Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-12-11 11:38 |

Володимир Бринзак: Висновки по одному етапу робити рано


Перший етап Кубку світу в Поклюці подарував масу емоцій уболівальникам, і два подіуми українській команді. Але президент Федерації біатлону України Володимир Бринзак застерігає від поспішних висновків: говорити про сезон в цілому по одному етапу рано. Проте старт сезону народив чимало питань, про них ми і поговорили з Володимиром Михайловичем в рамках ексклюзивного інтерв'ю для нашого сайта.
 
- Володимире Михайловичу, перший етап Кубку світу залишив досить суперечливі враження, згодні?
 
- В принципі, напевно, можна погодитися. Але перший етап ще мало про що говорить: для багатьох спортсменів це - тільки перші старти в сезоні, хтось ще не розігнався, хтось вперше вийшов на трасу після хвороби... Тим більше, це був гірський етап зі своєю специфікою. Ось коли пройдуть хоча б два етапи, або повний триместр, ми побачимо тенденції, тоді можна буде робити перші висновки про підготовку до сезону.
 
- Багато спортсменів говорять про недостатність швидкісної роботи перед сезоном. Це - недогляд, або свідома стратегія?
 
- У цьому році ми йдемо на один пік в підготовці команди. Якщо раніше використовували двопіковую систему - грудень і головний старт - то зараз плануємо плавний вихід на оптимальну готовність до чемпіонату світу.
 
- Це стосується і чоловічої, і жіночої команд?
 
- Поки мова про жіночу збірну. По чоловікам більш повну інформацію сподіваюся отримати вже в Хохфільцені, куди вилітаю завтра.
 
- Особиста перемога - блискучий результат Юлії Джими. Чи можна вже сказати, що індивідуальна підготовка дала свої плоди?
 
- Поки складно сказати, тому що хід поки «не її». Але Урош Велепець говорив, що вони також готуються до чемпіонату світу, і не планують зараз форсувати форму. В індивідуальній гонці зіграла свою роль стрільба в нуль і те, що Юля змогла потерпіти на останньому колі. Але, не сумніваюся, що в плані швидкості вона ще буде прогресувати.



Ця перемога - сюрприз для Вас?
 
- Ну, я вже звик до приємних сюрпризів від наших спортсменів. (Посміхається) Тим більше - в індивідуальній гонці завжди при чистій стрільбі є шанс перемогти.
 
- Найбільші відхилення від своєї кращої форми, мабуть, у Валі і Віти Семеренко. В чому причина?
 
- Що стосується Віти, то, як мені сказали, вона дуже хвилювалася за свій результат в естафеті. Може, десь трохи перегоріла. Це, взагалі, досить стандартна проблема для іменитих спортсменів на старті сезону. Етап в Хохфільцені покаже - це дійсно проблеми з формою, або вплинув той стрес, який вона сама собі створила. Валя виступала після хвороби, це говорить саме за себе.
 
- Маса питань, незважаючи на багаторазово озвучені причини, залишається з приводу відсутності Ірини Варвинець. Давайте розставимо всі крапки над "i".
 
- Іра якраз сьогодні була у мене, і ми обговорили її ситуацію. Поки домовилися про те, що 18-го грудня її повністю обстежують: на імунітет і по всьому комплексу медичних питань. Але я б відзначив, що у Іри є бажання продовжувати кар'єру. Для початку треба розібратися з болячками, а потім будемо приймати рішення.
 
- А той вердикт, який Ви озвучили раніше: «не буде операції - не буде продовження кар'єри», він залишається в силі?
 
- Ми передали її документи в Мюнхен лікарям. 17-го числа я буду там, отримаємо результати. У Мюнхені хороші спортивні фахівці-ортопеди, сподіваємося від них почути опис більш повної картини.
 
- Тепер до чоловічої збірної. Артем Прима фінішував в топ-20 у всіх гонках в Поклюці. Як Ви поясните рівень його готовності, що настільки відрізняється на фоні інших хлопців?
 
- Ну, Артем вже у минулому сезоні почав добре додавати. Хоча я б не сказав, що він так кардинально виділяється на фоні інших. Підручний теж міг бути на не менш високому рівні, якби не захворів перед стартом Кубку світу. Вже друга гонка в Поклюці показала, що Діма готовий непогано. І дуже скоро, думаю, буде не гірше Прими.



- Багато говорили також про зміну підготовки Семенова. Але прийшли офіційні старти - а швидкість Сергія залишилася на досить низькому рівні...
 
- Семенов відновлює кондиції після двох невдалих сезонів. Поки складно сказати, чи зможе вийти найближчим часом на свій звичний рівень. Будемо сподіватися, що Юрай Санітра теж спланував підготовку з акцентом на головний старт, і Сергій ще покаже свої кращі результати в цьому сезоні.
 
- Дмитро Підручний пропустив старт сезону через хворобу. Як вважаєте, до естафети в Хохфільцені капітан встигне набрати бойову форму?
 
- Принаймні, настільки, щоб змагатися в естафеті - зможе. Можливо, йому не треба буде бігти персьют, щоб відновитися до неділі, але це будемо бачити вже безпосередньо на місці, судячи зі стану Діми. Але естафета для нас важлива, тому рішення будемо приймати, виходячи з інтересів команди в цій гонці.
 
- А можливий теоретично варіант, при якому у нас в персьюті взагалі нікого не буде, враховуючи чоловічу програму другого етапу - три гонки за три дні?
 
- Все можливо... Тищенко взагалі звільнили від спринту, щоб готувався до естафети. А по іншим буде зрозуміло після спринту.
 
- Рішення звільнити Артема Тищенко від спринту на другому етапі - правильний крок?
 
- Ну, а на який результат він може розраховувати в спринті? Та й Кільчицького треба задіяти - якщо Віталік влучить, то може в цій гонці показати результат набагато краще Тищенко. А Артем підготується до естафети, де зможе відпрацювати свій етап з хорошою стрільбою.
 
- Минулими роками Вас нерідко звинувачували в тиску на тренерів, мало не в особистому визначенні складу на гонки... Які зараз стосунки склалися з наставниками команди?
 
- Напевно, якби звинувачення були виправдані, то кожен раз склад був би таким, як я хочу. А це далеко не завжди так. Часом навіть достовірної інформації про це не знаю. Як зараз, наприклад - коли поки не готовий відповісти про передбачувані піки форми в чоловічій команді. Або останній приклад - перед змішаною естафетою в Поклюці я був за те, щоб бігла Джима замість Віти: вона добре виглядала на контрольних стартах, та й по минулому сезону мала перевагу. Але тренери вирішили ось таким чином, і я визнаю за ними це право.
 
У наставників обох команд - повна свобода дій. Так, я можу висловлювати свою думку, як і будь-який з тренерів - у нас командна робота. Але приймає рішення і відповідає за нього старший тренер. До того ж, я не володію всіма нюансами, як, наприклад, тими ж правилами змагань, які постійно змінюються. Це - робота тренерів, і я в неї не втручаюся.

- З Юраєм Санітрой Ви працюєте вже третій сезон. А як з Андрієм Прокуніним - знайшли спільну мову?
 
- А ми її і не втрачали. (Сміється) Кожен займається своєю справою: я - створюю умови, він - тренує. А весна покаже плоди нашої спільної роботи. Умови створені, команда всім забезпечена - справа за результатом. Хоча я розумію, що там не так все просто, оскільки є дві спортсменки на індивідуальній підготовці, є Валя і Віта, які, як би ми не хотіли, все одно дивляться в бік свого тренера. Плюс молоді дівчата, які не зовсім ще готові до такої роботи. Тренер працює в команді перший рік: він не знає спортсменок, вони не звикли до його вимог. Треба пройти перший сезон і зробити висновки: як спортсменки переносять саме такі літні навантаження, яка є специфіка у кожної з них, і як методика нового тренера позначається взимку. У цьому сезоні нам треба почати збирати команду на Пекін. Будемо потроху переглядати молодих спортсменок, почекаємо закінчення карантину у Дар’ї Блашко...
 
- Хто зі спортсменів більше всіх здивував Вас в Поклюці?
 
- Звичайно, найприємніші враження залишила одиночна змішана естафета. І Настя Меркушина, і Артем Тищенко здорово боролися. Якраз Артем, напевно, і став найбільш приємним відкриттям. Особливо, коли в перерві між його двома етапами йому поправили мастило на лижах, і він ще активніше боровся на трасі. Думаю, Артем на правильному шляху відновлення кондицій і повернення того Тищенка, якого ми знали до його аварії.



- Зараз можна вже визначити перелік команд, які будуть нашими основними суперниками в боротьбі за квоту?
 
- Якщо говорити про жінок, то поки дивують росіянки. Не знаю, наскільки довго це триватиме, але поки нова команда виступає кучно і стабільно. Традиційно сильні француженки і італійки. У норвежок не було Екхофф, а з її поверненням це буде інша команда. Ну, і головний фаворит - Німеччина: повернеться Лаура Дальмайєр, відновлюється після травми Хаммершмідт... Хороших, рівних команд зараз дуже багато. Принаймні, боротьба за п'ятірку обіцяє бути досить гострою.
 
Для нас, в який раз повторю, головна мета - відновлення квоти. Тому що на наступний сезон, особливо в жіночій команді, потрібен максимальний склад. Сподіваємося, що повноцінно увіллється в основний склад Блашко, що проявлять себе і будуть готові до виступу на Кубку світу ряд інших молодих спортсменок. І якщо в цьому сезоні десь не вийде з подіумами на Кубку світу, трагедії ніякої не буде. Ми підводимо команду до головних стартів сезону - чемпіонатів Європи та світу і паралельно відновлюємо свої позиції в національному заліку.
 
Бесіду вів Євген Тарасенко, biathlon.com.ua


Коментарі (Всього: 73)

[ 1, 2, 3 ]

2018-12-11 12:33
 # 31  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Ничего,Лена и в Пекине-2022 еще будет финишером эстафеты))))35 для нее еще не приговор....
2018-12-11 12:36
 # 32  imel (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тем более и в Кенморе и в Солт-лейк-сити горы за 1300, чего Лена не очень любит
але це не завадило їй в 2016 виграти спринт в Кенморі
2018-12-11 12:36
 # 33  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
А значит на ЧЕ остаются Валя, Вита, Лена - добавлять к своим рекордам по золоту (может и не на все гонки); Яна, Маша, Валерия, Кристина, Люба, Оля или Аня.
У юниорок в начале марта - сначала юниорский КИБУ, потом ЮЧЕ. Потому из них вряд ли кто-то поедет в Раубичи.
Прогнозирую ,что в Америку полетит пятерка без запасных. Говорить, будет ли там кто-то из основы, можно будет только после первого триместра, и то предварительно. Возможно, мы просто увидим смену местами команды Б и основы, с поправкой на то, что для Кривонос главные старты сезона - ЮЧМ (потому не логична заявка на американские этапы) и ЮЧЕ. Разумеется, это в случае, если до Антхольца мы обеспечим себе боле-менее устойчивые позиции в топ-5 Кубка наций.
2018-12-11 12:36
 # 34  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
4-я гонка в Поклюке показала, что резерва сил и здоровья на все вряд ли хватит.
Это давно не новость, не бегут наши 2 гонки подряд. Фарма и ресурсы не те.
2018-12-11 12:58
 # 35  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
По-сути если брать первые 6 команд в КН,конкретно норвежкам та квота особо и не нужна.Они ее получили в прошлом году,потому что мы не поехали в Тюмень.
Ну кто там будет 6-й бегать?Они все равно максимум 5 человек ставят,а иногда и 4-ро.

Экхофф,Сулемдаль,Олсбю,Тандреволд,Брюн-Ли....
Если по ходу сезона все будет нормально у наших,то вряд ли 5-ка КН чем-то удивит Франция,Германия,Италия,Россия,Украина,главное не дать шведкам разгуляться в эстафетах,а это пожалуй самое опасное,та еще и ЧМ в Эстерсунде.
2018-12-11 13:07
 # 36  Dim@ (Шостка) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Даааа головной боли у тренеров хватает. Уж сильно много очей на заокеанских этапах туда многие могут не поехать а это хороший шанс очей собрать. А по поводу Даши верю крепкий боец будет. На мое мнение это вторая Меркушина. Но конечно посмотрим чуток осталось ждать. Про ОИ как бы мы не хотели но сестричек и Лены там не будет а значит дорогу молодым. Согласен как выше написали четверку. Скорее всего ТШ будет *натаскивать*на эстафетах вместе с нашими профи 1-2 тех за кем наше будущее
2018-12-11 13:24
 # 37  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Eugen (Харків)
Понятно, что для медального зачета участие Ани в ЮЧМ необходимо (заканчивается 3.02), но вот для ее развития все же попробовать КМ тоже было бы логично (стартует 7.02). Но это сугубо мое мнение.
А вот общий вопрос: в календаре ЮЧМ на сайте эстафеты немного непонятное расписание
Юноши, Эстафета, 3х7.5 км 2019-01-27
Девушки, Эстафета, 3х6 км 2019-01-27
Смешанная эстафета (юниоры) 2019-01-28
Юниорки, Эстафета, 3х6 км 2019-01-28
В расписании на сивидате нет смешки, только полные эстафеты и другие даты - сначала индивидуалки (27 и 28), потом эстафеты (29-30).
2018-12-11 13:32
 # 38  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
Возможно, программа чемпионата изменилась с того момента, как мы добавляли расписание к нам на сайт. Проверим.
2018-12-11 13:35
 # 39  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
Понятно, что для медального зачета участие Ани в ЮЧМ необходимо (заканчивается 3.02), но вот для ее развития все же попробовать КМ тоже было бы логично (стартует 7.02). Но это сугубо мое мнение.
Это просто не реально. Или одно, или другое.
Представьте сами нагрузку для молодого организма:
- Тяжелейшая программа ЮЧМ, которую Ане, скорее всего, придется закрывать полностью
- Длительный перелет с акклиматизацией и старты на КМ, менее чем через неделю после окончания ЮЧМ? Это даже не смешно.
- А потом обратный перелет, снова акклиматизация - и подготовка к ЮЧЕ?

После такого графика она может не на один сезон поломаться.
2018-12-11 13:47
 # 40  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Или одно, или другое.
Eugen (Харків)
Полностью согласен. Выбирать только скорее всего не Ане и ее тренерам, а медальным интересам. Хотя мне кажется 1997 год у девушек в целом перерос юниорский уровень, тем более в послеолимпийском сезоне вакансий у взрослых добавилось. Будут ли в ЮЧМ участвовать Жук, Давидова, Васнецова, Бег, Пойе, Казакевич, Ахатова, которые влились во взрослые составы?
2018-12-11 15:01
 # 41  imel (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А по поводу Даши верю крепкий боец будет. На мое мнение это вторая Меркушина
а мені Даша більше на Лєну схожа, Удав-2))) Настя набагато емоційніша
2018-12-11 15:14
 # 42  икс (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Что касается кубка Наций.
У девушек,если бы не провал в смешанке был бы оптимальный результат.Но это биатлон. Сейчас с Германией ,Норвегией можно бороться,но выйдут лидеры,и?Понятно,что это только первый этап.Неприятно удивляют россиянки.Кайшева откровенно выпадает,матрёшка(Юрлова)ещё добавит,но остальные пока хороши.И это пугает.
А у мужчин,тяжелее квоту не вернуть,чем вернуть.По мне нужно стремиться к пятёрке.Понятно,что это не на часі.Но прогресс необходим.
2018-12-11 15:16
 # 43  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Женя, спасибо за интервью. И да, я просто поражаюсь Вашему терпению при встрече с очередным камнем "мудрой" мысли в комментариях. Серия "тату, а дэ морэ?" у нас бесконечна и каждый раз Вы находите в себе силы снова и снова разжевывать :))
2018-12-11 15:23
 # 44  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
http://kmr.gov.ua/uk/content/u-kyyevi-planuyut-pobuduvaty-sportyvnyy-kompleks-z-lodovoyu-arenoyu-ta-baseynom?fbclid=IwAR0rAwQUb-AGbmVdiZUhn0B2yFSyGoA_wmnO98dfA8dti-zLsN_Y88JyqSY - в Киеве собираются лыже-роллерную трассу сделать для биатлонистов.
2018-12-11 15:33
 # 45  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сейчас с Германией ,Норвегией можно бороться,но выйдут лидеры,и
Пока остаётся надеяться на провал норвежек и поребриков в эстафетах. Германия, Италия и Франция в топ 5 будут, за остальные 2 места соперничают 3 сборные +возможно шведки.
2018-12-11 15:59
 # 46  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Skamandr
Нам нужно не отпускать шведок и норвежек....в эстафетах)
2018-12-11 16:31
 # 47  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
А кем будем бить? Лена как Фуркад нынче - не понятно, что с ними. Сестры за неделю чуда не совершат. Остаётся Настя:), ну и Юля, если поставят и то не факт. Итого: надо смотреть на спринт в Хохе - я б Лену берегла до эстафеты как вазу из богемского стекла и никуда не заявляла. Сестёр бы проверила и кто лучше тот и стартер (хотя....ладно, все равно лучше хуже нет). Настя закрыла бы второй этап, Юля подхватила бы третий и молимся и уповаем на Лену. Но то ж я, а то тренеры.
2018-12-11 16:50
 # 48  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Жертвовать преследованием,насколько это возможно.Потому что если,все наши опять бросят все силы на спринт и ГП,эстафета может быть очень неудачной.Спасает или дает надежду тот факт,что у француженок Бескон не в форме,немки тоже не ахти и без Далмайер,у чешек Виткова,у шведок Оберг возможно пропустит Хох,зато там уже будет Экхофф,хотя скорее всего думаю француженки даже с Симон и Латюйер могут стафу пробежать,а итальянки 95% будут на подиуме.

Так что эстафета обещает быть точно непредсказуемой....
2018-12-11 17:34
 # 49  икс (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Skamandr
Не думаю,что шведки вклинятся,но в эстафетах бой давать будут.Ну и дома на ЧМ могут показать хороший результат.
У итальянок сейчас Вирер и Витоцци просто бомба.Пока в эстафете они фавориты.А все остальные сборные более менее ровно.
2018-12-11 17:43
 # 50  um2009 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
А если "зайти" через чёрный ход. )) Никто не будет резать курицу, несущую золотые яйца, а значит тандем Меркушина-Тищенко никто ломать не будет Но сингл-микст есть и в Раубичах (Беларусь), и в Солт-Лейк-Сити (США). В Раубичах вероятность медали у этой пары в данной дисциплине очень высока. Значит Журавок поедет за океан и будет "закрывать" ИГ в Канаде и одиночную смешку в Америке. Руслан Ткаленко я так понимаю, а к тому времени он уже должен набрать необходимые кондиции, будет закрывать ОЧЕ. Значит Кильчицкий едет за океан закрывать ИГ и классическую стафу в Канаде. Или наоборот, Тищенко и Меркушена за океан, Кильчицкий и Журавок на ОЧЕ. С тройкой Елена Пидгрушная и сёстры Семеренко что-то прогнозировать себе дороже ), абы были здоровы, чего я им искренне и желаю. Если с КН в женской части к тому времени будет швах, а такое вполне возможно, то придётся наведаться к заокеанским партнёрам сильным составом, разве что Настю Меркушину и Артёма Тищенка отправив защищать цвета страны на ОЧЕ. В общем на втором этапе КМ в Хохфильцене (Австрия) в классической женской стафе надо пытаться брать как можно больше очков в КН, пока не все немки, шведки и россиянки "разбежались", пока у француженок есть определённые проблемы. Хотя этап этапу рознь, всё может оказаться "очень близко". )
А для Цимбала и Кривонос главными стартами в этом сезоне планируются ЮЧМ и ЮОЧЕ, а значит на этапе Кубка IBU в Ленцерхайде (Швейцария) у них выступить не получится, а этап Кубка IBU в Отепя (Эстония) под вопросом, потому как логичнее вместе с юниорской командой переехать в Швецию и помочь укрепить позиции в юниорском КН на этапе ЮКМ в Турсбю.
А на ЮЧМ по программе никаких смешек не предусмотрено, все четыре стафы (юноши 3х7,5 км и девушки 3х6 км - 29 января 2019 года, юниоры 4х7,5 км и юниорки 3х6 км - 30 января) классические. )
2018-12-11 18:24
 # 51  Вадим (Киев) (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
imel (Львів),
а кто такая Меркушина, исходя из статистики ИБУ? Вторая нас спасет, ура
2018-12-11 18:27
 # 52  August (Виноградов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 23 Greg1975 (Харьков)
Дело не в количестве капиталовложений, а в их "правильном" использовании.
# 24 Greg1975 (Харьков)
Здесь я согласен полностю.
2018-12-11 18:42
 # 53  Вадим (Киев) (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Lissa (Киев),
"мандолина, гитара и бас". Я же обещал))
2018-12-11 21:11
 # 54  _болельщик_ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
если честно, смешно немного читать о том, как сестры Семеренко волнуются перед стартом (Олимпийские чемпионки, именитые спортсменки в биатлонном мире). Смутно представляю себе доктора с 10 летним опытом, у которого перед каждым приемом пациента страх и волнение....
2018-12-11 21:46
 # 55  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 _болельщик_
А если это, допустим, хирург, у которого последние пару лет не было практики из-за перелома руки?
2018-12-11 21:50
 # 56  _болельщик_ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
А если это, допустим, хирург, у которого последние пару лет не было практики из-за перелома руки?
ну после перерыва Вита уже сезон отбегала и была довольно хороша в прошлом сезоне... и межсезонье прошло нормально
у хорошего хирурга руки не будут трястись) даже после перерыва
2018-12-11 22:50
 # 57  Kleo (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 _болельщик_
Если у хорошего хирурга приключилась бессонница на пару ночей - будут;)))
2018-12-11 22:52
 # 58  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 _болельщик_
Все волнуются,только одни это тщательно скрывают,или придушивают волнение....
2018-12-11 22:52
 # 59  _болельщик_ (Одесса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kleo
Если у хорошего хирурга приключилась бессонница на пару ночей - будут;)))
не ну можно так нафантазировать много) с бодуна они тоже трястись будут)))
2018-12-11 22:58
 # 60  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 _болельщик_
не ну можно так нафантазировать много) с бодуна они тоже трястись будут)))
Биатлон, это не футбол. Это в футболе подавляющее большинство игроков сразу же после матча едут в бар пить водку, курить и гулять до утра, а затем через день играют матч. Это противно. Не знаю как можно любить это развлекательное шоу с элементами спорта - футбол.

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті