Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   16:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2018-12-29 21:40 |

Підсумки тренерської ради збірної України з біатлону


Вчора, 28 грудня, проведено тренерську раду, на якій обговорили питання  підготовки команди по результатах першого триместру сезону. На засіданні було присутнє керівництво федерації та тренерський штаб збірних команд за участю Майданюк О.В. (кандидата наук з фізичного виховання та спорту), яка часто консультує нашу збірну з питань планування тренувального процесу та тестування спортсменів. 

Кожен з присутніх висловив своє бачення, а експерти з фізичної підготовки дали свою оцінку щодо загального фізичного стану команди. Зокрема, головний тренер жіночої збірної Андрій Прокунін висловився з приводу команди в цілому, та виокремив те, що в даний час саме поняття "команди" несе високе моральне навантаження. Як зазначив тренер, фізична підготовка безперечно є найважливішою складовою будь-якого тренувального процесу, але емоційна складова є не менш значущим фактором в цій справі, про це ніяк не можна забувати. За його словами, варто враховувати і той факт, що сформовано оновлений тренерський склад, зміни в групі сервісу, всі ці фактори наклали свій відбиток на загальний стан команди. Потрібен час, щоб мати змогу зрозуміти кожного і всю команду в цілому та визначити оптимальну стратегію тренувального процесу. Також було відзначено, що на даний момент, лише по результату трьох етапів кубка світу, команда займає 7 місце в кубку націй, зважаючи на те, що конкуренція між командами зросла, динаміка росту простежується однозначно. По кожному члену збірної було проведено детальний аналіз його роботи та прийнято рішення внести деякі корективи в загальну підготовку. По складу команд на етапи в Канаді та США остаточне рішення буде прийнято згодом. Планується участь в чемпіонаті Європи, який буде своєрідним контрольним стартом перед чемпіонатом світу.



Заслухали думку Карленка В.П., який надав графіки фізичної форми спортсменів та дав аналіз їх функціональної бази. Олена Вікторівна Майданюк теж представила звітні матеріали по результатах тестування спортсменів, їх силових та швидкісних тренувань. Було розглянуто ряд пропозицій по специфіці підготовки, по процесу акліматизації спортсменів під час переїздів між змаганнями та їх адаптації до певних кліматичних та атмосферних умов.

Серед важливих питань значну увагу приділили подальшій роботі з Іриною Варвинець. Спортсменка на деякий час припинила активну діяльність через проблему з коліном, яка не дозволяє не лише повноцінно змагатись, а й, в першу чергу, заважає тренуванням. Ірина пройшла чимало обстежень та консультацій, але відновити звичний ритм тренувань наразі не в змозі. Тому президент федерації звернувся  до німецьких фахівців, щоб зібрати максимально можливі варіанти вирішення цієї проблеми. У клініці Мюнхена було зібрано консиліум, на якому детально вивчили даний випадок і прийшли до висновку, що оперативне втручання не потрібне, можна амбулаторно допомогти спортсменці повернутись до активних тренувань. Загадувати про швидке відновлення зарано, але у всіх є велика надія на повноцінне одужання Іри та її повернення до великого спорту.



Що стосується молодого покоління, юнаків та юніорів, це питання теж було підняте для обговорення, зокрема всі присутні погодились, що дуже важливо не перебрати з навантаженням, щоб у спортсмена не пропала мотивація рухатися далі. Це, зокрема, стосується і тих коментарів, в яких часто пишуть, що потрібно давати дорогу молодим спортсменам. Ніхто з цим не сперечається, але всьому свій час.

Враховуючи все обговорене, весь отриманий досвід за цей сезон, тренувальний план підготовки затверджено, наведено ціль на максимальний результат. Що стосується сервісу, теж була проведена певна робота і, як результат, знайдено шляхи подолання даної проблеми. Сьогодні команда вирушила на новорічний збір, сподіваємось, що прийдешні свята додадуть наснаги та сил нашим спортсменам. На шляху до чемпіонату світу ще три важливих етапи: Оберхоф, Рупольдинг, Антхольц та чемпіонат Європи. Федерація тримає руку на пульсі.

Офіційна інформація ФБУ


Коментарі (Всього: 181)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

2018-12-30 01:01
 # 31  Evgennnn (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Федерация тратит госсредства минспорта,а это бюджетные деньги,спонсоры хорошо,но они имеют рекламу,вся форма оклеена и трансляция у нас не биатлона,арекламы с перерывами на стрельбу,так что отчитываться нужно и не нужно говорить,что никому ничего не должны
2018-12-30 01:11
 # 32  Evgennnn (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Почитайте какие деньги выделялись на подготовку к ОИ в прошлом сезоне https://xsport.ua/biathlon_s/news/na-podgotovku-ukrainskikh-biatlonistov-k-olimpiade-vydeleno-28-mln-griven-eshche-10-mln-na-inventar_372308/ В этом меньше,что заслужили то и получили,так что не надо закрывать рот болельщикам
2018-12-30 01:19
 # 33  Gerard (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
краще б в загалі не відчитувались, що знали те й довідались, одні загальні слова.
"Кожен висловив своє бачення"- і яке в людей бачення цікаво ж ?
"експерти дали оцінку"- і де ті оцінки
Прокунин стандартні фрази сказав
"Внесено деякі корективи"- які саме корективи?
конспіратори ще ті!


2018-12-30 01:26
 # 34  Gerard (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
по сервісу хоть би сказали щось! хоча напевно всі ті самі лишаться з непонятної країни аматори
2018-12-30 03:39
 # 35  Alex (Запорожье) (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Навіть Eliasа дістала безпардонність.Зазвичай він м'яко іронізує... Друзі, всьому має бути межа. В тому числі критиці. Бринзак обіцяв до Нового року, що буде фахове обговорення. Воно й відбулось. От тільки зверніть увагу на натяк, що і вболівальники мають теж дещо врахувати, щоб не погіршувати емоційну складову в команді, яка теж важлива. Особливо в жіночому спорті. Тож давайте не забувати, що ми тут - вболівальники, а не виборці і не "токарі-дратувальники"
2018-12-30 03:59
 # 36  Alex (Запорожье) (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Реально дуже мало таких сфер життя,в яких наша країна займає провідні місця в світі. Економіка? -Ні. Освіта? -Ні. Медицина теж ні і т.д. А в біатлоні ми міцно в десятці і там,і там вже багато років! Всі країни,з якими ми конкуруємо, стоять вище за нас за рівнем ВВП на душу. Або значно вище! Навіть клімат для біатлону (який не залежить від людей) в нас один з гірших серед конкурентів. А ми в гіршому випадку в десятці серед країн! Це значить хтось вміло скеровує біатлонний спорт в країні. І вже тривалий час. За це все я дуже вдячний і бажаю всім,хто до цього причетний, успішної роботи і в новому році!
2018-12-30 04:28
 # 37  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Засіданння відбулось, теперішні проблеми окреслено (сервіс, корективи підготовки), пояснення щодо залученея молоді надано . Впевнена що висновки було зроблено, тож чекатимемо налагодження усіх "моментів" і бажаємо перемог нашим хлопцям і дівчатам у НР!!

2018-12-30 06:50
 # 38  Вадим (Киев) (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Потрібен час. Це зрозуміло. А у Підгрушної і сестер Семеренко він є? "Динаміка зросту" у порівнянні з чим чи ким? Дитячий садок.
2018-12-30 09:02
 # 39  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Динаміка росту простежується однозначно в КН наші займають 7 місце. Якщо не помиляюсь минулого сезону місце в КН після 3 етапів та після 9(після ОІ) місце в КН було куди краще. Конкуренція зросла. Та вроді у Білорусії немає Скардіно і Домрачової, Франція наприклад втратила Дорен, у німкень не було на 2етапах Далмаєр і т.д. Чехія без Соукалової (правда уже другий сезон) в КН тоже не сильний соперник. А в Україні із втрат тільки Іра. Деякі команди прогресують деякі регресують. Поки що Україна швидше за все регресує і динаміки росту немає тим більше однозначної. Може в кінці сезону і буде але поки говорити що із 3-4 місця в КН ми опустилися на 7 це однозначна динаміка росту при втратах конкурентів неправильно.
2018-12-30 09:53
 # 40  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
але поки говорити що із 3-4 місця в КН ми опустилися на 7 це однозначна динаміка росту при втратах конкурентів неправильно.
По факту наши конкурентки за место в топ 5 - норвежки, паребрики и теперь ещё шведки (они как раз хорошо прибавили). И если паребрики сами себя закопают постоянными отборами и перетасовкой основы, то у шведок домашний ЧМ на носу.
2018-12-30 10:08
 # 41  Why_Me (!) (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
то я должен сидеть и молчать в тряпочку
Ты так часто это повторяешь, под совершенно разными новостями, что мне кажется, это очень похоже на твердую жизненную позицию)
2018-12-30 10:44
 # 42  Arctic (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
в общем, прочитав официальную информацию, понял, что никаких изменений.
С точки зрения менеджмента, основания для конфликтности с сервисменами не устранены, что обязательно скажется и на мотивациях, и на результатах. Можно заткнуть рот обеим сторонам, но это не решение.

И хотелось бы призвать некоторых причастных не уповать на "научность" подходов и не прикрывать проблемы этим подходом. Ещё не известно качество нашей науки, судя по агрегированным результатам на Олимпийским играх (имею в виду не биатлон только).

В нашей стране и физиков много - кандидатов, докторов, даже академиков, но открытия делаются на Западе. Наши местные комментаторы сказали бы, что на Западе физикам "фарма помогает", и "средства восстановления, недоступные нашим" :)
2018-12-30 11:10
 # 43  Anna (Черкассы) (Черкассы) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Arctic
Классно все написали!
Согласна с вами полностью.
2018-12-30 14:23
 # 44  Татьяна Сподина (м. Дніпро) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не розумію до чого тут було про Іру? Дівчина вийшла заміж, лікує коліно. Якби це були хтось із Семеренко або Пдгрушна. Тут досягнення і надія, що ще два роки мінімум будуть очки добувати. А які досягнення у Іри на КМ. Гарна дівчина . Є досягнення в юніорах. Будемо чекати кращого. Всіх вітаю з Новим роком! Фото классні. Наші найкращі. Цінуємо і любимо!

2018-12-30 14:37
 # 45  Rulia (Журавно) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"нужно давать дорогу молодым спортсменам. Никто с этим не спорит, но всему свое время." Так-так, всьому свій час, так завжди в нас вічно перспективні до 30 років.
2018-12-30 14:49
 # 46  Skamandr (Турку, Финляндия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Никто с этим не спорит, но всему свое время
Это судя по интервью Брынзака опять о горьком опыте Кривонос и особенно Кристины Дмитренко.
2018-12-30 15:20
 # 47  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не розумію до чого тут було про Іру?
2 Татьяна Сподина
Может быть к тому, что состояние здоровья Иры интересует болельщиков биатлона. Интересует потому, что она - украинская биатлонистка, приносившая много позитивных минут этим болельщикам своими выступлениями. И не так давно В.М.Брынзак сообщал, что скоро озвучат мнение немецких специалистов о методах предстоящего лечения Иры. А результаты этого лечения могут повлиять на выступления не только Иры, но и нашей эстафетной команды. И тогда нашим девушкам станет легче завоевывать подиумы КМ и ЧМ. Я о подиумах упомянул к тому, чтобы обосновать упоминание Иры в отчете об итогах ТС. Это для тех комментаторов на сайте, для которых критерием внимания к спортсменам является количество достижений в КМ.
2018-12-30 17:29
 # 48  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тож давайте не забувати, що ми тут - вболівальники, а не виборці і не "токарі-дратувальники"
Реально дуже мало таких сфер життя,в яких наша країна займає провідні місця в світі. Економіка? -Ні. Освіта? -Ні. Медицина теж ні і т.д. А в біатлоні ми міцно в десятці і там,і там вже багато років! Всі країни,з якими ми конкуруємо, стоять вище за нас за рівнем ВВП на душу. Або значно вище! Навіть клімат для біатлону (який не залежить від людей) в нас один з гірших серед конкурентів. А ми в гіршому випадку в десятці серед країн! Це значить хтось вміло скеровує біатлонний спорт в країні. І вже тривалий час. За це все я дуже вдячний і бажаю всім,хто до цього причетний, успішної роботи і в новому році!
2 Alex (Запорожье)
Вот если можно было бы поставить сто плюсов - я б их поставил под Вашим постом! :))
Стоит ли говорить, что полностью согласен?!!!
И Вас и всех болельщиков с наступающим Новым Годом!
2018-12-30 17:36
 # 49  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Может быть к тому, что состояние здоровья Иры интересует болельщиков
2 Вячеслав ЧЕ
Да что ты такое, Слава, говоришь?! Кого там оно интересует?!
Правда, во время первых этапов вопрос "А почему не выступает Варвинец?" по количеству его задававших занимал первое место, конкурируя только с вопросом "Куда с УТ1 делся Столярчук?" - но кого это волнует? :)
2018-12-30 17:45
 # 50  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
то я должен сидеть и молчать в тряпочку
Ты так часто это повторяешь, под совершенно разными новостями, что мне кажется, это очень похоже на твердую жизненную позицию)

2 Why_Me (!)
Это действительно жизненная позиция не лезть к профессионалам с советами и не требовать от людей, которые ничего мне не должны.
Стараюсь открывать рот только в тех областях, где считаю себя специалистом (ну, хотя бы на уровне нашего лечебно-трудового профилактория) и то, желательно, когда моего совета спросят.
И стараюсь не соваться с советами в дела, к которым никакого отношения не имею.
Например - я ни к какой религиозной конфессии не принадлежу, особенно, к православной :)
Поэтому считаю верхом неприличия для постороннего человека, влезать в их внутриправославные разборки - кто кому Рабинович, а кто кому патриарх.
Зато на просторах бывшего Союза вдруг образовалась куча левых специалистов по этим вопросам, которые туда лезут, так же, как некоторые болельщики во внутреннюю кухню федерации.
2018-12-30 17:57
 # 51  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
Это действительно жизненная позиция не лезть к профессионалам с советами и не требовать от людей, которые ничего мне не должны.
А как же Ваша Гражданская позиция, товарищ?! Вас что, не волнует применение в Национальной(!) сборной чуждых нам методик?
Я, однако ж куда надо напишу! (с) ;)
2018-12-30 18:14
 # 52  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А как же Ваша Гражданская позиция, товарищ?! Вас что, не волнует применение в Национальной(!) сборной чуждых нам методик?
2 Вячеслав ЧЕ
"Аполитично рассуждаешь, слушай" (с)
Очень волнует. Тем более что методики эти неправильные, кому ж знать как не мне? :)
2018-12-30 18:22
 # 53  Elias (Аддис-Абеба, Эфиопия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Почитайте какие деньги выделялись на подготовку к ОИ в прошлом сезоне
2 Evgennnn
Почитал. Жуткая сумма - 28 миллионов гривен и еще 10 миллионов на инвентарь.
Итак,считаем.
В Украине 14 миллионов занятого населения, которое платит налоги.
Получается с каждого налогоплательщика в этом году содрали за год... содрали за год ...., содрали за год .... чуть меньше ТРЕХ ГРИВЕН.
Гады - да я три коробка спичек мог купить за эти деньги!
А ну ка отчитайтесь мне, господа Брынзак, Карленко и Колупаев, куда ушли мои три гривны за 2018 год.
Победа Юли Джи на этапе км на несколько подиумов ее и подруг по команде всего? И вот эти жалкие успехи за мои такие огромные вложения, за целых три гривны?!
Разогнать все руководство федерации! Не умеют с умом осваивать такие офигенные бюджеты! :)
2018-12-30 19:26
 # 54  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А весь наш ТШ сидит смурной и с поникшими головами. Ох тяжелая же это работа тренировать баб (простите, женщин).
Вот и Прокунин говорит :" сформирован обновленный тренерский состав, произошли изменения в группе сервиса, все эти факторы наложили свой отпечаток на общее состояние команды. Нужно время, чтобы иметь возможность понять каждого и всю команду в целом и определить оптимальную стратегию тренировочного процесса."
Так что в нашем "тихом омуте" ещё те ........ водятся.
А никто им и не обещал, что будет легко. Уж слишком у нас разношерстная команда.
2018-12-30 19:33
 # 55  Анісін Ігор Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пане Бринзак чому ви нічого неговорите за чоловічу збірну яка буде готуватися до олімпіади.Бо я нікого небачу.
2018-12-30 19:34
 # 56  Ветеран Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
100% підтримую.

Геть всепропальщиків! :)
А ще треба в баню тих, хто ображає своїми недолугими висловлюваннями спортсменів, тренерів, керівництво федерації і адміністраторів сайту.
2018-12-30 19:40
 # 57  Ветеран Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Анісін Ігор
Пане Бринзак чому ви нічого неговорите за чоловічу збірну яка буде готуватися до олімпіади.Бо я нікого небачу.
З чого Ви взяли? Це ж не стенограма засідання, а короткий зміст повідомлення не може містити всіх розглядуваних питань.
2018-12-30 19:46
 # 58  Klara (Одеса) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Надежда(Феодосия)
Мне так не хватает на сайте Ваших прежних постов. Доброжелательных, с любовью к команде и к биатлону, поддерживающих наших спортсменов. Все жду, что вернется та болельщица с фото. С сияющими глазами.
2018-12-30 19:50
 # 59  Evgennnn (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Elias
, Извините но это не три гривны,а 1,5млн $ , для страны с нашей экономикой немалые деньги,Норвежцы и Французы жаловались,что у них бюджет федерации меньше млн$,так что никакая у нас бедная федерация,я согласен что они делают свою работу,но закрывать рот и не отчитываться о результатах,а не о деньгах должны,хотя и о деньгах тоже куда надо они отчитываться,сборная команда хорошо,но где улучшения спортивных школ,инвентаря в школах и ТД, федерация должна заботиться о подрастающем поколении,а у нас как набрать легионеров и не париться о своих детях, Брынзак много сделал и делает,но его совковый подход уже недействительным,всё его метания не дают на данный момент результата,так что рот закрывать болельщикам не надо
2018-12-30 20:01
 # 60  Надежда(Феодосия) (Феодосия) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Klara
Лара, если бы я не любила нашу команду, то и не забегала бы на наш сайт каждую свободную минуту.
Тяжела смотреть на себя со стороны и оценивать. Но что-то за последние годы, наверное, поменялось и в нашей ранее столь дружной команде (я помню их улыбки и объятия на финише эстафет) и в моей окружающей обстановке (давит постоянно).
Так что если кого-то обидела, простите. Но я искренне люблю каждого из команды (может быть, кого-то больше или меньше) и не хочу искать виновного.
Но я, также искренне хочу, что бы и они не искали виновных и терпимо относились все друг к другу.
Ведь ДРУЖНАЯ команда сильна вдвойне.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

Останні обговорювані новини
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті