Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-08-27 17:16 |

Нові матеріали



Украина Прокунін: «Після естафети вранці Валя Семеренко прокинулася з температурою 38,5»
Украина Прима: «Напередодні спринтерської гонки скачав собі пісню, під яку виходять на ринг Ломаченко та Усик»
Украина Бринзак: «Їдеш по дорозі, дивишся - три дівчини сидять і плачуть»


Коментарі (Всього: 173)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2018-08-27 17:46
 # 1  V. V. V. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На sports. ru все это уже давно опубликовали)) Ну ладно у них же праздников не было.
2018-08-27 19:00
 # 2  Victoria_R (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 V. V. V.
sports.ru и большинство разных интервью разбивает на отдельные абзацы и подает отдельными новостями. ) Так что, теперь и biathlon.com.ua так делать? )
Этот сайт в первую очередь подает собственные новости (где ещё так оперативно появляются полные отчеты о той или иной гонке?), а новости с других сайтов вполне подождут, пока их не подберется несколько для рубрики "Новые материалы". ;)
2018-08-27 19:08
 # 3  MaryKarpenko1988 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сподіваюся, розбиваючи команду на дві групи, перед початком сезону ТШ буде мати на увазі проблеми з диханням, що виникають у Підгрушної (зокрема у Поклюці) та перманентні "непередбачувані" проблеми зі здоров"ям у Валі та візьме до основної команди хоча б одну запасну спортсменку.
2018-08-28 04:26
 # 4  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Валі здоров'я !!! Розподіл на команди перед сезоном це мабуть добре (з урахуванням різних висот основних стартів), та й обіцянка постійного контролю результатів з можливістю ротації з кубку ІВU в основну збірну, теж радує!!!
2018-08-28 11:38
 # 5  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Такий дивний коментар В.М. про черговий російський десант. Звучить як насмішка(. Ну, прям супермен, що рятує нещасних і обездолених. От не раз отримувала підтвердження: навіть хороша людина і професіонал своєї справи, що довго займає одну і ту ж керівну посаду, працює чиновником, входить до владної верхівки з часом бронзовіє і втрачає зв"язок з реальністю(
2018-08-28 12:32
 # 6  Еvgennn (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Всё нормально,но отбора по результатам можно не ждать, поедут одни старики и блатные,Жужа опять будет на виду,зато незаменимая Валя на КМ,а к Олимпиаде скажут ,молодые не опытные,возьмём бабок,а омоложение после 2022
2018-08-28 13:32
 # 7  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Еvgennn
Всё нормально,но отбора по результатам можно не ждать, поедут одни старики и блатные
По каким результатам? По Шушену? Так он - за три (!) недели до старта сезона! А мы видели, как все меняется в готовности спортсменов даже за неделю - перед ЛЧМ отбор выигрываю сестры, а на самом ЛЧМ лучшими в команде становятся Настя и Лена.
2018-08-28 13:49
 # 8  соловейко (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чимось ми стаємо схожими на північний схід - там головний старт це відбір, а на змаганнях вже як карта ляже.
2018-08-28 14:27
 # 9  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Знову ці видбори ( Я вже писав і повторюся - це абсолютно не для нас. Відбори можуть проводитись при формуванні складу збірної, якщо в країні дуже багато спортсменів. Як в рашці - там багато етапів кубку росії, спортсмени набирають рейтингові бали, на підставі цих балів потрапляють (або не потрапляють) до збірної. А потім, в збірній, вже старший тренер рулить - кого брати на етап КС, кого ставити на гонку.
У нас такого нема і не може бути, тут всі більш-менш здібні спортсмени і так потрапляють до збірної. І тільки старший тренер може вирішувати - кому на КС, а кому на КІБУ, кому стартувати в гонці, а кому відпочити. Бо він відповідає за результат перед Бринзаком та нами, вболівальниками. Інакше дійде до маразму: доведеться Джиму та Меркушину не взяти на КС, бо вони не брали участі у відборах. А потім, коли Євген запитає у Прокуніна за 15 місце в естафеті, той скаже: "Я с вамі полностью согласєн, но поделать нічего не могу. Била би моя воля, я поставіл би совсєм другой состав, но таков рєзультат чєстного отбора, главноє что нікому нє обідно, і ми сохранілі сємєйную обстановку в командє".
2018-08-28 14:40
 # 10  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
могу согласиться, что отборы - это у нас не работает и не заработает. Согласен, что у нас нет массовости спортсменов одинаково высокого уровня. Выбирать особо не из чего.
Отборы ещё плохи и потому, что будут выходить на пики на отборы, или просто подгадывать с формой к отборам. Точно как восточнее Украины происходит. И отборы могут служить пусть небольшой, но индульгенцией, в случае неудач команды.

Критерием попадания в основу для новых спортсменов вполне могут быть показатели выступлений на КИБУ.
2018-08-28 15:55
 # 11  MaryKarpenko1988 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
перед ЛЧМ отбор выигрываю сестры, а на самом ЛЧМ лучшими в команде становятся Настя и Лена.
І не забувайте про Кручову... На мою думку спортивний принцип=здоровий глузд, а не проміжні показники за випадковими результатами індивідуальної гонки.
2018-08-28 16:03
 # 12  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Критикующие то, как отбирали на ЛЧМ, а Вы не пробовали глянуть, кого взять вместо старожилов команды? Кто в итоге остался вне ЛЧМ?
Бондарь, Абрамова и Белкина? Взять их после проваленного отбора на ЧМ для Прокунина - это добровольно подготовиться к ущату помоев (особенно за Олю и Надю). Тем более, очень велики шансы, что и в НМНМ они стрельбу провалили бы.
Блашко пока выступать не может.
А все остальные на ЛЧМ были.
Но какое-то странное желание пнуть старожилов сборной перевешивает логику((( Шум стоит такой, как будто без выступлений на ЧМ оставили записных фаворитов
2018-08-28 16:18
 # 13  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MaryKarpenko1988
І не забувайте про Кручову...
А що Кручова?
Недавня юніорка, ще на ЛЧМ в Отепяя в 2016 бігала по юніорам (обидві гонки в десятці, до речі). Якщо думати на перспективу, то кого накатувати - ту, що має кращі результати в контрольних й 1995 р.н.? Чи тих, хто програв контрольні та народилися в 1991, 1990 чи 1988?
2018-08-28 16:21
 # 14  Marchall (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ни к кому не обращаюсь,что-бы потом не жалели о времени потраченном на общение со мной. Высказываю свою точку зрения,не более.
Как по мне ,то чем зарабатывать 20-е или 30-е места,можно поначалу удовлетвориться и 100-ми местами,но готовить команду к последующим стартам. Повторюсь,это моя точка зрения и я действительно так думаю.
2018-08-28 16:29
 # 15  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Бондарь, Абрамова и Белкина?
Вся ця трійця сильніша за Кручову, і Прокунін не може цього не розуміти. Але був змушений зіграти у лотерею відбору, щоб не прогнівити "старожілов сборной".
А те, що Меркушина була вимушена їхати з Австрії до Естонії, щоб взяти участь у цьому відборі - це нормально ? А інакше її б не взяли на ЛЧС, бо "старожили" б обурились ?
А як проводити ці відбори під час етапів КС - змушувати спортсменок викладатись у відбірковій гонці, замість відпочинку ? У нас дівчата і так наприкінці сезону без сил, а якщо вони ще відбори бігатимуть ?
А якщо відбором визначати склад на етап КС - то це взагалі не має сенсу, бо такий відбір буде проведено в іншому місці та з часовим лагом.
Я, чесно кажучи, боюся за Джиму, коли вона повернеться до команди, бо в команді, схоже, порядки встановлює зовсім не старший тренер.
Єдиний можливий відбір, як тут зазначили вище, може бути під час КІБУ - хто краще виступає на КІБУ, того згодом залучають на ротацію до КС.
2018-08-28 16:32
 # 16  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я, чесно кажучи, боюся за Джиму, коли вона повернеться до команди, бо в команді, схоже, порядки встановлює зовсім не старший тренер.
вероятно потому и решили "состав на КМ по итогам прошлого сезона" - чтобы не было ни у кого аргументов выжить Джиму, она объективно заслужила отбегать первые 3 этапа как минимум, даже если окажется не в лучшей форме - далеко не факт, что Велепец будет делать первый пик в декабре, как у нас заведено.
2018-08-28 16:50
 # 17  Marchall (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Уж простите,но большие сомнения у меня ,что при теперешнем составе,Джима согласится выступать за сборную.
2018-08-28 17:06
 # 18  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 artem772
ВЯ с вамі полностью согласєн, но поделать нічего не могу. Била би моя воля, я поставіл би совсєм другой состав, но таков рєзультат чєстного отбора, главноє что нікому нє обідно, і ми сохранілі сємєйную обстановку в командє".
Как то так. Вы как бы правы, но при условии что тренер способен отобрать состав на здесь и сейчас, без всяких личных интересов, симпатий да и просто иметь высокий проф.уровень+ интуицию кто же из этих 8 все таки сможет показать лучший результат именно сейчас. В противном случае "спортивный" и "тренерский" отбор покажут 15 результат.
2018-08-28 17:09
 # 19  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я, чесно кажучи, боюся за Джиму, коли вона повернеться до команди, бо в команді, схоже, порядки встановлює зовсім не старший тренер.
2 artem772
Вот и с этим согласна, есть какое то ощущение "дедовщины"
2018-08-28 17:12
 # 20  Alex (Чернівці) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
раніше я був завзятим прихильником "спортивного принципу", але зараз я вже не впевнений...
більш менш справедливо не по внутрішним змаганням в команді ((як вже вище написали)хтось прицільно може до цих змагань готуватись, а хтось в цей час може бути під навантаженням для ЧС наприклад - не в рівних умовах) а за результатами кількох міжнародних етапів (думаю хочаби 3х)
ох і складно... просто в біатлоні реальна картина видна тільки по завершенні сезону...
а може ну його і хай цілком відповідає тренер бере кого хоче, робить що хоче, але в кінці і отримує гроші ті який результат показав (не фіксована сумма в контракті а прописати що за перемоги стільки грошей за квоту стільки ітд ітп)
не знаю, хай думають Бринзак і всі інші як нас - вболівальників задовільнити :))
2018-08-28 17:15
 # 21  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Прикольно, когда люди спорят с самой сущностью спорта, который является частью жизни, которая в свою очередь является частью Природы. )))) Любые соревнования, нравится это кому-то или нет, это прежде всего отбор, а потом уже всё остальное. ) Как бы мы тогда знали (узнавали) лучших, сильнейших и т.д.? )) Но то таке, каждый имеет право на собственные заблуждения. Единственное, что когда начинаешь идти вопреки законам Природы, жизни и спорта, то на счастливый (хороший) финал особо можно не рассчитывать.
Весёлый человек г-н Чеберяка (журналист Xspot). )) Так Артём Прима действующий спортсмен, а кто тогда будет закрывать позиции в смешке на ЧУ по летнему биатлону, ежели он побежит в Гонке легенд? Или эт "намёк" на что-то другое, мол уже пора в "легенды" переходить? )))) Нет, ему ещё рано, он только во вкус вошёл. ) А тех, кто может принять участие в Гонке легенд, и так хватает - Роман Прима, Александр Беланенко, Андрей Дериземля, Вячеслав Деркач, Сергей Седнев и т.д. Наверняка же пригласят ещё кого-то из ближнего зарубежья (Алексея Айдарова, Елену Зубрилову из Беларуси, кого-то из РФ, возможно Польши). В общем, посмотрим, но если позволяют время, работа и финансы, мало кто отказывается покататься на роликах и популять по мишенькам. )
2018-08-28 17:26
 # 22  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 artem772
Трійка сильніша за Кручову# тому повинна їхати - Ок. Тоді повинні їхати й сестри та Оленка# бо вони сильніші за будь кого з трійки.
А, вони не повинні, бо вік.... Тоді повинна Кручова, вона молодша від Олі на 7 років - а Оля лише на рік Оленки.
"Аргументи як дишло - повернем, щоб по-нашому вийшло"
2018-08-28 17:34
 # 23  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Marchall
Я так понимаю, в тренировки Джимы сейчас делаются немалые вливания. Вряд ли их финансирует федерация биатлона Словении. Даже если Урош и занимается благотворительностью и тренирует бесплатно, то кто-то же должен оплачивать проживание-питание-транспорт и т.д. И согласие выступать Юля явно дала еще весной, раз Федерация согласилась на ее видение предсезонной подготовки. Имхо именно от ее индивидуальной подготовки и растут ноги у принципа формирования команды "по предыдущему сезону".
2018-08-28 17:38
 # 24  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Я не казав, що сестри та Олена не повинні були їхати на ЛЧС.
І до Маші Кручової претензій не маю, які там претензії, там тільки гірко поплакати можна, дивлячись на її результати змагань.
Я не по персоналіях, я по принципах керування командою. Постійний відбір - це принцип дикої природи, а у професійному спорті є старший тренер, який відповідає за результат і має повну владу в команді.
2018-08-28 17:39
 # 25  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вот и с этим согласна, есть какое то ощущение "дедовщины"

2 Миг
Не переживайте, Маргарита, Юле Джиме, по большому счёту (меня конечно же это радовать не может), совсем не обязательно целиком и полностью "вливаться" в команду и в эту "семейную атмосферу". )) Проживание и питание в первом триместре сезона 2018/2019 у неё за счёт ОК стран, принимающих, соревнования, и лично я надеюсь, что это не будет меняться на протяжении всего сезона. С переездами между этапами тоже вопрос абсолютно решаем - будет ездить, жить и питаться со словенцами, как бы "дико" это не выглядело со стороны. Ну а во время ЦУ от ТШ перед стартами в стафах совсем не обязательно общаться с теми, с кем делать это неприятно. ) Но бум надеяться, что до этого не дойдёт.
2018-08-28 17:43
 # 26  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Наверняка же пригласят ещё кого-то из ближнего зарубежья
2 um2009
Это на чем основана такая уверенность? :)
2018-08-28 17:44
 # 27  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 artem772
Але цей старший тренер знає команду лише 2 місяці. Й то з перервами між зборами (та й під час зборів). Він же не мольфар, щоб одразу зрозуміти всі внутрішні резерви у всіх спортсменок.
І ще... Є ті, хто видає чудові результати на зборах, але стрес змагань погіршує результати. А дехто - навпаки. Це все покаже досвід роботи з командою. Якого поки що нема. Й змагання на ЛЧС - це кроки до здобуття потрібного досвіду.
2018-08-28 17:47
 # 28  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 um2009
Вряд ли со словенцами.
Тот же Фак жил со своей сборной в прошлом сезоне. Ведь часто гостиницы на расстоянии нескольких десятков км, только небольшая часть этапов с компактным поселением.
2018-08-28 17:54
 # 29  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вряд ли со словенцами.

2 Klara
Эт, как возможный вариант, до которого, я думаю, не дойдёт.
2018-08-28 18:02
 # 30  pasqualiC Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Джиму так жалеют, как будь-то её все обижали, и она без тренера к сезону готовилась.
А по отборам, это ещё за времён Бурдыги было понятно что тухлая идея, но на сайте этого не доказать было. По факту, не снимая ответственности за результат, в основе должны быть Джима Меркушина Журавок Вита и кто сильнее с пары Валя Лена. Где
двух, из-за явных проблем со здоровьем в последние 2-3 года, нужно ротировать по этапам.
А там посмотрим как будет)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті