Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-02-27 17:16 |

Володимир Бринзак: Якщо міністерство прийме рішення не їхати в Тюмень - ми будемо його виконувати


Результати українських біатлоністів на Олімпійських Іграх в Пхенчхані викликали чимало критичних стріл як з боку ЗМІ, так і рядових вболівальників. Що ж сталося в Кореї? Глибокий аналіз всього проведеного за чотири роки олімпійського циклу буде проведено після закінчення сезону. Сьогодні ж - перша спроба таких відповідей від президента федерації біатлону України Володимира Бринзака, який також не залишив без уваги ряд скандальних "новин", що з'явилися навколо команди в останні дні.

- Володимире Михайловичу, Олімпіада, що завершилася в Пхенчхані  стала однією з найневдаліших в історії українського біатлону. Що це - банальний промах з піком форми, або причини десь глибше?

- Я б почав з того, що проаналізував, з чим ми підходили до цієї Олімпіади, починаючи з кінцівки минулого сезону. Просто за прізвищами.

Олена Підгрушна. Пропустила три етапи в березні, боліла, навесні зробили три операції, внаслідок чого вся річна підготовка пройшла зім'ятою. Та й в минулому сезоні особливих досягнень, окрім естафети чемпіонату світу, не було. Було незрозуміло, як організм поведеться далі, тому в особистих гонках на її медалі я не розраховував спочатку. На жаль, так і вийшло: хвороби в цьому сезоні продовжилися, і Олена на Олімпіаді не виступила взагалі.

Віта Семеренко в минулому сезоні не змагалася, і прийшла в команду фактично за вісім місяців до Олімпіади. Перспективи з приводу підготовки, перенесення навантажень і можливості боротися за нагороди були туманними. При цьому мотивація у неї була величезна, бажання повернутися - велике, так само, як і у Олени, коли вона поверталася. Перші етапи вийшли, але потім все пішло на спад, тому що без базової підготовки та багаторічної пропущеної змагальної практики організм, природно, почав просідати. Можливо, в її випадку треба було запланувати менше змагань по ходу сезону, дати можливість "відкатати" і готуватися до Олімпіади. А так, потенціал в Кореї знизився. Хоча, всього одне влучне попадання в спринті - і Ігри для Віти могли скластися зовсім інакше. Вона намагалася виступити на максимумі, все для цього робила, але, знову ж таки, проблеми з деякими болячками - в процесі сезону і вона сама їздила до реабілітолога, і ми підключали фахівця, але показати свою кращу форму все-таки не вдалося.

Минулий сезон для Валі Семеренко теж проходив під акомпанемент хвороб. На тому ж передолімпійському тижні в минулому році вона виглядала гірше інших дівчат. Знову ж - постійна реабілітація в процесі підготовки до сезону, потім - вже на початку січня літала з Оберхофу до Києва до фізіотерапевта... Одним словом, цілеспрямованої і ефективної підготовки до головного старту, як хотілося б, не вийшло. Тому і у випадку з Валею розраховувати на особисті медалі було складно. Так само, як і на особисті медалі Варвинець і Меркушіної, які поки не на тому рівні, щоб боротися за медалі Олімпіади.

Тому спочатку вся надія на боротьбу в кожній гонці і на особисті успіхи у мене була на Юлію Джиму. Ми з нею ще до початку сезону говорили, що якщо вона буде в такому ж стані, як в минулому році, плюс за літо стабілізує стрільбу, як вона це може робити, то  боротиметься в кожній гонці. Але трапилася хвороба в січні, яка вибила її з колії. Я думаю - це була помилка, що Юля поїхала на Різдвяну гонку. Спочатку ми домовлялися, що не будемо брати в ній участь, але за кілька днів до старту я отримав СМС від Уроша про те, що Юля поїде в Гельзенкірхен і виступить з Яковом Факом, перериваючи підготовку в горах. Для мене це було дивне і не узгоджене з нами рішення. Після цього ще одне не зовсім логічне рішення - поставити її, яка ще не зовсім видужала, в мас-старт етапу Кубку світу в Антхольці. Там вона в горах ледве добігла до фінішу - і це теж, напевно, було великою помилкою. Ну, і в такому хворобливому стані її не можна було селити в горах в Антхольці, тому Юля жила внизу. І замість запланованих 18-ти гірських днів (дев'ять в Антхольці і дев'ять в Казахстані), вийшли дев'ять днів внизу в Італії, потім підйом в гори в Казахстані. Я тоді просив Уроша, щоб в такому випадку і на заключному зборі її поселили внизу, але старший тренер вважав, що нічого страшного, різниця в висотах не дуже велика і все буде добре. По приїзду в Казахстан морози не дозволили провести швидкісну роботу, яка повинна була пройти в той час. А враховуючи, що Юля після хвороб знаходить кондиції традиційно довго, то тільки під кінець Олімпіади ми побачили ту Джиму, яку повинні були бачити.

Тому була надія на Джиму і на естафетну гонку. Про Юлю я сказав, а естафета... В таких погодних умовах і при тій психологічній атмосфері, яка утворилася в команді на тлі невдач в особистих стартах, все це призвело до того, що гонка не склалася з самого початку. Якщо коротко резюмувати, то в невдачах на Олімпіаді є комбінація з помилок і об'єктивних причин. Ну і є, на жаль, момент, пов'язаний зі зміною поколінь. Я прекрасно розумію дівчат, яким складно це усвідомлювати. Йти зі спорту завжди важко, а якщо є ім'я - титули олімпійських чемпіонів і чемпіонів світу - особливо. І здається, що на цьому тлі можна бігати ще дуже довго. Але є реалії - організм показує, що він вже не справляється з тими навантаженнями, які вимагає сучасний біатлон, тренуватися на тому ж високому рівні важко. В результаті постійно доводиться підлаштовуватися - нам під спортсменок, їм самим - під власний стан. На жаль, в Пхенчхані це не спрацювало. А молодь, в свою чергу, ще не підтяглася до рівня претензій на вищі місця. Чотири роки тому ми бачили схожу ситуацію в німецькій збірній, на цих Олімпійських Іграх в болісний процес зміни поколінь потрапили ми. Хоча при вдалих обставинах шанси на нагороди у нас були.

- Ви згадали про останній етап підготовки жіночої команди в Казахстані в умовах екстремально низьких температур, через що дівчата не змогли провести всю необхідну роботу перед Іграми. З огляду на погодний фактор, чи не варто було підшукати альтернативне місце проведення збору?

- На жаль, на це вже не було часу. Сильне зниження температури почалося буквально за пару днів до нашого прильоту. При цьому проведення збору було оплачене ще за півроку до цього. До того ж, хотілося пройти часову акліматизацію. Та й, по досвіду збірної Чехії, яка була з нами в Казахстані в ті ж дні, можна зробити висновок, що підготуватися можна було і в тих умовах - це ж не завадило Вітковій і Крчмару завоювати медалі Олімпіади. Інша справа, що вони не зіткнулися з такими проблемами хвороб, що дозволило встигнути набрати форму до перших гонок.

- Говорячи про надії на цю Олімпіаду, Ви говорили про жіночу команду. У той же час, Юрай Санітра запрошувався в чоловічу збірну саме з розрахунком на більш високі результати хлопців в Кореї…

- Юрай працює всього два роки. У перший сезон він тільки почав знайомитися з командою. А зараз зіткнувся з проблемою відсутності вибору боєздатних спортсменів. Хто був в його розпорядженні? Фактично: Підручний та Прима. Артема Санітра вивів на більш високий рівень, Діма теж зараз може боротися за більш високі місця. На жаль, Сергій Семенов сам загнав себе в таку ситуацію в цьому сезоні - перебрав з навантаженнями, зробивши обсяги більші, ніж рекомендували тренери. Напрацював вісім тисяч кілометрів, в той час як інші - по п'ять-шість. Тобто, виконав відсотків на 30 роботи більше запланованої. І зараз ви бачите - нормально бігти він не може. Треба зараз виходити з цього стану, відновлюватися, і, може, зрозуміти, що такий обсяг навантажень - не для нього.

Тищенко після аварії був психологічно надламаний, і добре, що зараз нам вдається вивести його з цього стану. Плюс ми якийсь час витратили на те, щоб переконати Миколу Зоца перевести Артема в першу збірну. Це все призвело до того, що бази, на якій можна було вести підготовку до Олімпійських Ігор, у Артема не було. Семаков - це спортсмен на підстрахуванні, щодо якого розраховувати на медалі складно. Жирний теж не зміг витримати ті навантаження, які пропонував Санітра. Тому особливого вибору у тренера не було.

- У Пхенчхані чоловіча збірна жила за європейським часом, жіноча - по місцевому. За відгуками спортсменів, який варіант виглядає краще?

- Дівчата провели поступальну адаптацію через Казахстан з тригодинною різницею, тому порівнювати не можна. Хлопці ж одразу летіли з Європи, маючи різницю у вісім годин. Це абсолютно різні графіки..

- Питання якраз в тому, який варіант виявився більш вигідним?

- Судячи з того, що більшість збірних обрали приліт одразу з Європи, ті ж шведи, німці, які відзначилися відмінними результатами, то, напевно, такий варіант був краще. З іншого боку, якби не було проблем зі здоров'ям і з температурними умовами в Казахстані, може і у дівчат адаптація пройшла б добре. Але зараз порівняти вже складно.

- Серед вболівальників жваво обговорюється структура управління жіночою командою, в якій кожен тренер відповідає за свою спортсменку, і той же Урош Велепець не береться коментувати готовність, наприклад, сестер Семеренко. Вам здається такий підхід виправданим?

- Абсолютно ні. Просто, знаючи наших лідерів і їх настрій на своїх тренерів, доводилося шукати оптимальну схему роботи. Якщо Віта каже, що у Уроша раніше не тренувалася, і довіряє Григорію Шамраю, те ж саме говорить і Валя - ми ж не можемо їх силою ламати. Аналогічно, ми прийняли рішення ввести в тренерський штаб Олега Меркушина, щоб нейтралізувати той негатив, який був спочатку у Насті - у них з батьком була своя програма підготовки, яка повністю враховувала особливості організму спортсменки. Тому, щоб не порушувати психологічну рівновагу, ми спробували дати всім шанси працювати зі своїми тренерами. Але на практиці вийшло все навпаки.

- Одним з найбільш резонансних моментів Олімпіади в нашій команді стала неучасть Юлії Джими в спринті, що практично поставило хрест на можливості її участі в гонці з масовим стартом. Що там сталося насправді?

- Повторюся, після збору в Казахстані було видно, що вона не готова боротися за високі місця. Тому сама Юля разом з тренером прийняла рішення, що їй краще не стартувати в перших двох гонках, а краще підготуватися до тих стартів, де могли бути вище шанси на медаль. Хоча і розуміли, що в мас-старт пробитися буде складно.

- У коментарі з приводу складу на спринт Ви сказали, що Юля готується до мас-старту. Звідки була така впевненість?

- Це була, скоріше, не впевненість, а розрахунок на гарний виступ Юлі в індивідуальній гонці. Якби вона зуміла пробитися там в п'ятірку, то набрала б достатню кількість очок. Але до індивідуальної гонки Джима ще не встигла підійти до тієї форми, щоб боротися за такі позиції - сталося це тільки до естафети..

- Після непотрапляння в естафетний склад Валя Семеренко виплеснула емоції в фейсбуці, приправивши їх вельми гострими формулюваннями. Яка взагалі ситуація всередині команди? І чи є зараз команда??

- Ситуація, відверто кажучи, погана. Всі дівчата у нас - зірки, спортсменки з іменами, і коли у однієї щось виходить, з іншого боку йдуть моменти заздрості... Плюс дуже впливає те, що весь цей час вони проводять разом за кордоном - по чотири місяці поспіль, не заїжджаючи в Україну. Одні і ті ж особи, протягом багатьох років, тим більше, в жіночому складі. Тому між ними відносини не найкращі, і це позначилося в найвідповідальніший момент. Я думаю, нам доведеться дуже серйозно подумати навесні, що робити далі, тому що зараз я не бачу взаєморозуміння, командного духу, який завжди був притаманний нашій збірній. 

- Прокоментуйте, будь ласка, слова Романа Вірастюка, який в одній з "Олімпійських студій" українського ТБ пов'язав зниження результатів наших спортсменів в різних видах спорту з забороною вживання мельдонію.

- У нас не було масового застосування цього препарату. Фактично, його використовувала тільки Ольга Абрамова, якій мельдоній призначали російські лікарі, щоб підтримати серцевий м'яз. Тому взаємозв'язку я не бачу. Є інші відновники - натуральні і дозволена фармакологія, якими ми користуємося.

- А що стосується тієї ж Олі, у якій результати після історії з відстороненням сильно впали. Це пов'язано з річною перервою, або для неї не зуміли знайти адекватний замінник?

- Ні, в її випадку причина в тому, що вона не зуміла переварити отримані влітку навантаження. Ситуація десь схожа з Семеновим. Оля дуже мотивована, і навіть занадто відповідальна. Їй здавалося, що чим більше вона буде робити на максимумі, тим буде краще. І перебрала з навантаженнями, особливо на першому снігу. Думаю, основна причина її слабких результатів - в цьому.

- Чи не ставить невдалий виступ на Олімпіаді під загрозу плани по будівництву комплексу в Буковелі?

- Ні, там все йде своєю чергою, і особливих побоювань не виникає. Я зараз більше турбуюся про те, щоб зберегти команду. Тому що на хвилі Олімпіади нездорову увагу жовтої преси і вболівальників, які раз у чотири роки дивляться біатлон, а потім випускають тонни критичних стріл на адресу спортсменів - все це додає негативу в і без того не ідеальну ситуацію. І, будемо відверті, можуть зруйнувати команду. Та ж Джима після останніх публікацій думає про те, щоб закінчити кар'єру. Ми самі можемо поховати майбутнє українського біатлону.. 

- Скандальна інформація з'явилася вчора про нібито неформальні відносини старшого тренера жіночої збірної Уроша Велепеця і Юлії Джими. Ця чутка має під собою підстави?

- Я не можу давати стовідсоткових гарантій, але виходячи з того, що я знаю - зі спілкування з Урошем, і з Юлею - у них склалися тісні робочі відносини. Юля - така спортсменка, яка прагне глибоко аналізувати весь тренувальний процес, будь-які нюанси в техніці бігу, стрільби, психології... І з нею треба багато розмовляти, переконувати. Сестри Семеренко в цьому відношенні більше працювали з Григорієм Шамраєм, Меркушина - з батьком, а Джима - з Велепецем. Ну, а комусь на цьому фоні було вигідно зробити сенсацію..

- На зустрічі команди в аеропорту Урош Велепець на питання про своє майбутнє відповів - залежить від бажання федерації і міністерства продовжувати співпрацю. До чого Ви зараз більше схиляєтеся в питанні з тренерами збірних команд, чоловічої та жіночої, на наступний сезон?

- Зараз, в першу чергу, треба закінчити сезон, а потім будемо думати. У мене, звичайно, вже є певні думки, намітки на цей рахунок, але говорити до завершення стартів в Кубку світу поки передчасно. Багато що ще буде залежати від того, в якому вигляді нам вдасться зберегти команду, або нас будуть розривати.

- Олена Підгрушна прилетіла додому, підхопивши черговий вірус і натякнула про завершення сезону для себе. Валя Семеренко на емоціях також говорила про таку можливість. Яким буде склад команди на післяолімпійський етапах Кубку світу?

- Я вже сказав Олені, і, думаю, скажу Валі, що їм має сенс перейти на індивідуальну підготовку, а не тренуватися в складі національної команди. Будемо відверті - я не вірю, що вони будуть працювати в повну силу чотири роки до наступної Олімпіади. А з таким настроєм, з хворобами, які постійно переслідують, виконувати пропоноване в команді навантаження неможливо. І для молодих спортсменів це буде не самий хороший приклад, якщо їх заслужені колеги будуть тренуватися не в повну силу, відлучатися зі зборів, і взагалі працювати в індивідуальному графіку, а не по одній для всієї команди програми. Ми, звичайно, допоможемо їм організувати індивідуальну підготовку, але з прицілом на наступну Олімпіаду нам треба формувати нову команду. А що стосується трьох березневих етапів Кубку світу, то, за винятком Підгрушної, всі спортсмени поїдуть, будуть боротися за збереження квоти, набирати кубкові очки.

- Збірні Чехії та США оголосили про бойкот змагань в Тюмені. Раніше Ви говорили про те, що питання про участь або неучасть команди на останньому етапі Кубку світу буде вирішуватися спільно зі спортсменами. Чи відбулася вже така розмова? І яка зараз позиція федерації щодо цієї поїздки?

- Ні, такої розмови не було, хоча я вже читав інформацію в російській пресі про те, що ми поїдемо. Моя ж позиція з даного питання наступна. Тут є суто спортивна і політична складова. Є наказ міністра спорту про те, що на офіційні змагання, що проводяться в Росії, але під егідою міжнародних федерацій, таких як чемпіонати світу та Європи, етапи Кубку світу і, в нашому випадку, Кубку IBU, ми можемо їхати. Але приймати запрошення на участь в комерційних змаганнях, не можемо. Я, як людина, яка відповідає за спорт, вважаю, що ми повинні їхати - заробляти якомога вищі місця в загальному заліку, відстоювати національну квоту. Якщо ми не поїдемо, втратимо квоту - її забере та ж Росія. Але якщо на політичному рівні порахують, що ми не повинні брати участь в цих змаганнях - нехай міністерство приймає рішення, і ми його будемо зобов'язані виконувати.

- Чого особисто Ви чекаєте від завершальної стадії сезону?

- Найголовніше - щоб психологічно все встало на свої місця, щоб закінчився весь той брєд, який відбувається навколо команди в пресі і соцмережах Інтернету. Щоб журналісти утримувалися від суто емоційних оцінок, не вникаючи в аналітику, в глибини процесів, що відбуваються. За багато років ми показали, що у нас є команда, що біатлон в країні живий, тільки не треба штучно заганяти його в яму або більш того - знищувати. Ми знаємо, як нам розвиватися, і що потрібно далі робити. Все буде добре.

- Володимире Михайловичу, спасибі за інтерв'ю! Невдача на головному старті стала випробуванням для команди. Віримо, що, пройшовши через нього, український біатлон стане сильніше.

Бесіду вів Євген Тарасенко


Коментарі (Всього: 387)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13 ]

2018-02-27 20:12
 # 91  kindderdenis (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Ну когда то давала) и это ей не мешало.
2018-02-27 20:12
 # 92  соловейко (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 kindderdenis
Ви мабуть тільки нeдавно на сайті, бо лишe дужe нeдалeкі особи можуть в n+1 раз піднімати питання Юлі і прeси
2018-02-27 20:13
 # 93  Sveta_R (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 BigGar
если у каждой СВОЙ тренер, то какие вопросы к тренеру сборной?
и сразу возникает вопрос: зачем приглашать иностранного тренера, если спортсменки привыкли к своим тренерам и не стремятся развиваться дальше. С таким подходом спортсменок и Пихлер не поможет.
2018-02-27 20:14
 # 94  serjo (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Перед эстафетой переписывался с Валей, так она новорила что Джима, никого не празднует, возобновила себя звездой.

Уж чия мычала б... Это просто та самая - "и когда у одной что-то получается, с другой стороны идут моменты зависти…" зависть угасающей "звезды"
2018-02-27 20:16
 # 95  nastia1999 (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 serjo
так заздрити особливо нема чому,Юля і близько не добилася того,чого добилася Валентина,дивно все це
2018-02-27 20:16
 # 96  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sveta_R
Моё мнение, потому-что спортсменки звёзды уже. Были бы спортсменки без титулов, спокойно могли любого тренера принять, да и выбора бы у них не было, поэтому и нужно строить новую команду, с новым тренерским штабом.
2018-02-27 20:17
 # 97  vedov (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А по поводу Тюмени - действительно, молодежь туда отправить - за опытом.
2018-02-27 20:17
 # 98  Ірисо4ка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 serjo
валюха звіздуха. Їїсезон 2014-15 заразив
2018-02-27 20:18
 # 99  Ірисо4ка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 kindderdenis
проблеми з мовою це скоріше навпаки сором'язливість, а не звьоздність.
2018-02-27 20:19
 # 100  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ірисо4ка
Краще б не було того сезону,і Валя виступила би на рівні 10-ки і до цього року,і не було б може тих 1,5року випавших,мені здається ще тоді у Валі стався емоційний надлом,потім коли була на самопідготовці і бачила,що не виходить....

2018-02-27 20:21
 # 101  kindderdenis (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 соловейко (Київ)
Вже 6 років
2018-02-27 20:21
 # 102  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 соловейко (Київ)
2 Дмитрий Дудкин
2 Ірисо4ка
Опять же заставляют, не хотел подымать, но Юля не только в видео интерьвю отказывала. Давайте закроем тему. Иначе только хуже сделаем. Тут 2 стороны медали. и Юля во многом не права тоже.
2018-02-27 20:22
 # 103  kindderdenis (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Полностью согласен
2018-02-27 20:23
 # 104  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин

https://www.youtube.com/watch?v=jcx_UPYA6uo

Момент с 6:24 по 6:41 все равно навсегда останется в памяти.....

До слез((((
Девочки, вернитесь!
2018-02-27 20:23
 # 105  serjo (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 nastia1999
так заздрити особливо нема чому,Юля і близько не добилася того,чого добилася Валентина,дивно все це
В тому то і річ, шо особливо і нема чому, а все одно...
2018-02-27 20:24
 # 106  kindderdenis (Черновцы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 pasqualiC
Так писали когда то на сайте, что Костя хотел взять интервью даже в гостинице, и отказала
2018-02-27 20:27
 # 107  Ivanna17 (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дуже гарне інтерв'ю, проаналізовані і пояснені всі помилки і обставини. Але деяким дописувачам цього замало. Погоджуюсь з дописом №13 Sviat:
И в целом, можна сказать, что украицы стали точно такими же, как и запоребриканцы. Абсолютно точно такими же: просто уничтожили морально своей ненавистью всех спортсменов. Честь нам и хвала.
Щодо Юлі, це найбільш болісна новина. Спортсменку такого рівня, такої перспективи нам ще ростити і ростити. Дуже страшно втратити таку перлину.
Юлечко, якщо читаєш ці коментарі, не бросай спорт і свою країну. Навіть коли зараз тебе душать розпач від невзгод, лихих слів своїх колєжанок та деяких неадекватних вболівальників. Це все мине, буде і на твоїй вулиці свято. У всіх на шляху трапляються перешкоди та випробування. А ті, хто їх переборює і не здається, потім і стає переможцем і отримує бажане!
2018-02-27 20:32
 # 108  Ірисо4ка Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
ну не знаю. Валя сама по собі досить складна така, Віта хоч позитивніша. Я їх завжди так розрізняю - Віта сміється, а Валя нахмурена.
Тому мені здається, що Валю би це не спасло. Навпаки коли ти Чемпіонка світу і посідаєш 3 місце у КС - має з'явитися ще сильніша мотивація
2018-02-27 20:32
 # 109  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я так понимаю со слов Брынзака, что Валя со соими результатами, которые идут по наклонной, начала искать виноватых... И нашла. Настя - папина доця, Ира не годна, Джима зазвездилась.. Про Виту и Лену, естественно, помалкивает.
Но Вита хорошая спортсменка и сама видит, что уже не тянет все гонки, а значит надо решить, как дальше. Да и не хочет оставлять семью. Оттуда и ее сомнения. Правда, она еще может и хочет держать уровень, и деньги нужны.
Лена прстепенно теряет оптимизм и это тоде сказалось на командном духе. У нее не получается, а она хочет продолжать.
Ситуация сложная и как из этого вылезти....
Если оставить за лидера Юлю, к ней молодых Настю и еще пару девчат (Жужа и Кручова, например), Ира после операции вернется тоже сразу в сборную, плюс Вита, как ветеран, то кто знает, может и вырулим.
Валя для меня сейчас разрушитель. Я ее в команде не вижу.
2018-02-27 20:33
 # 110  Kadosh75 (Ахтырка) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
За Юлю очень беспокоюсь! Уж не хотелось бы потерять такую спортсменку!
Юличка, ты главное не делай поспешных выводов! (конечно если то все тут читаешь).
Насте и Ире рости в спортивном плане, хороший у девчонок потенциал.
Сестричкам спустить пар.
Ну а Лене здоровья!

Ну а парням побед!
2018-02-27 20:33
 # 111  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Джиму треба берегти, бо лише вона зможе в найближчі часи витягувати команду. Рішення про переведення Олени та Валі на індивідуальну підготовку - повністю підтримую.

2018-02-27 20:35
 # 112  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anj78
Это была первая победная эстафета....эх,а прошло ведь только 5 лет....
2018-02-27 20:40
 # 113  Оксана (Гамбург) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
думаю что прошлогодний сбор на Канарах обошелся не намного дешевле
2 Ziggie
Как Вы задолбали, простите, этими Канарами. Да дешевле, намного дешевле, чем 5 тысяч евро с человека. Позапрошлый год, 12 дней на Тенерифе - меньше двух тысяч на двоих. Хоть бы посмотрели цены в европейских турагенствах, прежде чем сказки тут писать.
2018-02-27 20:42
 # 114  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ірисо4ка
Валя не всегда была такой...я просто помню время когда сестры бегали то ли 3,то 4 сезон на КМ,кажется 2010 год.Сравнить ту Валю и нынешнюю,это небо и земля,я не знаю,возможно после того сезона 2014-2015 у Вали случился эмоциональный надлом,и потеря мотивации,и поиск своих кондиций,и то что Вита родила ребенка,возможно Вале тоже этого хотелось,возможно еще что-то....но это наверно долго копилось,и когда ее не поставили в эстафету на ОИ"бомба взорвалась"--и Виту жалко,с этой стороны))))

Хочется верить,что все это останется позади....
2018-02-27 20:46
 # 115  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 albishka
Я так понимаю со слов Брынзака, что Валя со соими результатами, которые идут по наклонной, начала искать виноватых... И нашла. Настя - папина доця, Ира не годна, Джима зазвездилась.. Про Виту и Лену, естественно, помалкивает.
Но Вита хорошая спортсменка и сама видит, что уже не тянет все гонки, а значит надо решить, как дальше. Да и не хочет оставлять семью. Оттуда и ее сомнения. Правда, она еще может и хочет держать уровень, и деньги нужны.
Лена прстепенно теряет оптимизм и это тоде сказалось на командном духе. У нее не получается, а она хочет продолжать.
Ситуация сложная и как из этого вылезти....
Если оставить за лидера Юлю, к ней молодых Настю и еще пару девчат (Жужа и Кручова, например), Ира после операции вернется тоже сразу в сборную, плюс Вита, как ветеран, то кто знает, может и вырулим.
Валя для меня сейчас разрушитель. Я ее в команде не вижу.

Повністю підтнимую.Абсолютно.Валя заслуґовує на поваґу за те,що вона зробилаидля збірної,за її досяґнення,але в світлі останніх подій принаймні в моїх очах вона цю поваґу втрачає.Нехочу ображати видатну спортсменку й казати адекватніше та жорсткіше.Просто їй точно не завадило б любити не себе в біатлоні,а біатлон в собі.Не вірю я в Валін камбек,от не вірю,і все тут.Валю,докажи не мені,докажи собі!!!що твої слова чогось варті.Не личить ґідному спортсмену так себе вести.Ось така моя думка.Тому Альбіна,повністю розділяю вашу думку
2018-02-27 20:47
 # 116  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я бы на месте Брынзака собрал вместе всех тренеров и спортсменок,и крутил им бы эти эстафеты до посинения....

https://www.youtube.com/watch?v=M1-o6t8KiOY
https://www.youtube.com/watch?v=jcx_UPYA6uo

А особенно,финиши эстафет....

Что нужно забросить все личные обиды,и стать прежде всего КОМАНДОЙ,как было не было трудно.

2018-02-27 20:51
 # 117  Altair-59 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сколько аналогий с 2002. Похоже наступаем на те же грабли. Печально. Успокоиться и продуктивно закончить сезон. Спортсменам удачи!
2018-02-27 20:55
 # 118  marmishoff (Запоріжжя-Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин

Діма,а я б на місці Володимира Михайловича зібрав би всіх тренерів та спортсменок,та просто поґоворив би...
2018-02-27 20:56
 # 119  OCKAP (Рівне) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Везде есть место конфликтам, зависти, непониманию. Тем более в спорте высоких достижений, тем более с такими характерами, да и еще и женский коллектив. А ведь у мужчин то вроде бы все более менее) Тьху тьху, не надо нам новости о том Что Дима Любовник Санитры и тому подобное:)

Лично мне кажется, что будь я на месте Иры и Насти я просто бы с такой хорошей злостью тренировался бы на следующий год, что бы доказать всем и себе, а то и сделать еще больше, тем более, что задатки для этого есть.

Нам нужно смотреть правде в глаза. Время Вали и Лены - ушло. У Виты есть огромная мотивация - личное золото. Никто из спортсменов не бросит бороться за такое, поэтому на счет Виты я спокоен.

Брынзак прав. Нам нужно лепить новую команду, без старых звезд. Лишь бы Юлю сохранить....... вот загвоздка, ибо команде нужен лидер, кой была например Хенкель при смене поколений немок.

Никогда не писал плохого про наших, но здесь скажу как думаю:Валя очень глупо поступила, даже если допустим она во всем была права. Она разрушила сначала эстафету, а потом - команду. Она вынесла тот мусор изнутри. Понятное дело, что мусор был. Но она открыла этот ящик Пандорры и уже пошла цепная. Жаль.

Всеравно верю, что молодые девчонки будут по-спортивному злые и со здоровьем у всех будет ок. Все будет хорошо!
2018-02-27 20:56
 # 120  Chkeka Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
С таким подходом спортсменок и Пихлер не поможет.

Так соответственно похоже, что проблема вовсе не в тренерах... не так ли?

[ 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті