Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2016-12-19 00:20 |

Володимир Бринзак: Завдання успішно виступити на чемпіонаті світу ніхто не знімав


Закінчення першого триместру Кубку світу - час підбиття проміжних підсумків. Спортсмени йдуть на різдвяну паузу, але не відпочивати, а працювати над помилками, щоб встигнути виправити недоліки до лютневого чемпіонату світу в Хохфільцені. Саме про підсумки першої третини сезону і напрямках роботи в найближчому майбутньому наша розмова з президентом федерації біатлону України Володимиром Бринзаком.

- Володимире Михайловичу, давайте почнемо з самого свіжого. Етап в Нове-Мєсто додав Вам оптимізму, або змусив задуматися?
- Якщо говорити про чоловічу частину змагань, то тут все ж більше оптимізму. А в жіночій - безумовно є над чим подумати. Необхідно збалансувати стан спортсменок, позбутися від постійних болячок, розібратися, що відбувається зі стрільбою. А через відсутність балансу стану кожної спортсменки розбалансованим виглядає і весь командний механізм. Так, в інших командах спортсменки теж хворіють, вибувають на якийсь час з ладу, але потім повертаються і досить швидко починають показувати свої звичні результати. У нас же цей процес якось затягнувся.

- Відразу ж питання, як раз по здоров'ю спортсменок. Який стан Іри Варвинець, що не змогла взяти участь в мас-старті?
- В Іри була температура, тому логічно, що тренери зняли її зі старту.

- Те, що за три етапи в активі команди всього один подіум - не насторожує?
- У нас в минулому році за всю зиму було зовсiм небагато п'єдесталів. На жаль, доводиться визнати - зараз у нас не той склад, щоб ми могли вигравати постійно.

- Яка з гонок в Чехії сподобалася Вам найбільше?
- Зрозуміло, найсвіжіше і найяскравіше враження залишив чоловічий мас-старт з п'ятим місцем Діми Підручного.

- Сім перемог Мартена Фуркада в восьми гонках. Такий біатлон буде настільки ж цікавий уболівальникам, якщо б француз відчував реальну конкуренцію з боку суперників?
- Нехай Мартен для початку на чемпіонаті світу виграє, а потім вже будемо говорити про конкуренцію. На головних стартах, впевнений, у француза будуть гідні суперники.

- В останні дні світовий біатлон увійшов в зону турбулентності після другої частини доповіді Річарда Макларена. Яке Ваше ставлення до ситуації навколо звинувачень росіян в державній системі підтримки допінгу?
- Сам доповідь я не читав. Але принцип завжди в подібних випадках залишався стандартним: будуть факти порушень - буде покарання. Всі повинні відповідати за свої вчинки. Ми вже не перший день в біатлоні і все прекрасно розуміємо. Те, що була певна система, медична програма, яка допомагала вигравати представникам певних команд - це ясно. Зараз це все трохи вляглося: і з астмою в Норвегії, і в інших країнах. Та й в Росії, думаю, нове покоління спортсменів змагаються "чистими". Тобто, проблема існувала давно, але зараз стежити за цим стали більш строго, і, як бачите, це принесло результат: ситуація в світовому біатлоні трохи вирівнялася.

- На старті сезону було багато дискусій серед уболівальників щодо підготовки чоловічої збірної і зокрема - її канадського етапу. У Вас вже склалася думка щодо ефективності поїздки хлопців за океан?
- Так, я задоволений і вважаю, що це було правильним рішенням. Практично відразу, як тільки Юрай Санітра запропонував такий варіант, я подумав і прийшов до висновку, що це дуже гарне місце для передсезонної підготовки. Більш того, я переконував і дівчат поїхати в Канаду. Але дівчата побоювалися відстані, часових поясів, акліматизації ... Але в тренувальному процесі треба експериментувати, і не боятися іноді при цьому допускати помилки. Як показали подальші події - відмовилися марно. Можливо, зараз все було б по-іншому в жіночій команді - і з хворобами, і з результатами.

- Якщо в першій команді справи потроху йдуть на лад, то на Кубку IBU хлопці виступають дуже слабо. У чому причина такого зниження результатів Артема Тищенко та Руслана Ткаленко, чому в грудні ми ніде не бачили перспективного Максима Івко?
- Я не треную цих хлопців і змушений з тими ж питаннями звертатися до Миколи Зоца, який працює з ними на Кубку IBU. Але він переконує, що підготовка йде в плановому режимі. Правда, Руслана Ткаленко зараз дещо вибила з колії хвороба. Що стосується Івко, то він просто не відібрався на першому снігу в контрольних тренуваннях, як і Русинів. За спортивним принципом право стартувати на Кубку IBU заслужили Антон Мигда і Олександр Морьєв. Зараз в Карпатах буде чемпіонат України, і у хлопців знову буде шанс потрапити в команду для участі у міжнародних стартах. Можливості виступити будуть для всіх: і Кубок IBU, і Універсіада, і чемпіонат Європи... Я навіть більше скажу - у нас не вистачає спортсменів, щоб закрити квоти на всіх запланованих змаганнях. Особливо, це стосується дівчат.

- Тепер до справ жіночої збірної. Два роки тому результат команди «витягла» Валя Семеренко, в минулому сезоні - Олена Підгрушна. Зараз, начебто, роль лідера має взяти на себе Юлія Джима, але поки не дуже виходить ні у Юлі, ні у команди. Завдання на чемпіонат світу, як і раніше актуальне?
- Звичайно, його ніхто не знімав. Я спокійно ставлюся до результатів на Кубку світу, враховуючи всі обставини. Але чемпіонат в Хохфільцені на цей раз повинен бути показовим. Подивимося, як команда зуміє впоратися з цим завданням.



- Володимире Михайловичу, коли про набуття впевненості перед Олімпіадою говорили напередодні Сочі, збірна виграла п'ять медалей чемпіонату світу в Нове-Мєсто. Зараз же - один подіум в грудні...
- Ну і що? Може, в Хохфільцені теж п'ять медалей буде. Сезон довгий і результати в різні місяці можуть дуже серйозно відрізнятися.

- У Поклюці роботу з командою проводила Валя Семеренко. Старший тренер жіночої збірної Урош Велепець навіть висловлювався про її непогану функціональну готовність, що дозволило деяким вболівальникам навіть сподіватися на появу Валі на змаганнях ще в грудні. Яким насправді є зараз рівень її готовності, і коли команда зможе розраховувати на Валю?
- Це був комплімент Валі з боку Уроша, щоб підтримати її бойовий дух. Подивимося, в якому стані вона буде на передноворічному зборі з командою. За словами самої Валі, їй би хотілося встигнути підготуватися і виступити в Рупольдінгу. Якраз там, можливо, хтось з основи буде пропускати етап для підготовки до чемпіонату світу. Але, наскільки це бажання буде реалізовано, поки сказати складно.

- У грудні на слуху були до того малознайомі широкому колу вболівальників прізвища Гіленко і Ничипоренко. Яка зараз ситуація навколо їх можливого переходу в збірну Молдови?
- Зараз вони вже займаються оформленням документів в Молдові. Тому наразі їх доля вже в руках місцевої федерації біатлону, і їх особистого тренера Миколи Зоца. Ми отримали відкріплення з їх спортшколи, отримали згоду Чернігівського управління спорту. Ну раз спортсменки не потрібні на місцевому рівні, ми не можемо їх утримувати, якщо вони хочуть виступати за іншу країну.

Хоча не можна сказати, що ці спортсменки були нам не потрібні. Ми зараз відчуваємо брак дівчат, щоб закрити всі наявні квоти. Просто випав вік до 1995 року народження. Наприклад, на Кубку IBU, по суті, залишилися тільки Бєлкіна, Кручова, Бригинець і Пустовалова. Ми зараз навіть змушені підключати юніорку Аню Ситник, щоб якось закрити квоту.

Разом з тим, радують успіхи нашої молоді, де здорово проявляють себе Віталій Труш, Антон Дудченко, Христина Дмитренко. Це - наше майбутнє, і звідти ми будемо черпати резерви. Дуже важливо, що така можливість у нас є.

- Які зараз плани підготовки команди? Чи буде основа брати участь в чемпіонаті країни?
- Ні, звичайно. Занадто невеликий період залишається до чемпіонату світу. Половина жіночої збірної вже вирушила в Поклюку, половина отримає коротку можливість заїхати додому. 23-го грудня у Поклюку летить Джима, 25-го - Варвинець і Журавок. А хлопці всі поїхали в Обертілліах.

- Володимире Михайловичу, позаду вже третина сезону. Які загальні підсумки можна підвести за цей відрізок, і які коригування, на Ваш погляд, необхідні, щоб до чемпіонату світу команда підійшла у всеозброєнні?
- Як я вже сказав на початку, коригування вимагає стрільба Джими - вона поки що ніяк не може адаптувати її до збільшеної швидкості. Поступово підходять до свого нормального стану Підгрушна і Варвинець. За цей період до Нового року треба повністю позбутися від наслідків хвороб, відшліфувати хід і стрілянину. У хлопців все йде за планом. Юрай Санітра дуже чітко вибудував роботу, налагодив взаєморозуміння зі спортсменами, і я сподіваюся, там все буде в порядку.

Розмовляв Євген Тарасенко
 
 


Коментарі (Всього: 125)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2016-12-19 14:54
 # 91  valeriya0606 (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
а Урош вдягав рожеве після естафети?)
2016-12-19 14:55
 # 92  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Женька, ну ту ти точно пам'ятаєш. 100 проц.
Просто наводку дам одразу згадаєш ...Тільки десь не тут, щоб знову срач не роздмухувати ;)))
Славная была охота (с)))))))))
2016-12-19 14:58
 # 93  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
блин,ну а какой выход? это ведь и,правда,делает всем только хуже..
Климат в команде..Я,например ,такая себе Лена или Юля ,работаю как лошадь,выслушиваю за свои недостаточно высокие резалты (у нас же кубок наций),а тут Ира такая приезжает и на расслабоне катается и ее за 20 места все хвалят и говорят молодец(а то вдруг она убежит ,а заменить некем)..А потом на ЧМ я уже ползаю,все в мою сторону и упреки и т.д.,а Ира молодец и заехала в 8-ку..
А в след. сезоне все повторяется сначала,только Ира еще и болеет по 2 раза за 2 месяца..
Я вам так скажу ,ребята,я бы тоже интервью не давала:)
2016-12-19 15:03
 # 94  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
и есть тут еще один момент..Жужа смотрит и думает...у Насти М. ваще ситуевина-у нее как бы не просто тренер,у нее это самый-самый родной и близкий человек..И будет она бегать между ними..Ну не знаю,хотя ситуация получше в чем-то,они вроде бы не так активно выясняют отношения:))
2016-12-19 15:13
 # 95  pozitif (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
и есть тут еще один момент..Жужа смотрит и думает...у Насти М. ваще ситуевина-у нее как бы не просто тренер,у нее это самый-самый родной и близкий человек
Прям Санта-Барбара, а не сборная))
2016-12-19 15:18
 # 96  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pozitif
да нет..просто,это либо сборная либо все хотят медальки и стипендии...лучше бы все вместе,конечно...
2016-12-19 15:24
 # 97  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
да нет..просто,это либо сборная либо все хотят медальки и стипендии...лучше бы все вместе,конечно...
Ну так в эстафете ЧМ "все вместе" и получается.
2016-12-19 15:29
 # 98  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мне кажется, в отличие от всей остальной команды, он и ребят (Тищенко, Ткаленко), и Иру выводит на один пик. Для первых он должен прийтись на чемпионат Европы, для Варвинец - на ЧМ.
Женя, у с Вами полностью согласна. Вот полностью. но почему-то есть люди, которые это видение принимают. как наезд на Ирину.
невозможно совместить подготовку в команде А на более менее ровное выступление на этапах КМ и подготовку на вступление только на ЧМ и пару этапов. Ире таки придется сделать выбор
2016-12-19 15:37
 # 99  соловейко (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мені здається, що підготовка спортсмена до одного старту це хибна практика в спорті. Можливо для отримання точкових генделів вона і годиться, щоб урвати фінансування, а от з професійної точки зору це обман. Ви б погодились найняти собі робітника на тривалий термін, який може робити якісно роботу лише раз в півроку (і то коли зірки зійдуться). Спортсмени вискочки (одноденки) не стають легендами спорту.
2016-12-19 16:05
 # 100  Dromage (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мені здається, що підготовка спортсмена до одного старту це хибна практика в спорті. Можливо для отримання точкових генделів вона і годиться, щоб урвати фінансування, а от з професійної точки зору це обман. Ви б погодились найняти собі робітника на тривалий термін, який може робити якісно роботу лише раз в півроку (і то коли зірки зійдуться). Спортсмени вискочки (одноденки) не стають легендами спорту.

Повністю згоден з вашою думкою. Тільки маленька ремарка задля справедливості: спортсмени-"трудяги" теж не стають легендами. Легендами стають одиниці обдарованих ТА ПРАЦЬОВИТИХ. Але прагнути до цього потрібно всім ;)
2016-12-19 16:35
 # 101  віктория (Кривой Рог) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Надеюсь удастся откоректировать стрельбу Джимы и мы увидем гораздо выше её в гонках.Лена и Ира прибавят в скорости и будут более точными в стрельбе на протяжении сезона.Главное чего хочу пожелать это здоровья всей нашей большой команде!
2016-12-19 17:09
 # 102  дэн (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мені здається, що підготовка спортсмена до одного старту це хибна практика в спорті.
соловейко (Київ)

А почему? Что здесь не так? 1 пик, 2 пика... да, тренер может. А спортсмен? Хорошо когда есть высокий средний уровень. Тогда планируем 2 пика и один спад. У нас это Юля и Лена.
Ира, по своим кондициям и желаниям, на сейчас, это один пик. Цель - ЧМ. Пик по времени, это 3-7 дней, у каждого по разному. К пику долго подводят, а вот после, наступает резкий спад. И не потому, что так хочется, так реагирует организм.
С Яной тоже можно делать 2-х пиковый график, но, как оказалось, ею никто не занимался до Велепеца. На что она способна? Загадка. Велепец пытается её разгадать.
Вот собственно и всё, что есть у Уроша на сегодня. Валя и Оля не в счёт, они могут что-то показать не раньше февраля, и то, это большой вопрос.
И где команда на ОИ? Даже эстафета не набирается на КМ.
Остаётся молодёжь. Настя и Юля... у которых ещё нет адаптации на КМ, за ЧМ вообще молчу, хотя одна гонка может получиться... с перепугу.
Так что давайте радоваться тому, что есть. Что девочки, даже больные, выходят на старт и не филонят, Ни одну из них нельзя обвинить в нежелании бороться! Это КОМАНДА! Это дорогого стоит. Эх... ещё б парочку запасных... а нету.
2016-12-19 17:11
 # 103  justa7 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen

Мне кажется... Иру выводит на один пик.... на ЧМ.

Косвенным подтверждением Вашего предположения является выступление Варвинец на прошлогоднем ЧМ, где у неё явно был пик формы.
2016-12-19 17:55
 # 104  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 justa7
Получается, что в команде надо специально иметь "декабристок" чтобы они закрывали очки в КН в первом триместре сезона.
А потом на арену будут выходить те кого выводят на один пик ради единичного успеха на ЧМ. И они будут снимать все сливки.
А интересно, какая из команд такое себе позволяет ?
2016-12-19 18:05
 # 105  Bars (Кривой Рог) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
удастся откоректировать стрельбу Джимы и мы увидем гораздо выше её в гонках.Лена и Ира прибавят в скорости и будут более точными в стрельбе на протяжении сезона.
2 віктория (Кривой Рог)
Да.Я тоже верю в сказки))
2016-12-19 18:24
 # 106  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ася 137
От интервью к интервью чувствуется что есть барьер или проблема в вопросе возвращения Вали в основу. Вроде как не очень ждут. Каждый раз разочаровывает Брынзак своим отношением. Чувствуется не только его неинтерес. но и раздражение.
Знаете, я бы на его месте тоже раздражалась. Я понимаю еще в прошлом сезоне - Валя была истощена психологически и физически, возможно, тоже. Весной, помню, говорилось, что у Вали опять появилась мотивация, что она собирается серьезно готовиться к этому сезону, а по факту, не знаю, что у нее там было, какие причины всего этого, но Валя снова - хочу приезжаю на сбор, хочу - сама тренируюсь, а в итоге, как оказалось, почти не тренировалась. Не серьезно как-то и ненадежно, как для одного из лидеров сборной.
2016-12-19 18:38
 # 107  Любава (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хотіла написати своє бачення, але тут стільки написано до мене.Десь із кимось мої думки співпадають, із кимось різняться, так що не має змісту писати те ж саме, але іншими трішки словами.
Що хочу написати:
Те щоб, хлопців і дівчат( хто захворів) покинули болячки, здорові, щоб не захворіли, щоб ніхто не травмувався. Юлі подружити свою теперішню швидкість із минулою стрільбою і поступово нарощувати здобуте. Олені віднайти себе минулорічного грудня і покращувати. Ірі, Насті, Юлі, Яні прогресувати і тягнутись за Оленкою і Юлею. Валі і Олі повернутись в команду не за минулі заслуги, а за результатом проробленої підготовки.
Хлопцям теж бажаю покращувати і швидкість і стрільбу. Команді Б тягнутись за основною командою та покращувати свої результати, тобто рости як спортсмени. . Бігти кожну гонку так, щоб після фінішу у них були найприємніші відчуття і задоволення від проробленої роботи. Нехай перед гонкою Вас не "давить" результат. Він прийде, якщо все що було закладено в тренувальному процесі ви складете воєдино.
Тренерам мудрості, терплячості
А нам, вболівальникам свої "захцянки" тримати при собі, не вимагати перед гонкою медалей, щоб після гонки не вивалювати на спортсменів (поіменно називати не буду)своє незадоволення.
Отримуймо задоволення від біатлону.
2016-12-19 19:08
 # 108  justa7 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)

А потом на арену будут выходить те кого выводят на один пик ради единичного успеха на ЧМ. И они будут снимать все сливки.
А интересно, какая из команд такое себе позволяет ?

Норги. Бьорндален в прошлом сезоне, насколько помню, заявлял, что уже не хватает сил бороться весь сезон , поэтому будет готовиться специально к ЧМ. И этапы КМ из-за этого пропускал.
2016-12-19 19:11
 # 109  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
давайте радоваться тому, что есть.Что девочки, даже больные, выходят на старт и не филонят
є, ну цьому я точно радіти не буду.
Коли не філонять то є гут, але виходити больними...
Можливо Ви просто не так трохи хтіли сказати, але в такій фразі - таки ні.
Ніколи не радітиму, наіть якщо медальку якусь вицеплять, жорстокий це великий спорт, чи по кузнечикам. не вартує воно того, щоб тактично вигравати, а стратегічно гробити не лише свої ймовірні здобутки завтра, але й здоровья.
А після навантажень великого спорту і так здорових рідко зустрінеш.
-----
2 justa7
Бьорндален в прошлом сезоне, насколько помню, заявлял, что уже не хватает сил бороться весь сезон , поэтому будет готовиться специально к ЧМ. И этапы КМ из-за этого пропускал.
Улибнули :)))))
Ну от коли наші зірочки стільки навиграють як Уле, чес слово буду до останнього стояти, що вони теж мають право. А коли як у Оруела і не єдиноразово, а типу як норма- нє-а :)))
2016-12-19 21:04
 # 110  дэн (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ніколи не радітиму, наіть якщо медальку якусь вицеплять,
А дело не в медали, а в командном духе. Как пример: Яна, спринт, тренер не пускает... "пойду", 28, в очках... и болеть уже по взрослому. И потом, нам же не расшифровывают, что у них болит. Да никто и не побежит в ущерб здоровью, это нонсенс.
2016-12-19 21:27
 # 111  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 дэн
А дело не в медали, а в командном духе. Как пример: Яна, спринт, тренер не пускает... "пойду", 28, в очках... и болеть уже по взрослому.И потом, нам же не расшифровывают, что у них болит. Да никто и не побежит в ущерб здоровью, это нонсенс.
Та нє, манал (міль пардон) я такий (навіть)))) командний дух))))
Ну а стосовно про про ушерб здороью - нонсенс...
Ви історію з одним із наших біатлоністів не знаєте?
Не думаю ;))))))))
А якби у Юльчи щось сталося? от після тієї гонки коли прям сама хтіла з автоматом у скроні тих хто їй відмовити не міг (хоча і так об....ли потім і тут теж від душі) хоч в обіду дитину звісно більшість не дала.
А милий тренер бєларусів що погнав чи не пинками - це всі бачили минулого сезону? Результа теж не знаєте? ((((
нє верю (с) Станіславский :))))))
2016-12-19 22:28
 # 112  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Да не об этом же речь.. Ну не совсем девчонки ведь... Она хотела бежать и попросила об этом Сама.. То есть, ей не все равно на командный результат.. И мне приятно, что ей не все равно.. Ну а если Ира понимала, что не может, так и не побежала. Это нормально.. Здоровье дороже всего!
Надо себя беречь...
2016-12-19 22:48
 # 113  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Она хотела бежать и попросила об этом. Сама.
Це Ви про яку ситуацію ;))))
Хоча мені от чес слово все рівно, хоч ситуації і різні трохи. Але для цього в командах є врач. І якщо щось пішло не так - то це в першу чергу його вина.
І по фік на бажання спортсменів і (о я ща страшну річ скажу)))) і тренерів теж.
Хто шо хоче, чи не хоче ... то такЕ.
Потерпи браточек, мы тебя подлечим (с) Не-а.
це до речі ота річ за яку і будь- якому тренеру (ну від мене точно)))) прилЕтить (прилетало))))
Хоч мо вони всі ніколи і не дізнаються про це)))))
Ну тут хоч кажуть, якщо що, що так це наше рішення, тут лажонули, тут вродь івийшло (хоч такі як я завше проти будуть). Раніше у нас завше спортсмен винен був ))) ну якщо не свій спортсмен звісно ;))))
2016-12-19 22:59
 # 114  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
Ну, врач ведь есть и он работает.. Видимо, был сделан осмотр и вывод оттуда..
Я про другое.. Никто больного спортсмена не выпихивает на трассу, под эгидой-так нужно для команды, зачёт и т.д.
Просто,я лично против жертв во имя.. И всегда надеюсь на здравый смысл профессионалов.
2016-12-19 23:27
 # 115  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Впевнені?
По різному буває...
http://www.kp.by/daily/26481.5/3351157/
2016-12-20 02:15
 # 116  дэн (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Впевнені?
По різному буває.


Ой бувае... Я байдаркой занимался. Приезжаем мы в Киев на "Кубок Днепра". Конец апреля. У нас была четвёрка, где я работал 4 номером. Его задача - помимо всего прочего, держать корму. У некоторых экипажей корма гуляла до метра. А её держать - это природный дар, тренировки малоэффективны. Попадаем в финал... Утром просыпаемся, а на палубе катера где мы жили, снег лежит!!! А мы, "в трусах и кедах"! Пока то сё, с носа потекло. Мужики на меня смотрят, а спросить боятся. И что, сел в лодку, заехали в призы, начало знобить... дальше, народная медицина. Водкой растёрли, пол стакана вовнутрь, накрыли барахлом какое нашли... и вечером на поезд, даже без соплей. Тренер запрещал пить лекарства. Он был биолог по образованию, что-то знал...
2016-12-20 03:37
 # 117  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 дэн
Ну тут трохи різні речі, імхо.
Коли діватися нема куди, замінити ніхто не зможе, у нас і з травмами виходили, а навдруг одразу на перших секундах нахрапом спіймати вийде))))
я трохи про інше.
Про те, що коли є ким замінити - ставити хвору. Сама вона хоче, чи спитали - побіжиш мовляв? Пофік.
І про те, коли відповідальність якщо що... покладається на спортсмена, а ми Идем на север (с))))
Я досить жорстка людина по життю, і якби шанс був - мо теж погнав би, але коли його вже нема...
нє-а)))) ну і свою б вину, думаю, визнав.
І чим все для всіх скінчилося?
Так отож...
Тож хай краще всі здорові будуть...
І без зайвого героїзму в хворому стані ))))
І ось тут ми знову повертаємося до ролі медика в команді)
2016-12-20 07:00
 # 118  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pozitif
Ну к Яне ведь тоже относятся как к молодой и перспективной, а она практически ровесница Юли и на полтора года старше Иры. :)
Ребята. Да не раздувайте вы чертиче на ровном месте. Как подумаю, что девочки сюда зайдут и прочитают, хочется отписаться от сайта. Кто-то что-то не так сказал, кто-то что-то недопонял, а здесь такие глубокие выводы с дивана...
2016-12-20 12:15
 # 119  Ventel1987 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я не могу понять почему спортсмены других стран могут успешно выступать на одном уровне почти весь биатлонный сезон, а у нас вся подготовка сводится к чемпионату мира и на него делают весь упор??? Болельщики смотрят все гонки на протяжении всего сезона, душой и телом переживают за свою страну в каждой гонке на каждом этапе. Биатлон, как и любой другой вид спорта создан для людей, для болельщиков!!! Когда наши тренера и эксперты говорят о том, что наши биатлонисты должны показать свой максимум и выйти на пик формы на чемпионате мира, то у меня нервы сдают, и не хочется дальше их слушать!!! А как же болельщики??? Может нам по началу сезона не болеть за нашу сборную и не смотреть биатлон, а начинать это делать только когда начнётся ЧМ, ведь только тогда наши биатлонисты будут в оптимальных кондициях и МОЖЕТ быть покажут хорошие результаты??? Мы ждём побед, верим и надеемся на это в каждой гонке, а они нам ЧМ да ЧМ!!! Например, если футбольная команда хочет быть в лидерах своего чемпионата, она выступает ровно на протяжении всего сезона, и там играют такие же люди-спортсмены как и биатлонисты, они выступают на уровне весь чемпионат!!! Значит нужно просто признать: либо то, что уровень наших спортсменов ниже уровня их соперников из других стран, либо то, что уровень подготовки в нашей сборной уступает соперникам, я намекаю на тренерский штаб, который всю подготовку сводит к ЧМ, а остальные гонки - это типа подготовка и они не столь важные!!! Вспомните Елену Зубрилову, которая радовала нас когда выступала за сборную Украины долгие годы, и выступала ровно на протяжении всего сезона, никто никогда не говорил о том что пик её формы будет на чемпионате мира, она штамповала медали одна за другой от начала до конца сезона, и за это мы ее любим, помним и будем всегда помнить!!! Я считаю что тренерский штаб лукавит, когда говорит о пике формы нашей сборной на ЧМ!!! Спортсмен должен быть готов от начала сезона, с первого этапа, до последнего! Подготовить его к этому - задача тренера!!!
2016-12-20 15:29
 # 120  Zlatan (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ventel1987
Это все эмоции с Вашей стороны..
Если бы перед тем как написать 100500 слов текста, Вы бы прочитали предыдущие комментарии, а если следите за новостями на этом сайте, то и на некоторых параллельных ветках, то получили бы ответы на свои вопросы.
Сравнение с футбольными командами даже комментировать не буду..Еще бы с формулой1 сравнили..

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті