Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   23:56
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2016-02-27 12:32 |

ЧЄ 2016. Результати гонок переслідування


Сьогодні в Тюмені проходять гонки переслідування в рамках чемпіонату Європи з біатлону.

Переслідування. Жінки
1. Надія Скардіно (0+0+0+2) 30:01.7
2. Каролін Хорхлер (1+0+1+0) +7.4
3. Інгрід Тандреволд (0+1+2+0) +14.1

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг кубку IBU
Переслідування. Чоловіки
1. Антон Бабіков (0+0+0+1) 30:01.5
2. Євген Гаранічев (0+0+0+1) +0.1
3. Флоріан Граф (1+0+1+0) +46.0

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг кубку IBU


Коментарі (Всього: 114)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2016-02-28 11:49
 # 91  VivaJ (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
считаю вымышленным стереотипом
ну и считайте, а я считаю, что если найдется такой болельщик, или группа болельщиков, то их лечить нужно, т.е. это вообще признак неадекватности,такой комплекс великодержавия, который им вталдычивает телевизор.
2016-02-28 12:01
 # 92  _болельщик_ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
считаю вымышленным стереотипом,
ни капли он не вымышленный... Есть много родственников в России, как то приехал к ним зимой... Лет 4-5 назад, и как сейчас, помню была мужская эстафета, и мы с дядей своим смотрели. На последнем этапе, вроде, русского обходит итальянец, реакция дяди: что, какой-то никчемный итальяшка великую державу обходит, дожились....
2016-02-28 12:51
 # 93  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 _болельщик_
мне кажется люди в интернете начинают забывать что значит слово "конкретный" и это грустно. Прошли те времена когда я верила примерам "один мой знакомый сказал". Видеозапись или скрин страницы аккаунта (созданного не пару дней назад) могут еще прокатить, хотя это тоже частный случай, на каждый из которых можно найти противоположные. В обсуждаемом вопросе "телевизор втолдычивает" можно подтвердить только видеозаписью гонки, где комментатор сказал бы что-то подобное.
2016-02-28 13:35
 # 94  sanich (Одещина) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В кожному жарті є доля жарту, а все інше правда

https://www.youtube.com/watch?v=EneRmCEcmn0
2016-02-28 14:52
 # 95  VivaJ (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
В обсуждаемом вопросе "телевизор втолдычивает" можно подтвердить только видеозаписью гонки, где комментатор сказал бы что-то подобное.
да причем здесь комментатор, если так покоробило слово "великодержавие" и началась такая тирада, всем понятно, что я попала в точку, а приплетать сюда Гу или кого другого из комментаторского цеха просто смешно.
2016-02-28 15:14
 # 96  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
В обсуждаемом вопросе "телевизор втолдычивает"
якщо ви вже так просите :)))))
Я Вам можу привести те що ви просите.
Відкриваєте відео з так би мовити представленням чемпу (як розумієте, я витрачати час не буду, мо у Вас його більше, но думаю, Ви мені на слово повірите))) - як розповідається який мощщщщщний склад приїхав, там і ОІ і ЧМ і ТД і ТП...
А далі (оскільки, як ви розумієте, от трошки в СМІ я розумію ;))) який висновок робить пересічний вболівальник, який може вдруге врубив біатлон, бо чемп на Батьківщині, після (в принципі для нас з Вами прогнозованої перемоги свого спортсмена) Опа-а-а-ньки - він велет, а отже трохи і явелет, і країна моя вЕлична :))))
Побочної реакцією є як раз отой комплекс, про який Вам пишуть, фігасє, нас вЕличних (бо ми ж в це вже повірили взнавши, що наш спортсмен переміг на такому представницькому турнірі))) - типу фігасє, нас якесь чмо обійшло, про що Вам і розповідають.
Отак працюєтелевизор і невинна начебто брехня про надмАгучий склад ЧЕ :))))), а вболівальників (справжніх, що гребуться, в жодній країні не більше процентів 10 (ну це я умовно звичайно, навскидку - думаю реальна цифра навіть менше) А телек дивляться всі :)))
Сподіваюся, я задовольнив Ваше прохання :))))
2016-02-28 15:55
 # 97  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 VivaJ
да причем здесь комментатор
логическая цепочка:
Ваши (мне все же удобнее так) слова про им вталдычивает телевизор = утверждение.
комментаторы, телеведущие, и т.д. = сотрудники телевидения
я предполагаю что Вы лично видели множество репортажей, где комментаторы говорили бы что для российских спортсменов любое место кроме первого - поражение. Если Вы их действительно видели, привести примеры не составит труда. Если нет - просто признайте что это была пустая болтовня чтобы потешить ЧСВ. а приплетать сюда Гу или кого другого из комментаторского цеха просто смешно. кого не смешно приплетать в обсуждении телевидения?

2016-02-28 16:05
 # 98  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нет ли информации, как там гонки преследования на ЮЧУ? Вчера должны были бы состояться...
2016-02-28 16:29
 # 99  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
комментаторы говорили бы что для российских спортсменов любое место кроме первого - поражение. Если Вы их действительно видели,
І знову справедливості заради, було, тільки казалося там, що склади такі у суперників, що от, мабуть будь-яке місце окрім першого буде поразкою.
Якось так. Це зрозуміло не те в глобальному сенсі, про що пише Ваш опонент, але враховуючи мій попередній пост, на підготовлену :)))) аудиторію ляга гарнюньо))) І це ж лише ма-а-а-а-аленький пласт зачЕпіли (пропоную далі і не розширювати))))
То ж по логіці правий він, по темі комплекс великодержавия, который им вталдычивает телевизор.
2016-02-28 16:37
 # 100  VivaJ (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
кого не смешно приплетать в обсуждении телевидения?
Великое русское великодержавие (охо-хо) воспитывается не спортивными комментаторами, а намного выше. А спорт всего лишь инструмент... А я за адекватных болельщиков, адекватно оценивающих и своих, ну и чужих спортсменов, когда смотрела сегодня мужской масс, на 4 круге какой-то мужик кричал Бабикову "Сделай их!" И чутье мне подсказало, что ничего он их не сделает, на стрельбе будут нервы, свои же морально задавили.
2016-02-28 17:00
 # 101  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
позволила себе не поверить Вам на слово и посмотрела какую информацию давали центральные каналы о ЧЕ перед открытием, первые новости:
Вести http://www.vesti.ru/doc.html?id=2723816&cid=680
Первый http://www.1tv.ru/news/sport/302685
НТВ http://www.ntv.ru/novosti/1608756
в подробности о составе участников вдаются только специализированные спортивные каналы, однако зрители таких каналов и сами прекрасно могут оценить уровень турнира (в среднем конечно, парой тем выше обсуждается грядущее величие Тандревольд на основании бронзы ЧЕ, и это на самом информативном ресурсе о биатлоне, лол)

поэтому прошу ссылку про який мощщщщщний склад приїхав, там і ОІ і ЧМ і ТД і ТП , мне на самом деле любопытно какого уровня ресурс мог опубликовать подобное

2016-02-28 17:04
 # 102  Удав Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
позволила себе не поверить Вам на слово
Та ему вообще верить нельзя - одно слово журнал...ист :)
2016-02-28 17:50
 # 103  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
Ета пять :)))))
Де я писав про новини центральные каналы о ЧЕ ?
Де? І вся ваша доказова база йде лісом :))))) От не варто намагатися маніпулювати зі мною,нельзя Іллюха знає що каже, тільки не в плані вірити, а в плані маніпуляційних суперечок :))))
Вам про Гу казали і про спортивну тематику, виж самі до людини чіплялися :))))где комментатор сказал бы что-то подобное
Ви самі вдповіли на своє питання
подробности о составе участников вдаются только специализированные спортивные каналы
однак і тут пробуєте маніпулювати, захищаючи абсолютно безперспективну в плані виграшу в спорі тему - ТВ нікого не облванює і в данному випадку комплекс великодержавия, который им вталдычивает телевизор. не існує в природі. Існує, і не лише в Вашій країні, просто у Вас це дуже наглядно видно.
Отже ЕТА ПЯТЬ))) однако зрители таких каналов и сами прекрасно могут оценить уровень турнира - сєрьйозно? :)))))
Мо статистичку приведете? :))))
А центральні канали виконали свою функцію - подали інфу, зацікавили споживача - дядю Ваню, який ру-у-у-убить в біатлоні, капець))), він пішов дивитися, там йому все розповіли, що нелогічного в тому що я сказав.
Ви вставили центральні канали, про які я не казав і думали що я далі побіжу щось Вам шукати? Мені шкода вашого часу, виявляється не помилився -
у Вас його більше
Я зроблю простіше.
Вічний мій оппонент - Іллюха)))))
Я пробачу тобі наїзд на журналюг, хоча сьодня з тобою і так розібралися))))
А ну тка скажи, а не казалося на початку транс про те, що мощщщщщний склад приїхав, там і ОІ і ЧМ і ТД і ТП навіть з цифрами :)))
Ну а потім розкажи пані 2 gutta де пошукать, якщо вона сама не розуміє где комментатор сказал бы что-то подобное
2016-02-28 18:04
 # 104  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
Ги-ги в продовження, з сусідньої гілки
смішно з коментатора на євроспорті 2, який під час жіночої гонки казав, що у чоловічій гонці сто відсотків росіяни будуть на подіумі......
Це про рівеь не лише зрители таких каналов и сами прекрасно могут оценить , але і коментаторів до речі :)))
Отут не дивився, мо брешуть люди, справді :))))
Якщо не казали, підіть там справді поругайтеся, я Вас підтримаю, обіцяю.
Прошу врахувати смайлів після слова обіцяю нема)))
2016-02-28 18:25
 # 105  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Де я писав про новини центральные каналы о ЧЕ ?

простите а какие каналы помимо центральных могут манипулировать мнением "рядового болельщика"? и вообще что Вы вкладываете в это понятие? Для меня рядовой болельщик - тот кто только смотрит гонки КМ по телику и не изучает аналитику, не читает сайты и т.д. Но даже такой болельщик прекрасно знает всех участников КМ. Тот, кто вообще не смотрит биатлон, а просто узнает результаты из центральных новостных каналов - вообще не болельщик. Что мне сказали про Гу, про него вроде только я говорила.
сєрьйозно? :)))))
Мо статистичку приведете? :))))

а зачем? я все равно единственный человек здесь, который подтверждает свои слова ссылками, Вы прямо сказали что не собираетесь подтверждать свои.
2016-02-28 18:35
 # 106  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Удав
Та ему вообще верить нельзя - одно слово журнал...ист :)

какого сайта?
2016-02-28 18:55
 # 107  Удав Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
какого сайта?
Та наш, местный, с "Обо всем, кроме биатлона". Ну, не только местный, но про другие направления я не знаю ;)
2016-02-28 19:00
 # 108  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
Ну не треба так вже сповзати, от бачте, зараз в принципі ви знову демонструєте - оте саме, про що я писав.
От ВИ виключення, всі в чорному, ВИ в білому.
Ви - дама, як себе позиціонуєте, тому я сказав так, а не про всім відомого французського Шевалье :))))
От це вже і є те, про що ми говоримо - я все равно единственный
У нас з вами тут в форматі мирної (правда ж ми мирно, без ненАвисті спілкуємось?) бесіди, десь - на рівні цілого народу, чи держави. МИ не такі, як всі...
Ну я ж у Вас ці посилання не просив, мова ізначально йшла про коментаторів і спортканали, так чим ви пишаєтеся, що виклали те про що мова не йшла.
Я можу ща посилання на фоо-о-о-ормулку викласти і так само написати, я єдиний хто виклав це посилання)))).
Наскільки я поЙняв, ви визнали що на спортивних такЕ казали (от казав Вам повірте на слово, кучу часу б зекономили)))) І то є добре.
А от далі цікавіше...
простите а какие каналы помимо центральных могут манипулировать мнением "рядового болельщика"? и вообще что Вы вкладываете в это понятие? Для меня рядовой болельщик - тот кто только смотрит гонки КМ по телику и не изучает аналитику, не читает сайты и т.д. Но даже такой болельщик прекрасно знает всех участников КМ. Тот, кто вообще не смотрит биатлон, а просто узнает результаты из центральных новостных каналов - вообще не болельщик. :)))))
Спочатку на логічну неув'язочку вкажу Но даже такой болельщик прекрасно знает всех участников КМ. Знаєте, знач я не вболівальник :))))
Та й думаю і ви теж, бо от прям зараз от ВСЕХ точно не перерахую, мо Ви крутіші, тоді пардон, а якщо ще ротацію з КІБУ додати то й вообще не болельщик ))))
Но то такЕ)))
Цікавіше ваше а какие каналы помимо центральных могут манипулировать мнением "рядового болельщика"?
І регіональні повірте, теж. От для властей Тюмені - це афігенний піар, і уж думаю місцеві канали про вклад і т.д. від душі покаталися, мо трохи і маніпульнувші і вже точно більше ніж центральні розповідали))) Зрозумійте, я не кажу що це тіки у Вас, але ж не можна в таких рожевих окулярах ходити...
Тепер про що маю на увазі. - ми ізначально розмовляли про спортивні канали - тут погоджуся у центральних спортивних каналів інструментарій впливу значно вищий, ніж у регіональних, якщо вони у Вас є. У нас, на жаль і з центральними бяда - розорився один який був, став не вигідний засновнику.
Якщо ви про те, хто рядовий вболівальник - по великому рахунку КОЖЕН хто включив трансляцію, по фік знає він щось в біатлоні чи ні. Я от футбольні новини здебільшого по новостям читаю, а за збірну вболіваю, навіть на стадики їзджу (хоч склад от прям ща теж не скажу) - я не вболівальник?
Вболівальник, імхо - а значить потенційний клієнт телепропаганди, якщо трансу включив. Тільки клієнт важкий - важко зі мною, в тому числі і маніпулювати)))))
Тому просто не шукайте чорних котів там де їх нема, і не захищайте те, що незахистимо.
Але те що йдете на розмову, спокійну, без виклика психушек) - респект.
Мо ще колись поштовхаємося))))
Але тему не таку ізначально програшну обирайте.
2016-02-28 21:08
 # 109  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ну не треба так вже сповзати, от бачте, зараз в принципі ви знову демонструєте - оте саме, про що я писав.
От ВИ виключення, всі в чорному, ВИ в білому.
Ви - дама, як себе позиціонуєте, тому я сказав так, а не про всім відомого французського Шевалье :))))
От це вже і є те, про що ми говоримо - я все равно единственный

просто это факт. Было 5 ссылок, 4 из них мои, одна - стеб ОРТ над апломбом Губера. Вы уже потратили столько времени на спор вместо того чтобы просто разместить тот самый промо-ролик, с упоминания которого Вы вступили в беседу.
У нас з вами тут в форматі мирної (правда ж ми мирно, без ненАвисті спілкуємось?) бесіди, десь - на рівні цілого народу, чи держави
мне кажется я специально обозначила это в посте №82, тогда как №76 и 79 вполне себе обобщение.
Знаєте, знач я не вболівальник :))))
Та й думаю і ви теж, бо от прям зараз от ВСЕХ точно не перерахую, мо Ви крутіші, тоді пардон, а якщо ще ротацію з КІБУ додати то й вообще не болельщик ))))
Но то такЕ)))

Вам лучше знать собственный уровень владения сабжем.
Наскільки я поЙняв, ви визнали що на спортивних такЕ казали (от казав Вам повірте на слово, кучу часу б зекономили)))) І то є добре.
на каких спортивных и что "такое"? у меня нет ТВ, я пользуюсь этим сайтом, читаю блоги спортс, сайт IBU и изредка СБР. Вот и все источники.
І регіональні повірте, теж. От для властей Тюмені - це афігенний піар, і уж думаю місцеві канали про вклад і т.д. від душі покаталися, мо трохи і маніпульнувші і вже точно більше ніж центральні розповідали))) Зрозумійте, я не кажу що це тіки у Вас, але ж не можна в таких рожевих окулярах ходити...
мне трудно поверить что такой занятой человек смотрит местные каналы Тюмени. Впрочем оценим манипуляции местных:
Оф.сайт города, самое логово манипуляций: http://www.tyumen-city.ru/sobitii/sport/yr2016/mn2/
Новостной сайт: http://www.nashgorod.ru/news/news87673.html (обратите внимание на комменты оболваненных пользователей)
с каких пор проверять информацию в куче разных источников = ходить в розовых очках?
Тепер про що маю на увазі. - ми ізначально розмовляли про спортивні канали - тут погоджуся у центральних спортивних каналів інструментарій впливу значно вищий, ніж у регіональних, якщо вони у Вас є. У нас, на жаль і з центральними бяда - розорився один який був, став не вигідний засновнику.
не знаю о каких каналах я разговаривала с Вами, так как пресловутого видео про пиар ЧЕ все еще не видела. VivaJ говорила в общем, то есть ни о чем конкретно.
Якщо ви про те, хто рядовий вболівальник - по великому рахунку КОЖЕН хто включив трансляцію, по фік знає він щось в біатлоні чи ні
и тут мы возвращаемся к тому, о чем я говорю уже несколько постов: на мнение рядового болельщика в первую очередь влияет комментатор.
2016-02-28 22:02
 # 110  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
Ви сперечаєтесь для того щоб сперечатися? :))))
Вам дають відповіді на конкретні питання, ви придумуєте нові, які вам не задавали, відповідаєте на них і намагаєтеся закидати нікому не потрібній інфой, типу для солідності і звинувачення когось в неаргументованості ))) -Тюмень до чого по вашим посиланням, до того, що я написав, що Тюмень і її губернатор класно пропіарилися на ЧЕ - це теж не правда? Вам всьо врут? :)))
Та навіть по кількості згадувань (є такий метод в професії, позитивних -негативних, іноді не важно) і я вже піарю край який лЮблю, природа там ду-у-уже мені подобається і губернатора, бо вже двічі його згадав)))), хоч не помню як звуть і без сумніву теж зараз шукати не буду.
По всьому іншому, складається враження, що ви просто прикалуєтесь ))))
Бо як людина у якої у меня нет ТВ прям на амбразуру лягає стверджуючи що те, що комусь з ваших співвітчизників вталдычивает телевизор взагалі не існує, і це є вымышленным стереотипом :)))))
Ну от вчора писав, ща Вам повторю - продублюю...
Пастернака не читав, але засуджую ))))
Так і тут. Не дивлюся, але бути такого не може :)))))
Як Ви можете знати? Підіть до сусіда, хоча б тиждень подивіться послухайте, ну тоді хоч буде про що поговорити :))))
Ну а стосовно сабжа)))) я дуже уважна (кажуть)))) людина...
Коли Вам доводили, що Гаринич не просто так там вирішив виступати, а трохи і щоб спокійніше керівництву було (до речі, те що сьогодні не було, можемо уявити, що вже типу трохи спокійніше, ну як варіант)))) ви з таким же ентузіазмом стверджували
Вторая сборная России объективно не нуждается в усилении, особенно мужская, они и так выигрывают все.
Результат на табло ))))) От тому дозволю собі усомнитися і в тому, що ви, на відміну від мене знаєте всіх КСників, не кажучи вже про ротації з КІБУ Але перевіряти, зрозуміло теж не буду)))
Ну і останнє мабуть
http://www.sport-express.ru/biathlon/news/964784/
Оце теж не було частиною піаркомпанії ЧЕ (та щось пішло не так, чи так і задумувалося))), яка є частиної загальної інформаційної політики, яка є в кожній державі (хоча ні, у Вас її виходячи з Ваших слів нема))), як і розповідь про який мощщщщщний склад приїхав, там і ОІ і ЧМ і ТД і ТП... , який прозвучав від того хто, навіть на Вашу думку в первую очередь влияет на мнение рядового болельщика
Зараз Ви скажете що ні, то все є збіг обставин )))
І я Вам повірю, чи зроблю такий вигляд)))), бо чесно кажучи трохи втомився балакати ні про що!)))
Будь ласочка тиждень посидьте біля телевізора, і вже тоді, як експерт))), спробуйте мені довести недоказуєме :))))) що зомбоящик таким не є, хоча б в окремо взятій країні світу. І це звісно буде Ваша країна))))
2016-02-29 00:11
 # 111  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ви сперечаєтесь для того щоб сперечатися? :))))

просто я каждый день читаю здесь о том какое глобальное событие для российских болельщиков этот чемп и как у всех промыты мозги и какой им облом и т.д. и т.п. Рассказывают об этом люди проживающие на Украине, следовательно информацию они берут не из первых рук, а там же, где беру ее я - в интернете. Вот мне и любопытно откуда, неужто сочиняют для подкрепления ЧСВ? да не, не может быть, образованнейшие люди ведь
Пастернака не читав, але засуджую ))))
Так і тут. Не дивлюся, але бути такого не може :)))))
Як Ви можете знати? Підіть до сусіда, хоча б тиждень подивіться послухайте, ну тоді хоч буде про що поговорити :))))

откуда я знаю я кажется объяснила - просмотрела новостную крупных российских каналов, а так же по репортажам спортивных каналов. В нашу цифровую эпоху это не составляет большого труда, даже странно такое читать от журналиста.
Результат на табло ))))) От тому дозволю собі усомнитися і в тому, що ви, на відміну від мене знаєте всіх КСників, не кажучи вже про ротації з КІБУ Але перевіряти, зрозуміло теж не буду)))
ну было бы на одно золото меньше. Команда выступила ниже возможностей но и не провально.
Ну і останнє мабуть
http://www.sport-express.ru/biathlon/news/964784/
Оце теж не було частиною піаркомпанії ЧЕ (та щось пішло не так, чи так і задумувалося)))

или начали договариваться и поспешили. Спортсмены они люди непостоянные. В прошлом году на одном сайте помню прочитала информацию что Гросс переходит в украинскую сборную, а потом что-то пошло не так. Было ли это частью пиар-компании (из первых рук прямо инфа))?
2016-02-29 01:01
 # 112  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ех-х-х-х))) Гулять так гулять...))))
Той хто прочитає цю сторінку - герой, імхо, бо такої кількості простиней поспіль, як ми з Вами наваяли не припомню :))))
В нашу цифровую эпоху дійсно кожен може найти в інтернеті все... Все що йому захочеться, от вам захтілося таку підборочку зробити...
А мені лише щоб Ви телек поспіль подивилися, а не виборчку робили, того, що Вам удобно, дивно навіть навродь від образованнейшие люди різниці не вловити :)))
Но то такЕ - по іншим питанням дивлюся ми потрошку зближаємося.
Хоча ні, ще питання Гросса залишилося, я от правда не розумію до чого піар в цьому випадку, от в тому посиланнячку що я викладав - там помітно - до нас їдуть зірки - отак от наприклад -скромненько "Главной (главной Карл))) звездой (Звездой, Карл) в мужской команде является Флориан Граф" Отак от, сам Граф :)))))
В чому ж вЕличність Гросса мабуть знають російські вболівальники і функціонери, бо спочатку казали, тю, а хто він такий, як тренер , а не спортсмен,нє-є-є, віноград зелений (с) Басня))), потім зманили мо задля подкрепления ЧСВ нема інфи з перших рук, нє? Був би вдячним :))) А мо фамілію переклали, сподобалося :))))
А потім навіть версію висунули, що то Бринзак йому піар зробив, щоб з росіян Рікко більше грошей зідрав :)))) Ну вік цифрових технологій, все ж знайти можна :))))
Так шо мо і піар, хто зна, хто зна :)))) А мо спецоперація українських вболівальників, яким більше Велепець подобався? :))))
Але от цікавість Ваша просто я каждый день читаю здесь о том какое глобальное событие для российских болельщиков этот чемп и как у всех промыты мозги и какой им облом и т.д. и т.п. до цього і от ця розмова ні про що декому віршик нагадала :))))
Я з вдячістю перепостну))) Трохи нижче... Але спочатку зроблю для себе певний висновок, от мені чес кажучи по фіг що на російських ресурсах заботить уми російських вболівальників, хоча підборочку ой-ой можна зробити, ну ви ж в куГсє, що на дворі той самий вік))) і всі ми черпаємо інфу з одних джерел в интернете , тільки дехто її інтерпретує по різному ))))Так от, мені по фіг, і я не йду на ті ресурси, ну в коменти маю на увазі...Ну от пофіг))))) А ви ходите, кожен день... З ранку до ночі...
То ж Вам , як видно не по фіг, отже тема вЕличи, чимось вас таки цепля.. Чи може думаєте, що от наша, нехай неправильна точка зору чимось загрожує, чи шо...
І замість того, щоб сісти і системно вникнути в питання, придбати нарешті телевізор, переглянути все поспіль, зробити свої висновки, і вже тоді...ви приходите на всі гілки Українського ресурсу приблизно так як той билінний воїн в тому віршику і....починаєте розповідати про наші стереотипи :))))))
Не боясь ни тьмы, ни сглаза, С толстой сумкой на ремне,
Буржуазная зараза Рассекает по стране.
И ведь, подлая порода, Что творит же? - достает
И наивному народу Хитро щерясь, раздает
И направо, и налево, -Глядь-поглядь туды-сюды, -
Из свово большого чрева Разложения плоды!
И по вражьему веленью Разрастаясь, как полип,
Все внушает населенью Чуждый нам стереотип
Не про совесть, честь и разум, И не про бесплатный труд
Буржуазная зараза В глубине сибирских руд!
При огне свечи огарка Прочитав «Эмманюэль»,
Наша славная доярка Тут же вышла на панель.
Подходи, мол, всяк в охотку Тракторист и комбайнер! -
Тридцать три стоят молодки, С ними дядька-сутенер.
Что творится! Бить тревогу! Ну, Зараза, черт с тобой!
Перейдем тебе дорогу! - Слышен голос волевой.
Это, всячески достоин Духа славной старины,
Вновь встает былинный воин Отстоять покой страны.
Не могу хоть знать я сразу, Что там будет впереди, -
Но на грусть тебе, Зараза, В этой пламенной груди
Бьется сердце коммуниста! Хоть теперь он – демократ,
Но от напасти нечистой Он страну очистить рад!
У него в глазах – забота, Взгляд внимателен и строг…
…Жаль, что занят я работой, А не то б ему помог!
(с) Бєскрайніє простори Інтернета :))))))
Надобраніч Вам, у нас то хоч не пізно ще, а у Вас то ніч глуха, а ви все на стражі :))))
2016-02-29 07:06
 # 113   романов Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
просто я каждый день читаю здесь о том какое глобальное событие для российских болельщиков этот чемп и как у всех промыты мозги и какой им облом и т.д. и т.п.
Комментарий из Тюмени:

,,Мой дни считал, когда закончится биатлон. :DВозит он и сын всех этих красавцев и красавиц.Осталось в аэропорт увезти.,,
2016-02-29 10:27
 # 114  Руслан (Коломия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 gutta
2 Да.Будет.Джаз)
О_о

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (4)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
    День народження Віталія Мандзина! (8)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики