійон Майє не зумів гідно протистояти Домініку Ландертінгеру.
На жаль, не можуть похвалитися підсумковим результатом українські біатлоністи. Хоча протягом більшої частини гонки виступ наших хлопців вселяв оптимізм: на перших трьох етапах Сергій Семенов, Олександр Жирний і Віталій Кільчицький йшли безпосередньо за призовою трійкою, претендуючи, принаймні, на участь у квітковій церемонії.
Але, як нерідко трапляється в наших естафетах, фатальним для команди став четвертий етап. На цей раз не пощастило Дмитро Підручному: в стрільбі лежачи капітан команди, демонстрував в Рупольдінгу більш ніж гідну стрільбу, та з восьми пострілів потрапив лише двічі! Природно, після трьох кіл штрафу ні про які квіти вже не могло бути мови, і чиста стійка у виконанні Діми лише дозволила уникнути більш оглушливого провалу. На фініші Підручний боровся за позиції в групі з п'яти спортсменів, однак випередити зумів лише шведа Йеспера Неліна, принісши команді 12-у позицію.
У Кубку націй боротьба українців стає все більш напруженою: невдача в естафеті хоч і залишила наших хлопців восьмими, але всього в двох очках позаду тепер йдуть американці. Ну, а лідерство збірної Норвегії після Рупольдінгу тільки виросло: зараз скандинави випереджають росіян вже на 302 бали.
У чоловічій частині програми п'ятого етапу Кубку світу залишилася одна гонка - завтра Дмитро Підручний спробує реабілітуватися за невдачі на етапі в гонці з масовим стартом.
1. Норвегія (0+12) 1: 17:05.1 2. Росія (0+6) +14.6 3. Австрія (1+7) +35.8 4. Франція (1+9) +55.9 5. Німеччина (3+9) +1:51.4 6. США (0+8) +2:31.1 7. Італія (1+10) +2:46.0 8. Чехія (1+10) +2:46.3 ... 12. Україна (3+7) +3:13.1
Да! как праздник был близко,а получилось без валидола не обойтись,,,
2016-01-15 19:25
2 RomaPush
Люблю людей с юмором и фантастическими мыслями!
2016-01-15 19:25
2 pasqualiC
А по-моему сегодня действительно пристойно выглядели наши ребята. И стрельба (одна из лучших была до Димыной лёжки), и ногами вполне ( для своих способностей). Так что "отшлифовав", получим четверку для цветов. И Дима финишером станет классным, если потрудится.
Кстати, заметили ли вы, что после пересечения финишной черты соперники нашего Димы попадали тут же, а он вполне спокойно с виду стал отстегивать лыжи. Что бы это значило?
2016-01-15 19:26
Критикуйте, не критикуйте, але звертаюсь до "вболівальників"!
Ви себе бачите? Чуєте? Як так можна!? Після однієї гонки на руках носите, після другої спортсмен для вас уже ворог народу. Так не можна!
Сьогодні вже з збірної списали, а потім як знову буде на останньому колі пахати і позаду чемпіонів світу залишати, то знову піднесете до небес, лицеміри. Кажете, що можете критикувати? Але помітили, що хоч один спортсмен колись в інтерв'ю казав "дякую за критику?".
"Дякую за підтримку",– ось що можна почути з їх уст! Їм потрібна наша підтримка! Особливо в такі важкі моменти! Зрозумійте це!
Мені щиро шкода біатлетів, не тому що невдачі, а тому що "вболівальники" не вдячні! Ну зрозумійте, що не можна так!
"Ми не обсираємо, а критикуємо", - ці слова можна часто помітити у коментарях. Але я раджу вам загуглити, що таке "криткиа" та в якій формі її потрібно писати. Слово з трьох "красивенних" букв - це не критика.
Ви маєте самі розумієте, що не знаєте, що відбувається під час гонки та життя біатлоністів. Є безліч речей, які не обов'язково знати пересічному фанату.
Ви не знаєте всіх обставин, щоб судити. В цьому і проблема, що фани думають, що все знають і мають право обговорювати.
Вони звичайні люди, як і ми. І я гадаю, що тут мало хто після життєвих невдач ще й любить послухати як про тебе говорять не найкращими словами. Всі ж чекають підтримки. От і вони такі самі.
Не можна бути такими злими. Спортсменам тяжко, тож підтримайте їх!
"Якщо ви не підтримуєте спортсменів при невдачі, то й не заслуговуєте радіти їх перемогам"
2016-01-15 19:27
2 Печеський А я, як рядовий вболівальник, вимагаю більшого, ми ж їм платим.
Вы это серьёзно? Тогда к Вам пожелание - работайте поусердней, чтоб больше платить. К сожалению, Вы даже не смогли заполнить свой профайл, поэтому не знаю, где Вы проживаете и видели ли вообще наши биатлонные базы. Приезжайте в Сумы, попробуйте добраться до нашей базы, оцените трассу, инвентарь и поймете как много Вы недорабатываете.
2016-01-15 19:28
2 Вячеслав ЧЕ
Шо він не боровся і має сили на завтра на мас старт.
2016-01-15 19:30
Квіти були у нас практично в руках;(( На жаль фортуна сьогодні була не на нашому боці. Діма - недивлячись на такий моральний удар після невдалої стрільби всеж таки зумів витримати хороший темп і навіть з претензіею на 10. Приємно здивував Віталик - протриматись коло за Едером це дорогого коштуе. Звичайно позначилось на стойці але без додаткових кругів. Сергій таОлексій потішили стабільністю. Це спорт - крім гідної підготовки також треба трішечки візіння. Дякуємо за боротьбу - ми з Вами!!!
2016-01-15 19:31
2 Вячеслав ЧЕ
К сожалению да, цветы максимум. Но на ЧМ в прошлом году 6-8 команд шли в одной минуте. Практически до 4-го этапа. Пока пеплом рано голову посыпать, подождём ЧМ, а там уже будем делать выводы. Слава богу не мы)
А по финишу, так Дима после МС упал как подкошенный, когда выложился на всю. А тут как и в 1-й эстафете Фину проиграл, не борется за очки в КН.
2016-01-15 19:32
2 Karpuxa
Який Олексій?
2016-01-15 19:34
2 Вячеслав ЧЕ
Да просто расстроился и разозлился сам на себя! Эмоции зашкалили и не позволили упасть! А вообще гонка была интересная и захватывающая, но сегодня не наш день, буду думать просто так!!!! Я оптимист и призываю всех к этому
2016-01-15 19:35
Во время эстафеты налила себе бокал хорошего красного домашнего вина и думала, что вот, наверное, будет повод с удовольствием его пригубить.
А потом... я его всё-таки выпила по другому поводу и стала рассуждать: ну почему у нас в команде нет Тоши Шипулина, или одного из братьев Бё, или на худой конец - Мартена Фуркада, которые бы вытащили нашу команду из любой ситуации. Но прошло пару минут (или действие алкоголя) а у меня в голове другое: зачем нам эти МАЖОРЫ, у нас есть наши любимые Серёжа, Артём, Дима, Виталик, Саша и все, все, все остальные. Ну и что, что сегодня не сложилось. Зато у нас всегда есть к чему стремиться.
2016-01-15 19:36
2 Вячеслав ЧЕ
ПосмотрИте время ходом у Димы на этапе, он после стрельбы уже экономил силы, 15е время ходом из 19 финишировавших!
2016-01-15 19:37
Ничего страшного! Ребята боролись, молодцы! Диме-восстановиться , забыть и идти вперед. Вспомните Эмиля )) и ничего. А от болельщиков нужна поддержка.
2016-01-15 19:38
2 VikaTiersen
Абсолютно з Вами згоден і обома руками ЗА!!! В любому випадку необхідно підтримувати нпших спортсменів, тому що крім нас це більше ніхто не зробить!!! Ми - вболівальники - це найголовніше, що у них є, а вони наша гордість!!!
2016-01-15 19:40
2 Надежда(Феодосия)
Замечательно! Мысленно с Вами ;)
2016-01-15 19:41
Удачі Дмитру!!!
2016-01-15 19:41
Хорошая, довольно перспективная гонка получилась для нашей команды, но уже второй раз подряд в этом сезоне заключительный этап Пидручного нас подводит.
Очевидно пока роль лидера сборной морально "давит" на Диму. Так что тренерам есть над чем подумать...
2016-01-15 19:41
2 eisek
Вибачте, Олександр
2016-01-15 19:42
А мені гонка сподобалась !!!! Формуеться конкурентоспособна єстафетна команда. Неприемність з Підручним - це тільки помилка!! І Діма її неодмінно виправить . Він боець !!!
2016-01-15 19:42
2 VikaTiersen "Якщо ви не підтримуєте спортсменів при невдачі, то й не заслуговуєте радіти їх перемогам"
Істинно так.
2016-01-15 19:43
Дима, не занимайся самоедством, проверено - не помогает. Надо смотреть вперед, а не оглядываться назад. Взлетов без падений не бывает.
2016-01-15 19:43
2 Karpuxa
Разве за наших? Насколько я понял, Вы за какого-то "Олексія" вболівали.
2016-01-15 19:55
А дядя Уле то сегодня того, на шару к молодым присоседиля и халявную медальку взял. Проиграл 10 сек даже Волкову, не говоря уж про других. И ничего, стоит себе улыбается, как ни в чём не бывало!
2016-01-15 19:57
Нормально отбежали, не будет застрела, будем бежать в цветы с намеком на призы. Ребята в целом пробежали отлично, Диме не расстраиваться, один раз не ... ))))))
2016-01-15 19:58
Я не понимаю почему все так довольны Семёновым, что там хорошего было? Что три круга штрафа не заработал? Лидер нашей команды на последнем круге проиграл лидеру где-то больше 20-ти секунд, он что пейзажами наслаждался? И давайте скажем, что это этап где бежали не самые сильные биатлонисты (если не сказать слабые). Спортсмен уровня Семёнова должен был на этом этапе приехать первым и привести больше полминуты. И это было бы не нормой, а не чем то из ряда вон выходящего. А он не проиграл только тем, кто в личных гонках занимает места начиная с 70-го. Молодец, ничего не скажешь. Жирный и Киля - МОЛОДЦЫ! С Димой что-то произошло, это не типичная для него стрельба. Очень жаль... Ребята мы расстроены за вас в первую очередь. Собирайтесь уже на конец то и в призы!
2016-01-15 19:59
Гонка звичайно не дуже. Але давайте чесно - у нас у цьому сезоні були результати, так щоб 4 спортсмени були в 20-30 в одній гонці? Якщо пару чоловік норм, то інші "по за межами досяжності". Так чомусь складається, що наші хлопці постійно у різній формі. І це питання до тренерів. Адже, навіть сьогодні, незважаючи на непоганий виступ у першій частині - швидкості то не було(
Хоча, якби Дмитро нормально відстрілявся, в 10 точно були б, однак квіти - це наш максимум(((
2016-01-15 20:00
Поддерживать спортсменов надо и в горе и в радости, полностью согласна.
Тем более сегодня реально есть кого и за что похвалить
2016-01-15 20:05
2 ссвoris
Кстати зря вы про Уле, у него вторая скорость на его этапе, а со стрельбой у норвежцев сегодня было не айс, не только у Уле
2016-01-15 20:06
От "застрелов" не гарантирован никто... Просто, возможно, надо было их с Кильчицким поменять этапами, поскольку Дима не в первый раз не выдерживает напряжения финишного... Да и психолог сборной (если таковой имеется, кстсти, кто знает?) не помогает ему совсем...
2016-01-15 20:07
Спортсмен уровня Семёнова должен был на этом этапе приехать первым и привести больше полминуты
Какого такого уровня? :)
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)