Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2017-04-20 18:44 |

Нові матеріали


Украина Невеликий ролик про поїздку на чемпіонат світу в Хохфільцен
Украина Відео на підтримку збірної України з футболу


Коментарі (Всього: 105)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2017-04-23 22:49
 # 31  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
Федерація біатлону - це не комерційна структура
А какая?
а ми росіян далі хлібом-сіллю вітаємо у збірній і ще їм доплачуємо
А если у меня родители из России, что по вашей логике, мне сейчас надо с ними сделать?
2017-04-23 22:54
 # 32  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
Федерація біатлону - це не комерційна структура
Думаю, що ті зарплати, про які йдеться, скоріш за все спортсмени отримують не офіційно і не від держави (принаймні, частково).
З іншого боку, думаю, що Бринзак від початку взяв на себе якісь зобов'язання перед легіонерами, і не бачить серйозних підстав від тих зобов'язань відмовлятися. Такі правила ведення бізнесу.
2017-04-23 22:56
 # 33  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Думаю, що ті зарплати, про які йдеться, скоріш за все спортсмени отримують не офіційно і не від держави
Естественно. От государства все спортсмены получают примерно одинаковые зарплаты, как МСМК или какие там еще критерии.
2017-04-23 23:02
 # 34  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
как МСМК или какие там еще критерии.
Плюс они же (не знаю, все или не все) числятся в таких структурах, как Нацгвардия, Таможня Украины, и т.п. на каких-то должностях, и некоторые имеют нерядовые звания. За это все тоже гос-во дает им зарплату и надбавки, по идее.
2017-04-23 23:06
 # 35  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Не плутайте святе з грішним. Наглядна ситуація з Лапшиним, війна третій рік, а Бринзак не рубає при корні, що ні не візьму, а шукає альтернативи, щоб він тут залишився і амурні справи Лапшина з Абрамовою, то їхні справи.
бимама
Я теж думаю, що він взяв зобов'язання і це ОІ.
Команда- національна збірна, а не біатлонний клуб "Бринзак", а звідки гроші, то вже інше. І держава теж вкладає, хоча б взяти закупівлю зброї
2017-04-23 23:06
 # 36  ДИМОН(ТЕРНОПІЛЬ) (Тернопіль) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Інтерв*ю Бринзака про Кільчицького! https://www.obozrevatel.com/sport/sport/61275-kilchitskogo-nihto-ne-viganyav.htm
2017-04-23 23:10
 # 37  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
І держава теж вкладає, хоча б взяти закупівлю зброї
Ну, не думаю, що перед усім у нас зброю закуповують саме для росіян.
2017-04-23 23:12
 # 38  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Я це до того, що не тільки гроші спонсорів у Федерації, а й державні теж є
2017-04-23 23:14
 # 39  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
Я це до того, що не тільки гроші спонсорів у Федерації, а й державні теж є
Ну так Кильчицкий же ведет разговор не о государственных деньгах как раз. При чем тут винтовки и все остальное?
2017-04-23 23:14
 # 40  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
державні розподіляються відповідно до штатного розкладу. А все, що більше - то вже не державні.
2017-04-23 23:16
 # 41  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
І давайте, будь ласка, не переходити на особисте, бо спортсмени з Росії не є родичами Бринзака, думаю навіть друзями до того не були.
2017-04-23 23:17
 # 42  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
До того що національну збірну зробили комерційним клубом, я навела приклад присутності державних коштів
2017-04-23 23:19
 # 43  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
До того що національну збірну зробили комерційним клубом, я навела приклад присутності державних коштів
А к чему это все, не пойму? Кильчицкий вроде как не жаловался на государственное финансирование.
2017-04-23 23:24
 # 44  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Я не за фінансування Кільчицького, а про те , що Федерації не може зістрибнути з російських біатлоністів, а ще й створює їм кращі умови, незважаючи на війну з Росією.
2017-04-23 23:33
 # 45  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
Ну, все-таки, у цілому менеджмент Бринзака приніс набагато більше користі Україні, ніж шкоди. Тому з деякими недоліками можна змиритися. Можливо, Бринзак і переосмислить щось у зв'язку з цією ситуацією (можливо, й ні), але вже взяті на себе зобов'язання він вважає за потрібне виконати, імхо.
І так, невідомо, що було б з Федерацією, якби не керівництво Бринзака.
2017-04-23 23:38
 # 46  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 бимама
Та зобов'язання, хай виконує, але про спортивний принцип не забуває;)))
Я не про тих, що у збірній зараз, а про тих, що стукають і їм не показують на двері, а кажуть Велкам(((
2017-04-23 23:40
 # 47  бимама Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
Та зобов'язання, хай виконує, але про спортивний принцип не забуває;)))
Ну, думаю, що він старається не забувати, але це все так складно :)) Всім одразу важко догодити.
2017-04-23 23:41
 # 48  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І так, невідомо, що було б з Федерацією, якби не керівництво Бринзака.
Возможно её бы возглавил Насиров, как Федерацию дзюдо.
2017-04-23 23:49
 # 49  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
а про тих, що стукають і їм не показують на двері, а кажуть Велкам(((
Я вам просто покажу будущее нашего биатлона. Это результаты в ТОП20 на кубке IBU в прошлом сезоне. То есть, это список лучших результатов за весь сезон.

3 - Ткаленко
4 - Семаков
4 - Семаков
4 - Жирный
6 - Семаков
10 - Ткаленко
12 - Жирный
14 - Доценко
16 - Ивко
16 - Русинов
16 - Жирный
18 - Труш
19 - Жирный
2017-04-24 00:00
 # 50  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
З таким успіхом можу привести приклад індивідуалки на ЧС, де Ткаленко показав кращий результат, ніж Жирний. Бринзак вже визнав, що потрібний тренер для команди Б. Будуть однакові умови - будемо порівнювати!!!
Є збірні, в яких гірші результати, ніж в наших, але росіян вони не запрошують, Південна Корея не рахується, вони готуються до ОІ вдома. Треба виховувати своїх, а не чекати на допомогу "старшого брата".
2017-04-24 10:47
 # 51  ЮляК Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
Та зобов'язання, хай виконує, але про спортивний принцип не забуває;)))
Я нагадаю, що сварка почалася не з грошових зобов'язань, а з місця в естафеті Антхольцу, "Тому що мене не хотіли ставити в Антхольці в естафету, а хотіли ставити Жирного." - каже Віталій. А тепер зауважте, що ставили не Жирного, а Сємакова, який набрав за один етап в Обергофі більше очок, ніж Кіля за чотири етапи, у яких брав участь. Та подивіться на результати, які показав Сємаков у Антхольці й скажіть чесно: ви дійсно вважаєте, що тренери зробили свій вибір всупереч спортивному принципу? Тренери ж краще бачать, хто має яку форму. Те ж саме стосується й участі в ЧС. Кіля акцентує на Жирному, щоб визвати до себе співчуття, мовляв, Жирний не показує результатів, а його хочуть брати на ЧС, а мене відправляють на ЧЄ. Але ж ми бачимо, що до ЧС готували Сємакова, і саме за результатами, а Жирний їхав на Європу, до речі, непогано як на себе там виступив, став бронзовим у змішанці. То що заважало Кілі не скандалити, а бігти на ЧЄ поряд із Жирним? Якщо б він був без питань кращим, то може й на ЧС його взяли б.
Зауваження про те, що міг би з 47 місця заїхати в очки у персьюті, показує, що хлопець неадекватно оцінює свої можливості, адже біг до цього три персьюти, і у кожному (!) зливав по 15-25 місць. А ось таке: "Він прийшов на рік часу і вирішує, чи бігати мені." - зовсім ні в які рамки не лізе, бо сама ситуація, коли найслабша ланка в естафеті скандалить та ставить під сумнів авторитет тренера, бо хоче заробляти за рахунок інших - є неприпустимою, а особливо перед Олімпіадою. Тому, хоча й шкода Віталія як людину та непоганого біатлоніста, але, зважаючи на обставини та в інтересах клімату в команді, все ж доводиться прийняти бік федерації. Дуже шкода, що так вийшло.
2017-04-24 10:49
 # 52  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І давайте, будь ласка, не переходити на особисте, бо спортсмени з Росії не є родичами Бринзака, думаю навіть друзями до того не були.
2 Сара
На мою думку, на особисте якраз переходите Ви, коли дозволяєте собі висловлювання, які дискримінують за ознаками "похожднення" та "національність! ГРОМАДЯН УКРАЇНИ (як відомо всім, хто хоч трохи цікавиться спортом, а не сприймає його як вираження своїх політичних амбіцій, громадяни інших країн не можуть представляти країну на офіційних спортивних стартах). Ті, кого Ви презирливо називаєте "легіонерами", давно вже є громадянами нашої країни.
Нагадую Вам, що згідно Конституції України, будь-яка дискримінація громадян України за похожденням, національною чи релігійною приналежністю тощо є недопустимою. Згідно Ваших висловлювань, Ви вважаєте себе патріоткою України. Так навчіться ж поважати НАШ Основний Закон!!!
2017-04-24 11:06
 # 53  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ЮляК
Я з Лілею переписувалась, маючи на увазі не минулий сезон, а майбутній. А щодо Кільчицького, то я писала, що підтримую тренера, оскільки результат питають з нього. Просто то як причина його невдоволення, що саме доплачують росіянам, а не комусь з своїх хлопців, які показують кращий результат.Я ні слова не писала про естафету і кого куди ставити

2017-04-24 11:16
 # 54  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Покажіть мені в даній переписці, де я хоча б раз написала слово "легіонер".
Ви, мабуть, пропустили мою фразу: "Я не про тих, що у збірній зараз, а про тих, що стукають і їм не показують на двері, а кажуть Велкам(((" І про те, що потрібно своїх біатлоністів розвивати, в Росії ж біатлоністи не народжуються з лижами на ногах і гвинтівкою за спиною, їх навчають, розвивають, і нам своїх теж потрібно теж вчити, ровивати, підтримувати.
2017-04-24 11:19
 # 55  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
как говорит народная мудрость "..здеть не мешки ворочать"...про бабло, кому и сколько, мы знаем только со слов Кили и всё...
Я так и вижу картину, вызывает Брынзак Кильчицкого, достает зарплатную ведомость и начинает с ним обсуждать кому и сколько....
2017-04-24 11:29
 # 56  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Сара
Ми ж з Вами не перший день спілкуємося на сайті. Ця дискусія тягнеться на протязі всього сезону. Добре, Ви сьогодні (саме сьогодні) слово "легіонер" не вживали. Зате вкотре згадуєте, "скільки платять росіянам". А в нашій збірній росіянам не платять, там - самі українці. Хтось- за походженням, хтось - за власним вибором, але прийміть це як факт.
Я згідна з тим, що треба підтримувати молоді таланти. Але і молодь повинна колись виростати і показувати врешті результат. Цей (вже минулий) сезон показав, що наша молодь поки що "не тягне" або фізично (Юра топ-результати КІБУ по нашим приводив вище), або морально (запрошують атлета в першу збірну, а він не йде, бо його няня-тренер не пускає). Тому в збірній я не бачу, щоб хтось чиєсь місце займав.
2017-04-24 11:32
 # 57  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Це від мене і певно й Вас не залежить, кому скільки ,та й мені до їхніх сум байдуже. Я написала свою думку чому Кіля зреагував на те, що колишнім росіянам платять більше, але вони кращого результату не показують, бо в команді є сильніший біатлоністи і маю я на увазі під сильнішими не Кілю.
Висновки були зроблені з інтерв"ю Кілі, можливо Ви по іншому зрозуміли його фразу : " Я бігаю за 10 тисяч, а він за 35 тисяч - Жирний результатів не показує, а я - показую."
2017-04-24 11:40
 # 58  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Оксана
Оскільки не перший день, то Ви б мали читати не раз, що я не про сьогоднішніх "легіонерів", а про те що потрібно вже з новими зупинитися. Про зарплати 1000 доларів я пишу другий раз і то тепер, як коментар до статті.
А не переходять від першого тренера, бо напевно невизначеність і бояться взагалі залишитись без хоча б якогось тренера. Легко йти на ризик, коли нема чого втрачати.
2017-04-24 12:07
 # 59  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не переходять від першого тренера, бо напевно невизначеність
2 Сара
А в спорті високих досягнень взагалі визначеності не буває. Хто хоче 100% гарантії, повинен йти працювати в районну ДЮСШ. Там - повна визначеність: яка ставка в початківця, через скільки років можна підти на курси підвищення кваліфікації і отримати наступну категорію, скільки гривень додасть ца категорія до зарплати.... Все розписано на роки наперед. І то, це якщо в района гроші не закінчаться і витрати на дитячмий спорт не скоротять. Тоді взагалі ДЮСШ зліквідувати можуть. Так що навіть тут визначеності нема.
А в спорті високих досягнень всі наперед повинні знати: з тисячі початківців один, МОЖЛИВО, візьме участь в ОІ. І то, не факт.
Якщо Ви насправді вважаєте, що у наших атлетів такий настрій: "Не хочу ризикувати, зоставте мене в команді Б, бо тут тренер знайомий, і зарплата яка-не-яка...", то команду Б треба розганяти до .... Бо з такою повною відсутністю амбіцій людина ніколи не зробить якісного ривка в результатах. Та що там, навіть пробувати не буде. Бо стра-а-а-ашно...
Маю надію, що Ви помиляєтеся. І характер у хлопців та дівчат є.
2017-04-24 12:24
 # 60  Сара (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Питання, мало вирішитися на рівні тренерів. Але слова старшого тренера і президента Федерації для тренера команди Б не закон. Виходить якийсь лебідь, щука і рак.

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті