Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   14:45
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-02-12 12:43 |

Пхенчхан 2018. Результати жіночої гонки переслідування


Ех, не той стадіон назвали "Лаура"! Чотири роки тому в Сочі Лаура Далмайєр ще не була тим Домінатором, якого ми бачимо зараз, та й вся німецька збірна тоді, як раз в олімпійський сезон, переживала зміну поколінь. Проте в олімпійському Южная Корея Пхенчхані лідер збірної Німеччини показує себе у всій красі!

В гонці переслідування переможниця позавчорашнього спринту видала друге поспіль унікальне шоу, знову продемонструвавши зразок витримки та майстерності. Для того, щоб персьют у виконанні Далмайєр став взагалі ідеальним, не вистачило одного точного пострілу на другому рубежі. Але і з одним колом штрафу сумнівів у перемозі німецької біатлоністки не було ніяких, тим більше, що більшість суперниць такою точністю похвалитися не могли.

Лише на середині третього кола Лаура в якийсь момент формально виявилася другою, давши можливість полідирувати Анастасії Кузьміній, яка показує сьогодні неймовірну швидкість. Однак на чисту "стійку" Далмайєр, словацька спортсменка відповіла двома колами штрафу, після чого дефілювала по трасі в гордій самоті.

А ось за срібло і бронзу на фініші розгорнулася захоплююча боротьба. Дві спортсменки, що за рахунок різних аспектів прорвалися в персьюті з другого десятка, на фінішній прямій вирішували, кому з них дістанеться медаль більш дорогого ґатунку. Анастасія Кузьміна, стомлена сумарними чотирма колами штрафу, все ж зберегла кілька крупинок швидкості на фініш, обійшовши на дві десятих секунди француженку Анаіс Бескон, головним достоїнством якої в гонці виявилася якісна стрільба - всього одне коло штрафу.

Для української збірної гонка видалася не надто успішною. Віта Семеренко, враховуючи менш ніж хвилинне відставання на старті, здатна була боротися за місця на подіумі, лише на четвертому вогневому рубежі вона зуміла впоратися зі стрільбою, до того встигнувши накрутити чотири кола штрафу. Як результат - 18-е місце на фініші після 14-ї позиції в спринті.

Анастасія Меркушина, навпаки, зуміла домогтися прогресу в гонці, проте навряд чи буде задоволена її якістю. По-перше, переміщення з 55-ї на 46-ю позицію - боротьба на дуже далеких підступах до лідерів. А по-друге, п'ять промахів на чотирьох рубежах - зовсім не рівень для Насті, навіть з огляду на екстремальні вітрові умови на рубежі.

Два шанси на нагороди нашими дівчатами не було використано. Але, як справедливо сказала після спринту Віта Семеренко, це тільки початок Олімпіади.

Переслідування. Жінки
1.  Лаура Далмайєр (0+1+0+0)  30:35,3
2.  Анастасія Кузьміна (0+1+2+1)  +29,4
3.  Анаіс Бескон (0+0+1+0)  +29,6
...
18.  Віта Семеренко (2+1+1+0)  +2:19,1
46.  Анастасія Меркушина (0+2+2+1)  +4:55,1

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам
Нагадуємо, що результати Олімпіади не йдуть ні в які заліки Кубка світу


Коментарі (Всього: 374)

[ 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13 ]

2018-02-12 13:35
 # 211  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Ні, не кажеться.
Спортсмен – це публічна особа і дівчата це прекрасно знають, бо не перший рік в професії. Коли вони на коні, то насолоджуються своєю популярністю, інтерв’ю дають із превеликим задоволенням, тішаться фан-клубами. І тільки коли не виходить, так зразу "ах, нє трожьтє нас". Це непрофесійно і свідчить по те, що з психологічною стійкістю (та, думається, із зірковістю) у нас в команді серйозні проблеми.
Журналісти теж виконують свою роботу. Я розумію, яке ставлення в нашому суспільстві до журналістів, але уявіть, якби хтось із політиків фиркав отак на журналіста чи будь-хто із працюючих у держзакладах, навіть на дрібних посадах. Зразу б усі заспівали іншої: "Ах, як він/вона сміє? Суспільство має право знати?". І тільки спортсмен у нас якась священна корова, на яку треба бояться дихнути?
З тренерів теж спитають, але флеш-інтерв’ю чекають від спортсменів.
Вами не тренер должен оправдываться Оправдуваться мені взагалі ніхто не повинен, але тупо ігнорить сотні тисяч вболівальників, неправильно. І за це я наїжджати на спортсменів буду, уж ізвінітє-прастітє)
2018-02-12 13:36
 # 212  Sveta_R (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ирина 21
а они со своим "стандартным" :ЧТО НЕ ПОЛУЧИЛОСЬ? А поблагодарить за гонку хотя бы? Призовых мест - их ТРИ в гонке всего
+1
Мне эта ситуация с журналистами напоминает российскую сборную в Сочи, также давили на девочек.
Вот мне после гонки совсем не интересно, что получилось, а что нет у спортсмена. А вот побольше трансляций других соревнований с ОИ очень хотелось посмотреть.
2018-02-12 13:36
 # 213  Dudar (Днепр) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 SAFan
А тут еще и болельщики негодяи,смотрят,болеют-создают рейтинги и возможность заработать Марку жизнь чуть лучше чем у рядовой украинской девушки с небольшого города.Еще и смеют высказывать неудовольствие что их не уважают с этим злосчастным интервью.Вот откуда у вас ТАКОЕ раболепское отношение к спортсмену,он что не человек?Спортсмену позволен больше чем болельщику?Например пренебрежение?ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ что до этого момента ВЕСЬ негатив был связан исключительно с ТШ,Вита поступила как поступила,дело каждого как это воспринимать
2018-02-12 13:36
 # 214  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Категорически не согласен. Биатлон, как театр - зрелище, оплачивает его зритель-болельщик. Скажите мне, плиз, за чьи деньги этот все? Для чего? Спортсмен зарабатывает те деньги, которые ему платит зритель. Через спонсоров, через рекламу
2018-02-12 13:37
 # 215  Ирина 21 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Greg1975
Я не могу понять, кто мешает? Приезжайте на кубки мира, внутренние соревнования, общайтесь, учитесь задавать НОРМАЛЬНЫЕ вопросы, а не один и тот же каждый раз. Журналистам тоже учиться нужно, чтобы мы потом друг с другом здесь не спорили )
2018-02-12 13:37
 # 216  BERmydes Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Уровень понимания интервьюера - никакой! Чего реально она хотела услышать от впопыхах бегущей Виты, после гонки в ужасную холодину с мокрой спиной...? У них есть доступ к спортсменам и после гонки, если действительно её интересовала трезвая оценка от Виты, а не погоня за жареным....
2018-02-12 13:37
 # 217  rombrom (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Скільки конкретно ви вложили в розвиток Віти Семеренко?Можна,дізнатись?

Декілька копійок, як і кожен українець. Почитайте про прямі і непрямі податки, доходи і витрати бюджету і державне фінансування біатлону.
2018-02-12 13:37
 # 218  FISH00 (Irpin) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
и точно уж призеров в ЭГ (я даю им сходу бронзу)

"Уж точно" - это Вы загнули. Уверен, что шведок в эстафете не будет на пьедестале. Я бы на Швейцарию поставил бы...
2018-02-12 13:37
 # 219  Tanya P (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
а кого Урош тренує?:))
2018-02-12 13:38
 # 220  Tanya P (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
я понятия не имею кто там стоит
веде спортивну програму "роздягалка"
2018-02-12 13:40
 # 221  Yasochka (Ternopil) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
як Ви думаєте, від того , що ми виплеснемо сюди свої емоції, в когось негативні, в когось аж занадто запопадливі, щось зміниться??? ТШ визнає помилки? (а вони є, і не треба бути диванним експертом), спортсмени не побіжать , а пролетять наступні гонки? а ми пишемо і пишемо, ображаємо одні одних, а водночас і людей, за яких вболіваємо! якщо ж раптом отримаємо медаль, все забудемо))) але це теж неправильно!!! критика конструктивною мати, а спорстмени вміти на неї реагувати, теж конструктивно! ніхто ж не вказує скільки годин мають тренуватися біатлоністи, що їсти, коли спати, і т.д., але щось не те з підготовкою, і я згодна з авторами на рахунок "совкової" моделі підготовки! таке враження, що наші спортсмени мають все життя на амбразуру, бо інакше.... (кожен додумає сам) Олімпіада - це свято спорту! давайте насолоджуватися, всі!!!!! і спортсмени теж!(без варятських пропусків і жаління себе чудових!!!!) Дякую!
2018-02-12 13:40
 # 222  Signorina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Greg1975
обязана
Звісно, зобов"язана. І медалі приносити зобов"язана, і спілкуватися з пресою зобов"язана, і завжди бути в гарному настрої зобов"язана, і красиво й правильно відповідати, так щоб вболівальники були задоволені, зобов"язана.
Шкода, що тільки вболівальники "никому ниче не должны". Повага? Ні, не чули...
Я вам скажу інше - журналіст він на те і журналіст, щоб йому не відмовили. Треба знати коли підійти до спорстмена, як він зазвичай реагує на невдачі, коли готовий давати інтерв"ю, коли ні. А слухаючи тих репортерок, які туди поїхали.... От не хочу говорити нічого поганого про них, але як мінімум курс психології їм не завадило б прослухати. Ну не вміють вони знайти підхід до спортсмена.
Команда і так під прицілом преси увесь час, і нормально на це реагує. До них на ОІ преса приходить частіше, ніж допінг-офіцери)))
Я не кажу, що Віта вчинила правильно. Я кажу, що у неї були причини, і не можна її звинувачувати в зірковості, бо "мені хотілось, щоб вона щось сказала".

2018-02-12 13:41
 # 223  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 rombrom
Не треба,був тут уже один,про фінанси цілі простині писав.....
2018-02-12 13:42
 # 224  magistr1 (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вот мне после гонки совсем не интересно, что получилось, а что нет у спортсмена
якщо не цікаво то не дивіться, все просто. Але комусь це цікаво
2018-02-12 13:42
 # 225  dizar (Тяпче) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Одні і ті ж люди напишуть в кінці:
1.Берем медаль - все чудово, наші найкращі! все таки знають, що роблять
2. Не берем медаль - всіх звільняєм, делетанти, тре було ще перед олімпіадою всіх тренерів міняти!

Хто хоч трішки причетний до спорту той розуміє, що можна робити все правильно і не отримати результат
Можна зробити 99 % ,але однією помилкою перечеркнути всю роботу
Найпростіше критикувати, потрібно або давати мудрі і дієві поради або сприймати все як є і розуміти , що ми заслужили на такий результат

2018-02-12 13:42
 # 226  misterx70 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
При таких розкладах-естафета під загрозою! Інформація для Юлі-Дальмаєр таки не просто так пропускала РГ-навіть перехворіти та поберегтися треба вчасноЦе так.про пік форми-у спорті високих досягнень мєлочєй не буває!
2018-02-12 13:43
 # 227  Crazy Dev Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ничего от гонки не ждал. Понимал что заезд Виты в топ-10 будет за счастье. Рад за то что не стартовала Валя, хоть какие-то появляются шансы на ИГ. Про туристов типа Меркушиной говорить не будем.
И хочется крикнуть туда в Корею - у Вас есть 10 дней что-бы до стафы вылечить Лену. И подготовить для того что-бы нормально пробежала свой последний этап. Во все остальное не верю.
2018-02-12 13:43
 # 228  cool_93 (Херсон) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Signorina
"Повага? Ні, не чули."

Это вы об убегании от журналиста(даже 3 секунды на то чтобы попросить попозже не уделила)? Согласен, никакого уважения ни к журналистам, ни к болельщикам у наших спортсменов нет.
2018-02-12 13:43
 # 229  SAFan (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Какие же у нас хорошие болельщики, совсем не такие как у ненавистных соседей, поддержат в случаи неудачи...
Как только хороший результат, так миллионы сообщений всеобщей эйфории и чуть ли не каждый причастный к победе, а как не получилось -тонны грязи и ненависти.
2018-02-12 13:43
 # 230  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 FISH00
нее, нет в Швейцарии такого коллектива, как у шведок, тем более вспомним последние ЭГ... шведки будут или 3 или 4, если Италия не завалится, что очень может быть, там с медалями все ясно - Германия, Франция и Швеция (Италия, Норвегия - кому как повезет), а дальше уже наши енд кампани.
2018-02-12 13:43
 # 231  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Signorina
Можливо,Віта сама хотіла виступити набагато краще...її стан можливо теж треба постаратись зрозуміти.

В футболі,після поразок матчів,всі до журналістів підходять?Є такі,що навіть після розгромів кажуть декілька слів,а є такі,що не хочуть спілкуватися з журналістами.Журналіст це теж нелегка праця,як усім нам здається,це теж особий хист...
2018-02-12 13:44
 # 232  Greg1975 (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 rombrom
Во, секта свидетелей "а сколько ты заплатил лично" включилась))) Они непобедимы здесь
2018-02-12 13:44
 # 233  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Шведки и вторыми даже будут,если Франция на 1-2 круг сходит...
2018-02-12 13:44
 # 234  gutta (Санкт-Петербург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мне понравилась гонка, в ней было все, чем интересен биатлон. На подиуме очень сильные, топовые спортсменки, но все равно этот расклад был неочевидным, так как Кузьмина и Бескон пробивались из второго десятка. Есть и классные выступления молодежи, и высокая скорость и продуманная стрельба, и провалы фаворитов (куда уж без них, медалей всего три)
2018-02-12 13:44
 # 235  Signorina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Все ок)) Відразу після невдалої гонки завжди набігають "лайнометателі". Опорожняться та й підуть собі. Зазвичай коменти можна починати читати вже ближче до вечора, сторінки з 7 - і контингент цікавий збирається, і коменти інформативніші, і поваги один до одного і до спортсменів більше :))
2018-02-12 13:44
 # 236  milanochka (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
По этой гонке все равно вопрос: зачем надо было выставлять Валю на спринт (где у нее реально нет шансов), чтобы она потом пропустила преследование...а Юлю, которая как бы по скорости - лидер сборной, не допускать до спринта и преследования. Вот это логику мне, диванному болельщику, не понять :(

А так девочки выступили реально на своем обычном уровне. Для Насти это Олимпиада - просто ее опыт, результатов от стоит ждать на следующей Олимпиады ( ну такая уже у нас традиция, что спортсмены раскрываются ближе к 27-29 годам), а Вита, пропустившая подготовительный цикл, оказалась самой готовой по сравнению со всеми остальными, кто якобы начинал подготовку ко всему олимпийскому циклу. Просто "самая готовая" это пока уровень 20-ки.

А за интервью - это банальное невыполнение должностных обязанностей. Она спортсмен - ее обязанность давать интервью, даже если не хочется, неуместные вопросы или просто нечего сказать. Не надо делать отдельную касту из спортсменов, они обычные работники, как и все мы, и все мы всегда отвечаем за плохую работу перед начальниками/клиентами и т.д.
2018-02-12 13:44
 # 237  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Tanya P
Выше написал.
2018-02-12 13:45
 # 238  SRen (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У мікст-зоні спортсмени зобов'язані давати інтерв'ю. Наприклад, 17-річний американський фігурист-зірка Нейтан Чен після загалу у короткій програмі мав у мікст-зоні 20 телеканалам поспіль надати коментарі. Усі були: "Прошу вибачення у команди, що позбавив команду надії на золото у першому ж виді командних змагань. Виступив геть незадовільно. Спробую виправити помилки у особистих змаганнях." А олімпійський спортсмен з Росії, який ще гірше виступив, традиційно для постсовка відмовився від будь-яких коментарів, що стало темою номер один того дня.
Проблема у професійному підході. Особисто я розумію стан дівчат, розчарування, але Ірина Варвинець у спринті теж відмовилась від коментарів, сьогодні Віта, а можна було б попросити журналістів дати коментарі після відпочинку.
Що найбільше хотілося почути, як працювали лижі та загальне почуття Віти. Чи легше по відчуттям чи складніше було бігти. Все. Жодних дорікань з мого чи когось-іншого боку.

Щодо гонки. Важкі умови. Сподіваюсь, у наступних гонках буде краще.
Питання щодо участі у ІГ. Якщо без Віти, то залишається Юлія, Валя, Ірина і Настя. Олена без варіантів не стартуватиме на ОІ? ІГ не найкраща для "продишатися" гонка, але ж питання участі у ОІ Оленки залишається відкритим.

Якби не возили Абрамову на минулий ЧС поза спортивним принципом Журавок мала б досвід участі у ІГ. Ніхто не каже, що зайняла місце Оленки, але б мала більше досвіду на післяолімпійський період. У чоловіків всяких Жирних безальтернатиано возили, Сємакова, Русінова, Панфілову навіщо повернули. Краще б юніорів возили по етапу. Так, дорого возити велику команду чи рокіровка робити, але краще за легіонерів-пенсіонерів.

Дівчатам та хлопцям не панікувати й до останнього сподіватися на спортивний фарт.
2018-02-12 13:45
 # 239  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Greg1975
Скажите мне, плиз, за чьи деньги этот все? Для чего? Спортсмен зарабатывает те деньги, которые ему платит зритель. Через спонсоров, через рекламу

у Вас есть платёжка о перечислении денег на шоу? Разговоры "за мои налоги" особенно смешны в стране, где всё отнюдь не на налогах населения держится.
А к спонорам и рекламодателям Вы наверняка не относитесь.
Уверяю Вас, финансово Вита Вам лично ничего не должна. Не больше должна, чем например премьер-министр, академик какой-нибудь, комбриг какой-нибудь и т.п.
Дальше это обсуждать не хочу.
2018-02-12 13:45
 # 240  magistr1 (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В футболі,після поразок матчів,всі до журналістів підходять?
взагалі то всі, про це навіть в регламенті прописано. А якщо з якоїсь причини не підходять потім отримують штрафи

[ 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13 ]

Последние обсуждаемые новости
    День народження Христини Дмитренко! (5)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті