Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2017-03-23 23:54 |

Володимир Бринзак: Думаю, такої рівної команди немає більше ні в одній країні


Після закінчення зимового сезону президент Федерації біатлону України Володимир Бринзак дав уже чимало коментарів з підбиттям підсумків, чим втамував інформаційний голод основної частини вболівальників. Ми ж попросили Володимира Михайловича "копнути" глибше декілька тем, які не попали у експрес-аналіз.

- Володимире Михайловичу, сезон закінчено, час підводити підсумки. Напередодні сезону Ви говорили, що головною метою команди буде - показати себе і успішно виступити на чемпіонаті світу, набути впевненості перед олімпійським сезоном. Чи можна результати нашої збірної вважати достатніми, щоб сказати, що це завдання виконане?
- Звичайно, могло бути краще. Але склалися такі обставини, які вибивали з нормального ритму: хвороби Підгрушної і Варвинець, відсутність з початку сезону Абрамової і Валі Семеренко, тільки в кінці сезону перші гонки провела Віта ... Одним словом, стабільності в жіночому складі збірної, такої, як хотілося б, не було. Проте, естафету на чемпіонаті світу дівчата відпрацювали і показали свій потенціал. Окрім того, згадаємо, що Юлі Джимі посісти третє місце не дозволив прикрий самостріл. У хлопців той же Семенов у "двадцятці" показав дуже хороший результат. Тобто, команда, в цілому, була готова, але в цей раз нам зрадило везіння.

- А як щодо набуття впевненості? У Вас є відчуття сили збірної - на тому рівні, як це було чотири роки тому?
- Звичайно, є. Тому що я спілкувався з Вітою і бачу її настрій, знаю, що Варвинець в наступному сезоні функціонально буде краще готова, Джима за літо підтягне стрільбу, Меркушина також має величезну мотивацію до росту... Так що у нас в команді ще й конкуренція серйозна буде за місце в основі. Думаю, такої рівної команди немає більше ні в одній країні.

- У жіночій команді лідером сезону стала Юлія Джима, яка провела величезну кількість стартів. Такий графік планувався спочатку, чи рішення приймалося вже по ходу сезону, виходячи з результатів Юлі?
- Я б не говорив тільки про Джиму - у нас всі спортсменки, які були готові на момент стартів, бігли на змаганнях. У тої же Меркушіної змагальний обсяг теж дуже великий. Це специфіка передолімпійського сезону: треба навантажитися по-максимуму, щоб в наступному сезоні скинути навантаження, провести швидкісну роботу, і після такого комплексу навантажень в олімпійський сезон виступати завжди легше.

- А чи немає у Вас побоювання повторення історії Валі Семеренко та Олени Підгрушної, які на наступний сезон після феєрії були блідою тінню себе річної давності?
- Ні, ні. Тут зовсім інша ситуація, інший характер спортсменки ... Юля знає, чого вона хоче, і що для цього треба робити. Упевнений, все буде нормально.

- Олена Підгрушна про своє самопочуття і подальші перспективи говорила самостійно. А що про Валю? Вирішено її проблеми зі здоров'ям, і чи зможе вона вже в травні повноцінно включитися в роботу нарівні з усіма?
- Принаймні - хоче. Валя налаштована, горить бажанням і обіцяє зробити все, щоб бути членом основи без всяких умов. Так, по самопочуттю є ряд нюансів, але бажання я бачу.



- Якщо в минулому сезоні у Уроша Велепеця був головний біль - як зібрати сильний склад, то тепер - як дати змагальну практику всім сильним спортсменкам?
- Нічого страшного, квота в шість спортсменок у нас є, плюс хтось буде пропускати старти, тренери зможуть міняти спортсменок. Змагальна практика буде у всіх. Більш того, за рахунок цієї конкуренції всі будуть намагатися і прагнути до максимального результату. А коли спортсмен занадто впевнений в тому, що місце в команді у нього є, то це трохи розслабляє.

- Прогрес чоловічої команди не можна не помітити. Чи можна сподіватися, що в Пхенчхані чоловіки, мабуть, вперше стануть нашими медальними шансами нарівні з дівчатами?
- Ну, медальний шанс і на минулій Олімпіаді був, у того ж Семенова. Ми працюємо, і сподіваюся, що в Кореї хлопці претендуватимуть на медаль, але планувати щось складно. Наше головне завдання - оптимально підготуватися. Але в Кореї на результат буде впливати і чимало факторів, які не залежать від спортсменів: складна траса, непередбачувана погода - на цьому обпікалися багато спортсменів, і просто там не буде нікому.

- Як Ви вважаєте, команду треба налаштовувати на використання шансу в кожній гонці, чи цілеспрямовано готувати естафетну четвірку?
- Розставляти акценти буде Юрай Санітра. Я думаю, вже по ходу наступного сезону ми побачимо, що у нас виходить краще і на що варто робити основну ставку.

- Ви говорили про те, що під час передсезонної підготовки у дівчат знову буде розширений склад. А як у хлопців? Ми теж побачимо дві групи під загальним керівництвом Юрая Санітри?
- Думаю, ні: Юрай хоче зосередитися саме на олімпійській команді, щоб дати максимально можливий результат. І поки він ще думає над форматом роботи чоловічої команди. Швидше за все, через пару днів остаточне рішення буде прийнято.

- В одному з Ваших інтерв'ю прозвучала думка про те, що Ви хотіли б посилити третій етап чоловічої естафети. Поділіться, кого Ви мали на увазі?
- Хотілося б, щоб таким посиленням стали Руслан Ткаленко і Андрій Доценко. Але подивимося, як складеться. Якщо вони будуть готуватися в команді, можуть вирости в надійних і сильних членів естафетної четвірки.



- Ви маєте на увазі перспективу вже найближчої Олімпіади?
- Ну, а чому ні? Якщо вони добре проявлять себе на зборах, отримають право виступити на Кубку світу і заслужать місце в олімпійській заявці - цілком можуть виступити в Кореї.

- Які плани на передсезонну роботу?
- Розкривати всі тонкощі я не буду, скажу лише, що програма на міжсезоння вже складена, і всі збори вже розписані буквально по днях.

- На літній чемпіонат світу у Чайковський, мабуть, команда не поїде?
- Ні, цю поїздку ми не плануємо. По-перше, з урахуванням графіка зборів може бути досить складна логістика, плюс, ми пам'ятаємо, з якими проблемами з перевезенням зброї стикалися раніше наші спортсмени. Та й взагалі, в олімпійський рік подібні змагання навряд чи будуть корисні.

- Давайте опустимося на рівень нижче і поговоримо про найближчий резерв. Як можна оцінити виступ команди Б в змагання Кубку IBU?
- Відверто кажучи, не дуже добре. Мені не сподобалося, як підвели до головних стартів Труша та Дудченко, та ж Кривонос виступила в сезоні нижче своїх можливостей. З позитивного зазначу: запам'яталися виступи Ткаленко і Доценко, особливо в естафеті Отепяя. Але, в цілому, питань до тренерського штабу чимало, і я навіть замислююся, чи не довірити команду Б комусь іншому. Мені не дуже подобається, в якому стилі працюють наші тренери.

- Напередодні сезону, в рамках компромісу навколо Ірини Варвинець, Микола Зоц став старшим тренером чоловічої збірної. Як вийшло, що восени Микола Миколайович знову опинився в команді Б і став готувати спортсменів до Кубку IBU?
- Зоц не захотів летіти в Канаду, і замість заокеанського збору зі своїми спортсменами поїхав до Норвегії. Після цього вже так і пішло, що ті хлопці, з якими він працював, стали їздити на етапи Кубку IBU, а Зоц - їх тренувати.

- Це не могло стати каталізатором для продовження історії навколо Іри і виникнення березневої ситуації з Русланом Ткаленко?
- Я не знаю. Що стосується Іри, то, звичайно, смикання між двома командами не пішло їй на користь. І вона, звичайно ж, сама розуміла, що цю невизначеність треба усувати. Закінчилося тим, що Варвинець сама підійшла до Уроша Велепеця і сказала, що буде тренуватися разом з основою. Так що, зараз з цим питанням у нас повна ясність.

- В останні роки у нас в країні досить багато уваги приділяється юнацькому біатлону. Проводиться чимало змагань, кращі юні спортсмени регулярно тренуються і змагаються за кордоном. Те, що раніше важко було уявити. Однак, результати цього сезону навряд чи є адекватними тим вкладенням, які робляться в підростаючу зміну. В чому причина?
- Я не згоден з такою оцінкою. На кожних юніорських або юнацьких змаганнях у нас є медалі. Інша справа, що лідерів юніорської команди не змогли правильно підвести до чемпіонату світу. Але тут треба розуміти, що на тих же Труша та Дудченко випало серйозне навантаження з великою кількістю стартів, в тому числі серед дорослих - на Кубку IBU. І на чемпіонат світу вони приїхали вже функціонально не готовими. Але, в цілому, сезон наших юніорів я можу охарактеризувати позитивно.

- Якими взагалі Вам вбачаються перспективи біатлону в Україні в найближчі три-п'ять-десять років?
- Складнощі, безумовно, є. В першу чергу, це нестача біатлоністів. Навіть на чемпіонаті України виступає недостатньо багато спортсменів. А якщо брати до уваги тих, чия кваліфікація дозволяє виступати на серйозних міжнародних стартах - таких людей взагалі небагато. На жаль, останнім часом ми втрачаємо якість підготовки, незважаючи на те, що створюються умови. Спортсмени слабкі функціонально, останнє коло не можуть витримувати так, як того вимагає міжнародний рівень.

Я бачу проблему в наших тренерських кадрах. На жаль, нашим фахівцям часто бракує професіоналізму. Постійно якісь міжусобиці, всі "тягнуть" своїх спортсменів, а в результаті страждає спільна справа, інтереси національної команди і розвиток біатлону в Україні. І, виходить, що ті можливості, які їм надані, не використовуються повною мірою.

- У зв'язку з цим, чи не плануєте Ви поширити досвід залучення іноземних фахівців не тільки на національну команду?
- Ми про це думаємо.

- Володимире Михайловичу, з якими почуттями Ви дивитися в майбутній олімпійський сезон?
- З оптимізмом. Я бачу, що у нас є гідні і чоловіча, і жіноча команди, немає явних пробоїв, і я сподіваюся, що ми гідно представимо країну на Олімпійських Іграх.

- Як вважаєте, новому тренерському штабу команди є резон готувати свою "щасливу шапку"?
- Потрібно завжди бути готовим і розраховувати на успіх. Заради цього ми створюємо єдиний колектив і старанно працюємо. В команді є повне взаєморозуміння і єдина мета. І якщо кожен цією метою перейметься - у нас все вийде.

Розмовляв Євген Тарасенко
 
 


Коментарі (Всього: 40)

[ 1, 2 ]

2017-03-24 03:08
 # 1  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хорошее интервью. Спасибо, что задали вопрос про команду Б и тренеров низшего звена. Действительно настал тот момент, когда команду Б должен возглавить иностранный специалист, не в обиду нашим, просто нужен независимый арбитр, который установит общие для всех правила.
2017-03-24 07:09
 # 2  жуков (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Очень много вопросов после прочитанного. Остается впечатление о кулуарности и протекционизме.
2017-03-24 07:46
 # 3  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Без хорошего тренерского состава для резерва, перспектива Украины плачевна.
А ещё надо не закрывать детские школы и биатлонные базы, а открывать новые.
Ну и главная задача, наконец-то подумать о биатлонной базе в Украине для основного состава.
Сколько можно им постоянно мотаться по заграницам.
2017-03-24 08:20
 # 4  жуков (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Приведу один маленький пример. Если немножко порыскать по армейским подразделениям и внимательно поискать,то можно набрать очень не плохую команду биатлонистов,которая на ЧУ ,как минимум не затеряется.Заметьте без всяких усилий специалистов. Конечно это касается мальчиков. У девочек не много другая специфика. Но кому это надо? Как же потом устраивать своих детей и знакомых?
2017-03-24 08:38
 # 5  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 жуков
Для начала их нужно будет просто научить стоять на лыжах )))
Это чтобы дальше не входить в абсурдные рассуждения.
2017-03-24 09:07
 # 6  spring (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо за интервью!!!
2017-03-24 09:07
 # 7  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Если немножко порыскать по армейским подразделениям и внимательно поискать,то можно набрать очень не плохую команду биатлонистов

это, наверное, намек на старую байку о том, что наши биатлонисты в свободное время подрабатывают снайперами в ато.
2017-03-24 09:16
 # 8  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Жень, я знаю бойцов спецназа, которые и на лыжах могут норматив мастера спорта сдать, но в биатлон они не пойдут:) - возраст и интересы уже не те, но в чем-то "жуков" прав, если не удается с биатлонными школами, то пробовать в тех же армейских училищах никто ж не запрещает. Тем более, как говорил В.П.Карленко, пару тестов и сразу видно - из человека выйдет снайпер или нет:), а там уже и на лыжи можно ставить.
Возьмем ту же Бондарь - не знаю кто,но кто-то же ей посоветовал перейти в биатлон и, возможно, мы потеряли еще одну Шевченко и не нашли еще одну Зубрилову. Ну не выйдет из нее снайпер, может ей как Расторгуеву и повезет один раз в жизни, но не ради ж этого она в биатлон переходила. Техника у Яны - залюбуешься, красиво едет - прям как плывет на лыжах, а вот во всем остальном - ну пролетит она мимо этих ОИ - очевидно, а еще 4 года бегать в холостую захочет ли. Вот так спортсмены и теряются.
2017-03-24 09:43
 # 9  pozitif (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо Женя, классное вью
2017-03-24 09:51
 # 10  жуков (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Задам один вопрос. А не с армии ли биатлон начался? Это всем скептикам. И еще. Многие бегуны зимой спокойно ходят на лыжах и принимают участие в лыжных соревнованиях.
2017-03-24 09:53
 # 11  Странник Ыых (Горішні Плавні) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо Жене и Владимиру Михайловичу за интервью, очень толковое и откровенное!
Повністю згоден з думкою про іноземного фахівця для команди B.
І сподіваюся, що Ткаленко та Доценко таки потраплять до основного складу у новому сезоні.
2017-03-24 10:01
 # 12  Lsd (Хмельницкий) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хорошее, годное интервью, интересные, актуальные вопросы - однозначно зачет! Пока что имеем много хороших ожиданий перед олимпийским сезоном, будем надеяться. что они оправдаются.
2017-03-24 10:01
 # 13  Странник Ыых (Горішні Плавні) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А не с армии ли биатлон начался?
2 жуков
Современный - нет, не из армии. Из патрульных полицейских, он поначалу так и назывался - "патрульные гонки".
Если же брать историю с норвежскими пограничниками 1767 года, то она немножко мифологизирована, мне кажется. Во-первых, они стреляли по мишеням, спускаясь с горы, на ходу, безо всяких огневых рубежей :) А во-вторых, в то время у Норвегии не было собственной армии, потому что она до начала 19 века принадлежала Датской короне. Так что "пограничники" на самом деле, скорее всего, выполняли роль тех же полицейских вперемешку с таможней.
2017-03-24 10:11
 # 14  Sasha T-4 (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
всё конкретно и чётко, вью понравилось
2017-03-24 10:31
 # 15  жуков (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Приятно вести беседы с такими интелектульными собеседниками.Я свой интелект повышал на политзанятиях. И укреплял на марш-бросках,после которых не выбить тридцать из тридцати считалось лузерством. И второй разряд по лыжам никого не удивлял.
2017-03-24 10:36
 # 16  Диванный иксперд Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Приведу один маленький пример. Если немножко порыскать по армейским подразделениям и внимательно поискать,то можно набрать очень не плохую команду биатлонистов,которая на ЧУ ,как минимум не затеряется.Заметьте без всяких усилий специалистов. Конечно это касается мальчиков. У девочек не много другая специфика. Но кому это надо? Как же потом устраивать своих детей и знакомых?
А кто тогда будет сепаров и поребриков отстреливать ?
2017-03-24 10:38
 # 17  Patriot (Днепропетровск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я смотрю, у нас денег куры не клюют, раз подумывают о том, чтобы пригласить рностранных тренеров в команду Б.
Как-то неправильно из-за одного неудачного сезона разносить в пух и прах отечественных специалистов и говорить о недостатке профессионализма. Все-таки эти люди подготовили не одного высококлассного спортсмена. А провалы и ошибки случаются у всех.
2017-03-24 10:40
 # 18  Странник Ыых (Горішні Плавні) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 жуков
Респект вам и уважуха. Я свои спортивные подвиги совершал на гражданке, так что низачот мне.
2017-03-24 10:53
 # 19  жуков (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Прошу прощения. Это не подвиги. Это мой курс молодого бойца.Я просто к тому,что это не результаты по сравнению с профи.
2017-03-24 11:05
 # 20  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Patriot
Уже 2-й к ряду точно, а я бы даже сказал 3-й.
2017-03-24 12:49
 # 21  Ларік Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На мою думку, не потрібно було Бєлову відпускати в Польщу. А залучити її до роботи в команді Б.
2017-03-24 12:58
 # 22  lm-may (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Шамрай+Королькевич - были лучшей командой тренеров для Вали, Виты и Лены. Урош решил Юлины проблемы со здоровьем и смог вывести ее на новый уровень. Не плохо было бы вернуть Королькевича, даже не смотря на скандальный уход - он смог бы усилить команду.
2017-03-24 13:11
 # 23  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Patriot
Таке рішення, мабуть, швидше через міжусобиці. І те що нема субординації в ТШ, бо старший тренер команди А викликає спортсмена команди В, а тренер команди В имел в виду виклик, в нього свої плани. Ну і просування "своїх" спортсменів має місце, наперекір спортивному принципу.
Не хочеться, звичайно, щоб в нас порядок наводили іноземці, самим треба розгрібати, але виглядає так , що іноземні тренери працюють на результат, а наші працють, як працюють, бо вони - незамінні.
2017-03-24 13:33
 # 24  Sashex Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спасибо, ВМБ. Позитивненько так про все сказал. Чувствуется, что он душой болеет. Будем надеяться на лучшее. Удачи!
2017-03-24 13:42
 # 25  ale-bilinskaya Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Все-таки эти люди подготовили не одного высококлассного спортсмена.
Но нужно шагать в ногу со временем, какие то новые методы подготовки приносить.
То, что работало лет 10 назад, сейчас уже не прокатывает
2017-03-24 13:59
 # 26  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Таки Зрада!)))

Тобто, команда, в цілому, була готова, але в цей раз нам зрадило везіння.
2017-03-24 14:09
 # 27  Джустін (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зоц не захотів летіти в Канаду, і замість заокеанського збору зі своїми спортсменами поїхав до Норвегії. какая же цаца)))

Варвинець сама підійшла до Уроша Велепеця і сказала, що буде тренуватися разом з основою. ух какая Зрада!)))
2017-03-24 14:22
 # 28  Агнешка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Брынзак недоволен тем, что Зоц не отпустил Руслана на КМ, а с другой стороны отмечает его хорошее выступление в Отепя. И в основном из-за этого выступления Доценку и Ткаленку будет предоставлено место для подготовки в основной сборной. Зоц - гений. Что бы и кто бы там не говорил, а Зоц на своем месте. Ни у одного тренера нет столько подготовленных спортсменов, которые за ним в огонь и в воду. Может уже хватит винить одного человека во всех грехах, а то мне это напоминает нашу политическую ситуацию, где во всем плохом виноват тоже один человек.
2017-03-24 16:02
 # 29  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Агнешка
Зоц не гений, а хороший, как еще говорят, крепкий тренер, но и на солнце есть пятна. Если бы Ириша доверилась Урошу возможно в топ-10 или 20 сегодня были бы 2 наши девочки. Ингда спортмену, чтобы идти вперед нужен новый взгляд.
2017-03-24 17:03
 # 30  дэн (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ингда спортмену, чтобы идти вперед нужен новый взгляд
2 Noname

Не только спортсмену, но и тренеру. Вероятнее всего Зоц "устал", есть такое. Опять же - "старший тренер", это не на всю жизнь, иначе не будет молодых тренеров. Иностранный тренер команды Б это нормально. Это поможет выявить и устранить те недостатки, на которые уже глаз "замылился". Это новый уровень взаимоотношений ФБУ-тренер-спортсмен, стимул роста молодых тренеров, развитие баз подготовки... а почему нет. Это не потому, что у нас нет тренеров... просто, иногда необходима хорошая встряска.

[ 1, 2 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті