Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1291
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1173
3 Ерік Перро 926
4 Себастьян Самуельссон 875
5 Кантен Фійон-Майє 862
6 Томмазо Джакомел 827
7 Емільєн Жаклен 777
8 Тар'єй Бьо 679
9 Вебйорн Соерум 651
10 Яков Фак 618
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   23:56
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат України, Буковель
2025-03-26 13:00 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2017-02-11 17:01 |

Хохфільцен 2017. Результати спринтерської гонки у чоловіків


Хай живе Його Величність Біатлон! Саме такі захоплюючі емоції зобов'язаний був подарувати чоловічий спринт на чемпіонаті світу в Хохфільцені! Вкрай рідко гонки з інтервальним стартом можуть нести такий емоційний накал і вибух адреналіну, як це сталося сьогодні!

Прогноз погоди на гонку був суперечливим, і вибирати стратегію для тренерів сьогодні було вкрай складно. Багато команд злякалися обіцяної плюсової температури і дощу, поставивши своїх лідерів в перші групи. А ось німці і норвежці, як і вчора, ризикнули, зробили ставку на другу половину стартового протоколу - і вгадали!

Дощу в результаті не було, зате для ранніх стартових номерів погода подарувала непередбачуваний вітровий заряд, через що спортсмени багато промахувалися, особливо на стійці, і розпрощалися з надіями показати максимальний результат. Багато, але не Мартен Фуркад! Лідеру Кубка світу, який стартував четвертим, так само не пощастило з вітром, результатом чого стали два промахи на вогневих рубежах, але Мартен розвинув на дистанції приголомшливу швидкість - за цим показником ближче ніж в 15-ти секундах до французу не виявилося нікого! І після фінішу перших 80-ти спортсменів Мартен залишався першим!

Але все-таки несправедливо було б, якби чемпіоном в спринті спортсмен з двома колами штрафу, хоча п'ять років тому в Рупольдінгу саме Фуркад вже проробляв такий фокус, а до того подібне вдавалося лише зіркам калібру Нойнер або Бьерндалену в його кращі роки. І першим порушником спокою Мартена став Бенедикт Долль, який продемонстрував невластиву для себе точність і зі стовідсотковою стрільбою випередив француза на фініші на 23 секунди! Перемога?

«Одну хвилиночку», - немов сказав Йоханнес Бе, який стартував мало не останнім з лідерів. Норвежець також закрив всі десять мішеней і на виході зі стадіону після стійки виявився лідером з 9-секундною перевагою!... І тут нервове напруження перейшло від Мартена до Бенедикта.

Телекамери не раз вихоплювали лице Долля, поки Бе-молодший біг по дистанції. І з кожною відсічкою різниця між претендентами на золото потроху, але танула. Апогей гонки трапився на фінішній прямій норвежця, куди Йоханнес підійшов помітно втомленим, але маючи 4 секунди в запасі перед останнім кілометром. Нескінченно довгі півтори сотні метрів Бе пройшли під оглушливий рев трибун, немов це не біатлон, а фінал футбольної Ліги Чемпіонів. Норвежець все робив правильно: і відштовхувався, наскільки було сил, і вибирав правильну траєкторію, і на останніх метрах розтягнувся в шпагаті... Але - 0.7 секунди на користь Долля, і трибуни Хохфільцена, що більш ніж наполовину складалися з німецьких уболівальників, просто вибухнули! Йоханнес ж, розчарований, залишився лежати, розпластавшись на снігу.

Втім, для норвежців це стало не останнім приводом для занепокоєння в цій гонці. Еміль Свендсен, який стартував одним з останніх, фінішував дуже важко і з двома промахами показав 36-ий час. А після фінішу впав, немов підкошений, і 10 хвилин не міг прийти в себе. Встав Еміль тільки за допомогою медбригади.

Що стосується виступу українців, то на початку гонки запам'ятався Сергій Семенов, чий результат довгий час був серед кращих після стрільби лежачи. Але в стійці Сергій потрапив в вітровий порив, допустив три промахи, і фінішував 41-м.

На жаль, ніхто з наших хлопців сьогодні не зміг похвалитися якісною стрільбою. У решти українців по два кола штрафу, і при цьому лише Дмитро Підручний набрав кубкові очки - 28-й. Олександр Жирний насилу зачепився за право стартувати в гонці переслідування, а Володимир Семаков і зовсім далекий від своїх січневих показників - 73-й.

А ось хто здивував, так це болгарські біатлоністи, що давненько не хапають зірок з неба, а сьогодні показали третій результат в гонці за очками Кубка націй! Причому Красимир Анєв (6-й), Антон Сінапов (11-й) і Володимир Ілієв (13-й) на трьох допустили всього один промах! Компанію призерам і Анєву у квітковій церемонії склали також американець Лоуелл Бейлі і чех Онджей Моравець.

Мартен Фуркад не втомлюється відриватися від переслідувачів в загальному заліку. Невдало провівший гонку (21-е місце), другий номер тотала Антон Шипулін, відпустив француза вже на 304 очка! Дмитро Підручний та Сергій Семенов знову помінялися місцями і продовжують дружно йти на межі першої двадцятки.

У Кубку націй гонка для України склалася невдало, і наші хлопці, хоча і займають як і раніше шосте місце, але відстають від австрійців вже на 219 балів. Боротьба ще далека від завершення, в тому числі на цьому чемпіонаті світу!

Завтра уболівальникам доведеться отримати чергову порцію адреналіну в гонках переслідування у жінок і чоловіків!

Фото: Костянтин Клименко, повну фотогалерею дивіться тут.

Спринт. Чоловіки
1. Бенедикт Доль (0+0) 23:27.4
2. Йоганнес-Тінґнес Бе (0+0) +0.7
3. Мартен Фуркад (1+1) +23.1
...
28. Дмитро Підручний (1+1) +1:26.1
41. Сергій Семенов (0+3) +1:40.3
58. Олександр Жирний (2+0) +2:09.8
73. Володимир Семаков (0+2) +2:43.7

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут, швидкість спортсменів в сезоні
Оновлений рейтинг кубка світу, кубка націй и залік спринтів
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Коментарі (Всього: 270)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

2017-02-11 20:37
 # 211  Lyuda_N Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
чому він замість того що б залікувати ногу поїхав на Різдвяні старти.

2 Булка з повидлом
На такие гонки приглашают! И далеко не всех. Сегодня откажешься и завтра уже не позовут.

2017-02-11 20:39
 # 212  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Ну это Вы зря.. Вы же точно не знаете, а пользоваться ингаляторами в определённых дозах можно всем.. Это не помогает, просто..
У нашей Лены тоже астма, и что? Ей тоже трудно, сами же все видите. Она тоже допингистка?
Плохо им было из-за акклиматизации, причем многим.. У Эмиля был коллапс. Я ему желаю здоровья и побольше..
Это высота, сегодня наших тоже накрыло нехило. Они тоже эти самые?

Воооот, в определенных дозах они пользуются СЕЙЧАС, а раньше "Галя берега не баче". Вы думаете у той же Туры сопли до земли тянулись от насморка? А сейчас перекрыли им доступ и усе, от топ-сборной остались рожки да ножки. Как у женщин, так и у мужчин.
А наши что, бежали как обычно, стреляли хуже обычного.
О девушках, если не ошибаюсь они все это время в Италии тренировались, на еще большей высоте, так что "накрыло" тут несколько неуместно.
2017-02-11 20:40
 # 213  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
Ну, перестаньте, пожалуйста. Вы же адеквытный человек.
За РГ платят деньги-это раз! Ну а во-аторых, Вы же понимаете, что он заслужил. Почему же отказываться?
Посему плохо стреляют, это вопрос к спортсменам и тренерам. Кстати, ветер на его стрельбе задувал не по детски!
Ну и еще моментик.. На ногу Сем не жалуется и ход показал нормальный. И это три:))
2017-02-11 20:42
 # 214  Влад-Киев (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На: - Булка з повидлом (Вінниця)
Независимо от сегодня Свендсон сделал для мирового биатлона столько, что многим федерациям слитым вместе, и не снилось. Астматик, не астматик, это тупой разговор непонятливых. Свендсон -ВЕЛИКИЙ биатлонист, может и не самый великий, но правда в том, что он УЖЕ оставил свой след в истории биатлона, хотя карьеры ещё не завершил.
2017-02-11 20:43
 # 215  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
Про состояние говорили и ребята и подтвердил Юра. Врут?
Эмиль продолжает пользоваться, он сам говорил. Че ж его раньше не клинило? Всегда бодрячком так, а седня не подействовало? Чи шо?
2017-02-11 20:48
 # 216  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Ну, перестаньте, пожалуйста. Вы же адеквытный человек.
За РГ платят деньги-это раз! Ну а во-аторых, Вы же понимаете, что он заслужил. Почему же отказываться?
Посему плохо стреляют, это вопрос к спортсменам и тренерам. Кстати, ветер на его стрельбе задувал не по детски!
Ну и еще моментик.. На ногу Сем не жалуется и ход показал нормальный. И это три:))

Просто вспомните первую часть сезона, как Сем останавливался на последнем круге, постоянно жаловался на ногу, и вроде наступил перерыв на КМ, как бы использовать паузу с пользой, подлечиться в это время? Нет, вперед на РГ.
Как бы это несколько непрофессионально в тот момент выглядело, учитывая что весь сезон впереди. У меня к Сему претензий никаких, просто ответ человеку выше. Да и сегодняшний застрел - ветер и психология, ничего не поделаешь, чисто наши стреляют только тогда когда ничего не светит.
2017-02-11 20:50
 # 217  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Влад-Киев
Независимо от сегодня Свендсон сделал для мирового биатлона столько, что многим федерациям слитым вместе, и не снилось. Астматик, не астматик, это тупой разговор непонятливых. Свендсон -ВЕЛИКИЙ биатлонист, может и не самый великий, но правда в том, что он УЖЕ оставил свой след в истории биатлона, хотя карьеры ещё не завершил.

Согласен, он у меня на втором месте среди спортсменов по вкладу в мировой спорт, сразу после Армстронга,
2017-02-11 20:51
 # 218  kij Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Наші сьогодніх......
Тут якийсь //удак пісанув,що Мартен "глатнул",
класика:"дбл бля"(лавров)
2017-02-11 20:51
 # 219  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Здається, що Бринзак перемудрив перед олімпіадою.
2 Vadim0704
Ничего подобного, всё сделано грамотно и вовремя. )) Он же прекрасно понимал, как при нынешней конкуренции в мировом биатлоне и при более чем скромных результатах наших спортсменов в этом сезоне, будет трудно выигрывать медали на ЧМ. А финансирование (если оно будет) выделяют прежде всего под медальные виды спорта. ))) Он поставил в т.ч. и на континентальное первенство, и не ошибся. У Джимы весь иконостас от бронзы до золота ЧЕ, у Настёны бронза ЧЕ. Плюс у Дудченка две бронзы на ЮЧЕ. Уже есть, что предъявить министерству под денежку. ))) А тут ышо и лучшая спортсменка месяца, ну понятное дело автоматически и лучший тренер месяца. ))) Всё вовремя и к месту. )))
2017-02-11 20:53
 # 220  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
А че Вы так уперлись? Как говорят россияне, не пойман - не вор. Откуда такая уверенность?
Да и результаты у Свендсена кула хуже, чем у Уле.. Уле тоже того...?
2017-02-11 20:54
 # 221  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Эмиль продолжает пользоваться, он сам говорил. Че ж его раньше не клинило? Всегда бодрячком так, а седня не подействовало? Чи шо?

Вы вообще читаете что я пишу? Дозировку сделали как для всех смертных, а не пользуйся сколько влезет, вот и клинит, "синдром отмены" называется.
А по нашим я не понял к чему вы это писали, к нашим спортсменам у меня никаких вопросов, к ТШ - другое дело.
2017-02-11 20:54
 # 222  ДНМ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
Вони і зараз борються як рівні, і ніколи не пасують перед визнаними зірками! Але сьогодні у Короля ну просто "габаритище" пройшов, а у наших жоден не зпрацював. Крім того, умови підготовки як, даруйте, тіла спортсмена, так і його амуніції точно різняться.
2017-02-11 20:55
 # 223  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 um2009
Согласна. Брынзак не складывал яйца в одну корзину и, как видите, оказался прав.
На этом чемпе пролетим, скорее всего.
Ну а дальше.. Жизнь покажет :)
2017-02-11 20:56
 # 224  wiho67 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Если в эстафете намажут так-же , то и -8 сек. вместо -24 сек. не помогут и будут в конце десятки или ниже .
Уже писал и повторяюсь : - мені байдуже хто кому пику бив і як це сталося.
Кіля повинен був зайняти своє місце задля вболівальників --- тренера ЛОХИ.
Можете банить меня но я прав.
2017-02-11 20:57
 # 225  Влад-Киев (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На: - Булка з повидлом (Вінниця)
Нил Армстронг конечно, был первым в своём роде спортсменом, но всё-таки биатлон - не лунные гонки ...
2017-02-11 20:57
 # 226  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
Ну так дозировку сократили не вчера. А Эмиль на этой дозе уже и медальки брал. Че ж его коллапс не накрывал?
Я читаю Вас внимательно :))
2017-02-11 21:00
 # 227  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 wiho67
Да никто не спорит с Вами. Правы, наверное..
Но чего сейчас об этом говорить?
Киля не смог себя сдержать. Маемо то ще маемо.
2017-02-11 21:00
 # 228  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
А че Вы так уперлись? Как говорят россияне, не пойман - не вор. Откуда такая уверенность?
Да и результаты у Свендсена кула хуже, чем у Уле.. Уле тоже того...?

Его результаты - лучшая демонстрация изменений.
А еще русские любят делать круглые глаза и отрицать положительные пробы ЕПО, списывая их на косметику, таблетки от простатита и еще что.
По Уле не буду утверждать, Свендсен - однозначно.
2017-02-11 21:01
 # 229  дэн (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Эмиль продолжает пользоваться, он сам говорил. Че ж его раньше не клинило?
2 albishka

С осени, вышло новое положение по дозировке. Урош, в одном из вью сказал. Для походить - достаточно, а для гонки - нет. У Лены аналогичные проблемы начались с прошлого сезона. Если проблему не решить, станет вопрос о участии Лены в ОИ. Вы же видели сегодня, что с ребятами твориться, и кому нужна такая ответственность?
2017-02-11 21:03
 # 230  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ДНМ
Вони і зараз борються як рівні, і ніколи не пасують перед визнаними зірками! Але сьогодні у Короля ну просто "габаритище" пройшов, а у наших жоден не зпрацював. Крім того, умови підготовки як, даруйте, тіла спортсмена, так і його амуніції точно різняться.

Ладно, добре, я здаюсь, ваша правда, Норвегія і досі топ-збірна яка розриває всіх і вся довкола та стабільно привозить по 2-3 спортсмена в квіти та на п"єдистал. Мікст - найкращий доказ ваших слів.
2017-02-11 21:04
 # 231  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Влад-Киев
Ха-ха-ха
2017-02-11 21:04
 # 232  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
Еще раз.. Уле норм в 43года,а Эмиль и Бе в ауте.Может все-таки высота? :))
Откуда уверенность по Эмилю?
Он уже 3года сидит в середине пелетона. Дозу сократили с осени. В этом году он лучше, чем в прошлом. Логики не вижу.
2017-02-11 21:11
 # 233  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Еще раз.. Уле норм в 43года,а Эмиль и Бе в ауте.Может все-таки высота? :))

Согласен, со всем согласен, норвежские детки Эмиль и Бе впервые оказались на такой крутой высоте, потому и скосило ребят.
2017-02-11 21:14
 # 234  wiho67 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Задолбали(задрали ваші суперечки),если будут допменов и допледи убирать , то всех и сразу вместе с поребриками , а не так то не.
Вболіваємо за наших !!!
2017-02-11 21:15
 # 235  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 wiho67
Извините, конечно. Не читайте:))
2017-02-11 21:18
 # 236  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
Дело не в том, что высоко, а то что смена высот. Разве нет? :)
Я хочу понять, а не доказать свою правоту. Как грится, почувствуйте разницу.
Фуркад такой весь молодец, потому как родился в горах.. Не высоко, но в горах. Ему полегче.. Другим тяжелее, кстати,
многим. Анев сегодня говорил, что тяжко бежалось..
2017-02-11 21:19
 # 237  Булка з повидлом (Вінниця) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Ладно, на самом деле может все и есть так банально, обычная акклиматизация, но после смены дозировки норги реально сдали в результатах.
2017-02-11 21:27
 # 238  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
О состоянии Эмиля:
http://xsport.ua/biathlon_s/news/svendsen-seychas-chuvstvuyu-sebya-khorosho-posmotrim-kak-postupat-dalshe_256137/
2017-02-11 21:29
 # 239  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Булка з повидлом
Есть много причин.. Братья болели оба, Эмиль не айс давно, Уле иолодец и так(не иолодеет ведь, свой график), дублеры стпрались, но на то они и дублеры... Вот и падение результатов на фоне других.
А Йоська вернулся и сразу 2подиума:))
Я,кстати,не фанатка норгов. Просто, мне кажется, что они и правда, сильны в зимних видах. Все же не Украина, снег есть.
Поэтому рашисты так бесят. У них есть все :и базы, и снаряжение, и деньги, так ещё и жрут.. Вот реально нечестно все это.
2017-02-11 21:30
 # 240  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 um2009
Спасибо. Видимо, припекло пацанов в таком плюсе:))

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (4)
    ЧУ-2025. Результати естафет (67)
    День народження Віталія Мандзина! (8)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1278
2 Лу Жанмонно 1258
3 Жюлья Сімон 902
4 Ельвіра Карін Еберґ 761
5 Осеан Мішлон 760
6 Жанні Рішар 755
7 Суві Мінккінен 694
8 Жустін Бреза-Буше 657
9 Селіна Гротіан 640
10 Марен Кіркейде 548
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Дмитро Підручний 6.33

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
400
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-23
Дмитро Підручний: Це був ризик, але, думаю, він себе виправдовує

2025-03-23
Іван Крулько: Зробимо висновки – будемо рухатись далі

2025-03-23
Олена Городна: Всіх дуже ціную та поважаю

2025-03-23
Антон Дудченко: Мені здається, що кожен сезон тебе чомусь навчає

2025-03-22
Христина Дмитренко: Є велика мотивація працювати і бути частиною великого спорту

2025-03-22
Віталій Мандзин: Попереду нові виклики